Jump to content
konstantinos passat

Περι αναρτησης.

Recommended Posts

Ενημερώστε με...

ο πατέρας μου έχει ένα Passat 1.8T 2001 με 140.000 χιλιόμετρα...

Θεωρώ πως πάει πλέον βάρκα γιαλό και οτι πρέπει να αλλάξει αμορτισέρ. Εσείς τι λέτε πρέπει να τα αλλάξει και τι να βάλει;

Η χρήση του είναι αστική και ταξίδια εθνικής οδού.(υπόψιν είναι οικογενειακό)

Link to comment
Share on other sites

Ριξε μια ματια στις προηγουμενες σελιδες φιλε μου και σιγουρα θα εχεις μια πληρη εικονα σχεδον ολης της διαθεσιμης γκαμας επιλογων.

Link to comment
Share on other sites

τα διάβασα τα προηγούμενα.

επειδή δεν πολυκαταλαβαίνω θα ήθελα μια πρόταση να ξέρω που να κινηθώ.

Ευχαριστώ

Link to comment
Share on other sites

Βασικα ακρη βγαινει μιας και αναλυονται ολες οι λυσεις της αγορας με τα + και τα -

Ειπες οτι θελεις να διατηρησει οικογενειακο και ταξιδιαρικο χαρακτηρα.

Μεχρι ποσα εισαι διατεθιμενος να δωσεις?

Link to comment
Share on other sites

Για να μην σας πρίζω μπορείτε να μου πείτε μια οικονομική λύση που εσείς κρίνετε αξιόλογη;

Δεν ξέρω απο τιμές. Ενα χιλιάρικο είναι καλά;

Link to comment
Share on other sites

Μπορεις να κοιταξεις κατι σε Bilstein-H&R πχ που παιζει κοντα ¤700-800 καθως επισης και ενα κιτ KW Variant I που παιζει και αυτο εκει κοντα στα ¤800-900.

Βεβαια αν δεν θελεις να χαμηλωσει το αυτοκινητο μπορεις να παρεις μονο αμορτισερ.

Link to comment
Share on other sites

Guest dinospla

Ξέρει κανείς τι αμορτισέρ φοράει το passat του 1995 1.8cc 8V εργοστασιακά???

Έχει να προτείνει κανείς τι να βάλω?

Link to comment
Share on other sites

Guest pankrok

παιδια καλως σας βρηκα και συγχαρητηρια για το χωρο.

εχω ενα παραπλησιο προβλημα με παραπανω:

passat 18Τ 9ος 2000 (αληθεια ποιος εινα ο κωδικος του μοντελου?) βαρκα γιαλο (οχι οτι ετριβε και ποτε αλλα εστω)

η εμπειρια μου με ενα fiesta 04 εδειξε οτι η επιλογη bilstein B8 (sprint) - H&R 35mm εδωσε εκπληκτικα αποτελεσματα τοσο σε κρατημα οσο και σε ανεση και τ εξηγω το τελευταιο. το αυτοκινητο ειχε και καλα πιο σπορ αναρτηση απο μαμα (επιλογη εξοπλισμου trend) με 15αρες. πηγα σε 16αρες και αναρτηση και τελικα οι μικρες διαδρομες της αναρτησης (λακουβακια, διαχωριστικα λεοφορειολωριδων, γραμμες τραμ) περνανε πλεον χωρις μπινελικια ενω ταυτοχρονα το αυτοκινητο εσφιξε αισθητα σε ανωμαλιες χαμηλης συχνοτητας και μεγαλου πλατους (στροφες, αλλαγες λωριδας, κυματισμος εθνικης οδου κλπ)

ανελπιστα καλο αποτελεσμα δηλαδη.

θα προχωρουσα αφοβα λοιπον σε παρομοια λυση (την οποια επισης δοκιμασε φιλος σε Α147 με ιδια αποτελεσματα) για το passat του πατερα αλλα δε θελω να χαμηλωσει.

ετσι λοιπον θα ηθελα μια απαντηση στα παρακατω:

α) τα τουρμπισια πασσατ του 2000 (pro facelift) ειναι πιο χαμηλα απο τα υπολοιπα και αν ναι ποσο?

β) σε τετοιο τουρμπισιο πασσατ το ελατηριο χαμηλωματως των 35 πχ χιλιοστων το χαμηλωνει οντως περι τα 35 χιλιοστα η επειδη ηταν ηδη πιο χαμηλο 10-15 χιλιοστα (αν το α εινια αληθεια) μιλαμε για αλλα 20? το ερωτημα ειναι κρισιμο γιατι παιζει σοβαρο ρολο στην επιλογη μεταξυ bilstein B6 (sport- μαμα υψος και μεχρι 20χιλιοστα κατω) και Β8 (sprint για χαμηλωμα απο 20 και κατω) , καθως η προηγουμενη μου εμπειρια σε peugeot 205 εδειξε οτι το Β6 με χαμηλωμα 35 χιλιοστα τερματιζει

γ) εχει δοκιμασει κανεις αλλο ελατηριο ΜΗ χαμηλωματως ? η H&R βγαζει για καποια μοντελα αλλα δε βρηκα στον καταλογο για το δικο μου. αυτα ειναι τελικα πιο κουτσουρε ακομα και απο το μαμα (του 18Τ παντα)?

δ)και τελος εστω οτι μενουμε στο μαμα ελατηριο bilstein B6 sport η koni FSD?

Link to comment
Share on other sites

Καταρχην καλωσορισες. :blink:

Αν θελεις περνα μια απο το ''Παρουσιαση Νεων Μελων'' να σε καλωσορισουμε και επισημα :blink:

Σχετικα με τα ερωτηματα σου τωρα.

passat 18Τ 9ος 2000 (αληθεια ποιος εινα ο κωδικος του μοντελου?)

Β5 ειναι ο κωδικος.

βαρκα γιαλο (οχι οτι ετριβε και ποτε αλλα εστω)

Σε αυτο θα διαφωνησω.Το Passat εχει απο τα καλυτερα πλαισια και για την κατηγορια του στριβει πολυ καλα,αρκει να μην φοβηθεις τις κλισεις που παιρνει λογο μαλακης αναρτησης.

α) τα τουρμπισια πασσατ του 2000 (pro facelift) ειναι πιο χαμηλα απο τα υπολοιπα και αν ναι ποσο?

Τα 1.8Τ φορανε την sport αναρτηση η οποια εχει χαμηλοτερα ελατηρια κατα 15mm και λιγο πιο σφιχτα αμορτισερ.

β) σε τετοιο τουρμπισιο πασσατ το ελατηριο χαμηλωματως των 35 πχ χιλιοστων το χαμηλωνει οντως περι τα 35 χιλιοστα η επειδη ηταν ηδη πιο χαμηλο 10-15 χιλιοστα (αν το α εινια αληθεια) μιλαμε για αλλα 20?

Τα ελατηρια ειναι αυτα που χαμηλωνουν το αμαξι.Ετσι,αν βαλεις ενα ελτηρια 15mm θα χαμηλωσει 15mm,αν τα βγαλεις και βαλεις ελατηρια 35mm θα χαμηλωσει 35mm.

Στην χειροτερη να καθησει και λιγο μετα απο καιρο.

γ) εχει δοκιμασει κανεις αλλο ελατηριο ΜΗ χαμηλωματως ?

Τα περισσοτερα ελατηρια που ειναι aftermarket ειναι χαμηλωματος.

Μηπως εννοεις αμορτισερ?

Αν δεν θελεις να χαμηλωσει το αυτοκινητο αλλα να αποκτησει πιο σφιχτη αισθηση,τοτε πρεπει να βαλεις αλλα αμορτισερ και οχι ελατηρια.

Link to comment
Share on other sites

Guest pankrok

κωνσταντινε ευχαριστω για την απαντηση σου

στο β εννοω τα 35 χιλιοστα απο ποια αναφορα χαμηλωνουν? η hr εχει ενα σετ ελατηριων για το αυτοκινητο αυτο (εκτος απο ντηζελ) αρα απο πιο υψος παω 35 κατω? απο το 1.8 η απο 1.8Τ?

γ) οχι εννοω ελατηρια (τα αμορτισερ ειναι δεδομενα) η εμεπιρια απο τα HR εδειξε οτι ακομα και ενα σκληρο aftermarket ελατηριο μπορει να ειναι πολυ πιο ανετο απο τα δηθεν σπορ ελατηρια που βαζουν ολοι οι κατασκευαστες για πιο "καλα"

οσο για το κρατημα ειχα τν ιδια αποψη με σενα (στην εως τωρα μαμα εκδοση) για το οτι αν δεν το φοβηθεις στριβει. ΤΟ πλαισιο ναι ειναι εξαιρετικα ακαμπτο και αυτο βοηθαει. ετυχε ομως να οδηγω για 4-5 μηνες ενα εταιρικο mondeo station tdci. Με 140000 χιλιομετρα , 6 ετων ομοιως , με καμια αλλαγη αμορτισερ και ομως καμια σχεση τα δυο αυτοκινητα. αυτο δεν το φοβοσουνα απλα το εχωνες και εστριβε σα να οδηγουσες ενα μεσαιο αυτοκινητο απο τα καλα κιολας. πλαισιο ομοιως στιβαρο (ισως λιγοτερο απο το πασσατ) αλλα αισθηση τιμονιου ασυγκριτη.

περιμενω βεβαια να δω μεγαλη διαφορα με τα bilstein στο πασσατακι του πατερα. σε 3 αυτοκινητα τα εχω βαλει και εχουν κανει θαυματα.

παντως βλεπω να μην τα αλλαζω τα ελατηρια αν δεν βρεθει κανας μαστορας που να μου πει "με αυτο το ελατηριο το αυτοκινητο θα χαμηλωσει τοσο, με το αλλο τοσο και με αυτο τοσο" και μεχρι στιγμης κανεις δε βαζει χερι στη φωτια.

αληθεια κανας μαστορας που να εχει τιμησει το πασσατ σε στησιμο υπαρχει?

σορρυ για το μακρυ ποστ...

Link to comment
Share on other sites

Τα 35 χιλιοστα χαμηλωνουν απο την μαμα μορφη του αυτοκινητου ειτε ειναι τουρμπο ειτε οχι.

Φαντασου στο τουρμπο ειναι πχ 10 ποντους απο το εδαφος και βαζουν τα σπορ και γινεται 13.

Αν βαλεις τα 35αρια θα γινει 6,5 εκατοστα.

Πιστευω να καταλαβες.

Να βαλει καποιος το χερι του στην φωτια ποτε δεν υπαρχει.

Απλα ισχυει αυτο που σου ειπα,μετα απο λιγο καιρο αντε να κατσουν ελαχιστα ακομα.

Τι εννοεις να εχει τιμησει το αμαξι σε στησιμο??

Link to comment
Share on other sites

Guest pankrok

εννοω να εχει ασχοληθει σοβαρα με το στησιμο του αυτοκινητου και οχι να πει "μμμ νταξ τωρα αυτος με το πασσατ την ειδε γρηγορος και θελει και αναρτηση τρομαρα του, μητσοοοο καντου μια φθυγραμμηση να φευγει εχουμε και δουλειες".

κοινως ποιος χαιρει εμπιστοσυνης απο τις εμπειριες των μελων , γιατι για να διαβασω ολα τα ποστ (το παλευω αλλα ειναι και πολλα) με το χρονο που εχω για ιντερνετ δυστυχως αδυνατο...

Link to comment
Share on other sites

Επειδή έχω μπερδευτεί με όλα αυτά περί ανάρτησης και δεν είδα κάπου για Passat 2003 μοντέλο 1.6, τι θα προτείνατε να βάλω γιατί τώρα πάει σα βάρκα στο γυαλό? Από τιμές και τέτοια δε θέλω να βάλω κάτι ακριβό λόγω αμέτρητων εξόδων που έχω αυτόν τον καιρό. Από θέμα άνεσης με ενδιαφέρει πολύ μιας και δεν είναι αυτοκίνητο για αγώνες και να κάνει το στομάχι πέτρα σε κάποια ταξίδια.

Σε ένα παλιό Vento που είχα εδώ και πολλά χρόνια είχα βάλει KONI κόκκινα ρυθμιζόμενα και ήταν πάρα πολύ καλά. Τώρα από άλλες μάρκες δεν έχω δεί τι γίνεται τουλάχιστον σε δικό μου αυτοκίνητο. Οπότε θέλα τα φώτα σας.

ΤΥ.

Link to comment
Share on other sites

Παιδια να ρωτησω κατι. Εχω στο passat b3 μου μαμα ελατηρια κ bilstein κιτρινα χοντροφυσιγκα μπροστα κ κανονικα πίσω. Τωρα θελω να το χαμηλώσω λιγο. Τι μπορω να κάνω? Μπορώ να βαλω ελατηρια χαμηλώματος χωρις να αλλάξω τα αμορτισερ μου?

Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστω για την απαντηση ομως θα ηθελα να ρωτησω κατι ακομα.Με τα μαμα ελατηρια μηπως θα κοπαναει?και κατι αλλο υπαρχουν bilstein κιτρινα λεπτοκαλαμα και χοντροκαλαμα και αν ναι ποια η διαφορα τους?

Link to comment
Share on other sites

Παιδια θελω να το χαμηλωσω, περασα απο ενα μαγαζι και ρωτησα και μου ειπαν 240 ευρω για ελατηρια + τοποθετηση, νομιζω Bilstein μου ειπε,μου διεφυγε η μαρκα γιατι ετσι απλα μπηκα να ρωτησω και δεν προσεχα,ειναι καλη τιμη η να ψαξω και για καλυτερες τιμες;

Το θεμα σου συγχωνευτηκε και μετακινηθηκε εδω.

Edited by konstantinos passat
Link to comment
Share on other sites

Παιδια θελω να το χαμηλωσω, περασα απο ενα μαγαζι και ρωτησα και μου ειπαν 240 ευρω για ελατηρια + τοποθετηση, νομιζω Bilstein μου ειπε,μου διεφυγε η μαρκα γιατι ετσι απλα μπηκα να ρωτησω και δεν προσεχα,ειναι καλη τιμη η να ψαξω και για καλυτερες τιμες;

Το θεμα σου συγχωνευτηκε και μετακινηθηκε εδω.

Bilstein ελατηρια??Σιγουρα?

Η τιμη μονο για ελατηρια μαζι με τοποθετηση ειναι καλη.

Αλλα εχεις αμορτισερ μαμα?Θα βαλεις τα ελατηρια χαμηλωματος σε μαμα αμορτισερ?Δεν θα σου λειτουργει σωστα και θα σου χαλασει τα αμορτισερ.

Για μενα καλυτερα να βαλεις αμορτισερ και ελατηρια πακετο.

Link to comment
Share on other sites

καλημερα εβριπαντι και καλως σας βρηκα.

εχθες εγινα κατοχος ενος passat 01 1.6. love.gif

θελω να αλλαξω αμορτισερ χωρις να χαμηλωσει/σκληρηνει και να γινει ποιο σταθερο σε στροφες (να μην γερνει τοσο)

αν καταλαβα αυτο που ταιριαζει ειναι το blistein μαυρο?

αν οχι, τι αλλο γυρω στο 300αρι - 500αρι ¤.

τα koni ρυθμιζομενα ειναι καλα ? και ποσο κοστιζουν ?

παρεπιπτωντος ποιος ειναι ο κωδικος του αμαξιου?

ευχαριστω

Edited by antoniss
Link to comment
Share on other sites

καλημερα εβριπαντι και καλως σας βρηκα.

εχθες εγινα κατοχος ενος passat 01 1.6. love.gif

θελω να αλλαξω αμορτισερ χωρις να χαμηλωσει/σκληρηνει και να γινει ποιο σταθερο σε στροφες (να μην γερνει τοσο)

αν καταλαβα αυτο που ταιριαζει ειναι το blistein μαυρο?

αν οχι, τι αλλο γυρω στο 300αρι - 500αρι ¤.

τα koni ρυθμιζομενα ειναι καλα ? και ποσο κοστιζουν ?

παρεπιπτωντος ποιος ειναι ο κωδικος του αμαξιου?

ευχαριστω

Καλησπερα καλωσορισες και καλοριζικο το αμαξι σου!!

Αν θελεις κανε μας μια παρουσιαση σου στο Γνωριμια Νεων Μελων.

Για να αλλαξεις μονο αμορτισερ μπορεις να βαλεις τα bilstein που ειναι για χωρις χαμηλωμα.Δεν θυμαμαι αν βγαινει και κιτρινη τετοια σειρα ή μονο μαυρη.

Τα κονι τα ρυθμιζομενα ειναι επισης καλη επιλογη.

Αν εννοεις κωδικο μοντελου,B5 ειναι το οχι facelift και Β5.5 το facelift.

Link to comment
Share on other sites

.

Για να αλλαξεις μονο αμορτισερ μπορεις να βαλεις τα bilstein που ειναι για χωρις χαμηλωμα.Δεν θυμαμαι αν βγαινει και κιτρινη τετοια σειρα ή μονο μαυρη.

Τα κονι τα ρυθμιζομενα ειναι επισης καλη επιλογη.

Τα μόνα bilstein που πρέπει να χρησιμοποιούνται σε χαμηλωμένα αυτοκίνητα είναι η σειρά sprint.(χρώμα κίτρινα)

Από εκεί και πέρα για αυτοκίνητα με νορμάλ ύψος υπάρχει η σειρά sport(xρώμα κίτρινα) τα οποία είναι πιο σκληρά από τα μαμά αμορτισέρ

αλλά πιο μαλακά από τη σειρά sprint.

Τέλος υπάρχει και η άθλια (κατά την άποψη μου) σειρά original (χρώματος μαύρου), η οποία είναι μια αποτυχημένη προσπάθεια της bilstein

να μπεί στο χώρο των φτηνών αμορτισέρ.

Δηλαδή όσο καλές είναι οι κίτρινες σειρές των bilstein τόσο άχρηστη είναι η μαύρη.

Αν χρησιμοποιήσουμε τη σειρά sport σε χαμηλωμένα αυτοκίνητα στην αρχή η ανάρτηση θα μας φανεί πολύ καλή....

Τα αμορτισέρ όμως θα φθαρούν πολύ πιο γρήγορα από το κανονικό.

Link to comment
Share on other sites

Δεν θυμομουν αν υπηρχε κιτρινη σειρα μη χαμηλωματος οποτε thanks.

Οποτε αφου δεν θελεις χαμηλωμα πας για τα κιτρινα μη χαμηλωματος.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.