Jump to content
kospasTSI12345

Επιδόσεις Tsi 140

Recommended Posts

εχει καθυστερηση αλλα εαν εισαι στην ιδια ταχυτηατα για αρκετη ωρα τοτε δεν εχεισ τετοιο προβλημα. Τελος παντων το δικο μου τοσο χανει

Τώτα μιλάς σωστά.......

Τα έχεις ισοπεδώσει όλα!

Link to comment
Share on other sites

Αυτό που λένε ότι πρέπει να το ζεσταίνεις πριν ξεκινήσεις ισχύει???

Κάποιοι λένε πως αυτό κάνει κακό στον κινητήρα....

Μήπως επειδή ξεκινάω αμέσως επηρεάζεται η απόδοση ?

Link to comment
Share on other sites

Αυτό που λένε ότι πρέπει να το ζεσταίνεις πριν ξεκινήσεις ισχύει???

Κάποιοι λένε πως αυτό κάνει κακό στον κινητήρα....

Μήπως επειδή ξεκινάω αμέσως επηρεάζεται η απόδοση ?

Καποια πρωινα και ειδικα τον χειμωνα ο κινητηρας απο μονος του σηκωνει ρελαντι...

Εκει περιμενε μισο λεπτο να πεσουν οι στροφες και ξεκινα χαλαρα χωρις τρελα τουρμπισματα, μεχρι να σηκωσει θερμοκρασια...

Αλλα η λειτουργια στο ρελαντι για πολυ ωρα, και χωρις να υπαρχει λογος, κανει -λενε- ζημια στον καταλυτη...

Link to comment
Share on other sites

Καποια πρωινα και ειδικα τον χειμωνα ο κινητηρας απο μονος του σηκωνει ρελαντι...

Εκει περιμενε μισο λεπτο να πεσουν οι στροφες και ξεκινα χαλαρα χωρις τρελα τουρμπισματα, μεχρι να σηκωσει θερμοκρασια...

Αλλα η λειτουργια στο ρελαντι για πολυ ωρα, και χωρις να υπαρχει λογος, κανει -λενε- ζημια στον καταλυτη...

Σωστος... :D ειχα παλιοτερα ενα punto gt και ειχα αντιμετωπισει τετοιο προβλημα οταν εμενε πολυ ωρα στο ρελαντι...

.

Link to comment
Share on other sites

Σωστος... :lol: ειχα παλιοτερα ενα punto gt και ειχα αντιμετωπισει τετοιο προβλημα οταν εμενε πολυ ωρα στο ρελαντι...

.

Το να μείνεις 1 λεπτό ακριβώς στο ρελαντί για να πέσουν οι στροφές δε θα σου δημιουργήσει

απολύτως κανένα πρόβλημα.Το να το σβύσεις όμως αμέσως μετά απο ξεμπούκωμα ή ταξίδει δημιουργεί πολλά!

Μετά απο αυτή τη παρένθεση, να ρωτήσω που δουλεύει το ρελαντί σας σε κανονική θερμοκρασία

λειτουργίας?

Εγώ το βλέπω συνήθως στις 750 και 700! Έχει υπάρξει και φορά στις 600 για πολύ λίγο

χωρίς αριθμία μοτέρ.

Το έχει προσέξει κανείς?

Link to comment
Share on other sites

Το να μείνεις 1 λεπτό ακριβώς στο ρελαντί για να πέσουν οι στροφές δε θα σου δημιουργήσει

απολύτως κανένα πρόβλημα.Το να το σβύσεις όμως αμέσως μετά απο ξεμπούκωμα ή ταξίδει δημιουργεί πολλά!

Μετά απο αυτή τη παρένθεση, να ρωτήσω που δουλεύει το ρελαντί σας σε κανονική θερμοκρασία

λειτουργίας?

Εγώ το βλέπω συνήθως στις 750 και 700! Έχει υπάρξει και φορά στις 600 για πολύ λίγο

χωρίς αριθμία μοτέρ.

Το έχει προσέξει κανείς?

Λένε πως και τα δύο δημιουργούν μακροχρόνια προβλήματα.

Link to comment
Share on other sites

Λένε πως και τα δύο δημιουργούν μακροχρόνια προβλήματα.

Το ρελαντί του ξεκινήματος 1100rpm διαρκεί ακριβώς 1 λεπτό (το βλέπω κάθε μέρα με το turbotimer).

Αρκεί για να σου φτάσει τη τουρμπίνα σε ικανοποιητική θερμοκρασία λειτουργίας.

Μη παρεξηγείς το 1' λεπτό με τα...10'!

Link to comment
Share on other sites

Εγώ το βλέπω συνήθως στις 750 και 700!

+1 <_<

Έχει υπάρξει και φορά στις 600 για πολύ λίγο

χωρίς αριθμία μοτέρ.

Το έχει προσέξει κανείς?

-1 :huh:

Link to comment
Share on other sites

Σαν κινητήρας πάντως ο tsi 140 μου δίνει την εντύπωση πως μπορεί να κοιτάξει στα μάτια έναν

ατμοσφαιρικό κινητήρα 2000 - 2500 λίτρων σε ένα αμάξι πάντα στο βάρος του golf, από πλευράς επιδόσεων σε φυσιολογικές

ταχύτητες πάντα. Τι λέτε?

Link to comment
Share on other sites

Αυτόν με τα 150 τον κοιτάει....και του κλείνει μάτι.

Έχω γίνει αυτοκόλλητο σε προφυλακτήρα απο τούρμάτο Α3 150!

Με το 180 quattro Α3 πάλι το κοιτάς κατάματα...αλλα σε τελική, εχει λίγο καλύτερη.

Δε μπορούσε να με περάσει μεχρι που το κοντέρ έφτασε 220 (τοίχος) και κατάφερε να χαρεί λιγάκι!

Έχω το 140!

TSI 1.8 δεν έχω στον κατάλογο προς ενημέρωση!

Link to comment
Share on other sites

Αυτόν με τα 150 τον κοιτάει....και του κλείνει μάτι.

Έχω γίνει αυτοκόλλητο σε προφυλακτήρα απο τούρμάτο Α3 150!

Με το 180 quattro Α3 πάλι το κοιτάς κατάματα...αλλα σε τελική, εχει λίγο καλύτερη.

Δε μπορούσε να με περάσει μεχρι που το κοντέρ έφτασε 220 (τοίχος) και κατάφερε να χαρεί λιγάκι!

Έχω το 140!

TSI 1.8 δεν έχω στον κατάλογο προς ενημέρωση!

Περίμενε ....το Α3 1800 turbo, είναι 160 αλογάκια, έχει 0-100 σε 8 δευτερ., ροπή 250/1500, τελική 220 και

περίπου ίδιο βάρος με το αμάξι μας....δηλαδή υπερτερεί παντού.

Πως είναι δυνατόν λοιπόν να το κοιτάς κατάματα????

Link to comment
Share on other sites

Όπα, όπα!

Παρεξήγηση έγινε. Μιλάω για το 1800 με τα 150 1ης γενιάς, το ίδιο ισχύει

και για το quattro.

Δεν έχω βρεί το καινουργιο πουθενά, αλλά και να το βρω δε θα μασίσω.

Εδώ έχω κολλήσει σε Porsche Carrera Gt και Cupra II....τι μπορούν να κάνουν

20 άλογα παραπάνω.

Δε πρόκειται να κλάψω παραπάνω!

Link to comment
Share on other sites

Όπα, όπα!

Παρεξήγηση έγινε. Μιλάω για το 1800 με τα 150 1ης γενιάς, το ίδιο ισχύει

και για το quattro.

Δεν έχω βρεί το καινουργιο πουθενά, αλλά και να το βρω δε θα μασίσω.

Εδώ έχω κολλήσει σε Porsche Carrera Gt και Cupra II....τι μπορούν να κάνουν

20 άλογα παραπάνω.

Δε πρόκειται να κλάψω παραπάνω!

Σε πάω......

αλλά δεν είναι μόνο το θέμα της ιπποδύναμης όπως γνωρίζεις....

είναι και το στήσιμο ενός αυτοκινήτου..

Link to comment
Share on other sites

Πριν από περίπου 2 μήνες, στο άσχετο σκάει στο φανάρι ένα golf gti ή 2 ή 3 θα σας γελάσω....δεν ξέρω να τα ξεχωρίζω και καλά...

Και εγώ και αυτός με συνοδηγό.

Τα σκάμε και οι δύο.....1η - 2α ήμουν κάτι λιγότερο από μισό αμάξι μπροστά...στην 3η με φτάνει, αρχές 4ης φεύγω πάλι ---και μετά πακέτο...

αμάξι μπροστά μου...και αναγκάστηκα να σταματήσω.......

...βασικά θέλω να ρωτήσω τι ιπποδύναμη και τι χαρακτηριστικά έχει αυτό το golfaki....

...γιατί να πώ την αλήθεια ήμουνα σίγουρος πως θα μετράω στενά.... :D

Link to comment
Share on other sites

Όπα, όπα!

Παρεξήγηση έγινε. Μιλάω για το 1800 με τα 150 1ης γενιάς, το ίδιο ισχύει

και για το quattro.

Δεν έχω βρεί το καινουργιο πουθενά, αλλά και να το βρω δε θα μασίσω.

Εδώ έχω κολλήσει σε Porsche Carrera Gt και Cupra II....τι μπορούν να κάνουν

20 άλογα παραπάνω.

Δε πρόκειται να κλάψω παραπάνω!

Σωστα.Εχω εμπειρια απο το Golf IV GTI μαμα που τον ειχα.

Link to comment
Share on other sites

Πριν από περίπου 2 μήνες, στο άσχετο σκάει στο φανάρι ένα golf gti ή 2 ή 3 θα σας γελάσω....δεν ξέρω να τα ξεχωρίζω και καλά...

Και εγώ και αυτός με συνοδηγό.

Τα σκάμε και οι δύο.....1η - 2α ήμουν κάτι λιγότερο από μισό αμάξι μπροστά...στην 3η με φτάνει, αρχές 4ης φεύγω πάλι ---και μετά πακέτο...

αμάξι μπροστά μου...και αναγκάστηκα να σταματήσω.......

...βασικά θέλω να ρωτήσω τι ιπποδύναμη και τι χαρακτηριστικά έχει αυτό το golfaki....

...γιατί να πώ την αλήθεια ήμουνα σίγουρος πως θα μετράω στενά.... :D

Ευτυχώς υπάρχει και άλλος που το έπαθε!

¶ρα δε θα φάω όλη τη ντροπή εγώ!!!!

Βλέπω ένα 2ης γενιάς gti....θα γελάσουμε λέω!

Τι το θελα?

Χτυπούσα κόφτες και δε μπορούσα να κάνω τίποτα...

Μετά τη 3η τον άφησα γιατί δε μπορούσα να κάνω τίποτα. Σταθερά ένα αμάξι μπροστά!

Απο τότε έβαλα φιμέ....... B)

Link to comment
Share on other sites

σχετικα με τα ποστ για το αστρα gtc 1.6t αν συγκρινουμε το μαμα τσι με το μαμα τζιτισι το αστρα υπερεχει σε ολα.

πριν ανεβασω το τσι μου ειχα στησει με τζιτισι και στην 3η μου φυγε 2 αμαξια μπροστα... χεχε! τωρα ομως φευγω εγω 2 αμαξια μπροστα ακομα και απο opc corsa. το τζιτισι μαμα μπορει να το συγκρινει καποιος μονο με το gt

Link to comment
Share on other sites

σχετικα με τα ποστ για το αστρα gtc 1.6t αν συγκρινουμε το μαμα τσι με το μαμα τζιτισι το αστρα υπερεχει σε ολα.

πριν ανεβασω το τσι μου ειχα στησει με τζιτισι και στην 3η μου φυγε 2 αμαξια μπροστα... χεχε! τωρα ομως φευγω εγω 2 αμαξια μπροστα ακομα και απο opc corsa. το τζιτισι μαμα μπορει να το συγκρινει καποιος μονο με το gt

Με golf gti 2ης γενεάς τα έχεις στίσει?

Μιλάμε για την απειλή.....

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.