Jump to content
black mamba

Να μπει Sprint Booster ή να μην μπει?

Recommended Posts

Επειδη εχω διαβασει πολλα και εχω ακουσει αλλα τοσα για το παραπανω μαραφετι και εχω καταλαβει πως δουλευει,

τα αξιζει τα λεφτα του γιατι το lag που εχει το ηλεκτρογκαζο ειναι λιγο απελπισία thumbsdown.gif

Ειναι σιγουρο οτι δεν θα μας βγαλει καμμια "περιεργη" ενδειξη στο display μας? new_killpc.gif

Και εν τελει το εχει βαλει κανεις σας στο TSi του να μας πει εντυπώσεις?

Edited by nikos plus
Link to comment
Share on other sites

Απλά να μην το βάλεις, δεν κάνει τπτ αλλο απο το να κοροιδευει τον εγκέφαλο , δίνοντας του κλίση στην πεταλούδα γκαζιού μονιμα...Δηλαδη το αμάξι καταλαβαίνει οτι εσυ έχεις πάντα το γκάζι πατημένο σε ένα ποσοστο...

Το lag που λες το παρατηρω και εγω μονο όταν είμαι σε ανηφόρες και θέλω να ξεκινήσω γρήγορα, πουθενά αλλου...

Just get used to it...

Link to comment
Share on other sites

απο συζητησεις με φιλους που το φορεσαν στα ibiza τους θα σου προτεινα να μην το βαλεις.ανεβαζει την καταναλωση και οπως ειπαν και αλλοι απλως κοροιδευει τον εγκεφαλο.

αντιθετως σε συζητηση που εκανα με γνωστο προγραμματιστη (μπορω να τον αναφερω?) τα αποτελεσματα μπορεις να τα εχεις με εναν καλο σειριακο προγραμματισμο και χωρις να εχεις το αρνητικο της καταναλωσης.

α ρε ντιζα αθανατη!!!!!

Link to comment
Share on other sites

απο συζητησεις με φιλους που το φορεσαν στα ibiza τους θα σου προτεινα να μην το βαλεις.ανεβαζει την καταναλωση και οπως ειπαν και αλλοι απλως κοροιδευει τον εγκεφαλο.

αντιθετως σε συζητηση που εκανα με γνωστο προγραμματιστη (μπορω να τον αναφερω?) τα αποτελεσματα μπορεις να τα εχεις με εναν καλο σειριακο προγραμματισμο και χωρις να εχεις το αρνητικο της καταναλωσης.

α ρε ντιζα αθανατη!!!!!

An boreis steile mou P.M. gia perisoteres plirofories me ton gnwsto sou.

thanx...

ZHTW H NTIZA...Leme!

P.S SORRY GIA TA GREEKLISH...KATI EPATHE O LAP KAI BLOKARE SE AGGLIKO...

Link to comment
Share on other sites

:) - αλλοι δηλωνουν ευτυχεις που το εβαλαν αλλοι δυστυχεις γιατι τους εβγαλε προβληματα ιδιως η Α' εκδοση και το εβγαλαν (!) μια αναζητηση στο google στα ελληνικα θα σου βγαλει απο forum τα σχολια των χρηστων και θα βγαλεις συμπερασμα
Link to comment
Share on other sites

:rolleyes: - αλλοι δηλωνουν ευτυχεις που το εβαλαν αλλοι δυστυχεις γιατι τους εβγαλε προβληματα ιδιως η Α' εκδοση και το εβγαλαν (!) μια αναζητηση στο google στα ελληνικα θα σου βγαλει απο forum τα σχολια των χρηστων και θα βγαλεις συμπερασμα

Εχω ψαξει ηδη στο Google και ειδα αλλους να τους αρεσει και αλλους με προβληματακια.... rocket.gif

Δεν γνωριζα οτι υπαρχει Α' γενιάς και Β'...

Αντε βρες ακρη.... :angry:

Συπερασμα δεν εβγαλα αλλα μηπως ο σειριακος προγραμματισμός (fondas) ειναι η λύση?

Link to comment
Share on other sites

Εχω ψαξει ηδη στο Google και ειδα αλλους να τους αρεσει και αλλους με προβληματακια.... rocket.gif

Δεν γνωριζα οτι υπαρχει Α' γενιάς και Β'...

Αντε βρες ακρη.... :baby:

Συπερασμα δεν εβγαλα αλλα μηπως ο σειριακος προγραμματισμός (fondas) ειναι η λύση?

Θα σου έλεγα να ακολουθήσεις το σειριακό προγραμματισμό. ΘΕΩΡΗΤΙΚΑ, δεν βγαίνεις εκτός εγγύησης, ό,τι και να γίνει τραβάς το μαμά πρόγραμμα πάλι στον εγκέφαλο και το αμάξι πάει μαμά, και έχεις ένα Sprint Booster ουσιαστικά ενσωματωμένο στο πρόγραμμα!

Εγώ έτσι δουλεύω τώρα, και μπορώ να πω ότι πάει μάλλον πιο καλά, αν σκεφτείς πως έχω ΑΜΕΣΗ απόκριση στο γκάζι (σχεδόν σαν ντίζα)! Απλά πέφτουν οι στροφές πιο αργά όταν αφήνεις το γκάζι... Οπως κάνει το ηλεκτρόγκαζο. Αλλά αυτό είναι μηδαμινό πταίσμα! Επίσης από φίλους και γνωστούς που βάλανε το μαραφέτι, άκουσα μέχρι και Χριστουγεννιάτικο δέντρο ταμπλώ, και ακύρωση εγγύησης. Γιατί; Γιατί απλά είναι κάτι εξτρά στο αμάξι που επηρρεάζει τη σωστή λειτουργία και τις εργοστασιακές ρυθμίσεις, και γιατί ακόμα πιο απλά, ποιος κάθεται να το βάζει και να το βγάζει κάθε φορά που θα πάει για service στην αντιπροσωπεία;! Ενώ το προγραμματάκι το σειριακό, απλά Plug, Unload, Load, Go! Δουλειά 35 λεπτών.

ΥΓ> Δεν γνωρίζω αν μπορεί να δουλέψει και με "μαρκέ" προγράμματα που κάνουν chip Tuning ένα ενσωματωμένο Sprint Booster στο πρόγραμμα, αλλά ως τώρα δεν άκουσα κάτι... Οπότε η πιο καλή λύση είναι να πας για σειριακό, και να έχεις και εξτρά δύναμη!

ΥΓ2> Εχω ακούσει μέχρι και 195 μουλάρια σε TSi με Φ-Π (χωρίς εξάτμιση). Σκέψου το...

Edited by Latousakis
Link to comment
Share on other sites

Έχει κάποια σχέση το Sprint Booster ή κάτι παρεμφερές με αύξηση ιπποδύναμης; Μόνο η απόκριση δεν είναι ο στόχος του;

Έχω ακούσει από -σχετικά..- έγκυρη πηγή ότι είδε κάποια διαφορά αφού το έβαλε, σε σύγκριση με άλλο, ολόιδιο μοντέλο (fabia 1.4 νομίζω). Και πάλι μου φαίνεται δύσκολο να το πιστέψω.

Link to comment
Share on other sites

To SB από διαφημίσεις που βλέπω, ΙΣΧΥΡΙΖΕΤΑΙ πως αυξάνει τη δύναμη, αλλά πρέπει να είναι όντως μόνο θεωρία, και να προκαλεί το αίσθημα αυτό από την επιτάχυνση που δίνει στο αμάξι σαν... "ντίζα", σε σχέση με την επιτάχυνση που έχεις συνηθίσει με το ηλεκτρόγκαζο...

Link to comment
Share on other sites

Εγω παντως το εχω επανω στο αμαξι εδω κ 2μιση χρονια.Κανενα απολυτως προβλημα,ολοι μου λενε να το βγαλω(ειδικα φιλοι μου απο την αντιπροσωπεια),το εβγαλα για κανα δυο μηνες να δω τι θα γινει,τιποτα απλα παταγα γκαζι....αναβα τσιγαρο κ μετα θυμοταν το golfακι κ ξεκιναγε!Ουτε εγγυηση εχασα,κ ολοι μου τα ζαλιζανε να το βγαλω αλλα εγω τιποτα.

Εκτος αυτου πολυ πιο ευκολα βγαζεις κ βαζεις sprint booster απο προγραμμα!Σε 1 λεπτο το αλλαζω.(αλλα για εγγυηση ουτε θεμα,πηγαινα στην αντιπροσωπεια κ τους το ελεγα κιολας)Σαν ντιζα δεν ειναι αλλα απο αποκριση εχει πολυ καλη!

Link to comment
Share on other sites

Βρε παιδιά έιχα ακούσει, δεν θυμάμαι που <_< , ότι το είχε βάλει κάποιος στο τουτου του και ξαφνικά την ώρα που οδηγούσε του κόλλησε το γκάζι και παραλίγο το παιδί να πάθει ζημιά :D . Δεν ξέρω αν ισχυει κάτι τέτοιο πάντως καλό είναι να προσέχουμε για να έχουμε.

Link to comment
Share on other sites

Κοίτα, όσον αφορά το κόλλημα του γκαζιού.... Και μόνο που θα ανεβάσεις την δύναμη του αυτοκινήτου σου, έχω ακούσει αρκετές φορές ΚΑΙ μου είχε συμβεί κι εμένα, να κολλάει η πεταλούδα (η ηλεκτρονική) σε ψηλές στροφές για 3-4 δευτερόλεπτα και μετά να ρίχνει στο ρελαντί. Σε μένα διορθώθηκε με πιο μεγάλη διατομή εξάτμισης (63άρα) και χωρίς να μου ξανασυμβεί. Τώρα, το ίδιο μπορεί να γίνεται και με το SB. Σε μένα όπως προείπα, είναι εγκατεστημένο ένα σχετικό SB μέσω του σειριακού προγραμματισμού στον εγκέφαλο... Και αυτό με το κόλλημα μου είχε συμβεί πριν αν βάλω την πιο φαρδιά εξάτμιση. Πάντως, εγώ προσωπικά δεν θα έβαζα κάτι εξτρά ηλεκτρονικό στο αμάξι μου, και ειδικά σε σημεία μείζονος σημασίας (γκάζι, φρένο) αν δεν ήταν κάτι επίσημο... ΑΝ το πρότεινε η αντιπροσωπεία, όπως δίνει για παράδειγμα τα βαρελάκια της BMC η SEAT, τότε ναι...

Link to comment
Share on other sites

κολλάει η πεταλούδα (η ηλεκτρονική) σε ψηλές στροφές για 3-4 δευτερόλεπτα και μετά να ρίχνει στο ρελαντί. Σε μένα διορθώθηκε με πιο μεγάλη διατομή εξάτμισης (63άρα) και χωρίς να μου ξανασυμβεί.

:D<_<:thumbsup: ...τι σχεση εχει η πεταλουδα με τη διατομη της εξατμισης?...κι εγω 63αρα εχω...

Link to comment
Share on other sites

Νομίζω (νομίζω πάντα, δεν το έχω ψάξει) πως στα FSI μοντέλα, έχει να κάνει η ηλεκτρονική πεταλούδα με το καυσαέριο... ΔΕΝ θέλω να πω πως λέω το σωστό, αλλά μετά που άλλαξα διατομή, σταμάτησε να κολλάει σε ψηλές στροφές μετά από ξερογκαζιές... Και για να είναι σύμπτωση αποκλείεται... Και μου το ξαναέκανε άλλη μια φορά αφού έβγαλα πάλι το 70άρι DP (οπότε επανήλθα στο Φ63.0) και άλλαξε η ροή με τον προκαταλύτη και το πιο στενό κατά 7 χιλιοστά σωλήνα...

ΤΟΣΟ διαβολική σύμπτωση; δε νομίζω... Και τι άλλο εκτός από την πεταλούδα μπορεί να ελέγχει το γκάζι και τις στροφές στα μαρσαρίσματα;;;

Link to comment
Share on other sites

δε ειναι θεμα πεταλουδας (η δικη μου εκδοχη, χωρις να ειναι απολυτη σωστη)...ειναι θεμα οτι υπαρχει μεγαλυτερη συμπιεση των καυσαεριων οταν ανοιγει το Turbo οταν εχεις μικρη διατομη,με αποτελεσμα με το αφημα γκαζιου η τουρμπινα να εχει μια αδρανεια ακομα η οποια ειναι ισαξια του lag...

οταν εχεις μεγαλυτερη διατομη η ροικη των καυσαεριων ειναι ευκολοτερη οποτε δεν εχεις τοσο lag...εχει αμεση αποκριση το γκαζι και σαφως εχεις χασει συμπιεση!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.