Nikoshania Posted July 31, 2008 Report Share Posted July 31, 2008 Παιδιά έχω πάρει το cc 1,8Τ εδώ και μία εβδομάδα και έχω κάνει 500 Km. Επειδή οι απόψεις δυίστανται, θα ήθελα τη γνώμη σας για το πως θα στρωθεί το αμάξι και μέχρι πόσα χιλιόμετρα.Πόλη ή εθνική καλύτερα. Ως τώρα to πάω χαλαρά ως τις 3.000 στροφές...Για πέιτε, για πείτε... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
chrismal181081 Posted July 31, 2008 Report Share Posted July 31, 2008 Παιδιά έχω πάρει το cc 1,8Τ εδώ και μία εβδομάδα και έχω κάνει 500 Km. Επειδή οι απόψεις δυίστανται, θα ήθελα τη γνώμη σας για το πως θα στρωθεί το αμάξι και μέχρι πόσα χιλιόμετρα.Πόλη ή εθνική καλύτερα. Ως τώρα to πάω χαλαρά ως τις 3.000 στροφές...Για πέιτε, για πείτε... καλημερα φιλε μου.Το στρωσιμο ειναι μεχρι τα 1.500κλμ και μετα σταδιακα ανοιχματα.Η δικη μου αποψη και ως μηχανικος ειναι μεχρι τα 5000 κλμ μεχρι τις 3500 στροφες και απο κει και περα να το ανοιγεις σταδιακα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Grouper_8L Posted July 31, 2008 Report Share Posted July 31, 2008 Εγώ τα πάω μέχρι τα 3000χλμ εώς 3000rpm άντε αν χρειαστεί 3500rpm. Από εκεί και πέρα άντε για το πολύ καμιά 200αριά χιλιόμετρα ακόμα, το πιέζω σιγά σιγά, και μετά μέχρι τον κόφτη κανονικά . Στρώσιμο καλύτερα πιστεύω στην πολή και στους περιφερειακούς να δουλεύει και το σασμάν όλες τις ταχύτητες. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
icy20 Posted July 31, 2008 Report Share Posted July 31, 2008 Λιγο συντηρητικους σας βρισκω... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest stel-th Posted July 31, 2008 Report Share Posted July 31, 2008 (edited) αφου δεθει το μοτερ βαζεις μεσα φτηνα λαδια και βαζεις μπρος... μολις ζεσταθει σβηνεις αλλαζεις λαδια και κανεις μια χαλαρη βολτα το τετραγωνο για 5-10 λεπτα ξαναλαζεις λαδια και βαζεις ενα ντεμι πχ 10-40 βαζεις μπρος και πας μια βολτα μιση ωρα ταπα μετα βαζεις τα συνθετικα λαδακια σου και εισαι ετοιμος κοινως ενα απογευμα υποθεση αλλα αυτο το στωσιμο ειναι για μοτερ με σφυριλατα τριμεταλικα κτλ ΟΧΙ για τις μπανανες που κουβαλαμε κατω απο το καπο και τα λεμε μοτερ εμενα η αποψη μου ( και πρωσωπικη εμπειρια) λεει..... μεχρι τα 100-150 ψιλοχαλαρα μετα σβελτα και απο τα 800-1000 και μετα ταπα ετσι απλα λες και αν δεν το πατησεις δεν το εχει κανει αλλος πριν απο σενα το κοντερ λεει γυρω στα 10-13 χλμ τα οποια ειναι πρωτη κοφτη αντε και καμια δευτερα αμα ειχε χωρο στο λιμανι...... οποτε.... Edited July 31, 2008 by stel-th Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dark Angel Posted July 31, 2008 Report Share Posted July 31, 2008 πάντως καλό είναι μετά την βόλτα σου να αφίνεις ένα λεπτάκι το αμάξι να δουλέψει στο ρελαντί πριν κλείσει να χαλαρώσουν τα μετάλα και να φύγουν όλα τα κασαέρια απο την τουρμπίνα και μετά κλίσε το και επίσεις όταν ειναι κρύο πρίν το ξεκινίσεις αστό 2-3 λεπτκάκια να σικόσει λίγο θερμοκρασία και όταν θα έχει την σωστή θερμόκρασια το ρίξε του... Και η γνώμη μου παντα είναι οτι ένα καλό στρώσιμο = καλή δούλεψη του κινητήρα! και σωστά και σέρβισε καλή υγεία του κινητήρα. αυτα απο εμένα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nikos_Passat_2.0T Posted August 1, 2008 Report Share Posted August 1, 2008 Μέχρι τα 1.000χλμ μέχρι 4.000σαλ (200χλμ στο κοντέρ δλδ... ). Μετά τα 1.000χλμ, όσο πάει (250-260)!!! Τώρα έχω 39.000χλμ και δεν συμπληρώνω ούτε 100ml λάδι... Πάντα δουλεύει αρμονικά και ανοίγει σαν διάολος. Όπως είπε και ο stel-th, ήδη μας το έχουν ξεκανπίσει. Εμάς περιμένει το μοτέρ να το σρώσουμε? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
john_pap Posted August 1, 2008 Report Share Posted August 1, 2008 Οπως λενε τα παιδια καλο ζεσταμα καλο χαλαρομα πριν σβηση.Αφου ετσι και αλλιως τα μοτερ ειναι στρομενα απο το εργοστασιο.Τουλαχιστων αμα ειναι να βγαλει καποιο προβλημα να το βγαλη στην αρχη Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
professor Posted August 1, 2008 Report Share Posted August 1, 2008 Φυσικά και στην εθνική είναι καλύτερα να το στρώσεις.Αν και συμφωνώ με το φίλο Νίκο, εγώ το τράβηξα λίγο παραπάνω μέχρι τις 3.000 χλμ και ιδιαίτερα όταν το αυτοκίνητο ήταν φορτωμένο προσπαθούσα να μη το πιέζω και να κάνω αλλαγές ταχυτήτων μετά τη 2α από 3.500 ως 5.000 στροφές. Μετά απ΄αυτο το όριο βγήκα στην εθνική και αφού φόρτωσα 4η και 5η έφτασα στην τελική και την διατήρησα για λίγα λεπτά.Λοιπόν ευχές για πολλά και απροβλημάτιστα χιλιόμετρα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
R1der Posted December 1, 2008 Report Share Posted December 1, 2008 Αυτό που γνωρίζω για στρώσιμο σε μηχανές (που είμαι πιο έμπειρος) είναι: σωστό ζέσταμα, όχι πολλή ταλαιπωρία σε σταμάτα-ξεκίνα να ανάβουν βεντιλατέρ κλπ, άνοιγμα μέχρι τα 2/3 του γκαζιού και κάθε φορά που ανοίγουμε σε καινούριο εύρος στροφών να γίνεται ομαλά και προοδευτικά και όχι φορτία στον κινητήρα π.χ, με 5η και 80 να πας να επιταχύνεις. Ρωτάω εσάς σαν πιο έμπειρους μιας και δεν έχω στρώσει ποτέ μοτέρ σε αμάξι. Τα παραπάνω ισχύουν; Αλλάζει κάτι και αν ναι τι; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
konstantinos passat Posted December 1, 2008 Report Share Posted December 1, 2008 Ισχυουν κανονικα και ακομα καλυτερα ειναι να ακολουθησεις τις οδηγιες του Manual που σε γενικες γραμμες ειναι αυτα που περιγραφεις κι εσυ πιο πανω. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TSAKHS-EYBOIA Posted December 1, 2008 Report Share Posted December 1, 2008 - κοιτα και αυτο: http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=3778 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
XAXANAS Posted December 17, 2008 Report Share Posted December 17, 2008 Παιδιά έχω πάρει το cc 1,8Τ εδώ και μία εβδομάδα και έχω κάνει 500 Km. Επειδή οι απόψεις δυίστανται, θα ήθελα τη γνώμη σας για το πως θα στρωθεί το αμάξι και μέχρι πόσα χιλιόμετρα.Πόλη ή εθνική καλύτερα. Ως τώρα to πάω χαλαρά ως τις 3.000 στροφές...Για πέιτε, για πείτε... φιλε εγω εχω κανει 1250 χιλιομετρα και το πηγαινω μεχρι 3,500 στροφες και το δουλευω και εθνικη οδο και την 6 την ανοιξα μεχρι 4500 στροφες.μετα τα 3000 θα το ανοιξω Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lawrence-gr Posted April 12, 2009 Report Share Posted April 12, 2009 απο αυτα που εχω διαβασει και πολλα απο αυτα τα εχετε τονησει κ παραπανω... 1)οσο το δυνατον λιγοτερο φορτιο στο αμαξι.ακομη κ το τεποζητο να μην το εχεις ποτε γεματο. 2)χαλαρα μεχρι τις 3-3,500 σλ για γυρω στα 3000 χιλιομετρα.μετα σταδιακα αρχιζεις να ανεβαινεις σε στροφες μεχρι τα 5000 χιλιομετρα οπου της δινεις κανονικα.κοφτες,κοντρες κ φορτια! 3)το γκαζι δεν το κραταμε συνεχεια σταθερο.παταμε λιγακι μεχρι να ανεβουμε 300-500 στροφες κ ξαναφηνουμε να πεσουν. βεβαια ολα αυτα ειναι πολυ τυπικα.οπως εχουν πει κ τα παιδια παραπανω τα αμαξια μας τα εχουν πιει αλλοι πριν απο μας...εχω φιλο που δουλευε στην ford οδηγος,και μου ελεγε οτι οταν τα ξεφορτωναν η μεχρι να τα φορτωσουν,στα παρκινγκ τα ξεμ@@@@νε.το ιδιο ισχυει για ολες τις μαρκες βεβαια... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
R1der Posted April 18, 2009 Report Share Posted April 18, 2009 απο αυτα που εχω διαβασει και πολλα απο αυτα τα εχετε τονησει κ παραπανω...1)οσο το δυνατον λιγοτερο φορτιο στο αμαξι.ακομη κ το τεποζητο να μην το εχεις ποτε γεματο. 2)χαλαρα μεχρι τις 3-3,500 σλ για γυρω στα 3000 χιλιομετρα.μετα σταδιακα αρχιζεις να ανεβαινεις σε στροφες μεχρι τα 5000 χιλιομετρα οπου της δινεις κανονικα.κοφτες,κοντρες κ φορτια! 3)το γκαζι δεν το κραταμε συνεχεια σταθερο.παταμε λιγακι μεχρι να ανεβουμε 300-500 στροφες κ ξαναφηνουμε να πεσουν. βεβαια ολα αυτα ειναι πολυ τυπικα.οπως εχουν πει κ τα παιδια παραπανω τα αμαξια μας τα εχουν πιει αλλοι πριν απο μας...εχω φιλο που δουλευε στην ford οδηγος,και μου ελεγε οτι οταν τα ξεφορτωναν η μεχρι να τα φορτωσουν,στα παρκινγκ τα ξεμ@@@@νε.το ιδιο ισχυει για ολες τις μαρκες βεβαια... Πολύ συντηρητικά μου φαίνονται, 5000 χλμ; Εγώ το πήγαινα ευλαβικά μέχρι τα 1000χλμ και πολύ χαλαρά και σταδιακά ανοιγματάκια μέχρι τα 1500. (όπως λέει και το manual δλδ) Μετά σιγά σιγά πιο πολύ άνοιγμα και τώρα έχω 4200χλμ και το οδηγώ κανονικά (υπόψη το κανονικό μου δεν είναι σκίσιμο, απλά όταν χρειάζομαι το γκάζι το πατάω). Εννοείται ότι το ζέσταμα αλλά και κρύωμα του κινητήρα πριν σβήσω τηρούνται ευλαβικά. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dark Angel Posted April 18, 2009 Report Share Posted April 18, 2009 τα τούρμπο έτσι πρέπει σωστό ζέσταμα πριν το πλακώσεις, και πάντα πριν σβήσεις το αφήνεις ένα λεπτάκι να κρυώσει η τουρμπίνα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lawrence-gr Posted April 21, 2009 Report Share Posted April 21, 2009 (edited) αυτο το αναφερει στο μανουαλ?γιατι οι εταιριες δεν εφοδιαζουν τα αυτοκινητα με τουρμπο ταιμερ? Edited April 21, 2009 by lawrence-gr Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
svouras Posted April 21, 2009 Report Share Posted April 21, 2009 αυτο το αναφερει στο μανουαλ?γιατι οι εταιριες δεν εφοδιαζουν τα αυτοκινητα με τουρμπο ταιμερ? Το μανιουαλ νομιζω πως δεν το αναφερει. Και εγω απο το κλαμπ το εμαθα ( κοινως πιατσα ). Το 2ο αστα.....πονεμενη ιστορια Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lawrence-gr Posted April 21, 2009 Report Share Posted April 21, 2009 κατσε...αφου υπαρχει προβλημα κ εχει εντοπιστει.αντε,τουρμπο ταιμερ δεν βαζουν γιατι στοιχιζει...που μαλακιες,αν θελαν θα μπορουσαν να βαζουν,αλλα προφανως προστατευεται υπερβολικα η τουρμπινα κ θα σταματησουν τα εσοδα απο βλαβες...να μην το γραφει ομως ουτε στο μανουαλ???? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...