michael Posted August 29, 2006 Author Report Share Posted August 29, 2006 OK παιδιά έχετε δίκιο...θα σκεφτώ καλά και ανάλογα θα πράξω... Link to comment Share on other sites More sharing options...
michael Posted August 29, 2006 Author Report Share Posted August 29, 2006 (edited) Παιδιά να σας ρωτήσω...η σκούπα θα μπεί χωρίς να γίνει κάποια αλλαγή στο χώρο..δηλαδή δεν θα χρειαστεί να βγει το πλαστικό καπάκι του μοτεριού ή θα γίνει μοντίφα για να χωρέσει;;πείτε μου αν μπορείτε για να ξέρω και εγώ ... ΑΑ..υπάρχουν μεγέθη στη σκούπες ή όλες είναι ίδιες;; Ευχαριστώ προκαταβολικά!! Edited August 29, 2006 by vwmichael Link to comment Share on other sites More sharing options...
ounkas Posted August 29, 2006 Report Share Posted August 29, 2006 το μεγεθος δε θα ελεγα οτι αλλαζει αλλα μονο το σχημα.. το φιλτροκουτι πρεπει να βγει αλλιως δε μπαινει η σκουπα..τζαμπα χωρο και βαρος πιανει Link to comment Share on other sites More sharing options...
michael Posted August 29, 2006 Author Report Share Posted August 29, 2006 Ξέρεις γιατί ρωτάω;..γιατί αφενώς είδα κάποιες φωτό και είχαν βγάλει το πλαστικό καπάκι...και διάβασα κιόλας στο gtc ότι ο φάνης είχε κάνει και αυτός το ίδιο...οπότε είπα από απορία να το ρωτήσω....αυτά.. Πάντως έχω δει κάποιες σκούπες που μου φαίνονται πιο μεγάλες από κάποιες άλλες..για πες για τα σχήματα τι παίζει να μαθαίνω και εγώ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
ounkas Posted August 29, 2006 Report Share Posted August 29, 2006 σχηματα οταν λεω δεν εννοω οτι η μια ειναι τριγωνη και η αλλη παραλληλογραμμο.. απλα διαφερει το κοψιμο ας πουμε..για να το λενε σκουπα οπως καταλαβαινεις ξεκιναει σα χωνι και καταληγει σε σωληνα..ε αυτο το χωνι διαφερει απο σκουπα σε σκουπα.. αλλη εχει πιο πλατυ..αλλη πιο στενο κ παραμενει ετσι κλπ.. φωτο δεν εχω δυστυχως..καπου εχει ο γρηγορης με το 4ρι.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
michael Posted August 29, 2006 Author Report Share Posted August 29, 2006 Ναι έχω δει...γι'αυτο ρώτησα κιόλας...σε απόδοση υπάρχει διαφορά από κόψιμο σε κόψιμο;; Link to comment Share on other sites More sharing options...
ounkas Posted August 29, 2006 Report Share Posted August 29, 2006 μπα οχι..στις χοανες ισως να παιζει αλλα και παλι ειναι τοσα λιγα τα αλογα που παιρνεις που μη περιμενεις να εξαρτωνται απο τετοιες λεπτομεριες.. χοανη παρε διπλης ροης..ετσι ζητα τη Link to comment Share on other sites More sharing options...
michael Posted August 29, 2006 Author Report Share Posted August 29, 2006 Με μπρίζωσε άσχημα για βελτίωση η δουλειά που έγινε στο γκολφάκι του φάνη...έκανε τρελή δουλειά το παιδί...τί να πω... Link to comment Share on other sites More sharing options...
michael Posted August 30, 2006 Author Report Share Posted August 30, 2006 (edited) Καλησπέρα και πάλι !Θέλω να ρωτήσω τα περί εξάτμισης...πέρα από το τελικό τί άλλο μου λέτε να αλλάξω...ο φάνης έλεγε για χταπόδι κλπ κλπ (άσχετο...το έχει ακόμα το γκολφάκι και συνεχίζει τις μοντίφες;...μπορείτε λίγο να μου πείτε τα μέρη από χταπόδι και μετά..;τί κερδίζω(αν κερδίζω) από κάθε κομμάτι και τί είναι καλύτερο και αποδοτικότερο να αλλαχθεί...αν ξεκινήσω και πάω πρώτα σε σκούπα-τελικό-πρόγραμμα...και μετά αλλαχθεί χταπόδι κλπ κλπ δεν θα πρέπει να γίνει επαναπρογραμματισμός για το νέα πραγματάκια;για τον επαναπρογραμματισμό το κόστος πόσο θα είναι περίπου;;όσο για το πρόγραμμα πάλι;;500-600 ευρά ...;; Μήπως είναι καλύτερα να μπεί όλη η εξάτμιση με χταπόδια κλπ και μετά να κάτσει και το πρόγραμμα;;αν αλλαχθούν και αργίσει να μπεί το πρόγραμμα θα υπάρχει κάποιο πρόβλημα στο αυτοκίνητο με αλλαγή χταποδιου κλπ κλπ;; Επίσης με την ροική και τους εκκεντροφόρους τί ακριβώς παίζει..;; Δώστε μου τα φώτα σας please... !! Ευχαριστώ Προκαταβολικά για την βοήθεια!!! Edited August 31, 2006 by vwmichael Link to comment Share on other sites More sharing options...
michael Posted August 31, 2006 Author Report Share Posted August 31, 2006 (edited) Είναι κανείς εδώ ;; Edited August 31, 2006 by vwmichael Link to comment Share on other sites More sharing options...
ounkas Posted August 31, 2006 Report Share Posted August 31, 2006 πρωτα εξατμιση εισαγωγη κλπ και μετα θα κανεις το προγραμμα.. προγραμμα καμια 400ρα..εξατμιση απο χταποδι μεχρι πισω κανενα 1000ρι.. κανε ολα αυτα και μετα κοιτας για εκεντροφορους και ροικη που ειναι βημα δυσκολο γιατι το καναν ελαχιστοι σε fsi.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
milix Posted August 31, 2006 Report Share Posted August 31, 2006 Παιδια οσον αφορα σκουπα η βαρελάκι να μην λέμε "πιστευω το βαρελάκι θα ειναι καλύτερο" ή "η σκουπα ακουσα οτι ειναι καλύτερη". Ασφαλή (και παλι σχετικα) θα ειναι τα συμπεράσματα μονο αν ανοιξουν δύο ίδια αυτοκίνητα με ιδιες βενζινες και δουμε καποια διαφορά και που θα την δουμε (χαμηλά ή στον κοφτη). Επίσης, εκτος από απόδοση παίζει και ο ηχος. Εγω για παράδειγμα θυσίασα απόσοδη βγάζοντας το ελευθερο τελικό γιατι η γυναικα μου δεν αντεχε τον ήχο. Αυτά! Link to comment Share on other sites More sharing options...
DubbeR_ChRoniS Posted August 31, 2006 Report Share Posted August 31, 2006 φιλε vwmichael ποσα εισαι διατεθημενος να ριξεις? Link to comment Share on other sites More sharing options...
GolfRS Posted August 31, 2006 Report Share Posted August 31, 2006 ¶σε τώρα τα χταπόδια και ξεκίνα με κάτι ποιό ελαφρύ..... ΟΙ ΓΑΡΙΔΕΣ ΣΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ ;;; Link to comment Share on other sites More sharing options...
michael Posted August 31, 2006 Author Report Share Posted August 31, 2006 (edited) Ανάλογα...1ο στάδιο λέω να το πάω πρώτα..και μετά βλέπουμε...απλώς ρωτάω κάποια πράγματα παραπάνω να ενημερώνομαι για την βελτίωση του τουτού μου αλλά και γενικότερα... Απλώς ρωτάω εδώ(σας πρίζω δηλαδή.. ) παρά να πάω σε μηχανικό που θα κάνει την δουλειά μιας και αυτός έχει άμεσο όφελος να μου πει βάλε,βάλε,βάλε οπότε δεν είναι και άτομο απεριόριστης εμπιστοσύνης...ενώ θεωρώ κατά κόρον ότι εσείς θα μου πείτε κάποια πράγματα χωρίς να έχετε όφελος από κάποια βελτίωση που θα κάνω..αυτά.. Ευχαριστώ Προκαταβολικά!! Και κάτι σχετικό...Ρε παιδιά τα υπερβελτιωμένα αμάξια μπορείς να τα πουλήσεις αξιοπρεπώς ή σου μένουν και ψάχνεσαι .....ποιος θα πάει να πάρει ένα πειραγμένο όπου σίγουρα ο ιδιοκτήτης του θα του είχε πιει το αίμα ...;;αυτά... Μπορεί να μου απαντήσετε και σε αυτό;; Ευχαριστώ Προκαταβολικά!! Edited August 31, 2006 by vwmichael Link to comment Share on other sites More sharing options...
DubbeR_ChRoniS Posted August 31, 2006 Report Share Posted August 31, 2006 (edited) το καλυτερο value for money ειναι το 1ο σταδιο.αν πεις οτι θα κανεις μονο αυτο καντο υπολογιζοντας περιπου στα 1000 ευρω με επωνυμα προιοντα... απο κει και περα οντως ενα αμαξι 1000πειραγμενο δεν παιζει να πουληθει ευκολα εκτος αν βρεις κανεναν κ*υλ**μενο αν πεις ομως να προχωτισεις σε εκκεντροφορους κτλ καλυτερα πουλα το και παρε το Gt με τα 140 η ακομα και το "μεγαλο"... να υπολογιζεις περιπου στα 100€ το αλογακι σε 2ο σταδιο αλλα θα εισαι το πειραματοζωο... Edited August 31, 2006 by xronis Link to comment Share on other sites More sharing options...
michael Posted August 31, 2006 Author Report Share Posted August 31, 2006 Να ρωτήσω κάτι άλλο...με NOS τί παίζει...ρωτάω για ρίσκο και συνέπεις στο μοτέρ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
DubbeR_ChRoniS Posted August 31, 2006 Report Share Posted August 31, 2006 NOS σε fsi? πως θα γινει? Link to comment Share on other sites More sharing options...
michael Posted August 31, 2006 Author Report Share Posted August 31, 2006 (edited) Βρήκα ένα θέμα σε ένα ξένο φόρουμ που γράφει για νίτρο και gti mkv...δεν έχω διαβάσει αρκετό...θέλετε να δείτε τι γράφει..;;Δεν ξέρω και πολλά από μηχανικά...μην λέω βλακείες... edit:γράφει για ψεκασμό στο ιντερκούλερ...με αυτό τον τρόπο μειώνεται η θερμοκρασία του αέρα,εισάγεται πιο κρύος και αυξάνεται η ιπποδύναμη... Για τους gti-δες και όσους θέλουν να διαβάσουν εδώ--> http://www.golfmkv.com/forums/showthread.php?t=6188 Edited August 31, 2006 by vwmichael Link to comment Share on other sites More sharing options...
michael Posted August 31, 2006 Author Report Share Posted August 31, 2006 έχω ξεφύγει κατά πολύ μου φαίνεται.....ΣΟΡΡΥ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
DubbeR_ChRoniS Posted August 31, 2006 Report Share Posted August 31, 2006 ξεφυγες γιατι σκεφτεσαι να κανεις διαφορα καλα πραγματακια αλλα σε λαθος κινητηρα... καλο ειναι να ρωτας και να απανταμε οταν ξερουμε... Link to comment Share on other sites More sharing options...
michael Posted August 31, 2006 Author Report Share Posted August 31, 2006 OK...ευχαριστώ πολυ για τις απαντήσεις...να'στε καλά!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
giannispolo Posted September 1, 2006 Report Share Posted September 1, 2006 φίλε ξεκίνα με πρώτο στάδιο και θα μείνεις ευχαριστημένος , θα πασ γύρω στα 125-127 άλογα ανάλογα τη βενζίνη, για αρχή βάλε ένα Κ'Ν ελεύθερο και μετά πας για τελικό καζανάκι ελεύθερο χειροποίητο από ΖΑΠατίνα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
michael Posted September 11, 2006 Author Report Share Posted September 11, 2006 (edited) Καλησπέρα...βρήκα στο σάιτ της simota τα παρακάτω...ποιό έχει καλύτερη απόδοση από τα δύο που παραθέτω...και γενικά αξίζουν;; 1) http://www.simota.com/pro_in_carbon.php 2) http://www.simota.com/pro_in_fiber.php Edited September 11, 2006 by vwmichael Link to comment Share on other sites More sharing options...
Orfeas Posted September 12, 2006 Report Share Posted September 12, 2006 Ασχετο αλλα βρηκα στον dynamics motorsport στην Ηρακλειου ανταπτορα για την εισαγωγη των 1.6 με υποδοχες για σωληνακι και αισθητηρα με look ανθρακονημα με 45€ και μετα βαζεις οτι γουσταρεις σκουπα,βαρελακι η χοανη.Επισεις σκοθπα εχει το Gti του μπουλεκου και ο ιδιος κυριος φτιαχνει καπακι απο carbon για το μοτερ οταν βγει το φιλτροκουτι Link to comment Share on other sites More sharing options...