BillVWRuleZ Posted August 19, 2008 Report Share Posted August 19, 2008 Παιδια σε αυτο το topic θα ηθελα να μας απαντησουν αυτοι που εχουν τα περισσοτερα χλμ σε GT ή TSI ετσι ωστε να βγαλουμε μια πιο ολοκληρωμενη εικονα για τα GT/TSI και την αξιοπιστια τους ... Εγω εχω 28.000 χλμ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mihalis19 Posted August 19, 2008 Report Share Posted August 19, 2008 Παιδια σε αυτο το topic θα ηθελα να μας απαντησουν αυτοι που εχουν τα περισσοτερα χλμ σε GT ή TSI ετσι ωστε να βγαλουμε μια πιο ολοκληρωμενη εικονα για ταGT/TSI και την αξιοπιστια τους ... Εγω εχω 28.000 χλμ παρομοιο θεμα με το δικο μου.καλα εκανες για να απαντανε αυτοι με τα περισσοτερα.εχω tso gt sport 140 ps 24.000 χλμ σε 7 μηνες και με διαφορα προβληματα.εχω αλλαξει 3 τρομπες νερου για ενα σφυριγμα που κανει και παω για τεταρτη μεσα στην βδομαδα.2 μαγνητικες.στα 21000 δεν πηγαινε βημα λυθηκε με αναβαθμηση λογισμικου.πριν λιγες μερες κατα το ανοιγμα και λιγο γραψιμο χωρις τρανταγμα ακουω να τριζει κατι μεσα αστο αμαξι πανω στο ταμπλω απο τα αριστερα.τι αλλο...εεε.........την ορωτη μερα που το πηρα και πριν ενα μην ακουσα ενα θορυβο σαν τα τριβεται κατι μεταλλικο καποθ στις πισψ ροδες.αυτα δεν θυμαμαι κατι αλλο.αν θυμηθω θα κανω post!πικρα! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zil Posted August 19, 2008 Report Share Posted August 19, 2008 golf gt 170ps εχω 48000 χλμ το εχω 22μηνες τα τελευταια 10000 το εχω με προγραμμα απο powerlogic.το μονο προβλημα αλλαγη n75. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BillVWRuleZ Posted August 19, 2008 Author Report Share Posted August 19, 2008 golf gt 170ps εχω 48000 χλμ το εχω 22μηνες τα τελευταια 10000 το εχω με προγραμμα απο powerlogic.το μονο προβλημα αλλαγη n75. Στα ποσα hp εισαι ?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
garfield Posted August 19, 2008 Report Share Posted August 19, 2008 (edited) Το δικό μου έχει συμπληρώσει 44.000χλμ σε 15 μήνες, με μικτή χρήση (1 ώρα καθημερινού μποτιλιαρίσματος, ταξίδια σε εθνικούς δρόμους, καφριλίκια, πειράματα και καγκουριές). Μέχρι τα περίπου 42.000χλμ δεν είχε εμφανίσει κανένα απολύτως πρόβλημα. Στα τελευταία 2000χλμ όταν έχει ζέστη και οδηγώ ενθουσιωδώς εμφανίζει ένα στιγμιαίο κόμπιασμα στις 3500 στροφές, ενώ η απόκριση του είναι εμφανώς χειρότερη σε όλο το φάσμα των στροφών. Όταν κρυώσει πάλι, όλα βαίνουν καλώς. Θα το πάω στο γιατρό σύντομα και θα ενημερώσω για τις εξελίξεις (μάλλον για reflash της ECU και αλλαγή κάποιας βαλβίδας του τούρμπο με βλέπω ...) Edited August 19, 2008 by garfield Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zil Posted August 19, 2008 Report Share Posted August 19, 2008 Στα ποσα hp εισαι ?? για 205 λενε να σου πω την αληθεια δεν το εχω δυναμομετρησει.το μονο που εχω δει ειναι 1η 2α 3η να σπινιαρουν τα 220 να ερχονται πιο ευκολα και εχω δει πανω απο 240 στο κοντερ σε δρομο ευθεια οταν πρην σε γκρεμο δεν περνουσε τα 239 με τιποτα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BillVWRuleZ Posted August 19, 2008 Author Report Share Posted August 19, 2008 Το δικό μου έχει συμπληρώσει 44.000χλμ σε 15 μήνες, με μικτή χρήση (1 ώρα καθημερινού μποτιλιαρίσματος, ταξίδια σε εθνικούς δρόμους, καφριλίκια, πειράματα και καγκουριές).Μέχρι τα περίπου 42.000χλμ δεν είχε εμφανίσει κανένα απολύτως πρόβλημα. Στα τελευταία 2000χλμ όταν έχει ζέστη και οδηγώ ενθουσιωδώς εμφανίζει ένα στιγμιαίο κόμπιασμα στις 3500 στροφές, ενώ η απόκριση του είναι εμφανώς χειρότερη σε όλο το φάσμα των στροφών. Όταν κρυώσει πάλι, όλα βαίνουν καλώς. Θα το πάω στο γιατρό σύντομα και θα ενημερώσω για τις εξελίξεις (μάλλον για reflash της ECU και αλλαγή κάποιας βαλβίδας του τούρμπο με βλέπω ...) Οταν λες reflash τι εννοεις ? Την αναβαθμιση ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BillVWRuleZ Posted August 19, 2008 Author Report Share Posted August 19, 2008 για 205 λενε να σου πω την αληθεια δεν το εχω δυναμομετρησει.το μονο που εχω δει ειναι 1η 2α 3η να σπινιαρουν τα 220 να ερχονται πιο ευκολα και εχω δει πανω απο 240 στο κοντερ σε δρομο ευθεια οταν πρην σε γκρεμο δεν περνουσε τα 239 με τιποτα Υποθετω και με το προγραμμα δεν ειχες καποιο προβλημα .. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
garfield Posted August 19, 2008 Report Share Posted August 19, 2008 Οταν λες reflash τι εννοεις ? Την αναβαθμιση ? Ναι, υποψιάζομαι ότι την κάνουν επιλεκτικά όταν εμφανιστούν κάποια συγκεκριμένα συμπτώματα. Οπότε στην περίπτωση του δικού μου πιθανότατα δεν είχε γίνει στα πλαίσια του service των 30.000χλμ ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BillVWRuleZ Posted August 19, 2008 Author Report Share Posted August 19, 2008 Ναι, υποψιάζομαι ότι την κάνουν επιλεκτικά όταν εμφανιστούν κάποια συγκεκριμένα συμπτώματα. Οπότε στην περίπτωση του δικού μου πιθανότατα δεν είχε γίνει στα πλαίσια του service των 30.000χλμ ... Ποσο πηγε το service των 30.000 km σε Ευρω θυμασαι ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
opus Posted August 19, 2008 Report Share Posted August 19, 2008 Το δικο μου (140) εχει φθασει τα 37.000 χλμ με 2 προβληματα... 1.Το γνωστο προβλημα συχρονιζε και 2. στα 32.000 με αφησε απο τρομπα συμπλεκτη Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manos83 Posted August 20, 2008 Report Share Posted August 20, 2008 TSI 140ps 20 μήνες περίπου με 35000χλμ χωρίς κανένα απολύτως πρόβλημα... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BillVWRuleZ Posted August 20, 2008 Author Report Share Posted August 20, 2008 Δεν εχουμε κανενα GT/TSI με πανω απο 50.000 km ??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
garfield Posted August 20, 2008 Report Share Posted August 20, 2008 @BillVWRuleZ Με το μέσο αυτοκίνητο να καλύπτει το πολύ 15000χλμ ανά έτος, λογικό μου φαίνεται να υπάρχουν ελάχιστα TSI με πάνω από 50000χλμ ... Όσο για το service των 30.000χλμ δεν θυμάμαι πόσο πλήρωσα (θα κοιτάξω μήπως έχω κρατήσει αντίγραφο τιμολογίου αλλά χλωμό το βλέπω ...) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manos83 Posted August 20, 2008 Report Share Posted August 20, 2008 @BillVWRuleZΜε το μέσο αυτοκίνητο να καλύπτει το πολύ 15000χλμ ανά έτος, λογικό μου φαίνεται να υπάρχουν ελάχιστα TSI με πάνω από 50000χλμ ... Όσο για το service των 30.000χλμ δεν θυμάμαι πόσο πλήρωσα (θα κοιτάξω μήπως έχω κρατήσει αντίγραφο τιμολογίου αλλά χλωμό το βλέπω ...) Εγώ Κρήτη σε συνεργείο της Καρέντα το service των 30000χλμ πλήρωσα 320 ευρώ...!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
karlos Posted August 21, 2008 Report Share Posted August 21, 2008 Να ρωτησω... Το manual λεει το πρωτο service να γινεται στα 15.000 χλμ ή στο 1ο χρονο. Το δευτερο ποτε?? Στα 30.000 χλμ ή στον 2ο χρονο?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manos83 Posted August 21, 2008 Report Share Posted August 21, 2008 Να ρωτησω...Το manual λεει το πρωτο service να γινεται στα 15.000 χλμ ή στο 1ο χρονο. Το δευτερο ποτε?? Στα 30.000 χλμ ή στον 2ο χρονο?? Aκριβώς... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Camelboy Posted August 21, 2008 Report Share Posted August 21, 2008 (edited) Δεν εχουμε κανενα GT/TSI με πανω απο 50.000 km ??? gt 170 me sxedon 80000... problimata sygxronize 1is 2as kai skastra(auta sta 40000xm peripou)...kata ta alla...pyrobolaei asystola! Edited August 21, 2008 by Camelboy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Camelboy Posted August 21, 2008 Report Share Posted August 21, 2008 Εγώ Κρήτη σε συνεργείο της Καρέντα το service των 30000χλμ πλήρωσα 320 ευρώ...!!! service στα 77000χμ (λιπαντικο), και υγρα φρενων...γυρω στα 220ευρω... απλα βρες καποιο αλλο αν εχετε για service... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BillVWRuleZ Posted August 21, 2008 Author Report Share Posted August 21, 2008 gt 170 me sxedon 80000...problimata sygxronize 1is 2as kai skastra(auta sta 40000xm peripou)...kata ta alla...pyrobolaei asystola! :D 80.000 km !!!! Μπραβο φιλε!!! Τωρα ναι μπορουμε να μιλησουμε για αξιοποιστια Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kospasTSI12345 Posted August 22, 2008 Report Share Posted August 22, 2008 Το δικό μου έχει συμπληρώσει 44.000χλμ σε 15 μήνες, με μικτή χρήση (1 ώρα καθημερινού μποτιλιαρίσματος, ταξίδια σε εθνικούς δρόμους, καφριλίκια, πειράματα και καγκουριές).Μέχρι τα περίπου 42.000χλμ δεν είχε εμφανίσει κανένα απολύτως πρόβλημα. Στα τελευταία 2000χλμ όταν έχει ζέστη και οδηγώ ενθουσιωδώς εμφανίζει ένα στιγμιαίο κόμπιασμα στις 3500 στροφές, ενώ η απόκριση του είναι εμφανώς χειρότερη σε όλο το φάσμα των στροφών. Όταν κρυώσει πάλι, όλα βαίνουν καλώς. Θα το πάω στο γιατρό σύντομα και θα ενημερώσω για τις εξελίξεις (μάλλον για reflash της ECU και αλλαγή κάποιας βαλβίδας του τούρμπο με βλέπω ...) Update εγκεφάλου και Ν75 και είσαι κομπλέ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
karlos Posted August 22, 2008 Report Share Posted August 22, 2008 Aκριβώς... Επειδη θα παω για το service του 2ου ετους (δεν προλαβαινω να κανω 30.000) και θα εχω περιπου 20.000 χλμ τι πρεπει να αλλαξω?? Μονο λαδια και φιλτρο?? Εαν οχι μπορει καποιος να μου πει τι περιλαμαβανει το 2ο service?? Thanks... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mihalis19 Posted August 22, 2008 Report Share Posted August 22, 2008 80.000 km !!!! Μπραβο φιλε!!! Τωρα ναι μπορουμε να μιλησουμε για αξιοποιστια αξιοπιστια δυστυχως ειναι κατι που δεν μπορω να το πω!αφου πολλα απο τα tsi και gt εχουν εστω και ενα προβλημα.οταν δινεις τοσα λεφτα δεν πρεπει να εχεις ουτε ενα.και απο οτι εχω καταλαβει τα πιο αξιοπιστα ειναι τα πρωτα gt που ολοι φοβομασταν οτι δεν θα ειναι καλα και τετοια.δεν ξερω τι να πω.ειμαι περιεργος να δω τι θα παιχτει με τα καινοργια golf που ερχονται με turbo turbo και οχι compressora turbo. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
karlos Posted August 22, 2008 Report Share Posted August 22, 2008 αξιοπιστια δυστυχως ειναι κατι που δεν μπορω να το πω!αφου πολλα απο τα tsi και gt εχουν εστω και ενα προβλημα.οταν δινεις τοσα λεφτα δεν πρεπει να εχεις ουτε ενα.και απο οτι εχω καταλαβει τα πιο αξιοπιστα ειναι τα πρωτα gt που ολοι φοβομασταν οτι δεν θα ειναι καλα και τετοια. +1 δεν ξερω τι να πω.ειμαι περιεργος να δω τι θα παιχτει με τα καινοργια golf που ερχονται με turbo turbo και οχι compressora turbo. Τι θελεις να πεις ωρε ποιητη?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mihalis19 Posted August 22, 2008 Report Share Posted August 22, 2008 θελω να πω οτι απο οτι φενεται ολλα προβληματα εμφανιζονται στην μεταβαση απο turbo σε compressora η γενικα καπου σε αυτα τα συστηματα.τα καινουργια golf δεν θα εχουν compressora και turbo θα εχουν μονο 2 turbo.οχι ολα η αντιστοιχη εκδοση gt kai τσι 140.ενα για τις χαμηλες ενα για τις ψηλες.φαντσου τωρα να αρχισει να βγαζει προβλημα μια το ενα turbo Μια το αλλο μια η σκαστρα μια η πιεση μια να μην turbizei και δεν ξερω και τι αλλο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...