Jump to content
mixmal321

Μήπως αρρώστησε το Polaki μου?

Recommended Posts

το NOS αυτό εγώ το αγωράζω 12 ευρώ. εγω το χρησιμοποιο κατα κόρον σε κανα ταξιδι η και γενικα STP βάζω μια φορα κάθε μινα για καθαρισμό και προστασια και απο αυτό βάζω 2 φορες τον μινα... το αυτοκίνητο κάνει 2-3 μερες την ευδομαδα να βγει απο το γκαραζ. αλλα κάθε μερα 10 λπετα το ανοιγω να δουλευει το μοτερ. έχω απο το 1997 71100 κμ

Link to comment
Share on other sites

βλακεία μου που δεν ρώτησα πρίν το πάρω...2 καφέδες διαφορά.. tongue.gif

22 μου ειπε στην αρχή κ μετα 20.. tongue.gif

Οπότε τις επόμενες μέρες και στο επόμενο γέμισμα θα αρχίσει να λειτουργεί..

Ευχαριστώ πολύ για την βοήθειά σας!! :huh: (dark είσαι ψείρας τελικά tongue.gif , mad και εσυ δεν πάς πίσω.. tongue.gif )

Edited by Sfakianos
Link to comment
Share on other sites

και που να δείς τι ιεροτελεστία γίνετε σε κάθε σερβις

Link to comment
Share on other sites

Τι να πω μαν, μετά απο τόσες ταλαιπωρίες έχω μάθει σχεδόν όλα τα πιθανά που μπορούν να σου συμβούν με το μοτέρ. Μαθαίνεις και όλα τα γιατροσόφια για το μοτερ ;-).

Αλλά χτύπα ξύλο πιστεύω οτι τώρα πια θα ηρεμήσω για λίγο καιρό μέχρι να φύγει απο τα χέρια μου.

Θα γελάσετε αλλά οδήγησα κανα δύο άλλα αμάξια, ΚΙΑ και Mitsubishi αλλά είναι οικτρά όσων αφορά κιβώτιο ταχυτήτων και σύμπλεξη. Κάθε φορά που με πονάει το αμάξι το ξεχνάω αλλά με το που ξαναμπαίνω στο δικό μου και νιώθω την οδική αίσθηση στεναχωριέμαι. Πραγματικά δεν περιμενα ΤΕΤΟΙΑ διαφορά. Σκληρό κιβώτιο που νιώθεις οτι την καρφώνεις την ταχύτητα και ενα ντεμπραγιάζ που είναι τελείως για κλάματα. Το ελατήριο στο ντεμπραγιάζ του ΚΙΑ πικαντο (σα σουβλάκι ακούγετε παρά σαν αμάξι) είναι τραγικό. Σε συμπλέκει τερμα κάτω και μετά είναι τόσο δυνατό το ελατήριο που νιώθεις οτι είσαι σε αναβατήρα πισίνας...

Link to comment
Share on other sites

Αν δεν πάθεις, δε θα μάθεις... που λενε.

παντως εχεις απόλυτο δίκιο στο θέμα κιβώτιο ταχυτήτων!!!!! χωρίς υπερβολές είναι πιό άνετο στις αλλαγές ακόμα και απο BMW!!!! σε αυτό τουλάχιστον απο όλα τα αυτοκίνητα που έχω οδηγησει το πολακι είναι χρόνια μπροστά!!!!

για κανένα χρόνο είχα βάλει ένα τεμπέλη κ η μόνη κίνηση για να αλλάξω ταχύτητα ήταν του καρπού κ αυτό με όση δύναμη βάζεις για να ξυστείς!!!

Ο dark αμα πεί οτι το πουλάει θα γίνει δημοπρασία!!!! tongue.gif

Link to comment
Share on other sites

το αμάξι μου με έχει παντρευτεί... δεν γίνετε να πάρουμε διαζυγιο... 2 πράγμα ειναι που θα μας χορίσουν η θα το κλέψουν, η θα βλέπω εγώ τα ραδίκια ανάποδα! Παρεπιπτόντος ο τεμπέλεις στο πόλο είναι όλα τα λεύτα να οδηγάς και να μην χριάζετε να απλόνεις το χέρι... απο το 1999 ποθ μπικε και ο τεμπέλεις είναι......................... αυτό ειναι το πολο μου με ότι φοράει τώρα επάνω! http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?&am...tem&CID=650

Πάρε παρε παρε λεεει κόσμε.... ΠΛΑΚΑ ΚΑΝΩ βγίκαμε off-topic...

Λοιπόν όσο να σας αναφέρω πως σήμερα βγήκα να βάλω το κλάσικο 20άρικο 100άρα και εβαλα ρε παιδια... εαν σας πώ τι το βάζω το ενυσχιτικο τι δεν το βάζω δεν βλέπω διαφόρα... (δεν μπορώ να φανταστώ με 95αρα εφιάλτης) αλλά σήμερα που έκανα ένα γρήγορο τσεκ στο φίλτρο αναθυμιάσεν δεν ειχε βρώμα... θα κάψω την υπόλιπη 100άρα έκο που έβαλα, και θα βάλω πάλυ ένα STP να και θα ρίξω ένα τσεκ στα μπυζοκαλόδια και τα μπουζι... Πάντος κανενα πρόβλημα με λάμδα, και πεταλούδα. Το μόνο που με σπάει στα νεύρα ειναι που βρίσκει το αλουμίνιο που εχει και καλα να ψυχετε η φιλτροχοάνη πάνω στην μπάρα θόλου... και πρέπει να ωρώ τρόπο να μην βγαζει τα δεματικα που βάζω... αλλα θα βρώ άμεση λύση γι'υτο!

Link to comment
Share on other sites

Ωρέος το αυτοκίνητο θα το δείς τι ώρα που θα πηγένει, και δεν θα σου κάνει περίεργες "διακοπές" ούτε νομίζω να συναντίσεις με τον εσθητίρα λαμδα απο εδω και πέρα κανένα άλλο πρόβλημα!, και σε κάθες αλαγή λαδίων άλαζε και τα φιλτρά βενζίνης... η ελεγξέτα, κοίταζε και το φίλτο αναθυμιάσεων... το Polo σου θα είναι... jet!

Link to comment
Share on other sites

Ωρέος το αυτοκίνητο θα το δείς τι ώρα που θα πηγένει, και δεν θα σου κάνει περίεργες "διακοπές" ούτε νομίζω να συναντίσεις με τον εσθητίρα λαμδα απο εδω και πέρα κανένα άλλο πρόβλημα!, και σε κάθες αλαγή λαδίων άλαζε και τα φιλτρά βενζίνης... η ελεγξέτα, κοίταζε και το φίλτο αναθυμιάσεων... το Polo σου θα είναι... jet!

I'll keep that in mind for good :rolleyes:

Σε 5.000 έχω το επόμενο σέρβις κ θα κοιτάξω τα πάντα.. tongue.gif

Link to comment
Share on other sites

έτσι... το πόλο θα το έχεις every time healthy... τώρα τι άλλο να πώ... πιστεύω για service φαντάζωμαι ξέρεις τι θα προσέχεις.

Link to comment
Share on other sites

thanx man... Πρέβεζα μένω, όποτε περάσεις απο πρέβεζα Call Me να άμε για καφεδάκι... :o

Link to comment
Share on other sites

έχω δοκιμάσει αρκετους τρόπους κατέλιξα στο εξείς... με 3 τρυπες στο λαστιχο εκει που μπενει το σιδενερνιο δεματικο της φιλτροχοανης στην βάσεις να κάνω 3 τρυπές και να την κάνω βιδωτη το αλουμινιο κάλημα της φιλτροχοάνης και να βιδώνετε στην πλαστικη/λαστιχενια βαση, απο τότε που έκανα την παντένα δεν έχει βγεί καθόλου...

Link to comment
Share on other sites

*update* - τελικά δεν έδωσα το αμάξι μετά απο τα τραγελαδικά που γινόντουσαν στις μάντρες οπότε και αποφάσισα να κάνω οτι χρειάζεται για να γιατρέψω το αμάξι στα ίσια του.

Αλλά για όσους ενδιαφέρονται απο οτι μου είπαν δύο διαφορετικά συνεργεία είναι οτι το πρόβλημα που εχει το 9Ν είναι οτι το μοτέρ δίνει φτωχό μείγμα οπότε η καύση είναι λιγότερο απο ιδανική με τις βενζίνες που πουλιούνται. Όποτε και εδώ είναι το ενδιαφέρον, για να έχεις το αμάξι σε καλή μορφή πρέπει να το τσιτώσεις!! Όσο τρελό και αν ακούγεται το πείραγμα στο μοτέρ για βελτίωση είναι και η μοναδική λύση για να μην έχεις προβλήματα... Τρελάθηκα όταν μου το είπανε και λέω δεν είστε σοβαροί... αλλά τελικά μετά απο άλλαγμα μπουζί σε Denso Iridium και μια αλλαγή στο πρόγραμμα και κανα δύο άλλα πραγματάκια το μόνο που έχω να πώ είναι οτι ούτε πρόβλημα στο ρελαντί, ούτε μπουκώματα στο παρκάρισμα, ουτε τίποτα. Και το πήγα για το 60.000κμ service και το βγάλανε πεντακάθαρο..

Edited by MadBrainiac
Link to comment
Share on other sites

Είμαι κάτοχος ενός Polo 9N μοντέλο 05/2004. Έχει πάνω του 100.000+km. Στα 30.000Km περίπου άλλαξα φίλτρο και τελικό και χρησιμοποιώ καλύτερους μπουζί. Ποτέ μα ποτέ δεν κάνω προθέρμανση κινητήρα. Μόνο το τι βενζίνη βάζω προσέχω. Τόσο καιρό μόνο για καθαρισμό πεταλούδας πάω κάθε 15.000km και αυτό γιατί το σωληνάκι των αναθυμιάσεων επιστρέφει στην εισαγωγή πριν την πεταλούδα. Οι αριθμίες είναι όλες από την πεταλούδα. Ζημιά μηχανικά δεν μου έχει βγάλει τίποτα τα 4,5 χρόνια αυτά και τα ταξίδια του τα κάνει και τα σκασίματα - κατεβάσματά του έχει...

Το Polo είναι ένας πιστός και καλός φίλος σαν ένας σκύλος!!! Ανέχεται τα πάντα, δεν κάνει παράπονα και είναι πάντα δίπλα σου!!! Βέβαια μπορεί να σκέφτομαι τώρα για το 2ο μου αυτοκίνητο, αυτό που λυπάμαι είναι ότι δεν έχω την δυνατότητα να διατηρώ 2 αυτοκίνητα. Ίσως το δώσω στον πατέρα μου για να είναι και πάλι στην κατοχή μου και να το οδηγώ!!! Προσφέρει συγκινήσεις!!!

Link to comment
Share on other sites

... αλλά τελικά μετά απο άλλαγμα μπουζί σε Denso Iridium και μια αλλαγή στο πρόγραμμα και κανα δύο άλλα πραγματάκια το μόνο που έχω να πώ είναι οτι ούτε πρόβλημα στο ρελαντί, ούτε μπουκώματα στο παρκάρισμα, ουτε τίποτα. Και το πήγα για το 60.000κμ service και το βγάλανε πεντακάθαρο..

Φίλε Madbrainiac αν μπορούσες να μου αναφέρεις τι ακριβώς έκανες στο πρόγραμμα και ποια είναι τα δύο άλλα πραγματάκια που έκανες θα ήμουν ευγνώμων!!Επίσης και πόσο σου κόστισε ε???

Link to comment
Share on other sites

μπορεί να πέρασε κανένα πρόγραμμα στο εγκέφαλο και το αυτοκίνητο πήρε άλλη τροπή προς το καλύτερο

Link to comment
Share on other sites

βασικά πήγα το αυτοκίνητο σε ενα γνωστό που κάνει αγωνιστικές μετατροπές και έβαλα καινούριο προγραμμα εγκεφάλου. Ο σκοπός ήταν να βελτιώσω το μείγμα και λίγο παραπάνω συμπίεση στο μοτέρ ώστε να έχει καλύτερη καύση. Αυτό ειναι και το βασικό πρόβλημα γιατι με τη χάλια βενζίνα δεν έχεις καλή καύση με αποτέλεσμα όταν έρθει η ώρα στο μοτέρ να ρίξει πάλι τα καυσαέρια πάλι μέσα να ρίχνει και χάλια μείγμα απο το ντεπόζιτο και χάλια καυσαέρια. Γενικά με την βενζίνα η αποψη μου είναι οτι την έχουμε βαμένη απο οτι κατάλαβα οπότε λίγο ευγενικό πείραγμα στο μοτέρ είναι η μόνη σωτηρία.

Link to comment
Share on other sites

σωστός λίγο πείραγμα δεν βλάπτει :)

Link to comment
Share on other sites

Είναι απο τις πιο ψαγμένες αλλά και λογικές συζυτήσεις που έχω δει. Μπράβο παιδιά. Κι εγώ περίπου τα ίδια σκεφτόμουν για το 6ν2 μου, οπου έχω πρόβλημα με το check που είναι καιρό αναμένο. Η άποψή μου είναι η εξής...: Τα polo γενικός έχουν 2 προβλήματα..., 1.οτι καίνε λάδια, και 2. οτι έχουν φτωχό μίγμα. Αυτά τα 2 προβλήματα λοιπόν, έχουν σαν αποτέλεσμα την μη σωστή καύση στον κινητήρα,και κατα συνέπεια τη δημιουργία και έξοδο περισσότερων καυσαερίων απο το κανονικό. Τα καυσαέρια αυτά τώρα, λόγο του οτι είναι περισσότερα απο το κανονικό, έχουν και αυτά σαν αποτέλεσμα όλα τα προβληματάκια που αφορούν το check και βασανίζουν πολλούς εδω μέσα...,δηλαδή γίνεται το εξής: τα πολλά καυσαέρια που βγαίνουν απο την κακή καύση,περνάνε απο την πολλαπλή εξαγωγής,όπου εκεί ακολουθούν 2 δρόμους: o 1ος είναι η κανονική έξοδος προς την εξάτμιση όπου εκεί βρίσκονται κατα σειρά ο πρώτος αισθητήρας λ', μετά ο προκαταλύτης,μετά ο κανονικός καταλύτης και τέλος ο πίσω αισθητήρας λ'. Όλα αυτά να ξέρετε πως κάποια στιγμή βουλώνουν απο τα παραπάνω καυσαέρια που σας είπα πιο πάνω,και μόλις βουλώσουν...,να το λαμπάκι του check...,πάμε για διάγνωση στον εγκέφαλο...,χάλασε κάποιος λ' ή καταλύτης, ετοιμάστε την 500αρα...

Ο 2ος δρόμος τώρα, είναι "τα επιστρεφόμενα"... Δηλαδή τα πολλά καυσέρια που βγαίνουν, επειδή δεν κάηκαν καλά, ο κινητήρας τα ξαναρίχνει μέσα για να ξανακαούν.Αυτή η διαδικασία γίνεται με την βοήθεια της 'βαλβίδας ανακύκλωσης καυσαερίων' ή αλλιώς EGR...Αυτή η βαλβίδα λοιπόν,επιστρέφει τα καυσαέρια στην εισαγωγή,και τα ρίχνει ακριβώς μέσα στην πεταλούδα του γκαζιού...Σας λέει κάτι αυτό...? Βεβαίως...Η πεταλούδα του γκαζιού πιάνει πουρί απο τα επιστρεφόμενα καυσαέρια και απο το σωληνάκι των αναθυμιάσεων που πέφτουν μέσα, η βαλβίδα ανακύκλωσης βουλώνει...,και ποιες οι συνέποιες...? Ναι, καλά φανταστήκατε...Έχουμε ασταθές ρελαντί και το αμάξι κάνει τα τρελά του,ανάβει το λαμπάκι του check, πάμε πάλι για διάγνωση...,και αυτή τη φορά πρέπει να αλλάξουμε την βαλβίδα ΕGR...,να καθαρίσουμε την πεταλούδα του γκαζιού..., και ωπ..., απο την κακή καύση βούλωσαν τα μπεκ και κάηκε και ο πολλαπλασιαστής... Ετοιμάστε την 300αρα πάλι...

Όπως καταλαβαίνετε λοιπόν, η λύση είναι η εξής: Σε όσους το αμάξι τους καίει λαδάκι αρκετό,(όπως το δικό μου),πρέπει να το κάνουμε να σταματήσει...,αλλιώς είναι μάταιο να αλλάζουμε συνέχεια αισθητήρες λ' κ.λ.π. Για τους υπόλοιπους που δεν τους καίει λάδια,αλλά συνεχίζουν να έχουν προβλήματα..., πιστεύω οτι ένα 'ευγενικό' προγραμματάκι και αλλαγή μπουζί σαν του MadBrainiac, θα λύσει αρκετά προβλήματα... ;) Βέβαια με το προγραμματάκι μάλλον θα υπάρξει και αυξημένη κατανάλωση...Αυτό θα μας το πει ο MadBrainiac :D

Link to comment
Share on other sites

και όμως καίει λιγότερο όσο τρελό και αν ακούγεται. Σε σύγκριση με πρίν καίει περίπου 0.8λιτρα/100κμ λιγότερο απο πρίν. Με τα Denso έκανε πολυ καλή διαφορά και μπορώ να πώ ότι με λιγότερο πάτημα στο πετάλ γκαζιού ανεβάζει καλύτερα τις ροπές. Είναι απλά τρομερή η διαφορα και στο ρεμπρίζ του αυτοκινήτου και στην κατανάλωση στις χαμηλές στροφές. Το επόμενο βήμα είναι να βελτιώσω λίγο να παίρνει καλύτερες ανάσες αέρα το μοτέρ :) και θα δούμε και εκεί τι διαφορά θα έχω. Και απο καύσιμα 100αρα Shell και είμαι τρελά χαρούμενος.

Link to comment
Share on other sites

και όμως καίει λιγότερο όσο τρελό και αν ακούγεται. Σε σύγκριση με πρίν καίει περίπου 0.8λιτρα/100κμ λιγότερο απο πρίν. Με τα Denso έκανε πολυ καλή διαφορά και μπορώ να πώ ότι με λιγότερο πάτημα στο πετάλ γκαζιού ανεβάζει καλύτερα τις ροπές. Είναι απλά τρομερή η διαφορα και στο ρεμπρίζ του αυτοκινήτου και στην κατανάλωση στις χαμηλές στροφές. Το επόμενο βήμα είναι να βελτιώσω λίγο να παίρνει καλύτερες ανάσες αέρα το μοτέρ :D και θα δούμε και εκεί τι διαφορά θα έχω. Και απο καύσιμα 100αρα Shell και είμαι τρελά χαρούμενος.

Γιατί έβαλες Denso??Πόσο σου κόστισαν???Για ιριδίου πάντα μιλάμε ετσι??

Έχει κανείς ιδέα αν έχουν καμια σχέση τα πιράκια με όλο αυτό το πρόβλημα?Γιατί ακούω ένα κροτάλισμα μέχρι τις 3200 περίπου στροφές και μετα σταματάει. Βέβαια φτάνω τις 90000 χιλιόμετρα όπου νάναι. Μήπως είναι φυσιολογικά???

Link to comment
Share on other sites

Denso Iridium Power ειναι η βασική γκάμα της Denso και είναι απο τις καλύτερες εταιρείες στο χώρο μπουζί. Ϋπαρχουν και τα NGK και μπορείς να πάρεις και Double Platinum αλλά Iridium είναι καλύτερα. Υπάρχουν τρείς γκάμες στον κατάλογο της Denso και εγώ έβαλα την βασική γκάμα που είναι τα Power. Υπάρχουν και μπουζί τα Tough που τα αλλάζεις μετά απο 100.000κμ (δεν κάνω πλάκα) αλλά η Racing σειρά είναι για τρελοπειραγμένο πύραυλο που θέλει οτι καλύτερο υπάρχει.

Για αρχή θα σου πρότεινα να κάνεις τα βασικά:

1) καθάρισε τα πάντα - σωληνάκια, βαλβίδα EGR, πεταλούδα

2) τσέκαρε αντλία βενζίνα

3) άλλαξε φίλτρα (λάδια, αερα, βενζίνας)

4) καθαρισμός μπεκ

και μετά πήγαινε στα χοντρά αλλά εάν μετα απο ενα καλό καθαρισμα και μπουζί ακόμα πυράκια τότε θες επαναπρογραμματισμο εγκεφάλου για να στρωσει ο εγκεφαλος το χρονισμό βαλβίδων. Το κουλό είναι το αμαξι μαθαίνει στον εαυτό του πως να χρονίζει τις βαλβίδες για να κρατάει σταθερες τις στροφές. Σκοπός είναι να κρατάει σταθερες στροφές οπότε ο μόνος τρόπος να το κάνει αν ειναι μπουκομένο λίγο ειναι να αυξήσεις την ροή καυσίμου για να κρατήσει την καύση σταθερη.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.