Jump to content
GolfRS

Βελτίωση Polo Gti 125 Hp (stage 2)

Recommended Posts

Καλησπέρα σε όλους

Μετά απο περιπλάνηση σε μερικά απο τα γνωστά forum είπα να ανοίξω και εδώ ένα topic για την βελτίωση του εν λόγω αυτοκινήτου, που όσο δύσκολη είναι, τόσο και ανεξερεύνητη στην Ελλάδα (αλλά και στο Εξωτερικό).

Για να μήν γίνομαι βαρετός θα πώς ορισμένα πράγματα που έχουν γίνει στο Polo και για ποιό πολλές λεπτομέρειες όποιος θέλει βλέπει περισσότερα στο αντίστοιχο post του gtc.gr.

Έχει φύγει απο 1ο στάδιο δηλαδή το γνωστό Φ.Π.Ε και είναι πλέον 2ου σταδίου με Schrick εκκεντροφόρους, BMC CDA με CAI , Remous εξάτμηση, πρόγραμμα απο την R.I.P Genesis (soon to be deleted....),3.5 bar FPR, το κιτ του Μπουλέκου για το γκάζι και 3.5cm H&R με Bilstein Sprint.Έχει ακόμα κάτι άλλα ψιλοκαλούδια αλλά είναι off topic....

Για να κλείσω το πρώτο post να πώ πως οι εν λόγω εκκεντροφόροι (σε αντίθεση με προηγούμενους υπολογισμούς) αποδείχτηκαν ΚΑΝΙΒΑΛΟΙ σε σχέση με τους μαμά, και έτσι τώρα το αυτοκίνητο πάει για dyno reprograming καθώς έχει αλλάξει τελείως συμπεριφορά.......

Anyways, περισσότερα στο επόμενο post και καλώς σας βρήκα ;)

Δημήτρης.

Edited by PoloRS
Link to comment
Share on other sites

Guest Stoilas

Καλωσήρθες στη παρέα μας και καλά γκάζια και ποσταρίσματα. Αν μπορείς ανέβασε και καμία φωτογραφία από το κτηνάκι σου να το θαυμάσουμε! ;)

Link to comment
Share on other sites

Πολυ ενδιαφερον ακουγεται! Που το εφτιαξες?

Ευχαριστώ για το καλοσόρισμα

'Οσο και άν ακούγεται περίεργο όλο το concept (ψάξιμο, αγορά υλικού και ΠΟΛΛΑ άλλα) είναι δικά μου.¶ν τώρα εννοείς το "εργασιακό" κομμάτι, δέν έχει να κάνει με κανένα "γνωστό"βελτιωτή.

Δυστυχώς δέν πιστεύω πως η βελτίωση στην Ελλάδα έχει φτάσει σε σωστό σημείο, και πως με λίγη καλή θέληση μπορεί να βρεί κανείς στο internet πράγματα που κάνουν τους δήθεν εδώ "βελτιωτές να κοκκινίζουν.

Anyway, το Gti δυστυχώς δέν πρόλαβε να έχει απήχηση, και λόγω και τής ιδιαιτερότητας της μηχανής δέν έχει και "μπούσουλα" βελτίωσης όπως π.χ. τα Saxo.

Αυτό όμως ίσως είναι και καλό, καθώς κανείς δέν ξέρει συγκεκριμένα ΠΟΥ μπορεί να φτάσει.Θα σας δώσω όμως πληροφορίες για ότι έχω σκαλίσει μόνος μου απο την βελτίωσή του, καθώς τέτοιο υλικό ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ δυστυχώς συγκεντρώμενο στο internet και θέλει πολύ κόπο να το βρεί κανείς.Σε άλλα forum το ενδιαφέρον ήταν αρκετά περιορισμένο γι'αυτό είπα να κάνω συζήτηση καλύτερα στο...σπίτι <_< .

Το αμάξι στην παρούσα φάση δέν είναι σε πλήρη φόρμα απο πλευράς απόδοσης, καθώς το υπάρχον πρόγραμμα της Genesis αδυνατεί να ανταπεξέλθει.'Οχι πώς και στο 1o στάδιο ήταν κάτι το τρομερό, αλλά το 2001 ήταν η μόνη λύση για ηλεκτρονικό γκάζι. thumbsdown.gif Τώρα πάμε για custom πρόγραμμα στο dyno (εδώ ακούω γνώμες για προγραμματιστες).Είχα μία πρόταση απο τον Μαλιώρα για 450 Ευρώ όλα μαζί, που νομίζω είναι πολύ καλή, απλά δέν με παίρνει πια να κάνω συμβιβασμούς στον προγραμματισμό.Ίσως στην Vamag.....δέν ξέρω....

P.S.Όσο για photo, θα δώ τί μπορεί να γίνει...Η αλήθεια είναι ότι δέν το έχω ακόμα φωτογραφήσει B):o;)

Link to comment
Share on other sites

Rs δεν ρωτάς και τον Γκίκα! Καλός μάστορας αλλά είναι με τις μέρες του! Αν τον πετύχεις στα καλά του θα σου κάνει παπάδες...

Δες το Polo που τρέχει στις αναβάσεις και θα καταλάβεις τι εννοώ!!

Καλός είναι και ο Καμπύλης!

Πάντως να ξέρεις ότι τα αυτοκίνητά μας θέλουν πολύ ψάξιμο και πειραματισμό για να δεις αποτέλεσμα.

Καλή συνέχεια και καλό κουράγιο!!

Link to comment
Share on other sites

Γεια και απο εμενα RS, χαιρομαι που μαζευομαστε και αλλοι με αυτο το car γιατι πραγματικα ειμαστε λιγοι (αλλα καλοι)!!!

Αντε να σε δουμε και απο κοντα, εχουμε πολλα να πουμε :Dtongue.gif:D:rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Rs δεν ρωτάς και τον Γκίκα! Καλός μάστορας αλλά είναι με τις μέρες του! Αν τον πετύχεις στα καλά του θα σου κάνει παπάδες...

Δες το Polo που τρέχει στις αναβάσεις και θα καταλάβεις τι εννοώ!!

Καλός είναι και ο Καμπύλης!

Πάντως να ξέρεις ότι τα αυτοκίνητά μας θέλουν πολύ ψάξιμο και πειραματισμό για να δεις αποτέλεσμα.

Καλή συνέχεια και καλό κουράγιο!!

Για τον Φκίκα δέν έχω και της καλύτερες εντυπώσεις...

Απο τότε που είδα το Gti στο Overdrive με.... "αγνώστου ταυτότητας εκκεντροφόρους" κατάλαβα ότι ο άνθρωπος είναι αλλού....

Για τον Καμπύλη δέν ξέρω τίποτα, μόνο ότι οι τιμές του τσούζουν.Αλλά σε τί θα μπορούσε να βοηθήσει;;;Αυτό που μένει τώρα είναι ένα καλό custom πρόγραμμα κατα προτήμηση στο δυναμόμετρο.

Θα ήθελα προτάσεις για προγραμματιστή, τιμές, αποδόδοση κλπ.Είδα κάποια προσφορά για την tunning-faster για το club.Λέει τίποτα;;;Custom πρόγραμμα μπορεί να κάνει;;

¶ν κάποιος είναι γνωστός θα ήθελα να μου πεί.Ή για όποιον άλλον ξέρει.

Ένα άλλο θέμα που ήθελα να συζητήσω είναι το θέμα της αλλαγής eprom ώς "βελτίωση".Και εξηγούμαι....

Με το τωρινό πρόγραμμα της Genesis το αμάξι δέν μπορεί να ανταπεξέλθει.Μετά τις 3500 πάει καλούτσικα αλλά πιο κάτω αργεί να πάρει.Μέ μία βελτίωση στην εισαγωγή είδα αρκετή διαφορά όμως πλέον ΜΟΝΟ με Racing πάει στρωτά, ούτε η Ultimate κάνει τίποτα.Φαντάζομαι είναι τόσο οριακό το managment που η "ανόθευτη" Racing που έρχεται απο έξω είναι η μόνη που βοηθάει.

Σκέφτομαι λοιπόν να ξαναβάλω πάνω το μαμά πρόγραμμα, και μετά να πάω στο dyno για να γίνει σωστά το πρόγραμμα απο την αρχή.Βλέποντας τις επιλογές για eprom είδα ότι είναι πολλών ειδών αλλά μόνο μερικές κάνουν για ECU.Και συγκεκριμένα αυτές με low latency.Τώρα, δέν έχω ανοίξει ακόμα το ECU να δώ τί έχει κάνει η Genesis μέσα, ούτε κάν άν έχουν βάλει socket.Πάντως σύντομα θα παραλάβω ένα eprom programmer και βρήκα κάτι τρομερά eproms.Η θεωρία λοιπόν είναι πως lower latency eprom ίσως να έχει διαφορά και στο διάβασμα του χάρτη και κατα συνέπεια στην απόκριση.Είδωμεν..

P.S.Παιδιά αλήθεια περιμένω προτάσεις.Ο Μαλλιώρας μου είπε 450 με την δυναμομέτρηση.Για Vamag ξέρει κανείς τι παίζει;;;

Edited by PoloRS
Link to comment
Share on other sites

Θα ήθελα προτάσεις για προγραμματιστή, τιμές, αποδόδοση κλπ.Είδα κάποια προσφορά για την tunning-faster για το club.Λέει τίποτα;;;Custom πρόγραμμα μπορεί να κάνει;;

¶ν κάποιος είναι γνωστός θα ήθελα να μου πεί.Ή για όποιον άλλον ξέρει.

λεποοοοοοοοοον,

PoloRS καλωσήρθες, για τον tuning faster, μέχρι στιγμής έχουμε ακούσει (και δεί από αυτοκίνητα μελών εδώ που τα έχουν φτιαξεί σττον Tuning Faster) τα καλύτερα, οπότε για checkαρέ το...!

στείλε ένα P.M. στον Golfiiigt και πες του να τον ενημερώσει και να πας από εκεί να μιλήσετε!

Link to comment
Share on other sites

Guest arci_20VT4

Επειδή απότι κατάλαβα έχουν μπεί πολλά χέρια στο αμάξι κανένας δεν μπορεί να σου φτιάξει κονσέρβα πρόγραμμα για να εκμεταλλευτείς αυτά που φοράς... οπότε η λύση είναι μονόδρομος πρόγραμμα στο δυναμόμετρο...

Link to comment
Share on other sites

Επειδή απότι κατάλαβα έχουν μπεί πολλά χέρια στο αμάξι κανένας δεν μπορεί να σου φτιάξει κονσέρβα πρόγραμμα για να εκμεταλλευτείς αυτά που φοράς... οπότε η λύση είναι μονόδρομος πρόγραμμα στο δυναμόμετρο...

Ναι αυτό είναι γεγονός.Το δυναμόμετρο είναι must,απλά παίζει το θέμα του προγραμματιστή καθώς δέν ξέρω (δέν το συζήτησα περεταίρω) ποιός τον κάνει στον Μαλιώρα (φαντάζομαι όχι ο ίδιος αλλά συνεργάζεται) και άν υπάρχει το θέμα της αναβάθμησης+εγγύησης κλπ.

Ο ίδιος μου είπε..."έ θα θέλει ίσως λίγο το αβάνς...λίγο το καύσιμο...." λόγια που δέν μου εμπνέουν και πολύ εμπιστοσύνη γιατί αντί για άνετο προγραμματιστή μου δείχνουν άνθρωπο που ψάχνεται και πειραματίζεται.Χωρίς βέβαια να τον καταδικάζω τον άνθρωπο καθώς δέν ξέρω την δουλειά του, και προς τιμήν του μου είπε πως άν δεν χρειάζεται τίποτα θα πληρώσω μόνο την δυναμομέτρηση...Έλα όμως που χρειάζεται......

Θα ήθελα κάποιον με "όνομα" που να μπορώ να απευθηνθώ άν θέλω κάτι (όχι υποχρεωτικά για κακό).Στην Powerchips τα είχαν χαμένα όταν τους είπα για custom..."εεε ναι πρέπει να μπορεί ο προγραμματιστής, ...δέν έχουμε χρόνο, ....κόστος 1000 Ευρώ ,και λαμακίες....rocket.gifrocket.gif .

Θα με ενδιέφερε να πάω με κάποιον στο δυναμόμετρο που ΣΥΝΕΡΓΑΖΕΤΑΙ , όπως άλλωστε κάθε αξιοπρεπής βελτιωτής και να κάτσουμε ΜΑΖΙ να δούμε τί θέλει το αμάξι.

Δυστυχώς η βελτίωση στην Ελλάδα είναι σε στάδιο Βουντού και "η ασχετοσύνη των βελτιωτών μετατρέπεται σε ανάγωγη συμπεριφορά προς τον πελάτη".

Περιμένω λοιπόν ακόμα τις προτάσεις σας, όσον αφορά καλούς βελτιωτές που κάνουν custom προγράμματα.Η tunning faster ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ;;;

Edited by PoloRS
Link to comment
Share on other sites

Guest arci_20VT4

try στη Vamag...όλοι μπορόυν να στο φτιάξουν απλά αν δεν έχει δυναμόμετρο θα σε φάνε τα πήγαινε-έλα με ατάκες μόνιμες... στεγνώνει ψηλά, κρεμάει χαμηλά μετά τα 200 δεν ανεβάζει κλπ κλπ... Εγγύηση μην ψάχνεις ο καθένας πάντα θα λέει οτι φαίει αυτό που έκανε ο άλλος..... κλασσικά και εν μέρη λογικά.

Link to comment
Share on other sites

Ριξε ενα τηλεφωνο στην Ace motorsport. Δημητριαδης ως γνωστον με την κοκκινη Intergralle. Εχει δικο του δυναμομετρο και πιστευω οτι φτιαχνει.

Link to comment
Share on other sites

Ριξε ενα τηλεφωνο στην Ace motorsport. Δημητριαδης ως γνωστον με την κοκκινη Intergralle. Εχει δικο του δυναμομετρο και πιστευω οτι φτιαχνει.

Τον ξέρω τον Δημητριάδη.Έχει φτιάξει ένα Gti πρώτο στάδιο στα 141 άλογα (απο ότι έλεγε το παιδί που το είχε τουλάχιστον).Ήταν η πρώτη απιλογή μου αλλά δέν ρώτησα τελικά.

Όταν το πέταξα το όνομα του σε μία συζήτηση είδα μιά παγωμάρα...Δέν ξέρω γιατί..

Anyway δέν είναι κακή ιδέα, θα ρωτήσω και εκεί.¶ν και βασική προυπόθεση είναι και η τιμή, όπως ΟΠΟΣΔΗΠΟΤΕ η συμπεριφορά του βελτιωτή.Έχω φάει αρκετό κόπο με το αμάξι για να μου τα σπάσει πάλι κάποιος επειδή δεν ξέρει τι κάνει.

Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα και απο εμενα . Αν θελεις πραγματικα να βρεις λυση στο θεμα προγραμμα για 1.6 μπορουμε να παμε μια βολτα για να δεις πως παει το polaki μου και μετα βλεπεις . Ειχα και εγω τετοιο προβλημα για προγραμμα αλλα μετα απο ενα χρονο βρηκα τη λυση . Η διαφορα ομως ειναι οτι το δικο μου φοραει ενα σαλιγκαρακι και δεν ξερω αν σε συμφερει και αν αξιζει τον κοπο να δωσεις τοσα ευρω .

Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα και απο εμενα . Αν θελεις πραγματικα να βρεις λυση στο θεμα προγραμμα για 1.6 μπορουμε να παμε μια βολτα για να δεις πως παει το polaki  μου και μετα βλεπεις . Ειχα και εγω τετοιο προβλημα για προγραμμα αλλα μετα απο ενα χρονο βρηκα τη λυση . Η διαφορα ομως ειναι οτι το δικο μου φοραει ενα σαλιγκαρακι και δεν ξερω αν σε συμφερει και αν αξιζει τον κοπο να δωσεις τοσα ευρω .

Για να το τουρμπίισω δέν το συζητάω κάν.¶ν αυτό ήταν που ήθελα θα μπορούσα να το κάνω απο την αρχή και θα μου ερχόταν λίγο ποιό ακριβά απο αυτά που έχω δώσει μέχρι τώρα.Μπορούμε να τα πούμε γιατί είμαι περίεργος να δώ πώς πάει το σαλιγκάρι στο Πολάκι, αλλά θα με ενδιέφερε άν γνώρίζεις κάτι στο θέμα του custom προγράμματος αφού φαντάζομαι μάλλον θα πήγες σε extra εγκέφαλο και άλλη χαρτογράφηση.¶ν αυτό εννοείς "την λύση" το κόστος είναι απαγορευτικό για μένα.Θα προτημούσα όπως είναι αυτονόητο κάποιον προγραμματιστή με δυναμόμετρο και με περεταίρω υποστήριξη καθώς πιθανότατα θα πάω και για ροική συντόμως.

Link to comment
Share on other sites

Θα ρωτησω το παλλικαρι που εφτιαξε το δικο μου αν μπορει να κανει κατι σε αυτο το θεμα . Εγω οντως αλλαξα εγκεφαλο αγραφο και ειδα ασπρη μερα . Οπου και αν ρωτησα πριν δεν το αναλαμβανε κανενας .

Link to comment
Share on other sites

Εχουμε και λέμε.Όπως έγραψα και στο gtc πλέον έχω αρχίσει να πιστεύω πως παίζει και το θέμα την πτώσης συμπίεσης, καθώς όπως έγραψα ήδη οι εκκεντροφόροι είναι καννίβαλοι.

Τίθεται όμως θέμα "ξυρίσματος" κεφαλής καθώς πιθανόν ο θάλαμος καύσης πρέπει να είναι ήδη περιορισμένος λόγω των ώς γνωστών πιστονιών υψηλής συμπίεσης που έχει το Gti. :thumbsup:

Πραγματικά δέν γνωρίζω πόσο και άν με παίρνει να φτάσω στα 12:1 καθώς μπορεί με τους νέους εκκεντροφόρους να καρφώσω καμιά βαλβίδα.....

Σε πρόσφατη αλλαγή στην εισαγωγή που έριξε την θερμοκρασία εισαγωγής κατα 5 βαθμούς (βέβαια βοήθησε και ο ψυχρότερος καιρός) είδα μεγάλη διαφορά στις μεσαίες στροφές που πλέον τραβάει πολύ καλύτερα.Πάντως χρειάστηκε περι τα 500+ χιλιόμετρα για να προσαρμοστεί ο εγκέφαλος και νομίζω πως ακόμα αλλάζει.

Πάντως είναι εκπληκτική η επιτάχυνση που έχει με με τους Schrick φούλ γκάζι 2ας απο 3500 στροφές....Τρομερή δύναμη :(:wacko:

Απο την άλλη, ετοιμάζομαι να παραγγείλω απο εξωτερικό ένα EPROM programmer για να δοκιμάσω να περάσω πάλι το μαμά πρόγραμμα πάνω και ίσως να βάλω ένα πιό "γρήγορο" τσιπάκι πάνω να δώ άν έχει διαφορά.Ελπίζω η Genesis να έχει περάσει socket γιατι αλλιώς θα έχω πρόβλημα.

Link to comment
Share on other sites

Οταν υπαρχει ο φοβος για στενες επαφες των πιστονιων με τις βαλβιδες τοτε κανεις τσεπες στα πιστονια. Στο 12 που λες δεν νομιζω να χρειαζεται αλλα καποιο ρεκτιφιε θα ξερει καλυτερα. Μετρα παντως την ενεργη συμπιεση με ενα συμπιεσομετρο σε ενα νορμαλ και στο δικο σου για να δεις τι συμπιεση εχεις μηπως οντως την εχεις ριξει αρκετα και δεν εχεις την αποδοση που θα επρεπε.

Link to comment
Share on other sites

Που μπορώ να την μετρήσω;;;Ξέρεις μέρος και κόστος;;;

Φοβάμαι πως το χάσιμο που νοιώθω χαμηλά δέν είναι απλά το πρόγραμμα και πως πρέπει να την αυξήσω.

Επείσης έχεις ιδέα που και πόσο θα κοστίσει το πλανάρισμα της κεφαλής;;

P.S.To Gti απο μαμά έχει 11.5 συμπίεση, αλλά με τους μαμά εκκ. που είναι διάρκειας 206 εισ. και 185 εξ.Οι Schrick είναι 256 με 244 !!! :(:wacko:

Edited by PoloRS
Link to comment
Share on other sites

Guest arci_20VT4

συμπίεση μπορείς να μετρήσεις σε οποιοδήποτε μηχανικό. αφαιρεί ένα, ένα τα μπουζί και στη θέση τους βιδώνει το συμπιεσόμετρο βγάζει τη συμ΄πίεση για κάθε κύλινδρο και στο τέος τηςν συνολική. Έχω την αίσθηση πως απο τους εκκεντροφόρους δεν αλλάζει η συμπίεση...

Link to comment
Share on other sites

συμπίεση μπορείς να μετρήσεις σε οποιοδήποτε μηχανικό. αφαιρεί ένα, ένα τα μπουζί και στη θέση τους βιδώνει το συμπιεσόμετρο βγάζει τη συμ΄πίεση για κάθε κύλινδρο και στο τέος τηςν συνολική. Έχω την αίσθηση πως απο τους εκκεντροφόρους δεν αλλάζει η συμπίεση...

Επειδή στην επίσημη αντιπροσωπεία που το πάω δέν νομίζω πως μπορούν να με εξυπηρετίσουν, μήπως ξέρει κανείς κανένα μηχανικό να το μετρήσω;;;

Όσον αφορά στην συμπίεση,μακάρι να ήταν έτσι....Διάβασε αυτό που βρήκα και θα καταλάβεις.

Balancing Compression

Generally speaking, the greater the amount of “cylinder pressure” the more power the engine will have. This is determined by the engine’s compression ratio and the amount of duration the camshaft has. Cylinder pressure goes up with either an increase of compression ratio or a decrease in camshaft duration.

Cylinder pressure goes down with either the increase of camshaft duration or the decrease of compression ratio. An excessive increase in the camshaft duration could lower the cylinder pressure causing a loss of performance. In order to counteract this effect the compression ratio of the engine would need to be increased (by milling the heads or changing the pistons) to gain back the loss in cylinder pressure.

Stock compression ratio for early Panhead® and Shovelhead® engines was 7.0:-1 to 7.5:1. Later model Evolution® engines are around 8.5:1. Modified engines for street use can have 9.0:-1 up to 10.5:1 compression ratio depending on the circumstances. Racing applications use 11.0:1 and higher compression. Because the quality of the “pump gasoline” is decreasing, engines above 9.5:1 might need octane booster additives to avoid detonation and pinging.

Note: It is important to mention here that cylinder pressure is also affected by altitude. The higher the altitude the less atmospheric pressure. This makes it more difficult for the engine to produce power. At high altitude (above 3,500 ft.) with a stock compression ratio engine, a camshaft with less duration is recommended. If a longer duration cam is selected you must raise compression.

Edited by PoloRS
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.