Peryrho Posted November 9, 2006 Report Share Posted November 9, 2006 Ο Προεδρος και Διευθυνων Συμβουλος του VAG Group Dr. Bernd Pischetsrieder ανακοινωσε την παραιτηση - αποχωρηση απο την θεση του απο τις 31.12.2006. Πιθανος αντικαταστατης του θα ειναι ο Dr. Martin Winterkorn, αποφαση που θα ληφθει στην επομενη συνεδριαση του ΔΣ του Group στις 17.11 Πηγη : Volkswagen AG Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kage Posted November 13, 2006 Report Share Posted November 13, 2006 καλα εκανε γιατι με τα fsi-tsi- to γ&(*^&*(^ν το θεμα με τις τιμες κ την σχεση τιμη-αποδοση... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peryrho Posted November 14, 2006 Author Report Share Posted November 14, 2006 Συμφωνα με το γερμανικο Der Spiegel ο νεος Προεδρος και Διευθυνων Συμβουλος του Group ανακοινωσε οτι στα σχεδια του ειναι ο επισημος πλεον διαχωρισμος του Group σε πολυτελη και συμβατικα αυτοκινητα. Στα Πολυτελη θα ανηκουν τα Audi, Bentley,Lamborghini & Bugatti και στα συμβατικα τα VW, Skoda και Seat. Τα 2 επιμερους group δεν θα δανειζονται - μοιραζονται εξοπλισμο μεταξυ τους για να σταματησει η παραγωγη ανταγωνιστικων μοντελων μεσα στο ιδιο το VAG Group. Επισης δηλωνει οτι τα τμηματα ερευνας και αναπτυξης των VW και Audi που μεχρι τωρα λειτουργουσαν ανεξαρτητα θα ενωθουν σε ενα με σκοπο την μειωση του κοστους. Η επισημη ομως παρουσιαση της αναληψης της Προεδριας απο το ΔΣ αναμενεται να σημαδευτει απο το δυσαρεστο γεγονος οτι στην ιδια συνεδριαση το ΔΣ του Group θα αναγκαστει να ανακοινωσει απο 3000 εως 4000 απολυσεις για το εργοστασιο στις Βρυξελλες. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ounkas Posted November 14, 2006 Report Share Posted November 14, 2006 δηλαδη δε θα μοιραζονται ουτε ιδιους κινητηρες..? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
michael Posted November 14, 2006 Report Share Posted November 14, 2006 δηλαδη δε θα μοιραζονται ουτε ιδιους κινητηρες..? Και εγώ το έχω απορία...αλλά παρακάτω λέει για κοινή έρευνα και μείωση δαπάνων κλπ κλπ...τί θα γίνεται δηλαδή; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peryrho Posted November 14, 2006 Author Report Share Posted November 14, 2006 (edited) Βασικα ειναι πολυ νωρις για το τι πραγματικα θα κανει, ακομα ουσιαστικα δεν ανελαβε, και η ηδη υπαρχουσα πολιτικη του Group ειναι τελιως αλλη με αυτα που δηλωνει τωρα. Φανταζομαι οτι θα αναπτυσουν απο κοινου τεχνολογια και θα την μοιραζονται με διαφοροποιησεις, πχ τεχνολογια FSI εως και 1.8 στο συμβατικο γκρουπ και απο 2.0 στο πολυτελες, αλλα σαν εξοπλισμος μπορει να μην περιλαμβανει τους κινητηρες. Το γεγονος οτι θα προχωρησουν σε κοινη ερευνα, αποτελει ισως και την πετρα του σκανδαλου καθως πριν απο συντομο χρονικο διαστημα ο νεος Προεδρος και νυν διευθυνων συμβουλος της Audi ειχε κατηγορησει τον απερχομενο για κακη διαχειριση χρηματων στον τομεα της ερευνας καθως το ΔΣ του γκρουπ ηταν ετοιμο να εγκρινει την επιχορηγηση της VW με 300 εκατομυρια ευρω για την αναπτυξη ενος 6κυλινδρου πετρελαιοκινητηρα την στιγμη που το τμημα ερευνω της Audi ειχε προσφατα κατασκευασει εναν. Edited November 14, 2006 by Peryrho Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peryrho Posted November 17, 2006 Author Report Share Posted November 17, 2006 Η αναστατωση στα διοικητικα του VAG συνεχιζονται συμφωνα με την International Herald Tribune ο Wolfgang Bernhard επικεφαλης της VW ετοιμαζεται να ανακοινωσει την παραιτηση του απο την θεση του. Την ιδια στιγμη η Porsche προχωρησε στην αυξηση των μετοχων την στο VAG απο 27,4% σε 29,9% (πηγη : Frankfurter Allgemeine) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kage Posted November 17, 2006 Report Share Posted November 17, 2006 Συμφωνα με το γερμανικο Der Spiegel ο νεος Προεδρος και Διευθυνων Συμβουλος του Group ανακοινωσε οτι στα σχεδια του ειναι ο επισημος πλεον διαχωρισμος του Group σε πολυτελη και συμβατικα αυτοκινητα. Στα Πολυτελη θα ανηκουν τα Audi, Bentley,Lamborghini & Bugatti και στα συμβατικα τα VW, Skoda και Seat. Τα 2 επιμερους group δεν θα δανειζονται - μοιραζονται εξοπλισμο μεταξυ τους για να σταματησει η παραγωγη ανταγωνιστικων μοντελων μεσα στο ιδιο το VAG Group. Επισης δηλωνει οτι τα τμηματα ερευνας και αναπτυξης των VW και Audi που μεχρι τωρα λειτουργουσαν ανεξαρτητα θα ενωθουν σε ενα με σκοπο την μειωση του κοστους. Η επισημη ομως παρουσιαση της αναληψης της Προεδριας απο το ΔΣ αναμενεται να σημαδευτει απο το δυσαρεστο γεγονος οτι στην ιδια συνεδριαση το ΔΣ του Group θα αναγκαστει να ανακοινωσει απο 3000 εως 4000 απολυσεις για το εργοστασιο στις Βρυξελλες. χαχα απορω πως τα γραφουν αυτα...δηλ. ενα audi γινεται πολυτελες supercar ή μπορει να συγκριθει με τα διπλανα του?? ενω ενα vw phaethon παραμενει συμαβατικο? μετα κ θα ενωθουν οι συμβατικοι με τα πολυτελοι audi π μεχρι τωρα λειτουργουσαν ανεξαρτητα ενω μοιραζονται ιδιο εξοπλισμο..... οι bentley,bugatti,lambo αραγε εχουν κοινα πατωματα κ μηχανεσ κτλ? εεε με τετοιτες δηλωσεις καλα εκανε κ παραιτηθηκε κ αυτος Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peryrho Posted November 17, 2006 Author Report Share Posted November 17, 2006 Δυστυχως αυτος δεν παραιτηθηκε, αυτος αναλαμβανει.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
alestr9s Posted March 9, 2007 Report Share Posted March 9, 2007 VW: Ξανά απ'την αρχή Η γερμανική εταιρία παγώνει την εξέλιξη των μελλόντικων της μοντέλων καθώς ο νέος πρόεδρος, Dr. Martin Winterkorn, επανεξετάζει από μηδενική βάση όλη την γκάμα Ο Martin Winterkorn δεν είναι ευχαριστημένος με τα μελλόντικα σχέδια της εταιρίας. Ούτε λίγο ούτε πολύ τέσσερα από τα σημαντικότερα μοντέλα της επανεξετάζονται από μηδενική βάση. Το Passat Coupe είναι το πρώτο θύμα των αλλαγών. Η παραγωγή του τετράπορτου coupe (στα πρότυπα της Mercedes CLS), που είχε προγραμματιστεί να παρουσιαστεί στις 15 Φεβρουαρίου, πάγωσε μετά την έκθεση αξιολόγησης του προιόντος που διέταξε ο ίδιος ο Winterkorn. Με την παραγωγή του Passat coupe όμως σχεδόν έτοιμη να ξεκινήσει στο εργοστάστιο του Εντμεν στη Γερμανία, η ακύρωση του project θα αποβεί μια αρκετά δαπανηρή υπόθεση. Το Scirocco και το Tiguan, τα οποία έχουν ήδη παρουσιαστεί σαν πρωτότυπα και αναμένεται να μουν στην παραγωγή μέσα στους 12 επόμενους μήνε, επανασχεδιάζονται, ενώ το ίδιο ισχύει και για την 6η γενιά του Golf. Σύμφωνα με πληροφορίες, ο Winterkorn είναι απογοητευμένος από το Tiguan, ενώ ο υπεύθυνος εξέλιξης των νέων μοντέλων, ο Ούλριχ Χάκενμπέργκ, έχει ήδη εντοπίσει πολλούς τομείς που χρήζουν βελτίωσης στην επόμενη γενιά του Golf. Αξίζει να σημειωθεί πως όλα τα προαναφερθέντα μοντέλα είχαν εξελιχθεί υπό την επίβλεψη του απερχόμενου προέδρου της VW. Ο Winterkorn θέλει να ομογενοποιήσει την εικόνα του εμπρός μέρους όλων των νέων οχημάτων της εταιρίας. Έτσι, στη θέση του υπεύθυνου σχεδιασμού της VW αντικατέστησε τον Μουράτ Γκούνακ (που σχεδίασε το Scirroco) με τον Βάλτερ ντα Σίλβα. Τα Passat Coupe, Scirroco, Tiguan υποτίθεται πως θα έβαζαν την εταιρία σε νέες κατηγορίες, φέρνοντας νέους πελάτες και ελαττώνοντας την εξάρτηση της από μονέλα όπως το Golf. Ο ίδιος ο Winterkorn πάντως δήλωσε: "Βρίσκομαστε σε διαδικασία αξιολόγησης όλης της εταιρίας. Θα περάσει καιρός μέχρι να προχωρήσουμε στη λήψη αποφάσεων για τα μελλοντικά μας μοντέλα". ¶ρθρο από το περιοδικό DRIVE Μαρτίου Επειτά απ'αυτά μάλλον είναι δύσκολο να δούμε αναμενόμενα μοντέλα όπως το Golf VI μέσα στο 2008 όπως είχε δηλώσει αρχικά η εταιρία. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
koukouroukou Posted March 10, 2007 Report Share Posted March 10, 2007 Παει η VW. Δεν πειραζει, κυκλοφορουν και θα κυκλοφορουν πολλα 3αρια για τα επομενα 10 χρονια. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
alestr9s Posted March 10, 2007 Report Share Posted March 10, 2007 Παει η VW.Δεν πειραζει, κυκλοφορουν και θα κυκλοφορουν πολλα 3αρια για τα επομενα 10 χρονια. Πάντως αφού μιλάει για επανασχεδιασμό απ'την αρχή θα πάει σίγουρα ένα χρόνο πίσω η παραγωγή.... Όποτε Golf VI δε μας βλέπω να δούμε μέσα στο 2008 όπως όλοι πιστεύαμε... Θα αλλάξουν και το Scirocco ρε γμτ που ήταν πολύ ψαρωτικό εξωτερικά... "Ο Winterkorn θέλει να ομογενοποιήσει την εικόνα του εμπρός μέρους όλων των νέων οχημάτων της εταιρίας." Λογικά θα θέλουν να του βάλουν τη μούρη του Jetta :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Sir Posted March 10, 2007 Report Share Posted March 10, 2007 Παει η VW. συμφωνω τι φριχτα νεα ηταν αυτα.. πιστευα οτι δεν μπορουσε να βγει χειροτερος προεδρος απο τον προηγουμενο, αλλα.. ο νεος σπαει ολα τα ρεκορ.. αυτο με την ομογενοποιηση του μπροστινου μερους με αηδιαζει.. αυτο που με εκνευριζει ομως ειναι οτι θα βαλει τη VW στο ιδιο γκρουπ με τη Skoda και τη Seat και την Audi στο γκρουπ της Bentley! και οτι δεν θα μοιραζονται εξοπλισμους! δηλαδη δευτερας διαλογης θα καταντησει η VW.. κι αλλη πτωση ποιοτητας.. ετσι ετσι.. συνεχιστε καλα το πατε.. αντε γεια ρε VAG.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Grouper_8L Posted January 20, 2009 Report Share Posted January 20, 2009 Παρά τις όποιες κινήσεις τους για να αποφύγουν την κρίση φαίνεται ότι ούτε οι δικοί μας τα πάνε καλά. Να τους κόψει και να τους θερίσει τόσα χρόνια μας το παίζουν δύσκολοι.. "Volkswagen schedules five daysΆ short-time working for some production sections Research and development not affected Volkswagen has scheduled a period of short-time working in some sections of its German plants for week 9 (February 23 – 27). The arrangements affect approximately two-thirds of the 92,000 employees in Germany. The Research and Development department and some sectors of components production for example are not affected....................." http://www.volkswagenag.com/vwag/vwcorp/in...n_sections.html Οι δικοί μας στο vw.gr δεν έχουν αξιωθεί να ανεβάσουν δελτίο τύπου. Και για την BMW έχω ακούσει πολύ χειρότερα......τελικά κανένας δεν απέφυγε τις περικοπές. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aiscalp Posted January 20, 2009 Report Share Posted January 20, 2009 Και που είμαστε ακόμα... http://www.naftemporiki.gr/news/static/09/01/20/1619011.htm Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
skaraviaios Posted January 21, 2009 Report Share Posted January 21, 2009 Δηλαδή τώρα τα Punto θα βάζουν ζάντα από Wrangler??? Χα Χα... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikkosnet Posted January 21, 2009 Report Share Posted January 21, 2009 Οι δικοί μας στο vw.gr δεν έχουν αξιωθεί να ανεβάσουν δελτίο τύπου. Kαι ουτε προκειται....... Λιγο η αλλαγη ηγεσιας, λιγο η "κριση", ηταν αναμενομενο να συμβει κατι τετοιο. Βεβαια παλι καλα που απλα περικοπτουν βαρδιες και οχι υπαλληλους. Καθε λογικα σκεπτομενη επιχειρηση, αυτο κανει. Υπαρχουν και χειροτερα βεβαια, βλεπε Renault που μειωσε την παραγωγη της 25%, βλεπε Dacia που αναστελλει την παραγωγη οχηματων και αλλα πολλα παραδειγματα. η σχεδον πληρης εξαγορα της Volkswagen απο την PAG (Porsche) θα επιφερει πολλες αλλαγες. Τα μυαλα της οικογενειας Porsche ξερουν καλα το παιχνιδι του marketing και την οικονομικη διαχειρηση μιας εταιριας. Θα αλλαξουν πολλα, αλλα προς οφελος μας και αλλα οχι. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...