Manos83 Posted November 23, 2008 Report Posted November 23, 2008 Πρίν απο περίπου 1,5 μήνα άλλαξα ζαντολάστιχα στο tsi μου απο 16" σε 17". Σχεδόν μετά απο την πρώτη εβδομάδα παρατήρησα να τρέμει λίγο το τιμόνι σε ταχύτητες πάνω απο 120 χλμ. Με τα καινούργια λάστιχα έχω κάνει περίπου 2000χλμ. Τι μπορεί να φτάιει??? Quote
k_t_g Posted November 23, 2008 Report Posted November 23, 2008 Κακώς το άφησες τόσο πολύ. Γρήγορα πίσω εκεί που σου έκαναν την τοποθέτηση. Ζυγοστάθμιση δε λέγεται η διαδικασία; Θα βάλουν κάθε τροχό πάνω σε εκείνο που γυρίζει γρήγορα και ελέγχει εάν το κέντρο βάρους είναι σωστό. Σου προσθέτουν βαρίδια σε συγκεκριμένα σημεία για να το διορθώσουν. Είναι πολύ λογικό να τρέμει σε μεγάλες ταχύτητες. Εκεί φαίνεται και η παραμικρή λεπτομέρεια. Quote
Manos83 Posted November 23, 2008 Author Report Posted November 23, 2008 Κακώς το άφησες τόσο πολύ. Γρήγορα πίσω εκεί που σου έκαναν την τοποθέτηση. Ζυγοστάθμιση δε λέγεται η διαδικασία; Θα βάλουν κάθε τροχό πάνω σε εκείνο που γυρίζει γρήγορα και ελέγχει εάν το κέντρο βάρους είναι σωστό. Σου προσθέτουν βαρίδια σε συγκεκριμένα σημεία για να το διορθώσουν. Είναι πολύ λογικό να τρέμει σε μεγάλες ταχύτητες. Εκεί φαίνεται και η παραμικρή λεπτομέρεια. Πρίν τα βάλουν πάνω τους έκαναν ζυγοστάθμηση. Αν θέλει ζυγοστάθμηση δεν έπρεπε να τρέμει και σε πιο χαμηλές ταχύτητες??? Quote
professor Posted November 23, 2008 Report Posted November 23, 2008 Όχι βέβαια. Απλώς τώρα έκατσαν καλά τα λάστιχα στις ζάντες οι οποίες ίσως να είναι και λίγο αρπαγμένες από παλιά χτυπήματα και πρέπει να ξαναπάς οπωσδήποτε για ζυγοστάθμιση. Quote
k_t_g Posted November 23, 2008 Report Posted November 23, 2008 Όχι βέβαια. Απλώς τώρα έκατσαν καλά τα λάστιχα στις ζάντες οι οποίες ίσως να είναι και λίγο αρπαγμένες από παλιά χτυπήματα και πρέπει να ξαναπάς οπωσδήποτε για ζυγοστάθμιση. +++++++1! Με το που αλλάζεις ζάντες, ή λάστιχα κάνουν πάντα ζυγοστάθμιση. Οι ατέλειες φαίνονται στις μεγάλες ταχύτητες. Εάν το αυτοκίνητο έτριζε από τα 40χλμ, στα 120 θα χοροπήδαγε από τη χαρά του! Quote
Manos83 Posted November 23, 2008 Author Report Posted November 23, 2008 +++++++1!Με το που αλλάζεις ζάντες, ή λάστιχα κάνουν πάντα ζυγοστάθμιση. Οι ατέλειες φαίνονται στις μεγάλες ταχύτητες. Εάν το αυτοκίνητο έτριζε από τα 40χλμ, στα 120 θα χοροπήδαγε από τη χαρά του! Ζυγοστάθμηση έκανα κατευθύαν απο την αρχη. Αλλα μάλλον τώρα που πατήθηκαν και έστρωσαν τα λάστιχα θέλει πάλι... Quote
Sourvinos Posted November 24, 2008 Report Posted November 24, 2008 Η ζυγοστάθμιση γίνεται αφού τα λάστιχα μπουν επάνω στις ζάντες (λες ότι έχει γίνει ήδη). Μετά από μερικές εκατοντάδες χιλιόμετρα (300-400) χρειάζεται πάλι. Πρέπει να κάνεις οπωσδήποτε επίσκεψη στο βουλκανιζατέρ. Κανονικά δεν πρέπει να σε χρεώσουν ούτε ευρώ. Είναι υποχρεωμένοι να το κάνουν (συμπεριλαμβάνεται στην τιμή της αλλαγής) και θα έπρεπε ήδη να σου έχουν πει να ξαναπεράσεις για να την κάνουν. Quote
k_t_g Posted November 24, 2008 Report Posted November 24, 2008 Κανονικά δεν πρέπει να σε χρεώσουν ούτε ευρώ. Είναι υποχρεωμένοι να το κάνουν (συμπεριλαμβάνεται στην τιμή της αλλαγής) Αυτό εννοείται! Ούτε για αστείο μην το συζητήσεις! Πας, κάνουν τη ζυγοστάθμιση, τους λες "ευχαριστώ" και φεύγεις! Quote
Manos83 Posted November 24, 2008 Author Report Posted November 24, 2008 Αυτό εννοείται! Ούτε για αστείο μην το συζητήσεις! Πας, κάνουν τη ζυγοστάθμιση, τους λες "ευχαριστώ" και φεύγεις! Ετσι κι αλλιοως αυτο θα έκανα... Quote
kchristus Posted November 24, 2008 Report Posted November 24, 2008 και αμα συνεχιστεί το πρόβλημα πήγαινε καπου που να εχουν σωστό μηχανημα και να ξέρουν. Στις δικές μου παίρνει αντίβαρο και στο εξωτερικό και στο εσωτερικό της ζάντας. Σε ενα λακαμα που ειχα παει εβαζε μόνο στη μια μεριά και το αμαξι ήταν σα να πηγαίνει σε καρόδρομο πανω απο τα 140. Κανονικά πρεπει να στη μετρίσουν τη ζαντα με ενα ειδικό χάρακα και μετα να βάλουν τα στοιχεια στον υπολογιστή. Quote
G.P. Posted November 24, 2008 Report Posted November 24, 2008 και αμα συνεχιστεί το πρόβλημα πήγαινε καπου που να εχουν σωστό μηχανημα και να ξέρουν. Στις δικές μου παίρνει αντίβαρο και στο εξωτερικό και στο εσωτερικό της ζάντας. Σε ενα λακαμα που ειχα παει εβαζε μόνο στη μια μεριά και το αμαξι ήταν σα να πηγαίνει σε καρόδρομο πανω απο τα 140. Κανονικά πρεπει να στη μετρίσουν τη ζαντα με ενα ειδικό χάρακα και μετα να βάλουν τα στοιχεια στον υπολογιστή. Ξερεις καποιον συγκεκριμενα? Quote
k_t_g Posted November 24, 2008 Report Posted November 24, 2008 Ώπα! Ώπα!! Ώπα!!! ¶λλαξες και ζάντες! Και διάσταση! Για πες... Χαρακτηριστικά της προηγούμενης και της καινούριας; Λάστιχα; Συνολική διάσταση άλλαξες; Αναρτήσεις άλλαξες; Offset? Μήπως έχεις αλλάξει πολύ τα χαρακτηριστικά και κάτι δεν πάει καλά με το στήσιμο;; Quote
kchristus Posted November 24, 2008 Report Posted November 24, 2008 Ξερεις καποιον συγκεκριμενα? Στην Πάτρα ξέρω αλλά μαλλον ειναι λίγο μακρια σου. Quote
Manos83 Posted November 26, 2008 Author Report Posted November 26, 2008 Ώπα! Ώπα!! Ώπα!!!¶λλαξες και ζάντες! Και διάσταση! Για πες... Χαρακτηριστικά της προηγούμενης και της καινούριας; Λάστιχα; Συνολική διάσταση άλλαξες; Αναρτήσεις άλλαξες; Offset? Μήπως έχεις αλλάξει πολύ τα χαρακτηριστικά και κάτι δεν πάει καλά με το στήσιμο;; Αλλαξα απο 16" σε 17" και λάστιχα απο 205/55/16 σε 225/45/17 Quote
YORK1991 Posted November 27, 2008 Report Posted November 27, 2008 Απο προσωπικη εμπειρια αν ολα ειναι καλα, δηλ ζαντες/λαστιχα να μην ειναι ελλατωματικα, χρειαζεσαι καλη ζυγοσταθμιση. Τωρα το που, εγω την τελευταια φορα που ειχα ταλαιπωρηθει με το προηψουμενο αυτοκινητο (καινουργια λαστιχα αλλα εκει που τα εβαλαν αν και γνωστος εμπορος, ζυγοσταθμιση τιποτα και ασ το πηγα 2 φορες) εντελως τυχαια σταματησα στην Βαρης/Κορωπιου στον Κεφαλα (για οσους ξερουν ειναι ανεβαινοντας πριν την Ευελπιδων) και μου τα ζυγοσταθμισε ενας, ναι, Αλβανος και βρηκα την ησυχια μου. Βεβαια ασχοληθηκε, τα εστριψε και πανω στην ζαντα για να βρει το σωστο σημειο, αλλα τελικα η δουλεια εγινε. Ειναι αν καποιος ξερει και θελει να ασχοληθει, διαφορετικα ολοι λενε, πατησε τα κια ελα μετα κλπ κλπ και ποτε δεν φτειαχνονται. Οταν σας το ξαναπουνε πεστε τους 'γιατι τα καινουργια αυτοκινητα δεν θελουνε πατημα???' να δουμε τι μ....ια θα πουνε παλι. Ασχετοι και τεμπεληδες. Quote
Manos83 Posted November 27, 2008 Author Report Posted November 27, 2008 Απο προσωπικη εμπειρια αν ολα ειναι καλα, δηλ ζαντες/λαστιχα να μην ειναι ελλατωματικα, χρειαζεσαι καλη ζυγοσταθμιση. Τωρα το που, εγω την τελευταια φορα που ειχα ταλαιπωρηθει με το προηψουμενο αυτοκινητο (καινουργια λαστιχα αλλα εκει που τα εβαλαν αν και γνωστος εμπορος, ζυγοσταθμιση τιποτα και ασ το πηγα 2 φορες) εντελως τυχαια σταματησα στην Βαρης/Κορωπιου στον Κεφαλα (για οσους ξερουν ειναι ανεβαινοντας πριν την Ευελπιδων) και μου τα ζυγοσταθμισε ενας, ναι, Αλβανος και βρηκα την ησυχια μου.Βεβαια ασχοληθηκε, τα εστριψε και πανω στην ζαντα για να βρει το σωστο σημειο, αλλα τελικα η δουλεια εγινε. Ειναι αν καποιος ξερει και θελει να ασχοληθει, διαφορετικα ολοι λενε, πατησε τα κια ελα μετα κλπ κλπ και ποτε δεν φτειαχνονται. Οταν σας το ξαναπουνε πεστε τους 'γιατι τα καινουργια αυτοκινητα δεν θελουνε πατημα???' να δουμε τι μ....ια θα πουνε παλι. Ασχετοι και τεμπεληδες. Πήγα σήμερα και έκανα ζυγοστάθμηση. Ως τώρα όλα καλά. Αν και την ώρα που πήγενα δεν μου το παρουσίασε σχεδόν καθόλου(το τρέμουλο). Quote