sporas Posted May 1, 2008 Report Share Posted May 1, 2008 Γεια σε όλους και καλά ταξίδια. Έχω ένα vw polo 101ps το πήρα μεταχειρισμένο 80.000 χμ Απευθυνόμενος στη μεγάλη εμπειρία των περισσοτέρων, θα ήθελα τη βοήθειά σας στα εξής: a) Πώς καταπολεμάται μια δυσάρεστη μυρωδιά (λαστιχίλα) βαρειά που αναδύουν τα λάστιχα των θυρών και ειδικά του πορτμπαγκαζ Σχεδόν βρωμαει το αυτοκίνητο. Τί μπορεί να γίνει.....? εκτός από αλλαγή. β) Το αυτοκίνητο δεν παίρνει μπροστά με την πρώτη. Χρειάζεται δεύτερη και τρίτη φορά και μάλιστα δεν αρπάζει όπως λέμε. Κάνει αρκετά γουρ, γουρ, γουρ μέχρι να πάρει (λες και είναι παλαιάς τεχνολογίας στο καταχείμωνο), έχει συμβεί σε κανένα σας ? τί να φταίει και πως διορθώνεται?? Ευχαριστώ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
morfeas010 Posted May 1, 2008 Report Share Posted May 1, 2008 1) elenkse mpouzokalwdia 2) pollaplasiasth 3) kai mallon einai to trisimpiter sou Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
danny Posted May 1, 2008 Report Share Posted May 1, 2008 για το β΄ πρόβλημα ίσως να θέλει καθαρισμό η πεταλούδα.. τουλαχιστον όταν αντιμετοπίζω αυτό το πρόβλημα αυτό κανω κ παιρνει μπροστάμε την μία μετα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sav6n2 Posted May 1, 2008 Report Share Posted May 1, 2008 το ότι γυρίζει η μηχανή δε πάει να πει ότι γυρίζει όσο γρήγορα πρέπει. υπάρχει μια μικρή ΠIΘANOTHTA να φταίει η μπαταρία κ το πιθανότερο να θέλει καθάρισμα η πεταλούδα. μετά παίζει να είναι τα ηλεκτρικά. δεν είναι δηλ ψεκαστε σκουπίστε κ ΘA πέρνει μπρος. θέλει κοίταγμα. όσο για την μυρωδιά,δεν εχω καμία στάνταρ ιδέα.στα αξεσουάρ αυτοκινήτων έψαξες να βρεις τπτ που να σε βοηθήσει? @ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
agka8l Posted May 1, 2008 Report Share Posted May 1, 2008 γεια σου φιλε μου!!μεγια το αμαξακι! πριν το παρεις δε το κοιταξες σε μηχανικο? λΟιπών για τα λαστιχα δοκιμασε να πεταξεις καποιος spray για αυτη τη δουλεια και μετα πηγαινε σε ενα ηλεκτρολογο να σου μετρησει τη μπαταρια και εγω για αυτο πιστευω πως δεν παιρνει μπρος! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
exo_polo Posted May 2, 2008 Report Share Posted May 2, 2008 Το ότι δεν παίρνει μπρος μπορεί να είναι από οποιονδήποτε λόγο φίλε μου..Από το μπεκ εκκίνησης μέχρι διαλυμένα μπουζι-μπουζοκαλώδια..Μόνο σε συνεργείο θα βρεις την λύση σου φίλε μου.Επίσης αν θα ήταν μπαταρία το μότερ θα δυσκολευόταν να γυρίσει και μετά θα τα έφτυνε τελείως η μπαταρία οπότε....Δεν θα γυρνούσε! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sporas Posted May 2, 2008 Author Report Share Posted May 2, 2008 Ευχαριστώ όλους σας για την άμεση απάντηση... Λοιπόν το πήγα εκεί που έκανα τον πρώτο έλεγχο. Το είδαν.... έπαιρνε με την πρώτη, χωρίς επέμβαση. Πάω κι εγω και δεν.... -Πρέπει να πατάς ΠΑΝΤΑ το συμπλέκτη για να παίρνει και μάλιστα μέχρι κάτω. Μου συνέστησαν. Πράγματι όλα καλά... Συνηθισμένος από άλλο καινούριο αμάξι και νεος σε αυτό (καινούριο μου κόσκινο....), δεν πατούσα συμπλέκτη. Τι λέτε έτσι πρέπει??? Βέβαια θα δω και πεταλούδα,μπεκ που συστήνετε αλλά προς το παρών όλα καλά. Να περνάτε καλά Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sav6n2 Posted May 2, 2008 Report Share Posted May 2, 2008 Ευχαριστώ όλους σας για την άμεση απάντηση...Λοιπόν το πήγα εκεί που έκανα τον πρώτο έλεγχο. Το είδαν.... έπαιρνε με την πρώτη, χωρίς επέμβαση. Πάω κι εγω και δεν.... -Πρέπει να πατάς ΠΑΝΤΑ το συμπλέκτη για να παίρνει και μάλιστα μέχρι κάτω. Μου συνέστησαν. Πράγματι όλα καλά... Συνηθισμένος από άλλο καινούριο αμάξι και νεος σε αυτό (καινούριο μου κόσκινο....), δεν πατούσα συμπλέκτη. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TSAKHS-EYBOIA Posted May 2, 2008 Report Share Posted May 2, 2008 - καλο ειναι να πατας συμπλεκτη εννοειται χωρις ταχυτητα μεσα πριν βαλεις μπρος αλλα δεν ειναι απαραιτητη προυποθεση για την εκκινηση ,δεν ειναι σαν τα αυτοματα που πρεπει να πατησεις φρενο αλλιως δεν μιζαρουν - μην μου πεις οτι ο προηγουμενος ιδιοκτητης εχει κανει καμια πατεντα αν και δεν βλεπω κανενα λογο για να γινει αυτο (!) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
exo_polo Posted May 3, 2008 Report Share Posted May 3, 2008 Ευχαριστώ όλους σας για την άμεση απάντηση...-Πρέπει να πατάς ΠΑΝΤΑ το συμπλέκτη για να παίρνει και μάλιστα μέχρι κάτω. Μου συνέστησαν. Πράγματι όλα καλά... πρωτη φορα ακουσα τετοια μοντιφα σε μη αυτοματο αυτοκινητο....βασικα δεν βρισκω τον λογο να γινει κατι τετοιο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sporas Posted May 4, 2008 Author Report Share Posted May 4, 2008 (edited) Τί να πω...???...!!! Πάντως στο βιβλιαράκι με τις οδηγίες (εκκίνηση κινητήρα για βενζινοκινητήρες), το αναφέρει. Edited May 4, 2008 by sporas Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Blackadder Posted May 4, 2008 Report Share Posted May 4, 2008 πατοντας τον συμπλεκτη αφαιρεις επιπλεον βαρος στον στροφαλο οποτε ειναι πιο ευκολο για την μιζα να γυρισει το βολαν!!! αυτο παντος που λεω εγω να δεις ειναι η μπαταρια και η βαλβιδα θερμοκρασιας!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sav6n2 Posted May 4, 2008 Report Share Posted May 4, 2008 πατοντας τον συμπλεκτη αφαιρεις επιπλεον βαρος στον στροφαλο οποτε ειναι πιο ευκολο για την μιζα να γυρισει το βολαν!!! αυτο παντος που λεω εγω να δεις ειναι η μπαταρια και η βαλβιδα θερμοκρασιας!!! κ γω το ίδιο πράμα σκέφτηκα αλλά αυτό παραπέμπει στό ότι η μίζα για κάποιο λόγο δεν έχει αρκετή ροπή. είναι ένα πρόβλημα δηλ το ποιος φυσικά η λύση του δεν είναι το να πατάς συμπλέκτη κατά την εκίνηση.@ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gkb tsi Posted May 4, 2008 Report Share Posted May 4, 2008 Αυτο το συστημα με τον συμπλεκτη το ειχε η HYUANDAI στο παλιο excel αν δεν παταγες δεν επαιρνε μπροστα με τιποτα σε Polo δεν υπαρχει τετοια περιπτωση κοιτα την μπαταρια σου κ μετα την μυζα μηπως θελει καρβουνακια. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
exo_polo Posted May 4, 2008 Report Share Posted May 4, 2008 πατοντας τον συμπλεκτη αφαιρεις επιπλεον βαρος στον στροφαλο οποτε ειναι πιο ευκολο για την μιζα να γυρισει το βολαν!!! το βαρος στο οποιο αναφερεσε ειναι μαλλον αμελητεο..ο μονος λογος υπαρξης αυτης της μοντιφας πρεπει να ειναι για ασφαλεια,ξερεις,σε περιπτωσει που εχει ταχυτητα μεσα μην φυγει και στουκαρει πουθενα,οποτε σε αναγκαζει να πατας τον συμπλεκτη και ολα καλα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sporas Posted November 7, 2008 Author Report Share Posted November 7, 2008 Γεια σε όλους και καλά ταξίδια. Απευθυνόμενος στη μεγάλη εμπειρία των περισσοτέρων, θα ήθελα τη βοήθειά σας . β) Το αυτοκίνητο δεν παίρνει μπροστά με την πρώτη. Χρειάζεται δεύτερη και τρίτη φορά και μάλιστα δεν αρπάζει όπως λέμε. έχει συμβεί σε κανένα σας ? τί να φταίει και πως διορθώνεται?? Ευχαριστώ Eδώ και καιρό το ψάχνω και άκρη δεν βρέθηκε Πήγα στην επίσημη αντιπροσωπία τίποτα... μόνο χρήματα ...χρήματα... Αλλάχτηκε βαλβίδα θερμοκρασίας, φίλτρο βενζίνης, αντλία βενζίνης , μπάταρία... Ελέγχτηκαν πολλαπλασιαστές, καλώδια το ίδιο το ίδιο έσπασαν τα νευρα .... ΜΗΝΥΜΑ ΔΕΝ ΒΓΑΖΕΙ τι άλλο πρέπει να κάνω ??? ΕΛΕΟΣ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
spyros6n Posted November 7, 2008 Report Share Posted November 7, 2008 Στο manual ΗΑΥΝΕS αναφέρει σαν πιθανή αιτία και την χαμηλή συμπίεση κυλίνδων.. για δυσκολία στην εκκίνηση.Για κάνε ένα τεστ συμπίεσης δεν είναι τίποτα τα μπουζί βγάζει μιζάρει και μετράει με ένα γκατζετ που βάζει στην θέση τους…… Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...