Caddyman Posted July 16, 2007 Report Share Posted July 16, 2007 Σήμερα είχα την τύχη να οδηγήσω ενα ΤΤ 1ου σταδίου στο δρόμο Μουδανιά - Θεσσαλονίκη! Είχε φίλτρο ΚΝ στο κουτι, προγραμματακι και ρεμους χωρισ μεσαίο και ελυθερο δίμπουκο τελικο..... Εκει που λέτε που πάω με εκτη και 3000 στροφές, σανιδώνω και απο τις 3 μεχρι τις 3500 (μονο εκεί, μετα ολα νορμαλ) να ακούγεται ενας θόρυβος απο την μηχανή και απο φίλτρο μεριά, σαν μην μπορεί να ρουφήξει αέρα...σαν να μην του φτάνει...κάτι τέτιο, ο ιδιοκτήτης του αυτό ισχυρίστηκε, και σας ρωτώ αν πρέπει να καταφύγουμε σε κάποιο κιτ εισαγωγής για να ρουφήξει φρέσκο και καθαρό αέρα το σουπερ ντουπερ μοτερακι! Τα φώτα σας οι τουρμπάτοι παρακαλώ!!! Ευχαριστώ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
doggy Posted July 17, 2007 Report Share Posted July 17, 2007 μπας και το φιλτράκι θέλει καθάρισμα? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Caddyman Posted July 17, 2007 Author Report Share Posted July 17, 2007 Οχι Κώστα είναι καθαρισμένο πρόσφατα, αν και δεν το κοίταξα προσωπικά, αλλα θα του ρίξω μια ματιά, έχουμε και το σετ καθαρισμού της ΚΝ..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
konstantinos passat Posted July 17, 2007 Report Share Posted July 17, 2007 Δηλαδη τι ηχο σου κανει? Μηπως ακουγεται κανας μεταλλικος ηχος? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Caddyman Posted July 17, 2007 Author Report Share Posted July 17, 2007 (edited) Για να σου δώσω να καταλαβεις, κανει κατι σαν φσσσσσσσσσ,κάπως έτσι.Υπάρχει περίπτωση να "χάνει" αέρα μόνο σ αυτες τις στροφες? (3-3500) Μήπως να είναι turbo lag? Εγώ το άκουγα απο τη μεριά που είναι το φίλτρο αέρος (εμπειρικα....) Οσο για τον μεταλλικό ήχο, δεν μπορώ να το φέρω στο μυαλό μου, πως περιπου ακούγεται αυτό? Edited July 17, 2007 by boulis Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
konstantinos passat Posted July 17, 2007 Report Share Posted July 17, 2007 Να ειναι turbo lag και να ακουγεται δεν γινεται. Το turbo lag το καταλαβαινεις γιατι εισαι τερμα γκαζι και δεν τραβαει ακομα το αμαξι. Ειναι πολυ πιθανο να ειναι κανα σωληνακι που να χανει. Σιγουρα δεν ειναι ο ηχος της τουρμπινας? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peryrho Posted July 17, 2007 Report Share Posted July 17, 2007 3000 στροφες και 6η.... λιγες δεν ειναι Παντως απο οσο θυμαμαι η τουρμπινα του ανοιγει μετα τις 3500. Θα το δοκιμασω και θα σου πω αν το κανει και σε μενα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Caddyman Posted July 17, 2007 Author Report Share Posted July 17, 2007 Ναι πράγματι μετα τις 3500 γίνεται πυραυλος....ακομα και με 6η. Για να πω την αλήθεια αυτό το φσσσ ακούγεται την ώρα που φορτώνει η τουρμπίνα...αρα είναι απο την τουρμπίνα...σωστα? Οπως ακούμε εκείνο το ψιλό βζιιιιν που κάνει οταν φορτώνει, ε γίνεται λίγο πιο βάρυ.. Ενα πιο κατανοητό παάδειγμα: Πες Πως έχεις μια ηλεκτρική σκούπα...σκέτο το σωλήνα χωρίς μακτρο, ανβάλεις το χέρι σου επάνω επειδή το εμποδίζει αλλάζει ο ήχος που ρουφάει..αυτό ακριβώς....αν δεν έχεις ηλεκτρική σκούπα, να απευθυνθείς στην μητέρα σου Πως αλλιώς να το διευκρινίσω, εγώ πιστεύω οτι είναι πρόβλημα παροχής αέρα.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
golfakias1983 Posted July 17, 2007 Report Share Posted July 17, 2007 μηπως ειχε 35 βαθμους εξω οταν οδηγησες?... μπορει να ειναι και απο σκαστρα... το ΤΤ μαυρο ειναι?...εσυ ησουν που επιανες αριστερα και δεν ανοιγες δρομο?...απο πανω θα περνουσα! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Caddyman Posted July 17, 2007 Author Report Share Posted July 17, 2007 Χαχα οχι....ασημι με αθηναϊκες πινακίδες είναι το car...Εσύ που ήσουν? Εγώ κινήθηκα προς Πλαίσιο και Carrefour. Καπου στις 1μιση το μεσημερι και απογευματακι 4..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tribal Posted July 17, 2007 Report Share Posted July 17, 2007 Κατεβασε 5η και ολα καλα... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest dubbeR_Stoilas Posted July 18, 2007 Report Share Posted July 18, 2007 (edited) Εμένα μου λέει ότι είναι η ιδέα του newbie στην οδήγηση. Ρε boulis, οδήγησες κάποιο αυτοκίνητο για πρώτη φορά και μάλιστα για λίγα χιλιόμετρα και σου ακούστηκε κάτι περίεργο? Edited July 18, 2007 by dubbeR_Stoilas Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
drftoulis Posted July 18, 2007 Report Share Posted July 18, 2007 Μήπως λέω μήπως κάνει έτσι γιατί απλά περνάει περισότερος αέρας από το φίλτρο και σκάει πάνω στην εισαγωγή και όταν ανοίξει το τούρμπο απλά καλύπτει αυτόν τον ήχο?εμένα που καμία σχέση δεν έχει με τούρμπο στις αλλαγές με 3-4000 στρ/λ ακούγεται πολύ η αναρόφηση και έχω το ίδιο φίλτρο(ακριβώς ο θόρηβος που περιγράφεις).Μήπως ακούς κάτι τέτοιο απλά επιδή τα άλογα είναι πολλά το ακούς παρατεταμένα μέχρι να αρχίσει να σπρώχνει τον αέρα η τουρμπίνα? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tribal Posted July 18, 2007 Report Share Posted July 18, 2007 Kαι στο κατω κατω τι σε νοιαζει για τον ηχο? Δικο σου ειναι το αμαξι? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Caddyman Posted July 18, 2007 Author Report Share Posted July 18, 2007 (edited) Και newbie που είμαι, όταν ακούς ενα θόρυθο πάλι παραξενέυεσαι, αλλά μου το εχει πει και ο ιδιοκτήτης του (για να το σιγουρέψουμε). Απο κει και πέρα ναι, δικο μου δεν είναι και δεν με νοιάζει, απλώς επειδή ασχολούμαι και γω με τα αυοκίνητα είπα να το γράψω εδώ μηπως και μου δώσει κανεις καμια άποψη. Εγώ θα έλεγα να το αφήσουμε, αρκετα το ψαξαμε... Να σας ευχαριστήσω όλους για τις απόψεις σας πάντως ! Καλές διακοπές! Edit by me...τώρα το είδα το λάθος! Edited July 23, 2007 by boulis Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tribal Posted July 23, 2007 Report Share Posted July 23, 2007 Καλες διακοπες ρε σειρουλα....! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GOLF GTI16V Posted August 31, 2007 Report Share Posted August 31, 2007 εγω πιστευω πως ειναι στανταρντ απο την σκαστρα (αν φοραει after market),η οποια εχει μαλακωσει το ελατηριο και μενει περισσοτερη ωρα ανοιχτή οταν ανεβαζει τερμα πιεση.εναλλακτικα μπορει να χανει απο καπου λιγη πιεση.αν το βρειτε στειλε μου ενα π.μ γιατι ειμαι πολυ περιεργος τι τελικα θα ειναι. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...