Jump to content
michael

Βοήθεια για να αρχίσω και εγώ την βελτίωση...

Recommended Posts

Παιδιά να σας ρωτήσω...η σκούπα θα μπεί χωρίς να γίνει κάποια αλλαγή στο χώρο..δηλαδή δεν θα χρειαστεί να βγει το πλαστικό καπάκι του μοτεριού ή θα γίνει μοντίφα για να χωρέσει;;πείτε μου αν μπορείτε για να ξέρω και εγώ :):D ...

ΑΑ..υπάρχουν μεγέθη στη σκούπες ή όλες είναι ίδιες;;

Ευχαριστώ προκαταβολικά!! :)

Edited by vwmichael
Link to comment
Share on other sites

Ξέρεις γιατί ρωτάω;..γιατί αφενώς είδα κάποιες φωτό και είχαν βγάλει το πλαστικό καπάκι...και διάβασα κιόλας στο gtc ότι ο φάνης είχε κάνει και αυτός το ίδιο...οπότε είπα από απορία να το ρωτήσω....αυτά..

Πάντως έχω δει κάποιες σκούπες που μου φαίνονται πιο μεγάλες από κάποιες άλλες..για πες για τα σχήματα τι παίζει να μαθαίνω και εγώ...

Link to comment
Share on other sites

σχηματα οταν λεω δεν εννοω οτι η μια ειναι τριγωνη και η αλλη παραλληλογραμμο..

απλα διαφερει το κοψιμο ας πουμε..για να το λενε σκουπα οπως καταλαβαινεις ξεκιναει σα χωνι και καταληγει σε σωληνα..ε αυτο το χωνι διαφερει απο σκουπα σε σκουπα..

αλλη εχει πιο πλατυ..αλλη πιο στενο κ παραμενει ετσι κλπ..

φωτο δεν εχω δυστυχως..καπου εχει ο γρηγορης με το 4ρι..

Link to comment
Share on other sites

μπα οχι..στις χοανες ισως να παιζει αλλα και παλι ειναι τοσα λιγα τα αλογα που παιρνεις που μη περιμενεις να εξαρτωνται απο τετοιες λεπτομεριες..

χοανη παρε διπλης ροης..ετσι ζητα τη :)

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα και πάλι :D !Θέλω να ρωτήσω τα περί εξάτμισης...πέρα από το τελικό τί άλλο μου λέτε να αλλάξω...ο φάνης έλεγε για χταπόδι κλπ κλπ (άσχετο...το έχει ακόμα το γκολφάκι και συνεχίζει τις μοντίφες;;)...μπορείτε λίγο να μου πείτε τα μέρη από χταπόδι και μετά..;τί κερδίζω(αν κερδίζω) από κάθε κομμάτι και τί είναι καλύτερο και αποδοτικότερο να αλλαχθεί...αν ξεκινήσω και πάω πρώτα σε σκούπα-τελικό-πρόγραμμα...και μετά αλλαχθεί χταπόδι κλπ κλπ δεν θα πρέπει να γίνει επαναπρογραμματισμός για το νέα πραγματάκια;για τον επαναπρογραμματισμό το κόστος πόσο θα είναι περίπου;;όσο για το πρόγραμμα πάλι;;500-600 ευρά :blink::blink: ...;;

Μήπως είναι καλύτερα να μπεί όλη η εξάτμιση με χταπόδια κλπ και μετά να κάτσει και το πρόγραμμα;;αν αλλαχθούν και αργίσει να μπεί το πρόγραμμα θα υπάρχει κάποιο πρόβλημα στο αυτοκίνητο με αλλαγή χταποδιου κλπ κλπ;;

Επίσης με την ροική και τους εκκεντροφόρους τί ακριβώς παίζει..;;

Δώστε μου τα φώτα σας please... :D:D:D !!

Ευχαριστώ Προκαταβολικά για την βοήθεια!!!

Edited by vwmichael
Link to comment
Share on other sites

πρωτα εξατμιση εισαγωγη κλπ και μετα θα κανεις το προγραμμα..

προγραμμα καμια 400ρα..εξατμιση απο χταποδι μεχρι πισω κανενα 1000ρι..

κανε ολα αυτα και μετα κοιτας για εκεντροφορους και ροικη που ειναι βημα δυσκολο γιατι το καναν ελαχιστοι σε fsi..

Link to comment
Share on other sites

Παιδια οσον αφορα σκουπα η βαρελάκι να μην λέμε "πιστευω το βαρελάκι θα ειναι καλύτερο" ή "η σκουπα ακουσα οτι ειναι καλύτερη". Ασφαλή (και παλι σχετικα) θα ειναι τα συμπεράσματα μονο αν ανοιξουν δύο ίδια αυτοκίνητα με ιδιες βενζινες και δουμε καποια διαφορά και που θα την δουμε (χαμηλά ή στον κοφτη). Επίσης, εκτος από απόδοση παίζει και ο ηχος. Εγω για παράδειγμα θυσίασα απόσοδη βγάζοντας το ελευθερο τελικό γιατι η γυναικα μου δεν αντεχε τον ήχο. Αυτά!

Link to comment
Share on other sites

Ανάλογα...1ο στάδιο λέω να το πάω πρώτα..και μετά βλέπουμε...απλώς ρωτάω κάποια πράγματα παραπάνω να ενημερώνομαι για την βελτίωση του τουτού μου αλλά και γενικότερα... :):blink:

Απλώς ρωτάω εδώ(σας πρίζω δηλαδή.. :baby::baby: ) παρά να πάω σε μηχανικό που θα κάνει την δουλειά μιας και αυτός έχει άμεσο όφελος να μου πει βάλε,βάλε,βάλε οπότε δεν είναι και άτομο απεριόριστης εμπιστοσύνης...ενώ θεωρώ κατά κόρον ότι εσείς θα μου πείτε κάποια πράγματα χωρίς να έχετε όφελος από κάποια βελτίωση που θα κάνω..αυτά..

Ευχαριστώ Προκαταβολικά!! :thumbsup::D

Και κάτι σχετικό...Ρε παιδιά τα υπερβελτιωμένα αμάξια μπορείς να τα πουλήσεις αξιοπρεπώς ή σου μένουν και ψάχνεσαι :( .....ποιος θα πάει να πάρει ένα πειραγμένο όπου σίγουρα ο ιδιοκτήτης του θα του είχε πιει το αίμα knife.gif ...;;αυτά... ;););)

Μπορεί να μου απαντήσετε και σε αυτό;; :baby::baby:

Ευχαριστώ Προκαταβολικά!! :D:D

Edited by vwmichael
Link to comment
Share on other sites

το καλυτερο value for money ειναι το 1ο σταδιο.αν πεις οτι θα κανεις μονο αυτο καντο υπολογιζοντας περιπου στα 1000 ευρω με επωνυμα προιοντα...

απο κει και περα οντως ενα αμαξι 1000πειραγμενο δεν παιζει να πουληθει ευκολα εκτος αν βρεις κανεναν κ*υλ**μενο :)

αν πεις ομως να προχωτισεις σε εκκεντροφορους κτλ καλυτερα πουλα το και παρε το Gt με τα 140 η ακομα και το "μεγαλο"...

να υπολογιζεις περιπου στα 100€ το αλογακι σε 2ο σταδιο αλλα θα εισαι το πειραματοζωο...

Edited by xronis
Link to comment
Share on other sites

Βρήκα ένα θέμα σε ένα ξένο φόρουμ που γράφει για νίτρο και gti mkv...δεν έχω διαβάσει αρκετό...θέλετε να δείτε τι γράφει..;;Δεν ξέρω και πολλά από μηχανικά...μην λέω βλακείες...

edit:γράφει για ψεκασμό στο ιντερκούλερ...με αυτό τον τρόπο μειώνεται η θερμοκρασία του αέρα,εισάγεται πιο κρύος και αυξάνεται η ιπποδύναμη...

Για τους gti-δες και όσους θέλουν να διαβάσουν εδώ--> http://www.golfmkv.com/forums/showthread.php?t=6188

Edited by vwmichael
Link to comment
Share on other sites

ξεφυγες γιατι σκεφτεσαι να κανεις διαφορα καλα πραγματακια αλλα σε λαθος κινητηρα...

καλο ειναι να ρωτας και να απανταμε οταν ξερουμε...

Link to comment
Share on other sites

φίλε ξεκίνα με πρώτο στάδιο και θα μείνεις ευχαριστημένος , θα πασ γύρω στα 125-127 άλογα ανάλογα τη βενζίνη, για αρχή βάλε ένα Κ'Ν ελεύθερο και μετά πας για τελικό καζανάκι ελεύθερο χειροποίητο από ΖΑΠατίνα.

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα...βρήκα στο σάιτ της simota τα παρακάτω...ποιό έχει καλύτερη απόδοση από τα δύο που παραθέτω...και γενικά αξίζουν;;

1) http://www.simota.com/pro_in_carbon.php

2) http://www.simota.com/pro_in_fiber.php

Edited by vwmichael
Link to comment
Share on other sites

Ασχετο αλλα βρηκα στον dynamics motorsport στην Ηρακλειου ανταπτορα για την εισαγωγη των 1.6 με υποδοχες για σωληνακι και αισθητηρα με look ανθρακονημα με 45€ και μετα βαζεις οτι γουσταρεις σκουπα,βαρελακι η χοανη.Επισεις σκοθπα εχει το Gti του μπουλεκου και ο ιδιος κυριος φτιαχνει καπακι απο carbon για το μοτερ οταν βγει το φιλτροκουτι

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.