DubbeR_ChRoniS Posted September 24, 2005 Author Report Share Posted September 24, 2005 Πολυ θεωρια ρε παιδι μου εχει πεσει. Απο εμενα αφηστε τις θεωριες και τα κομπουτερακια και ελατε στο επομενο RWYB να κανουμε το χαβαλε μας και να δουμε απο οσα γραφονται τι ισχυει και τι οχι! Αληθεια γιατι οταν ο προτεινα την προηγουμενη φορα δεν απαντησε κανενας(ασχετα αν ακυρωθηκε). ← δημητρη να εισαι σιγουρος πως αν εμενα αθηνα θα ερχομουν 100% οχι τπτ αλλο αλλα πηρες πολυ αερα σχετικα με τον BCB Link to comment Share on other sites More sharing options...
GolfRS Posted September 24, 2005 Report Share Posted September 24, 2005 ΧΑΛΑΡΩΣΤΕ... Το TYPE R είναι 200 άλογα και 20 κιλά ροπή..... Ειλικρινά πιστεύετε ότι ένας 1.6 κινητήρας βγάζει αυτή την ροπή;;; Η ροπή δέν είναι ανεξάρτητη έννοια.Έχει σχέση και με την ιπποδύναμη (ή για να είμαστε πιο σωστοί το αντίστροφο ισχύει). Μήν λέμε πράγματα που δέν υφίστανται, γιατί ειδικά σε ατμοσφαιρικούς κινητήρες χωρίς πολλά κόλπα (κοινώς όχι Honda), 1 + 1 κάνουν 2 και όχι 20....... Link to comment Share on other sites More sharing options...
DubbeR_ChRoniS Posted September 24, 2005 Author Report Share Posted September 24, 2005 τοτε πως ενα αυτ/το 1300 κιλων κανει το 0-100 σε 10,4? το φυσαει αερας απο πισω? Link to comment Share on other sites More sharing options...
GolfRS Posted September 24, 2005 Report Share Posted September 24, 2005 Χρόνη το 0-100 έχει να κάνει με την ιπποδύναμη και όχι με την ροπή... ¶σε που το 10,4 δέν είναι και τρομερό νούμερο.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
dimitrisk Posted September 24, 2005 Report Share Posted September 24, 2005 Εγω το εχω ξαναπει. Τι να κανω εγω τη δυναμομετρηση με τα γαματα αποτελεσματα αν στο δρομο το αυτοκινητο δεν παει οπως θα επρεπε. Τα νουμερα ειναι για τις εντυπωσεις. Το αποτελεσμα φαινεται στο φαναρι. Χρονη χαιρομαι που εισαι προθυμος, αντε βρηκα και καποιον που εμπιστευεται το αμαξι του. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Scorpio Posted September 24, 2005 Report Share Posted September 24, 2005 Εγω το εχω ξαναπει. Τι να κανω εγω τη δυναμομετρηση με τα γαματα αποτελεσματα αν στο δρομο το αυτοκινητο δεν παει οπως θα επρεπε. Τα νουμερα ειναι για τις εντυπωσεις. Το αποτελεσμα φαινεται στο φαναρι. Χρονη χαιρομαι που εισαι προθυμος, αντε βρηκα και καποιον που εμπιστευεται το αμαξι του. ← Τα παραλές... Εμείς έχουμε ανοίξει μαζί το ξέχασες? Link to comment Share on other sites More sharing options...
koukouroukou Posted September 25, 2005 Report Share Posted September 25, 2005 Βγάλτε προκαταλύτη, βάλτε φιλτροχωάνη,πρόγραμμα σε δυναμόμετρο και όχι στον πάγκο, και τα 17 κιλά ροπής θα πάνε στο 19............ ← Λαζαρε εισαι σιγουρος για αυτο που λες? 19 κιλα σε 1600αρη κινητηρα? Αν ισχυει οντως αυτο που λες να δω χαρτια να το λενε κοινως μετρησεις ΚΑΙ μια βολτα παρακαλω) τοτε...να παω να βρω κιε γω ενα BCB για το Golf mk3 που εχω και ειμαι ηδη στα 1600 οποτε κανενα προβλημα! Α, ενημερωτικα ποσο παει ενας bcb κομπλε? Link to comment Share on other sites More sharing options...
lazarosleon16v Posted September 25, 2005 Report Share Posted September 25, 2005 Σασμάν, εγκέφαλλο, πλεξουδα, καλωδιώσις, μοτέρ, 2.000 - 2.500 Link to comment Share on other sites More sharing options...
dimitrisk Posted September 27, 2005 Report Share Posted September 27, 2005 Ενταξει ρε Γρηγορη εσυ εισαι ενας και αλλος ενας ειναι ο Θανασης γνωστος και ως MATRIX.Κανεις αλλος. Link to comment Share on other sites More sharing options...
milix Posted September 27, 2005 Report Share Posted September 27, 2005 Ενταξει ρε Γρηγορη εσυ εισαι ενας και αλλος ενας ειναι ο Θανασης γνωστος και ως MATRIX.Κανεις αλλος. ← Ε με πόσους θες ρε Δημητρη να ανοιξεις? Και με ενα μονο να ανοιγες 4-5 φορές τα συμπερασματα βγαινουν για τα αμάξια. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Scorpio Posted September 27, 2005 Report Share Posted September 27, 2005 Τάσο ο Δημήτρης εννοεί ότι αν όντως υπήρχαν τα παραπάνω άλογα, τότε κανείς δεν θα είχε ενδοιασμό για το αποτέλεσμα και όχι πχ του Χρόνη ή το δικό μου πάνε καλύτερα! Προβληματισμός δικός μου και του Δημήτρη... Αν η VW είχε ανεβάσει το αμάξι σε άλογα, δεν θα το διατυμπανούσε παντού??? Γιατί να το έχει κρυφό??? Μήπως θα υποσκέλιζε τον ερχομό των FSi? Μήπως δεν περνάει τα καυσαέρια και τον ένταξε κάτω από όλους τους 1,6 16V??? Δεν ξέρω τί παίζει εντέλει. Εγώ πάντως είμαι απόλυτα ευχαριστημένος από την απόδοσή του (Αν και λίγο χαμηλά ήθελε περισσότερη ευστροφία)! Link to comment Share on other sites More sharing options...
DubbeR_ChRoniS Posted September 27, 2005 Author Report Share Posted September 27, 2005 (edited) ψαχνει να βρει ενα για να περασει ωστε να λεει μετα οτι περναει τα BCB :D :D edit:scorpio ειναι euro4 το bcb οπως και τα fsi. επισης η πολιτικη της vw ειναι γνωστη ακομα και στις πετρες οτι δηλωνει λιγοτερα ps. Edited September 27, 2005 by NforN_xronis Link to comment Share on other sites More sharing options...
milix Posted September 27, 2005 Report Share Posted September 27, 2005 Και εγώ Γρηγόρη τους ίδιους ενδιασμούς είχα όταν διαβασα το πρώτο ποστ που κάνατε για τον BCB. Οι μόνες λογικές εξηγήσεις που στέκουν για μενα είναι αυτή για τον ερχομό του FSI, η διαφορετική φορολογία/ασφάλιστρα (ανάλογα με τα PS?) που πιθανόν να ισχύει στην Γερμανία (εδώ δεν έχω ιδέα, μπορεί ο Μαρινος να μας διαφωτίσει). Και επίσεις παίζει το ενδεχόμενο της αναξιοπιστίας από πλευράς VW, δηλαδή τι θα λέγανε οι κάτοχοι των ΜΚ4 αν ξαφνικά ενα λίγους μήνες μετά την αγορά του Golf τους έβγαινε άλλο της ιδιας γεννιάς και σαφώς δυνατότερο? Link to comment Share on other sites More sharing options...
DubbeR_ChRoniS Posted September 27, 2005 Author Report Share Posted September 27, 2005 ολος ο κοσμος ηξερε οτι τελει 2003 αρχες 2004 θα ερχοταν το 5 και επειδη δεν αρεσε στην αρχη απο διαφορες photo που βλεπαμε τρεξαν ολοι να παρουν το 4! και μας βγηκε σε καλο τελικα απο αποψη κινητηρα! Link to comment Share on other sites More sharing options...
milix Posted September 27, 2005 Report Share Posted September 27, 2005 και μας βγηκε σε καλο τελικα απο αποψη κινητηρα! ← Αυτό που εγώ δεν καταλαβαίνω είναι οχι γιατί δεν διαφήμησε τα παραπανω άλογα αλλά γιατί έβγαλε τα παραπάνω άλογα. Κατι σαν τέλος εποχής και ξεπούλημα υλικών μου κανει και αν ειναι έτσι όντως τελικά σταθήκαμε τυχεροί Θα μπορούσε να συμβαίνει και το αντίθετο πάντως, να είμασταν άτυχοι Link to comment Share on other sites More sharing options...
ounkas Posted September 27, 2005 Report Share Posted September 27, 2005 το μονο σιγουρο οτι ο fsi ΔΕΝ ειναι πιο πισω απο bcb ειδικα αν λαβουμε υποψην μας οτι το 5ρι ειναι πιο βαρυ απο το 4ρι..και μη μου πειτε οχι γιατι σε ολα τα περιοδικα του 2003 το δεκεμβριο κιλα στο 4ρι εδινε 1130 και στο 5ρι που το ανεφερε ως νεο golf στους καταλογους το δινε 1290.μιλαμε για 160 κιλα διαφορα.. οποτε δε νομιζω να εκρυψε αλογα μη τυχον και δισανασχετησουν οι αγοραστες fsi. Link to comment Share on other sites More sharing options...
dimitrisk Posted September 27, 2005 Report Share Posted September 27, 2005 Για το πως και το γιατι υπαρχουν αμετρητες ερωτησεις και αλλες τοσες απαντησεις. Το ζητουμενο για εμενα ειναι πως οτι και να βγει απο το εργοστασιο παντα υπαρχουν περιθωρια βελτιωσης. Το θεμα ομως ειναι ποιος εχει τη γνωση να τα καταφερει. Link to comment Share on other sites More sharing options...
damarlakisat Posted September 30, 2005 Report Share Posted September 30, 2005 συγνωμη που επεμβαινω στη συζητηση αλλα το δικο μου 4αρι με 1/4 τεποζιτο χωρις ηχοσυστημα κτλ κτλ,αδειο δηλαδη μετρηθηκε στην πλαστιγγα στο λιμανι στο λαυριο 1370 κιλα. για τη ροπη αυτη απλα δεν θα μιλησω... Link to comment Share on other sites More sharing options...
DubbeR_ChRoniS Posted September 30, 2005 Author Report Share Posted September 30, 2005 νομιζω πως πρεπει να μας πεις τη γνωμη σου! γιατι οχι? Link to comment Share on other sites More sharing options...
milix Posted February 13, 2006 Report Share Posted February 13, 2006 BCB: http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=5595&st=60 105 άλογα με καμμία Παναγία! Και από ότι φαίνεται από εμένα και τον Χρόνη αρπάζουν εύκολα άλογα, τουλάχιστον μέχρι το σημείο που εμείς τα εχουμε φτάσει μέχρι τώρα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Scorpio Posted February 13, 2006 Report Share Posted February 13, 2006 Μπράβο ρε παιδιά!!! ¶ντε περιμένουμε και τα δικά μου αποτελέσματα την Τετάρτη και βλέπουμε! Μακάρι να είναι τόσο καλά όσο τα δικά σας. Σημειωτέον εγώ δεν έχω ούτε φίλτρο στον παπά... Όπως το έβγαλε η VW... Link to comment Share on other sites More sharing options...
DubbeR_ChRoniS Posted February 13, 2006 Author Report Share Posted February 13, 2006 114 θα βγαλεις greg και 15,2 ροπη Link to comment Share on other sites More sharing options...
danichro Posted February 16, 2006 Report Share Posted February 16, 2006 τον γρηγόρη τον άκουσα λίγο απογοητευμένο σήμερα επειδή έχω ώς μέτρο σύγκρισης το Leon 20V -125 Hp του πατέρα μου πιστέυω πως αν και μικρότερου κιβυσμού οι δύο κινητήρες έχουν παρόμοια απόδοση..Δεν μπορω να ξέρω το πως και το γιατί γίνεται αυτό αλλα έπειτα απο αρκετά Κμ οδήγησης και με τα δύο κατέληξα ότι o bcb αρπάζει πιο έυκολα και πιο άγρια απο τον 20v..Δεν θέλω σε καμία περίπτωση να μεροληπτίσω επειδή έιναι δικό μου το γκολφ (εξ'άλλου τον πρώτο καιρό έιχα τρελαθέι με το λιοντάρι..) όποιος θέλει και έχει 20v΄όποτε θέλει μπορει να το διαπιστώσει και μόνος του... Αυτά για τον Greg γιατί απογοητηκε...Εγώ πιστέυω πως το bcb μαμά βγάζει τουλ 115 και με ένα φιλτράκι να ελευθερωθεί πάει σίγουρα 117-118... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Scorpio Posted February 18, 2006 Report Share Posted February 18, 2006 Dani thanks for the support!!! Λοιπόν updated news... Χθες το βράδυ ανοίξαμε με τον Dani. Μέρος: Ανάβαση Αναστάσεως - Παπάγου Φορές: 4 Αποτέλεσμα: 1 έως 2 καρότσες εγώ πίσω Συμπέρασμα: ΤΟ ΦΙΛΤΡΟ ΤΗΣ GREEN ΚΑΙ Η ΑΦΑΙΡΕΣΗ ΤΟΥ ΠΝΙΧΤΗ ΤΕΛΙΚΑ ΔΙΝΟΥΝ...!!!! Έπεται και συνέχεια... Ρε Dani, πως κάνει έτσι το φιλτράκι σου μετά τις 4,500..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
danichro Posted February 18, 2006 Report Share Posted February 18, 2006 δεν εχω βγάλει τον πνίχτη γρηγόρη..τον ξαναέβαλα αμέσως γιατί έκανε σαν τρακτέρ...θα το ανοίξουμε και με το λιοντάρι κάποια στιγμή για να έχουμε μέτρο σύγκρισης τα 125 άλογα Link to comment Share on other sites More sharing options...