Jump to content
Σπύρος

Τελική

Recommended Posts

Με εισαγωγή μόνο, βενζίνη ultimate, μαμίσια ζαντολάστιχα, Polo 16v, έδειξε το κοντέρ στην Αθηνών Κορίνθου πάνω απο 205 -> έγλυφε η βελόνα τα 210. Βέβαια η λίγο κατηφόρα βοήθησε. Πάντως για κόφτη είχε περιθώριο λίγο ακόμα.

Link to comment
Share on other sites

καλε μου δοκτορα,

1)οι ενδειξεις του ταχυμετρου ΔΕΝ ειναι απαραιτητο οτι δεν θα ειναι ακριβειας.

2)ενα 9Ν και ενα 6Ν2 δεν ειναι σιγουρο οτι θα εχουν διαφορετικο βημα.αν εχουν ιδια διαμετρο ελαστικου και ιδια διασταση ζαντας το βημα θα ειναι ιδιο.

3)το 75ps και το 100ps εχουν διαφορετικη κλιμακωση στο κιβωτιο.δεν ειμαι σιγουρος ομως το 9Ν εχει διαφορετικο κιβωτιο απο το 6Ν2.αφου φορανε ιδιο κινητηρα (κοινοι κωδικοι π.χ. ΒΒΖ για το 100ps) γιατι οχι και ιδια κιβωτια?

4)για την τελικη που βλεπουμε εχουμε πει πολλες φορες οτι παιζουν πολλα:υψος αυτοκινητου,χαμηλωμα (βλ. μετωπικη επιφανεια),διαμετρος ζαντας-ελαστικου,πλατος ελαστικου(τριβες),αεροδυναμικοι συντελεστες και τα διαφορα αεροδυναμικα βοηθηματα( απο προφυλακτηρες μεχρι αεροτομες),το συνολικο βαρος αυτοκινητου(υγρα μηχανης,βενζινη,επιβατες,ηχοσυστημα,βαρος μερων αυτοκινητου δηλ ζαντες,πολυεστερες κλπ ακομα και τα ηλεκτρικα)

οι μηχανικοι αγωνιστικων ομαδων εχουν φτασει σε ακραια σημεια για να μειωσουν το βαρος.καποιοι καποια στιγμη ειχαν ξυσει το χρωμα του αυτοκινητου...

1. Οι ενδείξεις του ταχυμέτρου τουλάχειστον στα 6Ν2 και 9Ν και πλήθος άλλων αυτοκινήτων είναι εντελώς off αφού συνήθως έχουν διαφορά περίπου 5%-10% από την πραγματικότητα και σε μερικές περιπτώσεις (NISSAN PRIMERA 1.^_^ περισότερο.Υπάρχουν ακόμα χειρότερα!!!!!

2.Δεν υπάρχει περίπτωση να μπούν τα ζαντολάστιχα του 9Ν στο 6Ν2 γιατί απλά είναι μεγαλύτερα και το αμάξι θα σέρνεται.Τα εργοστασιακά λάστιχα το 9Ν είναι μεγαλύτερης διαμέτρου!

3. Τα 6Ν2 και 9Ν δεν έχουν το ίδιο βήμα,δεν έχουν την ίδια κλημάκωση στο κυβώτιο ,δεν έχουν την ίδια επιτάχυνση(το 6Ν2 είναι λίγο γρηγορότερο 0-100) και δεν έχουν την ίδια τελική

Το γιατί δεν έχουν ίδια κυβώτια είναι απλό:δεν είναι το ίδιο αμάξι

Κάνε μία μέτριση με GPS σε ένα 6Ν2 και ένα 9Ν και θα δείς τί παίζει εκεί που το ένα θα λέει 210 μπορεί να έχει πραγματικά 205 και το άλλο στα 210 να έχει πραγματικά 197.Οι πιθανότητες είναι το 6Ν2 να έχει μεγαλύτερη πραγματική τελική από το 9Ν.Μπορεί όμως να δείς και το ανάποδο.Αν δεν τα μετρήσεις δεν μπορείς να είσαι σύγουρος για τίποτα

Link to comment
Share on other sites

αμα βαλεις προφιλ 20(πχ)

Εγινε ρε που δν χανεις τελικη ^_^.Φοραω 18 με 215/35 κ εχω παιδια την απιστευτη τελικη των 160χλ/μ.

Οσο για το χαμηλωμα το πιστευω οτι ισως παιζει καποιο ρολο.Με τα 14αρια γυρισε 205χλ/μ στον δρομο προς τα Μουδανια χωρις κληση δρομου.

Link to comment
Share on other sites

Νομίζω πώς η πραγματική τελική είναι αυτή που δίνει ο κατασκευαστής. Όποτε τα 200, 200+ που λέμε (όντως τα βλέπουμε στο κοντέρ) τα λέμε κυρίως για εντυπωσιασμό. Νομίζω πως το ταχύμετρο πέρνει μετρήσεις από το διαφορικό και όχι από τον τροχό ή αέρα! Σίγουρα μέχρι τα 100 km/h η απόκλιση είναι <ε, για κάθε ε>0. Η διάμετρος ζαντολάστιχου παίζει ρόλο στην τελική αλλά και το πλάτος παίζει. Το πλάτος παίζει ρόλο με 2 τρόπους: 1) αεροδυναμική αντίσταση - όσο πιο πλατύ τόσο περισσότερο κόβει 2) τριβή ολίσθησης που αυξάνεται με το πλάτος. Προφανώς και η πίεση των ελαστικών παίζει και αυτή τον ρόλο της.

Επιπλέον αν η πραγματική τελική ήταν αυτή που βλέπαμε νομίζω ότι οι κατασκευαστές θα το διαφήμιζαν περισσότερο.

Edited by terlaps
Link to comment
Share on other sites

Νομίζω πώς η πραγματική τελική είναι αυτή που δίνει ο κατασκευαστής. Όποτε τα 200, 200+ που λέμε (όντως τα βλέπουμε στο κοντέρ) τα λέμε κυρίως για εντυπωσιασμό. Νομίζω πως το ταχύμετρο πέρνει μετρήσεις από το διαφορικό και όχι από τον τροχό ή αέρα! Σίγουρα μέχρι τα 100 km/h η απόκλιση είναι <ε, για κάθε ε>0. Η διάμετρος ζαντολάστιχου παίζει ρόλο στην τελική αλλά και το πλάτος παίζει. Το πλάτος παίζει ρόλο με 2 τρόπους: 1) αεροδυναμική αντίσταση - όσο πιο πλατύ τόσο περισσότερο κόβει 2) τριβή ολίσθησης που αυξάνεται με το πλάτος. Προφανώς και η πίεση των ελαστικών παίζει και αυτή τον ρόλο της.

Η τελική που δίνει ο κατασκευαστής είναι με γεμάτο τεπόζιτο πλύρες φορτίο σε ευθεία και στς στροφές που αποδίδει το μέγιστο της δύναμης ο κινητήρας.Στον κόφτη με λιγότερο φορτίο σαφώς και είναι μεγαλύτερη η τελική αλλά δεν μπορεί να δώσει αυτήν ο κατασκευαστής γιατί αυτή είναι μέγηστη ταχύτητα υπό προϋποθέσεις!

Link to comment
Share on other sites

Η τελική που δίνει ο κατασκευαστής είναι με γεμάτο τεπόζιτο πλύρες φορτίο σε ευθεία και στς στροφές που αποδίδει το μέγιστο της δύναμης ο κινητήρας.Στον κόφτη με λιγότερο φορτίο σαφώς και είναι μεγαλύτερη η τελική αλλά δεν μπορεί να δώσει αυτήν ο κατασκευαστής γιατί αυτή είναι μέγηστη ταχύτητα υπό προϋποθέσεις!

Δηλαδή λές ότι στις 6000 (το 100hp) που έχει μέγιστη ισχύ μετριέται η τελική? Ενδιαφέρον δεν το είχα ακούσει. Οπότε με πέμπτη στις 6000 σαλ το κοντέρ θα πρέπει να δείχνει 188χλμ/ω (λίγο πάνω λίγο κάτω)... Το φορτίο και το ντεπόζιτο δεν παίζουν ρόλο στην αναλογία σχέση στο κιβώτιο, στροφές κινητήρα και ταχύτητα κοντέρ (ή κάνω λάθος; ). 'Η μήπως εννοείς ότι η τελική ταχύτητα που δίνει ο κατασκευαστής μπορεί να μην είναι στις 6000 γιατί δεν υπερνικήθηκαν οι "αντιστάσεις" οπότε η ταχύτητα μετρήθηκε σε λιγότερες στρόφες;

Edited by terlaps
Link to comment
Share on other sites

'Η μήπως εννοείς ότι η τελική ταχύτητα που δίνει ο κατασκευαστής μπορεί να μην είναι στις 6000 γιατί δεν υπερνικήθηκαν οι "αντιστάσεις" οπότε η ταχύτητα μετρήθηκε σε λιγότερες στρόφες;

Με πλύρες φορτίο είναι λογικό να γίνει αυτό!!!Το θέμα δεν είναι τί θα λέει το κοντέρ αλλά ποιά θα είναι η πραγματική ταχύτητα.Τα κοντέρ δεν είναι ακρυβείας.

Αν πάς με 6000 στρ/λ θα δείς ότι το κοντέρ είναι πολύ πάνω από τα 190.κοντεύει τα 205 .Ανάλογα με τα λάστιχα που θα έχεις η πραγματική ταχύτητα μπορεί να είναι από 190 μέχρι 205.

Και ξαναλέω αν δεν το μετρήσεις με GPS δεν μπορείς να ξέρεις

Link to comment
Share on other sites

για το polo 1.4 με τα 80 αλογα ξερει κανεις τι τελικη εχει? εχει δοκιμασει κανεις να πιασει κοφτη με 5η? ποσα χλμ γραφει?

τωρα που ειπες κοφτη,ποσο ειναι ο κοφτης σου?( για να υπολογισω στις ποσες στροφες να δουμε το κοντερ)

Link to comment
Share on other sites

τωρα που ειπες κοφτη,ποσο ειναι ο κοφτης σου?( για να υπολογισω στις ποσες στροφες να δουμε το κοντερ)

5800 rpm

εγω με μαθηματικα το βγαζω 205 - 210 αλλα δεν το εχω παει τοσο!

εχω γραψει 195 στο κοντερ αλλα δεν κοιταζα ποσες στροφες ... μη σκοτωθω κιολας!

Link to comment
Share on other sites

215 με 5η κόφτη στην κατηφόρα που ξεκινάει στα Οινόφυτα(Εθνική προς Αθήνα)....

Το ibiza φίλου μου πιάνει 220 αλλά έχει 16άρες ενώ εγώ 14άρες,και τα 2 είναι μαμά-μόνο με panel k&n φίλτρο και τα μαμίσια 100hp......

Link to comment
Share on other sites

215 με 5η κόφτη στην κατηφόρα που ξεκινάει στα Οινόφυτα(Εθνική προς Αθήνα)....

Το ibiza φίλου μου πιάνει 220 αλλά έχει 16άρες ενώ εγώ 14άρες,και τα 2 είναι μαμά-μόνο με panel k&n φίλτρο και τα μαμίσια 100hp......

το 80αρι ή το 100αρι? μη ξεχνας οτι εχουν διαφορα στον κοφτη 1000rpm

το 80αρι 5800rpm και το 100αρι 6800rpm

Link to comment
Share on other sites

ΠΑΝΕΛ ΦΙΛΤΡΟ ΓΚΡΕΕΝ 15/45/195 ΛΑΣΤΙΧΟ...ΣΤΟΝ ΣΙΡΙΟ (ΑΘΗΝΩΝ-ΛΑΜΙΑ) 220+...ΣΕ ΕΥΘΕΙΑ 190,ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΑΝ ΕΙΧΑ ΑΛΛΑ 50 ΧΙΛ ΠΟΣΟ ΘΑ ΕΦΤΑΝΑ,ΧΙ ΧΙ

ΕΠΕΙΔΗ ΕΙΔΑ ΔΙΑΦΟΡΑ ΠΙΟ ΠΑΝΩ,ΜΗΝ ΠΑΡΕΞΗΓΗΘΩ,ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΔΕΝ ΤΑ ΕΙΔΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ΓΙΑ ΠΛΑΚΑ,TO MOTER EXEI 180.000ΧΙΛ....ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ GT170 TOY ΠΑΤΕΡΑ ΜΟΥ ΓΙΑ ΠΛΑΚΑ ΔΕΝ ΔΙΑΚΟΣΑΡΙΖΕΙΣ ΑΛΛΟ ΤΟ ΟΤΙ ΠΑΕΙ 230.

Η ΦΩΤΟ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΑΘΗΝΩΝ ΚΟΡΙΝΘΟΥ,ΠΡΟΣ ΚΟΡΙΝΘΟ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΑ GOODIES.

post-4284-1208088789_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Η ΦΩΤΟ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΑΘΗΝΩΝ ΚΟΡΙΝΘΟΥ,ΠΡΟΣ ΚΟΡΙΝΘΟ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΑ GOODIES.

ασχετο με το θεμα αλλα προσεχε πολυ εκει γιατι εχει πολυ συχνα μπλοκα με ρανταρ ταχυτητας.....

το οριο ειναι 70 εκει...

Link to comment
Share on other sites

για το μπλοκο δεν ηξερα αλλα μια φορα το πιγα τοσο...ευχαρηστω παντως!κανω την διαδρομη χαλκιδα-πορτο χελι και δεν με παιρνει να τρεχω.αναλογα τις καυλες βεβαια....αν και μου το εχουν παρει μια φορα το δυπλομα,πικρα!

Link to comment
Share on other sites

5800 rpm

εγω με μαθηματικα το βγαζω 205 - 210 αλλα δεν το εχω παει τοσο!

εχω γραψει 195 στο κοντερ αλλα δεν κοιταζα ποσες στροφες ... μη σκοτωθω κιολας!

εγω το πηγα μεχρι τις 5100 και ενδειχνε 185χιλ/ωρα ( σε ευθεια ,τελειως ισιαδι ) αλλα εχω 195/55/15 και απο οσο εχω διαβασει με 55/15 εχω μεγαλυτερο βημα και παιζει λιγο η ενδειξη στο καντραν σε σχεση με την "πραγαμτικη" αν ειχα δηλαδη κανονικο βημα 195/50!

Παντως μετα τις 5100 μην νομιζεις οτι ανεβαινει και πολυ!Απο οσο ξερω η 5η δεν βαραει κοφτη !

Link to comment
Share on other sites

παιδια εγω παντωσ με 6ν2 αλογα 75 με βαρελι jr και τελικο μονοσ μ αττικη οδος 200 τα εχω πατησει ..... :huh::thumbsup::thumbsup::thumbsup:

ασχετα που με περασε μια bmw 320 με 220χλμ

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.