Geonet Posted December 14, 2006 Report Share Posted December 14, 2006 Ενημερώστε με... ο πατέρας μου έχει ένα Passat 1.8T 2001 με 140.000 χιλιόμετρα... Θεωρώ πως πάει πλέον βάρκα γιαλό και οτι πρέπει να αλλάξει αμορτισέρ. Εσείς τι λέτε πρέπει να τα αλλάξει και τι να βάλει; Η χρήση του είναι αστική και ταξίδια εθνικής οδού.(υπόψιν είναι οικογενειακό) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
konstantinos passat Posted December 14, 2006 Author Report Share Posted December 14, 2006 Ριξε μια ματια στις προηγουμενες σελιδες φιλε μου και σιγουρα θα εχεις μια πληρη εικονα σχεδον ολης της διαθεσιμης γκαμας επιλογων. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geonet Posted December 14, 2006 Report Share Posted December 14, 2006 τα διάβασα τα προηγούμενα. επειδή δεν πολυκαταλαβαίνω θα ήθελα μια πρόταση να ξέρω που να κινηθώ. Ευχαριστώ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
konstantinos passat Posted December 14, 2006 Author Report Share Posted December 14, 2006 Βασικα ακρη βγαινει μιας και αναλυονται ολες οι λυσεις της αγορας με τα + και τα - Ειπες οτι θελεις να διατηρησει οικογενειακο και ταξιδιαρικο χαρακτηρα. Μεχρι ποσα εισαι διατεθιμενος να δωσεις? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geonet Posted December 15, 2006 Report Share Posted December 15, 2006 Για να μην σας πρίζω μπορείτε να μου πείτε μια οικονομική λύση που εσείς κρίνετε αξιόλογη; Δεν ξέρω απο τιμές. Ενα χιλιάρικο είναι καλά; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
konstantinos passat Posted December 15, 2006 Author Report Share Posted December 15, 2006 Μπορεις να κοιταξεις κατι σε Bilstein-H&R πχ που παιζει κοντα ¤700-800 καθως επισης και ενα κιτ KW Variant I που παιζει και αυτο εκει κοντα στα ¤800-900. Βεβαια αν δεν θελεις να χαμηλωσει το αυτοκινητο μπορεις να παρεις μονο αμορτισερ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest dinospla Posted March 7, 2007 Report Share Posted March 7, 2007 Ξέρει κανείς τι αμορτισέρ φοράει το passat του 1995 1.8cc 8V εργοστασιακά??? Έχει να προτείνει κανείς τι να βάλω? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest pankrok Posted April 15, 2007 Report Share Posted April 15, 2007 παιδια καλως σας βρηκα και συγχαρητηρια για το χωρο. εχω ενα παραπλησιο προβλημα με παραπανω: passat 18Τ 9ος 2000 (αληθεια ποιος εινα ο κωδικος του μοντελου?) βαρκα γιαλο (οχι οτι ετριβε και ποτε αλλα εστω) η εμπειρια μου με ενα fiesta 04 εδειξε οτι η επιλογη bilstein B8 (sprint) - H&R 35mm εδωσε εκπληκτικα αποτελεσματα τοσο σε κρατημα οσο και σε ανεση και τ εξηγω το τελευταιο. το αυτοκινητο ειχε και καλα πιο σπορ αναρτηση απο μαμα (επιλογη εξοπλισμου trend) με 15αρες. πηγα σε 16αρες και αναρτηση και τελικα οι μικρες διαδρομες της αναρτησης (λακουβακια, διαχωριστικα λεοφορειολωριδων, γραμμες τραμ) περνανε πλεον χωρις μπινελικια ενω ταυτοχρονα το αυτοκινητο εσφιξε αισθητα σε ανωμαλιες χαμηλης συχνοτητας και μεγαλου πλατους (στροφες, αλλαγες λωριδας, κυματισμος εθνικης οδου κλπ) ανελπιστα καλο αποτελεσμα δηλαδη. θα προχωρουσα αφοβα λοιπον σε παρομοια λυση (την οποια επισης δοκιμασε φιλος σε Α147 με ιδια αποτελεσματα) για το passat του πατερα αλλα δε θελω να χαμηλωσει. ετσι λοιπον θα ηθελα μια απαντηση στα παρακατω: α) τα τουρμπισια πασσατ του 2000 (pro facelift) ειναι πιο χαμηλα απο τα υπολοιπα και αν ναι ποσο? β) σε τετοιο τουρμπισιο πασσατ το ελατηριο χαμηλωματως των 35 πχ χιλιοστων το χαμηλωνει οντως περι τα 35 χιλιοστα η επειδη ηταν ηδη πιο χαμηλο 10-15 χιλιοστα (αν το α εινια αληθεια) μιλαμε για αλλα 20? το ερωτημα ειναι κρισιμο γιατι παιζει σοβαρο ρολο στην επιλογη μεταξυ bilstein B6 (sport- μαμα υψος και μεχρι 20χιλιοστα κατω) και Β8 (sprint για χαμηλωμα απο 20 και κατω) , καθως η προηγουμενη μου εμπειρια σε peugeot 205 εδειξε οτι το Β6 με χαμηλωμα 35 χιλιοστα τερματιζει γ) εχει δοκιμασει κανεις αλλο ελατηριο ΜΗ χαμηλωματως ? η H&R βγαζει για καποια μοντελα αλλα δε βρηκα στον καταλογο για το δικο μου. αυτα ειναι τελικα πιο κουτσουρε ακομα και απο το μαμα (του 18Τ παντα)? δ)και τελος εστω οτι μενουμε στο μαμα ελατηριο bilstein B6 sport η koni FSD? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
konstantinos passat Posted April 16, 2007 Author Report Share Posted April 16, 2007 Καταρχην καλωσορισες. Αν θελεις περνα μια απο το ''Παρουσιαση Νεων Μελων'' να σε καλωσορισουμε και επισημα Σχετικα με τα ερωτηματα σου τωρα. passat 18Τ 9ος 2000 (αληθεια ποιος εινα ο κωδικος του μοντελου?) Β5 ειναι ο κωδικος. βαρκα γιαλο (οχι οτι ετριβε και ποτε αλλα εστω) Σε αυτο θα διαφωνησω.Το Passat εχει απο τα καλυτερα πλαισια και για την κατηγορια του στριβει πολυ καλα,αρκει να μην φοβηθεις τις κλισεις που παιρνει λογο μαλακης αναρτησης. α) τα τουρμπισια πασσατ του 2000 (pro facelift) ειναι πιο χαμηλα απο τα υπολοιπα και αν ναι ποσο? Τα 1.8Τ φορανε την sport αναρτηση η οποια εχει χαμηλοτερα ελατηρια κατα 15mm και λιγο πιο σφιχτα αμορτισερ. β) σε τετοιο τουρμπισιο πασσατ το ελατηριο χαμηλωματως των 35 πχ χιλιοστων το χαμηλωνει οντως περι τα 35 χιλιοστα η επειδη ηταν ηδη πιο χαμηλο 10-15 χιλιοστα (αν το α εινια αληθεια) μιλαμε για αλλα 20? Τα ελατηρια ειναι αυτα που χαμηλωνουν το αμαξι.Ετσι,αν βαλεις ενα ελτηρια 15mm θα χαμηλωσει 15mm,αν τα βγαλεις και βαλεις ελατηρια 35mm θα χαμηλωσει 35mm. Στην χειροτερη να καθησει και λιγο μετα απο καιρο. γ) εχει δοκιμασει κανεις αλλο ελατηριο ΜΗ χαμηλωματως ? Τα περισσοτερα ελατηρια που ειναι aftermarket ειναι χαμηλωματος. Μηπως εννοεις αμορτισερ? Αν δεν θελεις να χαμηλωσει το αυτοκινητο αλλα να αποκτησει πιο σφιχτη αισθηση,τοτε πρεπει να βαλεις αλλα αμορτισερ και οχι ελατηρια. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest pankrok Posted April 16, 2007 Report Share Posted April 16, 2007 κωνσταντινε ευχαριστω για την απαντηση σου στο β εννοω τα 35 χιλιοστα απο ποια αναφορα χαμηλωνουν? η hr εχει ενα σετ ελατηριων για το αυτοκινητο αυτο (εκτος απο ντηζελ) αρα απο πιο υψος παω 35 κατω? απο το 1.8 η απο 1.8Τ? γ) οχι εννοω ελατηρια (τα αμορτισερ ειναι δεδομενα) η εμεπιρια απο τα HR εδειξε οτι ακομα και ενα σκληρο aftermarket ελατηριο μπορει να ειναι πολυ πιο ανετο απο τα δηθεν σπορ ελατηρια που βαζουν ολοι οι κατασκευαστες για πιο "καλα" οσο για το κρατημα ειχα τν ιδια αποψη με σενα (στην εως τωρα μαμα εκδοση) για το οτι αν δεν το φοβηθεις στριβει. ΤΟ πλαισιο ναι ειναι εξαιρετικα ακαμπτο και αυτο βοηθαει. ετυχε ομως να οδηγω για 4-5 μηνες ενα εταιρικο mondeo station tdci. Με 140000 χιλιομετρα , 6 ετων ομοιως , με καμια αλλαγη αμορτισερ και ομως καμια σχεση τα δυο αυτοκινητα. αυτο δεν το φοβοσουνα απλα το εχωνες και εστριβε σα να οδηγουσες ενα μεσαιο αυτοκινητο απο τα καλα κιολας. πλαισιο ομοιως στιβαρο (ισως λιγοτερο απο το πασσατ) αλλα αισθηση τιμονιου ασυγκριτη. περιμενω βεβαια να δω μεγαλη διαφορα με τα bilstein στο πασσατακι του πατερα. σε 3 αυτοκινητα τα εχω βαλει και εχουν κανει θαυματα. παντως βλεπω να μην τα αλλαζω τα ελατηρια αν δεν βρεθει κανας μαστορας που να μου πει "με αυτο το ελατηριο το αυτοκινητο θα χαμηλωσει τοσο, με το αλλο τοσο και με αυτο τοσο" και μεχρι στιγμης κανεις δε βαζει χερι στη φωτια. αληθεια κανας μαστορας που να εχει τιμησει το πασσατ σε στησιμο υπαρχει? σορρυ για το μακρυ ποστ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
konstantinos passat Posted April 17, 2007 Author Report Share Posted April 17, 2007 Τα 35 χιλιοστα χαμηλωνουν απο την μαμα μορφη του αυτοκινητου ειτε ειναι τουρμπο ειτε οχι. Φαντασου στο τουρμπο ειναι πχ 10 ποντους απο το εδαφος και βαζουν τα σπορ και γινεται 13. Αν βαλεις τα 35αρια θα γινει 6,5 εκατοστα. Πιστευω να καταλαβες. Να βαλει καποιος το χερι του στην φωτια ποτε δεν υπαρχει. Απλα ισχυει αυτο που σου ειπα,μετα απο λιγο καιρο αντε να κατσουν ελαχιστα ακομα. Τι εννοεις να εχει τιμησει το αμαξι σε στησιμο?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest pankrok Posted April 17, 2007 Report Share Posted April 17, 2007 εννοω να εχει ασχοληθει σοβαρα με το στησιμο του αυτοκινητου και οχι να πει "μμμ νταξ τωρα αυτος με το πασσατ την ειδε γρηγορος και θελει και αναρτηση τρομαρα του, μητσοοοο καντου μια φθυγραμμηση να φευγει εχουμε και δουλειες". κοινως ποιος χαιρει εμπιστοσυνης απο τις εμπειριες των μελων , γιατι για να διαβασω ολα τα ποστ (το παλευω αλλα ειναι και πολλα) με το χρονο που εχω για ιντερνετ δυστυχως αδυνατο... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sw6jin Posted August 21, 2007 Report Share Posted August 21, 2007 Επειδή έχω μπερδευτεί με όλα αυτά περί ανάρτησης και δεν είδα κάπου για Passat 2003 μοντέλο 1.6, τι θα προτείνατε να βάλω γιατί τώρα πάει σα βάρκα στο γυαλό? Από τιμές και τέτοια δε θέλω να βάλω κάτι ακριβό λόγω αμέτρητων εξόδων που έχω αυτόν τον καιρό. Από θέμα άνεσης με ενδιαφέρει πολύ μιας και δεν είναι αυτοκίνητο για αγώνες και να κάνει το στομάχι πέτρα σε κάποια ταξίδια. Σε ένα παλιό Vento που είχα εδώ και πολλά χρόνια είχα βάλει KONI κόκκινα ρυθμιζόμενα και ήταν πάρα πολύ καλά. Τώρα από άλλες μάρκες δεν έχω δεί τι γίνεται τουλάχιστον σε δικό μου αυτοκίνητο. Οπότε θέλα τα φώτα σας. ΤΥ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Passatcl Posted September 14, 2007 Report Share Posted September 14, 2007 Παιδια να ρωτησω κατι. Εχω στο passat b3 μου μαμα ελατηρια κ bilstein κιτρινα χοντροφυσιγκα μπροστα κ κανονικα πίσω. Τωρα θελω να το χαμηλώσω λιγο. Τι μπορω να κάνω? Μπορώ να βαλω ελατηρια χαμηλώματος χωρις να αλλάξω τα αμορτισερ μου? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
skar Posted September 15, 2007 Report Share Posted September 15, 2007 τι αμορτισερ προτεινετε για πασσατ του 1995? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Passatcl Posted September 16, 2007 Report Share Posted September 16, 2007 Bilstein κιτρινα! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
skar Posted September 17, 2007 Report Share Posted September 17, 2007 Ευχαριστω για την απαντηση ομως θα ηθελα να ρωτησω κατι ακομα.Με τα μαμα ελατηρια μηπως θα κοπαναει?και κατι αλλο υπαρχουν bilstein κιτρινα λεπτοκαλαμα και χοντροκαλαμα και αν ναι ποια η διαφορα τους? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TSAKHS-EYBOIA Posted September 18, 2007 Report Share Posted September 18, 2007 (edited) - ριξε μια ματια στο επισημο site: www.bilsteinsuspension.com και εδω: http://www.jackit.com/Shocks/Bilstein_main.htm Edited September 18, 2007 by TSAKHS-EVIA Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
OrEsTiS82 Posted November 14, 2008 Report Share Posted November 14, 2008 (edited) Παιδια θελω να το χαμηλωσω, περασα απο ενα μαγαζι και ρωτησα και μου ειπαν 240 ευρω για ελατηρια + τοποθετηση, νομιζω Bilstein μου ειπε,μου διεφυγε η μαρκα γιατι ετσι απλα μπηκα να ρωτησω και δεν προσεχα,ειναι καλη τιμη η να ψαξω και για καλυτερες τιμες; Το θεμα σου συγχωνευτηκε και μετακινηθηκε εδω. Edited November 15, 2008 by konstantinos passat Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
konstantinos passat Posted November 15, 2008 Author Report Share Posted November 15, 2008 Παιδια θελω να το χαμηλωσω, περασα απο ενα μαγαζι και ρωτησα και μου ειπαν 240 ευρω για ελατηρια + τοποθετηση, νομιζω Bilstein μου ειπε,μου διεφυγε η μαρκα γιατι ετσι απλα μπηκα να ρωτησω και δεν προσεχα,ειναι καλη τιμη η να ψαξω και για καλυτερες τιμες;Το θεμα σου συγχωνευτηκε και μετακινηθηκε εδω. Bilstein ελατηρια??Σιγουρα? Η τιμη μονο για ελατηρια μαζι με τοποθετηση ειναι καλη. Αλλα εχεις αμορτισερ μαμα?Θα βαλεις τα ελατηρια χαμηλωματος σε μαμα αμορτισερ?Δεν θα σου λειτουργει σωστα και θα σου χαλασει τα αμορτισερ. Για μενα καλυτερα να βαλεις αμορτισερ και ελατηρια πακετο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
antoniss Posted November 27, 2008 Report Share Posted November 27, 2008 (edited) καλημερα εβριπαντι και καλως σας βρηκα. εχθες εγινα κατοχος ενος passat 01 1.6. θελω να αλλαξω αμορτισερ χωρις να χαμηλωσει/σκληρηνει και να γινει ποιο σταθερο σε στροφες (να μην γερνει τοσο) αν καταλαβα αυτο που ταιριαζει ειναι το blistein μαυρο? αν οχι, τι αλλο γυρω στο 300αρι - 500αρι ¤. τα koni ρυθμιζομενα ειναι καλα ? και ποσο κοστιζουν ? παρεπιπτωντος ποιος ειναι ο κωδικος του αμαξιου? ευχαριστω Edited November 27, 2008 by antoniss Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
konstantinos passat Posted November 27, 2008 Author Report Share Posted November 27, 2008 καλημερα εβριπαντι και καλως σας βρηκα.εχθες εγινα κατοχος ενος passat 01 1.6. θελω να αλλαξω αμορτισερ χωρις να χαμηλωσει/σκληρηνει και να γινει ποιο σταθερο σε στροφες (να μην γερνει τοσο) αν καταλαβα αυτο που ταιριαζει ειναι το blistein μαυρο? αν οχι, τι αλλο γυρω στο 300αρι - 500αρι ¤. τα koni ρυθμιζομενα ειναι καλα ? και ποσο κοστιζουν ? παρεπιπτωντος ποιος ειναι ο κωδικος του αμαξιου? ευχαριστω Καλησπερα καλωσορισες και καλοριζικο το αμαξι σου!! Αν θελεις κανε μας μια παρουσιαση σου στο Γνωριμια Νεων Μελων. Για να αλλαξεις μονο αμορτισερ μπορεις να βαλεις τα bilstein που ειναι για χωρις χαμηλωμα.Δεν θυμαμαι αν βγαινει και κιτρινη τετοια σειρα ή μονο μαυρη. Τα κονι τα ρυθμιζομενα ειναι επισης καλη επιλογη. Αν εννοεις κωδικο μοντελου,B5 ειναι το οχι facelift και Β5.5 το facelift. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tounasL Posted November 27, 2008 Report Share Posted November 27, 2008 .Για να αλλαξεις μονο αμορτισερ μπορεις να βαλεις τα bilstein που ειναι για χωρις χαμηλωμα.Δεν θυμαμαι αν βγαινει και κιτρινη τετοια σειρα ή μονο μαυρη. Τα κονι τα ρυθμιζομενα ειναι επισης καλη επιλογη. Τα μόνα bilstein που πρέπει να χρησιμοποιούνται σε χαμηλωμένα αυτοκίνητα είναι η σειρά sprint.(χρώμα κίτρινα) Από εκεί και πέρα για αυτοκίνητα με νορμάλ ύψος υπάρχει η σειρά sport(xρώμα κίτρινα) τα οποία είναι πιο σκληρά από τα μαμά αμορτισέρ αλλά πιο μαλακά από τη σειρά sprint. Τέλος υπάρχει και η άθλια (κατά την άποψη μου) σειρά original (χρώματος μαύρου), η οποία είναι μια αποτυχημένη προσπάθεια της bilstein να μπεί στο χώρο των φτηνών αμορτισέρ. Δηλαδή όσο καλές είναι οι κίτρινες σειρές των bilstein τόσο άχρηστη είναι η μαύρη. Αν χρησιμοποιήσουμε τη σειρά sport σε χαμηλωμένα αυτοκίνητα στην αρχή η ανάρτηση θα μας φανεί πολύ καλή.... Τα αμορτισέρ όμως θα φθαρούν πολύ πιο γρήγορα από το κανονικό. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
konstantinos passat Posted November 28, 2008 Author Report Share Posted November 28, 2008 Δεν θυμομουν αν υπηρχε κιτρινη σειρα μη χαμηλωματος οποτε thanks. Οποτε αφου δεν θελεις χαμηλωμα πας για τα κιτρινα μη χαμηλωματος. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
antoniss Posted November 30, 2008 Report Share Posted November 30, 2008 μιλαμε τοτε για τα bilstein sport τα συγκεκριμενα τα βρηκα 500¤ με εγκατασταση (ευθηγραμμιση-ζυγοσταθμιση) ειναι καλα? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...