Jump to content
thanasis6Ν

Turbo H ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΑ?

Recommended Posts

ΑΝ ΑΝ ΑΝ...

Κατ' αρχάς δεν είχα απορίες (αν προσεξεις μετά τα ερωτηματικά απαντώ ό ίδιος).

1) Αυτό που λέω είναι ότι αν τελείωσε η μπουκάλα μέχρι να την ξαναγεμίσεις (δεν την γεμίζουν και τα περίπτερα δα) είσαι νορμάλ.

2) Αν το δεις μόνο σαν κόστος μπουκάλας είναι φθηνό. Συνολικά όμως από τις καταπονήσεις με το χερι στην τσέπη σε βλέπω.

3) Ακριβώς επειδή δεν νιτράρεις στη στροφή => έχεις ένα γρήγορο στην ευθεία και ένα αργό αμάξι στις στροφές => δεν είναι κάτι ολοκληρωμένο. Παραδειγμα: Θα την έβρισκες με ένα τέρας μοτέρ χωρίς αναρτήσεις και φρένα? Εγώ με τίποτα.

4) Δηλαδή θα βάλεις μπουκάλα μόνο και μόνο για να την χρησιμοποιήσεις μια φόρα στο τόσο για να μην το καταπονήσεις?

ΑΝ ΑΝ ΑΝ

5) Ζητάς από κάποιον να βάλει μπουκάλι και να είναι συγκρατημένος? χλωμό έως κίτρινο... Τώρα αν ξεκινάς τάπα χωρίς μπουκάλι πάλι θα του βγάλεις τα μάτια αλλά πολύ μα πάρα πολύ αργότερα (ίσως και να το πουλήσεις και να μην έχεις δώσει φράγκο).

Εν κατακλείδι αν δεν έχεις λεφτά να το κάνεις ολοκληρωμένο που και πάλι η άποψη μου είναι το πουλάς και παίρνεις κάτι δυνατότερο μαμά, καλύτερα μείνε στ' αυγά σου. Οι φθηνές λύσεις είναι λύσεις "η φθήνια τρώει τον παρά".

Τα πολλά ΑΝ να ξέρεις κάποια στιγμή κουράζουν όση τρέλα και αν κουβαλάς.

Κι εγώ φίλτατε Kalamaris Clio 16V είχα μετατροπή και πειραγμένο και ξέρω πόσα μου έφαγε (τελικά) και πόσο ταλαιπωρήθηκα από ζημίες και ήμουνα μένω δεν μένω στο δρόμο... άστα...

Λοιπον εμενα συνολικα μου κοστισε κοντα στα χιλια ευρω και το αμαξι ηταν απολυτως αξιοπιστο,δεν εκανε το παραμικρο και ουδεποτε φοβηθηκα ''μενω δεν μενω''

Με χιλια ευρω βαλτα κατω και πες μου τι μπορεις να κανεις και να συγκριθει με το μπουκαλι..Αν εσυ μπορεις με χιλια ευρω να κανεις το πολακι σχεδον 200 με ροπη στο ταβανι για τα δεδομενα του...τοτε ΟΚ!!

Εστω και αν η μπουκαλα αδειαζει σε 7-8 ανοιγματα και χρειαζονται σχεδον 40 ευρω να την ξαναγεμισεις...Ε σε αυτα τα 7-8 ανοιγματα ομως θα το πολακι θα εχει ξεφτιλισει τετοια αμαξια που ουτε καν φανταζεσαι...

Ασε λοιπον καποιον που εχει κανει το συγκεκριμενο πραγμα στο αυτοκινητο του να πει τα + και τα - της υποθεσης...Αυτοι που ειναι απ'εξω απο το χορο καλυτερα να μην μιλανε γιατι οτι λενε το λενε απο οσα εχουν ακουσει απο αλλους και μπλα μπλα μπλα...Θεωριες θεωριες...

Εγω του ειπα ολα τα υπερ και τα κατα...Η αποφαση ειναι δικη του...

Οσο για το τουρμπισμα που ρωτας φιλε Θαναση(ειμαστε και συνονοματοι) ναι αξιζει αρκει να μην κανεις μισες δουλειες,να το κανεις ολοκληρωμενα!

Και αν εχεις τα λεφτα για τουρμπισμα τοτε προχωρα!

Link to comment
Share on other sites

σε αυτο που λες εχεις λιιιιγο αδικο....τα σαξοραλα εχουν το ατου της "κλειστης" στροφης....τι γινετε ομως οταν τα χιλιομετρα ανεβουν και οι καμπες ανοιξουν???

πολλα ραλακια βλαστημησαν την ωρα και τη στιγμη που με πετυχαν στο δρομο τους με πολλα χιλιομετρα και στροφη.....στην ευθεια δεν το συζηταμε εξαφανιστηκαν αλλα σε στροφη το μονο που καταφεραν ειναι να προσπαθουν να μαζεψουν τον πισινο τους....εγγυημενα και αποδεδειγμενα αυτα που λεω :o

Σίγουρα το 6n2 είναι χειρότερο από rally γιατί το πρώτο το έχω και το δεύτερο το έχω οδηγήσει.

Το Polo δεν έχει καλή γεωμετρία. Είναι αζύγιστο και πολύ δύσκολα έρχεται σε ανεκτά επίπεδα.

2 Polo είναι καλά αλλά είναι αλλού. Του Γκίκα (αέρας) και του Δημάκη (τέρας το S1600). Δυστυχώς ο Δημάκης δεν μπορεί...

Τώρα το 9Ν αν το οδηγήσω θα ξέρω τί γίνεται στα πολλά.

Το ότι έριξες σε saxoralla σε πατημένα κομμάτια δεν σημαίνει και πολλά για το αυτοκίνητο. Εκεί ο οδηγός μετράει.

Στα καμπές φαίνεται ο γρήγορος. Στα κλειστά όλοι γρήγοροι είναι...

Κλείνοντας θα σου πω ότι (δεν θυμάμαι ποιά χρονιά 2001-02-03 τέσπα) ο Λαφαζάνης με το Ceicento έκανε 6 χρόνο γενικής στο Μερκούρη στο Αττικό με όλους μέσα.

Με άλλα λόγια τα 10 πρώτα αυτοκίνητα ήταν WRC - Group N Evo - STi - Kit Car - Group A 1.6-2.0.

Δεν νομίζω ότι υπάρχει άνθρωπος στο κόσμο που να πιστεύει ότι το Ceicento στρίβει καλύτερα από Evo - Sti...

τωρα οσων αφορα το μπουκαλακι δεν εχεις και αδικο σε αυτα που λες....το νιτρο ειναι μια φτηνη λυση μεν αναξιοπιστη δε....για μενα κανενα ενα καλο πρωτο σταδιο υπομονη κανα δυο χρονακια και μετα αλλαξε το και παρε μια καλυτερη "βαση" για φτιαξιμο

+1. To πρώτο στάδιο για μένα είναι κάτι φθηνό, αξιόπιστο και το βασικότερο ικανοποιεί τον ψυχισμό του ιδιοκτήτη - οδηγού ότι δεν είναι και τελείως μαμα. :lol:

φιλε μενιο δεν ηθελα να σε προσβαλω γιατι ειχα αναφερει οτι το αμαξι το πηρα τωρα.κοιταγα και για golf 4 1.8T αλλα δεν μου εβγαινε.για το τοθρμισμα τι λες?αξιζει?

No Problem :lol: . Απλά θεώρησα de facto ότι μαζί με τα ποσά που έγραψα θα συναθροιζόταν και το ποσό μεταπώλησης του οχήματος που έχεις στην κατοχή σου. Μάλλον φταίω κι εγώ που θεωρώ κάποια πράγματα αυτονόητα (διαβάζοντας για το τι θα πρέπει να βάλεις).

Για το τούρμπισμα θα πρέπει να το ψάξεις πολύ. Εγώ στη θέση σου αν πήγαινα σε αυτή τη λύση θα έψαχνα κάποιους που το έχουν τουρμπίσει να μου πουν αν είχαν προβλήματα (όχι μόνο για τον κινητήρα) ώστε να ξέρω που βαδίζω και τι να περιμένω.

Πάντως δεν είναι λίγα τα χρήματα που θα πρέπει να δαπανήσεις και όταν θα θες να το πουλήσεις μειώνεται η γκάμα των αγοραστών.

Πάντως να ξέρεις ότι κι αν τ' αποφασίσεις είναι για την προσωπική σου ευχαρίστηση και δεν πρόκειται να πάρεις πίσω το ποσό που θα πληρώσεις (τουλάχιστον το μεγαλύτερο μέρος).

Γι' αυτό και επιμένω προσπάθησε να χαρείς τ' αμάξι σου (στο κάτω-κάτω της γραφής δεν είναι αργό) και με μάζεψε χρήματα για κάτι καλύτερο / ταχύτερο.

Edited by doggy
merged 2 posts in one
Link to comment
Share on other sites

εκτος απο απο τουρμπινα intercooler θα χρειαστει να αλλαξω κατι στην μεταδοση?φρενα πισω?μπεκ?εχω ακπθσει για φρενα μπροστα απο corrado 280mm τι τιμη παιζουν?μεταχειρισμενα?

Link to comment
Share on other sites

Λοιπον εμενα συνολικα μου κοστισε κοντα στα χιλια ευρω και το αμαξι ηταν απολυτως αξιοπιστο,δεν εκανε το παραμικρο και ουδεποτε φοβηθηκα ''μενω δεν μενω''

Το ότι κέρδισα το λόττο δεν σημαίνει ότι θα το κερδίσεις κι εσύ (ελπίζω να καταλάβεις τι εννοώ).

50 άλογα στα 125 είναι +40% δύναμη. Πόσες είναι οι κατασκευαστικές ανοχές? Πάντως όχι +40%. Εδώ σε μαμά αμάξια και μετά από 30-40.000 χλμ σασμάν διαμαρτύρονται, δίσκοι το ίδιο. Με το Νίτρο δεν πρόκειται να πάθει τίποτα? Χλω-μό-τα-το.

Με χιλια ευρω βαλτα κατω και πες μου τι μπορεις να κανεις και να συγκριθει με το μπουκαλι..Αν εσυ μπορεις με χιλια ευρω να κανεις το πολακι σχεδον 200 με ροπη στο ταβανι για τα δεδομενα του...τοτε ΟΚ!!

Εστω και αν η μπουκαλα αδειαζει σε 7-8 ανοιγματα και χρειαζονται σχεδον 40 ευρω να την ξαναγεμισεις...Ε σε αυτα τα 7-8 ανοιγματα ομως θα το πολακι θα εχει ξεφτιλισει τετοια αμαξια που ουτε καν φανταζεσαι...

Γι΄ αυτό και με όσους έχω ανοίξει με έχουν ξεφτιλίσει με την μπουκάλα τους...

Ουρές κάνουν στα συνεργεία-βελτιωτές να βάλουν Νίτρο. Αφού τα κάνει όλα και συμφέρει...

Υ.Γ. 200 άλογα αγαπητέ μου με ροπή στο ταβάνι οσονούπω δεν θα μείνει ΚΟΛΥΜΠΗΘΡΟΞΥΛΟ.

Ασε λοιπον καποιον που εχει κανει το συγκεκριμενο πραγμα στο αυτοκινητο του να πει τα + και τα - της υποθεσης...Αυτοι που ειναι απ'εξω απο το χορο καλυτερα να μην μιλανε γιατι οτι λενε το λενε απο οσα εχουν ακουσει απο αλλους και μπλα μπλα μπλα...Θεωριες θεωριες...

Μόνο που το έχεις κάνει σε saxo όχι σε polo. Με το σκεπτικό σου ούτε κι εσύ δεν έπρεπε να μιλάς γιατί είναι διαφορετικά αυτοκίνητα και μπορεί να μην έχει τις ίδιες ανοχές / αντοχές.

Το ότι αντέχει 50 άλογα περισσότερα το saxo δεν σημαίνει το ίδιο και για το Polo.

Δεν είπα τι έχω ακούσει αλλά τι πιστεύω σύμφωνα με τη θεωρία. Είδες πουθενά να λέω άκουσα / μου είπαν?

Με το σκεπτικό σου θα πρέπει να μιλάνε μόνο κριτικοί κινηματογράφου που ήταν πρώην ηθοποιοί ή σκηνοθέτες.

Οι διαιτητές που δεν είναι πρώην ποδοσφαιριστές πως διαιτητεύουν έναν αγώνα? Πρέπει στις αποφάσεις του να πηγαίνει ο ποδοσφαιριστής και να του λέει αφού δεν έχεις παίξει μπάλα πως με σφυρίζεις offside?

Τι?? βλέπεις και σχολιάζεις Formula 1? Γίνε πρώτα πιλότος και μετά να μιλάς.

Εσύ δημοσιογράφε πως κρίνεις τους πολιτικούς? Βγες πρώτα βουλευτής και μετά να μιλάς.

ΜΆ αρέσει που αναφέρεις για οδηγική ωριμότητα...

Εγω του ειπα ολα τα υπερ και τα κατα...Η αποφαση ειναι δικη του...

ΓιΆ αυτό είμαστε εδώ. Δεν επιβάλουμε σε κανένα τίποτα.

Απλά ο καθένας λέει την γνώμη του κι από κει και ύστερα κρίνεται από το σύνολο.

Ο κάθε ενδιαφερόμενος αποφασίζει.

Οσο για το τουρμπισμα που ρωτας φιλε Θαναση(ειμαστε και συνονοματοι) ναι αξιζει αρκει να μην κανεις μισες δουλειες,να το κανεις ολοκληρωμενα!

Και αν εχεις τα λεφτα για τουρμπισμα τοτε προχωρα!

+1 και αυτά που έχω ξαναπεί (ή πάρε γρηγορότερο μαμά).

Edited by Menios
Link to comment
Share on other sites

συμφωνω με τα λεγομενα του μενιου.νιτρο=ρισκο

οι κατασκευαστες γιατι αραγε δεν βγαζουν αυτοκινητα με νιτρα αντι tsi-tfsi-compressors-turba και λοιπες τεχνολογιες....γιατι;;;;;

Link to comment
Share on other sites

@ Μenios:

''Μόνο που το έχεις κάνει σε saxo όχι σε polo. Με το σκεπτικό σου ούτε κι εσύ δεν έπρεπε να μιλάς γιατί είναι διαφορετικά αυτοκίνητα και μπορεί να μην έχει τις ίδιες ανοχές / αντοχές.

Το ότι αντέχει 50 άλογα περισσότερα το saxo δεν σημαίνει το ίδιο και για το Polo.''

Αλλο αυτο Μενιο...Εγω απο την εμπειρια μου πανω στο Saxo μιλαω και λεω...

''Δεν είπα τι έχω ακούσει αλλά τι πιστεύω σύμφωνα με τη θεωρία''

Ε λοιπον αλλο θεωρια και αλλο πραξη...Και οποιος κανει αυτο το βημα και ακολουθει τα βηματακια που προανεφερα(τα οποια εσυ θεωρησες πολλα και πολυ υποθετικα) δεν θα εχει ουδεν προβλημα..

@ polo 6566:

''συμφωνω με τα λεγομενα του μενιου.νιτρο=ρισκο

οι κατασκευαστες γιατι αραγε δεν βγαζουν αυτοκινητα με νιτρα αντι tsi-tfsi-compressors-turba και λοιπες τεχνολογιες....γιατι;;;;;''

Σιγα φιλε μου μην βγαλουν στη παραγωγη κοντραμαξα με λαστιχα-μπαλονια,ελαφρωμενα με πλαστικα παραθυρα και σασμαν με 150 τελικη!

Ξυπνηστε λιγο,το νιτρο δεν ειναι πανακεια...Δεν ειμαστε 7-8 χρονια πισω που το νιτρο ηταν και καλα το ''ακρον αωτον'' της υπερβολης και του κινδυνου...

Κοιταξτε λιγο τριγυρω σας,πλεον υπαρχουν ολες οι γνωσεις για να πληρουνται οι καταλληλες προυποθεσεις...

Οχι επειδη δεν θελεις Μενιο(και αναφερομαι ειδικα σε σενα γιατι με σενα εχω το διαλογο) να το βαλεις στο αμαξι σου να γενικοποιεις το φαινομενο και να λες οτι "Α ειναι επικινδυνο","Α θα σπασει","Μα στη στροφη τι θα κανει?". . .Ειναι μια μορφη βελτιωσης παρα πολυ διαδεδομενη η οποια οπως και ολες οι αλλες μορφες βελτιωσης αν δεν τηρηθουν καποια στανταρ φυσικα και θα αποβει ζημιογονα..

Τι να ψεκασεις παραπανω απο οσο πρεπει,τι να σηκωσεις πιεση στο ταβανι σε τουρμπακι,τι να εχεις συμπιεση 15 που λεει ο λογος σε ατμοσφαιρα ο κινδυνος ειναι σχεδον ο ιδιος για το μοτερακι σου...

Ολα αυτα τα λεω απολυτως φιλικα και sorry αν το υφος της γραφης μου δειχνει κατι αλλο..

Και προτεινω επειδη εχει ξεφυγει το post απο το αρχικο του θεμα να επανελθουμε σε αυτο...

Link to comment
Share on other sites

ο κινδυνος ειναι σχεδον οπως αναφερεις kalamaris,οχι ομως ιδιος.γιαυτο και λεω οτι το νιτρο ειναι ρισκο.οι κατασκευαστες μεσα απο χρονια ερευνων φτιαχνουν και εξελισσουν μοτερ τα οποια θα ειναι οσο το δυνατο αξιοπιστα ικανα ωστε να σηκωσουν ενα πολυ βαρυ φορτιο στο μεγαλυτερο μερος της ζωης τους.με οσο το δυνατο λιγοτερα προβληματα και με περισσοτερη αξιοπιστια.

η τεχνολογια και η τεχνογνωσια σαφως και υπαρχει.και εφοσον υπαρχει γιατι να μην βγαζουν μαμα αυτοκινητα με νιτρα.γιατι οχι;εστω και με φουσκωμενα φτερα,πλαστικες πορτες.πλαστικα παραθυρα,150 αλογα και μολις 1000- κυβικα.εγω προσωπικα θα το αγοραζα!φτηνο και πυραυλος!γιατι να δωσω 20000¤ για ενα 2λιτρο τουρμπινατο και να μην δωσω 12000¤ για ενα 1000ρακι με νιτρο;

μαλλον υπαρχουν σοβαροι λογοι.παιρνεις τον 1.8Τ που εχει δοκιμαστει εδω και μια δεκαετια απο ΤΤ,LEON,IBIZA μεχρι δεν ξερω και γω που και εχεις ενα μοτερ διαμαντι.με το νιτρο ομως;

και μονο η αμφιβολια λειτουργει ανασταλτικα ωστε να το επιλεξεις με σιγουρια.

δεν νομιζω να κοιμαται κανεις μεσα σε αυτο το φορουμ kalamaris,αλλα και να κοιμομαστε γιαυτο διαβαζουμε τις αποριες-προβληματισμους που εχουμε για να ξεστραβοθουμε και να μαθουμε να κατανοουμε δυο-τρια πραγματακια καλυτερα.διαφορετικα θα δουλευαμε ολοι στο team της ferrari σαν τεχνικοι και οχι μονο συμβουλοι.

εξυπακουεται δε οτι ουδεις παρεξηγειται και οτι μοιραζομαστε τις αποψεις μας φιλικοτατα,οποτε μην ζητας sorry καλαμαρακι και το υφος που γραφεις δεν δειχνει τιποτα το μεπτο-προσβλητικο.

αλλωστε θα ηταν τουλαχιστον ανιαρο να συμφωνουμε ολοι και με ολα!

ευχαριστω,φιλικα παντα,χρηστος.

Edited by polo_6566
Link to comment
Share on other sites

''Δεν είπα τι έχω ακούσει αλλά τι πιστεύω σύμφωνα με τη θεωρία''

Ε λοιπον αλλο θεωρια και αλλο πραξη...Και οποιος κανει αυτο το βημα και ακολουθει τα βηματακια που προανεφερα(τα οποια εσυ θεωρησες πολλα και πολυ υποθετικα) δεν θα εχει ουδεν προβλημα..

Ξυπνηστε λιγο,το νιτρο δεν ειναι πανακεια...Δεν ειμαστε 7-8 χρονια πισω που το νιτρο ηταν και καλα το ''ακρον αωτον'' της υπερβολης και του κινδυνου...

Κοιταξτε λιγο τριγυρω σας,πλεον υπαρχουν ολες οι γνωσεις για να πληρουνται οι καταλληλες προυποθεσεις...

Οχι επειδη δεν θελεις Μενιο(και αναφερομαι ειδικα σε σενα γιατι με σενα εχω το διαλογο) να το βαλεις στο αμαξι σου να γενικοποιεις το φαινομενο και να λες οτι "Α ειναι επικινδυνο","Α θα σπασει","Μα στη στροφη τι θα κανει?". . .Ειναι μια μορφη βελτιωσης παρα πολυ διαδεδομενη η οποια οπως και ολες οι αλλες μορφες βελτιωσης αν δεν τηρηθουν καποια στανταρ φυσικα και θα αποβει ζημιογονα..

Τι να ψεκασεις παραπανω απο οσο πρεπει,τι να σηκωσεις πιεση στο ταβανι σε τουρμπακι,τι να εχεις συμπιεση 15 που λεει ο λογος σε ατμοσφαιρα ο κινδυνος ειναι σχεδον ο ιδιος για το μοτερακι σου...

Ολα αυτα τα λεω απολυτως φιλικα και sorry αν το υφος της γραφης μου δειχνει κατι αλλο..

Και προτεινω επειδη εχει ξεφυγει το post απο το αρχικο του θεμα να επανελθουμε σε αυτο...

Διαφωνώ με το "άλλο θεωρία και άλλο πράξη". Χωρίς θεωρία δεν υπάρχει πράξη. Αν υπάρχει σχεδιασμός υπάρχει η θεωρία και η υλοποίηση αυτής είναι η πράξη. Εκτός αν είσαι υπέρμαχος του "'έλα μωρέ βάλτο πάνω και βλέπουμε". Αυτό είναι πείραμα, χωρίς θεωρία, χωρίς προγραμματισμό. Χαρακτηριστικό δείγμα Ελληνάρα.

"Ξυπνήστε λίγο"????? δεν το σχολιάζω ιδιαίτερα γιατί θα ξεφύγουμε.

Πάντως έχω την απορία. Ποιό είναι το κριτήριο όπου κάποιοι πιστεύουν ότι είναι ξύπνιοι και οι άλλοι (έστω και κάποιοι) κοιμισμένοι. Δεν θα μπορούσε κάλλιστα να συμβαίνει το αντίθετο? ή να είναι παραμυθιασμένοι ότι είναι ξύπνιοι? Kalamaris δεν το λέω για σένα. Μιας που το έφερε η συζήτηση. Το έχω δει σε άλλα ποστ και έχει ειπωθεί (γραφεί) με άλλη βαρύτητα (ως νέοι Μάρτιν Λούθερ Κινγκ).

Στο ότι εγω δεν θέλω να βάλω νίτρο και λέω ότι θα σπάσει ή στη στροφή τι κάνει με αδικείς. Δεν είπα πουθενά ότι θα σπάσει. Είπα ότι είναι ΠΙΘΑΝΟΝ να σπάσει.

Το ότι εσένα δεν έπαθε τίποτα δεν σημαίνει ότι έιναι αξιόπιστο. Εμένα η Αλφα Ρομέο δεν έβγαλε το παραμικρό. Αυτό σημαίνει ότι είναι αξιόπιστη? Ενος συναδέλφου του κόλλησε ο κινητήρας στα 50.000χλμ και μάλιστα μετά από service. Να βγάλουμε οδηγία στους αλφίστι να περιμένουν το μοιραίο?

Γενικά φίλε μου εγώ προσωπικά δεν θα έβαζα νίτρο γιατί είμαι παιδί της στροφής. Δεν με νοιάζει αν είναι κάποιος γρήγορος στο φανάρι. Δεν την βρίσκω. Εμένα μου αρεσει να πηγαίνω προφυλακτήρα με το αμαξάκι μου στα στροφιλίκια κάποιον που έχει ΤΑΧΥΤΕΡΟ αυτοκίνητο.

Αυτό όμως δεν έχει κάνει με το να συστήσω σε κάποιον να βάλει νίτρο. Αν είναι τεκμηριωμένα καλό και αξιόπιστο ε ναι τότε θα το συνιστουσα ανεπιφύλακτα. Αυτό που λέω είναι αν είναι να το βάλει κάποιος που δεν έχει χρήματα να το βάλει αλλά με επιφύλαξη. Και πρόσεξε γιατί μιλάμε για κάποιον που δεν έχει χρήματα άρα οποιαδήποτε ζημιά είναι σίγουρα επώδυνη για την τσέπη του. Αυτό υποστηρίζω.

Για να τελειώνουμε και να υπάρχει και νόημα στην όλη κουβέντα μας - γιατί κουβέντα κάνουμε δεν διεκδικούμε το χωράφι του γείτονα - η λύση του νίτρο είναι μια φθηνή λύση για όποιον θέλει και του αρέσει να κάνει φανάρι - φανάρι. Αν το βάλουν κάποιοι από εδώ μέσα και αντέξουν τα αυτοκίνητα τους τότε θα είναι μια φθηνή και ταυτόχρονα αξιόπιστη λύση για τα συγκεκριμένα VW. ¶λλες βελτιώσεις είναι σαφώς ακριβότερες και αν το αντέχει το πουγκί του καθενός σαφώς και κινείται προς αυτές.-

Φιλικά (πάντα), Μένιος

Edited by Menios
Link to comment
Share on other sites

Θα γινω λιγο κακος αλλα πρεπει να το πω.Θεωρω την επιλογη του νιτρο επικινδυνη.Λογω επαγγελματος εχω δει διαφορα.Τοποθετω το θεμα νιτρο σε αλλο επιπεδο κ λεω οτι τη σωματικη μου ακεραιοτητα κ τη ζωη μου δεν τη βαζω πανω απο κανενα νιτρο.Οταν θα δειτε αυτοκινητο σε τρακαρισμα να λαμπαδιαζει απο την υπαρξη νιτρο κ να καιγονται ζωντανοι οι επιβατες ισως το ξανασκεφτειτε.Συγγνωμη που ειμαι λιγο αποτομος αλλα προσπαθω να περασω αυτο το μηνυμα κ οποιος θελει ας το λαβει υποψη.Το νιτρο ειναι απαγορευμενο για καποιους λογους.Ασε που αν σας πιασουν με νιτρο σε καποιον ελεγχο τοτε θα εχετε κ ενα επιπλεον προβλημα να λυσετε.Ασχετα ομως απο αυτο καλυτερα να σκεφτειτε τη ζωη σας.Η υπαρξη νιτρο θα χειροτερεψει κατα πολυ ή θα αυξησει την πιθανοτητα να χειροτερεψει , η ηδη επικινδυνη στιγμη ενος τροχαιου.

Link to comment
Share on other sites

Μα και εγω αυτη τη λυση την προτεινα στον Θαναση αν εχει μικρο μπατζετ και θελει μια γερη δοση αλογων!

Εννοειται(και το ειπα και πολλες φορες σε προηγουμενα posts) οτι προτιμω την λυση του τουρμπισματος απο την λυση της ατμοσφαιρικης βελτιωσης,αλλα με την προυποθεση οτι θα γινει ολοκληρωμενη δουλεια για να μην υπαρξουν προβληματα.

1.600 με ενα σωστο τουρμπισμα θα γινει οπλο Θαναση!

Link to comment
Share on other sites

καθεστε και ασχοληστε με 2 αμαξια rallye kai saxo (που ο θεος δηλαδη να τα κανει αμαξια) που μονο η πορτα του polo ζυγιζει οσο ζυγιζει το μισο rallye. μιλαμε για μια ποιοτητα κατασκευης αθλια. αυτα τα αμαξια εχουν φτιαχτει ετσι ωστε 1ες 2ρες να πατανε τα παντα. αν θες και εσυ να πατας τετοια αμαξια τοτε ξυλωσε πορτες,καππο,πορπαγκαζ,ρεζερβες βγαλε και τα περιτα καθησματα και θα εχεις ενα αμαξι που θα τα πατας ολα.ετσι και αλλιως δεν διαφερουν και πολυ αυτα τα 2 αμαξια απο αυτο που σου περιεγραψα.παντως αν θες απλα και μονο να το δυναμωσεις για να περνας αυτου του ειδους αμαξια κριμα τα λεφτα σου για μενα,αν θες ομως να το κανεις επειδη εσυ γουσταρεις να εχεις το πολο σου πιο τουμπανο καντω.

Edited by Billy the kid
Link to comment
Share on other sites

καθεστε και ασχοληστε με 2 αμαξια rallye kai saxo (που ο θεος δηλαδη να τα κανει αμαξια) που μονο η πορτα του polo ζυγιζει οσο ζυγιζει το μισο rallye. μιλαμε για μια ποιοτητα κατασκευης αθλια. αυτα τα αμαξια εχουν φτιαχτει ετσι ωστε 1ες 2ρες να πατανε τα παντα. αν θες και εσυ να πατας τετοια αμαξια τοτε ξυλωσε πορτες,καππο,πορπαγκαζ,ρεζερβες βγαλε και τα περιτα καθησματα και θα εχεις ενα αμαξι που θα τα πατας ολα.ετσι και αλλιως δεν διαφερουν και πολυ αυτα τα 2 αμαξια απο αυτο που σου περιεγραψα.παντως αν θες απλα και μονο να το δυναμωσεις για να περνας αυτου του ειδους αμαξια κριμα τα λεφτα σου για μενα,αν θες ομως να το κανεις επειδη εσυ γουσταρεις να εχεις το πολο σου πιο τουμπανο καντω.

:ninja::cry: :cry:

Link to comment
Share on other sites

Εγω παντως δεν θα εβαζα ποτε νιτρο στο αμαξι μου...Θα συμφωνησω επισης στο οτι δεν εχει νοημα να συγκρινει κανεις το αμαξι του με κατι τελειως διαφορετικο οπως τα ραλλακια.Εγω το δικο μου το πηρα γρηγορο αλλα ποτε δεν εκατσα να κανω συγκριση με κανεναν αλλο.Ειδικα σε στροφες που ειμαι πολυ χεστης θα μου ριχνουν και τα χιλιαρια ευκολα.Νομιζω ειναι το πιο υγιες για ολους αν παιρναμε οτι παιρναμε απλα για τον εαυτο μας και οχι για να ριχνουμε σε αλλους.(BTW ισως φαινεται απιστευτο αλλα εχοντας το αμαξι μου 6+μηνες εχω ανοιξει μονο 2 φορες με 2 φιλους μου και ποτε ξανα απο τοτε!!!!)

Link to comment
Share on other sites

To υφος σου φιλε μου...Και αυτη η χωρις λογο επιθεση στα σαξοραλα με εκανε να απορησω!!Γιατι τοσο θυμος??

πιο υφος φιλε μου?απλα τη γνωμη μου λεω.οπως τη λες και εσυ και ολοι οι αλλοι ΦΥΛΙΚΑ ΠΑΝΤΑ.απλα δεν μπορω να καταλαβω αν το θεμα της συζητησης ειναι ακομα "τουρμπο η ατμοσφαιρα" η "gti vs σαξοραλα". οσο για την "επιθεση" οπως λες αν νομιζεις οτι ειναι επιθεση αυτο κανεις μεγαλο λαθος απλα "αληθεια" ειναι και τπτ παραπανω.και αφου κανω επιθεση οπως λες πες μου τι παραπανω εκτος απο γκαζι εχουν αυτα τα 2 αμαξια? εσυ ρε φιλαρακι μας λες να βαλει μπουκαλα στο αμαξι για να περασει 2 σαξοραλα και σε πειραξαν αυτα που λεω για αυτα τα 2 αμαξια?δηλαδη αξιζει να βαλει τι ζωη του σε κινδυνο για να τσαγιασει "το polaki αμαξια που δεν εχεις φανταστει"?και μενα φιλε μου με κανει να απορω πως καποιος μονο και μονο για θεμα εγωισμου επειδη τον τσαγιασαν κατι σαξοραλα μπορει να παιξει τη ζωη του κορωνα γραμματα...

Edited by Billy the kid
Link to comment
Share on other sites

Billy αν δεν θες μην βαλεις μπουκαλιτσα στο αμαξι σου.Εγω στο Θαναση το ειπα και πεταχτηκατε ολοι να με φατε...Αν δεν θελετε μην βαζετε,δεν σας το επεβαλλε κανεις

Το θεμα της συζητησης ειναι ''Τουρμπο 'η ατμοσφαιρα'',η παρενθεση που ειχε ανοιχτει περι μπουκαλιου εχει κλεισει και μαλλον εσυ εισαι off topic τωρα...

Ασε τα σαξοραλλα να κανουν οτι θελουν και αν θελεις να γραψεις κατι γραψε κατι σχετικο με το topic.

ΦΙΛΙΚΑ ΠΑΝΤΑ του το χαλασαμε το topic

Link to comment
Share on other sites

εγω θα ελεγα να ακολουθησεις την ατμοσφαιρικη οδο.....

εχεις ηδη ενα βαρελακι αν βαλεις ενα set εκκεντροφορων,ροικη(δεν ξερω αν χρειαζεται σε σενα),εξατμιση καθως και ενα προγραματακι θα πας κατι παραπανω απο 140 αλογα με ενα κοστος λογικο....

τωρα δεν ξερω αν θα πιανεις τα extreme rallακια αλλα του 1ου σταδιου λογικα.....

αν πας για τουρμπο θα φτασεις περισσοτερα αλογα αλλα το κοστος θα ειναι μεγαλο.....

σκεψου και το αλλο,αν σου αρεσουν οι στροφες λογικα με τουρμπο το αυτοκινητο θα μουριαζει παντου,μιας και δεν εχουμε κ τους καλυτερος δρομους....

Link to comment
Share on other sites

σκεφτομαι να μολις τελειωσουν οι διακοπες να δυναμωσω το μωρακι μου γιατι με κερασανε τσαγακι κατι rally ενα βραδυ στην βουλιαγμενης και απλα τα πηρα rocket.gifrocket.gif τι προτεινετε turbo η ατμοσφαιρα.ακοθω γνωμες και τι πρεπει να βαλω για να φτασω περιπου τα 200hp!!!!τωρα εχω 125hp και ενα βαρελακι bmc.

παντως και τα 2 αυτοκινητα μαμα(gti-rallye) απο θεμα επιδοσεων δεν εχουν καμια σχεση,το rallye ειναι παντου ποιο γρηγορο...

νομιζω αδικα κωλοσκας...

σκεψου οτι τωρα το καλοκαιρι εσυ εχεις το air condition ενω oi περισσοτεροι με τα rallye σκανε.....

Link to comment
Share on other sites

Billy αν δεν θες μην βαλεις μπουκαλιτσα στο αμαξι σου.Εγω στο Θαναση το ειπα και πεταχτηκατε ολοι να με φατε...Αν δεν θελετε μην βαζετε,δεν σας το επεβαλλε κανεις

Το θεμα της συζητησης ειναι ''Τουρμπο 'η ατμοσφαιρα'',η παρενθεση που ειχε ανοιχτει περι μπουκαλιου εχει κλεισει και μαλλον εσυ εισαι off topic τωρα...

Ασε τα σαξοραλλα να κανουν οτι θελουν και αν θελεις να γραψεις κατι γραψε κατι σχετικο με το topic.

ΦΙΛΙΚΑ ΠΑΝΤΑ του το χαλασαμε το topic

Και γιατι να αφησω τα σαξοραλα?αφου αυτα λεει ο thanasis οτι θελει να τσαγιασει.εγω απλα ειπα οτι δεν εχουν καμια σχεση γενικα σαν αμαξια το gti με τα σαξοραλα. πως ειμαι off topic αφου απανταω στον thanasi για τα αμαξια στα οποια θελει να ριχνει με το polo. οσο για την παρενθεσουλα σου με το μπουκαλι που λες , εγω βλεπω οτι απο την αρχη της πρωτης σελιδας μεχρι το τελος της δευτερης(εκτος απο μερικες εξαιρεσεις που απαντανε στο topic) η συζητηση εχει εξελιχθει περι μπουκαλας (που ειναι ασχετη με το topic) την οποια ΕΣΥ ανεφερες. αρα αν εγω ειμαι off εσυ τι εισαι?

:blink: :blink: :blink:

Link to comment
Share on other sites

τελως παντων μη χαλαμε και το topic με πρωσοπικες διαφωνιες ο καθενας εχει τι γνωμη του (για μενα δεν εντασετε σαν ατμοσφαιρκη βελτιωση το nitro ουτε και σαν τουρμπο φυσικα,απλα πιστευω ειναι μια αλλη κατηγωρια βελτιωσης της επιδοσης του αυτοκινητου) :blink: . απλα εγω απαντησα στο θαναση για τον λογο που ηθελε να ανεβασει το Polo.

Τελικα turbo η ατμοσφαιρα θαναση? :blink:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.