Jump to content
dimeft

Απορια

Recommended Posts

Τωρα τελευταια βλεπω σε πολλα περιοδικα και σε σαιτ πως η vw μαλλον παει να αλλαξει τα δεδομενα για τουσ κινητηρες.Πχβλεπω πως το καινουργιο γκολφ που θα βγει θα εχει τουσ κινητηρες 1.4tsi122ps,1.4tsi 160ps......Λοιπον ερχομαι και σκεφτομαι οι κινητηρες 1.4tsi140ps 1.4tsi170ps τι γινεται μαυτους?Αν μπειτε στο γερμανικο site εχει για το καινουργιο golf τους κινητηρες με τα 122 και 160 αλογα.Γιατι????Υπαρχει καποιος που μπορει να μου εξηγησει γιατι γινεται αυτο το πραγμα?Εγω εχω παρει το jetta 1,4tsi με τα 140 aloga και αναρωτιεμαι να το δωσω τωρα που μπορω να το δωσω και να παρω αλλο με τα 160αλογα η οχι ο νοων νοειτω.Παρακαλω τις συμβουλες σας

-------------------------------------------------------------------------------------

http://www.autobild.gr/index.php?cat_id=479&page_id=1858 Δεστε και σεαυτο το αρθρο sto autobild καπου γραφει οτι καταργειται η εκδοση κινητηρα με τα 140ps

-------------------------------------------------------------------------------------

Ο γνωστός 1.4 TSI θα προσφέρεται σε 2 εκδόσεις, 122 και 160 ίππων, καθώς η έκδοση των 140 ίππων καταργείται. Στην πρώτη περίπτωση εξασφαλίζει μείωση της κατανάλωσης κατά 0,1 λίτρο -σε σχέση πάντα με το απερχόμενο μοντέλο- ενώ στη δεύτερη, που έρχεται να αντικαταστήσει το 2.0 FSI σύνολο, η εξοικονόμηση καυσίμου αγγίζει τα 1,6 λίτρα 100 χλμ.

Εγινε συγχωνευση των διαδοχικων δημοσιευσεων

Edited by konstantinos passat
Link to comment
Share on other sites

Όσο μας έχουν μπερδέψει άλλο τόσο έχουν μπερδευτεί και οι ίδιοι.Παίζουν με τα νεύρα όλων των κατόχων VW οι οποίο αμέτοχοι βλέπουν τα αυτοκίνητά τους μοντέλα ενός το πολύ δύο ετών να θεωρούνται ξεπερασμένα και να χάνουν μέρα με τη μέρα την αξία τους.Εγώ θα σε συμβούλευα να μη το δώσεις γιατί θα χάσεις πολλά χρήματα.Πέραν τούτου έχεις και την δυνατότητα με ένα επώνυμο πρόγραμμα να αναβαθμίσεις αισθητά την ιπποδύναμη του αυτοκινήτου σου.Τι να πούμε και μεις με τους fsi 1.6 και 2.0 λίτρα που δεν μπορούμε να κάνουμε τίποτα? :D

Link to comment
Share on other sites

η αληθεια ειναι οτι οσο περναει καιρος αλλαζουν τα δεδομενα και φτιαχνουν κινητιρες με ποιο πολλα αλογα . δεν σημαινει οτι ο tsi με τα 140 αλογα ειναι ξεπερασμενος, και αυτος tsi ειναι! απλα σκεφτοντε να φτιαξουν εναν κινητιρα με λιγα αλογα (122) και εναν με πολλα αλογα αλλα οχι με (170) ,γι αυτο φτιαξανε με τα (160)

Link to comment
Share on other sites

δεν μπορώ να το καταλάβω αφού είχανε τον 170άρη γιατί τώρα βγάλανε τον 160άρη με 10 άλογα λιγότερα (που στην ουσία δεν πρόκειται να είναι 160 αλλά 170+) μήπως ένα ακόμα τρίκ μαρκετίνγκ για να μας πούνε ότι κάτι αλλάξαμε και βελτιώσαμε?

Link to comment
Share on other sites

Eγω δεν εννοω αν ειναι ξεπερασμενος η οχι μηπως για λογους αξιοπιστιας στο ονομα της volkswagen θελουν να εχουν μια πισινη και μειωσαν τα αλογα ?Ετσι πιστευοντας πως δεν θα υπαρξουν μελλοντικα προβληματα με τουσ κινητηρες 1,4tsi140ps και 170ps

Link to comment
Share on other sites

τότε γιατί βγήκε το Seat Ibiza Cupra 1.4 Tsi 180ps με τον ίδιο κινητήρα του GT Golf? αφού λένε πως έχει καταργηθεί το μοτέρ του GT 170PS? γιατί τώρα το υιοθετεί η Seat?

Link to comment
Share on other sites

ρε παιδια τι τρωγεστε με τα ρουχα σας...

ετσι γουσταραν και το καναν...

ισως εχει να κανει με την μειωση στην φορολογια στην γερμανια ( που ειναι με αλογα)

ισως πετυχαν λιγοτερους ρυπους ετσι.

ισως

ισως..

το θεμα ειναι οτι αυτοι κριναν οτι ετσι θα πουλησουν καλυτερα..

δεν σημαινει οτι απαξιωνεται ενα μοντελο ( το TSI) οταν αλλαζουν απλα λιγα αλογα οι κινητηρες..

η σημαντικοτερη απαξιωση θα ειναι που θα βγει το VI σαν αυτοκινητο και οχι επειδη αλλαξαν 10 αλογα ιπποδυναμη..

Link to comment
Share on other sites

πάντως πολύ σύνχηση έχει πέσει με το θέμα κινητήρων/ονομασιών...

Link to comment
Share on other sites

Οχι οκ δεν τρωγομαστε με τα ρουχα μας συζητηση κανουμε,γιατο ειναι το φορουμ,κανουμε καποιες σκεψεις ,προβληματιζομαστε , συζηταμε και λεμε τις σκεψεις μας .Εξωτερικευουμε αυτα που σκεφτομαστε μηπως υπαρχει και καποιος αλλος που τα εχει σκεφτει αυτα και εχει βρει καποιες απαντησεις,και μπορει να μας συμβουλεψει.Παντως μου φαινονται λιγο περιεργα ολα αυτα που κανει η vw τωρα τελευταια

Link to comment
Share on other sites

Βρε παιδιά αφού ο κινητήρας 1,4TSI είναι ο ίδιος είτε έχει 140, είτε 160, είτε 170, είτε και 180 άλογα. Το μόνο που αλλάζει είναι το πρόγραμμα και πιθανόν και η εξάτμιση. Αυτός με τα 122 άλογα είναι μόνο με turbo. Σίγουρα η VW έβγαλε πρώτα το Golf GT 170hp για να προωθήσει καλύτερα τον κινητήρα, γιατί σίγουρα υπάρχει δυσπιστία ως προς την διπλή συμπίεση. Από εκεί και πέρα αφού ο κινητήρας κερδίζει εμπιστοσύνη σιγά σιγά και ξεπερνάει τα εμβρυακά προβλήματά του αρχίζουν και παίζουν με τις αποδώσεις, είτε λόγω φορολογίας, είτε ρίπων-οικονομίας.

Link to comment
Share on other sites

o 122 δεν νομίζω να είναι ίδιος με τον 140 και 170 Η 180... 140 έως και ο 180 να μπορεί η μάλλον είναι ίδιοι...

Link to comment
Share on other sites

o 122 δεν νομίζω να είναι ίδιος με τον 140 και 170 Η 180... 140 έως και ο 180 να μπορεί η μάλλον είναι ίδιοι...

ο 122 εχει μονο turbo ...οι αλλοι εχουν και κομπρεσορα!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.