foyntas Posted October 13, 2006 Report Share Posted October 13, 2006 Καλημέρα σε όλους. Μόλις ενημερώθηκα μέσω τηλεφώνου οτι για service στα 30000 ΚΜ στον Παζαρόπουλο Θες/νίκη θέλουν 320 ευρώ. Και απορώ. Για να αλλαξουν τα λάδια, το φιλτρο λαδιου, το φιλτρο βενζίνης και για οτικό ελεγχο ? Πολλά δεν είναι ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
salakv Posted October 13, 2006 Report Share Posted October 13, 2006 Φίλε μου εγω το τελευταίο σέρβις που είχα κάνει στην αντιπροσωπεία στα 30000χλμ (και φυσικά δεν ξαναπάτησα) είχα πληρώσει 250 ευρώ. Μου φαίνονται πάρα πολλά τα 320 ευρώ. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonic Posted October 13, 2006 Report Share Posted October 13, 2006 Φιλε προχθές πήγα με ένα φιλαράκι για service στην πάτρα στην αντιπροσωπεία και άλλαξε τα λάδια,φίλτρα, μπουζι κτλ σε golf 4 1.6 και αν θυμάμαι καλά του πήρε γύρω στα 200-250!!!! Τα 320 μου φένονται τραβηγμένα!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
konstantinos passat Posted October 14, 2006 Report Share Posted October 14, 2006 Κι εμενα αρκετα μου φαινονται φιλε μου. Κανε μια ερευνα αγορας και σε αλλες αντιπροσωπειες. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ounkas Posted October 14, 2006 Report Share Posted October 14, 2006 φουντας δοκιμασε να πας επαρχια για σερβις.βεροια-σερρες-κατερινη ας πουμε. εγω το εκανα σερρες και εδωσα αρκετα λιγοτερα. δε θυμαμαι το ακριβες νουμερο αλλα ηταν πολλα λιγοτερα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest nionios Posted October 14, 2006 Report Share Posted October 14, 2006 εγω για τα 30000km ειχα δωσει στον παζαροπουλο 290 ευρω και ειχαν αλλαξει 1.λαδια 2.φιλτρο λαδιου 3.φιλτρο βενζινης 4.φιλτρο καμπινας 5.συμπληρωμα υγρων υαλοκαθαριστηρων 6.+τα εργατικα τους Link to comment Share on other sites More sharing options...
ounkas Posted October 14, 2006 Report Share Posted October 14, 2006 λογικα πρεπει να αλλαξες και μπουζι νιονιο η οχι..? εμενα στα 30 μου τα αλλαξαν παντως. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chatilas Posted October 14, 2006 Report Share Posted October 14, 2006 Την περασμένη Τετάτρτη στην KARENTA Βουλιαγμένης. Service 30.000 Km στο Polo 1.4 9N 431 Euros με επιπλέον από το κανονικό αλλαγή εμπρός υαλοκαθαριστήρες που το ζήτησα εγώ. Είπατε τίποτα???? Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikolakis Posted October 14, 2006 Report Share Posted October 14, 2006 (edited) Την περασμένη Τετάτρτη στην KARENTA Βουλιαγμένης.Service 30.000 Km στο Polo 1.4 9N 431 Euros με επιπλέον από το κανονικό αλλαγή εμπρός υαλοκαθαριστήρες που το ζήτησα εγώ. Είπατε τίποτα???? Αυτά είχα ακούσει και εγώ από τιμές και πήγα και έκανα το service έξω και πλήρωσα 180€ και έχωντας πάρει και ότι λαδάκια ήθελα εγώ. Εντάξει είπαμε να πληρώσουμε λίγο παραπάνω στην αντιπροσωπεία(άντε κανενα 50€ παραπάνω) αλλά όχι και να πληρώσουμε 100% πάνω..Έλεος πια..Το έχουν παραξηλώσει με τις τιμές.. Edited October 14, 2006 by nikolakis Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chatilas Posted October 14, 2006 Report Share Posted October 14, 2006 Η πλάκα είναι ότι μου προτείνανε να τα πληρώσω σε 6 άτοκες δόσεις... Εκεί θα φτάσουμε μου φαίνεται... Link to comment Share on other sites More sharing options...
danichro Posted October 14, 2006 Report Share Posted October 14, 2006 εγω των 30000 εκτος αντιπροσωπειας 200 μαζι με την καρτα καυσαεριων Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest nionios Posted October 14, 2006 Report Share Posted October 14, 2006 ναι γιωργο κσι μπουζι το ξεχασα Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest BassakosVR6 Posted October 15, 2006 Report Share Posted October 15, 2006 (edited) τι λετε ρε παιδια ?? ? τι τιμες ειναι αυτες? ? ? 431 ευρω, 320 ευρω Edited October 15, 2006 by BassakosVR6 Link to comment Share on other sites More sharing options...
foyntas Posted October 15, 2006 Author Report Share Posted October 15, 2006 Παιδία ευχαριστώ για τις απαντήσεις. Απο ότι μου φαίνεται θα αγοράσω μόνος μου τα ανταλακτικά και θα τους τα πάω. Και ας πληρώσω μόνο τα εργατικά. Α και κάτι ακόμα μου ήπαν πως εαν το golf φοραει τα "πλατηνενια" μπουζί τοτε δεν θα μου τα αλλαξουν και οτι αυτά είναι για 60.000 ΚΜ. ειχε κανεις πλατηνενεια μπουζί σε 1.4 FSI ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
max Posted October 15, 2006 Report Share Posted October 15, 2006 Τι λετε ρε παιδια?Κοντεω να τρελαθω με αυτα που διαβαζω. Λαδια και αλλαγη φιλτρων 320 ευρω? Ειναι ακριβα τα ανταλλακτικα ή χρεωνουν υπερβολικα την εργασια? Ας μου το αποσαφηνησει αυτο καποιος, παραθετοντας και νουμερα. Αρχες Γεναρη παραλαμβανω το TSI και με αυτα που διαβαζω για τα ακριβα σερβις, το καψιμο λαδιων και διαφορα αλλα, αρχιζω να αμφισβητω για το αν πηρα σωστη αποφαση. Στο 206 που εχω τωρα, για αυτες τις εργασιες εδινα 150 ευρω στην αντιπροσωπια και αμα τις εκανα σε συνοικιακο συνεργειο 100 ευρω. Δηλαδη αμα προκυψει και καμια σοβαρη βλαβη τι κανουμε? Δινουμε και κ.λο? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Sir Posted October 15, 2006 Report Share Posted October 15, 2006 @max ο,τι αγοραζεις φιλε μου εχει και τα αναλογα εξοδα συντηρησης.. λογικο ειναι με την ευκαιρια αυτου του θεματος, θελω να ρωτησω και το αλλο: ενας τεχνικος συμβουλος μου ειπε οτι καλο ειναι στο σερβις των 30.000 να ζητησω και καθαρισμα πεταλουδας γκαζιου. απο κοστος δεν ειναι τπτ (30euros) αλλα ειπε οτι ειναι καλο να γινει ειδικα για τους FSI. Γνωμες? Link to comment Share on other sites More sharing options...
max Posted October 15, 2006 Report Share Posted October 15, 2006 @maxο,τι αγοραζεις φιλε μου εχει και τα αναλογα εξοδα συντηρησης.. λογικο ειναι Εννοεις απ'οτι καταλαβα οτι το GOLF ειναι ποιοτικος ανωτερο απο το 206. Μπορει να ειναι και ετσι. Ομως αυτο δεν μου λεει κατι, γιατι εδω μιλαμε για αναλωσιμα ανταλλακτικα δυο κινητηρων ιδιου κυβισμου. Δηλαδη ιδια ποσοτητα λαδιων, φιλτρο λαδιου, φιλτρο βενζινης, φιλτρο καμπινας με διαφορα στην τιμη 320-150=170 ευρω δεν την δικαιολογω οσο και ανωτερως ποιοτικα να ειναι τα ανταλλακτικα της VW (που δεν ειναι) Εγω θεωρω οτι ειναι υπερτιμολογημενα και τα ανταλλακτικα και η εργασια Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Sir Posted October 15, 2006 Report Share Posted October 15, 2006 Δεν παει ετσι. Αν ηταν ετσι τοτε οι κατοχοι Ε200 θα διαμαρτυρονταν γιατι το κοστος συντηρησης της δεν ειναι το ιδιο με του Astra 1.8 !! Link to comment Share on other sites More sharing options...
max Posted October 15, 2006 Report Share Posted October 15, 2006 Δεν παει ετσι. Αν ηταν ετσι τοτε οι κατοχοι Ε200 θα διαμαρτυρονταν γιατι το κοστος συντηρησης της δεν ειναι το ιδιο με του Astra 1.8 !! Τοτε πια ειναι η λογικη να σκεφτεται κανεις φιλε μου? Οτι επειδη παω και αγοραζω αμαξι με καλο πλαστικο στο ταμπλο, με δηθεν αξιοπιστια και δεν ξερω και γω τι αλλο, θα πρεπει να με γδυνουν στα σερβις? Γι'αυτο και αν ισχυουν τελικα αυτες οι τιμες, δεν προκειται να με δουν ποτε μετα την ληξη της εγγυησης Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Sir Posted October 15, 2006 Report Share Posted October 15, 2006 Καταλαβαινεις προφανως οτι αλλο ενας γερμανικος κινητηρας τελευταιας τεχνολογιας 1.4 με turbo και kompressor που βγαζει 140 ιππους και αλλο ενας κοινος γαλλικος κινητηρας 14αρης 90 ιππων. Συμφωνω οτι στις αντιπροσωπειες της VW ειναι τσιμπημενες οι τιμες (... αναφορικα σου λεω οτι το σερβις αλλαγης λαδιων του Golf στοιχιζει παραπανω απο το αντιστοιχο της E200...), αλλα μην περιμενεις κιολας Golf 5 TSI να εχει ιδιες τιμες σερβις με το 206!! Υπερβολη! Link to comment Share on other sites More sharing options...
max Posted October 15, 2006 Report Share Posted October 15, 2006 Καταλαβαινεις προφανως οτι αλλο ενας γερμανικος κινητηρας τελευταιας τεχνολογιας 1.4 με turbo και kompressor που βγαζει 140 ιππους και αλλο ενας κοινος γαλλικος κινητηρας 14αρης 90 ιππων.Συμφωνω οτι στις αντιπροσωπειες της VW ειναι τσιμπημενες οι τιμες (... αναφορικα σου λεω οτι το σερβις αλλαγης λαδιων του Golf στοιχιζει παραπανω απο το αντιστοιχο της E200...), αλλα μην περιμενεις κιολας Golf 5 TSI να εχει ιδιες τιμες σερβις με το 206!! Υπερβολη! Εννοειται οτι δεν περιμενω τις ιδιες τιμες και οτι τις περιμενω σαφως παραπανω.Δεν ζω σε αλλο πλανητη. Απλα η τιμη των 320 ευρω που γραφτηκε, προκειται για τον 1,4 FSI 90HP, αν κανω λαθος διορθωσε με. Αν ειναι τοσο τσιμπημενη για την απλη εκδοση, τι να περιμενω εγω για τον TSI? Αυτο ειναι που με κανει κ εξοργιζομαι Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Sir Posted October 15, 2006 Report Share Posted October 15, 2006 Αυτη η τιμη οντως.. Αλλα ποικιλλει και αναλογα με τις αντιπροσωπειες. Μην ακυρωσεις παντως την παραγγελια!! Πηρες φοβερο αυτοκινητο και με φοβερο κινητηρα!! Εμεις με τα 1.6 FSI ακομα το φυσαμε και δεν κρυωνει Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Creat0r Posted October 15, 2006 Report Share Posted October 15, 2006 μονο που όταν πας για service δεν κάνουν r/d για το turbo και τον κομπρέσορα αλλα αλλάζουν τα φίλτρα και τα λάδια τα οποια αλλάζουν το ίδιο εύκολα σε όλα τα cars του κόσμου...οποτε και πάλι δεν έχουν λογική οι τιμές. μεγάλα ποσα μπορούν να ζητούν οι μηχανικοί που σχεδιάζουν διαμάντια σαν τον tsi όχι αυτοί που βάζουν και βγάζουν ταπες λαδιού φίλτρα και μπουζί... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest nionios Posted October 15, 2006 Report Share Posted October 15, 2006 φιλε μου sir καλο ειναι να αλλαξεις την πεταλουδα του γκαζιου γιατι μπορει να εχεις προβλημα σε φαναρι και να σβησει το αυτοκινητο.εγω την αλλαξα στα 60000km στα 30ευρω.καλα θα ειναι να την αλλαξεις και ακομα δεν καταλαβατε κατι,πηρατε αυτοκινητο το οποιο ειναι ακριβο και ειναι λογικο να πληρωνετε ακριβα τα σερβις.οτι πληρωνεις παιρνετε.αν θελετε παρτε kia να μην πληρωνετε ουτε σερβις ουτε τιποτα Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest BassakosVR6 Posted October 15, 2006 Report Share Posted October 15, 2006 παντος οτι και να λεμε η ΚΑΡΕΝΤΑ ειναι φαρμακειο! και σε ανταλλακτικα και σε εργασια! τρομπα βενζινης 98.000 δρχ το 2000 στην καρεντα 60.000 δρχ την πηρα απο την Bosch τι να λεμε τωρα.... και αλλα ακομα παραδειγματα εχω... Link to comment Share on other sites More sharing options...