Jump to content
mihalis19

Fiesta St Vs Tsi Gt Sport

Recommended Posts

Οσο αφορα εμενα με GTI με BSR ημουν διπλα του μεχρι τα 150 και μεχρι τα 200 ηταν 3 μηκη αυτοκινητου μπροστα μου, εν συνεχεια και λογω κλιμακωσης ανοιγε και αλλο το GTI.

:):Dknife.gifpopeye.gifnew_killpc.gifrocket.gif

new_lol.gif

Link to comment
Share on other sites

Οσο αφορα εμενα με GTI με BSR ημουν διπλα του μεχρι τα 150 και μεχρι τα 200 ηταν 3 μηκη αυτοκινητου μπροστα μου, εν συνεχεια και λογω κλιμακωσης ανοιγε και αλλο το GTI.

τα πολλα χλμ σκοτωνουν....δηλαδη σου ανοιγε απο τα 200 και μετα ε? κοιτα να δεις..... :)

Link to comment
Share on other sites

:huh:

Περιεργο φαινεται ε? οκ αναλογιστητε το εξης (ισως σας δωσει κατι ακομα να γελασετε)

GTI me BSR

1350 kgr/245 PS=5.51 kgr/ps

Fiesta ST

1050kgr/190PS=5.52 kgr/ps

Προφανως και το ST εχει πιο κοντη κλιμακωση εναντι στην μεγαλυτερη ροπη η οποια φαινεται στα πολλα.

Δεν μου φαινεται και τοσο τρελο......εκτος αν χανω κατι....

Προυποθεση βεβαια ειναι να καταλαβαινει καποιος τι ειναι το ιππος ανα κιλο, αν οχι πμ να βοηθησω tongue.gif

Link to comment
Share on other sites

Κάπου έχασες 115 κιλά στο ST...

Δεν νομιζω φιλε μου.

Η Ford ανακοινωνει 1150 κιλα με 90% πληροτητα καυσιμου (συν λαδια ξυδια) ΚΑΙ 75 κιλα οδηγο (το κανει κατα ISO σε ολα της τα μοντελλα οπως αναγραφει στο manual).

εχει 45 λιτρα τεποζιτο οποτε κανε τα μαθηματικα ή απλα δοκιμασε μια πλαστιγγα ( 1043 εδειξε σε εμενα καροτσα).

Link to comment
Share on other sites

Κοιτωντας το manual των golf V Και Polo 9n που εχουμε δεν εχω δει παρομοια αναφορα. Επισης στην περιπτωση του πολο η πλαστιγγα εδειξε 1147 (καροτσα).

Οποτε δεν νομιζω οτι συνυπολογιζουν οδηγο καυσιμα.

Edited by Ulfius
Link to comment
Share on other sites

στο drive το golf λεει οτι ειναι 1400 κιλα και το fiesta 1180,οποτε υπολογισε παλι τις αναλογιες σου,τελος.

τωρα κατα ποσο μπορει να σταθει ενα fiesta 190 αλογα με ενα golf 245 αλογα....

Να σας πω κατι αλλο...δεν εχουμε καταφερει ακομα να βγαλουμε 190 αλογα st παρολη την προσπαθεια και την εποικινωνια που εχουμε με αγγλια....τωρα που βρεθηκε η δυναμομετρηση με 190 δεν ξερω ...μακαρι αν υπαρχει και την εχει δει καποιο μελος απο εδω να μας την δωσει να εποικινωνησουμε με το παιδι που εχει το st του 190 μπας και δουμε και εμεις καμια ασπρη μερα....

εδω λες οτι δεν υπαρχει st με 190 αλογα,οποτε το συμπερασμα σου βγαινει απο την αναλογια κιλα/ιππο????????? :o:huh: (οτι πανε σχεδον μαζι golf-fiesta)

Link to comment
Share on other sites

Guest dubbeR_Stoilas
Κοιτωντας το manual των golf V Και Polo 9n που εχουμε δεν εχω δει παρομοια αναφορα. Επισης στην περιπτωση του πολο η πλαστιγγα εδειξε 1147 (καροτσα).

Οποτε δεν νομιζω οτι συνυπολογιζουν οδηγο καυσιμα.

Μάλλον δεν μας τα λες καλά...

Link to comment
Share on other sites

στο drive το golf λεει οτι ειναι 1400 κιλα και το fiesta 1180,οποτε υπολογισε παλι τις αναλογιες σου,τελος.

τωρα κατα ποσο μπορει να σταθει ενα fiesta 190 αλογα με ενα golf 245 αλογα....

εδω λες οτι δεν υπαρχει st με 190 αλογα,οποτε το συμπερασμα σου βγαινει απο την αναλογια κιλα/ιππο????????? :o:lol: (οτι πανε σχεδον μαζι golf-fiesta)

δεν ειπα ποτε κατι τεtοιο (καταλαβαινω ποσο δυσκολο ειναι να ξεχωρισεις τα nicknames tongue.gif). Υπαρχει και εργοστασιακο κιτ για 185 αλογα για το φιεστα Mountune &Ford. :huh:

δεν ξερω τι γραφει το εκαστοτε περιοδικο σου λεω τι ζυγισα :o

Φιλε Stoila στα λεω οπως τα ξερω και αντικειμενικοτατα (ασχετα αν σε στεναχωρω).

Και λιγο οφφ τοπικ (ας μου επιτραπει) μπορει καποιος να μου πει αν υπαρχει προγραμμα για TSI?? Μετα απο αναζητηση ειδα πολλους να ρωτουν αλλα καμμια απαντηση...καποιο λινκ ισως που εχασα ισως....

Edited by Ulfius
Link to comment
Share on other sites

Guest dubbeR_Stoilas
Φιλε Stoila στα λεω οπως τα ξερω και αντικειμενικοτατα (ασχετα αν σε στεναχωρω).

Και λιγο οφφ τοπικ (ας μου επιτραπει) μπορει καποιος να μου πει αν υπαρχει προγραμμα για TSI?? Μετα απο αναζητηση ειδα πολλους να ρωτουν αλλα καμμια απαντηση...καποιο λινκ ισως που εχασα ισως....

Εμένα προσωπικά καρφί δεν μου καίγεται. Δεν έχω ούτε θα έπαιρνα ποτέ Golf. Απλά τα νούμερα που ανέφερες μου φάνηκαν κάπως και με ένα γρήγορο search αποδείχτηκε πως είχα δίκιο. Από εκεί και πέρα, ο δρόμος όπως έχει προηπωθεί είναι ο καλύτερος κριτής.

Link to comment
Share on other sites

:lol:

Περιεργο φαινεται ε? οκ αναλογιστητε το εξης (ισως σας δωσει κατι ακομα να γελασετε)

GTI me BSR

1350 kgr/245 PS=5.51 kgr/ps

Fiesta ST

1050kgr/190PS=5.52 kgr/ps

Προφανως και το ST εχει πιο κοντη κλιμακωση εναντι στην μεγαλυτερη ροπη η οποια φαινεται στα πολλα.

Δεν μου φαινεται και τοσο τρελο......εκτος αν χανω κατι....

Προυποθεση βεβαια ειναι να καταλαβαινει καποιος τι ειναι το ιππος ανα κιλο, αν οχι πμ να βοηθησω tongue.gif

Ενας φιλος μου εχει ενα πεζο ραλι οποτε με την λογικη σου εχουμε τα ακολουθα..

rallye

850 Kgr / 220 PS = 3.86 kgr/ps

BMW M3 (New)

1655 Kgr / 420 PS = 3.94 Kgr/ps

Δηλαδη συμφωνα με την θεωρεια σου το ραλακι θα ριχνει τσαι στην M3...... :lol::blink:

Link to comment
Share on other sites

Ενας φιλος μου εχει ενα πεζο ραλι οποτε με την λογικη σου εχουμε τα ακολουθα..

rallye

850 Kgr / 220 PS = 3.86 kgr/ps

BMW M3 (New)

1655 Kgr / 420 PS = 3.94 Kgr/ps

Δηλαδη συμφωνα με την θεωρεια σου το ραλακι θα ριχνει τσαι στην M3...... :):)

Φιλε μου δεν μιλησε κανεις ποτε για τσαι. Απλα για μικρη διαφορα (για να μην τα φουσκωνουμε).

Τωρα στο παραπανω υποθετικο σου παραδειγμα, γνωμη μου ειναι, οτι το ραλλακι θα ηταν πολυ κοντα στην Μ3 μεχρι καποια χιλιομετρα. Δεν θα μου φαινοταν περιεργο δε να ξεκιναγε και καλυτερα.

Ειμαστε αρκετα οφφ τοπικ, αν και ειναι ενδιαφερουσα συζητηση, οποτε δεν το συνεχιζω παραπανω.

Παντως οσο αφορα το αρχικο θεμα των TSI και GT δεν εχουν επαφη με το μικρο διλιτρο οπως θα σου πει ο φιλος χοντρος_gt

Link to comment
Share on other sites

Καλά, κόψε κάτι

http://library.techlink.gr/4t/article.asp?...p;article=11657

124 άλογα τροχό παρεπιπτόντως και το πιο αργό στην πίστα (και στην ευθεία)

Σύγκρινε αντίστοιχες τιμές με GT & TSI που υπάρχουν στο τόπικ

Όσο για το GTI ούτε να το σκέφτεσαι, πολύ πλάκα έχει

:) :) :huh:

Επίσης στο συγκεκριμένο τεύχος ζυγίστηκε 1139 κιλά

Αν έχετε αμφιβολίες το σκανάρω

Link to comment
Share on other sites

OFF topic : @ RS καλα εσυ δεν εχεις αλλη τουρμπινα?

ΟΝ τοπικ : Καλα μην το ξεφτιλιζουμε με το φιεστα.Το φιεστα ειναι πιο αργο και απο το polaki το gti μαμα.Αρα φτιαγμενο αντε να χτυπαει τα GT.(Παλια φιεστα ειχα tongue.gif)

Link to comment
Share on other sites

Εγώ δέν έχω ούτε κάν BSR.

¶ν θές μπορούμε να γνωριστούμε για να δείς τί κάνει (ή όχι) το fiesta.

:D:lol::lol::lol::lol::lol:

200 E στο GTI εγω <_<

Αλλα 200e και απο μενα στο GTi μουχαχαχα B) . Δεν μπορω να καταλαβω γιατι η Ford μπηκε σε τοσο κοπο να χωρεσει εναν διλιτρο κινητηρα σε ενα μικρο αμαξι οπως το ST και μετα μπηκε σε αλλον τοσο κοπο να τον πνιξει οσο δεν παει.

Link to comment
Share on other sites

εκει που αναφερετε οτι το ραλλακι μπορει να ειναι κοντα σε μια μ3 επρεπε να το βαλετε στο 1ο ποστ για να σταματησουμε να διαβαζουμε απο την αρχη...

Link to comment
Share on other sites

εγώ πάντως ξέρω οτι m3 με colt CTZ στη αρχή μπροστά το colt και στα ψυλά πέρασε η m3.όταν έχουμε 200 άλογα σε 800-900 κιλα αμάξια είναι λογικό να είναι μπροστά.βέβαια στα πολλά παιζουν και τα κιβικά

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.