Jump to content
dennis

Service Golf TSi

Recommended Posts

Καταρχήν άλλαξα λάδια στα 5.000 χλμ και έβαλα long life της castrol αύτα που λέει το manual. Δεν μου είπε κανένας από Παζαρόπουλο (Πειραιώς) οτι τα επόμενα λάδια θα τα βάλω όταν χτηπήσει λαμπάκι. Μου την είπαν όμως γιατί λέει είναι κακή η νοοτροπία να αλλάζεις τα λάδια από τόσο νωρίς. (Αύτός στο δικό του το αυτοκίνητο τα πρώτα να τα αλλάξει στα 30.000 και 50.000 και όποτε θέλει :angry2: . Εγώ και πολύ το άργησα!!! closedeyes.gif )

Επειδή έψαξα σε όλες σχεδόν τις αντιπροσωπίες της Αθήνας πρέπει να σας πώ ότι άκουσα τιμές από 140€ μέχρι 80€*!!!!!! Οπότε δεν έχει καμία σχέση το ΦΠΑ κτλ. Απλά χρεώνουν ότι τους κατέβει!!! protest.gifprotest.gif

(* Στον Παζαρόπουλο Πειραιώς,με λάδια πιο φτήνα και όχι castrol που λέει ο κατασκευαστής και επιμένω γιατί όταν ρώτησα στον Παζαρόπουλο στη Ν. Ιωνία μου είπαν οτι βάζουν μόνο castrol γιατί αυτά λέει ο κατασκευαστής!! tongue.gif:lol::lol: )

Μάλιστα στη Ν.Ιωνία μου είπαν οτι είναι τόσο ακριβα γιατί εκτός από τα λάδια που είναι πολύ ακριβά γιατί εκτός από τα λάδια που είναι πολύ ακριβά γιατί είναι long life, κάνουν και κάτι ελέγχους!;! (της πλάκας βέβαια)

Όταν τους ρώτησα πόσο πάει χωρίς τους ελέγχους γιατί έχω 5000 και όχι 15000 χλμ ,όποτε δεν υπήρχε και λόγος, μου έκοψε 15 - 20 €!! :lol:

¶ντε να δούμε που θα το πάνε

Link to comment
Share on other sites

Tall, αν διαβάσεις πιο πίσω μερικά ποστς, θα δεις τι έλεγχοι είναι και πόση ώρα παίρνουν, ειδικά στα 15.000 χλμ!

Είναι η μλακία που τους δέρνει βασικά και βαριούνται πολλές φορές να χτυπάνε την κάρτα εργασίας, οπότε φαίνεται πως έχει βαρέσει πολλή εργατοώρα, ενώ αυτοί μπορεί και να μην έκαναν τίποτα στο αμάξι σου. Αυτό θα το αντιμετπίσεις πιο συχνά Χριστούγεννα, Πάσχα, 15αύγουστο που όλοι πάνε να φτιάξουν το αμάξι πριν το ταξίδι ή πριν τις διακοπές, ξέροντας πως θα υπολειτουργεί το σύμπαν!

Link to comment
Share on other sites

Δηλαδή παιδιά εγώ με 11.700χλμ από τέλη Μαίου πότε να αλλάξω λάδια ? Τώρα τι έχει μέσα ?

Μπορώ να αλλάξω στις 30000χλμ αν θέλω ?

Link to comment
Share on other sites

Δηλαδή παιδιά εγώ με 11.700χλμ από τέλη Μαίου πότε να αλλάξω λάδια ? Τώρα τι έχει μέσα ?

Μπορώ να αλλάξω στις 30000χλμ αν θέλω ?

Ε οχι κ να τα αλλαξεις στα 30.000 χλμ.Δεν το λυπασαι το αμαξι σου?Εγω θα σου ελεγα να πας τωρα.Εγω παντως τα longlife (αυτα φορας) δε θα τα αφηνα πανω απο 10.000 χλμ.Τωρα,τι μαρκα ειναι αυτα που φορας δεν ξερω να σου πω.Παντως σιγουρα ειναι longlife.

Link to comment
Share on other sites

Νάσο μην βάζεις και το χέρι στη φωτιά... Πολλές φορές υπολογίζουν πως θα ακολουθείς τον στάνταρκύκλο και δε σου βάζουν long life... πχ τα Shell Helix Ultra 0w-30 & 5w-30 που βάζουν, είναι μεν προδιαγραφών, αλλά δεν έχω δει να είναι long...

Οπως και να έχει, εγώ επιμένω στην 1η αλλαγή λαδιών μετά το στρώσιμο, κι αν δεν κινείται πολύ το αμάξι να αλλάζουν κάθε 7500 χλμ. Αν πάλι κινείται όπως το δικό μου (30.000χλμ σε 7 μήνες....), τότε και στα 15.000 καλά είναι. Αλλά όσο long λιφε και να είναι, μην ξεχνάς ποτέ πως το 90% των λαδιών ανακυκλώνονται και επανασυσκευάζονται, και δεν ξέρεις αν και κατά πόσο τα ιξώδη έχουν πετύχει τη σωστή αναλογία και τη σωστή πυκνότητα/περιεκτικότητα ώστε να σε διασφαλίζουν για το μακρόβιο που υπόσχονται...

Αρα καλύτερα 50 ευρώ κάθε 7500 χιλιόμετρα (15.000 σε κινήσιμο αμάξι), παρά τα μαλλιά της κεφαλής σου για νέο μοτέρ σε περίπτωση που σου βγάλει το όποιο πρόβλημα...

Αυτά από μένα. Ετσι πιστεύω!

Link to comment
Share on other sites

Νάσο μην βάζεις και το χέρι στη φωτιά... Πολλές φορές υπολογίζουν πως θα ακολουθείς τον στάνταρκύκλο και δε σου βάζουν long life... πχ τα Shell Helix Ultra 0w-30 & 5w-30 που βάζουν, είναι μεν προδιαγραφών, αλλά δεν έχω δει να είναι long...

Οπως και να έχει, εγώ επιμένω στην 1η αλλαγή λαδιών μετά το στρώσιμο, κι αν δεν κινείται πολύ το αμάξι να αλλάζουν κάθε 7500 χλμ. Αν πάλι κινείται όπως το δικό μου (30.000χλμ σε 7 μήνες....), τότε και στα 15.000 καλά είναι. Αλλά όσο long λιφε και να είναι, μην ξεχνάς ποτέ πως το 90% των λαδιών ανακυκλώνονται και επανασυσκευάζονται, και δεν ξέρεις αν και κατά πόσο τα ιξώδη έχουν πετύχει τη σωστή αναλογία και τη σωστή πυκνότητα/περιεκτικότητα ώστε να σε διασφαλίζουν για το μακρόβιο που υπόσχονται...

Αρα καλύτερα 50 ευρώ κάθε 7500 χιλιόμετρα (15.000 σε κινήσιμο αμάξι), παρά τα μαλλιά της κεφαλής σου για νέο μοτέρ σε περίπτωση που σου βγάλει το όποιο πρόβλημα...

Αυτά από μένα. Ετσι πιστεύω!

Αν κανεις 30.000 χλμ το χρονο σιγουρα δε σε συμφερει οικονομικα να τα αλλαζεις καθε 7500 χλμ.Τα longlife ομως στην Ελλαδα τα αλλαζουν καθε 15000 κι οχι καθε 30.000 οπως σε αλλες χωρες με διαφορετικες κλιματολογικες συνθηκες.Οποτε τα 15.000 χλμ ας πουμε οτι ειναι οριακα για να αλλαζεις τα λαδια.Οποτε αυτο, σε συναρτηση με αυτο που λες για την ανακυκλωση (το οποιο πραγματι συμβαινει) δειχνουν οτι η αλλαγη λαδιων πρεπει να γινεται νωριτερα απο τα 15.000.Ο καθενας απο κει και περα κρινει ποσο πιο νωρις θα τα αλλαζει.Εγω προσωπικα παντως δεν εχω σκοπο να ξεπερναω τις 10.000 χλμ με τα ιδια longlife λαδια.

Edited by nasos_ea
Link to comment
Share on other sites

Αν κανεις 30.000 χλμ το χρονο σιγουρα δε σε συμφερει οικονομικα να τα αλλαζεις καθε 7500 χλμ.Τα longlife ομως στην Ελλαδα τα αλλαζουν καθε 15000 κι οχι καθε 30.000 οπως σε αλλες χωρες με διαφορετικες κλιματολογικες συνθηκες.Οποτε τα 15.000 χλμ ας πουμε οτι ειναι οριακα για να αλλαζεις τα λαδια.Οποτε αυτο, σε συναρτηση με αυτο που λες για την ανακυκλωση (το οποιο πραγματι συμβαινει) δειχνουν οτι η αλλαγη λαδιων πρεπει να γινεται νωριτερα απο τα 15.000.Ο καθενας απο κει και περα κρινει ποσο πιο νωρις θα τα αλλαζει.Εγω προσωπικα παντως δεν εχω σκοπο να ξεπερναω τις 10.000 χλμ με τα ιδια longlife λαδια.

Τι ειδικές συνθήκες έχει πλέον αυτή η χώρα; Η Ισπανία έχει καλύτερες ή χειρότερες; Η Πορτογαλία; Οι προδιαγραφές είναι κοινές για όλες τις χώρες. Κανείς δεν σου απαγορεύει ν' αλλάζεις τα λάδια όσο συχνά θες, την τσέπη σου χαλάς και μην νομίζεις ότι κάνεις "καλό" στον κινητήρα. Οι συχνές αλλαγές λειτουργούν κι ανάποδα.

Μην παραπονεθείς ποτέ όμως για ακριβά σέρβις και ακριβές αλλαγές λαδιών, από τη στιγμή που κάνεις του κεφαλιού σου και δεν εμπιστεύεσαι την εταιρεία της οποίας αγόρασες το προϊόν.

Προτείνει ουσιαστικά η VW: Γι' αυτόν τον κινητήρα, οι προδιαγραφές μου είναι Χ με τα Ψ λιπαντικά. Τόσο άσχετη λες να είναι κι όλοι οι -Έλληνες ειδικά- μηχανικοί και κάτοχοι να γνωρίζουν περισσότερα; :lol:

Η μήπως επιθυμεί η VW να σπάσουν οι κινητήρες από ελλειπή λίπανση και να χαλάσει το όνομά της; :lol:

Link to comment
Share on other sites

Τι ειδικές συνθήκες έχει πλέον αυτή η χώρα; Η Ισπανία έχει καλύτερες ή χειρότερες; Η Πορτογαλία; Οι προδιαγραφές είναι κοινές για όλες τις χώρες. Κανείς δεν σου απαγορεύει ν' αλλάζεις τα λάδια όσο συχνά θες, την τσέπη σου χαλάς και μην νομίζεις ότι κάνεις "καλό" στον κινητήρα. Οι συχνές αλλαγές λειτουργούν κι ανάποδα.

Μην παραπονεθείς ποτέ όμως για ακριβά σέρβις και ακριβές αλλαγές λαδιών, από τη στιγμή που κάνεις του κεφαλιού σου και δεν εμπιστεύεσαι την εταιρεία της οποίας αγόρασες το προϊόν.

Προτείνει ουσιαστικά η VW: Γι' αυτόν τον κινητήρα, οι προδιαγραφές μου είναι Χ με τα Ψ λιπαντικά. Τόσο άσχετη λες να είναι κι όλοι οι -Έλληνες ειδικά- μηχανικοί και κάτοχοι να γνωρίζουν περισσότερα; :rolleyes:

Η μήπως επιθυμεί η VW να σπάσουν οι κινητήρες από ελλειπή λίπανση και να χαλάσει το όνομά της; :rolleyes:

Για το αν ειναι καλο ή οχι να αλλαζεις πιο νωρις τα λαδια θεωρω οτι ειναι γνωστοι σε ολους οι λογοι.Παντως μπορεις να ανατρεξεις σε αναλογα τοπικ κ να τους βρεις.Δεν ειπε κανεις ομως οτι αν αλλαζεις λαδια καθε 15.000 χλμ θα πεθανει το μοτερ σου.Μαλλον παρεξηγησες.Οσο για τις κλιματολογικες συνθηκες και το ποσο αντεχουν τα longlife ποιος ο λογος στην Ελλαδα να τα αλλαζουν καθε 15.000 κι σε αλλες χωρες καθε 30.000.Εκτος αν ειναι παραμμυθι οτι αλλου καθε 30.000 αλλαζονται.

Υ.Γ. Οι κλιματολογικες συνθηκες καθε χωρας φυσικα και ειναι διαφορετικες κ αυτο εχει επιρροη και στα λαδια.Οι χωρες που ανεφερες ειναι μεσογειακου κλιματος,δηλ πανω κατω εχουμε το ιδιο κλιμα με αυτες.Για πηγαινε ομως πιο πανω που φτηνεις και μεχρι να πεσει...παγωσε :D

Edited by nasos_ea
Link to comment
Share on other sites

Συνθήκες ακραίων θερμοκρασιών που μπορεί να προκαλέσουν "σπάσιμο" στα λάδια, κοινώς οριακά υψηλές, ή χαμηλές θερμοκρασίες, υπαγορεύουν τη συχνότερη αλλαγή. Πάντως δεν έχω μάθει στην Ισλανδία αν τα λάδια αλλάζουν κάθε 15.000!

Πάντως πέραν της πλάκας, πιστεύω πως το παραμύθι LONG LIFE είναι ένας ακόμα τρόπος για να μας τα παίρνουν οι εταιρίες που εκμεταλλεύονται τον ορυκτό πλούτο, και σαν πιόνια ακολουθούν οι αυτοκινητοβιομηχανίες, και κατά συνέπεια οι καταναλωτές, που στην Ελλάδα είμαστε, κακά τα ψέματα, και λίγο μαλακούληδες και χάφτουμε ό,τι μας λένε, και πληρώνουμε εξτρά για το ίδιο λάδι.

Κατά τη γνώμη μου είναι σαν τη πανευρωπαϊκή διαφήμιση από τα τσιγάρα που έλεγε

Light Cigarettes: Death Repacked, κοινώς καμιά διαφορά, ίσα για να πληρώνουμε, ή για να νομίζουμε πως παίρνουμε κάτι πιο καλό...

Δε συζητάμε για διαφορές 5-30 με 5-40 ή 10-60, κτλ κτλ κτλ, αλλά για διαφορές Long Life (πχ Castrol SLX III) vs Normal Life (πχ Castrol SLX II)!

Link to comment
Share on other sites

Με δεδομένο ότι κάνω περίπου 15,000χλμ το τρίμηνο τι να κάνω για αλλαγή ?

Link to comment
Share on other sites

Δεδομένου πως είναι και φθινόπωρο, 5-30 λαδάκι και αλλαγή! και 0-30 το χειμώνα

Και όχι long life και χαζά, και κάθε 15.000 άλλαζε

Edited by Latousakis
Link to comment
Share on other sites

Οντως εδω (ιταλια) που ρωτησα για πρωτο service μου ειπαν 30000 χλμ.Οταν τους ειπα οτι στην ελλαδα τα αλλαζουμε στα 15000 ή 1 χρονο δεν με πιστευαν.

Μαλλον η VW γνωριζει οτι τα ξεκ@λιαζουμε τα αυτοκινητα στην ελλαδα (απο lada μεχρι ferrari) και ετσι για να ειναι σιγουροι λενε 15000 :lol:

Κακα τα ψεματα,στην ελλαδα τους δινουμε και καταλαβαινουν!Στην υπολοιπη ευρωπη ολοι τα πανε κυριλλε!Δεν εχω δει ουτε ενα αυτοκινητο ασχετως κατασκευαστη και κινητηρα (diesel-βενζινα) να το πηγαινουν κοφτη!Στο ελλαδισταν μας αν 1η,2η,3η δεν πιασει τις 7000 στροφες ..... 'εν αλλαζει ο "μαστορας" ταχυτητα...,λες και οδηγαει παπι :)

Αρε ΕΛΛΗΝΑΡΑ!!!!!!!!! worthy.gif

Edited by geocha
Link to comment
Share on other sites

Με δεδομένο ότι κάνω περίπου 15,000χλμ το τρίμηνο τι να κάνω για αλλαγή ?

Σε 1-1,5 μήνα θα σου ανάψει λυχνία για σέρβις αν δεν κάνεις κάτι άλλο. Συνήθως ανάβει στα 22-27.000 χλμ, οπότε κάνεις πλήρες σέρβις long life που σε συμφέρει λόγω χιλιομέτρων.

Συμβουλέψου και το βιβλιαράκι για να μην νομίσεις ότι τα βγάζω από το κεφάλι μου. (αντίθετα από πολλούς άλλους)

Link to comment
Share on other sites

Guest Tasos_GT
Πολλα μου ακουγονται.Εμενα μου ειπαν οτι η αλλαγη λαδιων κοστιζει 55 ευρω συν τα εργατικα.Δηλαδη γυρω στα 75-80 ευρω.

Νασο θα σου προτεινα να παρεισ μια καστανια με ενα 17αρι καρυδακι και ενα κουβα να χωθεισ απο κατω και να τα αλλαξεις μονος σου.Αυτο εκανα και εγω απο το να τουσ δωσω 150 Ε.

Προσοχη μονο νην ξεβιδωσεισ την βιδα του σασμαν......Επικεντρωσου στο καρτερ!!!!!

Link to comment
Share on other sites

Νασο θα σου προτεινα να παρεισ μια καστανια με ενα 17αρι καρυδακι και ενα κουβα να χωθεισ απο κατω και να τα αλλαξεις μονος σου.Αυτο εκανα και εγω απο το να τουσ δωσω 150 Ε.

Προσοχη μονο νην ξεβιδωσεισ την βιδα του σασμαν......Επικεντρωσου στο καρτερ!!!!!

Κ να το κανω αυτο ,οταν φτασω τα 15.000 χλμ θα πρεπει αναγκαστικα να παω στην αντιπροσωπεια για τη δευτερη αλλαγη λαδιων (σε αυτους πρωτη αλλαγη θα φαινεται οτι ειναι) ωστε να μη χασω την εγγυηση.Οποτε δεν εχει νοημα.Παντως απο λεφτα δε θα ξεπερασω τα 90 ευρω απο οτι μου εχουν πει (αλλαγη λαδιων και φιλτρου).Βεβαια σκοπευω να τους παω δικα μου λαδια και φυσικα θα επιμεινω στο στραγγισμα.

Link to comment
Share on other sites

Να ρωτησω ρε παιδια κατι. Τη παρασκευη ειχα παει στο Μπουρμα για ένα προβλημα στο RCD, και ειπα στον υπευθυνο συνεργειου να αλλαξουμε τα λαδια αφου εχω 13200 χλμ. Μου ειπε ότι δεν υπαρχει λογος, ειδικα αφου δεν εχει καψει λαδι, και να περιμενω μεχρι τα 30000 χλμ ώστε να κανω το πρωτο service, επειδη εχω κανει πολύ γρηγορα τοσα πολλα χιλιομετρα. Το αμαξι το πηρα τον Απριλιο. Εσεις τι λετε? Συμφωνειτε με αυτό?

Link to comment
Share on other sites

-1 για αυτό που σου είπανε...

Στο Μανδύλα έκανα κανονικά τις αλλαγές και στα 15, και στα 30..... Και ενώ είχα πάρει το αμάξι τον Φεβρουάριο, τα 15 τα κάναμε Μάιο, και τα 30 Αύγουστο πριν πάω διακοπές... Τώρα αυτοί, ή πολύ τίμιοι είναι, ή πολύ βλάκες... Η όντως σου εγγυώνται πως το αμάξι είχε από τη μάνα του long life και η ημερομηνία λήξης τους είναι εντός πλαισίων μέχρι να φτάσεις στα 30.000

Εγώ στη θέση σου θα συμπλήρωνα κανονικά το βιβλίο του αυτοκινήτου....

Link to comment
Share on other sites

Δεν έχεις να κερδίσεις κάτι. Θέλω να πώ ότι το κόστος είναι μικρό μπροστά στα πλεονεκτήματα της σωστής συντήρησης. δεν πρόκειται να κολλήσει το μοτέρ αλλά γιατί να το ζορίσεις. Το νερό που βάζω στο σκύλο μου μπορεί να του φτάσει και για 5 μέρες. Λερώνεται όμως και το καλοκαίρι ζεσταίνεται. Αν δεν το αλλάξω θα ζήσει. Το αλλάζω καθημερινά αφού μπορώ όμως για να το πίνει ευχάριστα. Εξαρτάται και από το πόσο σκοπεύεις να κρατήσεις το αμάξι.

Τί έπαθε το RCD ?

Και εγω αυτο ακριβως σκεφτομαι Δημητρη. Ωραιο το παραδειγμα με το σκυλο, γιατι εχω και εγω!!!! tongue.gif Μου χαλασε το καλωδιο του ipod και ευτυχως ειναι στη εγγυηση. Αλλαγη την Τριτη

-1 για αυτό που σου είπανε...

Στο Μανδύλα έκανα κανονικά τις αλλαγές και στα 15, και στα 30..... Και ενώ είχα πάρει το αμάξι τον Φεβρουάριο, τα 15 τα κάναμε Μάιο, και τα 30 Αύγουστο πριν πάω διακοπές... Τώρα αυτοί, ή πολύ τίμιοι είναι, ή πολύ βλάκες... Η όντως σου εγγυώνται πως το αμάξι είχε από τη μάνα του long life και η ημερομηνία λήξης τους είναι εντός πλαισίων μέχρι να φτάσεις στα 30.000

Εγώ στη θέση σου θα συμπλήρωνα κανονικά το βιβλίο του αυτοκινήτου....

Το μονο ρε Αρη που μου κανει εκπληξη ειναι οτι θεωρειται το καλυτερο εξουσιοδοτημενο στα Νοτια. Εχει υπαρξει και αλλη μια φορα που αρνηθηκαν να μου βαλουν το LC και αναγκάστηκα να παω στο Γρατσια. Ισως να πρεπει να αλλαξω συνεργειο.

P.S. Thanks για την απαντηση στο pm Αρη. Θα του παρω desktop καλυτερα <_<

Link to comment
Share on other sites

Αλήθεια, πως χάλασε το καλώδιο του iPod ρε Ηλία;;;; Πρέπει να το βιάζεις για να χαλάσει αυτό.... <_<

Link to comment
Share on other sites

Αλήθεια, πως χάλασε το καλώδιο του iPod ρε Ηλία;;;; Πρέπει να το βιάζεις για να χαλάσει αυτό.... :rolleyes:

Δεν εχω ιδεα :lol: Επαιζε μια χαρα το ipod, σταματω και σβηνω τη μηχανη, και οταν ξεκινησα.......... ipod was dead tongue.gif Απλα χαλασε το connector απο οτι μου ειπαν, γιατι το ipod λειτουργει και φιλου που συνδεσα στο αμαξι δεν επαιζε. Παντως μου φαινεται οτι θα αρχισω να πηγαινω στο Γρατσια η Ρωρρη, γιατι ο Μπουρμας εχει γινει λιγο fucked up I reckon :)

Link to comment
Share on other sites

Δε μπορώ να εκφράσω άποψη για Αθήνα.... Εξ άλλου δεν έχω μπλέξει με αντιπροσωπεία κάτω ακόμα!

Είδατε ΜΗΠΩΣ ειχε ξεκουμπώσει το βυσματάκι από το κουτί που έχει και συνδέεται και δεν είναι κα΄τι άλλο πιο σοβαρό;

Link to comment
Share on other sites

Δε μπορώ να εκφράσω άποψη για Αθήνα.... Εξ άλλου δεν έχω μπλέξει με αντιπροσωπεία κάτω ακόμα!

Είδατε ΜΗΠΩΣ ειχε ξεκουμπώσει το βυσματάκι από το κουτί που έχει και συνδέεται και δεν είναι κα΄τι άλλο πιο σοβαρό;

Καλυτερα να μη μπλεξεις!!!!!!!!!!!!

Εβγαλε ολη τη κονσολα να δει αν το καλωδιο ειχε "βγει" αλλα ηταν OK. Μαλλον ειναι θεμα connector. Το RCD δεν εχει καποιο προβλημα, λειτουργει μια χαρα, εκτος απο το Ipod.

P.S. Το Ε30 πως παει? Εισαι ευχαριστημενος? Το αποφασισα τελευταια στιγμη και δε το παραγγειλα Αρη, επειδη μου φανηκε πολυ ακριβο οπως το ηθελα (¤43000) και παω για Tiguan. Να μετανιωσω η οχι? :)

Edited by eliasj
Link to comment
Share on other sites

Να ρωτησω ρε παιδια κατι. Τη παρασκευη ειχα παει στο Μπουρμα για ένα προβλημα στο RCD, και ειπα στον υπευθυνο συνεργειου να αλλαξουμε τα λαδια αφου εχω 13200 χλμ. Μου ειπε ότι δεν υπαρχει λογος, ειδικα αφου δεν εχει καψει λαδι, και να περιμενω μεχρι τα 30000 χλμ ώστε να κανω το πρωτο service, επειδη εχω κανει πολύ γρηγορα τοσα πολλα χιλιομετρα. Το αμαξι το πηρα τον Απριλιο. Εσεις τι λετε? Συμφωνειτε με αυτό?

Μια χαρά στα είπαν, long life είναι το αυτοκίνητο, τι περίμενες;

Φυσικά και μπορείς ν' αλλάξεις και να κλαις 100-150 ευρώ και να φωνάζεις ότι σε κλέβουν :)

Link to comment
Share on other sites

Καλυτερα να μη μπλεξεις!!!!!!!!!!!!

Εβγαλε ολη τη κονσολα να δει αν το καλωδιο ειχε "βγει" αλλα ηταν OK. Μαλλον ειναι θεμα connector. Το RCD δεν εχει καποιο προβλημα, λειτουργει μια χαρα, εκτος απο το Ipod.

P.S. Το Ε30 πως παει? Εισαι ευχαριστημενος? Το αποφασισα τελευταια στιγμη και δε το παραγγειλα Αρη, επειδη μου φανηκε πολυ ακριβο οπως το ηθελα (¤43000) και παω για Tiguan. Να μετανιωσω η οχι? <_<

Επειδή είναι άλλο θέμα το connector, θα το συζητήσουμε από κοντά στο ATS το Σ/Κ που θα είμαι κάτω για να μην γεμίζουμε off το θέμα! Οσο για το αμάξι..... Γ@ΜΕΙ ΚΑΙ ΣΠΕΡΝΕΙ απλά!! Αύριο βάζω και πρόγραμμα (είμαι στα 800 χιλιόμετρα σήμερα το πρωί και έρχονται άλλα 500 περίπου μέχρι το βράδυ κι άλλα τόσα αύριο!). Το DSG σε κάνει και ξεχνιέσαι! Για το tiguan δεν θα πώ τίποτα, γιατί απλά δεν έχω μπει μέσα να το δω... Και αν ήταν να έδινες 43 χιλιάρικα για το Ε30, καλύτερα να τα δώσεις για R32.. Εγώ έδωσα 38.500 (38.700 για την ακρίβεια), και πάλι μου φάνηκαν πολλά, αλλά ξέρω πως θα είμαι ο ένας από τους 20 στην Ελλάδα που το έχουν. Πες το και θέμα prestige, ή και φετίχ! Εσύ πάλι θα είσαι από τους πρώτους που θα κυκλοφορήσουν το Tiguan, οπότε είναι και με σένα το ίδιο θέμα στην τελική! Τώρα αν το μετανιώσεις... Σε ακυκλοφόρητο αμάξι δεν μπορείς να το πεις αυτό, as of yet!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.