Jump to content
Guest alx

Golf V Gti Tuning

Recommended Posts

o kinitiras TFSI tou golfakiou GTI kai opoio allo ton foraei epidexetai anetotata beltiwsi.Epsaxa k brika mia beltiwsh pou gia thn gnwmi mou einai i pio axiopisti k arketa apodwtiki.Prokeite gia kit tis MTM to opoio anebazei thn isxy stous 245hp epeita apo "epidromi" sthn ECU tou aytokinhtou.Epishs me allagh oloklirou tou systimatos exagwgis to amaxi mporei na ftasei mexri ta 270-275hp!!K ola ayta xwris na anoixthei to moter k xwris na prosbaletai h axiopistia tou.To onoma tis MTM ga aytous pou xeroun nimizw apotelei eggyisi!Yparxoun bebaia k alles lyseis apo etairies opws h b&b pou anevazoun ipodynami mexri 350hp alla apaitoun allages se pistonia , beck etc.S ayto eimai ligo epifylaktikos dioti pistonia k beck gia kinhthres turbo amesou psekasmou den yparxoun akomi sthn after market agora ta opoia na mporoun na ikanopoihsoun plhrws to zhtoumeno.Px den yparxoun pistonia ta opoia na einai sfyrilata kai na diathetoun tin eidiki koilothta sthn kefalh tous h opoia apotelei dedomeno gia thn swsti leitourgia twn ameswn psekasthrwn.Episis den nomizw na exei bgalei h bosch beck ta opoia na exoun megalyteri paroxi se sxesi me ta ergostasiaka (bosch) k na antexoun stis pieseis pou dimiourgountai ston thalamo kaysis enos turbo kinitira. Den xerw alla eimai akomi epifylaktikos s aytes tis liseis.Teleiwnw mixanologos k exw diabasei kai asxolhthei para poly me t aytokinhto gi ayto epitrepste mou na exw kapoia gnwmi panw s ayto.Telos makari na bgei kapoio mixaniko diaforiko periorismenis olisthisis gia to golfaki gti.To amaxi tha g**aei!!Tha prepei vevaia na ginei kati k me to paketo twn ilektronikwn boithimatwn tou amaxiou afou yparxei to ilektronika elegxomeno diaforiko to opoio omws mprosta s ena swsto mixaniko den kanei tipota!

Link to comment
Share on other sites

ΤΟ ΚΙΤ ΤΗΣ ΜΤΜ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ ΚΑΙ ΚΥΡΙΟΣ ΑΞΙΟΠΙΣΤΟ.

ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ Η ΑΒΤ ΒΓΑΖΕΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΤΑ 240ps ΚΑΙ ΤΟ ΚΥΡΙΟΤΕΡΟ ΔΕΝ ΧΑΝΕΙΣ ΤΗΝ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑΚΗ ΕΓΓΥΗΣΗ.

ΠΗΣΤΕΥΩ ΠΩΣ ΟΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΛΥΣΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΚΑΛΗΤΕΡΟ ΓΙΑ ΑΡΧΗ ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΤΟ ΜΟΤΕΡ ΕΙΝΑΙ ΑΚΟΜΑ ΝΕΟ.

ΑLX ΕΣΥ ΕΧΕΙΣ ΕΝΑ ΜΑΥΡΟ 5αρι ΜΕ BODYKIT ZENDER? :thumbsup:

ΠΟΥ ΣΠΟΥΔΑΖΕΙΣ ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΟΣ?

ΕΓΩ ΤΕΛΕΙΩΣΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΟΣ ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΟΣ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ.

ΚΑΛΑ ΔΙΑΒΑΣΜΑΤΑ

Edited by powergolf
Link to comment
Share on other sites

Guest arci_20VT4

Απότι διάβασα σε συνέντευξη του ιδιοκτήτη της ΜΤΜ είχαν πρόβλημα στο να αποκωδικοποιήσουν τον εγγέφαλο επειδή το πρόγραμμα διαχείρισης καυσίμου και πίεσης είναι άμεσα συνδεδεμένο με όλες τις λειτουργίες του κινητήρα αλλά μετά απο μήνες προσπάθειας τα κατάφεραν. άλλο πρόβλημα επίσης, είναι απότι διάβασα οτι η τουρμπίνα είναι κολλημένη με την πολλαπλή οπότε αν θες μεγαλύτρη τουρμπίνα υποχρεωτικά θες και άλλη πολλαπλή.Τα άλογα που λέτε είναι λογικότατα αφου 400+ έβγαζαν απο τον 1,8Τ γιατί όχι και απο τον 2,0ΤFSI...απλά απότι κατάλαβα είναι πού πιο δύσκολος στο σκάλισμα (δε θα έκανα τπτ σε μη καταξιωμένους βελτιωτές) και πιο ακριβός. Πάντως στο τέλος της συνέντευξης ρωτήθκε ο Mr MTM ποιον προτιμά και είπε τον 1,8Τ...

Link to comment
Share on other sites

Εχω την εντυπωση πως το προγραμμα της ΜΤΜ ειναι απολυτα αξιοπιστο και μαζι με μια εξατμισουλα(MILLTEK) απο downpipe μεχρι πισω θα ειναι οτι πρεπει γι'αυτο τ'αυτοκινητο.Εγω παντως αυτα σκοπευω να κανω μολις το παρω,αν και οχι αμεσως.

Link to comment
Share on other sites

Με 1150ευρώ η superchips βάζει πρόγραμμα σε όλα τα ΤFSI μοτέρ του γκρουπ VAG και η δύναμη πάει στα 245ps!

Καλη και η Superchips,αλλα δεν ειναι ΜΤΜ και η τιμη ειναι σχεδον ιδια.Καλη η δυναμη που βγαζει ομως.Μονο η ΜΤΜ εχει φτασει αυτο το νουμερο.Εγω περιμενω και τη REVO... :)

Link to comment
Share on other sites

Καλη και η Superchips,αλλα δεν ειναι ΜΤΜ και η τιμη ειναι σχεδον ιδια.Καλη η δυναμη που βγαζει ομως.Μονο η ΜΤΜ εχει φτασει αυτο το νουμερο.Εγω περιμενω και τη REVO... ;)

PANTWS H MTM EINAI H PRWTH KAI KALYTERH ME DIAFORA!H ETAIRIA EINAI OLOKLHRO ERGOSTASIO ME DYNATOTHTA PARAGWGHS OLOKLHROU AYTOKINHTOU, OPWS KAI EXEI KATASKEYASEI.OI MHXANIKOI THS EINAI PRAGMATIKOI MHXANIKOI POU STHN PLEIOPSIFIA TOUS PROERXONTAI APO ERGOSTASIA OPWS AUDI KTL.AYTO K MONO LEEI POLLA!EPEITA SAN DEYTERH KALH PROTASH THA EBAZA ABT META OETTINGER KTL :)

Link to comment
Share on other sites

Guest tomkaraitsis

Περί βελτίωσης του TFSI

Εχω ήδη παραγγείλε το GTI (από τις 16/3 και το περιμένω στα τέλη Ιουνίου), παρόλα αυτά έχω ήδη αρχίσει να ψάχνομαι για βελτίωση

Λοιπόν στο powercar / τεύχος 16/2/05 (είναι Γερμανικό περιοδικό, θα το βρείτε σε πρακτορεία ξένου τύπου), υπάρχει συγκριτικό μεταξύ του «μανίσιου GTI» και των MTM, DIGI-TEC, ABT & B&B. Τα βασικά σημεία είναι τα εξής:

ΜΤΜ: Οι 260 ονομαστικοί ίπποι εξασφανίσθηκαν και στο δυναμόμετρο βρέθηκαν μόνον 228 / Κατανάλωση 15,4 λίτρα/100χλμ στο τεστ. / Χάρτης δυναμομέτρησης ροπής: Χάλια με απότομο σκαλοπάτι στις 3.000 στροφές και σταθερή πτώση μετά.

DIGI-TEC: Δυναμομετρήθηκε στους 221 ίππους από τους 230 ονομαστικούς / Κατανάλωση 15,5 λίτρα / Χάρτης δυναμομέτρησης ροπής με απότομη κλωτσιά στις 3.500 και σταδιακή πτώση από κει και μετά.

ΑΒΤ: 224 Ιπποι στο δυναμόμετρο (ονομαστικοί 230) / κατανάλωση 13,4 λίτρα και πολύ καλύτερο χάρτη δυναμομέτρησης με max ροπή 313Nm στις 2.500, σταθερή μέχρι τις 5.000 και στον κόφτη λίγο πάνω από 250Nm.

Β&Β: Το μοναδικό που έβγαλε περισσότερα από τα αναμενόμενα. Δυναμομετρήθηκε με 245 άλογα (για την ακρίβεια 181KW) ενώ ο οίκος μιλά για 240ps / κατανάλωση 13,3 λίτρα και χάρτης δυναμομέτρησης ατμοσφαιρικού αυτοκινήτου με max ροπή 334Nm στις 2100 και σταθερά πάνω 300Nm μέχρι τον κόφτη (σχεδόν ευθεία γραμμή).

Επίσης το αυτοκίνητο της B&B ήταν καλύτερο και στις επιδόσεις (6,5’’ για το 0-100, 21’’ για το 0-180, 3,9’’ για το 80-120 και 3,1’’ για το 60-100) αμέσως καλύτερο στις επιδόσεις ήταν αυτό της ΑΒΤ.

Η μετατροπή της Β&Β είναι και η φθηνότερη (998 ευρώ στην Γερμανία) με εγγύηση 2 ετών ή 100.000χλμ. Το αρνητικό είναι ότι (μίλησα με τον Ελληνα αντιπροσωπο) για το remaping ο εγκέφαλος πάει στην Γερμανία και η όλη δουλειά θέλει 4 ημέρες.

Η Ελληνική ΜΤΜ που έστειλε με e-mail τις τιμές (για βελτίωση, ανάρτηση, εξάτμιση και άλλα), όποιος ενδιαφέρεται race@hol.gr

Επίσης στο http://www.autobild.de/aktuell/neuheiten/a...0d6d8afa6d6e6d1 υπάρχει συγκριτικό μεταξύ διαφόρων βελτιωτών. Και σ’αυτό το συγκριτικό πλεονέκτημα φαίνεται να έχει η B&B.

Και κάτι άλλο. Το αυτοκίνητο το έχω παραγγείλει με τα paddles του DSG στο τιμόνι. (είναι εξτρα) Παρόλο που έχω κατεβάσει εκατοντάδες φωτογραφίες δεν έχω βρεί καμμία που να φαίνονται τα paddles πίσω από το τιμόνι. Εάν έχει κάποιος ας βοηθήσει την κατάσταση.

Ευχαριστώ.

Link to comment
Share on other sites

Αυτα περι B&B για οσους με εχουν ρωτησει γιατι εχω αυτοκολλητακι της διακριτικο καπου κρυμμενο στο αμαξι...Γιατι απλα κυριοι ειναι κορυφη και δεν την ξερει τοσος κοσμος οσος θα επρεπε στην Ελλαδα... :D

Link to comment
Share on other sites

Guest Nightangel

Η μετατροπή της Β&Β είναι και η φθηνότερη (998 ευρώ στην Γερμανία) με εγγύηση 2 ετών ή 100.000χλμ. Το αρνητικό είναι ότι (μίλησα με τον Ελληνα αντιπροσωπο) για το remaping ο εγκέφαλος πάει στην Γερμανία και η όλη δουλειά θέλει 4 ημέρες.

Εγώ φ;iλε μου μίλησα με το κύριο Stephan Baumeister υπεύθυνο της B&B στην Γερμανία και δεν μου είπε για κάποιον αντιπρόσωπο της B&B στην Ελλάδα.

Μήπως μπορείς να με βοηθήσεις ?(τηλέφωνο κλπ)

Και κάτι άλλο σημαντικό πάνω σε αυτά που μας είπες παραπάνω, βάση του Γερμανικού περιοδικού AUTO BILD.

http://home.comcast.net/~haydar/vwvortex/2005_05030_TT.pdf

Τα συμπεράσματα δικά σας :D

Link to comment
Share on other sites

Guest tomkaraitsis

Ο επίσημος αντιπρόσωπος της B&B στην Ελλάδα είναι το Παντελής Τοψής (κάτι που διαβεβαιώνεται και από την B&B στο site της).

Τα στοιχεία του ειναι : ΤΟΨΗΣ ΠΑΝΤΕΛΗΣ / 2310-625925, 634010, 639600 και fax 674677 / Βενιζέλου 47 Νεάπολη Θεσσαλονίκη.

Link to comment
Share on other sites

Guest Nightangel

Είναι εύκολο να βγάλω μόνος μου την ECU από το GTI ?

Τέλος του μήνα θα φύγω για Γερμανία και έλεγα μήπως έκανα καμιά ''επίσκεψη'' στην MTM.

Αν γνωρίζει κάποιος ας βοηθήσει.

Link to comment
Share on other sites

Συνηθιζεται να βαζουμε καποια πραγματα στον κινητηρα αφου στρωθει πρωτα, δουλεψουν τα μεταλλα καλα μεταξυ τους, και κανει καποια χιλιομετρα το μοτερ...Προσωπικη μου αποψη, μην ανησυχεις...δεν θα σου φανουν τοσο λιγα τα 200 αλογα του ωστε να τρεξεις για βελτιωση...ευχαριστησου το ιδιο το αμαξι πρωτα, και μετα ξεκινα σιγα σιγα και κανε καποιες αλλαγες που παιρνει πολυ ευκολα αλογα...

βαλε την εξατμιση, και μετα το προγραμμα...να εχεις και κατι να το ανανεωνεις δηλαδη...με την μια δεν εχει τοσο πλακα νομιζω...

Αλλωστε και την εξατμιση που την πηρες, αστην στην ακρη, δεν χαλαει... tongue.gif

Αυτα, και με το καλο να το παρεις :)

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά επειδή παρέλαβα και εγώ ένα Golf V Gti (έδωσα το 1.6 fsi που είχα) μπορεί κάποιος αν ξέρει να πει (κόστος και διευθύνσεις τους στην Ελλάδα) για τα κιτ (με τα 245 άλογα) που τοποθετούν οι διάφοροι επίσημοι γερμανοί βελτιωτές (όπως ABT, Je-disign, digi-tec, oettinger, nothell, B&B, Sportec κλπ)?

Επίσης έχει βάλει κανείς το κιτ της ΜΤΜ να μας πει εντυπώσεις?

Σας ευχαριστώ...

Link to comment
Share on other sites

Η ΜΤΜ ετοιμαζει κιτ με νεο χταποδι τουρμπινα κκκ04, αλλη εξατμιση ,επαναπρογραμματισμο συνολο 275ps. :D:thumbsup:

τωρα με τα μπεκ τι γινεται και την αντλια υψηλης και ισως και το intercooler δεν ξερω τι παιζει ακομα :heart: .παντως το αμαξι θα δυναμωση αρκετα αλλα οχι και 275ps γιατι αυτη ειναι μια :blush: αισιοδοξη προβλεψη. :blush::blush:

Link to comment
Share on other sites

Guest Nightangel
Παιδιά επειδή παρέλαβα και εγώ ένα Golf V Gti (έδωσα το 1.6 fsi που είχα) μπορεί κάποιος αν ξέρει να πει (κόστος και διευθύνσεις τους στην Ελλάδα) για τα κιτ (με τα 245 άλογα) που τοποθετούν οι διάφοροι επίσημοι γερμανοί βελτιωτές (όπως ABT, Je-disign, digi-tec, oettinger, nothell, B&B, Sportec κλπ)?

Επίσης έχει βάλει κανείς το κιτ της ΜΤΜ να μας πει εντυπώσεις?

Σας ευχαριστώ...

Φίλε μου η βελτίωση σε 245 ps δεν είναι κάποιο κιτ.

Είναι ένας απλός επαναπρογραμματισμός του εγκεφάλου.Τώρα όσων αφορά το πρόγραμμα τις MTM είναι από τα καλύτερα σε αξιοπιστία,αλλα όχι τίποτα το ιδιαίτερο (είχα MTM στο Leon Cupra R)και είναι 'κονσέρβα' που στηρίζεται σε συνθήκες Γερμανίας.

Καλύτερα να περιμένεις πάντως λίγο όπως μου είπαν και εμένα κάποια παιδιά εδώ.

Πάντως όλοι οι dealers VW (Αθήνας) χρησιμοποιούν το πρόγραμμα της POWERLOGIC όπου τους βγάζει καλύτερα νούμερα.(και είναι για συνθήκες Ελλάδας)¶σε που αν το περάσεις εργοστασιακά δεν χάνεις και την εγγύηση.Εγώ μάλλον εκεί θα καταλήξω.

Link to comment
Share on other sites

Guest Nightangel
με γεια για την καινουρια εξατμιση, καλοφορετη, και ελπιζω να μην βιαστηκες να την βαλεις...Αν ειναι ευκολο κι ενα κοστος θα ηταν ευπροσδεκτο...

Ευχαριστώ Mike,τι εννοείς να μην βιάστηκα ? :D

Μαζί με τα μεταφορικά μου στοίχισε 1693 Ευρώ

Link to comment
Share on other sites

Guest Nightangel
το καινουριο S3 διαβασα καπου οτι θα φοραει το ιδιο μοτερ και  θα βγαζει καπου 272 αλογα..δε ξερω με τι αλλαγες απο αυτο του golf gti

Για το νέο S3 το έγραψε μόνο το AMS,δεν είναι κάτι σίγουρο ακόμα.

A,ρίξε μια ματιά εδώ :http://www.qstuning.co.uk/list_for_car.asp?car=golf5gti :D

Link to comment
Share on other sites

Όχι τίποτα άλλο, αλλά επειδή άρχισα να κουράζομαι (και επειδή όπως είπε και ο φίλος Mike καλές οι αερολογίες αλλά ακόμα καλύερη η τεκμηρίωση) διάβασε τα ακόλουθα κείμενα, και μετά άν ακόμα έχεις απορίες να στις λύσω...

Electronic Throttle Control (Drive By Wire or Fly By Wire)

"The throttle cable has almost become redundant on today's motor vehicle. The drive-by-wire system is by no means a new concept as it was introduced by BMW on their 7 series range back in 1988. The system BMW use is referred to as EML (German term for electronic throttle control). The system has now found its way onto other vehicles with humbler routes and can be found on base models. Historically a mechanical linkage between the accelerator pedal and the throttle butterfly has always existed, be it via a cable or via rods and linkages. These have now been replaced by sophisticated electronic control modules, sensors and actuators. This system is also referred to 'Fly-by-Wire'.

There are several reasons why electronic throttle actuation is preferable to a conventional throttle cable:

* The vehicle's on board electronic systems are able to control all of the engine's operation with the exception of the amount of incoming air.

* The use of throttle actuation ensures that the engine only receives the correct amount of throttle opening for any give situation

* The optimisation of the air supply will also ensure that harmful exhaust emissions are kept to an absolute minimum and drivability is maintained, regardless of the circumstances. Coupling the electronic throttle actuation to the adaptive cruise control, traction control, idle speed control and vehicle stability control systems also means finer control can be achieved.

The use of such a system has advantages over the conventional cable version by:

* Eliminating the mechanical element of a throttle cable and substituting it with fast responding electronics, reduces the number of moving parts (and associated wear) and therefore requires minimum adjustment and maintenance.

* Greater accuracy of data improves the driveability of the vehicle, which in turn provides better response and economy."

Backfires in Exhaust

Why This (normally) Happens:

1)When the throttle valve is in the idle position, fuel does not flow out of the main system (needle, needle jet, main jet). Fuel is only delivered to the engine by the pilot (idle) system.

2)The combined effect of the closed throttle and elevated engine rpm is to create a fairly strong vacuum in the intake manifold. This vacuum, in turn, causes a high air flow rate through the small gap formed by the throttle valve and carburetor throat.

3)Under these conditions the pilot (idle) system cannot deliver enough fuel to create a normal, combustible air/fuel ratio. The mixture becomes too lean to burn reliably in the combustion chamber. It gets sent into the exhaust system unburned and collects there.

4)When the odd firing of the lean mixture does occur, it is sent, still burning, into the exhaust system where it sometimes ignites the raw mixture that has collected ---- the exhaust then pops or backfires.

Το δεύτερο κείμενο αναφέρεται σε ντιζάτα μοτέρ...Συνδίασε τα, και φαντάζομαι θα βγάλεις άκρη...

P.S.Εγώ αυτά που λέω τα τεκμηριώνω....Περιμένω το ίδιο και απο σένα το ίδιο...

Link to comment
Share on other sites

σχετικα με την εξατμιση..

και ο mtm με προγραμμα/εξατμιση 270+ δηλωνει.

βεβαια στο τεστ του autobild που τα μετρησανε, αναφερεται ως 250hp.

οποτε angel, μαλλον εσυ θα μας πεις στα σιγουρα ποσο παει το golf με προγραμμα/εξατμιση :)

α, ανεβασα και τον πινακα με τις επιδοσεις ολων απο σταση και στην πιστα και ρεπριζ,

και επεισης αναλυτικα τι φοραει το καθενα και ποσο κοστιζει.

μπορεις να τα δεις >>εδω<<

το abt, αν και με τους λιγοτερους ιππους (230) εκανε το 2ο καλυτερο χρονο στην πιστα, και απεσπασε τις καλυτερες κριτικες για το πολυ καλο στησιμο του χωρις καμια απωλεια ανεσης.

ριξε λοιπον και μια ματια στο site του abt τι δινει για στησιμο..

ps. η φωτο ας μεινει :thumbsup: . τα fire.gif να φυγουν

Edited by -=Yoda=-
Link to comment
Share on other sites

Guest Nightangel
σχετικα με την εξατμιση..

και ο mtm με προγραμμα/εξατμιση 270+ δηλωνει.

βεβαια στο τεστ του autobild που τα μετρησανε, αναφερεται ως 250hp.

οποτε angel, μαλλον εσυ θα μας πεις στα σιγουρα ποσο παει το golf με προγραμμα/εξατμιση :lol:

α, ανεβασα και τον πινακα με τις επιδοσεις ολων απο σταση και στην πιστα και ρεπριζ,

και επεισης αναλυτικα τι φοραει το καθενα και ποσο κοστιζει.

μπορεις να τα δεις >>εδω<<

το abt, αν και με τους λιγοτερους ιππους (230) εκανε το 2ο καλυτερο χρονο στην πιστα, και απεσπασε τις καλυτερες κριτικες για το πολυ καλο στησιμο του χωρις καμια απωλεια ανεσης.

ριξε λοιπον και μια ματια στο site του abt τι δινει για στησιμο..

ps. η φωτο ας μεινει :lol: . τα  fire.gif να φυγουν

Πάντως φίλε, επειδή είδα με τα μάτια μου μια δυναμομέτρηση (από VAMAG) σε ένα λευκό GTI από Καλαμάτα,με πρόγραμμα της POWERLOGIC (ΜΟΝΟ)έβγαλε 252ps και 360Nm ροπή.

Δεν γνωρίζω κάτι άλλο να πω πάνω σε αυτό.

Αλλά και εγώ θα περιμένω ''άλλους'' να βάλουν πρόγραμμα για να δω που θα καταλήξω. :whistling:

Εμένα αυτό που με νοιάζει περισσότερο, είναι το αμάξι να μην χάσει αυτή την οδηγική συμπεριφορά που έχει τώρα.

Γιατί σε αντίθετη περίπτωση, με βλέπω να μένω μόνο με την εξάτμιση. :)

Τα παραπάνω links τα έχουμε ξαναδεί και τα έχουμε ήδη αναφέρει πιο παλιά. :thumbsup:

Edited by Nightangel
Link to comment
Share on other sites

Παντως εμαθα οτι η REVO ετοιμαζει πολυ δυνατο προγραμμα για τον TFSI. Επισης σε ολη την Ευρωπη αυτη τη στιγμη με προγραμμα και εξατμιση φτανουν 270 αλογα ολα τα GTI, οποτε μαλλον δεν ειναι αισιοδοξο αλλα πραγματικο.

Link to comment
Share on other sites

B&B for me... My favorite... :D

Την ξερουν και λιγοι, και ακομα καλυτερα...Απλα το κακο ειναι οτι οι αντιπροσωποι ειναι λιγοι...

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.


×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.