Jump to content
vw16v

Polo 6n Compressor Kit ?

Recommended Posts

Επικοινώνησα με την Toyomad Engineering (ειναι στην Ν.Ιωνια, ξερει κανενας τιποτα γι αυτους?) και αναλαμβανουν την τοποθετηση του κιτ αφου γενικα ασχολουνται με τους rotrex.

Ναί τους ξέρω.Μ@@@@κες είναι.Όλο μου έλεγαν δέν μπαίνει το ένα και δέν μπαίνει το άλλο και για μετατροπή ζήταγαν και 7000-8000 ευρώ!Είναι ακριβώς γενικά.Πήγαινε ο πατέρας μου το γκόλφ χρόνια και ξέρω.

Link to comment
Share on other sites

Guest dubbeR_Stoilas

Κομπρέσορας σε τόσο λίγα κυβικά είναι αυτοκτονία. Το σκέφτεστε σοβαρά? Ο μάστορας καλά κάνει και ζητάει τη μάνα του και τον πατέρα του γιατί δεν θέλει να το φτιάξει!

Link to comment
Share on other sites

Τώρα για τα κυβικά δε ξέρω αν θα είναι πρόβλημα, σίγουρα είναι κάτι που ενδεχομένως να μην έχει ξαναγίνει ή αν έχει γίνει, δεν το γνωρίζουμε. Anyway από την μία καλό και πρωτότυπο σαν ιδέα αλλά... πως θα δουλέψει είναι το ερώτημα :)

Link to comment
Share on other sites

Guest dubbeR_Stoilas

Θα ψοφήσει χαμηλά το αμάξι, είναι προφανές και λογικότατο. Από την άλλη, ψηλά θα πάρεις κάτι λίγες τρίχες, θα τις έχεις πληρώσει όμως για χρυσές.

Link to comment
Share on other sites

Γιωργο για να φτασεις σε σοβαρα αλογα θα πρεπει να σκασεις τα ιδια με ενα τουρμπισμα αλλα δεν θα εχεις τα προβληματα που εχει ενα τουρμπατο, πχ το καλοκαιρι δεν θα κανεις την παπια, το turbo lag ειναι αγνωστο για τον κομπρεσορα και το αμαξι αντεχει στο σκισιμο. Βεβαια απο την αλλη το τουρμπατο ανεβαζει αλογα για την πλακα ενω με τον κομπρεσορα τα πραγματα δεν ειναι τοσο ευκολα. Μεχρι τωρα βλεπω οτι δεν ειναι κατι που εχει ξαναγινει στο εξωτερικο και μπορει να εχει γινει και στην ελλαδα και να μην το ξερουμε. Παντως εχω ψηθει με την ιδεα :) και πιστευω οτι το αποτελεσμα θα ειναι διασκεδαστικο και προτοτυπο.

οντως θα ειναι κατι προτοτυπο αλλα δεν εχει ξαναγινει...

εμπιστευεσε καποιον να σου κανει την τοποθετηση ενω δεν το εχει ξανακανει????

στην Ελλαδα οι βελτιωτες ειναι οι περισσοτεροι για τον π@@@@@τσο!!!!!!

εγω θα σου ελεγα αφου δν θες ατμοσφαιρα και θελεις τουρμπο να κανεις οτι εκανε ο προεδρος...

μηχανικος που το εχει ξανακανει υπαρχει,οποτε.......!!!!

Link to comment
Share on other sites

αν θέλετε σίγουρα αποτελέσματα τότε μάλλιαρης στην Πάτρα....

Είναι μακριά αλλά είναι εγγύηση στους compressores......

Κάπου ανεφέρθηκε πιο πάνω......

Link to comment
Share on other sites

Κομπρέσορας σε τόσο λίγα κυβικά είναι αυτοκτονία. Το σκέφτεστε σοβαρά? Ο μάστορας καλά κάνει και ζητάει τη μάνα του και τον πατέρα του γιατί δεν θέλει να το φτιάξει!

Κοιτα αυτοκτονια δεν ειναι γιατι τοτε και το mini S ειναι μια αυτοκτονικη κινηση της BMW. Οι μαστορες στην Eλλαδαρα μας παντα ζητανε την μανα τους και τον πατερα τους και το σοι τους ολοκληρο γιατι τις περισσοτερες φορες δεν ξέρουν να το φτιαξουν, οχι δεν θελουν και εκτος του οτι μαθαινουν πανω στο αμαξι σου σε χρεωνουν ενα σκασμο λεφτα για κατι που στο εξωτερικο ειναι σχεδον plug and play.

Επειτα απο συνεχεια της επικοινωνιας με την R-techs εμαθα οτι το κιτακι δουλευει στα 0.45-0.55 αποδιδοντας 160 αλογακια (το νουμερακι μου φαινεται γνωστο) και γι αυτα αρκει η μαμα ECU. Αυτο το εχω διασταυρωσει και με τον προεδρο αφου οταν δουλευε το turbo μεχρι τα 0.5 δεν ηταν επιτακτικη η αναγκη για καινουργια ECU. Ο συγκεκριμενος κομπρεσορας μπορει να σηκωσει μεχρι 1.4bar αν μπορει να τα αντεξει το αμαξι. Το κιτακι απο οτι μου ειπαν ειναι απο τα πιο ευκολα στην εγκατασταση και το μονο που απαιτειται μετα την τοποθετηση ειναι το προγραμμα για να δουλεψει το αμαξι. Οσο για το αν θα ψοφησει το αμαξι χαμηλα με τον συγκεκριμενο κομπρεσορα δεν το βλεπω να γινεται.

Edited by Capamaru
Link to comment
Share on other sites

Κοιτα αυτοκτονια δεν ειναι γιατι τοτε και το mini S ειναι μια αυτοκτονικη κινηση της BMW. Οι μαστορες στην Eλλαδαρα μας παντα ζητανε την μανα τους και τον πατερα τους και το σοι τους ολοκληρο γιατι τις περισσοτερες φορες δεν ξέρουν να το φτιαξουν, οχι δεν θελουν και εκτος του οτι μαθαινουν πανω στο αμαξι σου σε χρεωνουν ενα σκασμο λεφτα για κατι που στο εξωτερικο ειναι σχεδον plug and play.

Επειτα απο συνεχεια της επικοινωνιας με την R-techs εμαθα οτι το κιτακι δουλευει στα 0.45-0.55 αποδιδοντας 160 αλογακια (το νουμερακι μου φαινεται γνωστο) και γι αυτα αρκει η μαμα ECU. Αυτο το εχω διασταυρωσει και με τον προεδρο αφου οταν δουλευε το turbo μεχρι τα 0.5 δεν ηταν επιτακτικη η αναγκη για καινουργια ECU. Ο συγκεκριμενος κομπρεσορας μπορει να σηκωσει μεχρι 1.4bar αν μπορει να τα αντεξει το αμαξι. Το κιτακι απο οτι μου ειπαν ειναι απο τα πιο ευκολα στην εγκατασταση και το μονο που απαιτειται μετα την τοποθετηση ειναι το προγραμμα για να δουλεψει το αμαξι. Οσο για το αν θα ψοφησει το αμαξι χαμηλα με τον συγκεκριμενο κομπρεσορα δεν το βλεπω να γινεται.

εχω 1 πολο 1.4 6n μαμισιο....χρειαζεται κατι παραπανω για να σηκωσει αυτο τον κομπρεσορα? δν χρειαζομαι παραπανω απο το ελαχιστο που μπορει να μου δωσει κ γενικα δν θελω να του ριξω πολλα λεφτα. επισης αν θα συνεφερε σε σχεση με 1 light turbo ξαναλεω τα 160 αλογα που λεει μου ειναι υπερυπεραρκετα κ θελω να κρατησω κ λεφτα για λαστιχα πχ

Edited by TassosK
Link to comment
Share on other sites

αν σκέφτεσαι κάτι πολύ χαλαρό TassosK τότε light turbo είναι η λύση... δε θα αλλάξεις κορμό δε θα κάνεις τίποτε και κάπου στο 0.5bar Θα υπολογίζεις κάπου στα 100 άλογα (μιας και θα είσαι 1400, 60hp) και με τις ροπές του τούρμπο.

Link to comment
Share on other sites

να προτεινω κατι αλλο,γιατι δεν σχεδιαζεις ενα ταξιδακι προς τα μερη εκεινα που το κανουν αυτοι,εχω την εντυπωση πιο φτηνο θα βγει και θα εχεις και την τεχνογνωσια που χρειαζετε....

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.