Jump to content
PASSATB3

ΜΗΧΑΝΙΚΗ ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΣΕ Passat B3 1.8 Variant.

Recommended Posts

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΑΣ. :)

ΠΗΡΑ ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΤΟ PASSAT B3,GL,VARIANT, 1.8cc ,90hp,8V ME TO ABS,TOY 93' ΜΟΝΤΕΛΟ. :blink::blink::blink::blink:

ΘΕΛΩ ΝΑ ΤΟ ΒΕΛΤΙΩΣΩ.

ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ ΓΙΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕ ΕΞΑΤΜΙΣΗ,ΦΙΛΤΡΟ ΚΑΙ ΕΚΚΕΝΤΡΟΦΟΡΟΥΣ ΠΟΥ ΘΑ ΑΠΟΔΙΔΕΙ 112hp.

ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟ TURBO LIGHT ΜΕΧΡΙ 130-140hp.

ΕΠΕΙΔΗ ΔΕΝ ΕΧΩ ΙΔΕΑ ΑΠΟ ΒΕΛΤΙΩΣΕΙΣ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΜΕ ΔΙΑΦΩΤΙΣΕΤΕ ΕΠΙ ΤΟΥ ΘΕΜΑΤΟΣ.

ΤΙ ΓΝΩΜΗ ΕΧΕΤΕ ΓΙΑ ΤΟ G60?

ΤΑΙΡΙΑΖΕΙ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΟΝΤΕΛΟ?

ΚΑΘΕ ΠΡΟΤΑΣΗ ΚΑΙ ΙΔΕΑ ΣΕΒΑΣΤΗ. worthy.gif

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΕΚ' ΤΩΝ ΠΡΟΤΕΡΩΝ.

Link to comment
Share on other sites

στο ABS μη κάνεις τπτ, πετάς τα λεφτά σου.

Γνώμη μου είναι ή παίζεις με κάποιο ατμοσφαιρικό 16v ή βάζεις το g60 το οποίο έμπαινε μάλιστα στο B3. Και οι 2 λύσεις είναι για μέχρι 190-200hp. Για παραπάνω ή ψάχνεις περισσότερα κυβικά ή τουρμπίζεις.

Edited by bit
Link to comment
Share on other sites

το σηκώνει το 8v σου αλλά θα είναι τόσα λίγα τα άλογα που δε συμφέρει. Αν θες περισσότερα θα πρέπει να φτιάξεις όλο το μοτέρ σου. Το κόστος είναι ανάλογα με το τι θα αγοράσεις και από που θα το αγοράσεις. Αν θα το ψάξεις μόνος ή αν θα δώσεις να στο φτιάξουν.

Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα και καλωσορισες φιλε.

Αν μπορεις να γραφεις με μικρους ελληνικους χαρακτηρες.

Στο θεμα μας τωρα,ή κανε ενα απλο πρωτο σταδιο και το αφηνεις ως εχει,ή ψαξου για κανα ατμοσφαιρικο μοτερακι να μπει μια και καλη απανω.

Την λυση του τουρμπο καλυτερα θα ηταν να την αφηνες.

Link to comment
Share on other sites

καλωσορισες φιλαρακο.θα συμφωνησω με τον προλαλησαντα!!δεν συμφερει το τουρμπισμα στη περιπτωση σου.καλυτερα η αλλαγη με ενα 16v μοτερ.μπαινει και το 2λιτρο με τα 150 χαλαρα αλογατακια αλλα δεν ξερω αν εχει βγει ποτε το variant με αυτο το μοτερ.

Link to comment
Share on other sites

Να είσαστε καλά όλοι σας,σας ευχαριστώ για τις πληροφορίες σας.

Mάλλον επειδη το αυτοκίνητο ειναι σχεδον κανούργιο (100.000km)

θα προτιμήσω το τσιπάρισμα με φιλτρα, εξάτμιση και εκκεντροφόρους!

Νομίζω ό,τι με 112 ίππους θα ειμαι ευχαριστημένος.

Έχει κανένας καμία πρόταση για αξιόπιστο συνεργείο για αυτές τις ενέργειες?

Link to comment
Share on other sites

ένας τώρα τελευταία μου έλεγε για τον compressor της BBM που έβαλε στο 8v του και ελπίζει στα 200-250hp χωρίς IC. Φυσικά του πήγε κάμποσες χιλιάδες ευρώ.

Edited by bit
Link to comment
Share on other sites

Το τρελανατε το παιδι. Λιγα αλογακια παραπάνω ζήτησε. Πάντως επειδή εχω και εγώ το ίδιο αμάξι, αμα ποτε κανεις τιποτα (οποιαδήποτε αλλαγή) ενημέρωσε για τα αποτελέσματα. Και εγώ εκει στα ίδια, 20 αλογάκια παραπάνω δεν βλάπτουν, το θέμα είναι πως θα τα αποκτήσεις χωρίς επιβλαβείς συνέπειες.

Link to comment
Share on other sites

εγώ πάντα ήμουν της άποψης, αν είναι να δώσω 1000e για 20-25hp τότε καλύτερα να δώσω 3000e για 100hp :baby:. Ο λόγος χρήματα/ίππο είναι πολύ καλύτερος

Link to comment
Share on other sites

Δεν ξέρω. Μπορεί, αλλα σκέψου και το άλλο: λιγα άλογα παραπάνω δεν χρειάζεται να αλλάξεις κ τιποτα άλλο στο αμάξι (καλύτερα φρένα, πισω δισκόφρενα, αναρτήσεις, σαζμαν κ.α) Ασε τον παράγοντα χρήματα. 3000+++ δεν τα βρίσκεις κ τοσο ευκολα. μεχρι 1000 κ πολλα ειναι. ασε τις βεντζινες (το κυριότερο), τις φθορές, το αν σου κάτσει καλα.

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα σας.

Μετά απο ψάξιμο πήρα μια προσφορά για μηχανική βελτίωση του κινητήρα στο PASSAT μου.

Με πρόγραμμα,εκκεντροφόρους,εξάτμιση,φιλτρα,μπιέλα,εργατικά θα μου κοστίσει 1.400¤ και θα αποδίδει 115 άλογα καθαρά.

Τι λέτε?

Επίσεις για το G60 που μπαίνει μου ειπαν ότι δεν συμφέρει γιατί χρειάζεται πρόγραμμα και δεν θυμάμαι πως μου το είπαν που έχει σχέση με καλώδια και πάει ψηλά το κόστος.

θέλω να σας ευχαριστήσω όλους σας για τις συμβουλές σας.

-------------------------------------------------------------------------------------

Καλημέρα σας!

Πήγα να το φτιάξω και έκανα πίσω διότι ανακάλυψα ότι το πρόγραμμα που θα μου περνούσαν στον εγκέφαλο είναι αμφιβόλου ποιότητος!

Δηλαδη μαιμού τσιπάρισμα!

Εν τω μεταξύ ο αδελφός μου που μένει στην ιρλανδία μόνιμα μου είπε οτι ένας αεροτροφοδότης G60 με πλεξούδες κοστίζει εκεί πέρα γύρω στα 500¤ καινούργιο!

Τι λέτε εσείς οι έμπειροι,να προχωρήσω στην αγορά τους και να το τοποθετήσω στο B3 που είναι 8v?

Τι απόδοση θα έχει το αμάξι?

Εγινε συγχωνευση των διαδοχικων δημοσιευσεων.

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα σας!

Πήγα να το φτιάξω και έκανα πίσω διότι ανακάλυψα ότι το πρόγραμμα που θα μου περνούσαν στον εγκέφαλο είναι αμφιβόλου ποιότητος!

Δηλαδη μαιμού τσιπάρισμα!

Εν τω μεταξύ ο αδελφός μου που μένει στην ιρλανδία μόνιμα μου είπε οτι ένας αεροτροφοδότης G60 με πλεξούδες κοστίζει εκεί πέρα γύρω στα 500€ καινούργιο!

Τι λέτε εσείς οι έμπειροι,να προχωρήσω στην αγορά τους και να το τοποθετήσω στο B3 που είναι 8v?

Τι απόδοση θα έχει το αμάξι?

εννοεις να βαλεις μόνο τον κομπρέσσορα πανω??? πιστευω οτι θα ειναι σχετικα ακριβο, εκτος απο καλωδιώσεις κλπ πρεπει σιγουρα να ξαναπρογραμματιστει ο εγκεφαλος.... επίσης με τη συμπίεση τι παίζει?

Προσωπικα εχω ενα Β3 GT με τον PB (8V,112PS) αν ηθελα να το αναβαθμισω θα εψαχνα για ολοκληρο κινητηρα... 16V (χαμηλότερο κόστος συντήρησης) ή G60 για υψηλότερη απόδοση...

Edited by B3GT
Link to comment
Share on other sites

Θα συμφωνισω με το φιλο καλυτερα να αλλαξεις ενα μοτερ παρα να κατσεις να κανεις ολες αυτες τις μετατρωπες στο δικο σου που ειναι και πολυ καινουριο με μονο 100tkm.Το passat εβγαινε με ενα 2λ 16ν κινητηρα τον 9Α αλλα επειδη ειναι πολυ δυσκολος στο να βρεθει θα σου προτεινα αυτον που εχω και στο δικο μου τον 2Ε που ειναι 2λ 8ν με 115 αλογα.Ειναι αρκετα οικονομικος στα καυσιμα, κινει αξιοπρεπως το γαιδουρι αμαξωμα, βρισκεται πανευκολα και ειναι και σχετικα φτυνος.Τον βρισκεις απο 300ε μεχρι 600ε αναλογα τα χιλιομετρα και τη ποιοτητα.

Link to comment
Share on other sites

ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΩ!!!

ΑΝ ΠΑΡΩ ΟΛΑ ΤΑ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΙΡΛΑΝΔΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΝΕΙ G60

ME 500€ H ΑΓΟΡΑ ΤΟΥΣ ΣΥΝ Η ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΚΑΙ Ο ΕΠΑΝΑΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΕΓΚΕΦΑΛΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΜΕ ΣΥΜΦΕΡΕΙ?

ΑΝ ΠΑΩ ΣΕ ΑΓΟΡΑ ΜΟΤΕΡ ΠΟΣΟ ΘΑ ΜΟΥ ΣΤΟΙΧΙΣΕΙ Η ΟΛΗ ΙΣΤΟΡΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΤΟ ΜΟΤΕΡ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΧΕΤΙΚΑ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ?

ΓΙΑ 2ΛΙΤΡΟ ΔΕΝ ΤΟ ΣΥΖΗΤΩ!

ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΝΑ ΑΝΤΑΠΕΞΕΛΘΩ ΣΤΗΝ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ ΤΟΥ

(ΑΣΦΑΛΙΣΤΡΑ,ΤΕΛΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ,Κ.Λ.Π).

ΕΧΩ ΜΙΑ ΑΠΟΡΙΑ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΑ ΜΟΝΤΕΛΑ ΠΟΥ ΕΒΓΑΙΝΑΝ ΜΕ G60 KAI ME 8V ΔΕΝ ΕΙΧΑΝ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ?

Link to comment
Share on other sites

ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΩ!!!

ΑΝ ΠΑΡΩ ΟΛΑ ΤΑ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΙΡΛΑΝΔΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΝΕΙ G60

ME 500€ H ΑΓΟΡΑ ΤΟΥΣ ΣΥΝ Η ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΚΑΙ Ο ΕΠΑΝΑΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΕΓΚΕΦΑΛΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΜΕ ΣΥΜΦΕΡΕΙ?

ΑΝ ΠΑΩ ΣΕ ΑΓΟΡΑ ΜΟΤΕΡ ΠΟΣΟ ΘΑ ΜΟΥ ΣΤΟΙΧΙΣΕΙ Η ΟΛΗ ΙΣΤΟΡΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΤΟ ΜΟΤΕΡ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΧΕΤΙΚΑ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ?

ΓΙΑ 2ΛΙΤΡΟ ΔΕΝ ΤΟ ΣΥΖΗΤΩ!

ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΝΑ ΑΝΤΑΠΕΞΕΛΘΩ ΣΤΗΝ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ ΤΟΥ

(ΑΣΦΑΛΙΣΤΡΑ,ΤΕΛΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ,Κ.Λ.Π).

ΕΧΩ ΜΙΑ ΑΠΟΡΙΑ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΑ ΜΟΝΤΕΛΑ ΠΟΥ ΕΒΓΑΙΝΑΝ ΜΕ G60 KAI ME 8V ΔΕΝ ΕΙΧΑΝ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ?

Μα το g60 εχει πιο ακριβη συντηρηση και πιο εξειδικευμενη.Το g ειναι κομπρεσσορας η αλλιως μηχανικο τουρμπο υπολογισε οτι οταν κανεις τη μετατρωπη θα κανεις τις ιδιες εργασιες που χρειαζεται να κανεις και σε μια τουρμπο μετατρωπη.Η vw δεν ειχε καταφερει να φτιαξει εναν αξιοπιστο κομπρεσσορα με αποτελεσμα να σπανε γυρω στις 80χιλ χλμ, τεχνικος που να ξερει να τον επισκευασει απ'οσο ξερω στην Ελλαδα δεν υπαρχει μονο εξωτερικο και μην νομιζεις οτι θα ειναι και φτυνα.Για καινουριο ξεχνα το καλυτερα να παρεις καινουριο αυτοκινητο.Ο εγκεφαλος σου νομιζω δεν προγραμματιζεται για G60 πρεπει να βαλεις το δικο του οπως επισης και τα πιστονια με τις μπιελες του γιατι το G60 φοραει σφυρηλατα.

Αν κανεις τη μετατρωπη που θες υπολογισε

500 τα ανταλλακτικα δεν ξερω αν εχει και πιστονια με μπιλες αλλιως βαλε αλλα 1000

200 το κιτ φλατζες τσιμουχες της μηχανης σου γιατι αναγκαστικα θα τη λυσεις

500 θα σου παρει σιγουρα ο μηχανικος σου το λιγοτερο για λυσιμο μηχανης

150 το προγραμμα αν προγραμματιζεται ο εγκεφαλος σου αλλιως 600 για τα ρευματα τουG60

200 διαφορα

συνολο 1550ε θα σου κοστισει η μετατρωπη αυτη.

Ενω αν κανεις τη μετατρωπη που λεω εγω

600 μια πολυ καλη μηχανη με τα παρελκομενα της

300 ο μηχανικος ανεβα κατεβα

100 φιλτρα λαδια ξυδια

συνολο 1000ε με πιο αξιοπιστο μοτερ και οικονομικοτερο σε καυσιμο γιατι θα ειναι μαμα.

Edited by scirocco2
Link to comment
Share on other sites

Θα συμφωνισω με το φιλο καλυτερα να αλλαξεις ενα μοτερ παρα να κατσεις να κανεις ολες αυτες τις μετατρωπες στο δικο σου που ειναι και πολυ καινουριο με μονο 100tkm.Το passat εβγαινε με ενα 2λ 16ν κινητηρα τον 9Α αλλα επειδη ειναι πολυ δυσκολος στο να βρεθει θα σου προτεινα αυτον που εχω και στο δικο μου τον 2Ε που ειναι 2λ 8ν με 115 αλογα.Ειναι αρκετα οικονομικος στα καυσιμα, κινει αξιοπρεπως το γαιδουρι αμαξωμα, βρισκεται πανευκολα και ειναι και σχετικα φτυνος.Τον βρισκεις απο 300ε μεχρι 600ε αναλογα τα χιλιομετρα και τη ποιοτητα.

Οχι και γαιδουρι αμαξωμα. Εκτός κ αν εννοεις για τον όγκο. Γιατί αν εννοείς για τα κιλά αν δεν κάνω λάθος ειναι γύρω στα 1100. Εντάξη δεν λέω πολλα ειναι αλλα όχι κ τόσα αν σκεφτείς τον όγκο του. Επίσης θα ήθελα να ρωτήσω και εγω με την σειρά μου αν ξέρει κανενας κανα καλό βελτιωτή για passat B3 δηλαδη για καμια απλή βελτίωση (λίγα αλογάκια μωρε) Ευχαριστώ!

Edited by Passatcl
Link to comment
Share on other sites

Οχι και γαιδουρι αμαξωμα. Εκτός κ αν εννοεις για τον όγκο. Γιατί αν εννοείς για τα κιλά αν δεν κάνω λάθος ειναι γύρω στα 1100. Εντάξη δεν λέω πολλα ειναι αλλα όχι κ τόσα αν σκεφτείς τον όγκο του. Επίσης θα ήθελα να ρωτήσω και εγω με την σειρά μου αν ξέρει κανενας κανα καλό βελτιωτή για passat B3 δηλαδη για καμια απλή βελτίωση (λίγα αλογάκια μωρε) Ευχαριστώ!

Δεν μας εχεις γραψει τα τεχνικα χαρακτηριστικα του αυτοκινητου σου για να δουμε αν μπορουμε να σε βοηιησουμε.

Link to comment
Share on other sites

Αν μπορεις να γραφεις με μικρους ελληνικους χαρακτηρες επειδη τα κεφαλαια ειναι σαν να φωναζεις.

Ευχαριστω.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.