Jump to content
foyntas

Golf V 1.4 Fsi 30000 Km Service

Recommended Posts

Καλημέρα σε όλους. Μόλις ενημερώθηκα μέσω τηλεφώνου οτι για service στα 30000 ΚΜ στον Παζαρόπουλο Θες/νίκη θέλουν 320 ευρώ. Και απορώ. Για να αλλαξουν τα λάδια, το φιλτρο λαδιου, το φιλτρο βενζίνης και για οτικό ελεγχο ?

Πολλά δεν είναι ?

Link to comment
Share on other sites

Φίλε μου εγω το τελευταίο σέρβις που είχα κάνει στην αντιπροσωπεία στα 30000χλμ (και φυσικά δεν ξαναπάτησα) είχα πληρώσει 250 ευρώ. Μου φαίνονται πάρα πολλά τα 320 ευρώ.

Link to comment
Share on other sites

Φιλε προχθές πήγα με ένα φιλαράκι για service στην πάτρα στην αντιπροσωπεία και άλλαξε τα λάδια,φίλτρα, μπουζι κτλ σε golf 4 1.6 και αν θυμάμαι καλά του πήρε γύρω στα 200-250!!!! Τα 320 μου φένονται τραβηγμένα!!

Link to comment
Share on other sites

Κι εμενα αρκετα μου φαινονται φιλε μου.

Κανε μια ερευνα αγορας και σε αλλες αντιπροσωπειες.

Link to comment
Share on other sites

φουντας δοκιμασε να πας επαρχια για σερβις.βεροια-σερρες-κατερινη ας πουμε.

εγω το εκανα σερρες και εδωσα αρκετα λιγοτερα.

δε θυμαμαι το ακριβες νουμερο αλλα ηταν πολλα λιγοτερα.

Link to comment
Share on other sites

Guest nionios

εγω για τα 30000km ειχα δωσει στον παζαροπουλο 290 ευρω και ειχαν αλλαξει

1.λαδια

2.φιλτρο λαδιου

3.φιλτρο βενζινης

4.φιλτρο καμπινας

5.συμπληρωμα υγρων υαλοκαθαριστηρων

6.+τα εργατικα τους

Link to comment
Share on other sites

Την περασμένη Τετάτρτη στην KARENTA Βουλιαγμένης.

Service 30.000 Km στο Polo 1.4 9N 431 Euros με επιπλέον από το κανονικό αλλαγή εμπρός υαλοκαθαριστήρες που το ζήτησα εγώ.

Είπατε τίποτα????

Link to comment
Share on other sites

Την περασμένη Τετάτρτη στην KARENTA Βουλιαγμένης.

Service 30.000 Km στο Polo 1.4 9N 431 Euros με επιπλέον από το κανονικό αλλαγή εμπρός υαλοκαθαριστήρες που το ζήτησα εγώ.

Είπατε τίποτα????

fire.gif Αυτά είχα ακούσει και εγώ από τιμές και πήγα και έκανα το service έξω και πλήρωσα 180€ και έχωντας πάρει και ότι λαδάκια ήθελα εγώ.

Εντάξει είπαμε να πληρώσουμε λίγο παραπάνω στην αντιπροσωπεία(άντε κανενα 50€ παραπάνω) αλλά όχι και να πληρώσουμε 100% πάνω..Έλεος πια..Το έχουν παραξηλώσει με τις τιμές.. rocket.gif

Edited by nikolakis
Link to comment
Share on other sites

Η πλάκα είναι ότι μου προτείνανε να τα πληρώσω σε 6 άτοκες δόσεις...

Εκεί θα φτάσουμε μου φαίνεται...

Link to comment
Share on other sites

Guest BassakosVR6

τι λετε ρε παιδια ?? ? ^_^:whistling::blink:

τι τιμες ειναι αυτες? ? ? :blink::blink::blink:

431 ευρω, 320 ευρω :blink:

Edited by BassakosVR6
Link to comment
Share on other sites

Παιδία ευχαριστώ για τις απαντήσεις. Απο ότι μου φαίνεται θα αγοράσω μόνος μου τα ανταλακτικά και θα τους τα πάω. Και ας πληρώσω μόνο τα εργατικά. Α και κάτι ακόμα μου ήπαν πως εαν το golf φοραει τα "πλατηνενια" μπουζί τοτε δεν θα μου τα αλλαξουν και οτι αυτά είναι για 60.000 ΚΜ. ειχε κανεις πλατηνενεια μπουζί σε 1.4 FSI ?

Link to comment
Share on other sites

Τι λετε ρε παιδια?Κοντεω να τρελαθω με αυτα που διαβαζω. :baby:

Λαδια και αλλαγη φιλτρων 320 ευρω?

Ειναι ακριβα τα ανταλλακτικα ή χρεωνουν υπερβολικα την εργασια? Ας μου το αποσαφηνησει αυτο καποιος, παραθετοντας και νουμερα.

Αρχες Γεναρη παραλαμβανω το TSI και με αυτα που διαβαζω για τα ακριβα σερβις, το καψιμο λαδιων και διαφορα αλλα, αρχιζω να αμφισβητω για το αν πηρα σωστη αποφαση.

Στο 206 που εχω τωρα, για αυτες τις εργασιες εδινα 150 ευρω στην αντιπροσωπια και αμα τις εκανα σε συνοικιακο συνεργειο 100 ευρω.

Δηλαδη αμα προκυψει και καμια σοβαρη βλαβη τι κανουμε? Δινουμε και κ.λο?

Link to comment
Share on other sites

@max

ο,τι αγοραζεις φιλε μου εχει και τα αναλογα εξοδα συντηρησης.. λογικο ειναι

με την ευκαιρια αυτου του θεματος, θελω να ρωτησω και το αλλο: ενας τεχνικος συμβουλος μου ειπε οτι καλο ειναι στο σερβις των 30.000 να ζητησω και καθαρισμα πεταλουδας γκαζιου. απο κοστος δεν ειναι τπτ (30euros) αλλα ειπε οτι ειναι καλο να γινει ειδικα για τους FSI. Γνωμες?

Link to comment
Share on other sites

@max

ο,τι αγοραζεις φιλε μου εχει και τα αναλογα εξοδα συντηρησης.. λογικο ειναι

Εννοεις απ'οτι καταλαβα οτι το GOLF ειναι ποιοτικος ανωτερο απο το 206. Μπορει να ειναι και ετσι.

Ομως αυτο δεν μου λεει κατι, γιατι εδω μιλαμε για αναλωσιμα ανταλλακτικα δυο κινητηρων ιδιου κυβισμου.

Δηλαδη ιδια ποσοτητα λαδιων, φιλτρο λαδιου, φιλτρο βενζινης, φιλτρο καμπινας με διαφορα στην τιμη 320-150=170 ευρω δεν την δικαιολογω οσο και ανωτερως ποιοτικα να ειναι τα ανταλλακτικα της VW (που δεν ειναι)

Εγω θεωρω οτι ειναι υπερτιμολογημενα και τα ανταλλακτικα και η εργασια

Link to comment
Share on other sites

Δεν παει ετσι. Αν ηταν ετσι τοτε οι κατοχοι Ε200 θα διαμαρτυρονταν γιατι το κοστος συντηρησης της δεν ειναι το ιδιο με του Astra 1.8 !!

Link to comment
Share on other sites

Δεν παει ετσι. Αν ηταν ετσι τοτε οι κατοχοι Ε200 θα διαμαρτυρονταν γιατι το κοστος συντηρησης της δεν ειναι το ιδιο με του Astra 1.8 !!

Τοτε πια ειναι η λογικη να σκεφτεται κανεις φιλε μου? Οτι επειδη παω και αγοραζω αμαξι με καλο πλαστικο στο ταμπλο, με δηθεν αξιοπιστια και δεν ξερω και γω τι αλλο, θα πρεπει να με γδυνουν στα σερβις?

Γι'αυτο και αν ισχυουν τελικα αυτες οι τιμες, δεν προκειται να με δουν ποτε μετα την ληξη της εγγυησης

Link to comment
Share on other sites

Καταλαβαινεις προφανως οτι αλλο ενας γερμανικος κινητηρας τελευταιας τεχνολογιας 1.4 με turbo και kompressor που βγαζει 140 ιππους και αλλο ενας κοινος γαλλικος κινητηρας 14αρης 90 ιππων.

Συμφωνω οτι στις αντιπροσωπειες της VW ειναι τσιμπημενες οι τιμες (... αναφορικα σου λεω οτι το σερβις αλλαγης λαδιων του Golf στοιχιζει παραπανω απο το αντιστοιχο της E200...), αλλα μην περιμενεις κιολας Golf 5 TSI να εχει ιδιες τιμες σερβις με το 206!! Υπερβολη!

Link to comment
Share on other sites

Καταλαβαινεις προφανως οτι αλλο ενας γερμανικος κινητηρας τελευταιας τεχνολογιας 1.4 με turbo και kompressor που βγαζει 140 ιππους και αλλο ενας κοινος γαλλικος κινητηρας 14αρης 90 ιππων.

Συμφωνω οτι στις αντιπροσωπειες της VW ειναι τσιμπημενες οι τιμες (... αναφορικα σου λεω οτι το σερβις αλλαγης λαδιων του Golf στοιχιζει παραπανω απο το αντιστοιχο της E200...), αλλα μην περιμενεις κιολας Golf 5 TSI να εχει ιδιες τιμες σερβις με το 206!! Υπερβολη!

Εννοειται οτι δεν περιμενω τις ιδιες τιμες και οτι τις περιμενω σαφως παραπανω.Δεν ζω σε αλλο πλανητη.

Απλα η τιμη των 320 ευρω που γραφτηκε, προκειται για τον 1,4 FSI 90HP, αν κανω λαθος διορθωσε με. Αν ειναι τοσο τσιμπημενη για την απλη εκδοση, τι να περιμενω εγω για τον TSI?

Αυτο ειναι που με κανει κ εξοργιζομαι

Link to comment
Share on other sites

Αυτη η τιμη οντως.. Αλλα ποικιλλει και αναλογα με τις αντιπροσωπειες.

Μην ακυρωσεις παντως την παραγγελια!! Πηρες φοβερο αυτοκινητο και με φοβερο κινητηρα!! Εμεις με τα 1.6 FSI ακομα το φυσαμε και δεν κρυωνει :baby:

Link to comment
Share on other sites

Guest Creat0r

μονο που όταν πας για service δεν κάνουν r/d για το turbo και τον κομπρέσορα αλλα αλλάζουν τα φίλτρα και τα λάδια τα οποια αλλάζουν το ίδιο εύκολα σε όλα τα cars του κόσμου...οποτε και πάλι δεν έχουν λογική οι τιμές.

μεγάλα ποσα μπορούν να ζητούν οι μηχανικοί που σχεδιάζουν διαμάντια σαν τον tsi όχι αυτοί που βάζουν και βγάζουν ταπες λαδιού φίλτρα και μπουζί... :baby:

Link to comment
Share on other sites

Guest nionios

φιλε μου sir καλο ειναι να αλλαξεις την πεταλουδα του γκαζιου γιατι μπορει να εχεις προβλημα σε φαναρι και να σβησει το αυτοκινητο.εγω την αλλαξα στα 60000km στα 30ευρω.καλα θα ειναι να την αλλαξεις

και ακομα δεν καταλαβατε κατι,πηρατε αυτοκινητο το οποιο ειναι ακριβο και ειναι λογικο να πληρωνετε ακριβα τα σερβις.οτι πληρωνεις παιρνετε.αν θελετε παρτε kia να μην πληρωνετε ουτε σερβις ουτε τιποτα

Link to comment
Share on other sites

Guest BassakosVR6

παντος οτι και να λεμε η ΚΑΡΕΝΤΑ ειναι φαρμακειο! B)

και σε ανταλλακτικα και σε εργασια!

τρομπα βενζινης 98.000 δρχ το 2000 στην καρεντα

60.000 δρχ την πηρα απο την Bosch

τι να λεμε τωρα....

και αλλα ακομα παραδειγματα εχω...

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.


×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.