Guest kolios Posted February 15, 2007 Report Share Posted February 15, 2007 Αγορασα ενα polo 96 1.4 απο μια γνωστη μου το οποιο το πηγα σε φιλο μηχανικο και το αμαχη ειναι σε αριστη κατασταση μηχανικα. Οταν το κοντερ πιαση τα 160 κ το στροφομετρο γιρο στις 4000 στροφες δεν ανεβαζη ουτε ενα χιλιομετρο.Δεν ειναι οτι με χαλαει η ταχυτητα του αυτοκινητου απλα κατο απο το πεταλι του γκαζιου εχει ενα πλαστικο το οποιο δεν αφινι το γκαζι να φταση πατομα!!! Ειναι εργοστασιακο αυτο?Βγενη η θα καπσω καμια μηχανη? Περιμενο την απαντηση σας!!Ευχαριστω Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
giannispolo Posted February 17, 2007 Report Share Posted February 17, 2007 (edited) βγάλτο, δε θα κάψεις μηχανή. για να σου φύγει η περιέργεια Edited February 17, 2007 by giannispolo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vivpolo Posted February 17, 2007 Report Share Posted February 17, 2007 γαιτι δεν ρωτας τον φιλο σου?μηχανικος δεν ειναι?θα ξερει... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
exo_polo Posted February 7, 2008 Report Share Posted February 7, 2008 (edited) Ξεπατώσε τό..Δεν παθαίνει τίποτα...Pedal to the metal! Edited April 21, 2008 by exo_polo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
giagiwtis Posted October 13, 2009 Report Share Posted October 13, 2009 οντως κ το δικο μ το εχει τι γινεται αμα 8α το βγαλουμε? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dark Angel Posted October 13, 2009 Report Share Posted October 13, 2009 πάντως μία φορά αυτό το πλαστικό τελείωμα είναι ποιο πολύ προστατευτικό παρά κόφτης όλα γίνωνται μέσω του εγγεφάλου Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
capros Posted October 13, 2009 Report Share Posted October 13, 2009 την ιδια απορια ειχα κι εγω οταν το ειχα αγορασει,αλλα μου εφυγε. Ειχα βγαλει τον παπα μια φορα και δοκιμασα με την βοηθεια ενος φιλου μου που τον εβαλα να κατσει στην θεση του οδηγου και να πατησει τερμα το γκαζι (ΜΕ ΤΟ ΠΛΑΣΤΙΚΟ ΟΠΩΣ ΕΣΤΙ ΚΑΙ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ) και ειδα οτι τραβουσε κανονικα ολη την πεταλουδα.......Οποτε..... αφηστε το στην θεση του παιδια...... Παιζει και να κανετε και καμια ζημια αν παει πιο κατω (απο εκει που ειναι ηδη) το πενταλ του γκαζιου.Το μονο σιγουρο ειναι πως θα καταπονεθει η ντιζα του γκαζιου,το πενταλ,και η πεταλουδα!!!!! Τιποτα αλλο!!!!!! Αν εχω λαθος ας με διορθωσει καποιος Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
spyros6n Posted October 15, 2009 Report Share Posted October 15, 2009 Σωστός ο φίλος με την ντίζα (δεν γράφει αγγλικά ρε γμτ θέλει ρεεμπουτ….άλλο θέμα). Το θέμα είναι δεις αν στο γκάζι παντόφλα η πεταλούδα είναι διάπλατα ανοιχτή….μην ξεχνάτε ότι με το πεντάλ του γκαζιού τον αέρα ελέγχουμε όχι την ροή βενζίνης.. Ευτυχώς γι αυτό έχουν αναλάβει ηλεκτρονικά συστήματα…… Θυμάμαι πάντως είχα πιάσει σε μεγαλη ευθεία τα 175 με το οχταβάλβιδο (απεκιου κωδικός )αλλα δεν θυμάμαι στροφές. ¶ργησε, άργησε πολύ μετά τα 140 αλλά πήγε….. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...