fanis83 Posted September 27, 2006 Report Share Posted September 27, 2006 Έκανα την παρακάτω πατέντα για να βάλω φιλτροχωάνη(με ενδιέφερε κυρίως να μην βγάλω το καπάκι): Όμως ο ζεστός αέρας που βγαίνει απο το χταπόδι,τώρα πια διοχετεύεται κάτω απο το καπάκι,καθώς έβγαλα το μισό φιλτροκούτι για να μείνει ελεύθερη η πεταλούδα.Λέτε να υπάρχει πρόβλημα; Τα φώτα σας παρακαλώ,αν είναι εύκολο.Ευχαριστώ εκ των προτέρων Link to comment Share on other sites More sharing options...
konstantinos passat Posted September 27, 2006 Report Share Posted September 27, 2006 Εκει που την εβαλες Φανη,τραβαει καθολου κρυο αερα γιατι εμενα μου φαινεται οτι δεν βολευει το σημειο. Link to comment Share on other sites More sharing options...
tolisgti Posted September 27, 2006 Report Share Posted September 27, 2006 μαλλον εκει δεν τραβαει καθολου αερα.πρεπει να φερεις τη χοανη μπροστα στη μετωπη να τραβαει πιο ευκολα αερα και παντα κρυο αερα,οχι της μηχανης. Link to comment Share on other sites More sharing options...
konstantinos passat Posted September 27, 2006 Report Share Posted September 27, 2006 Μια καλη λυση ειναι να πας την σωληνα στην τρυπα που εχει στο αριστερο φαναρι. Link to comment Share on other sites More sharing options...
fanis83 Posted September 27, 2006 Author Report Share Posted September 27, 2006 Απο πρίν πολύ καλύτερα πηγαίνει,σχεδόν ίδια με την σκούπα που είχα.Έχω βάλει και σωλήνα που πηγαίνει τον αέρα απο την μετώπη,δίπλα απο το αριστερό φανάρι στην χωάνη κατευθείαν. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ounkas Posted September 27, 2006 Report Share Posted September 27, 2006 δε βγαζεις το φιλτροκουτι να πεταξεις ενα βαρελακι πανω να δεις ουσιαστικη διαφορα..? πιστεψε με αξιζει πολυ περισσοτερο.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
michael Posted September 27, 2006 Report Share Posted September 27, 2006 (edited) Έτσι όπως το βλέπω στη φωτό,χωρίς να έχω ιδιαίτερες γνώσεις...δεν πρέπει να τραβάει αέρα...είναι εγκλοβισμένη η φιλτροχοάνη...γιατί δεν θες να βγάλεις το καπάκι;; Edited September 27, 2006 by Michael Link to comment Share on other sites More sharing options...
danichro Posted September 27, 2006 Report Share Posted September 27, 2006 Να σου πω τι κατάλαβα απο όσες δοκιμες κάναμε με τον scorpio..οπου και να την βαλεις σε 1.4-1.6 τα ιδια σκ@τ@ ειναι...η καλυτερη λύση ειναι χαμήλα αριστερα στην μετωπη αλλα για 1.8 και πανω..καλυτερα να εβαζες μια σκουπιτσα.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mike Posted September 27, 2006 Report Share Posted September 27, 2006 Πετα τον παπα...χτες...περιττα βαρη στο αμαξι δεν χρειαζονται.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
fanis83 Posted September 27, 2006 Author Report Share Posted September 27, 2006 Να σου πω τι κατάλαβα απο όσες δοκιμες κάναμε με τον scorpio..οπου και να την βαλεις σε 1.4-1.6 τα ιδια σκ@τ@ ειναι...η καλυτερη λύση ειναι χαμήλα αριστερα στην μετωπη αλλα για 1.8 και πανω..καλυτερα να εβαζες μια σκουπιτσα.. Συμφωνώ dani.Είχα βάλει σκούπα αλλά την έβγαλα.Το καπάκι δεν θέλω να το βγάλω για λόγους ομορφιάς μόνο.Ρε παιδιά ότι και να βάλω 1.6 είναι,δεν ανασταίνετε με τίποτα.Τώρα η θέση της χωάνης δεν παίζει και τόσο μεγάλο ρόλο,το πολύ πολύ να έχασα 0,003 kg ροπή .Σε σχέση με την σκούπα που είχα είναι κατά 99% ίδια,δεν έχω δεί καμμία διαφορά.¶μα μπεί κανα 1.8Τ τότε το δέχομαι ..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
ounkas Posted September 27, 2006 Report Share Posted September 27, 2006 αμα μπει ο 1.8 δε θα παιζεις με εισαγωγες αλλα με bar και 1,4 να ηταν αφου κανεις κατι ας κερδισεις οσο το δυνατον περισσοτερα μπορεις.. επειδη ειδα τι κανει βαρελακι σε 1,6 4ρι γι αυτο στο ειπα.. κ πιστεψε με ειναι καλη διαφορα για ατμοσφαιρικο. τωρα αν θελεις ντε κ καλα το φιλτροκουτι παω πασο! Link to comment Share on other sites More sharing options...
DubbeR_ChRoniS Posted September 28, 2006 Report Share Posted September 28, 2006 εεελα μωρε τι να κανει και το βαρελακι τωρα! 1 κολωνα ανα ταχυτητα απο 3η και μετα λιγο ειναι! εγω θελω 1 φεγγαρι διαφορα ανα 1000rpm Link to comment Share on other sites More sharing options...
danichro Posted September 28, 2006 Report Share Posted September 28, 2006 εεελα μωρε τι να κανει και το βαρελακι τωρα!1 κολωνα ανα ταχυτητα απο 3η και μετα λιγο ειναι! εγω θελω 1 φεγγαρι διαφορα ανα 1000rpm Link to comment Share on other sites More sharing options...
Golf_Rider Posted October 13, 2006 Report Share Posted October 13, 2006 Οπως ειδα τη foto εκανες λαθος που εβγαλες την σκουπα απο πανω. Τωρα, αν θες να εχεις το καπακι του κινητηρα τοτε μια λυση υπαρχει, βαρελακι BMC ή SIMOTA αρκει να παιρνει απο καπου κρυο αερα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pacific Posted October 21, 2006 Report Share Posted October 21, 2006 Και εγώ εκεί την εχω... Το καλύτερο σημείο είναι για το 4άρι... Εχω δοκιμάσει όλα τα σημεία ... Σόρρυ που άργησα να απαντήσω αλλα δεν μπαίνω πολύ στο forum λόγω δουλειάς και τώρα είδα το thread ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest golf_traveller Posted October 25, 2006 Report Share Posted October 25, 2006 (edited) paidia osoi exoun varelaki, poia thesi theoroun tin pio apodotiki??? Edited October 25, 2006 by golf_traveller Link to comment Share on other sites More sharing options...
konstantinos passat Posted October 25, 2006 Report Share Posted October 25, 2006 Φιλε golf traveller θα σε παρακαλουσα να χρησιμοποιεις ελληνικους χαρακτηρες συμφωνα με τους ΟΡΟΥΣ ΧΡΗΣΗΣ του forum. Link to comment Share on other sites More sharing options...
giannispolo Posted November 5, 2006 Report Share Posted November 5, 2006 (edited) δεν έχεις κάνει και την καλύτερη δουλειά αλλά δεδομένου ότι δε θες να βγάλεις το καπάκι κάλά είναι, άσχετο τι μάρκασ φιλτροχοάνη είναι αυτή? Edited November 5, 2006 by giannispolo Link to comment Share on other sites More sharing options...
milix Posted November 8, 2006 Report Share Posted November 8, 2006 Διπλα και εξω απο την μπαταρία θα ήταν καλήτερα, αλλά δεν χωράει η χοάνη. Παντως και εκεί που το έχεις καλά είναι. Αν το πας από αριστερά και κατω θα χρειαστείς μεγάλο μήκος σωλήνα και σε τέτοιες εφαρμογές το μήκος μετράει αρνητικά. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Menios Posted November 8, 2006 Report Share Posted November 8, 2006 σε τέτοιες εφαρμογές το μήκος μετράει αρνητικά. Τι εννοείς??? Ποιές είναι αυτές οι εφαρμογές??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest stel-th Posted November 10, 2006 Report Share Posted November 10, 2006 βαλε ενα χαρτονι απο την μπαταρια μεχρι το μαυρο κουτι των καλωδιωσεων για να κοψεις την ζεστη που ερχετε απο το μοτερ επισης παρε τον σωληνα για τον κρυο αερα απο την μετωπη σου και στειλτον διπλα στην χοανη Link to comment Share on other sites More sharing options...