Jump to content
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
Manos83

Τρέμει το τιμόνι

Recommended Posts

Πρίν απο περίπου 1,5 μήνα άλλαξα ζαντολάστιχα στο tsi μου απο 16" σε 17".

Σχεδόν μετά απο την πρώτη εβδομάδα παρατήρησα να τρέμει λίγο το τιμόνι σε ταχύτητες πάνω απο 120 χλμ.

Με τα καινούργια λάστιχα έχω κάνει περίπου 2000χλμ.

Τι μπορεί να φτάιει???

Share this post


Link to post
Share on other sites

Κακώς το άφησες τόσο πολύ. Γρήγορα πίσω εκεί που σου έκαναν την τοποθέτηση.

Ζυγοστάθμιση δε λέγεται η διαδικασία;

Θα βάλουν κάθε τροχό πάνω σε εκείνο που γυρίζει γρήγορα και ελέγχει εάν το κέντρο βάρους είναι σωστό.

Σου προσθέτουν βαρίδια σε συγκεκριμένα σημεία για να το διορθώσουν.

Είναι πολύ λογικό να τρέμει σε μεγάλες ταχύτητες. Εκεί φαίνεται και η παραμικρή λεπτομέρεια.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Κακώς το άφησες τόσο πολύ. Γρήγορα πίσω εκεί που σου έκαναν την τοποθέτηση.

Ζυγοστάθμιση δε λέγεται η διαδικασία;

Θα βάλουν κάθε τροχό πάνω σε εκείνο που γυρίζει γρήγορα και ελέγχει εάν το κέντρο βάρους είναι σωστό.

Σου προσθέτουν βαρίδια σε συγκεκριμένα σημεία για να το διορθώσουν.

Είναι πολύ λογικό να τρέμει σε μεγάλες ταχύτητες. Εκεί φαίνεται και η παραμικρή λεπτομέρεια.

Πρίν τα βάλουν πάνω τους έκαναν ζυγοστάθμηση.

Αν θέλει ζυγοστάθμηση δεν έπρεπε να τρέμει και σε πιο χαμηλές ταχύτητες???

Share this post


Link to post
Share on other sites

Όχι βέβαια. Απλώς τώρα έκατσαν καλά τα λάστιχα στις ζάντες οι οποίες ίσως να είναι και λίγο αρπαγμένες από παλιά χτυπήματα και πρέπει να ξαναπάς οπωσδήποτε για ζυγοστάθμιση.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Όχι βέβαια. Απλώς τώρα έκατσαν καλά τα λάστιχα στις ζάντες οι οποίες ίσως να είναι και λίγο αρπαγμένες από παλιά χτυπήματα και πρέπει να ξαναπάς οπωσδήποτε για ζυγοστάθμιση.

+++++++1!

Με το που αλλάζεις ζάντες, ή λάστιχα κάνουν πάντα ζυγοστάθμιση.

Οι ατέλειες φαίνονται στις μεγάλες ταχύτητες. Εάν το αυτοκίνητο έτριζε από τα 40χλμ, στα 120 θα χοροπήδαγε από τη χαρά του!

Share this post


Link to post
Share on other sites
+++++++1!

Με το που αλλάζεις ζάντες, ή λάστιχα κάνουν πάντα ζυγοστάθμιση.

Οι ατέλειες φαίνονται στις μεγάλες ταχύτητες. Εάν το αυτοκίνητο έτριζε από τα 40χλμ, στα 120 θα χοροπήδαγε από τη χαρά του!

Ζυγοστάθμηση έκανα κατευθύαν απο την αρχη. Αλλα μάλλον τώρα που πατήθηκαν και έστρωσαν τα λάστιχα θέλει πάλι...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Η ζυγοστάθμιση γίνεται αφού τα λάστιχα μπουν επάνω στις ζάντες (λες ότι έχει γίνει ήδη). Μετά από μερικές εκατοντάδες χιλιόμετρα (300-400) χρειάζεται πάλι. Πρέπει να κάνεις οπωσδήποτε επίσκεψη στο βουλκανιζατέρ. Κανονικά δεν πρέπει να σε χρεώσουν ούτε ευρώ. :lol: Είναι υποχρεωμένοι να το κάνουν (συμπεριλαμβάνεται στην τιμή της αλλαγής) και θα έπρεπε ήδη να σου έχουν πει να ξαναπεράσεις για να την κάνουν.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Κανονικά δεν πρέπει να σε χρεώσουν ούτε ευρώ. :lol: Είναι υποχρεωμένοι να το κάνουν (συμπεριλαμβάνεται στην τιμή της αλλαγής)

Αυτό εννοείται! Ούτε για αστείο μην το συζητήσεις!

Πας, κάνουν τη ζυγοστάθμιση, τους λες "ευχαριστώ" και φεύγεις!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Αυτό εννοείται! Ούτε για αστείο μην το συζητήσεις!

Πας, κάνουν τη ζυγοστάθμιση, τους λες "ευχαριστώ" και φεύγεις!

Ετσι κι αλλιοως αυτο θα έκανα...

Share this post


Link to post
Share on other sites

και αμα συνεχιστεί το πρόβλημα πήγαινε καπου που να εχουν σωστό μηχανημα και να ξέρουν. Στις δικές μου παίρνει αντίβαρο και στο εξωτερικό και στο εσωτερικό της ζάντας. Σε ενα λακαμα που ειχα παει εβαζε μόνο στη μια μεριά και το αμαξι ήταν σα να πηγαίνει σε καρόδρομο πανω απο τα 140. Κανονικά πρεπει να στη μετρίσουν τη ζαντα με ενα ειδικό χάρακα και μετα να βάλουν τα στοιχεια στον υπολογιστή.

Share this post


Link to post
Share on other sites
και αμα συνεχιστεί το πρόβλημα πήγαινε καπου που να εχουν σωστό μηχανημα και να ξέρουν. Στις δικές μου παίρνει αντίβαρο και στο εξωτερικό και στο εσωτερικό της ζάντας. Σε ενα λακαμα που ειχα παει εβαζε μόνο στη μια μεριά και το αμαξι ήταν σα να πηγαίνει σε καρόδρομο πανω απο τα 140. Κανονικά πρεπει να στη μετρίσουν τη ζαντα με ενα ειδικό χάρακα και μετα να βάλουν τα στοιχεια στον υπολογιστή.

Ξερεις καποιον συγκεκριμενα?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ώπα! Ώπα!! Ώπα!!!

¶λλαξες και ζάντες! Και διάσταση!

Για πες... Χαρακτηριστικά της προηγούμενης και της καινούριας; Λάστιχα;

Συνολική διάσταση άλλαξες; Αναρτήσεις άλλαξες;

Offset? Μήπως έχεις αλλάξει πολύ τα χαρακτηριστικά και κάτι δεν πάει καλά με το στήσιμο;;

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ώπα! Ώπα!! Ώπα!!!

¶λλαξες και ζάντες! Και διάσταση!

Για πες... Χαρακτηριστικά της προηγούμενης και της καινούριας; Λάστιχα;

Συνολική διάσταση άλλαξες; Αναρτήσεις άλλαξες;

Offset? Μήπως έχεις αλλάξει πολύ τα χαρακτηριστικά και κάτι δεν πάει καλά με το στήσιμο;;

Αλλαξα απο 16" σε 17" και λάστιχα απο 205/55/16 σε 225/45/17

Share this post


Link to post
Share on other sites

Απο προσωπικη εμπειρια αν ολα ειναι καλα, δηλ ζαντες/λαστιχα να μην ειναι ελλατωματικα, χρειαζεσαι καλη ζυγοσταθμιση. Τωρα το που, εγω την τελευταια φορα που ειχα ταλαιπωρηθει με το προηψουμενο αυτοκινητο (καινουργια λαστιχα αλλα εκει που τα εβαλαν αν και γνωστος εμπορος, ζυγοσταθμιση τιποτα και ασ το πηγα 2 φορες) εντελως τυχαια σταματησα στην Βαρης/Κορωπιου στον Κεφαλα (για οσους ξερουν ειναι ανεβαινοντας πριν την Ευελπιδων) και μου τα ζυγοσταθμισε ενας, ναι, Αλβανος και βρηκα την ησυχια μου.

Βεβαια ασχοληθηκε, τα εστριψε και πανω στην ζαντα για να βρει το σωστο σημειο, αλλα τελικα η δουλεια εγινε.

Ειναι αν καποιος ξερει και θελει να ασχοληθει, διαφορετικα ολοι λενε, πατησε τα κια ελα μετα κλπ κλπ και ποτε δεν φτειαχνονται.

Οταν σας το ξαναπουνε πεστε τους 'γιατι τα καινουργια αυτοκινητα δεν θελουνε πατημα???' να δουμε τι μ....ια θα πουνε παλι.

Ασχετοι και τεμπεληδες.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Απο προσωπικη εμπειρια αν ολα ειναι καλα, δηλ ζαντες/λαστιχα να μην ειναι ελλατωματικα, χρειαζεσαι καλη ζυγοσταθμιση. Τωρα το που, εγω την τελευταια φορα που ειχα ταλαιπωρηθει με το προηψουμενο αυτοκινητο (καινουργια λαστιχα αλλα εκει που τα εβαλαν αν και γνωστος εμπορος, ζυγοσταθμιση τιποτα και ασ το πηγα 2 φορες) εντελως τυχαια σταματησα στην Βαρης/Κορωπιου στον Κεφαλα (για οσους ξερουν ειναι ανεβαινοντας πριν την Ευελπιδων) και μου τα ζυγοσταθμισε ενας, ναι, Αλβανος και βρηκα την ησυχια μου.

Βεβαια ασχοληθηκε, τα εστριψε και πανω στην ζαντα για να βρει το σωστο σημειο, αλλα τελικα η δουλεια εγινε.

Ειναι αν καποιος ξερει και θελει να ασχοληθει, διαφορετικα ολοι λενε, πατησε τα κια ελα μετα κλπ κλπ και ποτε δεν φτειαχνονται.

Οταν σας το ξαναπουνε πεστε τους 'γιατι τα καινουργια αυτοκινητα δεν θελουνε πατημα???' να δουμε τι μ....ια θα πουνε παλι.

Ασχετοι και τεμπεληδες.

Πήγα σήμερα και έκανα ζυγοστάθμηση. Ως τώρα όλα καλά. Αν και την ώρα που πήγενα δεν μου το παρουσίασε σχεδόν καθόλου(το τρέμουλο).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...