Jump to content
Black Widow

ΣΚΑΣΤΡΕΣ Golf V Gti

Recommended Posts

Υπάρχουν κάποια πράγματα που με έχουν μπερδέψει...

Είναι το δαχτυλίδι της Forge που μπαίνει ανάμεσα στη Ν249 και την τουρμπίνα

Είναι η Κλειστού τύπου της Forge που αντικαθιστά την εργοστασιακή εντελώς

Είναι και η κλειστου της Bonalume που την είδα σήμερα και με μπέρδεψε διότι:

-Οπως μου είπε ο Παντελίδης, είναι η ΠΑΝΩ ΣΚΑΣΤΡΑ (κάτω από το ταμπλώ) και αντικαθιστά εκείνη, και όχι την Ν249!

-Η μαμά σκάστρα στην τουρμπίνα, μένει εκεί που είναι!!

-Τι διάολο εξυπηρετεί εκεί πάνω μια σκάστρα;;;;;;;;;

Και ρωτάω:

1. Πες ότι αλλάζω και αυτή την.... πάνω σκάστρα.... Σε τι εξυπηρετεί;

2. Κανονικά την Ν249 δεν αλλάζουμε;;

3. Βάζοντας το ΔΑΧΤΥΛΙΔΙ της Forge, κερδίζουμε τίποτα, ή μόνο το τσαφ που κάνει; Δηλαδή προστατεύει την μανίσια σκάστρα από σκισίματα (αφού παρεμβάλλει), ή πάλι θα σκίζεται και θα πρέπει να την αλλάζω;

4. Βάζοντας την κλειστού τύπου της Forge, ξέρει κανείς αν είναι ηλεκτρονική και αν έχουμε χριστουγεννιάτικα δέντρα στο ταμπλώ;

5. Η κλειστού της Forge, μήπως μπαίνει εκεί που μπαίνει και η Bonalume ή πάνω στην τουρμπίνα; Κι αν μπαίνει εκεί πάνω, τελικά τι στο διάολο κάνει και σε τι εξυπηρετεί;;

Link to comment
Share on other sites

Φοραω εγω την FMFSITVR σκαστρα της Forge για edition 30, Cupra, S3 και 2 βδομαδες τωρα κανενα προβλημα και μαλιστα ειχε αρκετα καλυτερη αποκριση στο γκαζι το αυτοκινητο...

Δεν νομιζω οτι σε δυναμη εχει παρει κατι το αυτοκινητο αλλα εκει που σε καποια ανηφορα λοφω turbo lag και ηλεκτρικου γκαζιου εσβηνε, τωρα πεταγετε μπροστα με μισο γκαζι.

Link to comment
Share on other sites

Υπάρχουν κάποια πράγματα που με έχουν μπερδέψει...

Είναι το δαχτυλίδι της Forge που μπαίνει ανάμεσα στη Ν249 και την τουρμπίνα

Είναι η Κλειστού τύπου της Forge που αντικαθιστά την εργοστασιακή εντελώς

Είναι και η κλειστου της Bonalume που την είδα σήμερα και με μπέρδεψε διότι:

-Οπως μου είπε ο Παντελίδης, είναι η ΠΑΝΩ ΣΚΑΣΤΡΑ (κάτω από το ταμπλώ) και αντικαθιστά εκείνη, και όχι την Ν249!

-Η μαμά σκάστρα στην τουρμπίνα, μένει εκεί που είναι!!

-Τι διάολο εξυπηρετεί εκεί πάνω μια σκάστρα;;;;;;;;;

Και ρωτάω:

1. Πες ότι αλλάζω και αυτή την.... πάνω σκάστρα.... Σε τι εξυπηρετεί;

2. Κανονικά την Ν249 δεν αλλάζουμε;;

3. Βάζοντας το ΔΑΧΤΥΛΙΔΙ της Forge, κερδίζουμε τίποτα, ή μόνο το τσαφ που κάνει; Δηλαδή προστατεύει την μανίσια σκάστρα από σκισίματα (αφού παρεμβάλλει), ή πάλι θα σκίζεται και θα πρέπει να την αλλάζω;

4. Βάζοντας την κλειστού τύπου της Forge, ξέρει κανείς αν είναι ηλεκτρονική και αν έχουμε χριστουγεννιάτικα δέντρα στο ταμπλώ;

5. Η κλειστού της Forge, μήπως μπαίνει εκεί που μπαίνει και η Bonalume ή πάνω στην τουρμπίνα; Κι αν μπαίνει εκεί πάνω, τελικά τι στο διάολο κάνει και σε τι εξυπηρετεί;;

Δεν υπάρχει πάνω και κάτω σκάστρα, μία έχουμε μόνο! Η λύση της Bonalume καταργεί κατά κάποιον τρόπο την N249 και μεταφέρει τη σκάστρα στο τέλος του πλαστικού σωλήνα που χρησιμεύει ως 'ηχείο'.

Κανονικά μια σκάστρα πρέπει να είναι όσο το δυνατόν πιο κοντά στην πεταλούδα ώστε όταν κλείσει να μη χρειάζεται να πρεσσάριστεί όλο το κύκλωμα έως την εισαγωγή, μειώνοντας την απόκριση στο γκάζι. Αυτό δυστυχώς δεν είναι εφικτό εκτός κι αν αποφασίσεις να μπλέξεις με πολλές πατέντες.

Η λύση που μπορείς να ακολουθήσεις λοιπόν είναι να αλλάξεις την N249 με τη σκάστρα της Forge. Το αν θα βάλεις ή όχι το spacer για ήχο είναι καθαρά θέμα γούστου. Η σκάστρα της Forge είναι μηχανική και δουλεύει με ενα κύκλωμα υποπιέσεων που ελέγχονται από μια Ν75 η οποία περιλαμβάνεται στο κιτ. Στη Ν75 μπριζώνεις και τη φίσα της εργοστασιακής σκάστρας. Σφάλματα και λαμπάκια τα ξεχνάς, δουλεύει άψογα. Φυσικά η Forge είναι recirculating valve και μπαίνει πάνω στην τουρμπίνα.

Link to comment
Share on other sites

Συνεπώς μου λες πως για να γλυτώσω να πετάω μαμά σκάστρες, να μην βάλω μόνο το spacer, αλλά την μεταλλική κομπλέ, που καταργεί εντελώς τη μανίσια, έτσι;

Από την άλλη, με το spacer, μόνο ήχο παίρνω, ή έχω και κάποιο όφελος του στύλ δεν ξανασκάει η μεμβράνη στη μαμά;;;

Link to comment
Share on other sites

Μόνο ήχο έχεις, κάνει bypass στον αέρα και τον διοχετεύει στην ατμόσφαιρα αντί για την εισαγωγή. Μόνο τη μεταλλική της Forge χρειάζεσαι που έρχεται σαν κιτάκι. ¶ντε και καμια καινούργια εργοστασιακή φλάντζα για τη σκάστρα.

Link to comment
Share on other sites

Φοραω εγω την FMFSITVR σκαστρα της Forge για edition 30, Cupra, S3 και 2 βδομαδες τωρα κανενα προβλημα και μαλιστα ειχε αρκετα καλυτερη αποκριση στο γκαζι το αυτοκινητο...

Δεν νομιζω οτι σε δυναμη εχει παρει κατι το αυτοκινητο αλλα εκει που σε καποια ανηφορα λοφω turbo lag και ηλεκτρικου γκαζιου εσβηνε, τωρα πεταγετε μπροστα με μισο γκαζι.

Καλα οτι θελει λεει ο καθενας

Link to comment
Share on other sites

Μόνο τη μεταλλική της Forge χρειάζεσαι που έρχεται σαν κιτάκι. ¶ντε και καμια καινούργια εργοστασιακή φλάντζα για τη σκάστρα.

Γίνομαι πρήξας, το ξέρω και συγνώμη... Αλλά για ποια σκάστρα να πάρω φλάντζα; Για τη μανίσια;! Αφού η μανίσια βγαίνει, τι να την κάνω την φλάντζα;!

Οσο για τον κωδικό της σκάστρας, επειδή λογικά άλλος είναι αυτός που φοράει ο Schiller κι άλλη αυτή που θέλουμε εμείς με την Κ03 (το απληκάρι φοράει Κ04), μήπως και ξέρεις τον κωδικό της δικιάς μας; Μέχρι τώρα την έχω βρει στην AVC στην Αθήνα, 300 περασμένη... Αλλά θέλω να ξέρω αν είναι το σωστό που ψάχνω!

Link to comment
Share on other sites

Εννοώ πως ανάμεσα στην εργοστασιακή σκάστρα και στην τουρμπίνα υπάρχει μια φλάντζα. Καλό είναι μιας και θα την κάνεις που θα την κάνεις τη μανούρα να την αλλάξεις και αυτή. Οι δυο σκάστρες έχουν ολόιδιο πάτημα κι έτσι η φλάντζα κάνει και στις δυο.

Επιπλέον, έχω μπροστά μου την απόδειξη της AVC και σαν κωδικό είδους λέει:

FMDVFSITV

Αυτό νομίζω πως αρκεί.

Link to comment
Share on other sites

Thanks a lot φίλε!

Σε υπερευχαριστώ!

ΥΓ> Στην AVC την έβαλες κι εσύ; κάνει καλή δουλειά;

Link to comment
Share on other sites

Όχι, εγώ την έβαλα μόνος! Δεν είναι δύσκολο, αλλά για 20 Ευρώ που σε χρεώνουν παραπάνω κάντο εκεί. Θα δεις σίγουρα καλύτερη απόκριση, εγώ πάντως έχω και λίγο περισσότερη δύναμη ψηλά.

Link to comment
Share on other sites

Καλα οτι θελει λεει ο καθενας

Που ακριβως δεν σε ικανοποιησε η απαντηση μου και βγαζεις συμπερασμα οτι λεω οτι θελω?

Δεν ειναι απαντηση αυτη ρε φιλε,δικιο εχεις αλλα γραφε πιο καλα!

????????

Link to comment
Share on other sites

Καλα οτι θελει λεει ο καθενας

Αυτο ειναι σιγουρο..

Ενοειτε οτι εχει καλυτερη αποκριση στο γκαζι με την forge ειδικα εαν η μαμα dv ηταν στα τελευταια της..

Επισης εχω παρατηρησει και 0.2bar περισσοτερα στις 6.000 απο οτι ειχα πριν..

Link to comment
Share on other sites

Εκεί που την αγόρασε και ο S8N (sorry, αλλά δεν ξέρω το όνομά του!!), και από εκεί που θα την πάρω κι εγώ

AVC Weber Service ΕΠΕ.. τηλ 210 924 1413

Είναι 2 κωδικοί!

Ενας για την Κ04 (Leon Cupra, S3, GTI Edition 30) ---> FMDVFSITV-R

Ενας για την Κ03 του GTI ---> FMDVFSITV

Από τηλεφώνου που με ενημέρωσαν για την σκάστρα για το gti, ενδεικτικά 280, ή 300 περασμένη. Και προτιμώ να μου την περάσουν αυτοί!

To R κάνει τη διαφορά!

Edited by Latousakis
Link to comment
Share on other sites

μια ερωτηση σχετικα με σκαστρες, για να μην ανοιγω καινουργιο θεμα...

ισχυει οτι οι σκαστρες διπλου εμβολου δε σε ριχνουν σε safe mode ενω ακουγονται κιολας?...

μιλαω για κινητηρα 20VT 2003 μοντελο οπου δε δεχεται καμια σκαστρα ανοιχτου τυπου!!!

Link to comment
Share on other sites

Ηλεκτρόγκαζο και ανοιχτού τύπου = μη συμβατά πράγματα... Οπότε δε μπορώ να στο βεβαιώσω πως ισχύει Γιάννη...

Στο 4άρι μου παντως είχα μια ανοιχτού μονοέμβολη της HKS (αυθεντική), η οποία ΕΚΑΝΕ χοντρό ΨΣΣΣΣΣ (μάρτυς και η Ιωάννα που μου είχε βγάλει το αμάξι μου συναχωμένο!!!)

Link to comment
Share on other sites

μια ερωτηση σχετικα με σκαστρες, για να μην ανοιγω καινουργιο θεμα...

ισχυει οτι οι σκαστρες διπλου εμβολου δε σε ριχνουν σε safe mode ενω ακουγονται κιολας?...

μιλαω για κινητηρα 20VT 2003 μοντελο οπου δε δεχεται καμια σκαστρα ανοιχτου τυπου!!!

Δέν ξέρω για πιά λές συγκεκριμένα πάντως η Greddy που έχω εγώ και μάλιστα ανοιχτού τύπου και τρελό τσούφ κάνει καί δέ με ρίχνει ούτε σε safe mode ούτε στα χαμηλά ούτε στα ψηλά ούτε πουθενά.

Link to comment
Share on other sites

Δέν ξέρω για πιά λές συγκεκριμένα πάντως η Greddy που έχω εγώ και μάλιστα ανοιχτού τύπου και τρελό τσούφ κάνει καί δέ με ρίχνει ούτε σε safe mode ούτε στα χαμηλά ούτε στα ψηλά ούτε πουθενά.

λεπτομερειες...κωδικος...τιμη...κλπκλπ

αντε ρε phantom μηπως μπορεσω κι εγω να ακουσω λιγο τσαφ τσουφ!!! :lol:

Link to comment
Share on other sites

λεπτομερειες...κωδικος...τιμη...κλπκλπ

αντε ρε phantom μηπως μπορεσω κι εγω να ακουσω λιγο τσαφ τσουφ!!! :rolleyes:

Θα στο στείλω σε mp3 να το ακούσεις :lol: :lol: :lol:

Θα σου βρώ ένα link απο το ebay και θα στο στείλω να δείς.

Edit: Αυτή είναι η σκάστρα και θα χρειαστείς και αυτό άν δέν είναι μέσα στη συσκευασία.

Edited by phantom
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.