jimiengine Posted November 27, 2008 Report Share Posted November 27, 2008 Γενικα θελω να ακουσω αποψεις, εαν θεωρειται σωστη η χρηση του αυτοκινητου οταν συχνα το δουλευεις μεχρι και 5000σ/λ, ακομα και με πρωτη ή αν καταπονειται το μοτερ και φθειρεται σε μεγαλο βαθμο οποτε ειναι καψιμο... ??? Υ/Γ: Sorry για την αφελια της ερωτησης, ξεροντας οτι γενικα ισχυει οσο λιγοτερο τοσο καλυτερα, αλλα το χω απορια! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stef80 Posted November 27, 2008 Report Share Posted November 27, 2008 Ε δεν είναι και κανένα τρελό στροφάρισμα το 5000. Να μου λεγες 7000... Αν το μοτέρ έχει ζεσταθεί σωστά δεν έχει ανάγκη. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lestat Posted November 27, 2008 Report Share Posted November 27, 2008 Δεν μας λες ποιο μοτερ απο ποιο αμαξι? Ετσι γενικα και αοριστα τι να απαντήσουμε? Γενικα οτι μοτερ και να εχεις οταν το δουλευεις ολη την ωρα τσιτα (γιατι ολη την ωρα 5000 στροφές χαλαρα δεν το λες) καποια στιγμή θα το πάρεις στα χέρια. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
spyros6n Posted November 27, 2008 Report Share Posted November 27, 2008 Αμα το σβήνεις σχεδόν αμέσως ναι κάποια στιγμή θα το πάρεις στα χέρια. Μετα από ζόρι καλό είναι να δουλέψει κανα δυο λεπτά ρελαντί να «κατέβουν» τα λάδια, και να αρχίσουν να κρυώνουν σταδιακα το μοτέρ.Το ίδιο κάνουν οι τουρμπάτοι για άλλο λόγο βέβαια αλλά με παρόμοια λογική. Τώρα αν οι 5000 στρ είναι πολλές όπως είπαν και τα παιδιά είναι σχετικό με το μοτέρ αν πολυζορίζεται. Ας πούμε τα 16v πόλο που αποδίδουν μέγιστη ροπή στις 4500 στρ δεν ζορίζονται το ίδιο με τα 8v (πχ ΑPQ) που αποδίδουν μέγιστη ροπή στις 3-3500 στρ. Νομίζω και από άποψη θερμοδυναμικής βολεύει να δουλεύεις κοντά στην μέγιστη ροπή γιατί έχεις την καλύτερη απόκριση στο γκάζι, δηλ αποδίδει η βενζίνα που καις.Δεν μιλάμε για απόλυτες επιδόσεις…. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Grouper_8L Posted November 27, 2008 Report Share Posted November 27, 2008 (edited) Με 5000 στροφές δεν παθαίνει τίποτα βρε . Έχω βγει βράδια έξω που επι 1 με 1:30 ώρα πάω κοντά στους κόφτες(6200) σε όλες τις ταχύτητες και δεν έχει πάθει τίποτα .Αυτά τα κάνω με το 3άρι 1.4 8v, ή μάλλον τα έκανα γιατί έχω ηρεμήσει. Μόνο μια φορά είχε μυρίσει πολύ αλλά από ότι μου είπε ο συνοδηγός ήταν ο δίσκος. Μόλις το άφησα σε κατηφορά με 5η και χαλαρά ξεμύρισε αμέσως. Μην σε πάρω και στον λαιμό μου. Αλλά έχω μπει και σε άλλους και με turbo και με ατμοσφαιρικά , οι οποίοι δεν πέφτουν κάτω από τις 5000 και δεν έχουν κανένα απολύτως πρόβλημα.Ειδικά σε αυτοκίνητα όπως τα honda αυτές οι στροφές είναιγια ζέσταμα . Πλάκα κάνω ok..... Συμπέρασμα που έχω βγάλει είναι ότι αν δεν είναι πειραγμένο το αμάξι πρέπει να είσαι πολύ "κάγκουρας" για να το σπάσεις. Πρέπει να έχεις το ίδιο ποσό ηλιθιότητας με κάποιον που κατάφερε να μείνει στο δημοτικό . Αυτό που πρέπει να σέβεσαι όμως είναι το σασμάν . Edited November 27, 2008 by Grouper Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lestat Posted November 28, 2008 Report Share Posted November 28, 2008 Αμα το σβήνεις σχεδόν αμέσως ναι κάποια στιγμή θα το πάρεις στα χέρια. Μετα από ζόρι καλό είναι να δουλέψει κανα δυο λεπτά ρελαντί να «κατέβουν» τα λάδια, και να αρχίσουν να κρυώνουν σταδιακα το μοτέρ.Το ίδιο κάνουν οι τουρμπάτοι για άλλο λόγο βέβαια αλλά με παρόμοια λογική. Τώρα αν οι 5000 στρ είναι πολλές όπως είπαν και τα παιδιά είναι σχετικό με το μοτέρ αν πολυζορίζεται. Ας πούμε τα 16v πόλο που αποδίδουν μέγιστη ροπή στις 4500 στρ δεν ζορίζονται το ίδιο με τα 8v (πχ ΑPQ) που αποδίδουν μέγιστη ροπή στις 3-3500 στρ. Νομίζω και από άποψη θερμοδυναμικής βολεύει να δουλεύεις κοντά στην μέγιστη ροπή γιατί έχεις την καλύτερη απόκριση στο γκάζι, δηλ αποδίδει η βενζίνα που καις.Δεν μιλάμε για απόλυτες επιδόσεις…. Το 6Ν μέγιστη ροπή δίνει απο τις 4000 στρ/λ και μετα . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jimiengine Posted November 28, 2008 Author Report Share Posted November 28, 2008 (edited) ok παιδια με διαφωτησατε Το αμαξι ειναι το 16v 101hp και ειναι και πολυ gamo!! Τωρα προσφατα το πηρα μεταχειρισμενο σε πολυ καλη κατασταση και το απολαμβανω...κι ετσι θελω να το προσεχω λιγακι αλλα να το ευχαριστηθω κιολας . Το μονο κακο του ειναι οτι εχει ψηλα την ροπη οπως ειπατε κι ετσι τα χρειαζεται λιγο... Edited November 28, 2008 by jimiengine Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
spyros6n Posted November 28, 2008 Report Share Posted November 28, 2008 Γουσταρω 6N τοπικ χαχα. Εχει μεν ψηλα την ροπή ( αν και νομίζω το peaκ είναι εκεί που χρειάζεται )αλλα και χαμηλά όπως θα έχεις καταλάβει ακούει πολύ καλά στο γκάζι και λόγω του κοντού σασμάν.Αλλά γουστάρουμε να το πηγαίνουμε ψηλά και λόγω του πωρωτικού ήχου ακόμα και μαμά…έτσι παιδια ???Κάνε τα προαναφερθέντα και θα είσαι οκ. Πιο πολύ προσοχή θέλει το σαζμάν στο μοντέλο αθτό όπως ήδη αναφέρθηκε Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jimiengine Posted November 28, 2008 Author Report Share Posted November 28, 2008 (edited) Γεια πειτε μου κι εμενα ρε παιδια για το θεματακι με το σασμαν, γιατι καποιες φορες δεν κουμπωνει καλα η πρωτη απ οτι εχω διαπιστωσει και σκορτσαρει. Γενικα ομως ειναι πολυ ωραιες στην αισθηση Edited November 28, 2008 by jimiengine Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...