onehappyday2008 Posted October 28, 2008 Report Share Posted October 28, 2008 Το moter έχει μπεί αλλά για να είναι σωστό κατα τα λεγόμενα του μηχανικού μου τοποθετήθηκε πιο μπροστά για να αλφαδιαστεί και αυτη την στιγμη εχω βρεθει με την εισαγωγή να προεξέχει περίπου 10 με 15 πόντους ..αναγκάζοντάς με να βαλω προσθήκες στης βάσεις του σκελετού και βγάζοντας στην ουσία όλη την μετώπη μπροστά 15 πόντους!!! το αυτοκίνητο κάθετε στο σπίτι μου εδώ και 8 μήνες και κανένας δεν αναλαμβάνει τίποτα!!! Οπως θα δείτε και στις foto φαίνονται και οι προσθήκες και πόσο έξω ειναι ολη η μούρη του αυτοκινήτου. πως θα γίνει να είναι κανονικό? Υπάρχει η πιθανότητα να μπαίνει κανονικά η μηχανή? Και η ιδέα να γίνει χειροποίητη εισαγωγη ώστε να κερδίσω 15 πόντους ειναι εφικτό να το γίνει?? Κάθε σας συμβουλή θα μου ήταν πολύτιμη!!! Ευχαριστώ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sav6n2 Posted October 28, 2008 Report Share Posted October 28, 2008 ρε φιλαράκι,τι το'χεις κάνει το πολάκι? είναι δυνατόν να προεξέχουν τα μούτρα του 10-15 πόντους? βάσιμα ο μηχανικός σου το έβαλε έτσι για NA αλφαδιαστει (όπως είπες) ή γιατί αλλιώς δε χωρούσε? μια λύσει είναι να προεκτείνεις όλη τη μούρη(φτερά,καπό) με πολυαισθαιρα. αλλά δε ξέρω πως θα φαίνεται. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bit Posted October 29, 2008 Report Share Posted October 29, 2008 (edited) φυσικά και μπορείς να φτιάξεις εισαγωγή. Ακόμα καλύτερα να πας σε ένα μηχανουργείο να τροποποιήσεις τη δική σου ώστε να χωρέσει. μια λύσει είναι να προεκτείνεις όλη τη μούρη(φτερά,καπό) με πολυαισθαιρα. κοίτα από όσο βλέπω από την πλευρά του καθρέφτη έχεις αρκετό χώρο. Δε βλέπω την τουρμπίνα που είναι βέβαια, δε φαίνεται στη φωτογραφία. Το καλύτερο θα ήταν να φτιάξεις custom πίσω βάσεις ώστε να πάει όλο το μοτέρ πιο πίσω. Φυσικά θα χρειαστεί να αλλάξεις πολλαπλή και downpipe ώστε να χωρέσουν όλα. Πήγαινε λοιπόν στον μλκ το μηχανικό σου, που προφανώς βαριέται να ασχοληθεί και πες του να αφήσει τα περι αλφαδιάσματος και να τελειώσει το αμάξι (σίγουρα γνωρίζει τι πρέπει να κάνει) αφού το έφτασε ως εδώ. Το καπό κλείνει; Μου φαίνεται θα κοπανάει. ¶ρα εκτός ότι πρέπει να πάει το μοτέρ πιο πίσω θα πρέπει οι βάσεις να στο χαμηλώσουν κιόλας. Λίγες μετρήσεις χρειάζεται να γίνουν, δεν είναι τπτ τραγικά δύσκολο. 2 ways of doing it... 1. using engine mounts u can use 20v engine mounts and customly attatch them weld them to your engine bay. 2.you can weld in a mk3 golf subframe and use it that way so no need for mounts. but you will also need custom drive shafts making and custom gearbox mounts. depending on what 20v u got probs need a diffrent radiator. the 6 speed box's dont fit under the polo unless u get serious with chassie leg moddification. you will need a custom exhaust making for the downpipe. you can use factory ecu etc if u have the loom clocks and keys. mine will be done in next month or so oh and mines costing 2200 cos i am suplying all the parts This post has been edited by Djsimmy: Tuesday 21st October 2008 - 7:18am Edited October 31, 2008 by doumasj sσυγχώνευση 3 ποστ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DubbeR_ChRoniS Posted October 29, 2008 Report Share Posted October 29, 2008 ειδα οτι εισαι θεσσαλονικη... που εκανες τη μετατροπη?σε πιο "μηχανικο"? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maxy Posted October 29, 2008 Report Share Posted October 29, 2008 Φιλε μου Purple παρε το αμαξι και πηγενε σε κανενα σοβαρο μαστορα.....Αν εισαι Αθηνα παρε τον Τριποτσερη και θα το εχεις το αμαξι πισω σε 1-2 βδομαδες κομπλε!Dp και πολλαπλη λογικα θα χρειαστεις custom γτ δεν θα εχει την ιδια συραγγα με το leon... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
exo_polo Posted October 29, 2008 Report Share Posted October 29, 2008 (edited) Το moter έχει μπεί αλλά για να είναι σωστό κατα τα λεγόμενα του μηχανικού μου τοποθετήθηκε πιο μπροστά για να αλφαδιαστεί και αυτη την στιγμη εχω βρεθει με την εισαγωγή να προεξέχει περίπου 10 με 15 πόντους ..αναγκάζοντάς με να βαλω προσθήκες στης βάσεις του σκελετού και βγάζοντας στην ουσία όλη την μετώπη μπροστά 15 πόντους!!! το αυτοκίνητο κάθετε στο σπίτι μου εδώ και 8 μήνες και κανένας δεν αναλαμβάνει τίποτα!!! Οπως θα δείτε και στις foto φαίνονται και οι προσθήκες και πόσο έξω ειναι ολη η μούρη του αυτοκινήτου. πως θα γίνει να είναι κανονικό? Υπάρχει η πιθανότητα να μπαίνει κανονικά η μηχανή? Και η ιδέα να γίνει χειροποίητη εισαγωγη ώστε να κερδίσω 15 πόντους ειναι εφικτό να το γίνει?? Κάθε σας συμβουλή θα μου ήταν πολύτιμη!!! Ευχαριστώ! ολα καλα ολα ωραια φιλε μου αλλο το καπο ουτε και εγω το βλεπω να κλεινει....το δοκιμασες??? αυτον τον "μηχανικο" δεν πιστευω να τον πληρωσες κιολας?μηπως ηταν μηχανικος-κοπτοραπτης???? Edited October 29, 2008 by exo_polo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
onehappyday2008 Posted October 30, 2008 Author Report Share Posted October 30, 2008 Καταρχήν θα ήθελα να σας ευχαριστήσω όλους για τις άμεσες απαντήσεις σας!!! Πραγματικά ένιωσα την VW αδερφική σας συμπαράσταση!!! Ναί πραγματικά το καπό μου δεν κλείνει ούτε αυτό και για να πώ την αλήθεια ντράπηκα να το πώ γιατί πίστευα οτι δεν ήταν άξιο να το αναφέρω, λόγο του οτι πίστευα με κανένα φουσκωματάκι στο καπό απο πολυεστέρα θα το βόλευα!!! Αλλα πράγματα θα έπρεπε να με απασχολούν και απο ότι διαβάζω απο αυτά που με έχεται γράψει εχω απογοητευτεί εντελός. Ενας φιλος με ρώτησε σε ποιόν το έκανα άλλα αδερφέ μου νομίζω οτι δεν είναι σωστό να το κάνω αυτό γιατί ..δεν ξερω αυτό νομίζω ειναι το σωστό! νιώθω λίγο περίεργα τώρα αλλα τέλος πάντων! ...ΔΕΝ του εχω πληρώσει τα εργατικά του γιατί αν βρώ κάποιον μάστορα που θα αναλάβει και να μου πεί οτι <<έχω περάσει τέτοια μηχανή και οτι με βάσεις μπορεί να έρθει>> π.χ. νομίζω οτι θα του αφαιρούσα τα λεφτά απο εκει. Ισως και αν πάει και η μηχανή πιο πίσω να μην με ενοχλεί και το καπό στο ύψος ...θεούλη μου τι ανακούφηση θα ήταν αυτή!!! Στην θεσσαλονίκη βρίσκομαι. ρε φιλαράκι,τι το'χεις κάνει το πολάκι? είναι δυνατόν να προεξέχουν τα μούτρα του 10-15 πόντους? βάσιμα ο μηχανικός σου το έβαλε έτσι για NA αλφαδιαστει (όπως είπες) ή γιατί αλλιώς δε χωρούσε? μια λύσει είναι να προεκτείνεις όλη τη μούρη(φτερά,καπό) με πολυαισθαιρα. αλλά δε ξέρω πως θα φαίνεται. [/quotε] Ναί το σκέφτηκα και αυτό και ήμουν έτοιμος να το κάνω μέχρι που ένας φίλος μου είπε οτι θα έχω μπλεξίματα για παραποίηση αμαξώματος και ότι αυτο δεν ειναι και πολύ καλό! σκέφτηκα να σου πώ την αλήθεια να βάλω άλλα μούτρα ...φανάρια-προφηλακτήρα απο κάποιο άλλο μοντέλο ...γιατί δεν θα φαίνετε ωραίο νομίζω με τα ίδια θα ξεχυθούν τα μούτρα μπροστά! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DubbeR_ChRoniS Posted October 30, 2008 Report Share Posted October 30, 2008 Καταρχήν θα ήθελα να σας ευχαριστήσω όλους για τις άμεσες απαντήσεις σας!!!Πραγματικά ένιωσα την VW αδερφική σας συμπαράσταση!!! Ναί πραγματικά το καπό μου δεν κλείνει ούτε αυτό και για να πώ την αλήθεια ντράπηκα να το πώ γιατί πίστευα οτι δεν ήταν άξιο να το αναφέρω, λόγο του οτι πίστευα με κανένα φουσκωματάκι στο καπό απο πολυεστέρα θα το βόλευα!!! Αλλα πράγματα θα έπρεπε να με απασχολούν και απο ότι διαβάζω απο αυτά που με έχεται γράψει εχω απογοητευτεί εντελός. Ενας φιλος με ρώτησε σε ποιόν το έκανα άλλα αδερφέ μου νομίζω οτι δεν είναι σωστό να το κάνω αυτό γιατί ..δεν ξερω αυτό νομίζω ειναι το σωστό! νιώθω λίγο περίεργα τώρα αλλα τέλος πάντων! ...ΔΕΝ του εχω πληρώσει τα εργατικά του γιατί αν βρώ κάποιον μάστορα που θα αναλάβει και να μου πεί οτι <<έχω περάσει τέτοια μηχανή και οτι με βάσεις μπορεί να έρθει>> π.χ. νομίζω οτι θα του αφαιρούσα τα λεφτά απο εκει. Ισως και αν πάει και η μηχανή πιο πίσω να μην με ενοχλεί και το καπό στο ύψος ...θεούλη μου τι ανακούφηση θα ήταν αυτή!!! Στην θεσσαλονίκη βρίσκομαι. οκ μην αναφερεις το ονομα δημοσιως... υπαρχουν κατα π.μ. και ενα τετιο περιμενω... ισως μπορεσω να σε βοηθησω να το πας καπου αξιολογα... αν θες φυσικα!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sav6n2 Posted October 30, 2008 Report Share Posted October 30, 2008 ρε ψηλέ,μη μασας,η μετατροπή αυτή δεν είναι κ τόσο τρελή ώστε να μην διορθώνετε το λάθος,απλά το θέμα είναι ότι άδικα σε παίδεψε ο MHXANIKOΣ σου κ φυσικά το κόστος. άλλοι βάζουν κινητήρα από ΤΤ σε πόλο,πόσο μάλλον αυτό. απλά θα έπρεπε(ακόμη πρέπει) να απευθυνθείς σε κάποιον σωστότερο άνθρωπο. λυπάμαι όμως που δε ξέρω κάποιον για NA βοηθήσω. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DubbeR_ChRoniS Posted October 30, 2008 Report Share Posted October 30, 2008 γιατι τι διαφορα εχει το 20VT του S3 απο το 20VT απο LEON? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
doggy Posted October 31, 2008 Report Share Posted October 31, 2008 Και για να επανέλθουμε στο θέμα μας, φίλε Purple Power γιατί δεν κάνεις μία βόλτα από τον S&M Bros (Αφοι Παντελίδη), είναι σίγουρα ακριβοί αλλά την έχουν κάνει αυτή τη δουλειά (μοτέρ S3 σε Polo 6N) και την ξέρουν απ'έξω και ανακατωτά. Το αποτέλεσμα θα είναι σίγουρο!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
exo_polo Posted October 31, 2008 Report Share Posted October 31, 2008 μια λύσει είναι να προεκτείνεις όλη τη μούρη(φτερά,καπό) με πολυαισθαιρα.αλλά δε ξέρω πως θα φαίνεται. βασικα ρε φιλε αυτο που λες ειναι τελειως μανακια....με τους κραδασμους ενος τετοιου μοτερ και με σκληρα αμορτισερ, τον πολυαισθερας θα πρεπει να τον μαζευεις σε καθε στροφη...ασε που θα πεταει συνεχεια την μπογια απο ρογμες...βασικα αν το μοτερ δεν μπει στην θεση του δν βλεπω χαιρι...μηπως να πας μια βολτα απο το ωραιοκαστρο?ή nothelle ή στα 2 στην θερμη ή στο car shop στην γεωργικη σχολη....αλλα δεν ξερω..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sav6n2 Posted October 31, 2008 Report Share Posted October 31, 2008 ρε μάγκα το ξέρω ότι είναι μανακια αλλά ο άνθρωπος είπε ότι οτιδήποτε θα βοηθούσε. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gpap Posted November 1, 2008 Report Share Posted November 1, 2008 Και για να επανέλθουμε στο θέμα μας, φίλε Purple Power γιατί δεν κάνεις μία βόλτα από τον S&M Bros (Αφοι Παντελίδη), είναι σίγουρα ακριβοί αλλά την έχουν κάνει αυτή τη δουλειά (μοτέρ S3 σε Polo 6N) και την ξέρουν απ'έξω και ανακατωτά.Το αποτέλεσμα θα είναι σίγουρο!! +100000 εχουν βαλει σε αρκετα 6n τον 20VT θα στο λυσουν το προβλημα!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
onehappyday2008 Posted November 4, 2008 Author Report Share Posted November 4, 2008 Οκ παίδες σας ευχαριστώ όλους έχω σίγουρα αρκετά για να ξεκινήσω και να πάω να ρωτήσω!!! Σίγουρα η βοήθειά σας ειναι πολύτιμη και το εκτιμώ πολύ!!! ...και φυσικά δεν θέλω να σταματήσετε να στέλνεται γιατί πάντα θα υπάρχει κάτι που σίγουρα δεν θα το ξέρω!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
svouras Posted November 4, 2008 Report Share Posted November 4, 2008 +100000εχουν βαλει σε αρκετα 6n τον 20VT θα στο λυσουν το προβλημα!!! Και μαλιστα πριν απο χρονια στο Σ.Ε.Φ. σε εκθεση αυτοκινητων ειχαν ενα μαυρο 6Ν (αν θυμαμαι καλα ) το οποιο ειχε μοτερααααααααααααακι και στο κεντρο του καπου πολυεστερα και εβλεπες την μηχανη!!! πολυυυυυ τουμπανο το εργαλειο . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...