sun_night Posted February 3, 2010 Report Share Posted February 3, 2010 ναι αλλα δε το βγαζω το καπακι κοπρεντο? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ktm25089 Posted February 3, 2010 Report Share Posted February 3, 2010 :drinks: :D :D :D :D :D :D :D Καλα λοιπον!!!Κρατα το.Εσυ χανεις!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
diMake Posted February 3, 2010 Report Share Posted February 3, 2010 Αμαν... το εβγαλα... εκανα βολτα....ΔΕΝ ΤΟ ΞΑΝΑΒΑΛΑ! Τι μπορει να κανει ενα καπακι φιλτρου ε....! Βασικα νομιζω οτι καιει παραπανω επεισης στα χαμηλα "μπουκωνει" ενω στα ψηλα ειναι καλυτερα. Δεν εχω ουτε ανταπτορα ουτε τπτ και το τσαφ ακουγοταν περισσοτερο. Θα το σκεφτω αρκετα για να το ξαναβαλω. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
turbomakis Posted February 3, 2010 Report Share Posted February 3, 2010 Αμαν... το εβγαλα... εκανα βολτα....ΔΕΝ ΤΟ ΞΑΝΑΒΑΛΑ! Τι μπορει να κανει ενα καπακι φιλτρου ε....! Βασικα νομιζω οτι καιει παραπανω επεισης στα χαμηλα "μπουκωνει" ενω στα ψηλα ειναι καλυτερα. Δεν εχω ουτε ανταπτορα ουτε τπτ και το τσαφ ακουγοταν περισσοτερο. Θα το σκεφτω αρκετα για να το ξαναβαλω. ¶λλος ένας ευχαριστημένος "πελάτης"!!!!χαχαχαχ!!!! Γτ πιστεύω πως σου αυξήθηκε η κατανάλωση από τις γκαζιές για να ακούς το τσαφ τσουφ και όχι από το βγάλσιμο του καπακιού???? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
diMake Posted February 3, 2010 Report Share Posted February 3, 2010 Ασε γ@ματα ειναι αλλη φαση.. Αλλα μαλλον θα το ξαναβαλω γιατι αν το δουλευω ετσι τωρα τους δυσκολους καιρους δεν με βλεπω να πληρωνω την δοση! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
turbomakis Posted February 3, 2010 Report Share Posted February 3, 2010 Ασε γ@ματα ειναι αλλη φαση.. Αλλα μαλλον θα το ξαναβαλω γιατι αν το δουλευω ετσι τωρα τους δυσκολους καιρους δεν με βλεπω να πληρωνω την δοση! Χαχαχα!!!!Οικονομία!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
poen Posted February 4, 2010 Report Share Posted February 4, 2010 μπορει καποιος να μου πει κωδικο τουρμπινας ; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Speedy Posted February 4, 2010 Report Share Posted February 4, 2010 μπορει καποιος να μου πει κωδικο τουρμπινας ; ΟΕΜ κωδικό θέλεις ? έτος κατασκευής ? κινητήρας ? ιπποδύναμη ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
poen Posted February 4, 2010 Report Share Posted February 4, 2010 για tsi mk5 122 ποια τουρμπινα φοραει; ξερω οτι ειναι της MHI αλλα θελω τον κωδικο της για να ψαξω για αντικαταστατη που να μπαινει για να βτω μια παρομια λιγο μεγαλυτερη Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
diMake Posted February 4, 2010 Report Share Posted February 4, 2010 (edited) Τελικα poen το αποφασισες ε..? Ειναι αυτο το μικροβιο που αμα αρχισεις.. Σε βλεπω να μεταφερεσαι απο εδω και να πηγαινεις στο απο << 140-200++ >> !!! @Επεισης με γειες τις ζαντες. Πανεμορφες. Edited February 4, 2010 by diMake Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Speedy Posted February 4, 2010 Report Share Posted February 4, 2010 για tsi mk5 122 ποια τουρμπινα φοραει; ξερω οτι ειναι της MHI αλλα θελω τον κωδικο της για να ψαξω για αντικαταστατη που να μπαινει για να βτω μια παρομια λιγο μεγαλυτερη 03C 145 701 R (2008) - 1100,84¤ 03C 145 702 A (2009) - 1100,84¤ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest B.G Posted February 5, 2010 Report Share Posted February 5, 2010 πανο δυσκολα να βρεις καποια στο ελευθερο εμποριο που να κουμπωσει πανω με τη μια.Μονο αν κατσει καποιος βελτιωτης εξωτερικου και φτιαξει τουρμποκιτ με πολλαπλη,τουρμπινα,σωληνωσεις λαδιου-νερου κλπ που θα σημαινει το λιγοτερο ενα 1500αρικο χωρις την εργασια. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
oc_brody Posted February 6, 2010 Report Share Posted February 6, 2010 (edited) παιδιά.χρειάζομαι επειγόντως άλογα....έχω ακούσει παρα "πολλατα" οποια φτάνουν t 122 περίπου στ 170-180 hp το πολύ.θέλω η περάσω τα 200.ακόμα βεβαια δη έχω φτάσει ούτε τα 170.απλά σιγά σιγά θέλω η ξεκινήσω κάποιες σωστές μετατροπες έχω ακούσει για προγράμματα για εισαγωγές για εξατμίσεις k.a.αυτό που με "παραξενεουσε" είναι των "ετουνερς" πουμεγαλώνουν κατά κάποιο τρόπο τη τουρμπίνα και ξεπερνάει τα 200hp.φτάνει k 220hp...αν ξέρετε κάτι πείτε μου.δείτε k t link http://www.etuners.g....php?s=13&t=102 αν και είναι για τη έκδοση με τα 160 άλογα.είδα ότι υπάρχει k για 122 k ξεπερνάει τα 200 Ειδοποιηση <<Απαγορευεται η χρηση αλλων χαρακτηρων πλήν των Ελληνικων>> Edited February 6, 2010 by mourh Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miltos_Golf6 Posted February 6, 2010 Report Share Posted February 6, 2010 Φίλε μου κατ'αρχήν να γράφεις με ελληνικά όπως αναφέρουν και οι Κανόνες του φόρουμ για να μπορούμε εύκολα να διαβάζουμε το τι γράφεις. Το λίνκ που έχεις βάλει από τους etuners είναι τα στάδια βελτίωσης του 1.4 TSI 160PS. Για τον 122 (που έχω και έγω) οι etuners έχουν "πειράξει" την τουρμπίνα και σε συνδυασμό με επαναπρογραμματισμό εγκεφάλου και μια καλή εισαγωγή, το δυναμόμετρο έδειξε 157PS. Δεν είμαι σίγουρος αν αυτός ο κινητήρας μπορεί να φτάσει αρκετά πιο ψηλά αλλά και αν γίνεται δεν ειμαι σίγουρος κατα πόσο θα είναι αξιόπιστη μια τέτοια βελτιώση. Αν γνωρίζει κάποιος κάτι περισσότερο ας μας ενημερώσει... Φιλικά Μίλτος Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
turbomakis Posted February 6, 2010 Report Share Posted February 6, 2010 +1 από εμένα!!!Αν θέλεις επιγόντος πάνω από 200 άλογατα υπάρχουν λύσεις!!Το θέμα είναι αν έχεις χρήμα!¶λλη τουρμπίνα και άλλα εντόσθια(ίσως)!!(Επίσης το project που έκαναν οι e-tuners κρατάει πιο πολύ την ροπή ψιλά!!Και λόγω του ότι μεγάλωσαν την φτερωτή(νομίζω) παίρνει κάποια ΗP παραπάνω!!!Όχι τρελά πράγματα!!!Αντί να έχεις 170 άλογα max θα έχεις 175(λέμε τώρα)!!!!Τα 200 ξέχνα τα εκτός και αν τερματίσεις την τουρμπίνα(όπου δεν είσαι πλέον safe) και κάθε φορά που θα πατάς γκάζι θα σε λούζει κρύος ιδρώτας αν σπάσει τπτ(και αν γίνεται το όλο θέμα)!!!! Η καλύτερη λύση είναι να τ πουλήσεις και να πάρεις ένα 160 είτε 140 είτε 170 είτε 200(που τα έχει έτοιμα τα 200)!!!!Αυτά και από εμένα!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miltos_Golf6 Posted February 6, 2010 Report Share Posted February 6, 2010 (edited) +1 από εμένα!!!Αν θέλεις επιγόντος πάνω από 200 άλογατα υπάρχουν λύσεις!!Το θέμα είναι αν έχεις χρήμα!Άλλη τουρμπίνα και άλλα εντόσθια(ίσως)!!(Επίσης το project που έκαναν οι e-tuners κρατάει πιο πολύ την ροπή ψιλά!!Και λόγω του ότι μεγάλωσαν την φτερωτή(νομίζω) παίρνει κάποια ΗP παραπάνω!!!Όχι τρελά πράγματα!!!Αντί να έχεις 170 άλογα max θα έχεις 175(λέμε τώρα)!!!!Τα 200 ξέχνα τα εκτός και αν τερματίσεις την τουρμπίνα(όπου δεν είσαι πλέον safe) και κάθε φορά που θα πατάς γκάζι θα σε λούζει κρύος ιδρώτας αν σπάσει τπτ(και αν γίνεται το όλο θέμα)!!!! Η καλύτερη λύση είναι να τ πουλήσεις και να πάρεις ένα 160 είτε 140 είτε 170 είτε 200(που τα έχει έτοιμα τα 200)!!!!Αυτά και από εμένα!!! Και συγκεκριμένα παίρνει παραπάνω μόλις 2 άλογα...με απλό αναπρογραμματισμό εγκεφάλου φτάνει στα 155ΗP και με μεγαλωμένη φτερωτή στα 157HP (σύμφωνα με το site τους πάντα) Έχω μια απορία...Πριν λίγες μέρες άλλαξα λάδια και φίλτρο στον TSI 122PS (εκτός αντιπροσωπείας)...Από μέσα βγήκαν 3 λίτρα (ακριβώς) λάδι...Με παραξένεψε το γεγονός ότι ο κινητήρας πήρε πάλι 3 λίτρα και με αλλαγή του φίλτρου...Ο δείκτης έδειχνε full. Κοίταξα στο manual του αυτοκινήτου και λέει ότι η χωρητικότητα είναι (με αλλαγή φίλτρου) 3.6lt. Το άφησα να δουλέψει και πάλι full έδειχνε. Προχθες πήγα στο Αίγιο και ξανατσέκαρα...πάλι στο full... Είναι φυσιολογικό να πάρει πιο λίγο λάδι από το κανονικό (σύμφωνα με το manual)?? Πληροφοριακά: αλλαγή λαδιών (Castrol Edge 5W30 x 3lt) και φίλτρου (MANN ίδιο με το μαμά) = 63euro! Ευχαριστώ Edited February 6, 2010 by Speedy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stef80 Posted February 7, 2010 Report Share Posted February 7, 2010 +1 από εμένα!!!Αν θέλεις επιγόντος πάνω από 200 άλογατα υπάρχουν λύσεις!!Το θέμα είναι αν έχεις χρήμα!¶λλη τουρμπίνα και άλλα εντόσθια(ίσως)!!(Επίσης το project που έκαναν οι e-tuners κρατάει πιο πολύ την ροπή ψιλά!!Και λόγω του ότι μεγάλωσαν την φτερωτή(νομίζω) παίρνει κάποια ΗP παραπάνω!!!Όχι τρελά πράγματα!!!Αντί να έχεις 170 άλογα max θα έχεις 175(λέμε τώρα)!!!!Τα 200 ξέχνα τα εκτός και αν τερματίσεις την τουρμπίνα(όπου δεν είσαι πλέον safe) και κάθε φορά που θα πατάς γκάζι θα σε λούζει κρύος ιδρώτας αν σπάσει τπτ(και αν γίνεται το όλο θέμα)!!!! Η καλύτερη λύση είναι να τ πουλήσεις και να πάρεις ένα 160 είτε 140 είτε 170 είτε 200(που τα έχει έτοιμα τα 200)!!!!Αυτά και από εμένα!!! Ποιες είναι οι λύσεις για τα 200? Έχει γίνει πουθενα στον κόσμο? Επίσης, με την τουρμπίνα που έχει, όσο και να την τροποποιήσεις και όσο και αν την τερματίσεις δεν προκειται ούτε να πλησιάσεις τα 200. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stelios_Golf 6 Posted February 7, 2010 Report Share Posted February 7, 2010 Ποιες είναι οι λύσεις για τα 200? Έχει γίνει πουθενα στον κόσμο? Επίσης, με την τουρμπίνα που έχει, όσο και να την τροποποιήσεις και όσο και αν την τερματίσεις δεν προκειται ούτε να πλησιάσεις τα 200. Σωστός. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
turbomakis Posted February 7, 2010 Report Share Posted February 7, 2010 Ποιες είναι οι λύσεις για τα 200? Έχει γίνει πουθενα στον κόσμο? Επίσης, με την τουρμπίνα που έχει, όσο και να την τροποποιήσεις και όσο και αν την τερματίσεις δεν προκειται ούτε να πλησιάσεις τα 200. Αν δεις το ποστ μου λέω ξεκάθαρα...."πάνω από 200 άλογατα υπάρχουν λύσεις!!Το θέμα είναι αν έχεις χρήμα!¶λλη τουρμπίνα και άλλα εντόσθια(ίσως)......."!!!Επίσης....."Τα 200 ξέχνα τα εκτός και αν τερματίσεις την τουρμπίνα(όπου δεν είσαι πλέον safe) και κάθε φορά που θα πατάς γκάζι θα σε λούζει κρύος ιδρώτας αν σπάσει τπτ(και αν γίνεται το όλο θέμα)..."!!!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stef80 Posted February 7, 2010 Report Share Posted February 7, 2010 Μα αυτό λέω Μάκη, χωρίς να θέλω να δημιουργήσω περεξήγηση, όσο ιδρώτα και να είσαι διατεθειμένος να χύσεις, δεν πρόκειται ούτε να φτάσεις κοντά στα 200 με αυτή την τουρμπίνα. Κατά την προσωπική μου γνώμη ούτε τα 180 μπορεί να φτάσει. Αλλά για τις λύσεις για τα 200 με εκτεταμένες αλλαγές, πιστεύω πως και να έχεις χρήμα είναι νωρίς και δεν υπάρχει τίποτα ακόμα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
oc_brody Posted February 7, 2010 Report Share Posted February 7, 2010 ρε παιδια...το 122 δεν βγαζει περιπου 137 με 140 αλογα απο τη μανα του.τουλαχιστον ετσι εχω ακουσει...??με προγραμμα δεν παιρνει αλλα 30-40??αν βαλεις εξατμιση απο τουρμπινα και πισω,και καμια αλλη μαλακιουλα δεν θα παρει καμια 10 αλογακια ακομα??αρα δεν εισαι περιπου στα 180-190??αν κανεις και αυτο που λενε οι etuners με την τουρμπινα κ με την αντλια,δεν θα ανεβεις λιγο ακομα??το 160 πως το εχουν φτασει 250 δλδ??αυτο το link ειναι το 140 το οποιο συμφωνα με τα λεγομενα εχει πανω κατω τα ιδια αλογα με το καινουριο 122(δικο μου)...πως εφτασε 240 αλογα?? http://www.etuners.gr/index.php?s=13&t=198 ειμαι λιγο μπερδεμενος.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
poen Posted February 7, 2010 Report Share Posted February 7, 2010 Jim Law φιλε μου. Υπαρχουν μερικες βασικες διαφορες. το 122 εχει πολυ μικροτερη τουρμπινα + δεν εχει κομπρεσορα. Ακωμη και να βαλεις μεγαλυτερη τουρμπινα στο 122 (πραγμα το οποιο ερευνω) δεν θα μπορεις να την σπουλαρεις (Να την φουσκωσεις δηλαδη) λογο 1400cc το 140 , 160 , GT μπορουν γιατι εχουν και τον κομπρεσορα στις χαμηλες στροφες. το 122 εχει ιντερκουλερ μικροτερο και ειναι υδροψυκτο ενω τα μεγαλυτερα αδερφια εχουν ιντερκουλερ αερα. για να καταλαβεις δλδ.. μιας και αρκετοι εχουμε φαει ωρες πανω στο θεμα το 122 με: εισαγωγη, εξατμιση, προγραμμα δεν ξεπερνα τα 164 αλογα. το project των Ε-tuners αυτο που καταφερε ειναι τα 157 αλογα με 95 ron καυσιμο. ακωμη και να προβεις στην αναβαθμιση της τουρμπινας και με εξατμιση και εισαγωγη πανω απο τα 170+ ειναι δυσκολο να φτασεις. τα παιδια καταφεραν με την αναβαθμιση της τουρμπινας να κρατησουν περισσοτερο τη ροπη. Εν τελη λοιπον αυτο που μπορεις να κανεις χωρις να ξεφυγεις οικονομικα ειναι να βαλεις ενα προγραμματακι οποιο κρινεις εσυ καλυτερο. αντε και μια εισαγωγη. Και πες πως βαζεις και εξατμιση θα κερδισεις απλα τα χρηματα που θα δωσεις δεν θα ειναι αναλογα του κερδους που θα εχεις. αν κανεις τον κοπο να διαβασεις αρκετες σελιδες πισω θα δεις ΤΑ ΠΑΝΤΑ σχετικα με το 122. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stef80 Posted February 7, 2010 Report Share Posted February 7, 2010 Όπως τα λεει ο Poen. Ακόμα και τα 170 δε νομιζω πως τα εχει δει κανεις εκτος και αν εχω χασει επεισοδια. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
turbomakis Posted February 7, 2010 Report Share Posted February 7, 2010 Όπως τα λεει ο Poen. Ακόμα και τα 170 δε νομιζω πως τα εχει δει κανεις εκτος και αν εχω χασει επεισοδια. Παίδες πάει 170 απλά δεν θα είναι τόσο safe!!!Π.χ. εγώ είμαι τώρα safe!!!Αλλά ο προγραμματιστής μου,μου είπε έχει και άλλο να δώσει αλλά δεν θα είναι safe!!! Αλλά να σας πώ δεν θέλω άλλα άλογα!!!Είναι πολύ καλά για πρώτο αμάξι!!!Ακόμα μαθαίνω να τα τιθασεύω!!!Αυτή η ροπή του ώρες ώρες με "χώνει" στο κάθισμα και δεν βλέπω δρόμο μόνο κοντέρ!!!!ΧΑχαχαχαχαχ!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stef80 Posted February 7, 2010 Report Share Posted February 7, 2010 Αυτή η ροπή του ώρες ώρες με "χώνει" στο κάθισμα και δεν βλέπω δρόμο μόνο κοντέρ!!!!ΧΑχαχαχαχαχ!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...