Jump to content
Marios81

Το πήρα το Tsi !

Recommended Posts

Καλημερα και απο μενα εγω παντως εχω παραγγηλει το JETTA 1.4 TSI δυστηχως θα πρεπει να περιμενω 3 μηνες και πιστεψτε.... οι μερες δεν περνανε καθολου!!!!! Η εκδοση ειναι η HIGHLINE και μου αναφερανε οτι εχω 2 εβδομαδες καιρο να βαλω και κατι αλλο αν θελησω και σκεφτομαι να βαλω ηλιοροφη και υπολογιστη ταξιδιου PLUS (αληθεια τι διαφορα εχει ο PLUS με τον απλο??)

Εαν εχεις λεφτα βαλτα και τα δυο...

Η ηλιοροφη δινει αλλο αερα στο αμαξι...μεταφορικα και κυριολεκτικα... <_<

Η οθονη plus ειναι πολυ φτηνη ετσι και αλλιως...

Για την χρησιμοτητα της δεν ξερω γιατι δεν την εβαλα.

Αλλα παιδια που την εχουν λενε θετικα σχολια...

Edited by karlos
Link to comment
Share on other sites

Εαν εχεις λεφτα βαλτα και τα δυο...

Η ηλιοροφη δινει αλλο αερα στο αμαξι...μεταφορικα και κυριολεκτικα... <_<

Η οθονη plus ειναι πολυ φτηνη ετσι και αλλιως...

Για την χρησιμοτητα της δεν ξερω γιατι δεν την εβαλα.

Αλλα παιδια που την εχουν λενε θετικα σχολια...

ευχαριστω για την γρηγορη απαντηση η PLUS sto JETTA χρεωνεται πιο ακριβα γιατι περιλαμβανει και τα χειριστήρια στο τιμονι οποτε ειλικρινα ειλικρινεστατα θα ηθελα να μαθω αν κανει κατι περισσοτερο απο την απλη, ξερεις φιλε δεν θελω να αγορασω ενα gadget

Link to comment
Share on other sites

ευχαριστω για την γρηγορη απαντηση η PLUS sto JETTA χρεωνεται πιο ακριβα γιατι περιλαμβανει και τα χειριστήρια στο τιμονι οποτε ειλικρινα ειλικρινεστατα θα ηθελα να μαθω αν κανει κατι περισσοτερο απο την απλη, ξερεις φιλε δεν θελω να αγορασω ενα gadget
Link to comment
Share on other sites

Το θεμα ειναι τι εννοουμε οταν λεμε αργα...και γρηγορα...

Αν πας με 5η-6η και 120-130 και τις αλλαγες στις 3.500 στρ/λεπ καιει 12-13?? Αυτο θεωρειται αργα ή γρηγορα??

Το αμαξι καιει οταν πιεζεται....και νομιζω οτι ολοι καταλαβαινουμε τι σημαινει πιεση!!

Αργα δεν ειναι? tongue.gif Αυτο ακριβως λεω φιλε μου. Οτι στις 6000 που κανω τις αλλαγες μετα το στρωσιμο, η καταναλωση ειναι 12.6 αλλα και παλι επαναλαμβανω δεν με ενδιαφερει. Και πραγματικα δε καταλαβαινω ποιος ειναι ο λογος να παρεις το TSI or to GT or to GTI, και να πηγαινεις με 6η και 130. Αν δεν ακους τη μηχανη να ουρλιαζει και να το χαιρεσαι, what's the point?

Link to comment
Share on other sites

Με τα φρενα ειστε ευχαριστημενοι μεχρι τωρα? Νιωθω οτι κουραζονται πολυ ευκολα και χανουν πολυ γρηγορα σε αποδοση, μετα απο μικρη και οχι ιδιαιτερα σκληρη χρηση. Και θα επιμεινω ξανα στο θεμα των φωτων. Ειναι υπερβολικα χαμηλα σε αποδοση. Επειδη τρωγομαι να βαλω bi-xenon, η Karenta το αναλαμβανει με εγγυηση και κοστος περιπου στα ¤800-¤1000. Το Κιτ, θα μου ερθει φτηνοτερα, αλλα θα εχω εγγυηση αντιπροσωπιας εαν κατι δε παει καλα. Τι λετε?

Link to comment
Share on other sites

Και εμένα μου ακουγεται περιεργο να δινουν ακριβη ημερομηνια. Το πιθανοτερο είναι ότι το κανουν για «ψυχολογικους λογους? :huh: » στο κάτω κάτω, ειτε αργησει λιγο, ειτε ερθει νωριτερα so what? Εδώ να φανταστείτε ότι το αμαξι που παιρνω το ειχε ηδη παραγγειλει η Karenta, και παλι όμως το μονο που μου ειπαν για την παραδοση και γραφτηκε στη παραγγελια, ηταν 25 εργασιμες maximum δηλαδη Μ. Παρασκευη. Τελικα ηρθε σημερα, και απλα περιμενω να περασει η εβδομαδα που ερχεται για να το παρω. :baby:

Καλοριζικα και καλοταξιδα

εγω ειχα παραγγειλει το tsi στις 10/11.αρχες Δεκεμβριου πηρα γραμμη παραγωγης για 3η εβδομαδα του 2007.

Μου ειχαν πει απο την αρχη για αρχες Φλεβαρη, και στις 10 Φλεβαρη το ειχα.Για πινακιδες περιμενα 2 μερες.

Τους ειχα τρελανει στα τηλεφωνα και τους εσπασα τα νευρα(autonet-Βαρης/Κορωπιου)

Link to comment
Share on other sites

ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ

με ταχυτητα 130-140 η οθονη εδειχνε 6.7lt/100km

οταν ανεβασα στα 180-190 η οθονη εδειχνε 7.3lt/100km

στα 200-220 η οθονη εδειξε 11-13lt/100km

το ταξιδι ηταν 3 ωρες και χωρις κινηση με ομαλες επιταχυνσεις

πιστευω οτι η καλυτερη ταχυτητα ειναι στα 140χλμ/ωρα.Ειναι οικονομικη και πατωντας λιγο το γκαζι επιταχυνεις ομορφα και γρηγορα.

Link to comment
Share on other sites

Καλοριζικα και καλοταξιδα

εγω ειχα παραγγειλει το tsi στις 10/11.αρχες Δεκεμβριου πηρα γραμμη παραγωγης για 3η εβδομαδα του 2007.

Μου ειχαν πει απο την αρχη για αρχες Φλεβαρη, και στις 10 Φλεβαρη το ειχα.Για πινακιδες περιμενα 2 μερες.

Τους ειχα τρελανει στα τηλεφωνα και τους εσπασα τα νευρα(autonet-Βαρης/Κορωπιου)

So what? Καλα εκανες. Με εναν Γιαννη Καραδημα εκανες την αγορα?

Link to comment
Share on other sites

καλημερα,

τελικα μπορει καποιος να μου πει τι διαφορα εχει ο υπολογιστη PLUS απο τον απλο σε λειτουργιες περα οτι εμφανιζει ποια πορτα ειναι ανοιχτη ξεχωριστα???

ευχαριστω

Link to comment
Share on other sites

Εντυπωσεις μετα από 1800 χλμ. Ειμαι περισσοτερο ευχαριστημενος και ικανοποιημενος τωρα που το εχω από ότι όταν το παρηγγειλα :) . Περα από μερικα πραγματα, όπως η αναρτηση που θα την ήθελα πιο σκληρη, και μικροπραγματα που με ενοχλουν, όπως τα «αυτια» για τις αλλαγες ταχυτητων που είναι μικρες, κλπ, το αμαξι είναι πολύ καλο. Χανει πολύ σε δυναμη από τα 140 χλμ και μετα, αλλα αν σκεφτουμε ότι είναι 1400cc είναι λογικο. Στην πιεση και σε manual or S mode το DSG κανει τις αλλαγες πριν τον κοφτη. Ακομα και σε manual δε με αφηνει να το πιασω. LC όπως εχω γραψει εδώ, δεν εχει. Αναβαθμιση software επειγοντος!!!!.

Από λαδια μεχρι στιγμης δεν εχει καψει τιποτα. Καταναλωση περιπου στο 12-13. Κατι τελευταιο για οσους το παρουν με DSG. Επειδή εχει 2 συμπλεκτες και παντα εχει «ετοιμη» την επομενη ταχυτητα, όταν κανουμε κατεβασματα χωρις να πατησουμε φρενο, αργει υπερβολικα να κατεβασει την ταχυτητα γιατι εχει τη μεγαλύτερη σχέση μεσα και όχι τη προηγουμενη. Απλα θελει εξοικείωση πολύ!!!

Link to comment
Share on other sites

Εντυπωσεις μετα από 1800 χλμ. Ειμαι περισσοτερο ευχαριστημενος και ικανοποιημενος τωρα που το εχω από ότι όταν το παρηγγειλα :blink: . Περα από μερικα πραγματα, όπως η αναρτηση που θα την ήθελα πιο σκληρη, και μικροπραγματα που με ενοχλουν, όπως τα «αυτια» για τις αλλαγες ταχυτητων που είναι μικρες, κλπ, το αμαξι είναι πολύ καλο. Χανει πολύ σε δυναμη από τα 140 χλμ και μετα, αλλα αν σκεφτουμε ότι είναι 1400cc είναι λογικο. Στην πιεση και σε manual or S mode το DSG κανει τις αλλαγες πριν τον κοφτη. Ακομα και σε manual δε με αφηνει να το πιασω. LC όπως εχω γραψει εδώ, δεν εχει. Αναβαθμιση software επειγοντος!!!!.

Από λαδια μεχρι στιγμης δεν εχει καψει τιποτα. Καταναλωση περιπου στο 12-13. Κατι τελευταιο για οσους το παρουν με DSG. Επειδή εχει 2 συμπλεκτες και παντα εχει «ετοιμη» την επομενη ταχυτητα, όταν κανουμε κατεβασματα χωρις να πατησουμε φρενο, αργει υπερβολικα να κατεβασει την ταχυτητα γιατι εχει τη μεγαλύτερη σχέση μεσα και όχι τη προηγουμενη. Απλα θελει εξοικείωση πολύ!!!

Εγω παραλαμβανω την αλλη εβδομαδα.... love.gif (...μαλλον!! new_killpc.gif )

Καποιο αλλο tip ???

Link to comment
Share on other sites

Εγω παραλαμβανω την αλλη εβδομαδα.... love.gif (...μαλλον!! new_killpc.gif )

Καποιο αλλο tip ???

Τοσα παιδια εχουν γραψει εδω μεσα για το αμαξι. Αν δε σε καλυπτει κατι, κανε συγκεκριμενο ερωτημα για να σου απαντησουμε :D

Link to comment
Share on other sites

Τοσα παιδια εχουν γραψει εδω μεσα για το αμαξι. Αν δε σε καλυπτει κατι, κανε συγκεκριμενο ερωτημα για να σου απαντησουμε ;)

Φιλε eliasj , εχω τρελλαθει στο διαβασμα. :wacko:

Τοσο που οταν θα ερθει θα ειναι σαν να το εχω στην κατοχη μου καιρο. :blink:

Απλα ρωτησα για ...προληπτικούς λογους. ;)

Link to comment
Share on other sites

Φιλε μου να ναι καλοταξιδο και ολα τα αλλα θετικα και αρνητικα συμπερασματα

ειναι απο ανθρωπο σε ανθρωπο διαφορετικα.... ;)

Link to comment
Share on other sites

Guys let me ask you something. Πολλοι εδώ μεσα γραφουν να το αφηνουμε στο ρελαντι 2 λεπτα πριν το σβησουμε, αν το εχουμε στρεσαρει σε υψηλες στροφες κλπ. Μεχρι τωρα δεν το εχω κανει αυτό. Μολις φτανω οπου πηγαινω, το σβηνω. Λαθος μου ή δεν εχει σημασια?

Link to comment
Share on other sites

Guys let me ask you something. Πολλοι εδώ μεσα γραφουν να το αφηνουμε στο ρελαντι 2 λεπτα πριν το σβησουμε, αν το εχουμε στρεσαρει σε υψηλες στροφες κλπ. Μεχρι τωρα δεν το εχω κανει αυτό. Μολις φτανω οπου πηγαινω, το σβηνω. Λαθος μου ή δεν εχει σημασια?

ετσι ειναι φιλε μου χρειαζετε, για να παρει το βεντιλατερ μπρος,το ιδιο κ μετα απο ενα ταξιδι δηλαδη κινηση χωρις σταση πανω απο 2 ωρες...

Link to comment
Share on other sites

Guys let me ask you something. Πολλοι εδώ μεσα γραφουν να το αφηνουμε στο ρελαντι 2 λεπτα πριν το σβησουμε, αν το εχουμε στρεσαρει σε υψηλες στροφες κλπ. Μεχρι τωρα δεν το εχω κανει αυτό. Μολις φτανω οπου πηγαινω, το σβηνω. Λαθος μου ή δεν εχει σημασια?

Επειδή το σύστημα ψύξης και στον TSI και στον TFSI είναι πολύ κομπλέ δε χρειάζεται να περιμένεις 2-3 λεπτά πριν σβήσεις. Ούτε Turbo timer ούτε τπτ. Το μόνο που θέλει είναι το τελευταίο 3 λεπτο π.χ. πριν φτάσεις στον προορισμό να δουλεύεις την τουρμπίνα όσο λιγότερο γίνεται...

Εάν δεν το κάνεις αυτό κάτσε κάνα λεπτάκι ρελαντί να ηρεμίσει... Πάντως με ένα πυρόμετρο και ενα όργανο για θερμοκρασία λαδιού μπορείς να ξέρεις ανα πάσα στιγμη σε τι κατάσταση βρίσκεται ο κινητήρας (πότε να σκίσεις, πότε να σβήσεις κλπ).

Link to comment
Share on other sites

ετσι ειναι φιλε μου χρειαζετε, για να παρει το βεντιλατερ μπρος,το ιδιο κ μετα απο ενα ταξιδι δηλαδη κινηση χωρις σταση πανω απο 2 ωρες...

Το εχω σβησει 2-3 φορες ενω το βεντιλατερ δουλευε....

επειδη μεσα απο την καμπινα δυσκολευομαι να το ακουσω..

Εκανα μαλακια ή μου φαινεται??

Link to comment
Share on other sites

πάντως ρε παιδιά για τα φρένα που συζητάτε, τις προάλλες κοιταζα ενα tsi στην αντιπροσωπεία για να βρω αλλαγες σε σχέση με το δικο μου 1.6 fsi κ τα φρένα μου φάνηκαν διαφορετικά, δεν ξέρω διασταση δισκων ,αλλα στο μάτι οι δαγκανες ηταν διαφορετικες. ρώτησα κ τους πωλητες κ μου ειπαν πως ειναι διαφορετικα τα φρενα απο των fsi (βεβαια αυτο δεν μου λεει κ τπτ , γιατι πολλες φορες δεν ξερουν τι τους γινεται). κι εγω εχω μπερδευτει με το συγκεκριμενο θεμα..

τα φρενα του tsi ειναι τα ιδια με του 2.0 lt fsi, κ εννοειται πως δεν εχουν καμια σχεση με του 1.6 fsi. Πιστοποιημενο... :D

Link to comment
Share on other sites

Δεν χρειαζεται turbo timer???

Eγω εχω σκοπο να βαλω alarm με turbo timer!!!

Ειναι πλεονασμος η οκ???

Πλεονασμός γιατί το σύστημα ψύξης συνεχίζει να δουλεύει και ΑΦΟΥ κλείσεις τον κινητήρα.... Σε ενα άλλο thread έχει ανεβάσει o TASOS 1.8T και ενα σχεδιαγραμμα με το όλο σύστημα..

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά είμαι στα 12.500 χιλιόμετρα και η ένδειξη της στάθμης των λαδιών έχει πέσει αισθητά πια. Ποιος τύπος λαδιού είναι ο ενδεδειγμένος για συμπλήρωμα; Στα 15.000 θα κάνω αλλαγή στην αντιπροσωπεία για να είμαστε οκ και με την εγγύηση!

Ευχαριστώ προκαταβολικά!

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά είμαι στα 12.500 χιλιόμετρα και η ένδειξη της στάθμης των λαδιών έχει πέσει αισθητά πια. Ποιος τύπος λαδιού είναι ο ενδεδειγμένος για συμπλήρωμα; Στα 15.000 θα κάνω αλλαγή στην αντιπροσωπεία για να είμαστε οκ και με την εγγύηση!

Ευχαριστώ προκαταβολικά!

Το 5-30 Long life οπως λεει και το manual.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.