Κοσμάς Posted January 7, 2009 Author Report Share Posted January 7, 2009 εχει δει καποιος δυναμομετρηση με αυτο το τελικο αποτελεσμα?ι καποιος που να εχει καποια μετρηση να ανεβασει να δουμε πριν και μετα. γιατι η πιο μεγαλη διαφορα που ακουσα/ειδα/διαβασα ειναι +18 ιπποι. ευχαριστω Φίλε εδώ μέχρι στιγμής από όσο ξέρω δεν έχει βάλει κανείς πρόγραμμα. Ωστόσο μπορείς να ρίξεις μια ματιά εδώ http://www.gtcclub.com/forum/viewtopic.php?p=229590#229590 Τα λάδια τα είχαν αυτοί γιατί είχα πάρει τηλέφωνο και ρώτησα τι βάζουν. Μπήκα και στο συνεργείο και τα είδα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
_Senna_ Posted January 7, 2009 Report Share Posted January 7, 2009 Φίλε εδώ μέχρι στιγμής από όσο ξέρω δεν έχει βάλει κανείς πρόγραμμα. Ωστόσο μπορείς να ρίξεις μια ματιά εδώ http://www.gtcclub.com/forum/viewtopic.php?p=229590#229590 ευχαριστω για το link. ακρως κατατοπιστικο γενικα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest tsi122 Posted January 7, 2009 Report Share Posted January 7, 2009 (edited) ---------- Edited January 25, 2009 by tsi122 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ktm25089 Posted January 7, 2009 Report Share Posted January 7, 2009 (edited) Ναι,το παλικαρι (κυριλος στο ονομα) ειναι φιλικοτατο και πολυ συζητησιμος.Εγω μαλλον απο αυτον σκεφτομαι.Εχει αθηνα το μαγαζι και εχει και συνεργατη εδω.Και το βασικο το εχει ψαξει το θεμα,εφτασε το αμαξι στα ορια του και βρηκε τι ειναι το πιο καλο. Ο βασκιος λογος που πηρα αυτο το αμαξι ηταν οτι δεν ηθελα με τιποτα τον κομπρεσσορα.Τωρα εαν μπορουμε να παρουμε και 30 αλογα χωρις κοπο δεν με χαλαει καθολου.Αλλα ως εκει,γιατι ειπαμε μικρη η τουρμπινα :D Edited January 9, 2009 by ktm25089 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ktm25089 Posted January 7, 2009 Report Share Posted January 7, 2009 Ο ηχος Κοσμα δεν θα φυγει.Εαν μπορω να καταλαβω σωστα χτυπανε τα υδραυλικα ρυθμιστηρια των βαλβιδων.Οταν γεμισουν με λαδι και φερουν τα διακενα εκει που πρεπει σταματανε.Εχουν τρυπες στην ακρη που μπαινει το λαδι μεσα τους.Και μολις σταματησει να δουλευει το μοτερ στραγγιζουν.Τωρα εαν με καποια αλλη μαρκα μενει το λαδι μεσα και δεν αδειαζουν εντελως,δεν ξερω τι να πω.Μπορει και να συμβαινει. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Κοσμάς Posted January 8, 2009 Author Report Share Posted January 8, 2009 Πρόβλημα να μην είναι (που δεν είναι αλλά λέμε τώρα) και δεν με πειράζει ας ακούγεται άλλωστε είναι για πολύ λίγο. Για 35 άλογα πάνω δεν το βλέπω. Όλοι μιλάνε για 155 άλογα και μην ξεχνάς ότι εγώ το μέτρησα 131 άρα η διαφορά μικραίνει. Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί στο Α3 δίνουν 165 άλογα ενώ είναι ολόιδια! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xaris101 Posted January 21, 2009 Report Share Posted January 21, 2009 Εχω μια απορια , εχει αλλαξει κανενας το υδροψυκτο ιντερκουλερ που εχουμε με κανονικο-αεροψυχτο ? Γινεται ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Κοσμάς Posted January 21, 2009 Author Report Share Posted January 21, 2009 Εχω μια απορια , εχει αλλαξει κανενας το υδροψυκτο ιντερκουλερ που εχουμε με κανονικο-αεροψυχτο ?Γινεται ? Δεν νομίζω να συμφέρει να γίνει κάτι τέτοιο γιατί θα πρέπει να βγεί η πολλαπλή εισαγωγής και τα παρελκόμενά της να μπεί άλλη χωρίς το σύστημα κυκλοφορίας νερού, να φύγουν οι σωληνώσεις και να κοπεί το κύκλωμα που μεταφέρει το νερό και γενικά έχει μπόλικο ξύλωμα μέχρι να βγούν όλα όσα δεν θα χρειάζονται πλέον, μετά να περαστεί το intercooler με τους σωλήνες αέρα από και προς το intercooler που θα μπεί, και αν έχεις προσέξει το μέρος του ψυγείου που υπάρχει τώρα στο μοτέρ είναι άντε γειά! μιλάμε για τρελή μετατροπή! Μπορεί να μπεί όμως ένα πρόσθετο με την κλασική λειτουργεία του αέρα που θα βοηθάει το ήδη υπάρχων.Αλλά και πάλι γιατί να γίνουν όλα αυτά δεν το καταλαβαίνω. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pittas Posted January 21, 2009 Report Share Posted January 21, 2009 Ελα μου ντε το υδροψυκτο ειναι θεωρητικα πιο αποδοτικο Κανω λαθος ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ktm25089 Posted January 22, 2009 Report Share Posted January 22, 2009 ?????Γιατι να το ξηλωσεις???? ειναι διαφορετικο συστημα.εχει δικο του ψυγειο και αντλια και υγρο.Μονο το ιδιο δοχειο μοιραζονται.Επισης το νερο απο αυτο το κυκλωμα το χρησιμοποιει και η τουρμπινα για την ψυξη της.Υποτιθεται οτι λογο μικρης διαδρομης που κανει ο αερας θα τουρμπιζει και πιο γρηγορα και το καλοκαιρι θα εχει μια σταθερη θερμοκρασια οπως και τον χειμωνα.Δεν εχει πλεον τουρμποκαιρο με την κλασσικη εννοια !! Εαν θες να το βγαλεις παντως μπορεις να ξεβιδωσεις την εισαγωγη και να βγαλεις το ψυγειακι (ειναι σαν αυτο που εχουν στην καμπινα για το καλοριφερ).Μετα ξαναμπαινει χωρις αυτο.Τους σωληνες τους ενωνεις μεταξυ τους και δεν καταργεις το συστημα γιατι το θελει και η τουρμπινα.Μετα βεβαια ο Θεος και η ψυχη του τι θα κανεις.Θα βαλεις αεροψυκτο?Με τον εγκεφαλο?Η αντλια που εχει ειναι ηλεκτρικη και την ελεγχει αυτος και οχι θερμοστατης. Πραγματικα πιστευω οτι δεν εχει νοημα.Οταν ανεβει η θερμοκρασια του αερα αρχιζει και λειτουργει πιο πολυ η αντλια.Οταν ειναι κρυος δουλευει ανα 15 δευτερολεπτα για την τουρμπινα μονο για να μην υπερθερμανθει το νερο στο κουφαρι της.Ειναι πολυ καλα σχεδιασμενο το συστημα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Κοσμάς Posted January 22, 2009 Author Report Share Posted January 22, 2009 (edited) Γνώμη μου είναι να μην πειραχτεί τίποτα! Θεωριτικά το καλοκαίρι και όχι μόνο, μέσα στην πόλη με αυτό το σύστημα είναι καλύτερα τα πράματα από την άποψη του ότι μπορεί από μόνο του να ψύχει τον αέρα στην εισαγωγή. Δεν χρειάζεται να κινείται με πολλά χλμ για να έρχεται ο αέρας με φόρα στο intercooler ώστε να ψύχεται και να πηγαίνει στην εισαγωγή κρύος, υπάρχει το βεντιλατέρ και η αντλία του ψυγείου νερού που και ακίνητο όταν αυτά δουλεύουν ψύχουν τον αέρα με αποτέλεσμα να υπάρχει πάντοτε ψυχρός αέρας στην εισαγωγή. Δεν ξέρω αν είναι έτσι όντως απλά έτσι το σκέφτομαι. Edited January 22, 2009 by Κοσμάς Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ktm25089 Posted January 22, 2009 Report Share Posted January 22, 2009 Καλα το σκεφτεσαι!! Μονο που δεν εχει την αντλια ψυγειου αλλα μια δικη του ηλεκτρικη για αυτην την δουλεια την οποια την δουλευει οποτε χρειαζεται ο εγκεφαλος οπως και ξεχωριστο ψυγειο νερου για αυτο το λογο που δεν εχει καμια σχεση με το αλλο του κινητηρα.Το μονο κοινο ειναι το δοχειο διαστολης. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest tsi122 Posted January 24, 2009 Report Share Posted January 24, 2009 (edited) --------- Edited January 25, 2009 by tsi122 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Κοσμάς Posted January 24, 2009 Author Report Share Posted January 24, 2009 Πρωτη επαφη με turbo αυτοκινητο και με εξεπληξε ευχαριστα το ξεσπασμα της ροπης.Για να ειμαι ειλικρινης το περιμενα πιο γραμμικο.Κατω απο τις 2000 στροφες απλα τσουλαει αξιοπρεπως.Απο κει και πανω γινεται αισθητη η υπερτροφοδοτηση.Νομιζω οτι παρουσιαζει ενα μικο turbolag..Ειναι ιδεα μου? Το παρέλαβες το 6άρι σου ε? Καλοτάξιδο και καλά χλμ!! Ώντος έχει ένα μικρό lag αλλά σε βαθιά πατήματα του γκαζιού μέχρι τις 3000 στροφές. Σε πατήματα που έκανα με grande punto t-jet 120 από πολύ χαμηλά (1500-2000 στροφές) το punto πεταγόταν περίπου ένα αυτοκίνητο μπροστά μου.Όμως από τις 3000 και πάνω γίνεται το ακριβώς αντίθετο. Δοκίμασε να σταθεροποιήσεις το γκάζι στις 3000 και μετά πάτα το και θα καταλάβεις. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted January 25, 2009 Report Share Posted January 25, 2009 Νομίζω ότι μερικοί έχουν λανθασμένη ιδέα για τη γραμμικότητα. Μην ακούω τώρα ότι πατάω και κάτω από 2000rpm είναι ψόφιο και μετά έχει lag. Δηλαδή εσύ περίμενες από 800rpm να έχεις 20kg και 130ps ? Πραγματικά είναι να τραβάς τα μαλλιά σου με μερικούς. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest tsi122 Posted January 25, 2009 Report Share Posted January 25, 2009 (edited) ---------- Edited January 25, 2009 by tsi122 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pittas Posted January 25, 2009 Report Share Posted January 25, 2009 φιλε το 122 δεν εχει σχεδον καθολου lag. H συμπεριφορα του ειναι σχεδον ιδια με ενα ατμοσφαιρικο οσον αφορα την αποκριση Σε αμεση συγκριση με το 140 και το 170 που εχω δοκιμασει , το 122 αποκρινεται χωρις σκαλι (lag) Φυσικα αν πας να επιταχυνεις και βυθισεις το γκαζι απο τις 1500 θα αισθανθεις να μη γινεται κατι αμεσως , οπως ΣΕ ΚΑΘΕ ΑΛΛΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ. Δοκιμασε αυτο που σου ειπε ο φιλος...πατα το γκαζι απο τις 2500/3000 κι επανω , θα δεις οτι ουτε λαγκ ουτε τιποτα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest tsi122 Posted January 25, 2009 Report Share Posted January 25, 2009 (edited) ---------- Edited January 25, 2009 by tsi122 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nrgakos3 Posted January 25, 2009 Report Share Posted January 25, 2009 ΔΕΝ υπαρχει turbo lag αλλα ηλεκτρογκαζο lag. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ktm25089 Posted January 25, 2009 Report Share Posted January 25, 2009 ΔΕΝ υπαρχει turbo lag αλλα ηλεκτρογκαζο lag. Σωστος!!!! τι turbo lag να εχει αυτο το σαλιγκαρακι? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Κοσμάς Posted January 30, 2009 Author Report Share Posted January 30, 2009 Μετά από τη σημερινή βόλτα στη VW παρατήρησα ότι το golf 6 122 έχει μεγαλύτερη σωλήνα στη εισαγωγή του αέρα πριν και μετά το φιλτροκούτι από ότι στο golf 5 122. Δεν ξέρω τι, κι αν θα έχει διαφορά στην πράξη αλλά το μέγεθος είναι αισθητό από μακρυά! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Κοσμάς Posted January 30, 2009 Author Report Share Posted January 30, 2009 (edited) Πάντος βλέπω ότι πασάρουν πολύ τον 122. Μέσα στη VW στην έκθεση έχει τα Golf, golf variant, jetta, passat, eos,scirocco μόνο με τον 122, για να μην πάμε και σε A3, superb, octavia5, leon. Μάλλον λόγω του συνδιασμού πολύ μικρής κατανάλωσης και μεγάλης ροπής πιστεύω. Καλά πάμε! Edited January 30, 2009 by Κοσμάς Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
giorgos_dr Posted February 5, 2009 Report Share Posted February 5, 2009 Μετά από τη σημερινή βόλτα στη VW παρατήρησα ότι το golf 6 122 έχει μεγαλύτερη σωλήνα στη εισαγωγή του αέρα πριν και μετά το φιλτροκούτι από ότι στο golf 5 122. Δεν ξέρω τι, κι αν θα έχει διαφορά στην πράξη αλλά το μέγεθος είναι αισθητό από μακρυά! αν ειναι μεγαλυτερη και ταιριαζει και στο δικο σου ρωτα ποσο εχει? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
costas41 Posted February 5, 2009 Report Share Posted February 5, 2009 Καλοριζικο και καλα χιλιομετρα φιλε. Γιατι δεν εδινες ομως περιπου 2000 για να παρεις αυτο με τα 160 μια και εδωσες τοσα λεφτα ετσι κι αλλιως. Εγω τα οδηγησα και τα δυο και πηρα αυτο με τα 160,Μαιο παραδοση, γιατι δεν ηθελα να το πειραξει η ελληνικη μαστορατζα μετα. παντως καλα να εισαι και να το χαρεις και να προσεξεις που θα το πας..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
panoskr Posted February 5, 2009 Report Share Posted February 5, 2009 ¶ντε ρε παιδιά δεν υπάρχει κανείς που να έχει βάλει πρόγραμμα στον 122 να μας πει πως πάει? Έλεος τι κάθεστε ακόμα με 122 άλογα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...