Jump to content
mpoukou22

2ο σταδιο βελτιωσεις για 6n 16v

Recommended Posts

καταρχην καλημερα-καλησπερα.εχω το 6n 16V κ πριν λιγο καιρο εκανα το 1ο σταδιο(τελικο,σκουπα,προγραμμα).θα ηθελα να μου πειτε τι περιλαμβανει το 2ο σταδιο?αν ξερει κανεις κ απο λεφτα.καπου διαβασα οτι το χταποδι αξιζει να μπει οταν γινει το 2ο σταδιο?καλα κανω που θα το βαλω μετα?

Link to comment
Share on other sites

Guest super sayian

το χταποδακι το βαζεις απο τωρα δεν εχεις προβλημα

το δευτερο σταδιο περιλαμβανει εκκεντροφορους(πιο αγριους)

αλλο προγραμμα

κ καποια πραγματακια που κατα τη γνωμη μου δεν αξιζουν τα λεφτα τους γιατι θες αλλο ενα 1500-2000

Link to comment
Share on other sites

egw exw valei hdh xtapodi..eksatmish..filtro xoris na valw programma giati apoti kserw kai exw akousei to programa mpainei panta teleytaio kai oti ama valeis apo twra einai psiloaxristo giati pali tha xriastei na to ksanallakseis....

2o stadio ontos einai ekkentroforoi(pio agrious) kai meta programma alla epishs exw akousei oti me tous ekkentroforous exeis arketa provlimata...giayto exw stamatisei edw kai den kserw an prepei na valw h na perimenw kai na mazepsw gia tourbaki...:lol:

Edited by Xatzis
Link to comment
Share on other sites

Λοιπον θα πω και γω τα λιγα που ξερω tongue.gif . Στο δευτερο σταδιο πειραζεις τους εκκεντροφορους, δηλαδη η τους αλλαζεις με αλλους (το προτιμοτερο), η περνας μια βολτα απο τον τορνο και κανεις reprofile αυτους που εχεις. Χρειαζεσαι γραναζια για να τους ρυθμισεις και αλλο προγραμμα για να δουλεψουν σωστα. Αν δεν κατσουν ολα σωστα το αμαξι στο ρελαντι χτυπαει φραπε (κουνιεται ολοκληρο μπρος πισω, πανω κατω, περα δωθε), ειδικα μεχρι να ζεσταθει, πραγμα που σε καθημερινη χρηση σου σπαει τα νευρα, αν και μπορω να σκεφτω καποιες καταστασεις που θα ηταν χρησιμο ;);) . Επισης μπορεις να κανεις ροικη εξελιξη να πλανισεις το καπακι (για αυξηση της συμπιεσης) και να λιανεις τους αυλους εισαγωγης και εξαγωγης για καλυτερη και περισσοτερη κυκλοφορια αερα. Χταποδι και εξατμιση μεχρι πισω, φιλτρο, ρυθμιστης πιεσης βενζινης και κανα καλυτερο μπουζοκαλωδιο... ;) . Αυτα...

Link to comment
Share on other sites

Λοιπον θα πω και γω τα λιγα που ξερω tongue.gif . Στο δευτερο σταδιο πειραζεις τους εκκεντροφορους, δηλαδη η τους αλλαζεις με αλλους (το προτιμοτερο), η περνας μια βολτα απο τον τορνο και κανεις reprofile αυτους που εχεις. Χρειαζεσαι γραναζια για να τους ρυθμισεις και αλλο προγραμμα για να δουλεψουν σωστα. Αν δεν κατσουν ολα σωστα το αμαξι στο ρελαντι χτυπαει φραπε (κουνιεται ολοκληρο μπρος πισω, πανω κατω, περα δωθε), ειδικα μεχρι να ζεσταθει, πραγμα που σε καθημερινη χρηση σου σπαει τα νευρα, αν και μπορω να σκεφτω καποιες καταστασεις που θα ηταν χρησιμο :lol:;) . Επισης μπορεις να κανεις ροικη εξελιξη να πλανισεις το καπακι (για αυξηση της συμπιεσης) και να λιανεις τους αυλους εισαγωγης και εξαγωγης για καλυτερη και περισσοτερη κυκλοφορια αερα. Χταποδι και εξατμιση μεχρι πισω, φιλτρο, ρυθμιστης πιεσης βενζινης και κανα καλυτερο μπουζοκαλωδιο... ;) . Αυτα...

με λιγα λογια δηλαδη να μην παω να βαλω??? ;)

οσο για τα αλλα που μου λες επειδη μου χτυπυσε πιστονι κ πλανισμα καπακιου εγινε και λιανε αυλους εισαγωγης και εξαγωγης.(δεν ξερω αν πηγαινει καλυτερα γιατι ακομα το στρωνω-550χλμ κ συνεχιζω)οσο για το χταποδι ρωτησα κ μου ειπαν οτι στο 6n δινει πολυ λιγο εως ελαχιστο κ μου ειπαν οτι κ το μεσαιο ειναι αρκετα ελευθερο που φοραει κ δεν χρειαζεται αλλαγη γιατι θα χασει σε συμπιεση.

ψιλοαποητευτηκα.....νομιζα οτι ηταν ποιο απλα τα πραγματα.....

νομιζα οτι ηταν το ποιο απλο απο να το τουρμπισω(που δεν θελω σε καμια περιπτωση)για να παρω μερικα ακομα αλογακια τουλαχιστον να ειμαι ποιο κοντα στα ραλλακια

Link to comment
Share on other sites

Ρε συ δεν λεω οτι θα σου βγαλει προβλημα αν αλλαξεις εκκεντροφορους σωνει και καλα. Απλα θελει σωστο ρυθμισμα γιατι θα σου σπαει τα νευρα αλλιως (εχω μπει σε 106 ραλλυ με εκκεντροφους πηγα 5 χιλιομετρα βολτα και ειχα πονοκεφαλο, ασε που οταν κατεβηκα κουνιομουν περιεργα <_< ). Επισης το πειραγμα τον εκκεντροφορων εχει παρα πολλες επιλογες, για το πως θα συμπεριφερετε το τουτουνι σου, οποτε θες αρκετο ψαξιμο για το βυθισμα και την διαρκεια των καινουργιων. Το σιγουρο ειναι οτι με ψαξιμο και με εναν καλο μαστορα μπορεις να το κανεις σωστα :blush: .

Link to comment
Share on other sites

Ρε συ δεν λεω οτι θα σου βγαλει προβλημα αν αλλαξεις εκκεντροφορους σωνει και καλα. Απλα θελει σωστο ρυθμισμα γιατι θα σου σπαει τα νευρα αλλιως (εχω μπει σε 106 ραλλυ με εκκεντροφους πηγα 5 χιλιομετρα βολτα και ειχα πονοκεφαλο, ασε που οταν κατεβηκα κουνιομουν περιεργα :D ). Επισης το πειραγμα τον εκκεντροφορων εχει παρα πολλες επιλογες, για το πως θα συμπεριφερετε το τουτουνι σου, οποτε θες αρκετο ψαξιμο για το βυθισμα και την διαρκεια των καινουργιων. Το σιγουρο ειναι οτι με ψαξιμο και με εναν καλο μαστορα μπορεις να το κανεις σωστα :D .

γνωριζεις-εμπιστευεσαι καποιον?

Link to comment
Share on other sites

σαν ονομα ειναι ο μπουμπης αλλα δεν ξερω κιολας.νομιζω οτι ο soto ειχε παει εκει και ειχε κανει reprofiling.για κοιτα στα πιο παλια θεματα του πολο αλλιως στειλε του ενα πμ

Link to comment
Share on other sites

σαν ονομα ειναι ο μπουμπης αλλα δεν ξερω κιολας.νομιζω οτι ο soto ειχε παει εκει και ειχε κανει reprofiling.για κοιτα στα πιο παλια θεματα του πολο αλλιως στειλε του ενα πμ

Εχω κανει reprofile μπουμπη.

Υπαρχει reprofile που δουλευει στα μαμα σημαδια γραναζιων και δεν κουνιεσαι περιεργα στο ρελαντι.

Αυτο που περιεγραψε πιο πανω μαλλον κατι αλλο θα ηταν.

Υπαρχει και πιο αγριο reprofile που εκει θα χρειαστεις γραναζια για σωστο χρονισμα, και οπωςδηποτε προγραμμα.

Στην πρωτη περιπτωση με ηπιο reprofile ενδεχομενως να μην χρειαστεις προγραμμα.

Για περισσοτερες λεπτομερειες κανε ενα τηλ, στον Μπουμπη και θα σου λυσει ολες τας αποριας!

Edited by sps
Link to comment
Share on other sites

Διαβάζω σε αυτό το topic γενικά ένα μεγάλο φόβο για β'στάδιο που δεν θα έπρεπε να υπάρχει κάτι τέτοιο!

Στο σωστό μηχανικό ΚΑΙ προγραμματιστή το αμάξι θα δουλεύει υποδειγματικά με έκκεντρα ήπια έως μέτρια.

Τώρα πάμε στο διατάυτα. Ο κινήτηρας του 6n δηλαδή o AFH είναι η χαρά της βελτίωσης ειτε ατμοσφαιρικής είτε με τούρμπο!

Για ένα β'στάδιο θεωρώ τα εξής απαραίτητα

1ο ένα σετ νέων εκκεντροφόρων, επαναλαμβάνω νέων και όχι ρεπροφίλ!!! Μακριά από τα ρεπροφιλ στο συγκεκριμένο μοτέρ δεν είναι όπως στα σαξόραλλα

που δουλεύουν χωρίς προβλήματα! Και δεν αξίζει το ρίσκο όταν για ρεπροφιλ στον Μπούμπη θέλεις 350 euros ενώ από τον dbila παίρνεις για άλλα 300 euros

νέο σετ εκκεντροφόρων. Τα διαθέσιμα προφιλ από dbila και shrick είναι 256-9.5, 264-10, 282-10.4 κα που δεν τα αναφέρω γιατί είναι υπερβολικά άγρια.

Σαν value for money καλύτεροι είναι οι bilas αφού κοστίζουν 250+ euros φθηνότερα από τους shrick και η μόνη ουσιαστική τους διαφόρα που δύσκολα την καταλαβαίνεις είναι ότι οι shrick είναι κούφιοι. Το καλύτερο σετακι που να βγάλεις και δύναμη αλλά να μην απαιτεί τρελές αλλαγές στο μοτέρ είναι οι 264-10.

2ο μετατροπη των μαμά γραναζιών εκκεντροφόρων σε ρυθμιζόμενα

3ο αν και πολλοι θα πούνε ότι συμπίεση δεν είναι απαραίτητη, εγώ θα σας πω ότι είναι 100% ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ!!!! Αναλόγως με τα έκκεντρα φτιάχνεις και την αντίστοιχη συμπίεση. Π.χ. στους 264-10 χρειάζεσαι 10.9-11.2 και μια τέτοια συμπίεση την επιτυγχάνεις με πλάνισμα της κυλινδροκεφαλής 3-5 δέκατα.

Με πιο άγρια έκκεντρα όπως τα 282-10.4 που ανέφερα προηγουμένως θέλεις πάνω από 12:1 και εκεί αναγκαστικά πας για σφυρήλατα πιστόνια!

Τι συμβαίνει όμως όταν διάφοροι "επιστήμονες" μηχανικοί φοβούνται να ανοίξουν κυλινδροκεφαλή και λένε στους πελάτες τους βάλτε τα έκκεντρα μόνο και θα είστε μια χαρά? Το αμάξι χάνει ΔΡΑΜΑΤΙΚΑ στις χαμηλομεσαίες και παίρνει μόνο μετά τις 6000-6250 rpm. Κοινώς συνολικά το αμάξι είναι χειρότερο αφού μόνο για 1300-1500 στροφές ειναι καλύτερο! Αυτό που λέω το έχω δει και στο δυναμόμετρο (να χάνει αμάξι με μέτρια έκκεντρα έως και 2 kg ροπής στις χαμηλομεσαίες!!!) και στον δρόμο που οταν ένα τέτοιο αμάξι χωρίς συμπίεση κάνει το τραγικό λάθος να ανοίξει με κάποιο άλλο και δεν παίξει με περισσότερες από 5500 rpm ξεφτυλίζεται!!

4ον μια σκούπα

5ον νέο χταπόδι με πρωτεύοντες 35+mm και σωλήνα μέχρι το τελικό Φ48+mm

6ον καλό custom πρόγραμμα

Με αυτά που όπως είπα είναι ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ, θα δεις μια απόδοση 124-128 ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ άλογα και ροπή 14.5-15 kg και θα στρωφάρεις πολύ δυνατά μέχρι 7500 rpm χωρίς να κρεμάει η δύναμη καθόλου μέχρι τον κόφτη!

Πάμε τώρα στα προαιρετικά:

1ον ροική με ήπια και μέτρια έκεντρα θα σου δώσει αλλά όχι δραματικές αλλαγές γιατί το καπάκι του AFH για τέτοια έκκεντρα είναι καλό. Οταν όμως περάσεις τις 270 μοίρες εκεί η ροική αρχίζει να γίνεται απαραίτητη

2ον πολλαπλη εισαγωγής με κοντύτερα-φαρδύτερα σώματα και μεγαλύτερο plenum από την μαμά. Αυτή ίσως ειναι μια από τις αλλαγές που δίνουν αρκτετά και σε περίπτωση των εκεκντροφόρων από 264 μοίρες και πάνω μπορεί να δώσει έως και 17 άλογα :lol: Σε αυτή την περίπτωση μπορείς να σηκώσεις τον κόφτη στις 7800 rpm (εδώ είναι το όριο των ελατηρίων βαλβίδων και των μπιελών) και στροφάρεις απίστευτα δυνατά μέχρι εκεί αφού σου βγάζει μέγιστη δύναμη στις 7500 rpm περίπου!

3ον ελάφρωμα βολάν+ελαφρύτερες τροχαλίες δυναμό-υδρ.τιμονιού-στροφάλου. Με αυτές τις βελτιώσεις κερδίζεις πολύ σε ευστροφία και στην απόκριση του γκαζιού

Αν κάνει κάποιος και τα υποχρεωτικά και τα προαιρετικά μπορεί να ξεπεράσει άνετα τα 100 hp/ltr και μάλιστα με μέτρια έκκεντρα (π.χ. 264-10)!!!!

Link to comment
Share on other sites

Διαβάζω σε αυτό το topic γενικά ένα μεγάλο φόβο για β'στάδιο που δεν θα έπρεπε να υπάρχει κάτι τέτοιο!

Στο σωστό μηχανικό ΚΑΙ προγραμματιστή το αμάξι θα δουλεύει υποδειγματικά με έκκεντρα ήπια έως μέτρια.

Τώρα πάμε στο διατάυτα. Ο κινήτηρας του 6n δηλαδή o AFH είναι η χαρά της βελτίωσης ειτε ατμοσφαιρικής είτε με τούρμπο!

Για ένα β'στάδιο θεωρώ τα εξής απαραίτητα

1ο ένα σετ νέων εκκεντροφόρων, επαναλαμβάνω νέων και όχι ρεπροφίλ!!! Μακριά από τα ρεπροφιλ στο συγκεκριμένο μοτέρ δεν είναι όπως στα σαξόραλλα

που δουλεύουν χωρίς προβλήματα! Και δεν αξίζει το ρίσκο όταν για ρεπροφιλ στον Μπούμπη θέλεις 350 euros ενώ από τον dbila παίρνεις για άλλα 300 euros

νέο σετ εκκεντροφόρων. Τα διαθέσιμα προφιλ από dbila και shrick είναι 256-9.5, 264-10, 282-10.4 κα που δεν τα αναφέρω γιατί είναι υπερβολικά άγρια.

Σαν value for money καλύτεροι είναι οι bilas αφού κοστίζουν 250+ euros φθηνότερα από τους shrick και η μόνη ουσιαστική τους διαφόρα που δύσκολα την καταλαβαίνεις είναι ότι οι shrick είναι κούφιοι. Το καλύτερο σετακι που να βγάλεις και δύναμη αλλά να μην απαιτεί τρελές αλλαγές στο μοτέρ είναι οι 264-10.

2ο μετατροπη των μαμά γραναζιών εκκεντροφόρων σε ρυθμιζόμενα

3ο αν και πολλοι θα πούνε ότι συμπίεση δεν είναι απαραίτητη, εγώ θα σας πω ότι είναι 100% ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ!!!! Αναλόγως με τα έκκεντρα φτιάχνεις και την αντίστοιχη συμπίεση. Π.χ. στους 264-10 χρειάζεσαι 10.9-11.2 και μια τέτοια συμπίεση την επιτυγχάνεις με πλάνισμα της κυλινδροκεφαλής 3-5 δέκατα.

Με πιο άγρια έκκεντρα όπως τα 282-10.4 που ανέφερα προηγουμένως θέλεις πάνω από 12:1 και εκεί αναγκαστικά πας για σφυρήλατα πιστόνια!

Τι συμβαίνει όμως όταν διάφοροι "επιστήμονες" μηχανικοί φοβούνται να ανοίξουν κυλινδροκεφαλή και λένε στους πελάτες τους βάλτε τα έκκεντρα μόνο και θα είστε μια χαρά? Το αμάξι χάνει ΔΡΑΜΑΤΙΚΑ στις χαμηλομεσαίες και παίρνει μόνο μετά τις 6000-6250 rpm. Κοινώς συνολικά το αμάξι είναι χειρότερο αφού μόνο για 1300-1500 στροφές ειναι καλύτερο! Αυτό που λέω το έχω δει και στο δυναμόμετρο (να χάνει αμάξι με μέτρια έκκεντρα έως και 2 kg ροπής στις χαμηλομεσαίες!!!) και στον δρόμο που οταν ένα τέτοιο αμάξι χωρίς συμπίεση κάνει το τραγικό λάθος να ανοίξει με κάποιο άλλο και δεν παίξει με περισσότερες από 5500 rpm ξεφτυλίζεται!!

4ον μια σκούπα

5ον νέο χταπόδι με πρωτεύοντες 35+mm και σωλήνα μέχρι το τελικό Φ48+mm

6ον καλό custom πρόγραμμα

Με αυτά που όπως είπα είναι ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ, θα δεις μια απόδοση 124-128 ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ άλογα και ροπή 14.5-15 kg και θα στρωφάρεις πολύ δυνατά μέχρι 7500 rpm χωρίς να κρεμάει η δύναμη καθόλου μέχρι τον κόφτη!

Πάμε τώρα στα προαιρετικά:

1ον ροική με ήπια και μέτρια έκεντρα θα σου δώσει αλλά όχι δραματικές αλλαγές γιατί το καπάκι του AFH για τέτοια έκκεντρα είναι καλό. Οταν όμως περάσεις τις 270 μοίρες εκεί η ροική αρχίζει να γίνεται απαραίτητη

2ον πολλαπλη εισαγωγής με κοντύτερα-φαρδύτερα σώματα και μεγαλύτερο plenum από την μαμά. Αυτή ίσως ειναι μια από τις αλλαγές που δίνουν αρκτετά και σε περίπτωση των εκεκντροφόρων από 264 μοίρες και πάνω μπορεί να δώσει έως και 17 άλογα ;) Σε αυτή την περίπτωση μπορείς να σηκώσεις τον κόφτη στις 7800 rpm (εδώ είναι το όριο των ελατηρίων βαλβίδων και των μπιελών) και στροφάρεις απίστευτα δυνατά μέχρι εκεί αφού σου βγάζει μέγιστη δύναμη στις 7500 rpm περίπου!

3ον ελάφρωμα βολάν+ελαφρύτερες τροχαλίες δυναμό-υδρ.τιμονιού-στροφάλου. Με αυτές τις βελτιώσεις κερδίζεις πολύ σε ευστροφία και στην απόκριση του γκαζιού

Αν κάνει κάποιος και τα υποχρεωτικά και τα προαιρετικά μπορεί να ξεπεράσει άνετα τα 100 hp/ltr και μάλιστα με μέτρια έκκεντρα (π.χ. 264-10)!!!!

φιλε μου νομιζω με βοηθησες παρα πολυ αν κ ακομα δεν ειμαι απολυτα σιγουρος για την μετατροπη,μετα απο αυτο ειμαι ποιο κοντα.....θελω να σου κανω μερικες ερωτησουλες αλλα τωρα εχω δουλεια!οταν ξαναμπω θα στις πω

Link to comment
Share on other sites

αυτα που εχουν να κανουν με τους εκκεντροφορους ολα καλα.

νέο χταπόδι με πρωτεύοντες 35+mm και σωλήνα μέχρι το τελικό Φ48+mm

δηλαδη????????

πολλαπλη εισαγωγής με κοντύτερα-φαρδύτερα σώματα και μεγαλύτερο plenum από την μαμά

δηλαδη?????

ποσο λες να στοιχησουν οι εκκεντροφοροι 264-10 dbila με γραναζια και πλάνισμα της κυλινδροκεφαλής ?

ειχα μιλησει με bouleko μου ειχε πει περιπου στα 1500+προγραμμα αλλα μου ειχε πει οτι δεν χρειαζεται πλάνισμα της κυλινδροκεφαλής.......οποτε αυτος αποκλειεται....

κανενας αλλος?

κ φυσικα καποιος για το προγραμμα??

Link to comment
Share on other sites

αυτα που εχουν να κανουν με τους εκκεντροφορους ολα καλα.

νέο χταπόδι με πρωτεύοντες 35+mm και σωλήνα μέχρι το τελικό Φ48+mm

δηλαδη????????

Σε ένα χταπόδι 4-2-1 τα πρώτα 4 "πλοκάμια" ονομάζοναι πρωτεύοντες. Χρειάζεται η διάμετρός τους να είναι 35+ mm (36-37) και το Φ48 είναι η διαμετρος της σωλήνας από το χταπόδι έως πίσω.

πολλαπλη εισαγωγής με κοντύτερα-φαρδύτερα σώματα και μεγαλύτερο plenum από την μαμά

δηλαδη?????

Ναι

ποσο λες να στοιχησουν οι εκκεντροφοροι 264-10 dbila με γραναζια και πλάνισμα της κυλινδροκεφαλής ?

Γρανάζια, πλάνισμα,φρεζάρισμα βαλβίδων, τσέπες στα πιστόνια, ροική, εργατικά, ανταλλακτικά (τσιμουχάκια, φλάτζα, λάδια κτλ κτλ) 900 περιπου ευρώ. 650 τα έκκεντρα και πρόγραμμα άλλα 300.

ειχα μιλησει με bouleko μου ειχε πει περιπου στα 1500+προγραμμα αλλα μου ειχε πει οτι δεν χρειαζεται πλάνισμα της κυλινδροκεφαλής.......οποτε αυτος αποκλειεται....

Μακρυά για πολλούς και διάφορους λόγους...

κανενας αλλος?

κ φυσικα καποιος για το προγραμμα??

Θα σου στείλω pm...

Link to comment
Share on other sites

paidia kai gw thelw kapoies plhrofories gia ekentroforous kai programa...to psaxnw para poly kairo kai akoma den exw vrei kapoion kalo mastora kai se prosites times..exw perasei kai gw apo pollous boulekous kai exw apogoiteytei....rippa an mporeis steile mou k mena kapoio pm na me voithiseis...thanx...

Link to comment
Share on other sites

rippa κανεις δεν ειπε οτι φοβαται τις μετατροπες β' σταδιου.απλα το value for money ειναι που μπερδευει τα πραγματα!!!

Έστω ότι έχεις ένα 1.4 με ΦΠΕ ήδη και το έχεις βαρεθεί...

Ένα σετ έκκεντρα, φτιάξιμο καπάκι,πολλαπλή εισαγωγής,ρυθμιζόμενα γρανάζια, νέο πρόγραμμα, σύνολο 2500 euros και παίρνεις 20-25 άλογα (σε σχέση με το ΦΠΕ), στροφάρισμα με δύναμη που δεν πέφτει παρά μόνο όταν έρθει ο κόφτης στις 7600-7800 rpm...Στον δρόμο, απλά καμία επαφή....

Φυσικά και δεν είναι μικρό το ποσό και το value for money είναι το κλασικό για ατμοσφαιρική βελτίωση 100 eur/hp αλλά πείτε μου πόσο θα χρειαστεί για ένα αξιόπιστο τούρμπισμα????

Link to comment
Share on other sites

Έστω ότι έχεις ένα 1.4 με ΦΠΕ ήδη και το έχεις βαρεθεί...

Ένα σετ έκκεντρα, φτιάξιμο καπάκι,πολλαπλή εισαγωγής,ρυθμιζόμενα γρανάζια, νέο πρόγραμμα, σύνολο 2500 euros και παίρνεις 20-25 άλογα (σε σχέση με το ΦΠΕ), στροφάρισμα με δύναμη που δεν πέφτει παρά μόνο όταν έρθει ο κόφτης στις 7600-7800 rpm...Στον δρόμο, απλά καμία επαφή....

Φυσικά και δεν είναι μικρό το ποσό και το value for money είναι το κλασικό για ατμοσφαιρική βελτίωση 100 eur/hp αλλά πείτε μου πόσο θα χρειαστεί για ένα αξιόπιστο τούρμπισμα????

ναι ρε αγορι μου δικιο εχεις.για ενα αξιοπιστο τουρμπισμα θελεις σιγουρα οχι κατι αλλα αρκετα παραπανω.

το ζητημα ειναι τι θελει ο καθενας.εμενα μ αρεσει η ατμσφαιρα και μπορει αν ειχα την οικονομικη ευχερεια να εριχνα χρημα στην συγκεκριμενη οδο βελτιωσης.

για καποιον ομως που γουσταρει να ακουει την εκτονωση της σκαστρας το β' σταδιο μενει εκτος των πιθανων σεναριων βελτιωσης και αρχιζεις να παιζεις με τα μεγεθη της τουρμπινας, πιεσης,μεταλλα εντος,ψυξη κλπ.

το value for money που ειπα νωριτερα απλα ερχεται να συμπληρωσει τα θελω του εκαστοτε ιδιοκτητη.

και στο θεμα value for money ερχεται και το εξης ερωτημα:το καθε μαστρολαμογιο που θα μπλεξεις,ω αξιοτιμε ιδιοκτητη,θα κανει καλη δουλεια,θα ειναι σωστος σε ολα η θα κοιταξει μονο να σου τον πιασει με τα δυο χερακια,να μην κανει καλη δουλεια για να σε ξαναεχει στο μαγαζι του λεγοντας σου μα μου σου του για να σε χαιδεψει στα αυτια και να σου κανει και μια καλη(τερη???) τιμουλα να πεις οτι σε προσεχει κ σ αγαπαει και να σου τα ξαναπαρει.γιατι τα μαστρολαμογια παντα κατι αφηνουν χαλασμενο!!!

και προς θεου δεν λεω οτι ολα τα μαστορια ειναι λαμογια!ισα ισα ολοι μας ξερουμε καποιους αξιολογους.ΑΛΛΑ να μην ξεχναμε οτι ακομα και ο πιο καλος αμα σε σε δει λιγο ασχετο και ψιλομλκ,ε,τι να κανει κι αυτος να μην στον πιασει!!!(καποιος την εχω παθει γι αυτο τα λεω ετσι!)

φιλικα και συγνωμη αν σας ζαλισα.

Link to comment
Share on other sites

ναι ρε αγορι μου δικιο εχεις.για ενα αξιοπιστο τουρμπισμα θελεις σιγουρα οχι κατι αλλα αρκετα παραπανω.

το ζητημα ειναι τι θελει ο καθενας.εμενα μ αρεσει η ατμσφαιρα και μπορει αν ειχα την οικονομικη ευχερεια να εριχνα χρημα στην συγκεκριμενη οδο βελτιωσης.

για καποιον ομως που γουσταρει να ακουει την εκτονωση της σκαστρας το β' σταδιο μενει εκτος των πιθανων σεναριων βελτιωσης και αρχιζεις να παιζεις με τα μεγεθη της τουρμπινας, πιεσης,μεταλλα εντος,ψυξη κλπ.

το value for money που ειπα νωριτερα απλα ερχεται να συμπληρωσει τα θελω του εκαστοτε ιδιοκτητη.

και στο θεμα value for money ερχεται και το εξης ερωτημα:το καθε μαστρολαμογιο που θα μπλεξεις,ω αξιοτιμε ιδιοκτητη,θα κανει καλη δουλεια,θα ειναι σωστος σε ολα η θα κοιταξει μονο να σου τον πιασει με τα δυο χερακια,να μην κανει καλη δουλεια για να σε ξαναεχει στο μαγαζι του λεγοντας σου μα μου σου του για να σε χαιδεψει στα αυτια και να σου κανει και μια καλη(τερη???) τιμουλα να πεις οτι σε προσεχει κ σ αγαπαει και να σου τα ξαναπαρει.γιατι τα μαστρολαμογια παντα κατι αφηνουν χαλασμενο!!!

και προς θεου δεν λεω οτι ολα τα μαστορια ειναι λαμογια!ισα ισα ολοι μας ξερουμε καποιους αξιολογους.ΑΛΛΑ να μην ξεχναμε οτι ακομα και ο πιο καλος αμα σε σε δει λιγο ασχετο και ψιλομλκ,ε,τι να κανει κι αυτος να μην στον πιασει!!!(καποιος την εχω παθει γι αυτο τα λεω ετσι!)

φιλικα και συγνωμη αν σας ζαλισα.

Φυσικά ο καθένας έχει διαφορετικά γούστα. Αλλά σε πολακι για να ακούσεις τον ήχο της σκάστρας πρέπει να τα σκάσεις ΧΟΝΤΡΑ! Ή θα τα σκάσεις για τούρμπισμα ή θα τα σκάσεις για 20vt μοτέρ. Και στις 2 περιπτώσεις ξεκινάμε από τα 4000 euros τουλάχιστον....

Όσον αφορά τους μηχανικούς και όμως υπάρχουν και ικανοί και δεν κοιτάνε πως να σου κλέψουν μέχρι και το τελευταίο ευρώ!

Link to comment
Share on other sites

Ή θα τα σκάσεις για τούρμπισμα

μπλιαχ!!! ουτε για αστειο!

Όσον αφορά τους μηχανικούς και όμως υπάρχουν και ικανοί και δεν κοιτάνε πως να σου κλέψουν μέχρι και το τελευταίο ευρώ!

αυτο εννοειται.

Link to comment
Share on other sites

Γιώργο γνώμη μου είναι να το κάνεις το 2ο στάδιο, εαν βάλεις σωστό βύθισμα(εκκεντροφόροι),εγώ θα έβαζα το 1ο στάδιο εκκεντροφόρων του Dbillas που λέει ο φίλος rippa που δεν έχει τεράστιες μοίρες για να έχεις πρόβλημα αστάθιας ρελαντί. Go 4 it. Ειχα αλλάξει σε χιλιάρι εκκεντριφόρους μεγαλύτερο βύθισμα 5 χιλιοστά πιο μεγάλο αμύγδαλο και γέμιζε το μοτερ πιο πολύ. αλλά ήταν χιλιάρι. οπότε μικρά τα ωφέλη.

Link to comment
Share on other sites

το χταπόδι όταν θα το βάλεις θα το καλύψεις με θερμομονωτική αμιαντοταινία, Κραταέι τα καυσαέρια ζεστά χωρίς να αποβάλλεται θερμότητα απο το μαντεμένιο χταπόδι και διευκολύνεται η εξαγωγή, (γρήγορη αποβολή καυσαερίων) :mellow: . Μπορεί να μπει και εκ των υστέρων

Link to comment
Share on other sites

Εγω εχς ενα μκ4 γκολφ 4 1,4 16ν κοιταγα μηπωσ εβαζα το μοτερ με τα 101 hp αλλα εφαγα πικρα για δεν μπορει να μπει λογο χελωνας στο σασμαν. οποτε σκεφτομουνα για καπακι πεταλουδα εκεντρα και προγραμα τι λετε...

θελω 120 hp αν δεν ειναι υπερβολη. εχω εξατμιση και βαρελι ....

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.