Jump to content
aresius1983

Tsi Μύθος ή Πραγματικοτητα?

Recommended Posts

Καλησπέρα καταρχην είμαι καινουργιοσ στο club και περιμενω με ανυπομονησια το tsi μου...Ακουγονται πολλα...Αληθειες??Ψέμματα???Ή και τα δύο??

Τελικά ειναι ενας κινητήρας μυθος που γινεται πραγματικότητα???(Ασχετα αν τα ειχε κανει η Lancia πριν γεννηθω..)

Ή ειναι μια πραγματικοτητα που αγνοείται η τυχη του..Πολλά ακουγονται πάντως μέσα και έξω απο την VW..Μια σου λενε ειναι επετειακο μοντέλο απλα για επίδειξη δύναμης και μια οτι θα εχει συνεχεια σε 1.6 και 1.8.

Επίσης γινεται λογος για το κατα ποσο θα αντέξει ο κινητήρας...¶λλοι υποστηρίζουν οτι θα μεινει αθάνατος καθως οι φημες λενε οτι εχει δουλεψει με σταθερα 3,5 bar για πανω απο 200.000 χλμ και εχει περασει ανέπαφο..

Οι κακιες γλωσσες βεβαια λενε οτι ειναι κατι καινουργιο και για αυτο το τοσο νταβαντουρι και οταν αρχίσουν να σπανε θα βαράμε τα κεφάλια μας μια στον kompressor και μια sto turbo...

Τι κανουμε λιοιπόν? Ο κόσμος δεν μπορει να περιμενει...η VW αρνειται να δωσει προς το παρον τον κινητηρα στα παιδια της(seat,skoda...)Το κανει για μονοπωλειο ??? Ή μηπως δεν θα ξέρει που να κρυφτει μετα??

Η ιστορια γραφεται και και τα λάθη δεν χωράνε...

Προσωπικα δεν ξέρω τι να περιμενω αλλα αυτα τα ρίσκα ειναι που αξιζουν τελικα και η διαφορετικοτητα...Έχω εμπιστοσύνη στη VW όπως εχω και στο σχοινι του bungee jumping..To ρισκο ειναι προσωπικο...Δεν σε αναγκαζει κανεις να παρεις αμαξι ουτε και να πηδηξεις στο κενα απο τα 100 μετρα..

Αν εχει καποιος αποδεικτικα στοιχεια για κατι απο τα παραπάνω γιατι βαρεθηκα να ακουω υποθέσεις ας μας ανοιξει τα ματια...

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα καταρχην είμαι καινουργιοσ στο club και περιμενω με ανυπομονησια το tsi μου...Ακουγονται πολλα...Αληθειες??Ψέμματα???Ή και τα δύο??

Τελικά ειναι ενας κινητήρας μυθος που γινεται πραγματικότητα???(Ασχετα αν τα ειχε κανει η Lancia πριν γεννηθω..)

Ή ειναι μια πραγματικοτητα που αγνοείται η τυχη του..Πολλά ακουγονται πάντως μέσα και έξω απο την VW..Μια σου λενε ειναι επετειακο μοντέλο απλα για επίδειξη δύναμης και μια οτι θα εχει συνεχεια σε 1.6 και 1.8.

Επίσης γινεται λογος για το κατα ποσο θα αντέξει ο κινητήρας...¶λλοι υποστηρίζουν οτι θα μεινει αθάνατος καθως οι φημες λενε οτι εχει δουλεψει με σταθερα 3,5 bar για πανω απο 200.000 χλμ και εχει περασει ανέπαφο..

Οι κακιες γλωσσες βεβαια λενε οτι ειναι κατι καινουργιο και για αυτο το τοσο νταβαντουρι και οταν αρχίσουν να σπανε θα βαράμε τα κεφάλια μας μια στον kompressor και μια sto turbo...

Τι κανουμε λιοιπόν? Ο κόσμος δεν μπορει να περιμενει...η VW αρνειται να δωσει προς το παρον τον κινητηρα στα παιδια της(seat,skoda...)Το κανει για μονοπωλειο ??? Ή μηπως δεν θα ξέρει που να κρυφτει μετα??

Η ιστορια γραφεται και και τα λάθη δεν χωράνε...

Προσωπικα δεν ξέρω τι να περιμενω αλλα αυτα τα ρίσκα ειναι που αξιζουν τελικα και η διαφορετικοτητα...Έχω εμπιστοσύνη στη VW όπως εχω και στο σχοινι του bungee jumping..To ρισκο ειναι προσωπικο...Δεν σε αναγκαζει κανεις να παρεις αμαξι ουτε και να πηδηξεις στο κενα απο τα 100 μετρα..

Αν εχει καποιος αποδεικτικα στοιχεια για κατι απο τα παραπάνω γιατι βαρεθηκα να ακουω υποθέσεις ας μας ανοιξει τα ματια...

Νομιζω πως οτι και να σου πουμε εμεις αμα δε το ζησεις μονος σου δε θα ναι αρκετο....

οπως πηδας απο τη γεφυρα στη Χαλκιδα και οι εντυπωσεις και τα συμπερασματα ειναι δικα σου και μοναδικα ετσι και με το αυτοκινητο...το δικο σου δεν ειναι απαραιτητο να βγαλει τα ιδια θετικα και αρνητικα με καποιου αλλου....καλο ταξιδο και περιμενουμε εντυπωσεις!! :D:D

Link to comment
Share on other sites

μυθος ειναι ολα αυτα που ακουγονται....

πραγματικοτητα ειναι οτι κυκλοφορει ετοιμο να πυροβολισει τους δισπιστους... :D

καλοταξιδο

Link to comment
Share on other sites

Νομιζω πως οτι και να σου πουμε εμεις αμα δε το ζησεις μονος σου δε θα ναι αρκετο....

οπως πηδας απο τη γεφυρα στη Χαλκιδα και οι εντυπωσεις και τα συμπερασματα ειναι δικα σου και μοναδικα ετσι και με το αυτοκινητο...το δικο σου δεν ειναι απαραιτητο να βγαλει τα ιδια θετικα και αρνητικα με καποιου αλλου....καλο ταξιδο και περιμενουμε εντυπωσεις!! :rolleyes::rolleyes:

thx after αλλα ρωτάω γενικότερα για αυτα που ακουγονται μηπως γνωρίζει καποιος συγκεκριμενα πραγματα..Τωρα θα μου πεις οτι πάντα θα ακουγονται...Για αυτο ζητάω χειροπιαστα πράγματα...

Link to comment
Share on other sites

thx after αλλα ρωτάω γενικότερα για αυτα που ακουγονται μηπως γνωρίζει καποιος συγκεκριμενα πραγματα..Τωρα θα μου πεις οτι πάντα θα ακουγονται...Για αυτο ζητάω χειροπιαστα πράγματα...

οπως λεει κι ο χρονης...να ρωτας τις εντυπωσεις αυτων που θα βλεπουν την πινακιδα σου...καλο ειναι να την εχεις και σε φωτο να τους την στελνεις μεσω mms... :rolleyes::rolleyes::D

Link to comment
Share on other sites

οπως λεει κι ο χρονης...να ρωτας τις εντυπωσεις αυτων που θα βλεπουν την πινακιδα σου...καλο ειναι να την εχεις και σε φωτο να τους την στελνεις μεσω mms... :rolleyes::rolleyes::D

Καλα λεω εγω οτι ενα αμαξι εχει εξοδα....Σε αυτα προσθετουμε τωρα κινητο με zoom in και τις χρεωσεις των mms tongue.giftongue.giftongue.gif

Link to comment
Share on other sites

Καλα λεω εγω οτι ενα αμαξι εχει εξοδα....Σε αυτα προσθετουμε τωρα κινητο με zoom in και τις χρεωσεις των mms tongue.giftongue.giftongue.gif

Να σκεφτεις ομως τους καφεδες που θα πινεις τζαμπα απο τους δευτερους..... :rolleyes::rolleyes::D:wacko::wacko:

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα καταρχην είμαι καινουργιοσ στο club και περιμενω με ανυπομονησια το tsi μου...Ακουγονται πολλα...Αληθειες??Ψέμματα???Ή και τα δύο??

Τελικά ειναι ενας κινητήρας μυθος που γινεται πραγματικότητα???(Ασχετα αν τα ειχε κανει η Lancia πριν γεννηθω..)

Ή ειναι μια πραγματικοτητα που αγνοείται η τυχη του..Πολλά ακουγονται πάντως μέσα και έξω απο την VW..Μια σου λενε ειναι επετειακο μοντέλο απλα για επίδειξη δύναμης και μια οτι θα εχει συνεχεια σε 1.6 και 1.8.

Επίσης γινεται λογος για το κατα ποσο θα αντέξει ο κινητήρας...¶λλοι υποστηρίζουν οτι θα μεινει αθάνατος καθως οι φημες λενε οτι εχει δουλεψει με σταθερα 3,5 bar για πανω απο 200.000 χλμ και εχει περασει ανέπαφο..

Οι κακιες γλωσσες βεβαια λενε οτι ειναι κατι καινουργιο και για αυτο το τοσο νταβαντουρι και οταν αρχίσουν να σπανε θα βαράμε τα κεφάλια μας μια στον kompressor και μια sto turbo...

Τι κανουμε λιοιπόν? Ο κόσμος δεν μπορει να περιμενει...η VW αρνειται να δωσει προς το παρον τον κινητηρα στα παιδια της(seat,skoda...)Το κανει για μονοπωλειο ??? Ή μηπως δεν θα ξέρει που να κρυφτει μετα??

Η ιστορια γραφεται και και τα λάθη δεν χωράνε...

Προσωπικα δεν ξέρω τι να περιμενω αλλα αυτα τα ρίσκα ειναι που αξιζουν τελικα και η διαφορετικοτητα...Έχω εμπιστοσύνη στη VW όπως εχω και στο σχοινι του bungee jumping..To ρισκο ειναι προσωπικο...Δεν σε αναγκαζει κανεις να παρεις αμαξι ουτε και να πηδηξεις στο κενα απο τα 100 μετρα..

Αν εχει καποιος αποδεικτικα στοιχεια για κατι απο τα παραπάνω γιατι βαρεθηκα να ακουω υποθέσεις ας μας ανοιξει τα ματια...

γεια σου φιλε μου καλως ηρθες.καλοταξιδο ευχομαι το αυτοκινητο σου.

Σιγουρα καποια ειναι αληθειες και καποια ψεματα αλλα κανεις δεν ξερει να σου πει απλα θα πρεπει να βασιστεις σε ολα τα στοιχεια.

1 ον απο οσο ξερω η εταιρεια εχει κανει τεστ αντοχης επισημο 300.000 χιλ.(αυτο εχω ακουσει)

2 ον γιατι να μην βγαλει 1.6?βλεπε opel corsa opc αλλα για 1.8 δεν νομιζω υπαρχει ο 2 λιτρος.

3 ον δεν σου φαινεται λογικο να κραταει τον κινητηρα μονοπωλειο?ετσι δεν γινεται συνηθως?και να εισαι σιγουρος πως αν βγει καλο το μοτερ (που εχει βγει μεχρι τωρα)θα το δωσει και στα παιδια της.

4 ον πολλους ακουω να λενε ειναι πιεσμενο το μοτερ κ.α. Η δικη μου αποψη και μετα απο συζητησεις (εννοειται με ανθρωπους με γνωσεις)ειναι εξης.

δεν εχει μονο σημασια ποσα αλογα βγαζει αλλα και απο τι υλικα ειναι φτιαγμενο και να εισαι σιγουρος οτι τα μεταλλα ειναι αλλου και αυτο απο ανθρωπο που το εχει δει.μπιελες και πιστονια μεγαλης αντοχης και γενικα πολυ ενισχυμενο μοτερ ικανο να αντεχει μεγαλυτερες πιεσεις.επειτα σκεψου το εξης η vw εχει κανει τοσες ερευνες εχει σπαταλησει τοσα λεφτα εχουν δουλεψει τοσοι ανθρωποι για να βγαλουν τετοιο διαμαντι τεχνολογιας δεν νομιζω οτι το εκαναν για να ρισκαρουν το οτιδηποτε μεχρι στιγμης ολα ειναι καλα και αυτο ειναι πολυ θετικο.

Καλο θα ηταν λοιπον να σκεφτεσαι θετικα και γι αυτο να εισαι σιγουρος.

το αμαξι θα σε καλυψει ολοκληρωτικα και εχει περιθωρια αξιοπιστης βελτιωσης.

Link to comment
Share on other sites

μυθος ειναι ολα αυτα που ακουγονται....

πραγματικοτητα ειναι οτι κυκλοφορει ετοιμο να πυροβολισει τους δισπιστους... :rolleyes:

καλοταξιδο

+1 :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα καταρχην είμαι καινουργιοσ στο club και περιμενω με ανυπομονησια το tsi μου...Ακουγονται πολλα...Αληθειες??Ψέμματα???Ή και τα δύο??

Τελικά ειναι ενας κινητήρας μυθος που γινεται πραγματικότητα???(Ασχετα αν τα ειχε κανει η Lancia πριν γεννηθω..)

Ή ειναι μια πραγματικοτητα που αγνοείται η τυχη του..Πολλά ακουγονται πάντως μέσα και έξω απο την VW..Μια σου λενε ειναι επετειακο μοντέλο απλα για επίδειξη δύναμης και μια οτι θα εχει συνεχεια σε 1.6 και 1.8.

Επίσης γινεται λογος για το κατα ποσο θα αντέξει ο κινητήρας...¶λλοι υποστηρίζουν οτι θα μεινει αθάνατος καθως οι φημες λενε οτι εχει δουλεψει με σταθερα 3,5 bar για πανω απο 200.000 χλμ και εχει περασει ανέπαφο..

Οι κακιες γλωσσες βεβαια λενε οτι ειναι κατι καινουργιο και για αυτο το τοσο νταβαντουρι και οταν αρχίσουν να σπανε θα βαράμε τα κεφάλια μας μια στον kompressor και μια sto turbo...

Τι κανουμε λιοιπόν? Ο κόσμος δεν μπορει να περιμενει...η VW αρνειται να δωσει προς το παρον τον κινητηρα στα παιδια της(seat,skoda...)Το κανει για μονοπωλειο ??? Ή μηπως δεν θα ξέρει που να κρυφτει μετα??

Η ιστορια γραφεται και και τα λάθη δεν χωράνε...

Προσωπικα δεν ξέρω τι να περιμενω αλλα αυτα τα ρίσκα ειναι που αξιζουν τελικα και η διαφορετικοτητα...Έχω εμπιστοσύνη στη VW όπως εχω και στο σχοινι του bungee jumping..To ρισκο ειναι προσωπικο...Δεν σε αναγκαζει κανεις να παρεις αμαξι ουτε και να πηδηξεις στο κενα απο τα 100 μετρα..

Αν εχει καποιος αποδεικτικα στοιχεια για κατι απο τα παραπάνω γιατι βαρεθηκα να ακουω υποθέσεις ας μας ανοιξει τα ματια...

καλως να ερθει και καλοταξιδο. ελπίζω να μείνεις ικανοποιημένος οσο εμεινα κι εγω. βεβαια με το περασμα των χρονων και τον χιλιομετρων θα δειξει. στην αρχη ολα καλα ειναι .

οσον αφορα την καταναλωση εξαρταται.... το ποσο το πατας. αν πηγαινεις φυσιολογικά δεν καιει αλλα οταν του δινεις και καταλαβαινει μην τα ρωτάς καλυτερα.

Link to comment
Share on other sites

Δεν ξερω..παντως αυτο που με χαλαει απιστευτα ειναι η εγγυηση του..2 χρονια μονο...?νταξει υπαρχει κ η επεκταση..αλλα στην τελικη καθαρα για ενα αμαξι 22 χιλιαδων ευρω κ κατι ειναι λιγο..ενω η Honda πχ. σου δινει 7 χρονια εγγυηση..Μηπως καποια λακο κρυβει η φαβα..?μηπως μετα τα 2 χρονια αρχισουν τα προβληματα..?Ειδωμεν..

Link to comment
Share on other sites

Δεν ξερω..παντως αυτο που με χαλαει απιστευτα ειναι η εγγυηση του..2 χρονια μονο...?νταξει υπαρχει κ η επεκταση..αλλα στην τελικη καθαρα για ενα αμαξι 22 χιλιαδων ευρω κ κατι ειναι λιγο..ενω η Honda πχ. σου δινει 7 χρονια εγγυηση..Μηπως καποια λακο κρυβει η φαβα..?μηπως μετα τα 2 χρονια αρχισουν τα προβληματα..?Ειδωμεν..

Ο μύθος είναι η εγγύηση της... Honda. Φυσικά και αυτή την πληρώνεις επιπλέον, αλλά δεν στο λένε. Απλώς είναι ενσωματωμένη στην τιμή του αυτοκινήτου και για να ισχύει, προφανώς ακολουθείς πιστά ότι λένε. Κοινώς 7 χρόνια σε εξουσιοδοτημένα με αλλαγές λαδιών κάθε 7500 ή 6 μήνες :rolleyes:^_^;):lol:

Επίσης τα 4 επιπλέον χρόνια -η Honda δίνει 3 χρόνια εργοστασιακή και τα επιπλέον 4 μέσω ασφαλιστικής, όπως και η VW. Το μυστικό είναι ότι τα 4 χρόνια της Honda/Σαρακάκης δεν καλύπτουν ότι και τα τρία της εργοστασιακής! Αντίθετα τα +2 της VW καλύπτουν ότι ακριβώς και τα 2 της εργοστασικής

Διαλέγεις και παίρνεις

Link to comment
Share on other sites

Αυτό εξαρτάται από τον οδηγό. Πάντως συνήθως παίζει 1 λίτρο πάνω.

+1

Σε νορμαλ οδηγηση 1 με 1,5 λιτρο πανω στα 100 χιλ.....

Για γρηγορη οδηγηση αστα....βλεπεις τον δεικτη της βενζινης να χορευει... :lol:

Link to comment
Share on other sites

Εγώ έψαξα όλο το internet, και μιλάμε όλο , για να βρω προβλήματα του TSi. Μίλησα με γερμανούς κατόχους, διάβασα όλα τα φόρουμ που μπόρεσα να βρω κτλ κτλ.

Μετά από αυτό, κατέληξα ότι δεν υπήρχε σοβαρή/αξιόπιστη μαρτυρία ότι το αυτοκίνητο είναι πρόχειρα φτιαγμένο και εμφανίζει προβλήματα κτλ κτλ.

Οπότε και το αγόρασα και παρόλο που είναι νεότατο, πιστεύω ότι είναι η καλύτερη αγορά και θα αποδειχτεί η αξιοπιστία του.

Link to comment
Share on other sites

Εγώ έψαξα όλο το internet, και μιλάμε όλο , για να βρω προβλήματα του TSi. Μίλησα με γερμανούς κατόχους, διάβασα όλα τα φόρουμ που μπόρεσα να βρω κτλ κτλ.

Μετά από αυτό, κατέληξα ότι δεν υπήρχε σοβαρή/αξιόπιστη μαρτυρία ότι το αυτοκίνητο είναι πρόχειρα φτιαγμένο και εμφανίζει προβλήματα κτλ κτλ.

Οπότε και το αγόρασα και παρόλο που είναι νεότατο, πιστεύω ότι είναι η καλύτερη αγορά και θα αποδειχτεί η αξιοπιστία του.

Akyriak και γω λογο της μη εβρεσης αναξιοπιστης μαρτυριας το αγορασα....Ήδωμεν.... ^_^

Link to comment
Share on other sites

Σας παραθετω καποια αποσπασματα ενος περιοδικου που διαβασα του οποιου δεν θυμαμαι το ονομα και για να μην αναρωτηθητε εβγαλα φωτο με το κινητο τα εν λογω αποσπασματα την ωρα που τα διαβαζα(δεν ειχα στιλο τι να κανω?) :huh:

1) Το μπλοκ του κινητηρα εχει ενισχυθει με γκρι χυτοσιδηρο για να αντεχει πιεσεις τις ταξεως των 21 bar και πλεον με διαρκεια

2) Η χρηση γκρι χυτοσιδηρου υψηλης αντοχης του εξασφαλισε την απροσκοπη λειτουργια ακομα και με διαρκη πιεση της ταξεως των

21,7 bar αλλα και στιγμιαια μεχρι 120 bar πιεση που εφαρμοστηκε στις εργαστηριακες μελετες και ερευνες αλλα δεν προκειται ποτε να κανει την

εμφανιση της σε κανονικες συνθηκες λειτουργιας.

Επισης εγραφε οτι εχει γινει τεστ πανω απο 300.000 χιλ και το εχει περασει με απολυτη επιτυχια και μαλιστα κατω απο διαφορετικες συνθηκες λειτουργιας.

Link to comment
Share on other sites

καλημερα,

εγω παντως με αυτα που διαβαζω μου ερχεται να ακυρωσω την παραγγελια του Jetta tsi!!!! πολυ λαδι βρε παιδια !!!!! τι γινεται επιτελους ???

Link to comment
Share on other sites

που τα διαβαζεις?σε ¨αντιπαλα¨ forum?εδω εχουμε τοοοοσους με tsi και gt και κανεις δεν εκανε παραπονα για καταναλωση λαδιου! ^_^

Edited by dubbeR_xronis
Link to comment
Share on other sites

καλημερα,

εγω παντως με αυτα που διαβαζω μου ερχεται να ακυρωσω την παραγγελια του Jetta tsi!!!! πολυ λαδι βρε παιδια !!!!! τι γινεται επιτελους ???

Μαλλον δε ξερεις τι θελεις φιλε μου ;) Δε νομιζω οτι ειναι το λαδι -που by the way- δεν καιει. Εσυ στο myPhone λες οτι το ακυρωνεις γιατι βαριεσαι να περιμενεις. Επομενως, καλο θα ηταν να μη γραφεις γενικα αρλουμπες, και οταν αποφασισεις τι θα κανεις, πες μας και εμας. :wacko:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.