Jump to content
Guest golfplus-voyager

Ερώτησεις για τα Λάδια

Recommended Posts

5.jpg

API Service Class: SM/SL/SG CF Gas/Diesel

Viscosity Grade:

Vis @ 100°C, cSt 14.6

Vis @ 40°C, cSt 93

Viscosity Index 164

CCS Viscosity, Poise 50 @-25°C 65

HTHS Vis, cP @150°C 4.7

ASTM D4741

Pour Point, °C -45

Pour Point, °F -49

Flash Point, °C 248

Flash Point, °F 478

NOACK Evaporation Loss,

1hr @ 482°F (250°C), % 6

;) - αυτο: http://www.trade-wind.gr/index.php?co=prod...amp;prod_id=412 αν και η φωτο που εχει ειναι λαθος καθοτι μπροστα δειχνει το 5W-40

Link to comment
Share on other sites

;) - φιλε μου αν δεν κανω λαθος φορας 10W-40 αρα εγω θα εβαζα με κλειστα τα ματια πρωτα απο ολα Red Line το οποιο εχει φοβερη φημη στο στροφαρισμα και παραδοση στα δικα σας (!) περαν τουτου Amsoil και μετα Motul 300V αν και αυτο θα το αλλαζα πιο συχνα ,ενω τα Elf,Torco ακολουθουν και δυστυχως το Mobil-1 δεν ειναι καλο σε αυτο το ιξωδες

ισχυει αυτο που λενε οι αλλοι

Καλωωωως

Link to comment
Share on other sites

:D - μην το σκεφτεσαι καν εδω 11 Ε το λιτρο εχει ενα απλο ημισυνθετικο δωσε 2 παραπανω για το Red Line και: εγγυηση για στροφαρισμα (!)

Φίλε tsakis σου είχα γράψει και παλαιότερα για vw golf gt tsi και μου είπες ότι το mobil 1 esp formula 5w 30 είναι καλύτερο από το castrol formula slx longlife III 5w 30

H γνώμη σου γι'αυτό http://www.castrol.com/castrol/productdeta...tentId=7029541# ποια είναι;

Αυτό μου πρότεινε κάποιος

Link to comment
Share on other sites

Castrol Edge 5W-30

Viscosity 100°C ASTM D445 mm²/s 11.9

Viscosity 40°C ASTM D445 mm²/s 73.4

Viscosity Index ASTM D2270 None 160

CCS -30°C ASTM D5293 cP 6130

Ash, Sulphated ASTM D874 % wt 0.600

Total Base Number, TBN ASTM D2896 mg KOH/g 6.0

Flash Point, PMCC ASTM D93 °C 209

_______________________________________________

AMSOIL 100% Synthetic 5W-30 Motor Oil (ASL)

Viscosity @ 100°C, cSt (ASTM D-445) 10.7

Viscosity @ 40°C, cSt (ASTM D-445) 59

Viscosity Index (ASTM D-2270)174

CCS Viscosity @ -30°C, cP (ASTM D-5293) 5322

Pour Point °C (°F) (ASTM D-97)-50 (-58)

Flash Point °C (°F) (ASTM D-92) 228 (442)

Fire Point °C (°F) (ASTM D-92)244 (471)

Four Ball Wear Test

(ASTM D-4172B: 40 kgf, 75°C, 1200 rpm, 1 hr), Scar, mm 0.35

Noack Volatility, % weight loss (g/100g) (ASTM D-5800) 7.1

High Temperature/High Shear Viscosity

(ASTM D 4683 @ 150°C, 1.0 X 106 s.-1), cP 3.2

__________________________________________________

Red LIne 5W30

API Service Class: SM/SL/SG CF

Vis @ 100°C, cSt 10.6

Vis @ 40°C, cSt 62

Viscosity Index 162

CCS Viscosity, Poise 50 @-30°C 55

HTHS Vis, cP @150°C 3.8

Pour Point, °C -45

Pour Point, °F -49

Flash Point, °C 252

Flash Point, °F 484

NOACK Evaporation Loss,

1hr @ 482°F (250°C), % 6

____________________________________________

Mobil 1 ESP Formula 5W-30

cSt @ 40ºC 72.8

cSt @ 100ºC 12.1

Viscosity Index, ASTM D 2270 164

Sulphated Ash, wt%, ASTM D 874 0.6

HTHS Viscosity, mPa·s @ 150ºC, ASTM D4683 3.58

Pour Point, ºC, ASTM D 97 -45

Flash Point, ºC, ASTM D 92 254

Density @ 15ºC, kg/l, ASTM D 4052 0.850

:D - δειξτου τους πινακες να παρει μια ιδεα τοτε ,εγω θα διαλεγα το τελευταιο (!)

Link to comment
Share on other sites

:huh: - εμ θελει και ενα σχετικο διαβασμα δεν βγαζεις ετσι μια αποφαση να παρεις ενα λιπαντικο ,τα κυρια ειναι:

Κινηματικό Ιξώδες @ 100°C

Κινηματικό Ιξώδες @ 40°C

Δείκτης Ιξώδους

Σημείο Ανάφλεξης

Σημείο Πηξης

να κοιτας να εχει "υψηλη" βαθμολογια ωστε με μια ματια να βγαζεις ενα πολυτιμο συμπερασμα ,απο εκει και περα θα κανεις την συγκριση με τον πινακα ενος αλλου λιπαντικου και θα δεις την διαφορα - οι πινακες δεν λενε 100% την πραγματικοτητα δηλαδη μην κολλας σε ενα νουμερο μονο αλλα δες την συνολικη εικονα του λιπαντικου (!)

Link to comment
Share on other sites

ηρθε ο καιρος για το σερβις των 60000χλμ στο γκολφακι κ αλλαξα τα castrol της αντιπροσωπειας που εβαζα μεχρι τωρα με τα mobil-1 esp formula 5w-30 (απ'οσα διαβασα απο τους γκουρου εδω μεσα!). θα σας πω εντυπωσεις στην πορεια! αυτο που με παραξενεψε λιγακι ειναι οτι στο συνεργειο που εκανα την αλλαγη κ ενω αλλες φορες στην αλλαγη το αμαξι επαιρνε 3,5 λιτρα λαδι ,αυτη τη φορα πηρε μονο 3 κ γεμισε! προφανως δεν το στραγγισε καλα ο πιτσιρικας η λετε να παιζει ρολο που εκλεισε την ταπα οταν αδειασε το λαδι κ μετα αλλαξε το φιλτρο λαδιου(ειχε κρατησει δηλαδη λαδι μεσα το φιλτρο)? ειναι πολυ κακο τελος παντων το αμαξι να εχει κανα μισολιτρο λαδι απο το παλιο μεσα? ενω εκανα καλη επιλογη λιπαντικου, ξενερωσα ρε γμτ με τη βλακεια αυτη κ την αγνοια-αμελεια ορισμενων..

α, επισης γνωριζετε αν οι βαλβολινες θελουν αλλαγη στις 60000χλμ? αν ναι, εχετε να προτεινετε καμια καλη?

υγ. πηρα τα λαδια απο το λαμπριανιδη κ διαπιστωσα τα τρελα ποσοστα κερδους που βγαζουν αντιπροσωπειες κ πρατηρια!! απιστευτες τιμες, εξυπηρετικοτατοι, τους αξιζουν συγχαρητηρια για τη δουλεια τους!

Link to comment
Share on other sites

ηρθε ο καιρος για το σερβις των 60000χλμ στο γκολφακι κ αλλαξα τα castrol της αντιπροσωπειας που εβαζα μεχρι τωρα με τα mobil-1 esp formula 5w-30 (απ'οσα διαβασα απο τους γκουρου εδω μεσα!). θα σας πω εντυπωσεις στην πορεια! αυτο που με παραξενεψε λιγακι ειναι οτι στο συνεργειο που εκανα την αλλαγη κ ενω αλλες φορες στην αλλαγη το αμαξι επαιρνε 3,5 λιτρα λαδι ,αυτη τη φορα πηρε μονο 3 κ γεμισε! προφανως δεν το στραγγισε καλα ο πιτσιρικας η λετε να παιζει ρολο που εκλεισε την ταπα οταν αδειασε το λαδι κ μετα αλλαξε το φιλτρο λαδιου(ειχε κρατησει δηλαδη λαδι μεσα το φιλτρο)? ειναι πολυ κακο τελος παντων το αμαξι να εχει κανα μισολιτρο λαδι απο το παλιο μεσα? ενω εκανα καλη επιλογη λιπαντικου, ξενερωσα ρε γμτ με τη βλακεια αυτη κ την αγνοια-αμελεια ορισμενων..

α, επισης γνωριζετε αν οι βαλβολινες θελουν αλλαγη στις 60000χλμ? αν ναι, εχετε να προτεινετε καμια καλη?

υγ. πηρα τα λαδια απο το λαμπριανιδη κ διαπιστωσα τα τρελα ποσοστα κερδους που βγαζουν αντιπροσωπειες κ πρατηρια!! απιστευτες τιμες, εξυπηρετικοτατοι, τους αξιζουν συγχαρητηρια για τη δουλεια τους!

Αν δεν κανω λαθος στα 60.000 χλμ αλλαζουν κ βαλβολινες αλλα αν επρεπε να γινει η αλλαγη τους κανονικα θα τις αλλαζαν κ αυτες.Χαζοι ειναι να μην το κανουν; <_<

Παντως εγω θυμαμαι οτι τις αλλαζουν.Τα 3 λιτρα με αλλαγη φιλτρου δεν ειναι φυσιολογικα παντως.Σιγουρα αλλαξαν φιλτρο ή ετσι σου ειπαν χρεωνοντας σε για αυτο χωρις να το αλλαξουν;Ησουν παρων;

Υ.Γ. Ποτε παρηγγειλες τα λαδια;Ο Λαμπριανιδης εδω και καιρο δεν τα εχει αυτα.

Edited by nasos_ea
Link to comment
Share on other sites

ηρθε ο καιρος για το σερβις των 60000χλμ στο γκολφακι κ αλλαξα τα castrol της αντιπροσωπειας που εβαζα μεχρι τωρα με τα mobil-1 esp formula 5w-30 (απ'οσα διαβασα απο τους γκουρου εδω μεσα!)

<_< - ευγε νεε μου αν και καθημενος επραξες ορθως ,welcome to Mobil-1 world

ειναι πολυ κακο τελος παντων το αμαξι να εχει κανα μισολιτρο λαδι απο το παλιο μεσα?

<_< - ναι ειναι ιδιως αν ειναι αλλης μαρκας και ιξωδους ,να το αποφευγεις παση θυσια αυτο και την επομενη φορα να το προσεξεις (!)

Link to comment
Share on other sites

@ nasos ea :

δεν τα παρηγγειλα, πηγα στο μαγαζι κ τα πηρα την πεμπτη που μας περασε. οσο για τις βαλβολινες ρωταω επειδη το σερβις λογω ελλειψης χρονου δεν προλαβα να το κανω ολοκληρωμενο, απλα σε πρωτη φαση αλλαξα τα λαδια σε συνεργειο της γειτονιας ( εδω κ κανα τριμηνο βγηκα απο την εγγυηση) κ θελω τωρα ναξω σε δευτερο χρονο φιλτρα, μπουζι κ βαλβολινες.

οχι, ημουν μπροστα στο σερβις, απλα χαζευα κ μια καινουρια κορβετ καμενη (!!) που ηταν στο συνεργειο κ δεν ημουν συνεχεια απο πανω του. απλα μου φανηκε οτι πολυ γρηγορα στραγγισαν τα λαδια (ενδεχομενως να μην στραγγισαν ολα), παντως το φιλτρο λαδιου το αλλαξεσιγουρα ημουν απο πανω του εκεινη τη στιγμη. εχει ομως ηδη κλεισει την ταπα απο κατω, οποτε αν κραταει λαδι μεσα το φιλτρο, δεν αδειασε, αλλα παρεμεινε στο καρτερ προφανως! τεσπα, την επομενη φορα θα ειμαι πιο προσεκτικος κ εννοειται δεν ξαναπαταω σ'αυτους!

@ tsakhs evia :

μπηκα κι εγω πλεον στον κοσμο των mobil-1 :blink: ! τα παλια λαδια ιδιο ιξωδες, αλλα αλλη μαρκα κ βασικα χρησιμοποιημενα-καμενα,αυτο ειναι το κακο.. στην επομενη αλλαγη θα το προσεξω! στα ποσα χιλιομετρα να τα αλλαξω τα mobil? 7500 η 10000?

Link to comment
Share on other sites

:D - εγω αν το ζοριζα θα τα αλλαζα στα 7500 αν ειχα πιο χαλαρο στυλ Πχ ταξιδακια σε Ε.Ο θα τα αλλαζα στις 10000 ,δεν υπαρχει θεμα "αντοχης" του λαδιου ειναι κορυφαιο λεμεεεεεε (!)

image1.jpg

Link to comment
Share on other sites

:lol: - εγω αν το ζοριζα θα τα αλλαζα στα 7500 αν ειχα πιο χαλαρο στυλ Πχ ταξιδακια σε Ε.Ο θα τα αλλαζα στις 10000 ,δεν υπαρχει θεμα "αντοχης" του λαδιου ειναι κορυφαιο λεμεεεεεε (!)

image1.jpg

Δεν ξέρω αν είναι διαφήμιση του συγκεκριμένου site αλλά αν θες ρίξε μια ματιά κι εδώ http://www.automotopress.gr/showarticle.as...13605&CID=3

Ευγε !!!

Link to comment
Share on other sites

:huh: - αν χρησιμοποιουσε Xylene θα ειχε καποιο προβλημα αλλα μιας και το εφερε η κουβεντα οσοι κανουν πατεντες με τα καυσιμα να δωσουν λιγο παραπανω προσοχη στον viscosity index τους γιατι ολα αυτα επιφερουν εν καιρο γρηγοροτερη διασποαση του λιπαντικου - θελει μελετη και στα 2 θεματα πριν γινει χρηση για να εχουμε προστασια μαζι με τα καλα αποτελεσματα της αποδοσης (!)
Link to comment
Share on other sites

Παιδια καλησπερα ειναι το πρωτο μου post στο forum μιας και απεκτησα προσφατα ενα GT με τα 170 και μολις τελειωσα το στρωσιμο δλδ εχω 1800 χμ περιπου..Ηθελα να ρωτησω και βασικα σκεφτομουνα να αλλαξω τα πρωτα λαδια τωρα ,εσεις τι λετε ειναι αναγκαιο ή να το αφησω για αργοτερα??και αν ναι τι μαρκα να βαλω? διαβασα ολο το topic και ειδα οτι οι περισοοτεροι προτεινουν το mobil αλλα εγω θελω και στροφαρισμα οσο γινεται υπαρχει κατι αλλο ?

Στο παλιο μου αμαξι εβαζα τα castrol RS αν και δεν ηταν turbo..

Ευχαριστω εκ των προτερων και καλως σας βρηκα!

Edited by BlackDiamond
Link to comment
Share on other sites

:lol: - φιλε καλως ηρθες καταρχας και κατα δευτερον μην βιαζεσαι ακομη με συνθετικα λιπαντικα και τρελα στροφαρισματα ,οδηγησε ηπια να "στρωσει" ολο το αμαξι και μετα εχεις καιρο για γκαζια - για τα Castrol RS δεν λεω τιποτα περαν του οτι μερικοι επιμενουν να τα λενε "συνθετικα 100% ή αγωνιστικα" οταν η ιδια η εταιρια τα περιγραφει ως PARTLY SYNTHETIC

οταν ερθει η ωρα θα βρεις το καταλληλο λιπαντικο ,για αρχη ενα καλο ημισυνθετικο κανει μια χαρα την δουλεια του γιατι ακομη το μοτερ ειναι σφιχτο και εχεις αυξημενες τριβες (!)

Link to comment
Share on other sites

:( OK! εχεις δικιο φιλε μου θα το αφησω προς το παρον να τρεξει μερικα χιλιομετρα ακομα και θα επανελθω αργοτερα ωστοσο εξακολουθω να διαβαζω τα περισσοτερα topics του forum που ειναι εξαιρετικα ενδιαφεροντα!

και παλι ευχαριστω!

Link to comment
Share on other sites

Μιας και πλησιάζει η ώρα να αλλάξω λαδάκια θέλω να μου προτείνετε κάποιο 'καλό' 10-40 ή 15-40.

Ότι και αν έχω βάλει στο αμάξι (AMSOIL 5-40, 10-40 και τώρα ένα της αντιπροσωπείας 15-40 και 0-30 που έβαζα στη αρχή) δεν έχει σταματήσει

να καίει.

Link to comment
Share on other sites

Mobil 1 SAE 15w-50 Motorsport Formula

image1.jpg

Περιγραφή:

Yπερ-προηγμένης απόδοσης, 100% συνθετικό λιπαντικό (PAO - Poly Alpha Olefins) τεχνολογίας Tri-Synthetic, για κινητήρες υψηλής απόδοσης με ή χωρίς υπερπλήρωση, και πετρελαιοκινητήρες πολλαπλών βαλβίδων με ψεκασμό καυσίμου. Εχει ένα μοναδικό συνδυασμό συστατικών υψηλής απόδοσης, συμπεριλαμβανομένου του συστήματος προστασίας από τη φθορά SuperSyn. Η τεχνολογία του είναι πιστοποιημένη από τους αγώνες ταχύτητας.

Προδιαγραφές:

Υπερκαλύπτει τις: API SL/CF, ACEA A3/B3/B4

Εγκεκριμένο κατά: Mercedes-Benz 229.1, VW 505.00

worthy.gif - obey the master

Link to comment
Share on other sites

Mobil 1 15W-50 is the most advanced performance synthetic engine oil designed to provide the cleaning power, wear protection and performance reserve to keep engines running smooth and clean.

Features and Benefits

Mobil 1 15W-50 is formulated with SuperSyn, an extra high-viscosity synthetic fluid, plus extra anti-wear additive to provide extra protection for severe service applications. Mobil 1 15W-50 is recommended for high performance vehicles including turbocharged and supercharged engines where a thicker oil film is desired. Mobil 1 15W-50 is also recommended for older valve train designs that may benefit from a higher level of anti-wear normally not required for newer generation vehicles. Mobil 1 15W-50 will also provide better anti-wear protection for higher valve spring tensions in certain racing engines.

Specifications and Approvals

Mobil 1 15W-50 meets or exceeds the following industry specifications:

API SM,SL,SJ,EC,CF

Typical Properties

Mobil 1 15W-50

SAE Grade 15W-50

Viscosity, ASTM D 445

cSt @ 40º C 131.2

cSt @ 100º C 18.1

Viscosity Index, ASTM D 2270 154

Sulfated Ash, wt%, ASTM D 874 1.21

HTHS Viscosity, mPa•s @ 150ºC ASTM D 4683 4.50

Pour Point, ºC, ASTM D 97 -39

Flash Point, ºC, ASTM D 92 235

Density @15º C kg/l, ASTM D 4052 0.87

;) - τι αλλο να πει κανεις παραπανω ?

Link to comment
Share on other sites

Guest BassakosVR6

απο τοτε που εβαλα το μοτερ μου (vr6 2800cc)

του βαζω 10-40 motul (καθε 5000κμ αλλαζω λαδια)

..... τι καλυτερο μπορω να του βαλω?(στανταρ υπαρχουν! το ξερω!)

να παω σε 5-40? η θα μου τα "καψει" ?

ευχαριστω!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.