Jump to content
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
mike21

πρόβλημα Gt με πρόγραμμα

Recommended Posts

Καλησπέρα παιδιά. Έχει λίγες μέρες που μπήκε το πρόγραμμα στο golfaki μου.. Από τη 2η μέρα, πολλές φορές στα καλά καθούμενα όταν πατάω φουλ γκάζι, φουσκώνει και δεν δίνει, το μπαρόμετρο δεν μπορεί να φτάσει στη μέγιστη ένδειξη και κολλάει, είτε φτάνει και γυρνάει πίσω! Τί λέτε να είναι , περίοδος προσαρμογής στο πρόγραμμα ή δεν αντέχει τόση πίεση η σκάστρα (μανίσια) που μου έχουν πει ? Αντιμετώπισε κανείς κάτι παρόμοιο ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

ναι καλο θα ηταν να μας πεις τι προγραμμα εχεις και αν εχεις επικοινωνισει μαζι τους για το προβλημα που αναφερεις

Share this post


Link to post
Share on other sites

Παιδιά επανήλθα στο προσκήνιο μετά από καιρό.Λοιπόν το πρόγραμμα περάστηκε στα Γιαννιτσά, στο tuning house,όπου εμπιστεύομαι τον Αντρέα. Το αυτοκίνητο έχει κάνει πολλά χιλιόμετρα μετά το πρόγραμμα πια. Για να σας τα πω αναλυτικά, με το που περάστηκε το πρόγραμμα, τις πρώτες 2 μέρες το αμάξι μπόμπα. Έπειτα άρχισε να ξεφουσκώνει και να μη δίνει καθόλου. Είπαμε στην αρχή ότι ή η σκάστρα θα είναι ή περίοδος προσαρμογής στο πρόγραμμα. Κι όμως το πρόβλημα παρέμεινε,και ενώ ανεβάζει κανονικά, μετα από τις 5000 στροφές ρίχνει την πίεση και ξεφουσκώνει. Πιστεύαμε ότι θα είναι η σκάστρα. Πριν 2 μέρες άλλαξα σκάστρα, ελπίζοντας να έχει λυθεί. Αντιθέτως όμως, το πρόβλημα παρέμεινε και επιδεινώθηκε κιόλας, όπως στις αρχές μετά το πρόγραμμα. 3 φορές απ'το ξεφούσκωμα μου έτυχε να μην τσουλάει καθόλου, με οποιαδήποτε ταχύτητα να πατάς γκάζι και να μην ανταποκρίνεται. Το έσβηνα και το ξανάβαζα μπρος και όλα καλά. Κάποιοι μου είπαν για τις ηλεκτρομαγνητικές βαλβίδες της τουρμπίνας. Το μόνο σίγουρο, λογικά βέβαι, είναι ότι από κάπου έχω διαρροή αέρα, δεν μπορώ να δώσω άλλη εξήγηση.. Να σημειώσω ότι σε 2 εγκεφάλους δεν έχει βγάλει τίποτα. Και επίσης, ούτε λαμπάκι μ'έχει ανάψει ποτέ... Παιδιά, σας έχει παρουσιαστεί τίποτα παρόμοιο? Ή τουλάχιστον έχετε καμιά ιδέα περί τίνος πρόκειτα, γιατί κοντεύω να τρελαθώ!..

Ευχαριστώ πολύ !

Share this post


Link to post
Share on other sites

http://www.paramount-performance.com/acata...rbo_Valves.html

Έψαξα , τυχαία βρήκα και αυτό, δεν ξέρω βέβαια αν ανταποκρίνεται στο πρόβλημά μου αλλά θα ήθελα να με διαφωτίσετε και περί τίνος πραγματικά πρόκειται. Ρίξτε μια ματιά . Ευχαριστώ!

Share this post


Link to post
Share on other sites

αν θελεις να δεις τι φταιει καντο παλι μαμα και δες αν εχεις παλι προβλημα.μπορει να μπαινει σε safe mode

Edited by zil

Share this post


Link to post
Share on other sites
αν θελεις να δεις τι φταιει καντο παλι μαμα και δες αν εχεις παλι προβλημα.μπορει να μπαινει σε safe mode

+1

Share this post


Link to post
Share on other sites

zil το ρώτησα αυτό εκεί αλλά μου είπανε ότι αν έμπαινε σε safe mode θα άναβε λαμπάκι και ότι επίσης σε safe mode το αυτοκίνητο δεν προχωράει πέρα από μια συγκεκριμένη ταχύτητα. Το κύριο πρόβλημα εδώ όμως είναι ότι ξεφουσκώνει, αλλιώς πάει κανονικά , σαν να μη συμβαίνει τίποτα...

Share this post


Link to post
Share on other sites

klyrouxas να υποθέσω ότι η Ν75 είναι βαλβίδα πού ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Εσύ μόλις ακούσεις για πρόβλημα...!1! tongue.gif

τι να κανω ρε Θωμα.εδω βγαζουν προβληματαα(μερικα) χωρις να τα πειραξεις,να μην συμφωνισω???

Share this post


Link to post
Share on other sites

εγω ειμαι σε safe mode εδω και 2 μηνες και δεν εχει αναψει το παραμικρο.ουτε τα διαγνωστικα δεν βγαζουν βλαβη.μονο ενα vag com με σωζει

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ο παίχτης που έβαλε το πρόγραμμα τι λέει?

θα το αφήσω τώρα όποτε βρω ευκαιρία να κοιτάξει το κύκλωμα να δει από που έχουμε διαρροή αέρα. αν έχουμε...

Τώρα αν είναι όντως σε safe mode όμως, δεν θα έπρεπε να το κάνει πάντοτε? Εδώ λέμε είναι με τις ώρες του. . <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ν75 Είναι η βαλβίδα που δίνει εντολη να τουρμπισι δηλαδη κλεινη τιν wastgate για να σηκωσει η τουπμινα πιεση .Το ιδιο με το μπαρομετρο το εκανε και εμενα και δεν μου ειχε αναψει ενδειξη μονο που μου ανοιξε μετα απο πολλες μερες . Για μενα πιστευω πως ειναι η Ν75. Αυτο λογικα στο κανει μετα τις 3000 - 3500 που το αμαξι παει να τουρμπιση.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ν75 Είναι η βαλβίδα που δίνει εντολη να τουρμπισι δηλαδη κλεινη τιν wastgate για να σηκωσει η τουπμινα πιεση .Το ιδιο με το μπαρομετρο το εκανε και εμενα και δεν μου ειχε αναψει ενδειξη μονο που μου ανοιξε μετα απο πολλες μερες . Για μενα πιστευω πως ειναι η Ν75. Αυτο λογικα στο κανει μετα τις 3000 - 3500 που το αμαξι παει να τουρμπιση.

Ακριβώς. Και μάλιστα μετά τις 5000. Καμία φορά μπορεί και πο νωρίς αλλά σπάνια. ΄Ισως επειδή ψηλά έχει πιο πολύ ζόρι.. ή πιο πολύ πίεση ?!

Share this post


Link to post
Share on other sites

εμενα οταν ειναι κρυο σκαβει στο δρομο οταν φτασει στην θερμοκρασια του ο κινητηρας παει σαν 1.6 δηλαδη μετα απο 5 λεπτα

την παρασκευη θα καταφερω να παω να μου το δουνε.νεα θα εχω απο δευτερα

Share this post


Link to post
Share on other sites

N75 ειναι κατα 90% η πιεση λογικα στο οργανο σου ανεβαινη λιγο πριν τις 6000 . Ειχα το ιδιο προβλημα και εγω .

Share this post


Link to post
Share on other sites

το θεμα ειναι οτι ολα λειτουργουν φυσιολογικα.και το οργανο δουλευει οπως πριν κανονικα.

Share this post


Link to post
Share on other sites
το θεμα ειναι οτι ολα λειτουργουν φυσιολογικα.και το οργανο δουλευει οπως πριν κανονικα.

Θα το κοιτάξω. Thanks mate !

Share this post


Link to post
Share on other sites
N75 ειναι κατα 90% η πιεση λογικα στο οργανο σου ανεβαινη λιγο πριν τις 6000 . Ειχα το ιδιο προβλημα και εγω .

Θα πάω να το τσεκάρω! Ευχαριστώ πάντως! :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

τελικα το προβλημα με το αμαξι μου λυθηκε μετα απο την απλη αλλαγη της Ν75.το αυτοκινητο παει πολυ καλα και το χαιρομαι με το προγραμμα του.να πω οτι το προβλημα με τηνβαλβιδα αυτη το ειχα πρην βαλω προγραμμα.ειχα νιωσει μια πτωση της αποδοσης στο αυτοκινητο αλλα το ειχα αποδοσει στο οτι το ειχα συνηθησει.ετσι πηρα την αποφαση να βαλω προγραμμα.οταν το εβαλα και το δοκιμασα πηγαινε πολυ καλα.αλλα μετα απο λιγη ωρα εχανε αποδοση.πηγα στην εδω αντιπρωσοπεια γιατι ηταν δυσκολο να κατεβω αθηνα μεσοβδομαδα καιδεν θελισαν καν να ασχοληθουν με το αμαξι γιατι το διαγνωστικο δεν εβγαζε βλαβη(δεν ειχα αναφερει τιποτα για το προγραμμα)τους ζητησα να το κανουν βολτα να το δουν και μονοι τους και η απαντηση που πηρα ηταν "τι να το κανω βολτα τι θα καταλαβω απο την στιγμη που δεν εβγαλε κατι το διαγνωστικο δεν μπορω να κανω τιποτα"ειχα μιλησει με τα παιδια(powerlogic) στη αθηνα μου ζητησαν να κατεβω να το κανουν και τηλεφωνικα μου ειχαν πει να δω σκατρα και n75 στην αντιπροσωπεια το μονο που ηξεραν ηταν η σκαστρα που την ειδαν και δεν ειχε κατι οταν τους ζητησα να δουν την Ν75 δεν ξεραν απλα για τι πραγμα μιλουσα.

Share this post


Link to post
Share on other sites

δηλαδη το αμαξι χανει ισχυ οταν φταιει η Ν75???πως μπορω να το ελενξω???στην αντιπροσωπια μπορουν???ή δεν ξερουν???

Share this post


Link to post
Share on other sites
τελικα το προβλημα με το αμαξι μου λυθηκε μετα απο την απλη αλλαγη της Ν75.το αυτοκινητο παει πολυ καλα και το χαιρομαι με το προγραμμα του.να πω οτι το προβλημα με τηνβαλβιδα αυτη το ειχα πρην βαλω προγραμμα.ειχα νιωσει μια πτωση της αποδοσης στο αυτοκινητο αλλα το ειχα αποδοσει στο οτι το ειχα συνηθησει.ετσι πηρα την αποφαση να βαλω προγραμμα.οταν το εβαλα και το δοκιμασα πηγαινε πολυ καλα.αλλα μετα απο λιγη ωρα εχανε αποδοση.πηγα στην εδω αντιπρωσοπεια γιατι ηταν δυσκολο να κατεβω αθηνα μεσοβδομαδα καιδεν θελισαν καν να ασχοληθουν με το αμαξι γιατι το διαγνωστικο δεν εβγαζε βλαβη(δεν ειχα αναφερει τιποτα για το προγραμμα)τους ζητησα να το κανουν βολτα να το δουν και μονοι τους και η απαντηση που πηρα ηταν "τι να το κανω βολτα τι θα καταλαβω απο την στιγμη που δεν εβγαλε κατι το διαγνωστικο δεν μπορω να κανω τιποτα"ειχα μιλησει με τα παιδια(powerlogic) στη αθηνα μου ζητησαν να κατεβω να το κανουν και τηλεφωνικα μου ειχαν πει να δω σκατρα και n75 στην αντιπροσωπεια το μονο που ηξεραν ηταν η σκαστρα που την ειδαν και δεν ειχε κατι οταν τους ζητησα να δουν την Ν75 δεν ξεραν απλα για τι πραγμα μιλουσα.

Τη βαλβίδα την άλλαξες μόνος σου ή τελικά διαπίστωσαν απο το συνεργείο οτι όντως είναι προβληματική?

Όταν πήγα στο συνεργείο αναφέροντας πως το αυτοκίνητο δεν σηκώνει overboost μου είπαν πως μπήκε στο διαγνωστικό και δεν έχει τίποτα!!

Κλασσικές ΠΑΠΑΤΖΕΣ!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...