Jump to content
dennis

Service Golf TSi

Recommended Posts

Η πολιτικη της honda μαλλον εχει αλλαξει διοτι μια φιλη που ενδιαφερεται για το civic type s,στην αντιπροσωπεια της ειπαν αλλαγη λαδιων στα 20.000 και γενικο σερβις στα 40.000.Να δουμε που θα φτασουν.... :o

Παντως γενικα οι αυτοκινητοβιομηχανιες τα εχουν αραιωσει αρκετα τα σερβις.Ειναι γενικο το φαινομενο.Μην πηγαινουμε μακρια.Και η Vw πιο παλια δεν ειχε το σερβις καθε 30.000 χλμ.

Φίλος με type s αλλαζει λάδια στα 5,000 σύμφωνα με την αντιπροσωπεία..τον γδύνουν ?

Τελικα ρώτησα και ο Σταμούλης (Λαμία) μου είπε 130Ε ....... :lol:

τα λάδια είναι Castrol slx 5-30.

Πόσο παίρνει το GOlf V TSI ?

Nα ζητήσω αν περισσεύει... tongue.gif χρυσά τα πληρώνω... 19Ε / λίτρο μου είπε ;)

Castrol SLX Professional Powerflow LongLife μπορούν να κρατήσουν 30,000 χλμ ?

Edited by nikdev
Link to comment
Share on other sites

Σου απαντώ κατά χρώμα, όπως στα χρωμάτισα τα δικά σου...

Και καλά κάνεις! Κι εγώ το ίδιο έλεγα, και τελικά κάτι έμαθα από τους χρήστες ενός φόρουμ. Οσο για τους μηχανικούς... Ακουσα και άλλα καλά... Του στυλ; "ΤΑ ΙΞΩΔΗ ΚΑΙ ΑΝΤΙΔΙΑΒΡΩΤΙΚΑ ΣΤΑ ΛΑΔΙΑ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙ Η ΙΔΙΑ Η VW ΣΤΗ ΓΡΑΜΜΗ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΣΤΑ ΝΕΑ ΑΜΑΞΙΑ, ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΑ ΣΥΜΒΑΤΙΚΑ ΤΟΥ ΕΜΠΟΡΙΟΥ, ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΦΡΕΣΚΑ ΛΑΔΙΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΕΠΑΝΟΔΟΥ ΙΞΩΔΩΝ. ΣΥΝΕΠΩΣ ΤΟ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙΣ ΛΑΔΙΑ ΠΡΙΝ ΤΑ 15000 ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ, ΜΑΛΛΟΝ ΚΑΚΟ ΘΑ ΣΟΥ ΚΑΝΕΙ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΩΝΤΑΣ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΣΥΜΒΕΒΛΗΜΕΝΑ ΛΑΔΙΑ, ΠΑΡΑ ΚΑΛΟ. Λες να μην ξέρουν κάτι, ή να θέλουν να τα τσεπώσουν και στις 2000 και στις 15.000 χιλιόμετρα;

H VW δεν θα έγραφε κάτι τέτοιο; να μην αλλάζονται τα λάδια; :lol: Πουθενά δεν έχω γράψει, ούτε και υποστηρίζω -είμαι τελείως αντίθετος- στις άχρηστες αλλαγές λαδιών, ειδικά στα πρώτα χλμ για να φύγουν τα... γρέζια. Έλεος εν έτη 2007 να συζητάμε για γρέζια. Σύμφωνα με τη VW μπορείς ακόμα και τα "πρώτα" λάδια να τα κρατήσεις για 30.000 ή όποτε ανάψει η λυχνία.

Η εκάστοτε κατασκευάστρια εταιρία, έχει μια πολιτική για την αλλαγή λαδιών και μερών κινητήρα αναλόγως της χώρας που είναι το promotion Code του αμαξιού. Συνεπώς στην Αγγλία με τη μέση θερμοκρασία να είναι 20 βαθμοί, το σέρβις είναι long life, και τα φίλτρα καμπίνας αλλάζουν κάθε 45.000 χιλιόμετρα (γιατί ούτε βουνά, ούτε σκόνες έχουν). Στην Ελλάδα, με μέση θερμοκρασία 25 βαθμούς, το λάδι φθείρεται πιο γρήγορα, οπότε δεν μπορεί να ακολουθηθεί το long life. και αν συγκρίνεις το βιβλίο συντήρησης της Γερμανίας και της Ελλάδας, είναι ΤΟ ΙΔΙΟ, και μεταφρασμένο στην ΓΕΡΜΑΝΙΑ, κι όχι από την Κοσμοκάρ. Αρα δεν μπορείς να πεις πως ο εισαγωγέας θέλει να αλλάζουμε πιο συχνά, αλλά το λέει η τεχνογνωσία του κατασκευαστή...

Η ημιμάθεια, είναι χειρότερη της αμάθειας. Αρα καλύτερα, ή μάθαινε τα πράγματα σωστά, ή μην τα μαθαίνεις καθόλου! :lol:

Η πολιτική για τα σέρβις είναι ίδια για όλες τις χώρες της Ευρώπης, Δεν αλλάζουν ανά περιοχή. Που ξέρεις ότι μεταφράζεται στη Γερμανία; στην Kosmocar δουλεύεις;

ΑΝ ισχύουν αυτά που γράφεις, ότι δηλαδή οι προδιαγραφές για το σέρβις σε κάθε χώρα είναι διαφορετικές, αλλά το βιβλίο είναι κοινό για όλες τις χώρες, μέχρι και μήνυση μπορείς να κάνεις. Δηλαδή σου λέει το βιβλίο να κάνεις σέρβις και λάδια κάθε 30, αλλά στην πραγματικότητα λόγω "συνθηκών" πρέπει κάθε 15; Αν έχεις προσέξει δεν αναφέρθηκα ΠΟΥΘΕΝΑ στον εισαγωγέα. Το βιβλίο είναι του κατασκευαστή κι η VW προτείνει το long life ανεξάρτητα από τη χώρα προορισμού του αυτοκινήτου και τον κάθε τοπικό εισαγωγέα.

Αλλά κι η Kosmocar -δεν εννοώ τα εξ. συνεργεία- δεν είδα να υποχρεώνει πουθενά για αλλαγές στα 15 με συγκεκριμένο τύπο λαδιού. Στο βιβλίο μέσα δεν αναγράφεται τίποτα.

Φυσικά και μένα μου "είπαν" λάδια κάθε μπλα μπλα μπλα, τους έγραψα κανονικά και τους είπα να μου υποδείξουν που αναγράφεται... Φυσικά την πάπια.

Σχετικό-άσχετο, στο συγκριτικό με Astra-Focus-TSI 122 που έχει ανέβει σε άλλο τόπικ, η Opel δηλώνει λάδια κάθε 30 και σέρβις κάθε 60 :lol: Μάλλον θέλει να χαλάνε τ' αυτοκίνητά της και να βγει κακό όνομα. Εκτός κι αν είναι πιο εξελιγμένη από τη VW :lol:

Link to comment
Share on other sites

Φίλος με type s αλλαζει λάδια στα 5,000 σύμφωνα με την αντιπροσωπεία..

Τελικα ρώτησα και ο Σταμούλης (Λαμία) μου είπε 130Ε ....... :lol:

τα λάδια είναι Castrol slx 5-30.

Πόσο παίρνει το GOlf V TSI ?

Nα ζητήσω αν περισσεύει... tongue.gif χρυσά τα πληρώνω... 19Ε / λίτρο μου είπε :lol:

Castrol SLX Professional Powerflow LongLife μπορούν να κρατήσουν 30,000 χλμ ?

Υποτιθεται οτι αντεχουν 30Κ χλμ αλλα λογω του κλιματος της Ελλαδας τα longlife τα αλλαζουν καθε 15.000 χλμ.

Link to comment
Share on other sites

Με μια διαφορά... Οπως είπε και ο Νάσος, όλα καλά κι όλα ωραία, κι επειδή είναι γνωστό πως έχουμε Μεσογειακό κλίμα με διακυμάνσεις και με υψηλότερες μέσες θερμοκρασίες από τη Γερμανία, κάνουμε αλλαγές κάθε 15.000 χλμ.

Επίσης, επειδή ο Ελληνας έχει και βαρύ ποδί, αν εσύ δεν το πας το αμάξι σου πάνω από τα 130, είμαστε ΟΚ. Εγώ όμως που το σπάω μέχρι και 270 και 280 όπου βρω δρόμο, και η μέση μου ταχύτητα εκτός πόλης είναι τα 140... Ε, σκέψου πόσο πιο πολύ καταπονώ τα λάδια σε σχέση με σένα. Κι όταν λέω εσένα, εννοώ τον εκάστοτε ήρεμο οδηγό! Κι όταν μια αντιπροσωπεία ξέρει πως βγάζει ένα αμάξι με άλογα και με στυλ τρεξίματος.. Λογικό είναι να σε "υποχρεώνει" θεωρητικά σε πιο συχνές αλλαγές λαδιών, για να προστατεύει εσένα στην τελική!

Αν τώρα πάρεις εμένα που σε 4 εβδομάδες με το αμάξι μου (στις 14 Οκτώβρη κλείνω μήνα), έκανα 4300 χιλιόμετρα, τα πιο πολλά εκτός πόλης, και με ταχύτητες από 130-280, και μου πεις να αλλάξω τα λάδια μου στα 30.000, θα σου πω πως αν μου εγγυηθείς ΕΓΓΡΑΦΩΣ την ασφάλεια του κινητήρα μου, μου το υπογράψεις, και μου υποσχεθείς πως θα μου πάρεις εσύ νέο μοτέρ, τότε θα το κάνω κι εγώ! :lol:

Link to comment
Share on other sites

Εγώ όμως που το σπάω μέχρι και 270 και 280 όπου βρω δρόμο

:huh::blink::wacko:

υπαρχει vw που πιανει 270-280?? και αν ναι, υπαρχει δρομος στην ελλαδα που να πιανεις 270-280 χωρις τον κινδυνο σε περιπτωση λαθους να εξαϋλωθεις κι εσυ και ολοι οι αθωοι τριγυρω?

Link to comment
Share on other sites

:huh::blink::wacko:

υπαρχει vw που πιανει 270-280?? και αν ναι, υπαρχει δρομος στην ελλαδα που να πιανεις 270-280 χωρις τον κινδυνο σε περιπτωση λαθους να εξαϋλωθεις κι εσυ και ολοι οι αθωοι τριγυρω?

Edition 30 (280) και 5άρι GTI (275) τα πιάνουν! Και δρόμοι; Θεσσαλονίκης Αθηνών μέχρι την Κατερίνη και μετά μέχρι την Λεπτοκαρυά, και μετά έξω από τη Λάρισα. Επίσης στην Εγνατία Οδό σε αρκετά σημεία! Και εννοείται πως το κάνεις μόνο αν έχεις συναίσθηση πως μπορείς να τρέξεις...

Link to comment
Share on other sites

Ο τρόπος χρήσης του αυτοκινήτου καθορίζει τις αλλαγές του λαδιού. Για να μιλήσω για εμένα που κάνω καθημερινά 7+7 χλμ για την δουλειά το λάδι δεν προλαβαίνει καλά καλά να φτάσει στην σωστή θερμοκρασία με αποτέλεσμα η σύστασή του να αλλοιώνεται με υδρατμούς δλδ νεράκι...

Αν ενδιαφέρει κανέναν να μερικά ωραία link

bobistheoilguy

lnengineering

Miltelas pdf

vortex oil

Edited by Black V GTi
Link to comment
Share on other sites

Με μια διαφορά... Οπως είπε και ο Νάσος, όλα καλά κι όλα ωραία, κι επειδή είναι γνωστό πως έχουμε Μεσογειακό κλίμα με διακυμάνσεις και με υψηλότερες μέσες θερμοκρασίες από τη Γερμανία, κάνουμε αλλαγές κάθε 15.000 χλμ.

Επίσης, επειδή ο Ελληνας έχει και βαρύ ποδί, αν εσύ δεν το πας το αμάξι σου πάνω από τα 130, είμαστε ΟΚ. Εγώ όμως που το σπάω μέχρι και 270 και 280 όπου βρω δρόμο, και η μέση μου ταχύτητα εκτός πόλης είναι τα 140... Ε, σκέψου πόσο πιο πολύ καταπονώ τα λάδια σε σχέση με σένα. Κι όταν λέω εσένα, εννοώ τον εκάστοτε ήρεμο οδηγό! Κι όταν μια αντιπροσωπεία ξέρει πως βγάζει ένα αμάξι με άλογα και με στυλ τρεξίματος.. Λογικό είναι να σε "υποχρεώνει" θεωρητικά σε πιο συχνές αλλαγές λαδιών, για να προστατεύει εσένα στην τελική!

Αν τώρα πάρεις εμένα που σε 4 εβδομάδες με το αμάξι μου (στις 14 Οκτώβρη κλείνω μήνα), έκανα 4300 χιλιόμετρα, τα πιο πολλά εκτός πόλης, και με ταχύτητες από 130-280, και μου πεις να αλλάξω τα λάδια μου στα 30.000, θα σου πω πως αν μου εγγυηθείς ΕΓΓΡΑΦΩΣ την ασφάλεια του κινητήρα μου, μου το υπογράψεις, και μου υποσχεθείς πως θα μου πάρεις εσύ νέο μοτέρ, τότε θα το κάνω κι εγώ! :huh:

και στην Ισπανία μεσογειακό είναι το κλίμα, όπως και στην Ν. Ιταλία και στη Ν. Γαλλία. Δηλαδή στη Β. Γαλλία έχουν άλλα διαστήματα σέρβις και στην Κυανή Ακτή άλλα; προφανώς όχι.

Ξεχνάς κάτι βασικό, το long life δεν είναι ΜΟΝΟ για 30.000, ακολουθείς τη λυχνία, όπως εφαρμόζουν και αρκετές άλλες εταιρείες, πχ BMW. Αν ΔΕΝ σου ανάψει λυχνία μέχρι τα 30 ή τα 2 χρόνια τότε θα το πας αναγκαστικά. Συνήθως ανάβει νωρίτερα κι εξαρτάται από τη ΧΡΗΣΗ. Η κίνηση στην πόλη επιδεινώνει -όπως αναφέρει και πιο κάτω το black v- την κατάσταση, όπως και τα συχνά σβήσε-άναψε & σταμάτα ξεκίνα.

Η λυχνία ανάβει συνήθως στα 20-25.000 ή στους 20-22 μήνες κι εξαρτάται πάντα από τη χρήση. Αν το κινείς μόνο στην πόλη θα ανάψει νωρίτερα, αν κάνεις 3 Μέγαρα και 2 Σέρρες πάλι νωρίτερα θα ανάψει. Δεν είναι βλάκας ο υπολογιστής του αυτοκινήτου

Link to comment
Share on other sites

Edition 30 (280) και 5άρι GTI (275) τα πιάνουν! Και δρόμοι; Θεσσαλονίκης Αθηνών μέχρι την Κατερίνη και μετά μέχρι την Λεπτοκαρυά, και μετά έξω από τη Λάρισα. Επίσης στην Εγνατία Οδό σε αρκετά σημεία! Και εννοείται πως το κάνεις μόνο αν έχεις συναίσθηση πως μπορείς να τρέξεις...

Κατσε ρε Αρη τωρα. Εισαι τοσο σιγουρος για τις οδηγικες σου ικανοτητες ωστε να μπορεσεις να αντιδρασεις στα 280???? Οχι γιατι δε μπορεις να κανεις τιποτα σε αυτες τις ταχυτητες. Πηγαινε σε πιστα και σπαστο το αμαξι. Σε δρομους ομως, αυτο που κανεις ειναι εγκλημα.

Φιλικα και χωρις ειρωνια τα εγραψα.

Link to comment
Share on other sites

Ηλία το ξέρω πως το λες καλή τη προθέσει, και δεν σε παρεξηγώ!

Αλλά κι εγώ δεν είπα πως πάω όλη την ώρα σπασμένος... Αυτό θα γίνει βράδια και ώρες που δεν έχει κίνηση εννοείται!

Μην ανησυχείς, έχω συναίσθηση της οδηγικής ασφάλειας, κι αν θέλω να φάω το κεφάλι μου, το κάνω τις ώρες που ξέρω πως δεν θα πάρω κι άλλους στο λαιμό μου.. Το θέμα μας όμως δεν είναι οι ταχύτητες που πάω εγώ, αλλά η αντοχή των λαδιών σε υψηλές ταχύτητες!

Link to comment
Share on other sites

Δεν είμαι σίγουρος τι μπορεί να ανιχνεύσει ο υπολογιστής του αυτοκινήτου για να ανάψει λαμπάκι. Το μόνο που φαντάζομαι είναι οτι δεν μπορεί να ελεγξει την ποιοτική σύσταση...Εγώ για να είμαι σίγουρος,είτε λογω των μικρών αποστάσεων είτε γιατί το σκίζω συχνά, τα αλλάζω ή κάθε χρόνο ή κάθε 7-10Κ χλμ.

Edited by Black V GTi
Link to comment
Share on other sites

Δεν είμαι σίγουρος τι μπορεί να ανιχνεύσει ο υπολογιστής του αυτοκινήτου για να ανάψει λαμπάκι. Το μόνο που φαντάζομαι είναι οτι δεν μπορεί να ελεγξει την ποιοτική σύσταση...Εγώ για να είμαι σίγουρος,είτε λογω των μικρών αποστάσεων είτε γιατί το σκίζω συχνά, τα αλλάζω ή κάθε χρόνο ή κάθε 7-10Κ χλμ.

υπάρχει αισθητήρας στο κάρτερ, όταν το ξαναπάς και είσαι παρών στην αλλαγή κοιτάξέ το :)

Link to comment
Share on other sites

Αντίστοιχες γερμανικές μάρκες τι προτείνουν παιδιά ?

BMW ?

Link to comment
Share on other sites

παιδια δεν παιζει ρολο η χωρα η το υψομετρο η οτι αλλο θελουμε να λεμε οποια αντιπροσωπεια λεει καθε 30000 ή 50000 ή 100000 λεει μ@λ@κ@@ς γιατι όλες οι αντιπροσωπιες σε αναγκαζουν στο χρόνο να αλλαζεις λαδια και για την OPEL που αναφερθηκε νωριτερα το ιδιο γινετε στο χρονο πανω εαν δεν εχεισ κανει τα χιλιομετρα πας για λαδια και εασ εχεισ κανει 5000κμ μιν βλεπετε τι λενε τα περιοδικα αυτη γραφουν αυτα που συμφερει την τσεπη τους.

ολοι σου λενε 1 χρονο η καθε ΧΧΧΧ χιλιομετρα γιατι ξερουν οτι ο μεσος ορος στην ελλαδα ειναι 15 - 20000κμ το χρονο και εαν δεν κανω λαθος μονο η BMW λεει για 2 χρονια ή 30000 χιλιομετρα ειναι η μονη που αναφερει τα 2 χρονια αλλα και αυτη τα CASTROL βαζει τα ιδια που προτινει και η VW και αυτο ειναι τσεκαρισμενο.

και στην τελικη ο καθενας κανει αυτο που θεωρει καλυτερο για το αμαξι του......................... <_<

Link to comment
Share on other sites

Σήμερα διάβαζα το βιβλίο της ΧΟΝΤΑ, και συγκεκριμένα για το Civic 2001-2005... ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΚΥΚΛΟ ΣΕΡΒΙΣ ΑΝΑΦΕΡΕΙ:

Λάδια σε κανονικές συνθήκες: κάθε 15.000 χιλιόμετρα

Λάδια σε αντίξοες συνθήκες: κάθε 7500 χιλιόμετρα.

Κανονικές συνθήκες:

1. Θερμοκρασίες άνω των -10 και κάτω των 40 βαθμών

2. Οδήγηση κατά μέσο όρο άνω των 10 χιλιομέτρων εντός πόλης, ή 20 χιλιομέτρων εκτός πόλης

3. Οδήγηση με ταχύτητες άνω των 50 χιλιομέτρων ανά ώρα κατά μέσο όρο.

Αντίξοες συνθήκες:

1. Θερμοκρασίες κάτω των -15 βαθμών και άνω των 40

2. Οδήγηση κατά μέσο όρο κάτω από 8 χιλιόμετρα εντός αστικού κύκλου ημερησίως, ή κάτω των 16 χιλιομέτρων εκτός αστικού κύκλου ημερησίως.

3. Οδήγηση με ταχύτητα κάτω των 20 χιλιομέτρων την ώρα κατά μέσο όρο...

Η ΧΟΝΤΑ συστήνει λάδια και λιπαντικά CASTROL.

Αυτά!

Link to comment
Share on other sites

Edition 30 (280) και 5άρι GTI (275) τα πιάνουν! Και δρόμοι; Θεσσαλονίκης Αθηνών μέχρι την Κατερίνη και μετά μέχρι την Λεπτοκαρυά, και μετά έξω από τη Λάρισα. Επίσης στην Εγνατία Οδό σε αρκετά σημεία! Και εννοείται πως το κάνεις μόνο αν έχεις συναίσθηση πως μπορείς να τρέξεις...

για να πηγαινεις με τετοιες ταχυτητες αμφιβαλλω αν εχεις συναισθηση καν..

τελοσπαντων..

στο θεμα μας. επειδη απο δω μεσα ακρη δεν βγαζω, εστειλα mail στην κοσμοκαρ και αναμενω απαντηση.

αυτο με το λαμπακι που ανεφεραν καποιοι, οταν πας για σερβις στο μηδενιζουν και μετα μετραει συγκεκριμενα χλμ ή ανιχνευει την κατασταση του κινητηρα?

castrol λαδια πού πουλανε?

ΥΓ το edition 30 μαμα το εχεις? γιατι μαμα η εταιρεια δηλωνει τελικη 240..

Link to comment
Share on other sites

για να πηγαινεις με τετοιες ταχυτητες αμφιβαλλω αν εχεις συναισθηση καν..

τελοσπαντων..

στο θεμα μας. επειδη απο δω μεσα ακρη δεν βγαζω, εστειλα mail στην κοσμοκαρ και αναμενω απαντηση.

αυτο με το λαμπακι που ανεφεραν καποιοι, οταν πας για σερβις στο μηδενιζουν και μετα μετραει συγκεκριμενα χλμ ή ανιχνευει την κατασταση του κινητηρα?

castrol λαδια πού πουλανε?

ΥΓ το edition 30 μαμα το εχεις? γιατι μαμα η εταιρεια δηλωνει τελικη 240..

Το αμάξι μετράει χιλιόμετρα και ημέρες από τον τελευταίο μηδενισμό. Ετσι έδειξε το Vag Com.

Μαμά δεν είναι το αμάξι σίγουρα! Αναφέρω σε προσωπικό επίπεδο μόνο τι είναι μέσω ΡΜ, γιατί όποτε λέω εδώ μέσα για το αμάξι μου και τις επιδόσεις του, όλοι βγαίνουν να με φάνε!

Link to comment
Share on other sites

αρα το λαμπακι δεν αξιζει. αν αξιολογουσε την κατασταση του κινητηρα και τοτε αναβε, τοτε μαλιστα.

ενα θα σου θυμησω για το καλο σου. τις προαλλες μια bmw που ετρεχε με 180 και ο οδηγος εχασε τον ελεγχο. και αυτος και οσοι ηταν μεσα και ενα αλλο αυτοκινητο καταστραφηκαν ολοσχερως. σκεψου τι θα γινει αν εσυ τρακαρεις με +100 απο αυτον..

Link to comment
Share on other sites

αρα το λαμπακι δεν αξιζει. αν αξιολογουσε την κατασταση του κινητηρα και τοτε αναβε, τοτε μαλιστα.

ενα θα σου θυμησω για το καλο σου. τις προαλλες μια bmw που ετρεχε με 180 και ο οδηγος εχασε τον ελεγχο. και αυτος και οσοι ηταν μεσα και ενα αλλο αυτοκινητο καταστραφηκαν ολοσχερως. σκεψου τι θα γινει αν εσυ τρακαρεις με +100 απο αυτον..

Νομιζεις οτι εχει διαφορα? Μη ξεχναμε οτι τα crash test τα κανουν στα 55 χλμ.

Link to comment
Share on other sites

μολις διαβασα στην εφημεριδα οτι πηγε λεει ενας ελληναρας στην ελβετια και ετρεξε με 200 σε δρομο με οριο 120.

τον επιασε τον ρανταρ, ο ελβετος εισαγγελεας τον βρηκε πού μενει στην ελλαδα και του εβαλε προστιμο 20.000 ευρω παρακαλω.. 20.000..

αυτο θα πει νομος και ταξη.

τρεχα να πεις στον εισαγγελεα "μα ο δρομος ηταν αδειος" και "εχω συναισθηση του τι κανω" κτλ κτλ.. τζαμπα κοπος..

ετσι δομουνται φυσιολογικες κοινωνιες.

οποιος καταλαβαινει το σωστο, το κανει. και οποιος δεν καταλαβαινει, φτανει στα ορια της χρεωκοπιας μεχρι να καταλαβει.

οχι σαν το κ*λοχανιο την ελλαδα..

edit: η κοσμοκαρ μου απαντησε οτι η αλλαγη λαδιων δεν πρεπει να υπερβαινει τα 15.000χλμ.

δεν ξερω τι λενε ορισμενοι αλλα εγω προτιμω να ακουσω την κοσμοκαρ.

Edited by The Butcher
Link to comment
Share on other sites

edit: η κοσμοκαρ μου απαντησε οτι η αλλαγη λαδιων δεν πρεπει να υπερβαινει τα 15.000χλμ.

δεν ξερω τι λενε ορισμενοι αλλα εγω προτιμω να ακουσω την κοσμοκαρ.

Στις πωλήσεις πήρες ή στο σέρβις; :lol: :lol: :lol:

Link to comment
Share on other sites

email εστειλα φιλε.

και στο βιβλιαρακι του σερβις επισης που εχω λεει αλλαγη λαδιων καθε 15.000χλμ ή καθε χρονο (οποιο ερθει πρωτο).

δεν καταλαβαινω τι λογο εχω να μην πιστεψω ουτε το βιβλιο του σερβις ουτε την κοσμοκαρ.

Link to comment
Share on other sites

email εστειλα φιλε.

και στο βιβλιαρακι του σερβις επισης που εχω λεει αλλαγη λαδιων καθε 15.000χλμ ή καθε χρονο (οποιο ερθει πρωτο).

δεν καταλαβαινω τι λογο εχω να μην πιστεψω ουτε το βιβλιο του σερβις ουτε την κοσμοκαρ.

Κοίτα καλύτερα το βιβλιαράκι και τι ΑΚΡΙΒΩΣ γράφει :D

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.