Jump to content
Guest SPORTBILLY

Μπάρα ψαλιδιών, θόλων, ζανφόρ

Recommended Posts

Guest SPORTBILLY

ΘΕΛΩ ΝΑ ΘΕΣΩ ΤΟ ΕΞΗΣ ΕΡΩΤΗΜΑ ΩΣ ΝΕΟ ΜΕΛΟΣ ΤΟ VWCLUB :thumbsup: .

ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΜΗΧΑΝΙΚΕΣ (ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΙΚΕΣ) ΒΕΛΤΙΩΣΕΙΣ ΠΟΥ ΑΠΟΔΙΔΟΥΝ ΠΕΡΙΠΟΥ +10PS ΕΧΕΙ ΑΣΧΟΛΗΘΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΙΟ ΣΟΒΑΡΑ ΜΕ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΟΥ ΣΤΥΣΗΜΑΤΟΣ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΗΝΗΤΟΥ;

ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ Η ΑΛΛΑΓΗ ΤΗΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΜΑΖΙ ΜΕ ΖΑΝΤΟΛΑΣΤΙΧΑ ΔΕΝ ΑΡΚΕΙ. ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ ΛΟΙΠΟΝ ΝΑ ΒΑΛΩ 2 ΜΠΑΡΕΣ ΘΟΛΩΝ (ΜΠΡΟΣΤΑ+ΠΙΣΩ), ΜΙΑ ΜΠΑΡΑ ΨΑΛΙΔΙΩΝ ΜΠΡΟΣΤΑ, ΚΑΙ ΝΑ ΑΛΛΑΞΩ ΤΗ ΖΑΝΦΟΡ ΜΕ ΜΙΑ ΠΙΟ ΜΕΓΑΛΗ (ΣΕ ΔΙΑΜΕΤΡΟ) ΤΗΣ EIBACH ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΑ ΣΙΝΕΜΠΛΟΚ ΤΩΝ ΨΑΛΙΔΙΩΝ. ΤΟ ΖΗΤΟΥΜΕΝΟ ΑΠΟ ΤΗ ΠΛΕΥΡΑ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΟΥ ΚΡΑΤΗΜΑΤΟΣ ΣΕ ΕΠΙΠΟΝΑ ΚΛΕΙΣΤΑ ΣΤΡΟΦΙΛΙΚΙΑ. ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΑΠΟ ΕΣΑΣ ΚΑΠΟΙΑ ΤΕΤΟΙΟΥ ΕΙΔΟΥΣ ΒΕΛΤΙΩΣΗ; ΑΝ ΝΑΙ ΑΞΙΖΕ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΤΗΣ; ΤΙ ΓΝΩΜΗ ΕΧΕΤΕ :) ;

Edited by nikkosnet
Link to comment
Share on other sites

Guest super sayian
ΘΕΛΩ ΝΑ ΘΕΣΩ ΤΟ ΕΞΗΣ ΕΡΩΤΗΜΑ ΩΣ ΝΕΟ ΜΕΛΟΣ ΤΟ VWCLUB :thumbsup: .

ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΜΗΧΑΝΙΚΕΣ (ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΙΚΕΣ) ΒΕΛΤΙΩΣΕΙΣ ΠΟΥ ΑΠΟΔΙΔΟΥΝ ΠΕΡΙΠΟΥ +10PS ΕΧΕΙ ΑΣΧΟΛΗΘΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΙΟ ΣΟΒΑΡΑ ΜΕ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΟΥ ΣΤΥΣΗΜΑΤΟΣ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΗΝΗΤΟΥ;

ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ Η ΑΛΛΑΓΗ ΤΗΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΜΑΖΙ ΜΕ ΖΑΝΤΟΛΑΣΤΙΧΑ ΔΕΝ ΑΡΚΕΙ. ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ ΛΟΙΠΟΝ ΝΑ ΒΑΛΩ 2 ΜΠΑΡΕΣ ΘΟΛΩΝ (ΜΠΡΟΣΤΑ+ΠΙΣΩ), ΜΙΑ ΜΠΑΡΑ ΨΑΛΙΔΙΩΝ ΜΠΡΟΣΤΑ, ΚΑΙ ΝΑ ΑΛΛΑΞΩ ΤΗ ΖΑΝΦΟΡ ΜΕ ΜΙΑ ΠΙΟ ΜΕΓΑΛΗ (ΣΕ ΔΙΑΜΕΤΡΟ) ΤΗΣ EIBACH ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΑ ΣΙΝΕΜΠΛΟΚ ΤΩΝ ΨΑΛΙΔΙΩΝ. ΤΟ ΖΗΤΟΥΜΕΝΟ ΑΠΟ ΤΗ ΠΛΕΥΡΑ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΟΥ ΚΡΑΤΗΜΑΤΟΣ ΣΕ ΕΠΙΠΟΝΑ ΚΛΕΙΣΤΑ ΣΤΡΟΦΙΛΙΚΙΑ. ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΑΠΟ ΕΣΑΣ ΚΑΠΟΙΑ ΤΕΤΟΙΟΥ ΕΙΔΟΥΣ ΒΕΛΤΙΩΣΗ; ΑΝ ΝΑΙ ΑΞΙΖΕ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΤΗΣ; ΤΙ ΓΝΩΜΗ ΕΧΕΤΕ :) ;

ακουσα απο γνωστο για αλλαγη της ζανφορ κ μου ειπε οτι το αμαξι εχει γινει πιο στιβαρο στο θεμα σασμαν κ αλλαγων σε σχεση με τη μηχανη αλλα δε ξερω κατα ποσο αξιζε τα λεφτα του

Link to comment
Share on other sites

Μπορείς να βάλεις σινεμπλόκ πολυουρεθάνης και μπάρα θόλων μπροστά. Αυτά σε συνδυασμό με ένα ψαγμένο συνδυασμό αμορτισέρ/ελαστήρια μπορούν να σου δώσουν άψογο κράτημα σε κάθε περίπτωση. από κει και πέρα θέλει πολύ ψάξιμο και προσοχή. Δεν ξέρω αν αξίζει τα λεφτά του. Πάντως έχω σκεφτεί για να βάλω τα σινεμπλόκ του ibiza cupra. Το κόστος αγοράς είναι 30 ευρώ (μπρος + πίσω). H τοποθέτηση όμως??

Link to comment
Share on other sites

υπαρχουν και τα uniballs και για ακομα ποιο extreme καταστασεις τα χειροποιητα

ψαλιδια για αυξηση μετατροχειου..η camber,caster και και και..

αλλα ειναι πολλα τα λεφτααααααααααα

παρα πολλαααααααααααααααα

Link to comment
Share on other sites

Guest SPORTBILLY

Γεια σε όλους. Τελικά έβαλα μπάρα ψαλιδιών. Τοποθετείται πάνω στη γέφυρα και πιάνει το μπροστινό μέρος των ψαλιδιών. ¶μα το δείτε θα καταλάβετε ότι θεωρητικά δεν βοηθάει σε τίποτα. Στην αρχή ήμουν πολύ απαισιόδοξος και νόμιζα ότι τσάμπα πέταξα 80 ευρώ. Τελικά όμως κάνει δουλειά. Τουλάχιστον σε μένα μου δίνει την αίσθηση ότι είναι πιο άμεσο το τιμόνι και σε πολύ κλειστά στροφυλίκια (λιμανάκια) είναι πιο σταθερό το μπροστινό μέρος. Γενικά είμαι πολύ ευχαριστημένος :D και αυτή τη βδομάδα θα προχωρήσω σε μπάρα θόλων για να δέσω καλύτερα το μπροστινό μέρος (όσο γίνετε). Νομίζω μικρά αυτοκίνητα σα τα POLO χρειάζονται κάποια ενίσχυση. Ti λέτε; Αξίζει μπάρα θόλων; Είναι αισθυτή η διαφορά; :D

Link to comment
Share on other sites

Αμα ειδες διαφορα με την μπαρα ψαλιδιων, φαντασου τι θα δεις με την μπαρα θολων!!! Θα παθεις πλακα!!!! Πηγαινε με φορα και βαλτην!!! :D

Link to comment
Share on other sites

πισω μπαρα θολων εχει βαλει κανενας παιδια ? εχω ακουσει οτι ετοιμη υπαρχει για πολυ ακριβα σπορ αμαξια και για τα αλλα κανει ο <Ηρακλης> χειροποιητες

μηπως εχετε κανεναν γνωστο που να φοραει πισω να μας πειτε εντυπωσεις ?

Link to comment
Share on other sites

Ο Stelth εχει πισω μπαρα. Αν και αποτι καταλαβα τα εχει βαλει ολα μαζι, θολομπαρες μπρος πισω και ψαλιδομπαρα μπροστα, οποτε μαλλον συνολικα εχει να πει για το αποτελεσμα και οχι για τη πισω ξεχωριστα.

OMP εχει βαλει (το CORSA club εχει σιγουρα)

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά έχει βάλει κανένας σας σε Polo 9N-9Ν3 μπάρα θόλων?

Από κόστος περίπου τι παίζει?

Είναι προτιμότερο να βάλω κάτι έτοιμο ή να πάω να φτιάξω κάτι στα μέτρα του αυτοικινήτου?

Link to comment
Share on other sites

ΘΕΛΩ ΝΑ ΘΕΣΩ ΤΟ ΕΞΗΣ ΕΡΩΤΗΜΑ ΩΣ ΝΕΟ ΜΕΛΟΣ ΤΟ VWCLUB :D .

ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΜΗΧΑΝΙΚΕΣ (ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΙΚΕΣ) ΒΕΛΤΙΩΣΕΙΣ ΠΟΥ ΑΠΟΔΙΔΟΥΝ ΠΕΡΙΠΟΥ +10PS ΕΧΕΙ ΑΣΧΟΛΗΘΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΙΟ ΣΟΒΑΡΑ ΜΕ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΟΥ ΣΤΥΣΗΜΑΤΟΣ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΗΝΗΤΟΥ;

ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ Η ΑΛΛΑΓΗ ΤΗΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΜΑΖΙ ΜΕ ΖΑΝΤΟΛΑΣΤΙΧΑ ΔΕΝ ΑΡΚΕΙ. ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ ΛΟΙΠΟΝ ΝΑ ΒΑΛΩ 2 ΜΠΑΡΕΣ ΘΟΛΩΝ (ΜΠΡΟΣΤΑ+ΠΙΣΩ), ΜΙΑ ΜΠΑΡΑ ΨΑΛΙΔΙΩΝ ΜΠΡΟΣΤΑ, ΚΑΙ ΝΑ ΑΛΛΑΞΩ ΤΗ ΖΑΝΦΟΡ ΜΕ ΜΙΑ ΠΙΟ ΜΕΓΑΛΗ (ΣΕ ΔΙΑΜΕΤΡΟ) ΤΗΣ EIBACH ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΑ ΣΙΝΕΜΠΛΟΚ ΤΩΝ ΨΑΛΙΔΙΩΝ. ΤΟ ΖΗΤΟΥΜΕΝΟ ΑΠΟ ΤΗ ΠΛΕΥΡΑ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΟΥ ΚΡΑΤΗΜΑΤΟΣ ΣΕ ΕΠΙΠΟΝΑ ΚΛΕΙΣΤΑ ΣΤΡΟΦΙΛΙΚΙΑ. ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΑΠΟ ΕΣΑΣ ΚΑΠΟΙΑ ΤΕΤΟΙΟΥ ΕΙΔΟΥΣ ΒΕΛΤΙΩΣΗ; ΑΝ ΝΑΙ ΑΞΙΖΕ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΤΗΣ; ΤΙ ΓΝΩΜΗ ΕΧΕΤΕ :D ;

μπορεις να κοτσαρεις και σινεμπλοκ απο s3 το μελος sav6n2 τα εχει βαλει και εκτος οτι μπαινουν κουτι εχει και διαφορα ποτι λεει :Dsillyhorse1rb5.gif

Link to comment
Share on other sites

:D - οσο ποιο σκληρο κανεις εναν αξονα τοσο ποιο αποτομα στο οριο θα φευγει ,το "κουτσουρο" δεν ειναι παντα το καλυτερο και θελει προσοχη γιατι ο συνδιασμος ψαλιδομπαρα + πολυ χαμηλωμα = ζημια λογω Ελληνικων δρομων πχ υπερυψωμενα καπακια (!)
Link to comment
Share on other sites

εκτος του 5αριου golf για το οποιο νομιζω οτι πρεπει να ειναι αρκετα δεμενο, πιστευω οτι το δικο μου ας πουμε δεν ειναι και το πιο ενισχυμενο πλαισιο. οποτε δεν μετανιωσα που εβαλα την μπαρα θολων. οσο πιο δεμενο τοσο το καλυτερο πιστευω. οσο για τους αξονες η μπαρα ψαλιδιων αξιζει αρκει να μην εισαι χαληλωμενος. παιζει να βαλεις και ποδια. τοτε εισαι οκ.

Link to comment
Share on other sites

Ζανφορ για το polo που μπορουμε να βρουμε, κατι σε Eibach σκεφτομαι. Αυτη που εχει ειναι ψιλοχαλια ειδικα αν χαλασουν τα λαστιχακια στις ακρες θελει αλλαγμα ολοκληρη η ζανφορ αφου ανταλλακτικα γι αυτα δεν υπαρχουν.

Link to comment
Share on other sites

Ζανφορ για το polo που μπορουμε να βρουμε, κατι σε Eibach σκεφτομαι. Αυτη που εχει ειναι ψιλοχαλια ειδικα αν χαλασουν τα λαστιχακια στις ακρες θελει αλλαγμα ολοκληρη η ζανφορ αφου ανταλλακτικα γι αυτα δεν υπαρχουν.

τι ειναι τα ζανφορ ρε Κωστα?

σκεφτομουν να αλλαζα ψαλιδια και ακρομπαρα μιας και το αυτοκινητακι μου εχει πολλα χλμ?

ξερει κανεις ποσο εχουν τα μαμα?

αν βαλω κατι καλυτερο θα δω διαφορα στο στριψιμο?

Link to comment
Share on other sites

τι ειναι τα ζανφορ ρε Κωστα?

σκεφτομουν να αλλαζα ψαλιδια και ακρομπαρα μιας και το αυτοκινητακι μου εχει πολλα χλμ?

ξερει κανεις ποσο εχουν τα μαμα?

αν βαλω κατι καλυτερο θα δω διαφορα στο στριψιμο?

Γιωργο η ζανφορ ειναι μια ενωση μεταξυ των αναρτησεων του αυτοκινητου. Φαντασου εναν αξονα σε σχημα Π που ενωνει το ενα ψαλιδι με το αλλο περνώντας κατω απο το μοτερ. Σκοπος του ειναι οι ανωμαλιες του δρομου να μοιράζονται αναμεσα στους δυο τροχους ετσι ωστε (στις αναπηδησεις ειδικα) να μην χανει ο ενας τροχος εντελώς την επαφη με τον δρομο, αλλα το ζόρι να μοιράζεται αναμεσα στους δυο τροχους(Η μπάρα σε κάθε ανωμαλια περναει ενα κομμάτι της ενέργειας και στο άλλο ψαλίδι). Μπορεις να την αλλαξεις με σκληρότερη με αποτελεσμα το αμαξι να μενει στον δρομο περισσότερο όταν ο δρομος ειναι σε καλη κατάσταση. Μετα απο ελαχιστη ερευνα καταλαβα οτι δεν ειναι αλλαγη να την κανεις οταν το αμαξι σου κυκλοφορει στους ελληνικους δρομους. Ψαλιδια και ακρομπαρα μπορεις να αλλαξεις και αν μπεις στην διαδικασία βάλε κατι aftermarket. Και καλυτερα θα στριβεις και πιο αμεσο τιμονι θα εχεις :D .

Edited by Capamaru
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.