Jump to content
Golf_Rider

Μεγεθος ελαστικων απορια

Recommended Posts

Να ρωτησω κατι πιο πρακτικο ρε παιδια. Εχω το 5αρι 1.6 FSI με τις 16αρες ζαντες και το μεγιστο που εχω δει στο κοντερ ειναι 205-207 χλμ. Αλλαζοντας ζαντες και βαζοντας τις 17αρες του GTI, εχει κανεις απο σας ιδεα κατα ποσα χλμ αναμενεται να μειωθει η τελικη ταχυτητα μου ?

190...μπορει και λιγοτερο.Ας απαντησει και καποιος αλλος για πιο σιγουρα. ;)

Link to comment
Share on other sites

δεν βρισκουν θολο?θελουν αποστατες ή τις βαζουν μονο για δισκοπλακες κ εμφανιση?

αλλαζεις την γεωμετρια τ αυτοκινητου μονο για την εμφανιση...

Link to comment
Share on other sites

kage, αν καταλαβα καλα εισαι κατα της αλλαγης της 16'' ζαντας μαμα με 17''.

οντως ρε παιδια μπορει να ειναι επικινδυνο αυτο για το αυτοκινητο και τη συμπεριφορα του ?

προβληματιστηκα :cry:

Link to comment
Share on other sites

Μπαινου ετσι για πλακα δεν χρειαζεται καμια αλλαγη-προσθηκη. Και οσον αφορα αν βρισκει θολο δεν προκειται να βρει αν δεν το χαμηλωσεις 5 ποντους. Και δεν ειναι καθολου επικινδυνο. ισα ισα που θα εχεις καλυτερο φρεναρισμα και καλυτερο κρατημα σε στροφες λογο πλατους ελαστικου

Link to comment
Share on other sites

Μπαινου ετσι για πλακα δεν χρειαζεται καμια αλλαγη-προσθηκη. Και οσον αφορα αν βρισκει θολο δεν προκειται να βρει αν δεν το χαμηλωσεις 5 ποντους.

Σωστά

ισα ισα που θα εχεις καλυτερο φρεναρισμα και καλυτερο κρατημα σε στροφες λογο πλατους ελαστικου

Υπό συνθήκες

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα

Η γνώμη μου είναι οτι με 17'' το οχημα αν έχει λίγη δύναμη σίγουρα θα συμπεριφερθεί καλύτερα από πριν εγω στη δικια μου περιπτωση ειμαι με 16'' μαμα σε jetta tsi

και σκέφτομαι για 17''αλλά κοιτάζοντας τα site τα οποία ασχολούνται με βελτιώσεις βλέπω ότι οι τύποι σε golf-jetta παίζουν με 18'' και άνω.έτσι λοιπόν έχω ξεμπερδευτεί,σίγουρα πιο μούρη είναι με 18'' αλλά πόσο κόψιμο θα έχει σε να tsi? Οποιαδήποτε γνώμη σας θα μου ήταν χρησιμη

Ευχαριστω

Link to comment
Share on other sites

Guest The Wolf
Εμένα μου γεννήθηκε η απορία...

Τα 225/45/17 βγαίνουν σε Υ,Ζ,W δείκτη ταχύτητας (εκτός από τα Exalto 2 και Dunlop 3000 που είναι V).

Πως ζεσταίνονται τα λάστιχα αυτά σε TSI και βεντουζάρουν σε κράτημα και φρένα? Ιδίως στην πόλη...

Εγώ με 205/55/16 και 120 ps (Alfa 156) με τέτοιους δείκτες ταχύτητας έπρεπε να είχα κουβέρτες ή να να πήγαινα τέζα (και να μην με έκοβε κανένας) για να πιάσουν καλή θερμοκρασία...

παρα πολυ σωστος.

αν δεν εχεις τον καταλληλο δεικτη σχετικα με τον κινητηρα σου τοτε πρακτικα μπορεις να κανεις το αθηνα-λαρισα και να μην εχουν ζεσταθει τα λαστιχα..

για αυτο σε 205/55/16 καλυτερος δεικτης το Η και σε 225/45/17 το V (υπαρχει σε αυτη τη διασταση V και SportContact2). Με παραπανω δεικτες και με TSI κινητηρες.. καλυτερα να προσθεσετε και μια μινι-ψησταρια στους θολους μπας και ζεσταθει το λαστιχο..

Link to comment
Share on other sites

Να ρωτησω κατι πιο πρακτικο ρε παιδια. Εχω το 5αρι 1.6 FSI με τις 16αρες ζαντες και το μεγιστο που εχω δει στο κοντερ ειναι 205-207 χλμ. Αλλαζοντας ζαντες και βαζοντας τις 17αρες του GTI, εχει κανεις απο σας ιδεα κατα ποσα χλμ αναμενεται να μειωθει η τελικη ταχυτητα μου ?

Έβαλα σε Golf IV 1.6 Generation(BCB), απο 205/55/16, τις BBS 225/45/17. Με τα 16αρια είχα την τελική που λές, τώρα έχω 197-200 χλμ.

Link to comment
Share on other sites

δηλαδη το χειμωνα δε θα ζεστενονται ποτε?...εγω παντως με δεικτη H ειχα καλυτερα κρατηματα σε στεγνο δρομο...

τωρα με δεικτη V εχω καλυτερη προσφυση στην εκκινηση και στο φρεναρισμα αλλα στις στροφες γλυστραει...Sp.Cont 2 εχω τωρα

Link to comment
Share on other sites

Δικία μου απορία:

¶μα στο GOLF V GT μου, βάλω αντί τις 17άρες του 16άρες, τι επιδόσεις θα έχω; Τι οικονομία και τι προβλήματα θα έχω; :wub:

Δε μιλάμε για μούρη. ¶λλο αυτό.

TNX

Link to comment
Share on other sites

Θα έχεις διαφορές, αλλά δεν πρόκειται να είναι τόσο μεγάλες έτσι ώστε να τις καταλάβεις. Θα γίνει όμως πιο νευρικό και με την σκληρή ανάρτηση, θα σε δυσκολέψει. Αλλά γιατί να πέσεις σε 16άρια;

Link to comment
Share on other sites

Guest Thorpedo
Δικία μου απορία:

¶μα στο GOLF V GT μου, βάλω αντί τις 17άρες του 16άρες, τι επιδόσεις θα έχω; Τι οικονομία και τι προβλήματα θα έχω; :D

Δε μιλάμε για μούρη. ¶λλο αυτό.

TNX

θα εχεις οικονομικοτερη καταναλωση, καλυτερη επιταχυνση στην ευθεια, μειωμενο θορυβο κυλισης (το σημαντικοτερο για μενα αφου τα golf δεν εχουν και την καλυτερη ηχομονωση) αλλα θα χασεις σε κρατημα. οι διαφορες θα ειναι εμφανεις.

η γνωμη μου ειναι οτι οι 17αρες σε συνδυασμο με τα χρησιμοποιουμενα ελατηρια διαχειριζονται πολυ καλα τους 170 ιππους και δεν θα τις αλλαζα.

βαλε ομως καλα και αθορυβα λαστιχα και προσεξε να εχουν δεικτη V. Οχι παραπανω. και θα ειναι μια χαρα.

Edited by Thorpedo
Link to comment
Share on other sites

μειωμενο θορυβο κυλισης (το σημαντικοτερο για μενα αφου τα golf δεν εχουν και την καλυτερη ηχομονωση)

Μην το πεις αλλου γιατι θα γελανε και οι κοτες.......δεν ειναι μερσεντες αλλα ειπαμε!

Link to comment
Share on other sites

Μην το πεις αλλου γιατι θα γελανε και οι κοτες.......δεν ειναι μερσεντες αλλα ειπαμε!

Τις ντομάτες που θα πετάξουν που τις πάς :D

Link to comment
Share on other sites

Guest Thorpedo
μειωμενο θορυβο κυλισης (το σημαντικοτερο για μενα αφου τα golf δεν εχουν και την καλυτερη ηχομονωση)
Μην το πεις αλλου γιατι θα γελανε και οι κοτες.......δεν ειναι μερσεντες αλλα ειπαμε!
Τις ντομάτες που θα πετάξουν που τις πάς :lol:

πριν μιλουσατε καλυτερα να διαβαζατε εδω: http://automoto.pathfinder.gr/autos/best/top/287745.html

το Golf βγαινει... δεκατο στα μικρομεσαια (5η με 100 χλμ/ωρα). μαλιστα η ερευνα εγινε με 6η σε οσα αυτοκινητα ειχαν 6η. δλδ αμαξια που δεν εχουν 6η και αρα μετρηθηκαν με την 5η, ηταν παλι πιο ησυχα απο το 6ταχυτο golf..

κρατηστε λοιπον τις κοτες, τις ντοματες και τα γελακια για τον εαυτο σας.

καλο ειναι πριν μιλησετε και μαλιστα ειρωνικα να εχετε στοιχεια γιατι αλλιως γελοιοποιηστε ασχημα..

φιλακια..

Edited by Thorpedo
Link to comment
Share on other sites

Πες τα ρε Thorpedo. Έχω κάνει και άλλο πόστ παλιότερα που έλεγα για τον φοβερό θόρυβο που έχω με τα DUNLOP SP SPORT 01A 225/45R17. Πολύ θόρυβο ρε παιδιά.

Για να μή πούμε (λίγο άσχετο) για τους καθρέφτες που ακούγονται λες και τους έχεις κολλημένους στο αυτί σου.

Και κάτι άλλο για τους καθρέφτες... άμα τους κλείσεις δεν κερδίζεις ούτε πόντο. Δεν τους άφηναν καλύτερα σταθερούς! Ωραία σχεδίαση!

¶λλα αυτοκίνητα του όγκου του GOLF, και λιγότερης αξίας του GT είναι πολύ πιο αθόρυβα. Και άντε τα λάστιχα τα αλλάζεις. Με τα άλλα τι κάνεις μαμά VW;

Edited by stgolf
Link to comment
Share on other sites

Ένα ακομα κομπιουτεράκι για να υπολογίσετε ταν νεα ελαστικά και τις ζάντες σας

http://www.to4x4.gr/html/site/aux/tyrecalc.html

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.