Jump to content

Recommended Posts

νικο με κατατοπισες απολυτα , αν δεν μου εφερνε ο ταχυδρομος ( τον εχω μανια αυτο το ταχυδρομο , ολο λογαρισμους μου φερνει tongue.gif ) τα ασφαλιστρα σημερα το πρωι ..590 ε :D αυριο μαλιστα θα πηγενα για αντικατασταση !!

για τα λαστιχα εχω να πω οτι αν ζεσταθουν τα p zero rosso ειναι βεντουζες αλλα με νορμαλ οδυγηγιση θελουν προσοχη ειδικα τις κρυες μερες ,δεν πολυ χρησιμοποιω μεγαλες ταχιτητες μιας και περπαταω περισσοτερο σε επαρχιακους οδους και με τα παιδια και τη γυναικα μεσα .θα σου δωσω ενα παραδειγμα γιατο ποσο αργα ειναι στο ζεσταμα αυτα τα λαστιχα , τη κυριακη ειπα να κανω μια βολτουλα μονος μου μεχρι τη τριπολη να ξεμπουκωσω λιγο τα πνευμονια της πασσατουμπας και βρηκα ενα θερμοαιμο golf 1.4 τσι 140 ps στο δρομο ( χαρααα :D ) τα πρωτα 10- 15 χιλιωμετρα στις στροφες μου εφευγε χωρις κοπο μιας και τα λαστιχα δε μου δινανε τη σηγουρια να μπω τα ιδια και να εκμεταλευτω τη διαφορα δυναμης του οχηματος μου , οταν ζεσταθηκαν ομως ενιωθα πολυ μεγαλυτερη σιγουρια και σου μιλαω για ενα δρομο με ελαφρες στροφες που σχετικα δυνατο οχημα μπορει ανετα να πιασεις 170 +++

θελω ενα λαστιχο που θα ζεστενετε σχετικα γρυγορα και σε οχι μεγαλες ταχυτητες και τα rosso δε μου το προσφερουν αυτο ,για τα επομενα μου λαστιχα εχω δυο επιλογες , τα Goodyear F1 Asymetric οπως εχεις βαλει εσυ και τα p zero σκετο .

Και τα Asymetric μη νομίζεις ότι παίρνουν φωτιά με την μία! :) Ίσως να είναι λίγο καλύτερα από τα Rosso, αλλά όχι τραγικές διαφορές.

Περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την ανάρτηση και κάποιες φώτο από setup της, έχω βάλει στο σχετικό θέμα στην κατηγορία Passat\Ανάρτηση.

Link to comment
Share on other sites

νικο πραγματι το τερατακι το εχεις κανει κουκλα !! εχω το μικρο αδερφακι το 1.8 τσι αλλα απο θεμα αναρτησης δεν ειμαι ευχαριστιμενος απο τη μαμα σπορτ αναρτηση ( πολλα μουτρα ρε παιδια , να φταινε τα p zero rosso ?τρομαζουν να ζεσταθουν μπλιαχχχ thumbsdown.gif )και μαλλον θα ψαχτω σε κατι σα και αυτα που εβαλες , εκτος απο αμορτησερ αλλαξες και ελατηρια ? αν ναι ποσο κατεβηκε το αυτοκινητο και τη ελατηρια φιλε μου ?

Ότι μάρκα λάστιχο και να βάλεις δύσκολα θα βρεις αυτό που ζητάς. Βλέπεις φταίει η ελληνική άσφαλτος και το μαγικό γραμματάκι "Υ" στο τέλος των διακριτικών αριθμών και γραμμάτων των ελαστικών σου που σημαίνει ότι το ανώτατο όριο περιστροφής των ελαστικών είναι τα 300 χ.α.ω.

Link to comment
Share on other sites

Ότι μάρκα λάστιχο και να βάλεις δύσκολα θα βρεις αυτό που ζητάς. Βλέπεις φταίει η ελληνική άσφαλτος και το μαγικό γραμματάκι "Υ" στο τέλος των διακριτικών αριθμών και γραμμάτων των ελαστικών σου που σημαίνει ότι το ανώτατο όριο περιστροφής των ελαστικών είναι τα 300 χ.α.ω.

Το "Υ" αλλάζει εύκολα B) Με ένα V ή W θα είναι σαφώς καλύτερα.

Link to comment
Share on other sites

ενα χαλι μαυρο ειναι...παρε ενα ιταλικο να βρεις την υγεια σου!!!! tongue.giftongue.giftongue.gif

πλακα κανω νικολη,φοβερη η...μαουνα σου!!!! ;)^_^ ^_^ ^_^

καλη σου μερα φιλε μου! :)

Edited by elaborus
Link to comment
Share on other sites

ενα χαλι μαυρο ειναι...παρε ενα ιταλικο να βρεις την υγεια σου!!!! tongue.giftongue.giftongue.gif

πλακα κανω νικολη,φοβερη η...μαουνα σου!!!! :lol::lol: :lol: :lol:

καλη σου μερα φιλε μου! :lol:

οντως μαυρο ειναι και στο χρωμα!!! :lol: :lol: :lol: :lol:

Link to comment
Share on other sites

Ορίστε και μερικές φώτο, οι οποίες βγήκαν στο υπόγειο parking του City Gate, με φωτογράφιση και επεξεργασία του φίλου Θωμά, του οποίου θέλω να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ για το εκπληκτικό αποτέλεσμα! Enjoy....

small01.jpg

small02.jpg

small04.jpgsmall05.jpg

small07.jpg

small08.jpg

small09.jpg

Link to comment
Share on other sites

Πραγματικά ότι καλύτερο έχω δει. Ο Θωμάς είναι σωστός επαγγελματίας αλλά και το μοντέλο.............είναι όλα τα λεφτά worthy.gif

Link to comment
Share on other sites

Χθες το βράδυ ολοκληρώθηκε και το project "σκούρα πίσω φανάρια" και μπορώ να πω ότι το αποτέλεσμα μου άρεσε πάρα πολύ! B) Οι φώτο βέβαια είναι λίγο χάλια, αφού σήμερα το πρωί έβρεχε και είχα ξεχάσει και την φωτογραφική. Θα βάλω καλύτερες με καθαρό το αμάξι και ίσως δίπλα σε ένα μαμά, ώστε να φανεί και η διαφορά...

Ευχαρστώ πολύ τους Γιώργο και Γιώργο, για την βοήθεια στην τοποθέτηση! ;) (Αυτός ο καθηγητής τελικά, μου έχει πραγματικά αλλάξει (όλα) τα φώτα στο αμάξι! ;) )

Ορίστε και οι φώτο. Βρήκα και μια πιο παλιά από πίσω, μήπως και φανεί η διαφορά. Θα έλεγα ότι ζωντανά, φαίνεται να έχει μεγαλύτερη διαφορά από ότι στην φώτο... :)

22042009147.jpg

dsc04273sm.jpg

Edited by Νίκος
Link to comment
Share on other sites

Ορίστε και μερικές πιο καθαρές φωτογραφίες με τα νέα πίσω σκούρα φώτα... ;)

(βέβαια, πάλι από το κινητό είναι, αλλά δεν πειράζει... :( )

black01m.jpg

black02.jpg

black03o.jpg

Link to comment
Share on other sites

Νίκο φοβερό το αμάξι σου,μου αρέσει πάρα πολύ.Τα φανάρια όντως φαίνονται πιό σκούρα και είναι σαφώς πιό ωραία.

Με τρέλαναν και οι φωτό σου!Μπράβο,πανέμορφο,να το χαίρεσαι!!!

Link to comment
Share on other sites

Ήρθε η ώρα της αναβάθμισης των φρένων! Και ορίστε πως είναι ένα σετ χρυσές 6πίστονες με 360mm δίσκο!!! :huh::lol::lol:

Το φθινόπωρο θα αλλαχτούν και τα πίσω με αυτά του R36 (310x22)...

30072009190.jpg

30072009192.jpg

30072009193.jpg

30072009194.jpg

Link to comment
Share on other sites

Το αμαξι ειναι πανεμορφο. Μπραβο! Τα φρενα εχουν κατσει πολυ ομορφα στο αμαξι και πισω απο τις ζαντες δειχνουν τελεια! Ωραια επιλογη το χρυσο. Γενικα φιλε Νικο εκανες το πασσατ να δειχνει απλα τελειο!!

Link to comment
Share on other sites

Το αμαξι ειναι πανεμορφο. Μπραβο! Τα φρενα εχουν κατσει πολυ ομορφα στο αμαξι και πισω απο τις ζαντες δειχνουν τελεια! Ωραια επιλογη το χρυσο. Γενικα φιλε Νικο εκανες το πασσατ να δειχνει απλα τελειο!!

Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια φίλε Μάνο... :huh:

Link to comment
Share on other sites

¶ρχισε πλέον το πλοίο να φαίνεται πιο καθαρόαιμο...... Μπράβο Νίκο για τις επιλογές σου. B)

Link to comment
Share on other sites

¶ρχισε πλέον το πλοίο να φαίνεται πιο καθαρόαιμο...... Μπράβο Νίκο για τις επιλογές σου. B)

;)

Ορίστε και μερικές φώτο πιο καθαρές, με την ψηφιακή...

img1116k.jpg

img1120o.jpg

img1128q.jpg

Link to comment
Share on other sites

Πολύ ωραίες οι φωτό Νίκο. B) Πράγματι τώρα φαίνεται η διαφορά σε σχέση με πίσω.Project αλλαγής πίσω δισκόπλακων όσο το δυνατόν πιο γρήγορα,γιατί τώρα μοιάζει το αυτοκίνητο-συγγνώμη για τον συσχετισμό-σαν παχιά αγελάδα με αδύνατα πίσω πόδια. new_lol.gif

Link to comment
Share on other sites

υπερβολικα τα βρισκω τοσο μεγαλα φρενα εκτος και αν εχεις σκοπο να βαλεις κ το μοτερ του ρ36 ;) Αν ηθελες να κανεις το εφε σου απλα θα επαιρνες golf !!!!!!!! B)

Link to comment
Share on other sites

υπερβολικα τα βρισκω τοσο μεγαλα φρενα εκτος και αν εχεις σκοπο να βαλεις κ το μοτερ του ρ36 :lol: Αν ηθελες να κανεις το εφε σου απλα θα επαιρνες golf !!!!!!!! :D

Όσα δεν φτάνει η αλεπού, τα κάνει κρεμαστάρια!! tongue.giftongue.giftongue.giftongue.gif (μην αρπαχτείτε όλοι οι Golfάκηδες! Με τον peolinio κάνουμε πλάκα!) tongue.gif

Καθημερινά τα 1.700 κιλά δεν σταματάνε εύκολα από τα 200+ χλμ και με αυτόματο κιβώτιο... :) Έχω αλλάξει 4 φορές τακάκια σε 2 χρόνια και 73.000χλμ... :D Εξάλλου σιγά το R36!!! 50 ψωροάλογα παραπάνω έχει!!!!.... tongue.giftongue.giftongue.gif Golf έχω, αλλά για την γυναίκα μου. Είναι το "μικρό" για την πόλη... tongue.gif Ε, τα "μικρά" θέλουν και μικρά φρένα, ενώ τα "μεγάλα"΄θέλουν τα ταψιά τους... tongue.gif

Link to comment
Share on other sites

αντε και με καμια συσκευη αλεξιπτωτου ...γιατι ρε που βρικες δρομο και επιασες 200+ και δεν νυχτωσε? Ξερω κατι γκρεμους στα μερη μου που μπορεις να τα δοκιμασεις !!!!

P.S. Θελω τα παλια σου φρενα tongue.gif Αληθεια τι τα εκανες?

Link to comment
Share on other sites

αντε και με καμια συσκευη αλεξιπτωτου ...γιατι ρε που βρικες δρομο και επιασες 200+ και δεν νυχτωσε? Ξερω κατι γκρεμους στα μερη μου που μπορεις να τα δοκιμασεις !!!!

P.S. Θελω τα παλια σου φρενα tongue.gif Αληθεια τι τα εκανες?

XAXAXAXAXAXA... :D:lol::lol: Καλόοοοο.... :D

Τα έχω, αλλά τακάκια και δίσκοι είναι για πέταμα (σχεδόν). Μόνο οι βάσεις και οι δαγκάνες αξίζουν... :)

Link to comment
Share on other sites

Αν και κάπως καθυστερημένα,'εχω να πω....από τις πιο αξιόλογες και εκλεπτυσμένες βελτιώσεις που έχω δει και ειδικά σε σεντάν!!

ΠΑΝΤΑ ΤΕΤΟΙΑ!!

Και μην σταματάς εδώ Νίκο..

¶σχετο,τα παλιά σου φρένα τα έχεις μαζί με τα ακραξόνια?

Link to comment
Share on other sites

Αν και κάπως καθυστερημένα,'εχω να πω....από τις πιο αξιόλογες και εκλεπτυσμένες βελτιώσεις που έχω δει και ειδικά σε σεντάν!!

ΠΑΝΤΑ ΤΕΤΟΙΑ!!

Και μην σταματάς εδώ Νίκο..

¶σχετο,τα παλιά σου φρένα τα έχεις μαζί με τα ακραξόνια?

Σε ευχαριστώ φίλε. Τα ακραξόνια έχουν μείνει στο αμάξι...

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.


×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.