the_winner Posted December 16, 2012 Report Share Posted December 16, 2012 Πρέπει να προσέξεις το βάρος κατα αξονα του κάθε μοντέλου . Εγω στο Scirocco μου ηθελα να βαλω από το Scirocco R αλλα δεν το εκανα το R εχει πιο πολυ βάρος στον μπροστα αξονα λόγω 2λιτρου μοτέρ . Αν τα βάρη κατα αξονα ειναι τα ιδια(χλομο) βάλτα αλλιως οχι Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
artigas Posted December 16, 2012 Report Share Posted December 16, 2012 η μονη αξιοπιστη πηγη που βρηκα ηταν τα pdf της vw που ειχε ποσταρει καπου ο στελιος και εδιναν μεικτο βαρος.το οποιο ηταν μονο 50 κιλα παραπανω το γτι.ασημαντη διαφορα δηλαδη.τωρα το ανα αξονα δεν ξερω που μπορω να το βρω.γι αυτο λεω μηπως υπαρχει κανεις που το δοκιμασε στην πραξη να μας πει Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexkdef Posted December 16, 2012 Report Share Posted December 16, 2012 Εγω σκεφτόμουν φίλε να βάλω τα ελατηρια της μαμάς που δίνει στα αξεσουάρ της με 200€ με τα μαμά αμορτισέρ και τίποτε άλλο γιατι έχω ακούσει ότι άμα μπλεξεις με αυτά δεν βρίσκεις φθηνό και καλο συνδυασμό με αποτέλεσμα να χτυπάει σαν κουβας το αμάξι. Εσυ το σκέφτεσαι ; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
the_winner Posted December 16, 2012 Report Share Posted December 16, 2012 ανα αξονα το βρίσκεις μολις ανοιξεις την πόρτα του οδηγου σε ενα μαυρο αυτοκολλητακι που λεει και τον αριθμο πλαισιου . Ζητα απο ενα παιδι με GTI να σου πει το βαρος ανα αξονα αλλα κοιτα να εχετε πανω κατω ιδια εξτρα πχ η ηλιοροφη παιζει ρολο, το dsg Αν ειναι πιο βαρη το GTI σε εσενα η αναρτηση θα στο ψηλώσει και γενικα δεν θα συμπεριφερετε το ιδιο Εγω σκεφτόμουν φίλε να βάλω τα ελατηρια της μαμάς που δίνει στα αξεσουάρ της με 200€ με τα μαμά αμορτισέρ και τίποτε άλλο γιατι έχω ακούσει ότι άμα μπλεξεις με αυτά δεν βρίσκεις φθηνό και καλο συνδυασμό με αποτέλεσμα να χτυπάει σαν κουβας το αμάξι. Εσυ το σκέφτεσαι ; τα συγκεκριμένα ελατήρια που δίνει η VW στα εξτρα είναι της eibach . Και εγω στο δικό μου για χαμηλωμα αυτα σκεφτομαι να βαλω ! Κανουν 199 συμφωνα με τον Ελληνικό καταλογο θες μετα και τιμή για τοποθετηση (κανα 50αρι) και ευθυγραμμιση οποτε περνας τα 300 για αυτο θα κρατησω τα μαμα και πιο μετά θα βαλω μια AP Coilover στα 500 ευρω Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexkdef Posted December 16, 2012 Report Share Posted December 16, 2012 Με τα coilovers πιστεύεις ότι δεν θα έχω χτυπήματα φίλε; Γιατι απο την μια έχω συνηθίσει στα πιο σκληρά απο τα μαμά αμορτισέρ απο την άλλη όμως δεν θέλω να φοβάμαι να οδηγώ δεδομένου ότι οι Ελληνικοί δρόμοι ειναι χειρότεροι της Ζιμπάμπουε ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stelios_Golf 6 Posted December 16, 2012 Report Share Posted December 16, 2012 (edited) Άμα πάρεις ποιοτική coilover δεν θα έχεις θέμα. Edited December 16, 2012 by STELIOS_GOLF 6 TSI Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest methana Posted December 16, 2012 Report Share Posted December 16, 2012 (edited) del Edited April 9, 2013 by methana Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexkdef Posted December 16, 2012 Report Share Posted December 16, 2012 Καλα με το 1000ρικο ξεφεύγει η τιμή.. Της AP που πρότεινε ο winner παραπάνω δεν ειναι αξιόπιστες; Γιατι αν ειναι να δώσω 1000 ευρώ τώρα που έχω και καινούργια επάνω τησ μαμα καλύτερα τα ελατηρια με 300€. Θα μου πείτε δεν συγκρίνεται το ένα με το άλλο αλλά δυστυχώς δεν ύπαρχει ρευστό.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
the_winner Posted December 16, 2012 Report Share Posted December 16, 2012 (edited) H AP ειναι θυγατρική της KW , και οι συγκεκριμένες με τα 500 ευρω ειναι ΙΔΙΕΣ με τις KW VARIANT 1! Edited December 16, 2012 by the_winner Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thanassis Posted December 16, 2012 Report Share Posted December 16, 2012 τις έχει δοκιμάσει κανένας να μας πει σχόλια? (απόσβεση κραδασμών, κρατήματα, πόσο χαλαρή - σφικτή είναι κλπ) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest methana Posted December 16, 2012 Report Share Posted December 16, 2012 (edited) del Edited April 9, 2013 by methana Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
artigas Posted December 16, 2012 Report Share Posted December 16, 2012 εγω παιδια σκεφτομαι να τα βαλω που τα βρηκα ευκαιρια αν βεβαια δω οτι ταιριαζουνε τα βαρη. τα ελατηρια του γτι επισης δεν ειναι πιο χαμηλα απο τα δικα μας?αρα αμα ειναι ιδια τα βαρη μαλλον θα χαμηλωσει λιγο το αμαξι και οχι θα ανεβει.φανταζομαι.και αμα ειναι ετσι η συμπεριφορα του αμαξιου δεν θα ειναι τυπου μαμα γτι λογικα? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stelios_Golf 6 Posted December 16, 2012 Report Share Posted December 16, 2012 H AP ειναι θυγατρική της KW , και οι συγκεκριμένες με τα 500 ευρω ειναι ΙΔΙΕΣ με τις KW VARIANT 1! Η Weitec είναι θυγατρική, η AP δεν νομίζω ότι είναι. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
the_winner Posted December 16, 2012 Report Share Posted December 16, 2012 Στο 2012 το re-bag παει και έρχεται . AP stuff is produced in the same factory as Weitec and KW Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stelios_Golf 6 Posted December 16, 2012 Report Share Posted December 16, 2012 (edited) Στο 2012 το re-bag παει και έρχεται . AP stuff is produced in the same factory as Weitec and KW Διάβασε το σηματάκι πάω αριστερά : http://www.weitec.com/ww/index.php Όσο έψαξα στο site της AP δεν βρήκα να λέει πουθενά ότι κατασκευάζεται από την KW : http://www.apcoilovers.com/index.php Edited December 16, 2012 by STELIOS_GOLF 6 TSI Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
the_winner Posted December 16, 2012 Report Share Posted December 16, 2012 ναι δεν το γράφουν αλλα μαλλον στο ιδιο εργοστάσιο φτιάχνονται ! Είναι ολόιδιες και οι Weitec και οι AP . Σε πολλά ήδη εντός και εκτός της αυτοκίνησης γίνεται rebag πολλά ήδη είναι ολόιδια με διαφορετικό brand name και τιμή χωρίς βέβαια να το αναφέρουν οι εταιριες . γιατι τις λεμε coilover αφου οι πισω παλι το ελτηριο ειναι εκτος του αμορτισερ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
poen Posted December 17, 2012 Report Share Posted December 17, 2012 α δλδ ποσο ειναι διορθωμενη καμια 200αρια; τεσπα. δεν ξερω σε τι μηχανημα το μετρησες αλλα και να θες δεν εχει παροχη η τουρμπινα μας για αυτη τη δυναμη. οπως και να εχει να το χερεσαι και μα τελειωσει το σεταπ να 300αρισεις Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
diMake Posted December 17, 2012 Report Share Posted December 17, 2012 (edited) Πανο στα 160 ειμαι.. μ λιγο παραπανω πιεση κ κατι αλλες αλχημιες ημουν 174.. Κ σκαλωσα τωρα π διαβασα οτι εχεις 30 κιλα ροπη γτ δν θυμαμαι εμενα ποσο ειχε βγαλει.. αλλα δν πιστευω ν περασε τα 28 ποτε.. Κ ξες τωρα ε... θα την πληρωσει ο κοσμας την νυφη γτ εσυ εισαι μακρια κ γω θελω δοκιμαστικο Κ μια παρενθεση... Εχεις αλλαξει κατι απο εδω??? ----> http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=20942&st=1900#entry425179 Edited December 17, 2012 by diMake Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Billgr4 Posted December 17, 2012 Report Share Posted December 17, 2012 χαχαχαχα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
poen Posted December 17, 2012 Report Share Posted December 17, 2012 (edited) http://i174.photobucket.com/albums/w85/poenakos/VW_Golf5_1400T_Stage1_1623BHP_2893Nm_web.jpg 29.5 kg αν κανουμε τα nm κιλα για να λεμε την αληθεια αλλα τι να τα κανεις αφου μια τα βγαζει και μια που σε αφηνει απο ροπη αμεσως με το σεσουαρ που βαλανε. το παραπανω βγηκε με επιθετικη γενικα ρυθμιση , αβανς. αν και ειναι 3-4 πατημα στο maha αυτο ειναι το τελικο.. ειχε βγαλει 165 αλλα το feeling στο δρομο δεν ηταν οπως επρεπε. για να πατουσαμε μονο αν μου εβαζες βενζινη γιατι δεν εχουμε ουτε μαντηλι να κλαψουμε οχι να κανουμε πατηματα (εγω δηλαδη) χαχαχαχ τεσπα.. edit: τωρα ειδα το edit σου. ναι αλλαξα το BMC με χωανη pipper και inox κατασκευη σωληνα γιατι ειμαι καγκουρακος και ηθελα φασαρια http://i174.photobucket.com/albums/w85/poenakos/IMG_0905.jpg Edited December 17, 2012 by Dynamite Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
diMake Posted December 17, 2012 Report Share Posted December 17, 2012 Αχα οκ.. Νταξει σ ειπα θα πετυχω τον κοσμα που το φυσαει για δοκιμη... Παντως ωραια "πατεντα" που το εβαλες εκει το φιλτρο να ειναι μακρια απο μοτερ... Goood Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thanassis Posted December 17, 2012 Report Share Posted December 17, 2012 επειδή λίγο πολύ οι προγραμματισμένοι είμαστε στα ίδια, πάτησα με ένα 4θυρο civic και ενώ σε όλη την πρώτη πηγαίναμε μαζί όταν εγώ ήμουν 6-7000 στροφές μου άνοιγε και από κει και πέρα μεγάλωνε το άνοιγμα. το 18άρι με τα 140 το είχαμε μαμά όταν είμασταν, έχει τύχει σε κανέναν? (βέβαια ήμουν με 3 άτομα και υγραέριο αλλά και πάλι δεν δικαιολογείται) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexkdef Posted December 17, 2012 Report Share Posted December 17, 2012 αν τυχόν βάλω πρόγραμμα εκτός της revo που μας καλύπτει και η αντιπροσωπεία τι σκηνικά πρέπει να κάνω για να μην βγω εκτός εγγύησης? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
UNS89 Posted December 17, 2012 Report Share Posted December 17, 2012 χαιρεται μαγκες.εγς εχω το golv 5 122.ξερετε ποσο κανει το body kit toy gt? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
artigas Posted December 17, 2012 Report Share Posted December 17, 2012 τελικα οπως ειπε ο winner τα βαρη μπρος πισω ητανε στο αυτοκολλητο μολις ανοιξεις την πορτα του οδηγου.συγκεκριμενα το συνολικο ητανε 1820 και για μπρος πισω ελεγε 990 και 880 αντιστοιχα.το οποιο βγαζει 1870 στο συνολικο δεν ξερω πως και γιατι αλλα τεσπα. τωρα υπαρχει καποιος με γτι 5 να κοιταξει στο δικο του και να μας πει τα βαρη ανα αξονα?θα βοηθουσε πολυ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...