Jump to content
EFI2008

ΧΑΝΕΙ ΛΑΔΙΑ!

Recommended Posts

ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ! ΕΧΩ ΕΝΑ POLO 1,4 ΜΕ 100HP ΚΑΙ ΕΧΩ ΣΟΒΑΡΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΑ ΛΑΔΙΑ!!!ΤΑ ΚΑΙΕΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΕΥΚΟΛΑ ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΡΩΤΗΣΑ ΤΗΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΦΟΡΑ ΣΤΗΝ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ ΟΤΙ ΣΤΑ 15,000ΧΛΜ ΕΙΝΑΙ ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΟ ΝΑ ΣΥΜΠΛΗΡΩΝΕΙΣ ΜΕΧΡΙ 5LT ΛΑΔΙ!!!ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΟ?ΕΓΩ ΣΧΕΔΟΝ ΚΑΘΕ 1500ΧΛΜ ΣΥΜΠΛΗΡΩΝΩ 1 LT ΛΑΔΙ!!ΜΗΠΩΣ ΦΤΑΙΕΙ ΤΟ ΛΑΔΙ ΠΟΥ ΒΑΖΩ? ΥΠΟΤΙΘΕΤΑΙ ΒΑΖΩ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ ΣΤΗΝ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ: SHELL 5/40W. ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΚΑΜΙΑ ΙΔΕΑ ΓΙΑ ΤΟ ΤΙ ΦΤΑΙΕΙ ΚΑΙ ΤΙ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΑΝΩ ΓΙΑΤΙ ΕΧΩ ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΤΕΙ!!!Η ΜΗΠΩΣ ΞΕΡΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΤΙ ΛΑΔΙΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΒΑΛΩ?

Link to comment
Share on other sites

ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ! ΕΧΩ ΕΝΑ POLO 1,4 ΜΕ 100HP ΚΑΙ ΕΧΩ ΣΟΒΑΡΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΑ ΛΑΔΙΑ!!!ΤΑ ΚΑΙΕΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΕΥΚΟΛΑ ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΡΩΤΗΣΑ ΤΗΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΦΟΡΑ ΣΤΗΝ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ ΟΤΙ ΣΤΑ 15,000ΧΛΜ ΕΙΝΑΙ ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΟ ΝΑ ΣΥΜΠΛΗΡΩΝΕΙΣ ΜΕΧΡΙ 5LT ΛΑΔΙ!!!ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΟ?ΕΓΩ ΣΧΕΔΟΝ ΚΑΘΕ 1500ΧΛΜ ΣΥΜΠΛΗΡΩΝΩ 1 LT ΛΑΔΙ!!ΜΗΠΩΣ ΦΤΑΙΕΙ ΤΟ ΛΑΔΙ ΠΟΥ ΒΑΖΩ? ΥΠΟΤΙΘΕΤΑΙ ΒΑΖΩ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ ΣΤΗΝ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ: SHELL 5/40W. ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΚΑΜΙΑ ΙΔΕΑ ΓΙΑ ΤΟ ΤΙ ΦΤΑΙΕΙ ΚΑΙ ΤΙ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΑΝΩ ΓΙΑΤΙ ΕΧΩ ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΤΕΙ!!!Η ΜΗΠΩΣ ΞΕΡΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΤΙ ΛΑΔΙΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΒΑΛΩ?

Εμένα σε Golf V στην πρώτη αλλαγή λαδιών που έκανα στα 15,000 χλμ το αυτοκίνητο είχε κάψει γύρω στα 200ml που θεωρείτε φυσιολογικό. Τότε του έβαλα Aral 5/30 και μέχρι την επόμενη αλλαγή είχε κάψει 1,5 λίτρο. Στην δεύτερη αλλαγή του έβαλα Castrol και μέχρι τώρα όλα καλά.

Θελώ να πω ότι πολύ πιθανόν να φταίει και το λάδι αλλά εσένα σου καίει πάρα πολύ.

Αν έχει κάνει πολλά χιλιόμετρα το αυτοκίνητο μπορείς να δοκιμάσεις να του βάλεις πιο "χοντρά" λάδια. 10/40 ας πούμε. Τότε θα δείς διαφορά.

Αν είναι καινούριο το αυτοκίνητο τότε να πας να τους το κοπανήσεις στο κεφάλι γιατί είναι πάρα πολύ το λάδι που καίει.

:lol::lol::rolleyes:

Edited by papadogiorgas
Link to comment
Share on other sites

Το αυτοκίνητο τέλη Ιουλίου θα κλείσει 3 χρόνια. Οσο για τα χλμ εχει 41,500. Θεωρούνται πολλά?

Δηλαδή είσαι και εκτός εγγύησης...

Όχι δεν θεωρούντε καθόλου πολλά. Λογικά δεν θα έπρεπε να καίει τόσο λάδι.

Δεν νομίζω να έχεις και άλλη επιλογή από το να δοκιμάσεις να βάλεις όπως σου είπα πιο "χοντρά" λάδια.

:lol::lol::rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ πολυ. Θα το δοκιμάσω δεν έχω και άλλη επιλογή!! Και σαν μάρκα προτείνεις τα Castrol?

Βασικά προτείνω ότι πιο ακριβό, γιατί ως γνωστόν ότι πληρώνεις παίρνεις.

Στην αντιπροσωπεία που έκανα τη πρώτη αλλαγή το καλύτερο που είχε ήταν το Aral με 17 ¤ το λίτρο.

Στην αντιπροσωπεία που έκανα την δεύτερη αλλαγή είχε λάδια με το σήμα της VW τα οποία ουσιαστικά είναι Castrol και κόστιζαν 28 ¤ το λίτρο.

Δηλαδή εξαρτάτε και σε τι αντιπροσωπεία θα πέσεις.

Γνώμη μου είναι να πας σε συνεργείο εκτός αντιπροσωπείας να δεις τι θα σου πει και κάποιος άλλος μηχανικός.

Εγώ προτείνω τα Castrol ανεπιφύλακτα.

Μήπως τα λάδια που έβαζες δεν ήταν για 15,000 χλμ?

Απο την αρχή που πήρες το αυτοκίνητο σου έκαιγε τόσο πολύ λάδι?

:lol::lol::rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Στην αρχή δεν μου έκαιγε τόσο πολύ. Μετά το μεγάλο σέρβις άρχισε το πρόβλημα δηλαδή φέτος. Οσο για τα λάδια έβαζα αυτά που μου είπαν. Πως μπορώ εγώ να ξέρω πότε είναι για 15,000χλμ όταν το μόνο που ζητάω είναι την μάρκα και την πυκνότητα. Υπάρχουν δηλαδή συνθετικά λάδια και για πιο συχνές αλλαγές? Συγνώμη για την ασχετοσύνη μου...

Link to comment
Share on other sites

Στην αρχή δεν μου έκαιγε τόσο πολύ. Μετά το μεγάλο σέρβις άρχισε το πρόβλημα δηλαδή φέτος. Οσο για τα λάδια έβαζα αυτά που μου είπαν. Πως μπορώ εγώ να ξέρω πότε είναι για 15,000χλμ όταν το μόνο που ζητάω είναι την μάρκα και την πυκνότητα. Υπάρχουν δηλαδή συνθετικά λάδια και για πιο συχνές αλλαγές? Συγνώμη για την ασχετοσύνη μου...

Συγνώμη για την ασχετοσύνη σου???? Τι λές τώρα?????

Το ότι έχεις αυτοκίνητο δεν σημαίνει ότι πρέπει να είσαι και μηχανικός.... :lol:

Υπάρχουν λάδια που τα αλλάζεις κάθε 5,000 χλμ άλλα που τα αλλάζεις κάθε 10,000χλμ κλπ.

Αυτά που είναι για 15,000 χλμ θα γράφουν λογικά πάνω Long Life και συνίθως είναι Full συνθετικά.

Αν έκανες τις αλλαγές λαδιών σε αντιπροσωπεία λογικά θα σου έβαζαν λάδια για 15,000 χλμ εκτός και αν σου έβαζαν για λιγότερα χιλιόμετρα και σου έγραφαν στο βιβλιαράκι του service,ή θα σου έλεγαν προφωρικά, να κάνεις αλλαγή λαδιών σε χλμ λιγότερα των 15,000.

Αν βάλεις πιο "χοντρά" λάδια και δεις ότι πάλι καίει αρκετά θα σου πρότεινα να τα αλλάζεις νωρίτερα.

Δηλαδή και 15,000χλμ να είναι τα λάδια να τα αλλάζεις κάθε 7,500 χλμ ή 10,000 χλμ.

Είναι λιγάκι ακριβή διαδικασία αλλά το θέμα είναι μην καεί ο κινητήρας και σου μείνει στα χέρια.

Σε ζάλισα λίγο ε?

:lol::rolleyes::rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Αν με ζάλισες? φυσικά και όχι!Ισα ισα σε ευχαριστώ πολύ που ασχολήσε με το προβλημά μου! Δεν έχω δεί να γράφει κατι τέτοιο το μπουκάλι (long life) αλλα υποτίθεται οτι είναι συνθετικά. Στην αντιπροσωπεια μου είπαν οτι σε 15,000χλμ να κάνω αλλαγή λαδιών. Μάλλον πρέπει να δώσω μεγαλύτερη προσοχή στα λάδια που θα βάζω για να δώ αν όντως φταίει αυτό ή έχει πρόβλημα το polaki μου. αν δεν φταίνε τα λάδια τι πρόβλημα θα μπορούσε να έχει το αυτοκίνητο?Μήπως ξέρεις? Λέω να πάω και για αυτό το σέρβις στην αντιπροσωπεία να δω τι θα μου πούν και μετά να δω τι θα κάνω. Περισσότερο ήθελα να ξέρω αν γενικά τα polo έχουν τέτοια προβλήματα η μόνο το δικό μου. Σε ευχαριστώ πολυ και πάλι....

Link to comment
Share on other sites

Αν με ζάλισες? φυσικά και όχι!Ισα ισα σε ευχαριστώ πολύ που ασχολήσε με το προβλημά μου! Δεν έχω δεί να γράφει κατι τέτοιο το μπουκάλι (long life) αλλα υποτίθεται οτι είναι συνθετικά. Στην αντιπροσωπεια μου είπαν οτι σε 15,000χλμ να κάνω αλλαγή λαδιών. Μάλλον πρέπει να δώσω μεγαλύτερη προσοχή στα λάδια που θα βάζω για να δώ αν όντως φταίει αυτό ή έχει πρόβλημα το polaki μου. αν δεν φταίνε τα λάδια τι πρόβλημα θα μπορούσε να έχει το αυτοκίνητο?Μήπως ξέρεις? Λέω να πάω και για αυτό το σέρβις στην αντιπροσωπεία να δω τι θα μου πούν και μετά να δω τι θα κάνω. Περισσότερο ήθελα να ξέρω αν γενικά τα polo έχουν τέτοια προβλήματα η μόνο το δικό μου. Σε ευχαριστώ πολυ και πάλι....

Φίλος μου που έχει το ίδιο Polo με σένα έχει και αυτός το ίδιο πρόβλημα και θα βάλει και αυτός πιο "χοντρά" λάδια .

Σε γενικές γραμμές ένα αυτοκίνητο καίει λάδια όταν αυτά περνούν στον θάλαμο καύσης. Δηλαδή όταν το διάκενο μεταξύ του εμβόλου και του κυλίνδρου είναι μεγάλο σχετικά και τα λάδια "λεπτά" . Το διάκενο αυτό μεγαλώνει όσο φθείρετε ο κινητήρας, γι'αυτό ανάλογα με τα χλμ που έχει κάνει το αυτοκίνητο του βάζεις και λίγο πιο χοντρά λάδια.

(λίγο χωρίατικη η εξήγηση αλλά και γω δεν είμαι μηχανικός)

Κατά τη γνώμη μου πάντως δεν θα έπρεπε να καίει τόσο πολύ λάδι το αυτοκίνητο σου στα 45,000 χλμ.

Το θέμα όμως που και εγώ δεν έχω απάντηση είναι: Έχει πρόβλημα ο κινητήρας ή τα λάδια που προτείνει η VW για το συγκεκριμένο μοντέλο είναι "λεπτά"?

Μιας και δεν θα πάρουμε απάντηση σε αυτό το θέμα βάλε λίγο πιο "χοντρά" λάδια να δούμε τι θα γίνει αφού κάτι άλλο δεν μπορεί να γίνει. Μην του βάλεις όμως πολύ πιο χοντρά λάδια γιατί μετά ναι μεν δεν θα καίει λάδια αλλά δεν θα λιπαίνετε σωστά ο κινητήρας.

Κατα κάποιον τρόπο θα πρέπει να βρεθεί η χρυσή τομή.

Όπως σου είπα και ένας φίλος μου έχει το ίδιο πρόβλημα οπότε δεν είναι μόνο το δικό σου.

Δεν ξέρω αν είναι γενικό το φαινόμενο στα Polo αυτής της γενιάς αλλά σίγουρα δεν είναι μόνο το δικό σου.

:lol::lol::rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

αν διαβασεις το βιβλιο του κατασκευαστη λεει

οτι ενδεχετε να καψει εως και 1 λιτρο τα 1000χλμ.

οποτε ειναι απολυτος φυσιολογικο το δικο σου :) :) :):D :D :D

Link to comment
Share on other sites

εμενα παντως το πολακι μου δεν καιει στογανα λαδι και εχει και πανω 100.000χλμ.νομιζω πως ο κατασκευατης λεει οτι μπορει να ειναι νορμαλ να καιει 1 λτρ λαδι στα 100οχλμ γιατι πολυ απλα τον βολευει!να μην πηγαινει εκει ο καθενας και ζηταει επισκευη του μοτερ για λιγο λαδι που μπορει να τσιμπαει.

Link to comment
Share on other sites

ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ! ΕΧΩ ΕΝΑ POLO 1,4 ΜΕ 100HP ΚΑΙ ΕΧΩ ΣΟΒΑΡΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΑ ΛΑΔΙΑ!!!ΤΑ ΚΑΙΕΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΕΥΚΟΛΑ ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΡΩΤΗΣΑ ΤΗΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΦΟΡΑ ΣΤΗΝ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ ΟΤΙ ΣΤΑ 15,000ΧΛΜ ΕΙΝΑΙ ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΟ ΝΑ ΣΥΜΠΛΗΡΩΝΕΙΣ ΜΕΧΡΙ 5LT ΛΑΔΙ!!!ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΟ?ΕΓΩ ΣΧΕΔΟΝ ΚΑΘΕ 1500ΧΛΜ ΣΥΜΠΛΗΡΩΝΩ 1 LT ΛΑΔΙ!!ΜΗΠΩΣ ΦΤΑΙΕΙ ΤΟ ΛΑΔΙ ΠΟΥ ΒΑΖΩ? ΥΠΟΤΙΘΕΤΑΙ ΒΑΖΩ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ ΣΤΗΝ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ: SHELL 5/40W. ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΚΑΜΙΑ ΙΔΕΑ ΓΙΑ ΤΟ ΤΙ ΦΤΑΙΕΙ ΚΑΙ ΤΙ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΑΝΩ ΓΙΑΤΙ ΕΧΩ ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΤΕΙ!!!Η ΜΗΠΩΣ ΞΕΡΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΤΙ ΛΑΔΙΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΒΑΛΩ?

καλησπερα φιλε μου τα λαδια που σου βαζουν ειναι πολυ λεπτα δεν κανουν για το αμαξι γιαυτο στα καιει.κανονικα μπενουν τα 10/40 και να προτειμας ARAL η castrol και πιο φτηνα σου ερχοντε και πιο καλα απο αυτα που βαζουν στις αντι/πιες.πιστευω να βοηθησα

Link to comment
Share on other sites

εγώ πάντως βάζω τώρα τα Castrol RS 10W-60 είμαι πολύ ευχαριστιμένος.

Link to comment
Share on other sites

Kαλησπέρα, και εγώ σαν κάτοχος 6n 16v δεν έχς προσθέσει ποτέ λάδι στα 125 χιλ χλμ. Βέβαια νομίζω οι προδιαγραφές του 9n δικαιολογούν την κατανάλωση λαδιού .

Dark Angel το 10/60 δεν είναι πού χοντρό για τον AFH? Κάπου γράφει 10/40 για περνάει το λάδι στα υδραυλικά ωστήρια. Δεν ξέρω βέβαια αν το χρειάζεται και λόγω των θεαματικών αλλαγών στο μοτέρ.

Link to comment
Share on other sites

εγώ τα πέρασα τώρα για καλοκαίρι τα 10-60 λόγο του καλοκαιρίου, το χειμόνα ξανά 10-40 θα βάλω.

Link to comment
Share on other sites

Αυτό το θέμα με τα λάδια το είχα αντιμετωπίσει κι εγώ στο πολάκι μου (9Ν) όταν συμπλήρωσε 30.000 km. Μέχρι τα 70.000 km ήμουν συνέχεια μ' ένα μπουκάλι λάδι στο πίσω μέρος γιατί θα άναβε το λαμπάκι του λαδιού έχοντας συμπληρώσει 2.500 - 3.000 km απ' τη τελευταία αλλαγή. Έβαζα Divinol 15-40 (αυτό έβαζαν στο συνεργείο και σε αυτό παραμείναμε αφού δοκιμάσαμε και το 10-40) και τελικά έγινε όπως μου είπε ο μάστορας, "Θα σταματήσει να τσιμπάει λάδι". Σήμερα έχω φτάσει αισίως τα 125.000 km και αλλάζω κανονικά λάδι στα 7.500km χωρίς να συμπληρώνω. Τσιμπάει βέβαια αλλά δεν είναι ανάγκη να συμπληρώσω.

Link to comment
Share on other sites

Οταν ειχα ειχα και εγω το πολακι (9Ν 100 αλογα) αντιμετωπιζα το ιδιο προβλημα. Ειχα σε μονιμη βαση στο χωρο αποσκευων ενα κουτι λαδιων και σχεδον καθε μηνα συμπληρωνα. Και δεν μιλαμε για τα πολλα χλμ. Απο τα 7500 αρχισαν τα γλεντια. Στην αντι/πεια που ειχα ρωτησει, μου ειχαν πει οτι οντως τα 9Ν τα 100αρια εκαιγαν. Συνηθως πηγαινα και μου τα συμπληρωναν τσαμπα, αλλα καλου κακου ειχα πισω καβατζα μηπως χρειαζομουν οταν ημουν μακια απο την αντ/πεια. Και να φανταστεις οτι το πουλησα με 33.000 χλμ.

Link to comment
Share on other sites

εγώ πάλυ το έχω βάρεθει να το λέω και γίνωμαι κουράστικος 12 χρόνια το Polo δεν έχει κάψει γραμάριο με σκίσιμο, άλλα 9Ν δεν κέγανε γραμάριο δεν ξέρω γιάτι όλοι λένε ότι τους καίει τόσο πολύ? ίσως να φταίει ότι δεν έγινε καλό στρώσιμο στο αυτοκίνητο? ίσως έτοιχαν στο "προβληματικό" μοτερ? τι να πώ, υπάρχουν και περιτπώσεις που φτέγανε τα λάδια έως και την ανικανότητα στο βίδωμα σωστά του φίλτρου λαδιού από μηχανικό ατσίδα...

Link to comment
Share on other sites

εγώ πάλυ το έχω βάρεθει να το λέω και γίνωμαι κουράστικος 12 χρόνια το Polo δεν έχει κάψει γραμάριο με σκίσιμο, άλλα 9Ν δεν κέγανε γραμάριο δεν ξέρω γιάτι όλοι λένε ότι τους καίει τόσο πολύ? ίσως να φταίει ότι δεν έγινε καλό στρώσιμο στο αυτοκίνητο? ίσως έτοιχαν στο "προβληματικό" μοτερ? τι να πώ, υπάρχουν και περιτπώσεις που φτέγανε τα λάδια έως και την ανικανότητα στο βίδωμα σωστά του φίλτρου λαδιού από μηχανικό ατσίδα...

Έχω μιλήσει με τεχνικούς στο service, έχω μιλήσει με ένα παιδί που δουλεύει στην επίσημη αντιπροσωπεία στη Πάτρα ο οποίος είναι κι εδώ μέλος (σ' αυτόν πάω το αυτοκίνητο πλέον για οτιδήποτε) και συμφωνούν με αυτά που λες. Δηλαδή ότι τα πολάκια τα κατοστάρια είναι απ' τα πιο αξιόπιστα Polo 9Ν και ειδικά στο θέμα του λαδιού! Προσωπικά από θέμα στρωσίματος του αυτοκινήτου που λες το αποκλείω γιατί κάτι τέτοια τα προσέχω πολύ! Ωστόσο επειδή ήδη σκέφτομαι για νέο αμάξι, πιστεύω πως η VW αν και είναι η μεγάλη μου αγάπη δε θα τη προτιμήσω (ούτε άλλη εταιρία του Group). Ναι μεν σα group βγάζει τα πιο στιβαρά και καλοδεμένα αυτοκίνητα αλλά κάτι τέτοια προβλήματα μου τη δίνουν ρε γμτ!! Έχω και Γιαπωνέζο (Suzuki Swift) στην οικογένεια αυτοκινήτων και το μικρό δεν έχει παρουσιάσει τπτ εδώ και 2μισι χρόνια!! Βέβαια χάνει πολύ στο εσωτερικό και συναρμολόγηση. Ωστόσο από κινητήρες δεν έχουν ακουστεί προβλήματα!

Θέλω το επόμενο αμάξι μου να έχει εσωτερικό Volkswagen, εξωτερικό Audi και μηχανή Γιαπωνέζου... Γίνεται;; Δε γίνεται!

Link to comment
Share on other sites

πάρε Lexus μετά :) χεχεχε τα συνδιάζει σχεδόν όλα όσα ζητάς

Link to comment
Share on other sites

Να πω-ρωτήσω το εξής. την πιθανότητα, να μην τα καίει, αλλά να τα χάνει από στραβοβίδωμα της τάπας του κάρτερ την έχειτε σκεφτεί;;; Εκεί άμα είναι κουλάδι ο άλλος, ή το παίζει δυνατός, χαλάνε οι βόλτες, με αποτέλεσμα να χάνονται τα λάδια... σταγόνα σταγόνα.

Link to comment
Share on other sites

δεν έχεις και άδικο εδώ ο άλλος δεν βιδώσε σωστά το φίλτρο και έγινε του κυρίου ελέησον... με τους καλούς μηχανικούς μας έχουνε δει πολλά τα ματάκια μας

Link to comment
Share on other sites

ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ! ΕΧΩ ΕΝΑ POLO 1,4 ΜΕ 100HP ΚΑΙ ΕΧΩ ΣΟΒΑΡΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΑ ΛΑΔΙΑ!!!ΤΑ ΚΑΙΕΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΕΥΚΟΛΑ ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΡΩΤΗΣΑ ΤΗΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΦΟΡΑ ΣΤΗΝ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ ΟΤΙ ΣΤΑ 15,000ΧΛΜ ΕΙΝΑΙ ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΟ ΝΑ ΣΥΜΠΛΗΡΩΝΕΙΣ ΜΕΧΡΙ 5LT ΛΑΔΙ!!!ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΟ?ΕΓΩ ΣΧΕΔΟΝ ΚΑΘΕ 1500ΧΛΜ ΣΥΜΠΛΗΡΩΝΩ 1 LT ΛΑΔΙ!!ΜΗΠΩΣ ΦΤΑΙΕΙ ΤΟ ΛΑΔΙ ΠΟΥ ΒΑΖΩ? ΥΠΟΤΙΘΕΤΑΙ ΒΑΖΩ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ ΣΤΗΝ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ: SHELL 5/40W. ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΚΑΜΙΑ ΙΔΕΑ ΓΙΑ ΤΟ ΤΙ ΦΤΑΙΕΙ ΚΑΙ ΤΙ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΑΝΩ ΓΙΑΤΙ ΕΧΩ ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΤΕΙ!!!Η ΜΗΠΩΣ ΞΕΡΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΤΙ ΛΑΔΙΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΒΑΛΩ?

τα 100άρια καίνε λαδάκι αλλά όχι και 5 lt, άλλαζε το κάθε 7,500 χλμ μαζί με φίλτρο λαδιού

Link to comment
Share on other sites

τα 100άρια καίνε λαδάκι αλλά όχι και 5 lt, άλλαζε το κάθε 7,500 χλμ μαζί με φίλτρο λαδιού

http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?s=&...st&p=251014

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.