peolinio Posted August 21, 2009 Report Share Posted August 21, 2009 Δε μας αφορα τι πιστευεις και τι οχι φιλτατε...Θα σε παρακαλουσα να προσεχεις το υφος σου οταν μιλας για εμενα και τι επιλογες μου.Οσον αφορα την αναβαθμιση τωρα,ο παζαροπουλος ειναι αρκετα φειδωλος στις ιπποδυναμεις που ανακοινωνει.Το σημαντικο δεν ειναι η ονομαστικη ιπποδυναμη αλλα η αισθηση που δινει το βελτιωμενο αυτοκινητο σε συγκριση με πριν.Και τον 122 τον ανεβαζει υποτιθεται στα 145,ενω ειναι παραπανω συμφωνα με τα "αξιοπιστα" δυναμομετρα της αγορας.Και μην ξεχνατε το ονομα του ανθρωπου που φτιαχνει τα προγραμματα του παζαροπουλου. sorry παραφερθηκα αλλα η γνωμη ειναι γνωμη . Επισης για ξαναπες μας το περιβοητο ονομα του προγραμμτιστη γιατι το ξεχασα ηδη ...... αν ναι ειναι απο αυτους με το laptop παραμασχαλα . Σε ασχετους δεν μιλας..... Καλα χλμ anyway και να θελεις μας δειχνεις στοιχεια δυναμομετρησης ..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
alexator Posted August 22, 2009 Report Share Posted August 22, 2009 Καλησπέρα, ήθελα να ρωτήσω κάποιες απορίες που έχω... Αρχικά κάπου πήρε το μάτι μου να λέει ένας φίλος ότι με το πρόγραμμα της Abt δεν χάνεται η εγγύηση από την kosmocar, σωστό είναι αυτό? Δεύτερον το intercooler του S3 μπαίνει σε tsi 122 golf vi? Αν ναί θα είναι καλύτερα σε συνδυασμό με πρόγραμμα ή δεν υπάρχει λόγος για αλλαγή intercooler? Α και τέλος έφαγα μια ..... από ένα astra 1.6 turbo χτές το βράδυ φοβερή( όπως προείπα είμαι golf vi tsi122 dsg 7) μιλάμε για 3-4 καρότσες... αναμενόμενο αλλά... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
poen Posted August 22, 2009 Report Share Posted August 22, 2009 λογικο το τσαι που πηρες απο το αστρα. λοιπον το intercooler του s3 δεν μπαινει στο αμαξι μας το εχουμε αναφερει σε αρκετα τοπικ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stelios_Golf 6 Posted August 22, 2009 Report Share Posted August 22, 2009 Καλησπέρα, ήθελα να ρωτήσω κάποιες απορίες που έχω... Αρχικά κάπου πήρε το μάτι μου να λέει ένας φίλος ότι με το πρόγραμμα της Abt δεν χάνεται η εγγύηση από την kosmocar, σωστό είναι αυτό?Δεύτερον το intercooler του S3 μπαίνει σε tsi 122 golf vi? Αν ναί θα είναι καλύτερα σε συνδυασμό με πρόγραμμα ή δεν υπάρχει λόγος για αλλαγή intercooler? Α και τέλος έφαγα μια ..... από ένα astra 1.6 turbo χτές το βράδυ φοβερή( όπως προείπα είμαι golf vi tsi122 dsg 7) μιλάμε για 3-4 καρότσες... αναμενόμενο αλλά... Έχω την εντύπωση ότι δεν παίρνει ιντερκούλερ απο το S3. Ας το επιβεβαιώσει κάποιος. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
polo_6566 Posted August 22, 2009 Report Share Posted August 22, 2009 δεν μπαινει,το συγκεκριμενο μοτερ εχει υδροψυκτο και τετοια μοντα δεν ειναι εφικτη. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
alexator Posted August 22, 2009 Report Share Posted August 22, 2009 Ευχαριστώ για τις απαντήσεις.. Εγώ πάντως πιστεύω ότι abt θα βάλω.. Για πείτε κανέναν συνδιασμό για φίλτρο και εξάτμιση?Επίσης αλλαγή intercooler εκτός του S3 δεν χρειάζεται? Με το dsg λετε να έχω πρόβλημα? Απ ότι βλέπω μεχρι στιγμής δεν έχουμε δεί πάνω από 160 άλογα και 26 κιλά ροπής από το μοτέρ μας ή κάνω λάθος? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
alexator Posted August 22, 2009 Report Share Posted August 22, 2009 Επίσης παίζει να υπάρχει κάποιο πρόγραμμα που να απενεργοποιεί πλήρως το ESP?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
elef Posted August 22, 2009 Report Share Posted August 22, 2009 alexator και κοντινος συγγενεις του schumacher να εισαι ΜΗΝ απενεργοποιης το esp. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest basilis81 Posted August 22, 2009 Report Share Posted August 22, 2009 Εχω την εντυπωση οτι το ESP απενεργοποιειται εντελως στο Golf.Στο δικο μου τουλαχιστον δεν εχει τυχει να εμπλακει ενω το ειχα απενεργοποιησει.Ετσι κι αλλιως και ενεργοποιημενο οταν ειναι,δεν ειναι τοσο ευαισθητο και σε αφηνει να "παιξεις" λιγο πριν επεμβει. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
turbomakis Posted August 22, 2009 Report Share Posted August 22, 2009 (edited) Εχθές μια που είχα και ρεπό είπα να πάω να κατέβω στο Βόλο να περάσω το πρόγραμμα της overload.Η δουλειά έγινε, το αυτοκίνητο μετά από αρκετή δουλειά και μετρήσεις έδειξε 164 άλογα και 28 ροπή με την τουρμπίνα να φτάνει τα 1.2 bar και 0.7 στις 6000 αλλά δεν είναι μόνο η πίεση που κάνει τη διαφορά (από μείγματα και αβάνς δεν κατέχω και πολύ) και έχει πραγματικά μεταμορφωθεί σε ένα εντελώς νέο αυτοκίνητο. Έχει αλλάξει παντελώς ακόμα και το βήμα του σε μεγάλη πορεία και ο γυρισμός από το Βόλο έγινε κατά 0.3 λίτρα οικονομικότερα από τον πηγαιμό! Από θερμοκρασίες που είδα την ώρα των δυναμομετρήσεων τα πήγε σχετικά καλά καθώς πιέστηκε πολλές φορές εχθές αλλά θα δείξει το καλοκαίρι τι θα κάνει αυτό το σύστημα intercooler που έχει αλλά ούτε στα φανάρια το στείνω (εξερείτε ο japanic! χαχαχαχα πλάκα κάνω) ούτε πηγαίνω στην εγνατία με 200+. Τώρα δεν ξέρω τι νούμερα θα έδειχνε στο δυναμόμετρο maha αλλά στο δρόμο επιβεβαιώνετε και η ιπποδύναμη αλλά και η τρομερή ροπή! Βλέπω από αύριο τα παιδιά εκεί στο Βόλο να μην προλαβαίνουν να φτιάχνουν TSI 122 !! Φυσικά δεν είναι όλα τα μοτέρ ίδια και κάθε 122 θα βγάζει και διαφορετικά νούμερα ανάλογα με την βενζίνη κλπ, κλπ. Να πώ ότι έχω βάλει από τον καταλύτη και πίσω 60άρι σωλήνα με ελεύθερο τελικό magnaflow και ελεύθερο φίλτρο στον παπά που σύντομα θα φύγει μαζί με τον παπά για να γίνει μια πιό σωστή δουλειά γιατί είδαμε ότι παίζει σημαντικό ρόλο. Ευχαριστώ για τις απαντήσεις.. Εγώ πάντως πιστεύω ότι abt θα βάλω.. Για πείτε κανέναν συνδιασμό για φίλτρο και εξάτμιση?Επίσης αλλαγή intercooler εκτός του S3 δεν χρειάζεται? Με το dsg λετε να έχω πρόβλημα? Απ ότι βλέπω μεχρι στιγμής δεν έχουμε δεί πάνω από 160 άλογα και 26 κιλά ροπής από το μοτέρ μας ή κάνω λάθος? alexator Δες λίγο το ποστ του Κοσμά!!! Κοσμά δανείζομαι το ποστ σου για λίγο!! Edited August 23, 2009 by turbomakis Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
alexator Posted August 23, 2009 Report Share Posted August 23, 2009 Φίλε Βασίλη το ESP στο golf vi δυστυχώς κλείνει μερικώς και όχι τελείως, το γράφει και στο manual. Δεν σου λέω ότι είναι παρα πολύ παρεμβατικό αλλά το έχω νιώσει να μπαίνει και κλειστό που το έχω χωρίς να πάει να φύγει το αυτοκίνητο τραγικά... Στο golf v έκλεινε τελείως πάντως. Ο καθένας έχει το δικό του στύλ οδήγησης και δεν νομίζω ότι άμα θες να παιχνιδίσεις και απενεργοποιήσεις το ESP πρέπει να είσαι όδηγός της formula 1 . Τώρα στο θέμα των βελτιώσεων έχω δεί τη έχουν κάνει τα παιδιά με την overload(πολύ εντυπωσιακά πράγματα θα έλεγα) αλλά δεν θα ήθελα να χάσω την εγγύηση κυρίως λόγο του dsg όπου οι πιθανές βλάβες είναι πολύ ακριβές.... οπότε θα κινηθώ ή σε REVO που βάζει ο Φιλοσίδης ή σε ABT. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Κοσμάς Posted August 24, 2009 Author Report Share Posted August 24, 2009 (edited) αλλά δεν θα ήθελα να χάσω την εγγύηση κυρίως λόγο του dsg όπου οι πιθανές βλάβες είναι πολύ ακριβές.... οπότε θα κινηθώ ή σε REVO που βάζει ο Φιλοσίδης ή σε ABT. Με REVO δηλαδη δεν θα χασεις την εγγυηση ????? ........ με ΑΒΤ μπορει. Edited August 24, 2009 by Κοσμάς Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
alexator Posted August 25, 2009 Report Share Posted August 25, 2009 Φιλέ Κοσμά ο Φιλοσίδης είναι επίσημος αντιπρόσωπος VW/Audi και ένας φίλος μου με S3 όταν πήγε για service τους ρώτησε για πρόγραμμα και του είπαν ότι βάζουν της REVO και ότι η εγγύηση δεν χάνετε. Αυτό γνωρίζω τώρα δεν ξέρω αν έχει αλλάξει κάτι.. Θα ήθελα την γνώμη σου πάντως γιατί βλέπω ότι το έχεις λιώσει το θέμα με τον κινητήρα μας, το intercooler μας τα βγάζει πέρα το καλοκαίρι με πρόγραμμα ?Αξίζει η αλλάγη με aftermarket φίλτρο στο μαμά φιλτροκούτι ή δεν υπάρχει διαφορά? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Κοσμάς Posted August 25, 2009 Author Report Share Posted August 25, 2009 βλέπω ότι το έχεις λιώσει το θέμα με τον κινητήρα μας, Ναι, δώσε περισσότερο προσοχή στα πόστ και θα πάρεις τις απαντήσεις σου! Τα έχουμε πεί πολλές φορές αυτά. Όσο για το ελεύθερο φίλτρο εγώ που έχω βάλει δεν αξίζει να μπεί γιατί δεν έχει ουσιαστικές διαφορές με το χάρτινο, καλύτερα να κρατήσεις τα λεφτά σου και να βάλεις μια χοάνη. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
alexator Posted August 25, 2009 Report Share Posted August 25, 2009 Ok Κοσμά θα ξανακοιτάξω.. Με χωάνη όμως η εγγύηση?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
turbomakis Posted August 25, 2009 Report Share Posted August 25, 2009 Ok Κοσμά θα ξανακοιτάξω.. Με χωάνη όμως η εγγύηση?? Δεν είμαι ο Κοσμάς αλλά δεν χάνεις εγγύηση!!Είσαι κομπλέ!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
poen Posted August 26, 2009 Report Share Posted August 26, 2009 λεω να το παρω. http://www.forgemotorsport.co.uk/media/FMI...nstructions.pdf Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
turbomakis Posted August 26, 2009 Report Share Posted August 26, 2009 Πως σας φαίνεται η εισαγωγή? Είναι από leon, έχει φύγει ο παππάς μπήκε στη θέση του ένα βαρελάκι dtm και με σωλήνα (δεν ξέρω διάμετρο) ο αέρας έρχεται κάτω από το προβολάκι με ευθεία διαδρομή χωρίς άσκοπες στροφές όπως το μαμά.Δεν ξέρω στο leon πως είναι αλλά σε golf αν ανοιχτούν παράλληλες τρύπες στην γρύλια από το προβολάκι μπορεί να δουλέψει. λεω να το παρω. http://www.forgemotorsport.co.uk/media/FMI...nstructions.pdf Πάνο αν θέλεις κάποια στιγμή μπές msn να δεις την τελειωμένη(επιτέλους) εισαγωγή μου που έχει να κάνει με την ιδέα που είχε ο Κοσμάς!!Απλά εγώ την υλοποίησα και τα αποτελέσματα είναι άκρως δελεαστικά και πολύ καλύτερα από το απλό βγάλσιμο του καπακιού του φίλτρου!!Τώρα σε σχέση με την χωάνη που έχουν ορισμένα παιδιά δεν ξέρω τι γίνεται αλλά ο αέρας που πέρνει το βαρέλι στο δικό μου είναι μπόλικος !!Και σωστός ως προς την θερμοκρασία!!! Κοσμά αυτό ισχύει και για σένα!! Όταν με δεις μέσα σφύρα!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
poen Posted August 26, 2009 Report Share Posted August 26, 2009 Αυτο δεν σου ελεγα να κανω και εγω ρε μακη μια μερα στο shoutbox.. που σου ελεγα να ανοιξω τις κυψελες διπλα απο το προβολακι! θυμασε? τι εβαλες τελικα? DTM? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
turbomakis Posted August 27, 2009 Report Share Posted August 27, 2009 (edited) Αυτο δεν σου ελεγα να κανω και εγω ρε μακη μια μερα στο shoutbox..που σου ελεγα να ανοιξω τις κυψελες διπλα απο το προβολακι! θυμασε? τι εβαλες τελικα? DTM? Με την διαφορά του ότι εγώ δεν έκανα τρύπες πουθενά!! Πήρα την σίτα που μπαίνει κάτω για το προβολάκι για τον απλό προφιλακτήρα και από εκεί παίρνω τον αέρα για το φίλτρο!! Όσο για το φίλτρο είναι αυτό: http://www.brtuningshop.com/catalog/produc...af95e5e13f0c56b Carbon εννοείται!!Και από ήχο είναι πολύ γ@μ@τος!!Θα περάσω στις 9 του μηνός από εκεί(....),για να το δεις-ακούσεις !!Ξέρεις εσύ!! Υ.Γ.:Φωτός soon μιας και δεν ξέρω πως να ανεβάζω!!! Edited August 27, 2009 by turbomakis Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
alexator Posted August 29, 2009 Report Share Posted August 29, 2009 (edited) Χαιρετώ, λοιπόν έχω παρατηρήσει το εξής φαινόμενο 3 φορές( όχι συνεχόμενες αλλά τυχαία μέσα σε 3,5 μήνες που έχω το αυτοκίνητο): Είμαι μετά από βόλτα όχι απαραίτητα γρήγορη και ενώ περιμένω παρκαρισμένος να κρυώσει το αυτοκίνητο και είμαι κανονικά στο ρελαντί σταθερά στις 800 στροφές κάνει ένα στιγμιαίο βύθισμα (στις στροφές) και επανέρχεται. Το αμάξι είναι το golf vi tsi 122 dsg, έχει 7,200km και φυσικά είναι μαμά (ακόμα...). Να ανησυχήσω?? Δεν έχω παρατηρήσει κάτι άλλο στην λειτουργία του, εκτός από τον απαίσιο θόρυβο που κάνει το dsg-7. Edited August 29, 2009 by alexator Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nrgakos3 Posted August 29, 2009 Report Share Posted August 29, 2009 Στο 5αρι δε μου το εχει κανει ποτε, με 33000χλμ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
poen Posted August 31, 2009 Report Share Posted August 31, 2009 εγινε το dyno σημερα στο maha unlimited exelixis. Διορθωμενη ισχυ 154,0 BHP / 113.3 KW Ισχυς κινητιρα 144,8 BHP / 106,5 KW Ισχυς τροχου 107,5 BHP / 79,0 KW Μεγιστη ροπη 262,9 Nm Θερμοκρασια περιβαλλοντος 34,4 oC Θερμοκρασια αερα εισαγωγης 33,2 oC δεν εχω σκανερ να δοσω το διαγραμμα ολοκληρο πιστευω να βρω αυριο απο καπου να το βαλω. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
turbomakis Posted August 31, 2009 Report Share Posted August 31, 2009 εγινε το dyno σημερα στο maha unlimited exelixis.Διορθωμενη ισχυ 154,0 BHP / 113.3 KW Ισχυς κινητιρα 144,8 BHP / 106,5 KW Ισχυς τροχου 107,5 BHP / 79,0 KW Μεγιστη ροπη 262,9 Nm Θερμοκρασια περιβαλλοντος 34,4 oC Θερμοκρασια αερα εισαγωγης 33,2 oC δεν εχω σκανερ να δοσω το διαγραμμα ολοκληρο πιστευω να βρω αυριο απο καπου να το βαλω. Καλά είναι πιστεύω,αν σκεφτεί κανείς πως είναι μόνο με πρόγραμμα!!!Η κάνω λαθος??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stef80 Posted August 31, 2009 Report Share Posted August 31, 2009 Καλα είναι, τα αναμενόμενα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...