panos7424 Posted February 2, 2006 Report Share Posted February 2, 2006 Το GTi έχει διαφορετικά αμορτισέρ. Για τα ελατήρια δεν γνωρίζω αν είναι όπως στα δικά μας Γρηγόρη αλλά αφού το έψαξες πάω πάσο. Η τιμή που πήρα την ανάρτηση δεν είναι καλή φίλε Μythos, μάλλον με βίασαν μπορώ να πω. Έσκασα 800 ζεστά έουρος για το πακέτο. Σήμερα τα πέρασα τελικά. Έκανα 1-2 δοκιμές αλλά δεν τα ζόρισα και πολύ για να μην τα καταστρέψω όπως τα προηγούμενα! Δεν μπορώ να πω ότι ενθουσιάστηκα, τα περίμενα καλύτερα. Σαφώς όμως υπάρχει τεράστα διαφορά από τα εργοστασιακά. Ελπίζω με τα μεγαλύτερα ζαντολάστιχα να είναι ακόμα καλύτερο στο δρόμο. Αυτά παίδες! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pacific Posted February 3, 2006 Report Share Posted February 3, 2006 1.150 και για τα ΚΟΝΙ? Κάτι φήμες μου είπαν για 900! Πού !?!?!? Δεν γραφουν και τα 4 Κονι.Μονο τα πισω ειναι της Κονι.Ειναι διαφορετικο.Δεν ειναι το ιδιο. Ε ?? Για εξήγα λίγο πώς γίνετε αυτό .... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
konstantinos passat Posted February 3, 2006 Report Share Posted February 3, 2006 Πού !?!?!? Ε ?? Για εξήγα λίγο πώς γίνετε αυτό .... Tι να εξηγησω?Τα πισω αμορτισερ μονο γραφουν Κονι απανω. Τα μπροστινα δεν ειναι Κονι. Προφανως η KW αναθετει στην Κονι να της φτιαχνει τις πισω μπουκαλες. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pacific Posted February 5, 2006 Report Share Posted February 5, 2006 Ακου ρε μπινίες ! Καλά λέω εγώ όλα τα ίδια σκατα είναι ... Ε ρε κοροιδία ... Αχχχ ... Εχω σκάσει να αλλάξω αμορτισέρ και δεν εχω λευτά . Γαμώτο. Τι θα κάνω ? Τα αμορτισέρ μου είναι χάλια !!!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DubbeR_ChRoniS Posted February 5, 2006 Report Share Posted February 5, 2006 και πας με 140 στα χιονια? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Scorpio Posted February 8, 2006 Report Share Posted February 8, 2006 Το GTi έχει διαφορετικά αμορτισέρ. Για τα ελατήρια δεν γνωρίζω αν είναι όπως στα δικά μας Γρηγόρη αλλά αφού το έψαξες πάω πάσο. Η τιμή που πήρα την ανάρτηση δεν είναι καλή φίλε Μythos, μάλλον με βίασαν μπορώ να πω. Έσκασα 800 ζεστά έουρος για το πακέτο. Σήμερα τα πέρασα τελικά. Έκανα 1-2 δοκιμές αλλά δεν τα ζόρισα και πολύ για να μην τα καταστρέψω όπως τα προηγούμενα! Δεν μπορώ να πω ότι ενθουσιάστηκα, τα περίμενα καλύτερα. Σαφώς όμως υπάρχει τεράστα διαφορά από τα εργοστασιακά. Ελπίζω με τα μεγαλύτερα ζαντολάστιχα να είναι ακόμα καλύτερο στο δρόμο. Αυτά παίδες! ¶ντε καλορίζικα Πάνο!!! Καλά χιλιόμετρα! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
danichro Posted February 12, 2006 Report Share Posted February 12, 2006 Κοίτα εμένα φοράει ήδη τα ελετήρια από το GTi. Διαπιστωμένο με κωδικούς, πλαίσια κλπ. Δεν ξέρω αν και η ανάρτηση είναι από GTi, αλλά δεν νομίζω (Ελαφρύτερο το 1,6) Πιστεύω είναι καλή μόντα. Αν θες κάτι ταξιδιάρικο και ήσυχο. [/quotes όλα τα pacific η πήγες και τα έβαλες μόνος σου; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DubbeR_ChRoniS Posted February 12, 2006 Report Share Posted February 12, 2006 ολα τα pacific τα φορανε.ειναι πιο χαμηλα απο τα generation κατα 1,5cm Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
milix Posted February 12, 2006 Report Share Posted February 12, 2006 ολα τα pacific τα φορανε.ειναι πιο χαμηλα απο τα generation κατα 1,5cm Στο προηγούμενο meeting στο Carrefour παντως μετρησα απόσταση από άσφαλτο τόσο από το φτερό όσο και από την μεση ακριβώς του αυτοκινητου και το δικό μου δεν ηταν πιο χαμηλό από το δικό σου Χρονη. Ηταν και καποιος αλλος παρων αλλα δεν θυμαμαι ποιος ηταν τωρα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DubbeR_ChRoniS Posted February 12, 2006 Report Share Posted February 12, 2006 εγω με μια µπροχειρηµ μετρηση που εκανα με του greg ηταν πιο κατω. στο επομενο να το δουμε μαζι τασο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ounkas Posted February 12, 2006 Report Share Posted February 12, 2006 Στο προηγούμενο meeting στο Carrefour παντως μετρησα απόσταση από άσφαλτο τόσο από το φτερό όσο και από την μεση ακριβώς του αυτοκινητου και το δικό μου δεν ηταν πιο χαμηλό από το δικό σου Χρονη. Ηταν και καποιος αλλος παρων αλλα δεν θυμαμαι ποιος ηταν τωρα. μαζι ειμασταν τασο..οντως ετσι ηταν αν και με το ματι φαινοταν πιο χαμηλο του τασου.. αλλα τελικα δεν ηταν! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
scorpione Posted February 13, 2006 Report Share Posted February 13, 2006 Φιλος με ρωτησε προχθες για την ΜΑD sport kit την οποια την βρηκε 500 ευρω . ειναι ολλανδικο κιτ και του ειπαν οτι λειτουργει πολυ καλα . Γνωριζετε κατι? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Scorpio Posted February 13, 2006 Report Share Posted February 13, 2006 εγω με μια µπροχειρηµ μετρηση που εκανα με του greg ηταν πιο κατω.στο επομενο να το δουμε μαζι τασο. ¶ρε Χρόνη τί μου θύμησες τώρα... Βράδυ στην Σαλόνικα και σε ένα κόκκινο φανάρι πριν στρίψουμε δεξιά για κέντρο μου λέει ο Χρόνης "Ρε λαλάκα είναι πιο χαμηλό το δικό σου?" "Πάψε ρε ιδέα σου είναι τί είπιες?" Την άλλη μέρα στα Carrefour μετρήσαμε την απόσταση από τους θόλους και όντως ήταν πιο χαμηλό το δικό μου κατά 1,5 εκ. Μετά από πόσο καιρό με παίρνει τηλ ο Χρόνης και με λέει να βρώ τους κωδικούς από τα ελατήριά μου. Πήρα τηλ στον Θωμά (Παζαρόπουλος Πειραιώς) του έδωσα αριθμό πλαισίου και τον ρώτησα τί ελατήρια φοράω. Και μου λέει "Ωχ λαλάκα φοράς του GTi...!" Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
danichro Posted February 17, 2006 Report Share Posted February 17, 2006 δηλαδή εγώ είμαι 5-6 εκ πιο κάτω απο το generation?πολυ μου φαίνεται Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Scorpio Posted March 13, 2006 Report Share Posted March 13, 2006 Εγώ φοράω πλέον τα μαύρα Bilstein + Ελατήρια χαμηλώματος Jamex. Έχω κάνει περίπου 500+ χλμ και είναι ΑΨΟΓΑ...! Το αμάξι έχεις κάτσει όπως ακριβώς ήθελα...! Ούτε κούτσουρο-κοπάνημα, ούτε βάρκα γιαλό στις στροφές... Σε συνδοιασμό με τις 18άρες απλά το golfάκι ζωγραφίζει... Για το ποιός είναι υπαίτιος? Κοιτάχτε την υπογραφή μου... Pit Το μελετήσαμε από όλες τις απόψεις, και αφού με άκουσε προσεκτικά το τί ζήταγα από το αμάξι, μου λέει ΑΥΤΑ... Και είχε δίκιο... Στην αρχή είχα ένα ενδοιασμό όσον αφορά τα Bilstein (ότι είχα ακούσει για κοπάνημα τρελό, φούσκωμα θόλων κλπ κλπ), αλλά τα μαύρα είναι τα νορμάλ (λίγο πιο σκληρά από του GTi) και σε συνδοιασμό με τα Jamex είναι όλα τα λεφτά. Στον γυρισμό από Πάτρα, ήταν λίγο σκληρά στην εθνική (επειδή ήταν καινούργια) και έλεγα ΩΧ καρτ έγινε το αμάξι... (Η Κατερίνα δεν μπορούσε να κοιμηθεί... ). Φτάνω Αθήνα κατεβαίνω και τί να δω... Πίσω έχει κάτσει το αμάξι στους 2 πόντους το λάστιχο από τον θόλο... Την άλλη μέρα ξανά Πάτρα και λέω στον master θέλω να ψηλώσει 0,5 πόντο... Και έγινε... Pit είσαι ένας και μοναδικός... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MARINE Posted March 13, 2006 Report Share Posted March 13, 2006 Εγώ φοράω πλέον τα μαύρα Bilstein + Ελατήρια χαμηλώματος Jamex.Έχω κάνει περίπου 500+ χλμ και είναι ΑΨΟΓΑ...! Το αμάξι έχεις κάτσει όπως ακριβώς ήθελα...! Ούτε κούτσουρο-κοπάνημα, ούτε βάρκα γιαλό στις στροφές... Σε συνδοιασμό με τις 18άρες απλά το golfάκι ζωγραφίζει... Για το ποιός είναι υπαίτιος? Κοιτάχτε την υπογραφή μου... Pit Το μελετήσαμε από όλες τις απόψεις, και αφού με άκουσε προσεκτικά το τί ζήταγα από το αμάξι, μου λέει ΑΥΤΑ... Και είχε δίκιο... Στην αρχή είχα ένα ενδοιασμό όσον αφορά τα Bilstein (ότι είχα ακούσει για κοπάνημα τρελό, φούσκωμα θόλων κλπ κλπ), αλλά τα μαύρα είναι τα νορμάλ (λίγο πιο σκληρά από του GTi) και σε συνδοιασμό με τα Jamex είναι όλα τα λεφτά. Στον γυρισμό από Πάτρα, ήταν λίγο σκληρά στην εθνική (επειδή ήταν καινούργια) και έλεγα ΩΧ καρτ έγινε το αμάξι... (Η Κατερίνα δεν μπορούσε να κοιμηθεί... ). Φτάνω Αθήνα κατεβαίνω και τί να δω... Πίσω έχει κάτσει το αμάξι στους 2 πόντους το λάστιχο από τον θόλο... Την άλλη μέρα ξανά Πάτρα και λέω στον master θέλω να ψηλώσει 0,5 πόντο... Και έγινε... Pit είσαι ένας και μοναδικός... Και αναρτήσεις;;;;;;;;;;;; Αλήτήριε ...Αντε...καλορίζικες!!! Τι αλλο θα δούμε... Φιλούρες Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Scorpio Posted March 13, 2006 Report Share Posted March 13, 2006 Και αναρτήσεις;;;;;;;;;;;; Αλήτήριε ...Αντε...καλορίζικες!!! Τι αλλο θα δούμε... Φιλούρες Έχει και άλλα ο μπαξές...! Σιγά σιγά όμως γιατί θα μου πάθετε τίποτα... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
golf-agu Posted March 13, 2006 Report Share Posted March 13, 2006 Εγώ φοράω πλέον τα μαύρα Bilstein + Ελατήρια χαμηλώματος Jamex.Έχω κάνει περίπου 500+ χλμ και είναι ΑΨΟΓΑ...! Το αμάξι έχεις κάτσει όπως ακριβώς ήθελα...! Ούτε κούτσουρο-κοπάνημα, ούτε βάρκα γιαλό στις στροφές... Σε συνδοιασμό με τις 18άρες απλά το golfάκι ζωγραφίζει... Για το ποιός είναι υπαίτιος? Κοιτάχτε την υπογραφή μου... Pit Το μελετήσαμε από όλες τις απόψεις, και αφού με άκουσε προσεκτικά το τί ζήταγα από το αμάξι, μου λέει ΑΥΤΑ... Και είχε δίκιο... Στην αρχή είχα ένα ενδοιασμό όσον αφορά τα Bilstein (ότι είχα ακούσει για κοπάνημα τρελό, φούσκωμα θόλων κλπ κλπ), αλλά τα μαύρα είναι τα νορμάλ (λίγο πιο σκληρά από του GTi) και σε συνδοιασμό με τα Jamex είναι όλα τα λεφτά. Στον γυρισμό από Πάτρα, ήταν λίγο σκληρά στην εθνική (επειδή ήταν καινούργια) και έλεγα ΩΧ καρτ έγινε το αμάξι... (Η Κατερίνα δεν μπορούσε να κοιμηθεί... ). Φτάνω Αθήνα κατεβαίνω και τί να δω... Πίσω έχει κάτσει το αμάξι στους 2 πόντους το λάστιχο από τον θόλο... Την άλλη μέρα ξανά Πάτρα και λέω στον master θέλω να ψηλώσει 0,5 πόντο... Και έγινε... Pit είσαι ένας και μοναδικός... Πολυ σωστη επιλογη Τασο!Καλοριζικη η αναρτηση.Προσεχε μονο τα μαυρα BILSTEIN γιατι δεν προοριζονται για χαμηλωμα και υπαρχει κινδυνος να βαρανε τα bump-stop σε μεγαλες βυθισεις.Σε καποια τετοια λυση θα παω κ εγω. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DubbeR_ChRoniS Posted March 13, 2006 Report Share Posted March 13, 2006 Προσεχε μονο τα μαυρα BILSTEIN γιατι δεν προοριζονται για χαμηλωμα και υπαρχει κινδυνος να βαρανε τα bump-stop σε μεγαλες βυθισεις. ακριβως... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Scorpio Posted March 14, 2006 Report Share Posted March 14, 2006 Πολυ σωστη επιλογη Τασο!Καλοριζικη η αναρτηση.Προσεχε μονο τα μαυρα BILSTEIN γιατι δεν προοριζονται για χαμηλωμα και υπαρχει κινδυνος να βαρανε τα bump-stop σε μεγαλες βυθισεις.Σε καποια τετοια λυση θα παω κ εγω. Ευχαριστώ φίλε μου να σαι καλά! Μάλλον με μπέρδεψες με τον φίλο Scorpione Πάντως στις μεγάλες βυθίσεις δεν βαράνε τρελά. Πχ στην εθνική όταν περνάς από παλιά άσφαλτο σε καινούργια (έχει ένα μικρό σκαλοπατάκι) με 160-170+ χλμ, χτύπαγε (λογικό) αλλά ανεπαίσθητα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
greygolfgti Posted March 14, 2006 Report Share Posted March 14, 2006 (edited) Ευχαριστώ φίλε μου να σαι καλά!Μάλλον με μπέρδεψες με τον φίλο Scorpione Πάντως στις μεγάλες βυθίσεις δεν βαράνε τρελά. Πχ στην εθνική όταν περνάς από παλιά άσφαλτο σε καινούργια (έχει ένα μικρό σκαλοπατάκι) με 160-170+ χλμ, χτύπαγε (λογικό) αλλά ανεπαίσθητα. thank you scorpio...ΑΛΛΑ ΝΑ ΞΕΡΕΤΕ Η ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΘΕΛΕΙ Ο ΟΔΗΓΟΣ, ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ, ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΕΝΑ ΑΜΑΞΙ ΜΕ ΤΕΛΕΙΑ ΚΡΑΤΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΧΤΥΠΑΕΙ. ΜΠΟΡΕΙ ΕΝΑ ΑΜΑΞΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΤΕΛΕΙΑ ΚΡΑΤΗΜΑΤΑ ΑΛΛΑ ΣΙΓΟΥΡΑ ΘΑ ΧΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΝΕΣΗ ΣΕ ΤΑΞΙΔΙ. ΔΕΥΤΕΡΟ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ, ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΕΝΑ ΑΜΑΞΙ ΠΟΛΥ ΧΑΜΗΛΟ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΤΕΡΜΑΤΙΖΕΙ, ΑΛΛΑ ΝΑ ΘΥΜΑΣΤΕ ΑΠΟ ΤΟ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΟ ΤΑ ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ ΠΟΥ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΑΝΑ ΤΟΥΣ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ ΝΑ ΚΑΤΕΒΟΥΝ 3 ΠΟΝΤΟΥΣ ΧΑΜΗΛΩΝΟΝΤΑΣ ΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΒΑΡΟΥΣ. ΕΤΣΙ ΚΕΡΔΙΖΕΙΣ ΤΗΝ ΑΝΕΣΗ, ΤΗΝ ΟΜΟΡΦΙΑ ΚΑΙ ΠΑΝΩ ΑΠ'ΟΛΑ ΓΛΙΤΩΝΕΙΣ ΧΡΗΜΑΤΑ. ΜΕ ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ ΜΕ ΜΙΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΡΥΘΜΙΖΟΜΕΝΗ ΠΟΥ ΚΟΣΤΙΖΕΙ 1500 ΕΥΡΩ, ΘΑ ΜΠΕΙΣ ΣΕ ΜΙΑ ΣΤΡΟΦΗ ΜΕ 110 ΧΛΜ ΕΝΩ ΜΕ ΤΗΝ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑΚΗ ΚΑΙ ΕΝΑ ΣΕΤ ΕΛΑΤΗΡΙΑ ΧΑΜΗΛΟΜΑΤΟΣ ΚΟΣΤΟΥΣ 180 ΕΥΡΩ, ΘΑ ΜΠΕΙΣ ΜΕ 108 ΧΛΜ! ΤΩΡΑ Η ΑΠΟΦΑΣΗ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΗ ΣΑΣ, ΑΝ ΤΟ ΧΕΡΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΠΕΙ ΒΑΘΙΑ ΣΤΗΝ ΤΣΕΠΗ Η ΟΧΙ. ΓΛΥΤΩΝΕΙΣ 1320 ΕΥΡΩ ΚΑΙ ΤΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΣ ΚΑΠΟΥ ΑΛΛΟΥ! Edited March 14, 2006 by greygolfgti Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DubbeR_ChRoniS Posted March 14, 2006 Report Share Posted March 14, 2006 ΜΕ ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ ΜΕ ΜΙΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΡΥΘΜΙΖΟΜΕΝΗ ΠΟΥ ΚΟΣΤΙΖΕΙ 1500 ΕΥΡΩ, ΘΑ ΜΠΕΙΣ ΣΕ ΜΙΑ ΣΤΡΟΦΗ ΜΕ 110 ΧΛΜ ΕΝΩ ΜΕ ΤΗΝ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑΚΗ ΚΑΙ ΕΝΑ ΣΕΤ ΕΛΑΤΗΡΙΑ ΧΑΜΗΛΟΜΑΤΟΣ ΚΟΣΤΟΥΣ 180 ΕΥΡΩ, ΘΑ ΜΠΕΙΣ ΜΕ 108 ΧΛΜ! καλα δεν ειναι ετσι ακριβως αλλα τεσπα... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Scorpio Posted March 15, 2006 Report Share Posted March 15, 2006 (edited) thank you scorpio...Εγώ ευχαριστώ!!! Εσένα, τον Αντρέα με το ποιό τρελό Rallye (RESPECT οι δαγκάνες...!!!! σε περιμένω και εσένα Αθήνα) και τον Κο ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗ (κύριε Γιάννη την άλλη φορά θα έρθουμε ποιό ανθρώπινη ώρα και όχι 11 το βράδυ ) που άνοιξε το μαγαζί του στις 11 για να μου κατασκευάσει την custom ανοξείδωτη σωλήνα της σκούπας μου...Τί να πώ για όλους σας? Απλά μου δείξατε πως συμπεριφέρονται οι ΦΙΛΟΙ, όχι σαν μερικούς μερικούς... Σορρυ για το Off topic (Θα πέσει καμπάνα...) Όσον αφορά την ανάρτησή μου, ΞΑΝΑλέω ότι είναι ακριβώς ότι ήθελα...! Το αμάξι μου είναι ρυθμισμένο ΑΚΡΙΒΩΣ όπως το ήθελα... Και στην τιμή που πήρα τα αμορτισέρ, στα π@π@ρια μου αν σκάσουν μετά από 2 χρόνια τα αλλάζω για την πλάκα μου κάθε 6 μήνες... RESPECT...!!! Edited March 15, 2006 by Scorpio Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ounkas Posted March 15, 2006 Report Share Posted March 15, 2006 γρηγορη μπροστα ειναι χαμηλωμενο πιο πολυ απο οτι πισω? γιατι απο την υπογραφη ετσι μου φανηκε με μια ματια! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
konstantinos passat Posted March 15, 2006 Report Share Posted March 15, 2006 γρηγορη μπροστα ειναι χαμηλωμενο πιο πολυ απο οτι πισω?γιατι απο την υπογραφη ετσι μου φανηκε με μια ματια! Ναι.Κι εμενα ετσι μου φαινεται. Ετσι πρεπει να ειναι παντως. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...