Guest SPORTBILLY Posted May 27, 2005 Report Share Posted May 27, 2005 (edited) ΘΕΛΩ ΝΑ ΘΕΣΩ ΤΟ ΕΞΗΣ ΕΡΩΤΗΜΑ ΩΣ ΝΕΟ ΜΕΛΟΣ ΤΟ VWCLUB . ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΜΗΧΑΝΙΚΕΣ (ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΙΚΕΣ) ΒΕΛΤΙΩΣΕΙΣ ΠΟΥ ΑΠΟΔΙΔΟΥΝ ΠΕΡΙΠΟΥ +10PS ΕΧΕΙ ΑΣΧΟΛΗΘΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΙΟ ΣΟΒΑΡΑ ΜΕ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΟΥ ΣΤΥΣΗΜΑΤΟΣ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΗΝΗΤΟΥ; ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ Η ΑΛΛΑΓΗ ΤΗΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΜΑΖΙ ΜΕ ΖΑΝΤΟΛΑΣΤΙΧΑ ΔΕΝ ΑΡΚΕΙ. ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ ΛΟΙΠΟΝ ΝΑ ΒΑΛΩ 2 ΜΠΑΡΕΣ ΘΟΛΩΝ (ΜΠΡΟΣΤΑ+ΠΙΣΩ), ΜΙΑ ΜΠΑΡΑ ΨΑΛΙΔΙΩΝ ΜΠΡΟΣΤΑ, ΚΑΙ ΝΑ ΑΛΛΑΞΩ ΤΗ ΖΑΝΦΟΡ ΜΕ ΜΙΑ ΠΙΟ ΜΕΓΑΛΗ (ΣΕ ΔΙΑΜΕΤΡΟ) ΤΗΣ EIBACH ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΑ ΣΙΝΕΜΠΛΟΚ ΤΩΝ ΨΑΛΙΔΙΩΝ. ΤΟ ΖΗΤΟΥΜΕΝΟ ΑΠΟ ΤΗ ΠΛΕΥΡΑ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΟΥ ΚΡΑΤΗΜΑΤΟΣ ΣΕ ΕΠΙΠΟΝΑ ΚΛΕΙΣΤΑ ΣΤΡΟΦΙΛΙΚΙΑ. ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΑΠΟ ΕΣΑΣ ΚΑΠΟΙΑ ΤΕΤΟΙΟΥ ΕΙΔΟΥΣ ΒΕΛΤΙΩΣΗ; ΑΝ ΝΑΙ ΑΞΙΖΕ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΤΗΣ; ΤΙ ΓΝΩΜΗ ΕΧΕΤΕ ; Edited May 29, 2005 by nikkosnet Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest super sayian Posted May 27, 2005 Report Share Posted May 27, 2005 ΘΕΛΩ ΝΑ ΘΕΣΩ ΤΟ ΕΞΗΣ ΕΡΩΤΗΜΑ ΩΣ ΝΕΟ ΜΕΛΟΣ ΤΟ VWCLUB . ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΜΗΧΑΝΙΚΕΣ (ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΙΚΕΣ) ΒΕΛΤΙΩΣΕΙΣ ΠΟΥ ΑΠΟΔΙΔΟΥΝ ΠΕΡΙΠΟΥ +10PS ΕΧΕΙ ΑΣΧΟΛΗΘΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΙΟ ΣΟΒΑΡΑ ΜΕ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΟΥ ΣΤΥΣΗΜΑΤΟΣ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΗΝΗΤΟΥ; ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ Η ΑΛΛΑΓΗ ΤΗΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΜΑΖΙ ΜΕ ΖΑΝΤΟΛΑΣΤΙΧΑ ΔΕΝ ΑΡΚΕΙ. ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ ΛΟΙΠΟΝ ΝΑ ΒΑΛΩ 2 ΜΠΑΡΕΣ ΘΟΛΩΝ (ΜΠΡΟΣΤΑ+ΠΙΣΩ), ΜΙΑ ΜΠΑΡΑ ΨΑΛΙΔΙΩΝ ΜΠΡΟΣΤΑ, ΚΑΙ ΝΑ ΑΛΛΑΞΩ ΤΗ ΖΑΝΦΟΡ ΜΕ ΜΙΑ ΠΙΟ ΜΕΓΑΛΗ (ΣΕ ΔΙΑΜΕΤΡΟ) ΤΗΣ EIBACH ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΑ ΣΙΝΕΜΠΛΟΚ ΤΩΝ ΨΑΛΙΔΙΩΝ. ΤΟ ΖΗΤΟΥΜΕΝΟ ΑΠΟ ΤΗ ΠΛΕΥΡΑ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΟΥ ΚΡΑΤΗΜΑΤΟΣ ΣΕ ΕΠΙΠΟΝΑ ΚΛΕΙΣΤΑ ΣΤΡΟΦΙΛΙΚΙΑ. ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΑΠΟ ΕΣΑΣ ΚΑΠΟΙΑ ΤΕΤΟΙΟΥ ΕΙΔΟΥΣ ΒΕΛΤΙΩΣΗ; ΑΝ ΝΑΙ ΑΞΙΖΕ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΤΗΣ; ΤΙ ΓΝΩΜΗ ΕΧΕΤΕ ; ← ακουσα απο γνωστο για αλλαγη της ζανφορ κ μου ειπε οτι το αμαξι εχει γινει πιο στιβαρο στο θεμα σασμαν κ αλλαγων σε σχεση με τη μηχανη αλλα δε ξερω κατα ποσο αξιζε τα λεφτα του Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bear Posted May 27, 2005 Report Share Posted May 27, 2005 Μπορείς να βάλεις σινεμπλόκ πολυουρεθάνης και μπάρα θόλων μπροστά. Αυτά σε συνδυασμό με ένα ψαγμένο συνδυασμό αμορτισέρ/ελαστήρια μπορούν να σου δώσουν άψογο κράτημα σε κάθε περίπτωση. από κει και πέρα θέλει πολύ ψάξιμο και προσοχή. Δεν ξέρω αν αξίζει τα λεφτά του. Πάντως έχω σκεφτεί για να βάλω τα σινεμπλόκ του ibiza cupra. Το κόστος αγοράς είναι 30 ευρώ (μπρος + πίσω). H τοποθέτηση όμως?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DubbeR_ChRoniS Posted May 27, 2005 Report Share Posted May 27, 2005 υπαρχουν και τα uniballs και για ακομα ποιο extreme καταστασεις τα χειροποιητα ψαλιδια για αυξηση μετατροχειου..η camber,caster και και και.. αλλα ειναι πολλα τα λεφτααααααααααα παρα πολλαααααααααααααααα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest white-LSD-golf Posted May 28, 2005 Report Share Posted May 28, 2005 ζανφόρ ή ζαπφόρ ρε παιδιά? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikkosnet Posted June 4, 2005 Report Share Posted June 4, 2005 ζανφόρ ή ζαπφόρ ρε παιδιά? ← Ζανφόρ ειναι. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest SPORTBILLY Posted June 5, 2005 Report Share Posted June 5, 2005 Γεια σε όλους. Τελικά έβαλα μπάρα ψαλιδιών. Τοποθετείται πάνω στη γέφυρα και πιάνει το μπροστινό μέρος των ψαλιδιών. ¶μα το δείτε θα καταλάβετε ότι θεωρητικά δεν βοηθάει σε τίποτα. Στην αρχή ήμουν πολύ απαισιόδοξος και νόμιζα ότι τσάμπα πέταξα 80 ευρώ. Τελικά όμως κάνει δουλειά. Τουλάχιστον σε μένα μου δίνει την αίσθηση ότι είναι πιο άμεσο το τιμόνι και σε πολύ κλειστά στροφυλίκια (λιμανάκια) είναι πιο σταθερό το μπροστινό μέρος. Γενικά είμαι πολύ ευχαριστημένος και αυτή τη βδομάδα θα προχωρήσω σε μπάρα θόλων για να δέσω καλύτερα το μπροστινό μέρος (όσο γίνετε). Νομίζω μικρά αυτοκίνητα σα τα POLO χρειάζονται κάποια ενίσχυση. Ti λέτε; Αξίζει μπάρα θόλων; Είναι αισθυτή η διαφορά; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Blackadder Posted June 5, 2005 Report Share Posted June 5, 2005 Αμα ειδες διαφορα με την μπαρα ψαλιδιων, φαντασου τι θα δεις με την μπαρα θολων!!! Θα παθεις πλακα!!!! Πηγαινε με φορα και βαλτην!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TSAKHS-EYBOIA Posted January 5, 2006 Report Share Posted January 5, 2006 πισω μπαρα θολων εχει βαλει κανενας παιδια ? εχω ακουσει οτι ετοιμη υπαρχει για πολυ ακριβα σπορ αμαξια και για τα αλλα κανει ο <Ηρακλης> χειροποιητες μηπως εχετε κανεναν γνωστο που να φοραει πισω να μας πειτε εντυπωσεις ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SCIROCCO_GTX16V Posted January 5, 2006 Report Share Posted January 5, 2006 Ζαμ-πον ειναι.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SCIROCCO_GTX16V Posted January 5, 2006 Report Share Posted January 5, 2006 Ο Stelth εχει πισω μπαρα. Αν και αποτι καταλαβα τα εχει βαλει ολα μαζι, θολομπαρες μπρος πισω και ψαλιδομπαρα μπροστα, οποτε μαλλον συνολικα εχει να πει για το αποτελεσμα και οχι για τη πισω ξεχωριστα. OMP εχει βαλει (το CORSA club εχει σιγουρα) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TSAKHS-EYBOIA Posted January 9, 2006 Report Share Posted January 9, 2006 - STEALTH: φιλε μου εχεις σπαστη η' ενιαια ? ειναι επωνυμη η' ιδιοκατασκευη σε μηχανουργο ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bit Posted January 10, 2006 Report Share Posted January 10, 2006 ενιαία έχει της OMP Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TSAKHS-EYBOIA Posted January 10, 2006 Report Share Posted January 10, 2006 - για τι μοντελο μιλαμε παιδια ? ειναι παντως τυχερος που βγαινει πισω για το αμαξι του-δεν υπαρχουν για ολα και γιαυτο πεφτει ιδιοκατασκευη συνηθως Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikolakis Posted May 15, 2008 Report Share Posted May 15, 2008 Παιδιά έχει βάλει κανένας σας σε Polo 9N-9Ν3 μπάρα θόλων? Από κόστος περίπου τι παίζει? Είναι προτιμότερο να βάλω κάτι έτοιμο ή να πάω να φτιάξω κάτι στα μέτρα του αυτοικινήτου? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
exo_polo Posted May 19, 2008 Report Share Posted May 19, 2008 ΘΕΛΩ ΝΑ ΘΕΣΩ ΤΟ ΕΞΗΣ ΕΡΩΤΗΜΑ ΩΣ ΝΕΟ ΜΕΛΟΣ ΤΟ VWCLUB . ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΜΗΧΑΝΙΚΕΣ (ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΙΚΕΣ) ΒΕΛΤΙΩΣΕΙΣ ΠΟΥ ΑΠΟΔΙΔΟΥΝ ΠΕΡΙΠΟΥ +10PS ΕΧΕΙ ΑΣΧΟΛΗΘΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΙΟ ΣΟΒΑΡΑ ΜΕ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΟΥ ΣΤΥΣΗΜΑΤΟΣ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΗΝΗΤΟΥ; ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ Η ΑΛΛΑΓΗ ΤΗΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΜΑΖΙ ΜΕ ΖΑΝΤΟΛΑΣΤΙΧΑ ΔΕΝ ΑΡΚΕΙ. ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ ΛΟΙΠΟΝ ΝΑ ΒΑΛΩ 2 ΜΠΑΡΕΣ ΘΟΛΩΝ (ΜΠΡΟΣΤΑ+ΠΙΣΩ), ΜΙΑ ΜΠΑΡΑ ΨΑΛΙΔΙΩΝ ΜΠΡΟΣΤΑ, ΚΑΙ ΝΑ ΑΛΛΑΞΩ ΤΗ ΖΑΝΦΟΡ ΜΕ ΜΙΑ ΠΙΟ ΜΕΓΑΛΗ (ΣΕ ΔΙΑΜΕΤΡΟ) ΤΗΣ EIBACH ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΑ ΣΙΝΕΜΠΛΟΚ ΤΩΝ ΨΑΛΙΔΙΩΝ. ΤΟ ΖΗΤΟΥΜΕΝΟ ΑΠΟ ΤΗ ΠΛΕΥΡΑ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΟΥ ΚΡΑΤΗΜΑΤΟΣ ΣΕ ΕΠΙΠΟΝΑ ΚΛΕΙΣΤΑ ΣΤΡΟΦΙΛΙΚΙΑ. ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΑΠΟ ΕΣΑΣ ΚΑΠΟΙΑ ΤΕΤΟΙΟΥ ΕΙΔΟΥΣ ΒΕΛΤΙΩΣΗ; ΑΝ ΝΑΙ ΑΞΙΖΕ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΤΗΣ; ΤΙ ΓΝΩΜΗ ΕΧΕΤΕ ; μπορεις να κοτσαρεις και σινεμπλοκ απο s3 το μελος sav6n2 τα εχει βαλει και εκτος οτι μπαινουν κουτι εχει και διαφορα ποτι λεει Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TSAKHS-EYBOIA Posted May 20, 2008 Report Share Posted May 20, 2008 - οσο ποιο σκληρο κανεις εναν αξονα τοσο ποιο αποτομα στο οριο θα φευγει ,το "κουτσουρο" δεν ειναι παντα το καλυτερο και θελει προσοχη γιατι ο συνδιασμος ψαλιδομπαρα + πολυ χαμηλωμα = ζημια λογω Ελληνικων δρομων πχ υπερυψωμενα καπακια (!) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
scorpione Posted May 20, 2008 Report Share Posted May 20, 2008 εκτος του 5αριου golf για το οποιο νομιζω οτι πρεπει να ειναι αρκετα δεμενο, πιστευω οτι το δικο μου ας πουμε δεν ειναι και το πιο ενισχυμενο πλαισιο. οποτε δεν μετανιωσα που εβαλα την μπαρα θολων. οσο πιο δεμενο τοσο το καλυτερο πιστευω. οσο για τους αξονες η μπαρα ψαλιδιων αξιζει αρκει να μην εισαι χαληλωμενος. παιζει να βαλεις και ποδια. τοτε εισαι οκ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lestat Posted July 24, 2008 Report Share Posted July 24, 2008 Ζανφορ για το polo που μπορουμε να βρουμε, κατι σε Eibach σκεφτομαι. Αυτη που εχει ειναι ψιλοχαλια ειδικα αν χαλασουν τα λαστιχακια στις ακρες θελει αλλαγμα ολοκληρη η ζανφορ αφου ανταλλακτικα γι αυτα δεν υπαρχουν. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mpoukou22 Posted December 14, 2008 Report Share Posted December 14, 2008 Ζανφορ για το polo που μπορουμε να βρουμε, κατι σε Eibach σκεφτομαι. Αυτη που εχει ειναι ψιλοχαλια ειδικα αν χαλασουν τα λαστιχακια στις ακρες θελει αλλαγμα ολοκληρη η ζανφορ αφου ανταλλακτικα γι αυτα δεν υπαρχουν. τι ειναι τα ζανφορ ρε Κωστα? σκεφτομουν να αλλαζα ψαλιδια και ακρομπαρα μιας και το αυτοκινητακι μου εχει πολλα χλμ? ξερει κανεις ποσο εχουν τα μαμα? αν βαλω κατι καλυτερο θα δω διαφορα στο στριψιμο? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lestat Posted December 15, 2008 Report Share Posted December 15, 2008 (edited) τι ειναι τα ζανφορ ρε Κωστα?σκεφτομουν να αλλαζα ψαλιδια και ακρομπαρα μιας και το αυτοκινητακι μου εχει πολλα χλμ? ξερει κανεις ποσο εχουν τα μαμα? αν βαλω κατι καλυτερο θα δω διαφορα στο στριψιμο? Γιωργο η ζανφορ ειναι μια ενωση μεταξυ των αναρτησεων του αυτοκινητου. Φαντασου εναν αξονα σε σχημα Π που ενωνει το ενα ψαλιδι με το αλλο περνώντας κατω απο το μοτερ. Σκοπος του ειναι οι ανωμαλιες του δρομου να μοιράζονται αναμεσα στους δυο τροχους ετσι ωστε (στις αναπηδησεις ειδικα) να μην χανει ο ενας τροχος εντελώς την επαφη με τον δρομο, αλλα το ζόρι να μοιράζεται αναμεσα στους δυο τροχους(Η μπάρα σε κάθε ανωμαλια περναει ενα κομμάτι της ενέργειας και στο άλλο ψαλίδι). Μπορεις να την αλλαξεις με σκληρότερη με αποτελεσμα το αμαξι να μενει στον δρομο περισσότερο όταν ο δρομος ειναι σε καλη κατάσταση. Μετα απο ελαχιστη ερευνα καταλαβα οτι δεν ειναι αλλαγη να την κανεις οταν το αμαξι σου κυκλοφορει στους ελληνικους δρομους. Ψαλιδια και ακρομπαρα μπορεις να αλλαξεις και αν μπεις στην διαδικασία βάλε κατι aftermarket. Και καλυτερα θα στριβεις και πιο αμεσο τιμονι θα εχεις . Edited December 15, 2008 by Capamaru Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...