lorenz Posted November 23, 2008 Author Report Share Posted November 23, 2008 Μπραβο φιλε lory πολυ καλη δουλεια εκανες στο γκολφακι σου και πιστευω οτι θα σου κρατησει για πολλα χρονια P.S. Σου χρωσταω να σου στειλω ενα manual για golf 1 που εγραψα αλλα δεν το εχω τελειωσει. Ελπιζω μεχρι τις γιορτες να ειναι ετοιμο. ευχαριστω φιλαρακι, για μια ζωη.. οκ θα περιμενω να μου το στειλεις Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
activious Posted December 16, 2008 Report Share Posted December 16, 2008 λοιπον παιδια,ενα εχω να πω.το αμαξι απο κοντα ειναι ολα τα λεφτα.καμια σχεση με τις foto.ειναι γαματο Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lorenz Posted May 8, 2009 Author Report Share Posted May 8, 2009 καλησπερα παιδες, ασχημα νεα για την golfo το μοτερ τα ψιλοτιναξε, εκει που πηγαινα χαλαρα προχθες στα ξαφνικα ακουγεται δυνατα ενας μεταλλικος θορυβος σταματαω ανοιγω καπω και αυτος ο θορυβος προερχοταν απο την μηχανη, μετα απο 4 απροβληματιστα χρονια η μηχανη παρεδωσε, το αφησα στον μαστορα να το ανοιξει να μου πει τι εχει, η ζημια μου ειπε δεν ειναι ψηλα ( πχ εκκεντροφορος) ειναι πιο κατω, απο βδομαδα θα ξερω τι και πως. τι λετε να κανω? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sterpc Posted May 10, 2009 Report Share Posted May 10, 2009 1.8 T 20VT ή βαλε κανενα 2 λιτρο ατμοσφαιρικο. Υπαρχουν και τα 2 στο Βολο και τα εχουν φιλοι μου. Περισσοτερα με pm Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rocpet Posted May 10, 2009 Report Share Posted May 10, 2009 1.8 T 20VT ή βαλε κανενα 2 λιτρο ατμοσφαιρικο. Υπαρχουν και τα 2 στο Βολο και τα εχουν φιλοι μου. Περισσοτερα με pm Και με τι σασμαν θα τα βαλει ρε φιλε????Κι απ τις 2 μηχανες που ανεφερες εκτος του οτι τα μπλοκ τους ειναι μακρυτερα και θα βρισκουν στο καπω για να μπουν τα σασμαν τους πρεπει να κανεις ταμα η να σκασεις τρελα λεφτα.Στα ΜΚ1 πιανουν αλλιως οι βασεις κι ο λεβιες για να περασει πρεπει να κοψεις τον καθρεπτη (το κομματι λαμαρινα πισω ακριβως απ'τη μηχανη) και λιγο το πατωμα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lorenz Posted May 20, 2009 Author Report Share Posted May 20, 2009 τελικα δεν επαθα ζημια, λοιπον, χαλαρωσε μια βιδα απο το φιλτρο του καρμπυρατερ και ρουφηξε την ροδελα μεσα και την χτυπησε το πιστονι με αποτελεσμα να εχει μια μικρη γρατσουνια το πιστονι και τπτ παραπανω, ουτε γρατσουνιστηκε ο κυλινδρος, κ μου ειπε ο μαστορας οτι θα ετριβε λιγο το πιστονι και δεν θα ειχε προβλημα, 2 καινουργιες φλαντζες και το κουμπωσε, τωρα κατα ποσο δεν θα εχει προβλημα δεν το γνωριζω, αλλα μεχρι στιγμης ακουγεται καλα, εφτιαξα και την αντλια φρενων, κατι τσιμουχακια αλλαξα γιατι οταν ειχε ζεστη και κρατουσα πατημενο το πενταλ αυτο υποχωρουσε σιγα σιγα, την βγαλαμε καπως φθηνα :? τωρα αρχισα να κοιταω για ζαντες και λαστιχα γιατι με αυτα που φοραω κανω πατιναζ, πηγα δοκιμασα κατι καινουργιες ζαντες σε ενα φιλαρακι μου, για πειτε γνωμες του ταιριαζει αυτο το στυλ ζαντας? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
anestis the boss Posted May 20, 2009 Report Share Posted May 20, 2009 εμενα μου αρεσουν πολυ!αλλα επιτελους βαλε αυτα τα πλαστικα στα φτερα και την αεροτομη!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
NIKOS10 Posted May 21, 2009 Report Share Posted May 21, 2009 kαι γω εγκρινω τη ζαντα.... γνωμη μου, δε μ αρεσει το χρωμα του αυτοκινητου (τουλαχιστον απο φωτο) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Elias_MKIV Posted May 21, 2009 Report Share Posted May 21, 2009 Μπράβο, πολύ καλή δουλειά... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lorenz Posted May 21, 2009 Author Report Share Posted May 21, 2009 kαι γω εγκρινω τη ζαντα....γνωμη μου, δε μ αρεσει το χρωμα του αυτοκινητου (τουλαχιστον απο φωτο) δεκτη η γνωμη σου αλλα αν το δεις πλυμενο και απο κοντα τα σπαει το χρωμα καμια σχεση με την φωτογραφια θελω να παω να δοκιμασω και αλλες ζαντες αυριο :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lorenz Posted May 22, 2009 Author Report Share Posted May 22, 2009 καλησπερα, εψαχνα να βρω φιλτροχωανη για το καρπμυρατερ μου και βρηκα εναν στην θεσσαλονικη που φερνει και Κ&Ν και για το δικο μου καρμπυρατερ κοστιζει γυρω στα 105 ευρω, ξερει κανενας αν ειναι καλη τιμη ή οχι? του εχω στειλει καποιες φωτογραφιες και τον κωδικο απο το καρμπυρατερ και το υπαρχον φιλτρο αλλα θελει λιγο ψαξιμο γιατι δεν ξερουμε απο ποιο αμαξι ηταν φορεμενο, αν ξερει κανεις τπτ παραπανω πως μπορω να το ψαξω Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lorenz Posted July 1, 2009 Author Report Share Posted July 1, 2009 Καλησπερα περασα σημερα τις ζαντες που σας ελεγα, ειναι τραβηγμενες απο κινητο θα βγαλω και καλυτερες απο βδομαδα τωρα θελουν βαψιμο οι δαγκανες απο τα δισκοφρενα μπροστα και τα ταμπουρα πισω. αυτα προς το παρων. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bmxas Posted July 11, 2009 Report Share Posted July 11, 2009 Καλησπερα περασα σημερα τις ζαντες που σας ελεγα, ειναι τραβηγμενες απο κινητο θα βγαλω και καλυτερες απο βδομαδα τωρα θελουν βαψιμο οι δαγκανες απο τα δισκοφρενα μπροστα και τα ταμπουρα πισω. αυτα προς το παρων. μ.......αρο το εχεις κανει!!!!! :lol: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lorenz Posted July 17, 2010 Author Report Share Posted July 17, 2010 το εχω αφησει αρκετο καιρο το θεμα χωρις ανανεωση, λοιπον αγορασα απο ebay γερμανιας το σποιλερακι (χειλακι) και για το λεβιε ταχυτητων μαι μπαλα golf αγορασα και κεντρικο κλειδωμα και χερουλια στις πορτες οπως ακριβως ειναι και απο το mk3 το μονο που δεν κανει ειναι βουτ βουτ χεχε εβαλα και τον αεραγωγο στο καπω (το φορουσα και παλιοτερα) ωραιο δειχνει και δειτε και τα χερουλια στις πορτες τυπου ΜΚ3 σουπερ ειναι, μου ηρθανε και τα ηλεκτρικα παραθυρα για τα 2 μπροστα που πηρα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lorenz Posted July 17, 2010 Author Report Share Posted July 17, 2010 εβαλα ηχομονωτικο αυτοκολλητο σε ολη την μπαγαζιερα και καποια κομματια πιο χοντρο ηχομονωτικο (αυγοθηκη) στο κατω μερος που μπαινει η ρεζερβα και στο σημειο που βρισκεται η πινακιδα απο πισω, μπορω να πω οτι ο θορυβος χωρις πλακα στο εσωτερικο εχει μειωθει αρκετα οριστε και μερικες φωτογραφιες, θελω να περασω και λεπτη μοκετα γυρω απο τους θολους εχω και ενα προβληματακι που μου εχει σπασει τα νευρα εχω κατσει και εχω λυσει 2 φορες μεσα στον καυσωνα το εσωτερικο απο το ταμπλω για να βγαλω το κοντερ γιατι μου ειχε χαλασει το ταχυμετρο, δεν δουλευε σωστα ανεβοκατεβαινε μεχρι τα 220 σαν τρελο και εγω να πηγαινω το πολυ με 20 ως που μια μερα ξεκουμπωνει η βελονα και αλωνιζει ελευθερη μεσα στο κοντερ, το βγαζω απο το ταμπλω το ανοιγω προσεκτικα βγαζω ολο το ταχυμετρο και βαζω αλλο απο καβατζα κοντερ που ειχα το συνδεω κανονικα με καινουργια ντιζα ταχυμετρου ολα δουλευουν σουπερ ( πηρα μια χαρα δεν λεγεται) μετα απο 2 μερες αρχιζει και αυτο τα δικα του σταματημενος στο φαναρι και η βελονα σταματημενη στα 180 και τωρα οποτε κινουμαι τρεμοπαιζει στα 200, εχω μια υπονοια οτι μπορει να φταιει ο οδηγος της ντιζας που μπαινει στο σαζμαν γιατι τον ειδα ηταν λιγο φαγωμενος σε καποια σημεια και ενας μου ειπε οτι υπαρχει αντιστοιχος οδηγος για καθε σαζμαν 4ταχυτο, 5ταχυτο λετε να φταιει αυτο? να μου εχουν βαλει λαθος οδηγο? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
anestis the boss Posted July 18, 2010 Report Share Posted July 18, 2010 λορυ στο προβλημα με το κοντερ δεν ξερω τι παιζει...ξηλωσε το και βαλε ιλεκτρονικο.η ανα βρεις απο μεταχειρο βαλε ολο το ταμπλο απο φαμπια,ταιριαζει...κατα τα αλλα εχει γινει πολυ μουν@ρα η γκολφο..καποια στιγμη το ειδα και απο κοντα στην αναληψεως...μενει να κουμπωσεις τις αεροτομες πισω και τα φρυδια στους θολους. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lorenz Posted September 2, 2010 Author Report Share Posted September 2, 2010 λορυ στο προβλημα με το κοντερ δεν ξερω τι παιζει...ξηλωσε το και βαλε ιλεκτρονικο.η ανα βρεις απο μεταχειρο βαλε ολο το ταμπλο απο φαμπια,ταιριαζει...κατα τα αλλα εχει γινει πολυ μουν@ρα η γκολφο..καποια στιγμη το ειδα και απο κοντα στην αναληψεως...μενει να κουμπωσεις τις αεροτομες πισω και τα φρυδια στους θολους. τα φρυδακια στα φτερα θα μπουνε απο βδομαδα, οι αεροτομες δεν ξερω ακομη, επιτελους αλλαξα και αναρτησεις στην golfo και εβαλα και θολομπαρα πισω... χεχε οι πισω μπουκαλες ειναι ρυθμιζομενες, ειναι fk 60-40 αμορτισερ - ελατηριο σετ πατατεεεεεεςς κρεμμυδιαααααα και τωρα ειμαι ενας χαρουμενος κατοχος ενος golf-datsun ο μαστορας μου, αφησε τις πισω αναρτησεις στο πρωτο κουμπωμα για να το δουλεψω μια βδομαδουλα ετσι (...στην λαικη της γειτονιας μου) και μετα αν δεν μου αρεσει να το κατεβασουμε και αλλο. θελω να βαλω και τα φρυδακια να δω σε ποιο υψος ειναι και μετα να ρυθμιστουνε στο επιθυμητο σημειο. μπροστα ειναι σουπερ 2 δαχτυλα αποσταση λαστιχο με φτερο, πισω 3,5 με 4 δαχτυλα , εξαρταται το δαχτυλο, αν ειναι οικοδομικα 1 και με το ζορι Παντως που το τεσταρα για λιγο σε διαδοχικες στροφες μπαινει αρκετα καλα θα ελεγα, μονο προς το τελευταιο S ψιλογλυστρισε ολο το αμαξι πατιναζ ενα πραμα, ε εκει καταλαβα οτι πρεπει να βαλω και λαστιχα γιατι αυτα τα φαγανε τα ψωμια τους, τον αλλο μηνα λαστιχακια λεπον, θα ανεβασω πιο μετα φωτογραφια απο το golf-datsun Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
anestis the boss Posted September 4, 2010 Report Share Posted September 4, 2010 αντε ρε φιλε..το ωραιοτερο ασσο του βολου εχεις κανει!!το βλεπω σχεδον καθημερινα!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lorenz Posted September 6, 2010 Author Report Share Posted September 6, 2010 αντε ρε φιλε..το ωραιοτερο ασσο του βολου εχεις κανει!!το βλεπω σχεδον καθημερινα!! σε ευχαριστω πολυ και δεν εχει τελειωσει ακομη... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
anestis the boss Posted September 6, 2010 Report Share Posted September 6, 2010 σε ευχαριστω πολυ και δεν εχει τελειωσει ακομη... φιλε αυριο κατεβαινω βολο..θελω να το δω με φτερα και ΑΕΡΟΤΟΜΗ!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lorenz Posted September 7, 2010 Author Report Share Posted September 7, 2010 φιλε αυριο κατεβαινω βολο..θελω να το δω με φτερα και ΑΕΡΟΤΟΜΗ!!!! λεποοον, εγινε και το καταλληλο χαμηλωμα πισω, επεσε 3 σκαλες και ειναι ομοιομορφο τωρα το χαμηλωμα, εβαλα και τα φρυδακια στα φτερα για να φαινεται πιο κλασσικο και λιγο πιο φαρδυ , σιγουρα θα το πετυχεις καπου παρκαρισμενο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Golf_mk1 Posted September 8, 2010 Report Share Posted September 8, 2010 Πολυ καλη δουλεια φιλε Lory. Μπορεις να βαλεις και μπροστα θολομπαρα και ψαλιδομπαρα και τοτε θα εχεις αλλο αμαξι....... Για μοτερ ενα 1,8 8ν με jetronic και εισαι αρχοντας. Τελος πισω δισκοφρενα ειναι μια καλη βελτίωση. Μπροστα εχει αεριζομενα??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lorenz Posted September 8, 2010 Author Report Share Posted September 8, 2010 Πολυ καλη δουλεια φιλε Lory. Μπορεις να βαλεις και μπροστα θολομπαρα και ψαλιδομπαρα και τοτε θα εχεις αλλο αμαξι....... Για μοτερ ενα 1,8 8ν με jetronic και εισαι αρχοντας. Τελος πισω δισκοφρενα ειναι μια καλη βελτίωση. Μπροστα εχει αεριζομενα??? σε ευχαριστω πολυ φιλε μου, φοραει ηδη μπροστα θολομπαρα και ψαλιδομπαρα (και μπαινει αρκετα καλα), το μοτερ που εχω 1,8 8V ειναι αλλα καρμπυρατερατο weber διπλο 32/32, ειμαι αρκετα ευχαριστημενος με αυτο, ασε που εχω βρει και μεγαλυτερο καρμπυρατερ, weber διπλο 34/36 και ψηνομαι να το παρω, για πισω δεν ψηνομαι να βαλω δισκοφρενα ταμπουρατος απλα θα γινει καποια βελτιωση στα υπαρχοντα, μπροστα δυστηχως φοραει 239x12 και δεν ειναι αεριζομενα, ειμαι στο ψαξιμο για μεγαλυτερα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Golf_mk1 Posted September 9, 2010 Report Share Posted September 9, 2010 σε ευχαριστω πολυ φιλε μου, φοραει ηδη μπροστα θολομπαρα και ψαλιδομπαρα (και μπαινει αρκετα καλα), το μοτερ που εχω 1,8 8V ειναι αλλα καρμπυρατερατο weber διπλο 32/32, ειμαι αρκετα ευχαριστημενος με αυτο, ασε που εχω βρει και μεγαλυτερο καρμπυρατερ, weber διπλο 34/36 και ψηνομαι να το παρω, για πισω δεν ψηνομαι να βαλω δισκοφρενα ταμπουρατος απλα θα γινει καποια βελτιωση στα υπαρχοντα, μπροστα δυστηχως φοραει 239x12 και δεν ειναι αεριζομενα, ειμαι στο ψαξιμο για μεγαλυτερα. To injection μοτερ εινα ανωτερο απο το καρμπυρατερατο ενω αν βαλεις απο 2αρι θα εχεις υδραυλικες βαλβιδες και κουμπονει απευθειας στις δικες σου βασεις . Για τα πισω φρενα δεν βελτιωνονται παρα μονο με δισκους απο αποιοδηποτε 4μπουλονο μοντελο του VAG που φοραγε δισκοφρενα πισω αρκει να παρεις μακρια ντιζα χειροφρενου. Τα μποστινα σου φρενα δυστυχως ειναι οριακα, ενα ζευγαρι απο μκ2 GTi, σερβο και εισαι αρχοντας. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lorenz Posted September 10, 2010 Author Report Share Posted September 10, 2010 απντεΐτ το αμαξι χαμηλωθηκε και ηρθε και παλι στα ισα του, και μου ηρθαν και 2 πραγματακια που πηρα απο Γερμανια, εβαλα (καιρος ηταν) και τα φρυδακια στα φτερα παρτε μια γευση καινουργια ταπα βενζινης απλα ειναι γαματη η πισω θολομπαρα που εβαλα και το πλαστικο που προστατευει το μοτερ υαλοκαθαρ. και το καλοριφερ απο νερα και ειναι μεγαλυτερο απο το εργοστασιακο αλλα ωραιο Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...