Σπύρος Posted January 10, 2005 Report Share Posted January 10, 2005 Πάντως στα turbo diesel τα δίνει τα 25 που λέει. Έχω μιλήσει με άτομα που το έχουν βάλει το συγκεκριμένο της Revo. ← Φίλε Stoilas μπορείς σε παρακαλώ να ρωτήσεις απο που το βάλανε? Για να ρωτήσω για το 101Ps το βενζινοκίνητο Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Stoilas Posted January 10, 2005 Report Share Posted January 10, 2005 Φίλε Stoilas μπορείς σε παρακαλώ να ρωτήσεις απο που το βάλανε? Για να ρωτήσω για το 101Ps το βενζινοκίνητο ← Μίλησα για άτομα στη Γερμανία, την Αγγλία και την Τουρκία, όχι εδώ Ελλάδα! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Drago Posted January 11, 2005 Report Share Posted January 11, 2005 Ας με συγχωρεσουν τα μελη που διεγραφηκαν τα off topic posts τους μιας και εδω δεν ασχολουμαστε με κοντριτσες. Ανοιξτε ενα topic στις διαφωνιες και πειτε ολες τις αντιρρησεις σας. Ευχαριστω. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Σπύρος Posted January 11, 2005 Report Share Posted January 11, 2005 Μίλησα για άτομα στη Γερμανία, την Αγγλία και την Τουρκία, όχι εδώ Ελλάδα! ← Θα έρθει και εδω έτσι δεν είναι??? Που θα πάει θα έρθει. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bear Posted January 11, 2005 Report Share Posted January 11, 2005 είναι ανάγκη να βάλεις το revo?? Υπάρχουν πολλοί tuners που με πιο λίγα λεφτά θα σου κανουν πιο καλή δουλειά! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lord_Rutherford Posted January 11, 2005 Author Report Share Posted January 11, 2005 (edited) Πριν λίγο οδήγησα τον 100 άρη κινητήρα σε Ibiza φίλου μου. Το μοτέρ έχει μια χαρά ροπή χαμηλά (το ηλεκτρικό γκάζι μας κάνει και νομίζουμε οτι δεν ροπιάζει καλά χαμηλά), και ψηλά δεν παίζεται. Επιτέλους άκουσα το μοτέρ να δουλεύει σωστά και όχι λαχανιασμένο.... Θα βρούμε καμια άκρη να βρούμε 100άρια μοτέρια; Εχω μπεί και σε κλιό 100άρη και σε 206 με τα 90 άλογα. Πολύ καλό το κλιο, πολύ ροπάτο το 206 αλλά ψοφάει και αυτό μετά τις 5500. Αν το 100άρη του vag δεν είχε το ηλεκτρικό γκάζι και οι γερμανοί δεν ασχολούνταν μέρα νύχτα με τους ρύπους και την υπερβολικά "politically correct" λειτουργεία του μοτέρ, τότε θα ξύριζε ανελέητα... Περιττό να σας πώ οτι όταν μπήκα στο ίμπιζα ένιωσα σαν το σπίτι μου... ! Όλα ίδια! Τιμόνι, φρένα! Κουμπιά! Και η αίσθηση του αμαξιού ίδια! Μου φάνηκε ίσως λίγο πιο βαρύ. Gamw τον μπελά μου που έμπλεξα με τον απατεώνα και πήρα αυτή την πατάτα... Δε με πειράζει τόσο που δεν έχει άλογα, αλλά οτι είναι σαν δεμένος-πνιγμένος ο κινητήρας... τα 16βάλβιδα είναι για να δουλευουν στις 5,000-6,500 rpm ! Εχω συνηθίσει και από το vectra (που δεν έχει και κανένα κινητήρα της προκοπής, αλλά το μοτέρ ακόμη και λίγο πριν το κόφτη σου λέει ανεβασε κι άλλες στροφές. Edited January 11, 2005 by Lord_Rutherford Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest super sayian Posted January 11, 2005 Report Share Posted January 11, 2005 ειναι αρκετα πιο σφιχτο στην οδηγηση Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest daffy Posted January 11, 2005 Report Share Posted January 11, 2005 (edited) Όπως έχω πει, σκέφοτομαι να αλλάξω τον κινητήρα. έχω έναν κολλητό που μπορεί να βρει κινητήρες....ή μάλλον καλύτερα μουράκια ολόκληρα από γερμανία. απλώς τώρα είναι θέμα να πάρω απόφαση αν θέλω 100άρι ή τον GTi καθώς και να πάρω απόφαση αν θέλω να αποχωριστώ τον κινητήρα μου που έχει μόνο 27k χιλιόμετρα πράγμα που είναι και το πιο δύσκολο της όλης υπόθεσης. Αν ενδιαφέρεσαι μου λες. edit: σκέφοτομαι; καταλάβατε πάντως. Edited January 11, 2005 by daffy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikkosnet Posted January 12, 2005 Report Share Posted January 12, 2005 Αν το 100άρη του vag δεν είχε το ηλεκτρικό γκάζι και οι γερμανοί δεν ασχολούνταν μέρα νύχτα με τους ρύπους και την υπερβολικά "politically correct" λειτουργεία του μοτέρ, τότε θα ξύριζε ανελέητα... Συμφωνω απολυτα! Κριμα ομως που δεν τον εβαλες! Οταν πηρα το δικο μου και ειδα οτι η διαφορα 75αρι με 100αρι ηταν περιπου 900 ¤ δεν το συζητησα καν! Κερδισα πολλα και ειμαι και ανετος να κανω μια προσπεραση πιο ακραια οταν χρειαστει. Περιττό να σας πώ οτι όταν μπήκα στο ίμπιζα ένιωσα σαν το σπίτι μου... ! Όλα ίδια!Τιμόνι, φρένα! Κουμπιά! Και η αίσθηση του αμαξιού ίδια! Μου φάνηκε ίσως λίγο πιο βαρύ. Εγω εχω μπει σε Fabia! Εκει να δεις! Λες και βλεπεις το Polo! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Σπύρος Posted January 12, 2005 Report Share Posted January 12, 2005 Συμφωνω απολυτα! Κριμα ομως που δεν τον εβαλες! Οταν πηρα το δικο μου και ειδα οτι η διαφορα 75αρι με 100αρι ηταν περιπου 900 ¤ δεν το συζητησα καν! Κερδισα πολλα και ειμαι και ανετος να κανω μια προσπεραση πιο ακραια οταν χρειαστει. Εγω εχω μπει σε Fabia! Εκει να δεις! Λες και βλεπεις το Polo! ← Οχι δα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Stoilas Posted January 12, 2005 Report Share Posted January 12, 2005 Παιδιά δεν ξέρω τί λέτε εσείς αλλά εγώ που τα έχω δει και τα δύο, δεν νομίζω ότι έχουν την ίδια ποιότητα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Σπύρος Posted January 12, 2005 Report Share Posted January 12, 2005 Παιδιά δεν ξέρω τί λέτε εσείς αλλά εγώ που τα έχω δει και τα δύο, δεν νομίζω ότι έχουν την ίδια ποιότητα ← Ακριβώς αυτή πιστεύω οτι είναι και η μεγαλύτερη διαφορά τους. Κατα τα άλλα δεν νομίζω οτι έχουν και μεγάλες διφορές (μηχανικά κλπ). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikkosnet Posted January 12, 2005 Report Share Posted January 12, 2005 Οχι δα. ← Παιδιά δεν ξέρω τί λέτε εσείς αλλά εγώ που τα έχω δει και τα δύο, δεν νομίζω ότι έχουν την ίδια ποιότητα ← Ακριβώς αυτή πιστεύω οτι είναι και η μεγαλύτερη διαφορά τους. Κατα τα άλλα δεν νομίζω οτι έχουν και μεγάλες διφορές (μηχανικά κλπ). ← Εχμ sorry δεν ημουν σαφης! Καλα απο ποιοτητα δεν συγκρινουμε, αλλα για το εσωτερικο εννουσα και την διαρυθμιση! Ολα μου θυμιζαν το δικο μου! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lord_Rutherford Posted January 12, 2005 Author Report Share Posted January 12, 2005 Εννοείται οτι σε ποιότητα το πολο είναι καλύτερο! Αλλά τα αυτοκίνητα όταν τα χρησιμοποιείς είναι ίδια! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bear Posted January 12, 2005 Report Share Posted January 12, 2005 πολλοί ξεγελιούνται και νομίζουν οτι ibiza και polo είναι το ίδιο πράγμα. Από άποψη ποιότητας και λεπτομεριών σίγουρα το πολάκι υπερέχει. Θα σας πω ορισμένες λεπτομέριες για να καταλάβετε: Το ibiza δεν έχει μονωτικό κάλυμα στο καπώ ούτε και κάποια λαστιχάκια (πάλι στο καπώ) τα οποία και εμποδίζουν την σκόνη να εισέρχεται στον χώρο του κινητήρα. Επίσης το καπώ δεν έχει αμορτισερ στήριξης. Και συνεχίζω με τα φωτάκια κάτω από τα σκιάδια, την πλαφονιέρα και πολλά άλλα. Το πόλο είναι ένα σκαλί πιο πάνω σε αυτά, αλλά και στις επιδόσεις. Μην ξεχνάτε ότι (σύμφωνα με μετρήσεις του AMS) το polo 16V 100hp με 16άρες έχει πιο καλές ρεπρίζ από το top gun με 15άρες. Έχει λίγο πιο δυνατό μοτέρ και καλύτερο σασμάν. Δηλαδή αποτελεί μια καλύτερη βάση για βελτίωση. Το ΄κακό είναι ότι εμείς δεν έχουμε στην Ελλάδα μια seat force ή skoda motorsport για βελτιώσεις με εγγύηση... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikkosnet Posted January 12, 2005 Report Share Posted January 12, 2005 Το ΄κακό είναι ότι εμείς δεν έχουμε στην Ελλάδα μια seat force ή skoda motorsport για βελτιώσεις με εγγύηση... ← Τωρα μιλησες σωστα! Και αμφιβαλλω αν ποτε δουμε κατι τετοιο! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest super sayian Posted January 12, 2005 Report Share Posted January 12, 2005 να ρωτησω κατι αλλο το πολο με τα 100 ξερουμε οτι ειναι δυναμομετρημενο 110 στροφαλο με τα ιμπιζα τι παιζει?ειναι δυναμομετρημενα το ιδιο? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest arci_20VT4 Posted January 12, 2005 Report Share Posted January 12, 2005 οτι πληρώνεις πέρνεις είναι κανόνας. ίσως να πληρώνεις λίγο παραπάνω γι αυτό που πέρνεις στα αυτοκίνητα που λέμε αλλά το πολο είναι πόλο κλπ. πάντως οι κινητήρςες είναι ΙΔΙΟΙ οι επιδόσεις του Πολο εργοστασιακά είναι λόγω βάρους χειρότερες το κιβώτιο απο του ιμπιζα είναι χειρότερο(προσωπικό σχόλιο) και εμφανησιακά εμένα το Πολο το τελευταιο δε μου αρέσει πάλι προσωπικά. τώρα οι μετρήσεις που λες είναι λίγο φάβα δεν γίνεται απλά. απο τη μια είναι εργοστασιακές μετρήσεις και απο την άλλη μετρημένες απο το περιοδικό. οι διαφορές είναι εράστιες.... σανβάση εξέλιξης είανι τα ίδια. ΔΛδ τι έχει η seat force που δεν μπορείτε να βάλετε στο πολο??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
polo123ps Posted January 13, 2005 Report Share Posted January 13, 2005 (edited) πολλοί ξεγελιούνται και νομίζουν οτι ibiza και polo είναι το ίδιο πράγμα. Από άποψη ποιότητας και λεπτομεριών σίγουρα το πολάκι υπερέχει. Θα σας πω ορισμένες λεπτομέριες για να καταλάβετε:Το ibiza δεν έχει μονωτικό κάλυμα στο καπώ ούτε και κάποια λαστιχάκια (πάλι στο καπώ) τα οποία και εμποδίζουν την σκόνη να εισέρχεται στον χώρο του κινητήρα. Επίσης το καπώ δεν έχει αμορτισερ στήριξης. Και συνεχίζω με τα φωτάκια κάτω από τα σκιάδια, την πλαφονιέρα και πολλά άλλα. Το πόλο είναι ένα σκαλί πιο πάνω σε αυτά, αλλά και στις επιδόσεις. Μην ξεχνάτε ότι (σύμφωνα με μετρήσεις του AMS) το polo 16V 100hp με 16άρες έχει πιο καλές ρεπρίζ από το top gun με 15άρες. Έχει λίγο πιο δυνατό μοτέρ και καλύτερο σασμάν. Δηλαδή αποτελεί μια καλύτερη βάση για βελτίωση. Το ΄κακό είναι ότι εμείς δεν έχουμε στην Ελλάδα μια seat force ή skoda motorsport για βελτιώσεις με εγγύηση... ← Aκριβώς έτσι είναι!!!! οσο για την διαφορά ποιότητας χρειάζεται απλά να ακουμπήσεις το χέρι σου στα δύο ταμπλώ.Πολύ καλύτερα του πολο,σχετικά σκληρα του ιμπιζα Οσο για τις επιδοσεις και το σασμαν αυτό είναι δεδομένο.Το πολο έχει πιο κοντό σασμαν και με ενα ιμπιζα ιδιων αλογων το περνάει στις αλλαγές ως επι το πλείστον.. και δεν εχουμε αναγκη καμια seatforce να μας κανει πραγματα τα οποια κυκλοφορουν στην αγορά εδω και χρονια Edited January 13, 2005 by polo123ps Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bear Posted January 13, 2005 Report Share Posted January 13, 2005 Το ams έχεις μετρήσει το ibiza 101 άλογα και το polo 110, άσε που το polo έβγαλε πολύ καλή ροπή (138nm/4600rpm). Τεσπα, αυτό που έλεγα με την seat force κλπ. δεν είναι το θέμα ότι δεν μπορούμε να βρούμε αξιόπιστες βελτιώσεις για το αμάξι, αλλά είναι άλλο πράγμα να πηγαίνεις το αμάξι για service και να του λες 'βάλε μου και το προγραμματάκι' και να έχεις και την εγγύηση της αντιπροσωπείας... Είναι ψυχολογικό (τουλάχιστον) αβαντάζ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest arci_20VT4 Posted January 13, 2005 Report Share Posted January 13, 2005 Επέτρεψέ μου αμφιβάλωπολύ για την εγκυρότητα της μέτρησης αυτής...109 έβγαζαν τα πρώτα Πολο 101και σαφώς πήγαιναν καλύτερακαι λόγω βάρους.Δεν δικαιολογείται η διαφορά αφού μοιράζονται ακριβώς τον ίδιο κινητήρα... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Σπύρος Posted January 13, 2005 Report Share Posted January 13, 2005 Συγνώμη παιδιά γιατι το POLO έχει διαφορά στις επιδόσεις και ροπή σε σχέση με to ΙΒΙΖΑ αφού την ίδια μηχανή δεν φοράνε. Δεν το καταλαβαίνω?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bear Posted January 13, 2005 Report Share Posted January 13, 2005 Μην είσαι και τόσο σίγουρος. το cordoba με το ίδιο μοτέρ το μέτρησαν 107 άλογα. Η ecu με άλλες ρυθμίσεις από το εργοστάσιο μπορεί (πιστεύω) να δώσει μια διαφορά της τάξης μερικών hp.... Δεν ξέρω μπορεί να είναι και όπως τα λες Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Σπύρος Posted January 13, 2005 Report Share Posted January 13, 2005 Το ams έχεις μετρήσει το ibiza 101 άλογα και το polo 110, άσε που το polo έβγαλε πολύ καλή ροπή (138nm/4600rpm). Τεσπα, αυτό που έλεγα με την seat force κλπ. δεν είναι το θέμα ότι δεν μπορούμε να βρούμε αξιόπιστες βελτιώσεις για το αμάξι, αλλά είναι άλλο πράγμα να πηγαίνεις το αμάξι για service και να του λες 'βάλε μου και το προγραμματάκι' και να έχεις και την εγγύηση της αντιπροσωπείας... Είναι ψυχολογικό (τουλάχιστον) αβαντάζ. ← Αν σου είναι εύκολο θα ήθελα να μου πεις και εσύ γιατι το POLO έχει διαφορά στις επιδόσεις και ροπή σε σχέση με to ΙΒΙΖΑ αφού την ίδια μηχανή δεν φοράνε??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest arci_20VT4 Posted January 13, 2005 Report Share Posted January 13, 2005 Για διαβάστε τις ονομαστικές επιδόσεις των αυτοκινήτων... έχει καταντήσει στην Ελλάδα κουταμάρα πια αυτό με τα δυναμόμετρα δλδ δεν εμπιστευόμαστε τη δυναμομέτρηση του εργοστασίου και εμπιστευόμαστε το δυναμόμετρο του κάθενός.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...