Andreas4023 Posted June 12, 2009 Report Share Posted June 12, 2009 πω πω ρε παιδια...ευτυχως που ειμαι απο πατρα και οχι απο θεσ/νικη γιατι τοσο καιρο σκεφτομουν να βαλω το προγραμμα η οχι,αν ημουν κοντα σας θα σκεφτομουν τι να βαλω μετα το προγραμμα!!!σας ζηλευω πραγματικα που εχετε μαζευτει μια ωραια παρεα και τα συγκρινετε!ελπιζω να καταφερω να ανεβω το καλοκαιρι επανω και να γνωριστουμε απο κοντα.αλλαξα nickname(black magic golf)για οσους δεν με καταλαβαν. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dark Angel Posted June 12, 2009 Report Share Posted June 12, 2009 σε καταλάβαμε απο την Photo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ftd Posted June 13, 2009 Report Share Posted June 13, 2009 Σίγουρα οι διαφορές και τυπικά και ουσιαστικά είναι απειροελάχιστες αλλά δυστυχώς ή ευτυχώς και οι 2 Νίκο τα νούμερα θα τα εκλάβουν ως απόλυτες αριθμητικές τιμές . Με κλειστό τον κλιματισμό ε κύριε Γιάννη!!! (σίγουρα θα προφασίστηκε καμμιά παλιά ψύξη) .Όσο για τον Κώστα ευτυχώς που είναι πάνω από σένα Νίκο γιατί σίγουρα θα πήγαινε για stage 2. Συγνώμη αλλα ποιος ο λόγος να μετράτε με ανοιχτό τον κλιματισμό? Το εχω ξανακουσει αλλα δεν μπορω να καταλάβω τον λόγο.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nikos_Passat_2.0T Posted June 13, 2009 Author Report Share Posted June 13, 2009 Συγνώμη αλλα ποιος ο λόγος να μετράτε με ανοιχτό τον κλιματισμό?Το εχω ξανακουσει αλλα δεν μπορω να καταλάβω τον λόγο.. 1. Είναι πιο κοντά στην πραγματικότητα, αφού κάθε μέρα με τον κλιματισμό σε λειτουργία κυκλοφορούμε. 2. Μετράμε πιέσεις της τουρμπίνας και όχι επιδόσεις (όπως 0-100, ρεπρίζ κλπ), οπότε πιστεύω ότι είτε έχουμε τον κλισματισμό ανοιχτό, είτε είμαστε μέσα 5 άτομα, είτε σέρνουμε και μια νταλίκα από πίσω, η πίεση που είναι να σηκώσει η τουρμπίνα, είναι στάνταρ. ¶λλο αν επιταγχύνει γρήγορα ή αργά, αυτό δεν μας ενδιαφέρει και δεν το μετράμε στην προκυμένη περίπτωση... Το ότι αναφερθήκαμε στο ότι ο Γιάννης είχε κλειστό κλιματισμό, ήταν απλά για πείραγμα και "λάδι στη φωτιά". Δε νομίζω ότι έπαιζε ρόλο. Εξάλλου οι διαφορές είναι απειροελάχιστες!... 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nikos_Passat_2.0T Posted June 16, 2009 Author Report Share Posted June 16, 2009 Χθες μετά την συνάντηση, μετρήσαμε τις πιέσεις και στο CC του Δημήτρη (1.8Τ). Τα αποτελέσματα δείχνουν ότι η πίεση λειτουργίας είναι 0,6bar. Επίσης το διάγραμμα φαίνεται καλό, από την άποψη ότι ότι ζητάει ο εγκέφαλος, τόσο παίρνει. Με βάση αυτό, εγώ θα πρότεινα στον Κώστα και στον Γιάννη, να ελέγξουν τις βαλβίδες τους, γιατί ίσως να χάνουν αέρα κατά το τούρμπισμα (έτσι φαίνεται από τα διαγράμματα τουλάχιστον. Βέβαια, σε αυτό αντιπαρέρχεται η μέτρηση που κάναμε στον Κώστα με μαμά πρόγραμμα, που δείχνει ότι όλα είναι καλά. Ίσως τελικά να είναι θέμα software της APR. Ο έλεγχος πάντως είναι γρήγορος και απλός, ώστε να μας φύγει κάθε υποψία... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
anastos Posted June 16, 2009 Report Share Posted June 16, 2009 ΔΕν έχω κανένα πρόβλημανα το κάνουμε αυτό, αλλά θα χρειαστούμε μια ράμπα και να είσαι και εσύ παρών ώστε μηνκάνω καμιά πατάτα και ξηλώσω λάθος πράγματα. Αν και μου φαίνεται παράξενο και τα δύο αυτοκίνητα να το παρουσιάζουν αυτό. Δηλ. αν αργότερα δεν χάνω πίεση, πόσο πίσω θα σε αφήνω? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nikos_Passat_2.0T Posted June 16, 2009 Author Report Share Posted June 16, 2009 ΔΕν έχω κανένα πρόβλημανα το κάνουμε αυτό, αλλά θα χρειαστούμε μια ράμπα και να είσαι και εσύ παρών ώστε μηνκάνω καμιά πατάτα και ξηλώσω λάθος πράγματα. Αν και μου φαίνεται παράξενο και τα δύο αυτοκίνητα να το παρουσιάζουν αυτό. Δηλ. αν αργότερα δεν χάνω πίεση, πόσο πίσω θα σε αφήνω? Να σου καεί η φριτέζα ρε!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
merlin aris Posted June 16, 2009 Report Share Posted June 16, 2009 (edited) Χθες μετά την συνάντηση, μετρήσαμε τις πιέσεις και στο CC του Δημήτρη (1.8Τ). Τα αποτελέσματα δείχνουν ότι η πίεση λειτουργίας είναι 0,6bar. Επίσης το διάγραμμα φαίνεται καλό, από την άποψη ότι ότι ζητάει ο εγκέφαλος, τόσο παίρνει. Με βάση αυτό, εγώ θα πρότεινα στον Κώστα και στον Γιάννη, να ελέγξουν τις βαλβίδες τους, γιατί ίσως να χάνουν αέρα κατά το τούρμπισμα (έτσι φαίνεται από τα διαγράμματα τουλάχιστον. Βέβαια, σε αυτό αντιπαρέρχεται η μέτρηση που κάναμε στον Κώστα με μαμά πρόγραμμα, που δείχνει ότι όλα είναι καλά. Ίσως τελικά να είναι θέμα software της APR. Ο έλεγχος πάντως είναι γρήγορος και απλός, ώστε να μας φύγει κάθε υποψία... Ευχαριστω Νικο θα το εκτυπωσω αμεσως.!Το καλο ειναι οτι φαινεται να λειτουργουν ολα σωστα ασχετα με την περιορισμενη δυναμη σε σχεση με δικα σας! !Επισης ευχαριστω για την υπομονη σας στις τραγικες ερωτησεις μου τυπου τι ειναι αυτο,τι κανει αυτο? Edited June 16, 2009 by merlin aris Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nikos_Passat_2.0T Posted June 16, 2009 Author Report Share Posted June 16, 2009 Τον Γιωργο με το apr δεν τον βαζω μεσα γιατι εχει ξεφυγει Ποιός Γιώργος έχει APR??... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
merlin aris Posted June 16, 2009 Report Share Posted June 16, 2009 Ποιός Γιώργος έχει APR??... ο δασκαλος ετσι δεν γραφει? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nikos_Passat_2.0T Posted June 16, 2009 Author Report Share Posted June 16, 2009 ο δασκαλος ετσι δεν γραφει? ΑΒΤ είναι ρε!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
merlin aris Posted June 16, 2009 Report Share Posted June 16, 2009 ΑΒΤ είναι ρε!!!! αμαν ναι σωστα!!ε ακομα καλυτερα! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
takispassat1.6 Posted April 21, 2014 Report Share Posted April 21, 2014 Καλησπερα παιδια, μηπως ξερει κάποιος καποιο αξιοπιστο πρόγραμμα για passat 1.6 fsi που να μην επιβαρύνει αρκετά το ανάνς κλπ; Κάτι που να το ζωηρεψει χωρις να το γεμίσει προβλήματα.. Takis passat *αβάνς ήθελα να γράψω Ευχαριστώ Takis passat Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Billgr4 Posted April 22, 2014 Report Share Posted April 22, 2014 (edited) Επειδή δεν ασχολήθηκαν πολλές επώνυμες εταιρείες (η μόνη δηλαδή που γνωρίζω είναι η superchips), μάλλον θα πας σε custom από κάποιον εγχώριο "παραγωγό"... Αλλά, γιατί να γεμίσει προβήματα; Edited April 22, 2014 by Billgr4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cjgeorgio Posted April 22, 2014 Report Share Posted April 22, 2014 Δύσκολο μοτέρ το 1.6 fsi..... Προσωπική μου άποψη. Για τα λεφτά που θα δώσεις δεν θα πάρεις πολλά από αυτό το μοτέρ. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
takispassat1.6 Posted April 25, 2014 Report Share Posted April 25, 2014 Φοβαμαι επειδη ειναι ατμοσφαιρικό και εχει ηδη αρκετα ανεβασμενη συμπίεση απο εργοστάσιο οτι με ενα πρόγραμμα που θα το ζορίσει παραπανω ισως μελοντικά να βγάλει πρόβλημα. Bill εχεις καποιον δικο σου που το εχει βάλει προγραμμα superchips σε fsi? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
professor Posted April 25, 2014 Report Share Posted April 25, 2014 Δεν βγάζει πρόβλημα φίλε αν είναι επώνυμο.Εγώ το έχω 40000 χλμ και μέχρι τώρα καλά όλα,αν και το σκίζω αρκετά όποτε βρω ευκαιρία.... 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cjgeorgio Posted April 25, 2014 Report Share Posted April 25, 2014 Professor σίδεροφάγε...... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
takispassat1.6 Posted April 26, 2014 Report Share Posted April 26, 2014 Τι πρόγραμμα του εχεις βάλει professor? που θα το βρω; Τιμή; Ευχαριστω Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
professor Posted April 26, 2014 Report Share Posted April 26, 2014 Τι πρόγραμμα του εχεις βάλει professor? που θα το βρω; Τιμή; Ευχαριστω Το πρόγραμμα είναι ιταλικό.Η εταιρεία είναι η cmd.To έβαλα στη Θεσ/νίκη και ειλικρινά επειδή δεν είχα εδώ και 4,5+ χρόνια κανένα πρόβλημα δεν ξέρω αν ο τοπικός αντιπρόσωπος το παρέχει ακόμη. Δες και εδώ:http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=29073 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Billgr4 Posted April 26, 2014 Report Share Posted April 26, 2014 Τάκη, δεν έχω κάποιο γνωστό με 1.6 fsi και superchips, αλλά έχει βάλει ο Ηλίας στο 1.6 tdi κι έχει τις καλύτερες εντυπώσεις από ότι είπε για την εξυπηρέτηση και το προϊον που πήρε... Τώρα τι να σου πω, μπορείς να απευθυνθείς και στην skn αν είσαι από Αθήνα, εξίσου πολλή καλή εταιρεία, διαφορετικά σκέψου για custom πχ Overload ή etuners πιθανόν να έχουν κάποιο τύπου κονσέρβας που έχει χρησιμοποιηθεί από πολλούς όντας στα φυσιολογικά όρια λειτουργίας του κινητήρα κι όχι κάτι πιεσμένο... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
takispassat1.6 Posted April 26, 2014 Report Share Posted April 26, 2014 Ευχαριστω παιδια θα το ψαξω , αν και απο Κρήτη ειναι δύσκολο δυστηχως. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...