Ni_Mos Posted February 3, 2009 Report Share Posted February 3, 2009 Καλησπερα παιδια, και καλως σας βρηκα, Τελικα προχτες εκανα θεικη λαλακια και θελω την βοηθεια σας. Μετα απο πολυ καιρο που ειχα να καβαλησω την golfαρα (Golf V Gti 2005 μαμα), την πηρα και πηγα για ανοιγματα. Σε ενα απο αυτα και ενω ειχα 3η με πολλες στροφες πηγα να βαλω 4η αλλα καταλαθος εβαλα 2α....με αποτελεσμα να ανεβασει τρελες στροφες....δεν προλαβα να το απομονωσω...Φυσικα μετα το αυτοκινητο δεν πηγαινε βημα και η μηχανη κουδουνιζει τρελα αλλα ουτε λαμπακι αναψε, ουτε το αυτοκινητο ρεταρει...πραγμα που για μενα θα ητανε λογικο. Το οτι το αμαξι δεν παει βημα ειναι γιατι προφανως μπηκε σε safe mode. Ραντεβου με το συνεργειο ακομα δεν εχω κλεισει γιατι παιζουν αφραγκιες..Και σας ρωταω τωρα, παω για μοτερ? για ωστηρια, βαλβιδες, εκεντροφορο ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maxy Posted February 3, 2009 Report Share Posted February 3, 2009 Μαμα ειναι το αμαξι σου? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ni_Mos Posted February 3, 2009 Author Report Share Posted February 3, 2009 ναι δεν εχει τιποτα.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maxy Posted February 3, 2009 Report Share Posted February 3, 2009 E δεν νομιζω να εσπασε το αμαξι....Αν οντως εχει μπει σε safe mode πηγαινε κοιταξε το...Μην το αφησεις!Πες μας οταν μαθεις...Ειμαι περιεργος να μαθω! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ni_Mos Posted February 3, 2009 Author Report Share Posted February 3, 2009 Golf_Mk2 και εγω το θεωρω υπερβολη να εχει σπασει...αν ειχε γινει κατι τετοιο θα ειχα μεινει επιτοπου, πραγμα το οποιο δεν εγινε, αλλα ο θορυβος που κανει απο το μοτερ ειναι υπερβολικος και με κανει να αναρωτιεμαι αν εχουν στραβωσει οι βαλβιδες, αν εχουν παθει κατι τα ωστηρια ή ο στροφαλος. Επισης αξιο λογου ειναι οτι δεν αναβει κατι ή το οτι δεν ρεταρει το αυτοκινητο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
klyr Posted February 3, 2009 Report Share Posted February 3, 2009 Κανει θορυβο σαν diesel ? Εαν τοτε μαλλων ειναι ο μεταβλιτος Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ni_Mos Posted February 3, 2009 Author Report Share Posted February 3, 2009 ναι ακριβως σαν diesel κανει αλλα ακουγεται και κατι να χτυπαει...φανταζομαι βαλβιδες...ποιος μεταβλητος ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sarris Posted February 3, 2009 Report Share Posted February 3, 2009 (edited) Καλησπερα παιδια, και καλως σας βρηκα,Τελικα προχτες εκανα θεικη λαλακια και θελω την βοηθεια σας. Μετα απο πολυ καιρο που ειχα να καβαλησω την golfαρα (Golf V Gti 2005 μαμα), την πηρα και πηγα για ανοιγματα. Σε ενα απο αυτα και ενω ειχα 3η με πολλες στροφες πηγα να βαλω 4η αλλα καταλαθος εβαλα 2α....με αποτελεσμα να ανεβασει τρελες στροφες....δεν προλαβα να το απομονωσω...Φυσικα μετα το αυτοκινητο δεν πηγαινε βημα και η μηχανη κουδουνιζει τρελα αλλα ουτε λαμπακι αναψε, ουτε το αυτοκινητο ρεταρει...πραγμα που για μενα θα ητανε λογικο. Το οτι το αμαξι δεν παει βημα ειναι γιατι προφανως μπηκε σε safe mode. Ραντεβου με το συνεργειο ακομα δεν εχω κλεισει γιατι παιζουν αφραγκιες..Και σας ρωταω τωρα, παω για μοτερ? για ωστηρια, βαλβιδες, εκεντροφορο ? φιλε μου μακαρι να βγω ψευτης,αλλα τη ζημια αν εγινε ακριβως οπως το λες,δεν τη γλιτωνεις!να ευχεσαι να μην καρφωσε βαλβιδες μονο!παντως κατι θα εχει παρει η μπαλα.θεωρω δεδομενο να εχει στραβωσει η μπιελα,δυστυχως.αν το απομονωνες λογικα θα την γλιτωνες.το στροφομετρο το γυρισε ολο για πλακα να φανταστω??ή επεσε με καποιο τροπο,που δεν μπορω να σκεφτω πως βεβαια,σε καποιου ειδους safe το αμαξι την ωρα που εβαλες 2ερα? Edited February 3, 2009 by kostas gti Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ni_Mos Posted February 3, 2009 Author Report Share Posted February 3, 2009 Κωστα δεν προλαβα να το απομονωσω γιατι ημουνα σιγουρος οτι εβαλα 4η...οσο για τις στροφες ημουνα με 3η σπασμενη...το ματι μου το στροφομετρο το επιασε στις 8 γιατι απο οτι καταλαβαινεις κοιταζα τον δρομο και οχι τα οργανα...αν στραβωσε μπιελα δεν επρεπε να ρεταρει ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sarris Posted February 3, 2009 Report Share Posted February 3, 2009 Κωστα δεν προλαβα να το απομονωσω γιατι ημουνα σιγουρος οτι εβαλα 4η...οσο για τις στροφες ημουνα με 3η σπασμενη...το ματι μου το στροφομετρο το επιασε στις 8 γιατι απο οτι καταλαβαινεις κοιταζα τον δρομο και οχι τα οργανα...αν στραβωσε μπιελα δεν επρεπε να ρεταρει ? οχι απαραιτητα,υπαρχουν πολλα αμαξια που κυκλοφορουν κανονικα με μπιελα στραβη και απλα δεν το καταλαβαινουν...δεν μιλαμε βεβαια για 90 μοιρες κλιση...πηγαινε αμεσα σε συνεργειο που εμπιστευεσαι και αρχισε τις προσευχες!δυστυχως αυτο που επαθες ειναι απο τα χειροτερα που μπορουν να συμβουν για μεγαλη ζημια του μοτερ και δυστυχως τις περισσοτερες φορες δεν καταληγει καλα...υπομονη και συνεργειο επειγοντως... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ni_Mos Posted February 3, 2009 Author Report Share Posted February 3, 2009 Κωστα προς το παρον εχει ακινησια γιατι οπως ειπα δεν υπαρχουν ευρω και ξερω οτι τετοιες ζημιες ειναι ακριβες...για αυτο ξεκινησα και το topic για να παρω καμια ιδεα τι και ποσο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sarris Posted February 3, 2009 Report Share Posted February 3, 2009 Κωστα προς το παρον εχει ακινησια γιατι οπως ειπα δεν υπαρχουν ευρω και ξερω οτι τετοιες ζημιες ειναι ακριβες...για αυτο ξεκινησα και το topic για να παρω καμια ιδεα τι και ποσο. παρατησε το τοτε καλυτερα προς το παρον και μολις μαζεψεις λεφτα κανε μια πρωτη επισκεψη Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ni_Mos Posted February 3, 2009 Author Report Share Posted February 3, 2009 αυτο ακριβως θα κανω!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
@pitsirikos@ Posted February 4, 2009 Report Share Posted February 4, 2009 παρατησε το τοτε καλυτερα προς το παρον και μολις μαζεψεις λεφτα κανε μια πρωτη επισκεψη Γιατι να δωσει κερατιάτικα χωρις λογο ο ανθρωπος ρε παιδια? Το εχουμε βρει ολοι: ''κατι ακουω, συνεργειο, κατι δε μου αρεσει, συνεργειο...'' Λοιπον... Ειναι ο μοναδικος ανεξελεκτος τροπος να σπασεις το μοτερ. Κατα ενα συντριπτικο ποσοστο αν ειχες παθει κατι θα το καταλαβαινες εκεινη την ωρα καθως καρφωνονται ολα και σε αυτη τη περιπτωση γυρνας να μαζεψεις τα κομματια του μοτερ σου. Σε πολυ μικρο ποσοστο μπορει να εχει συμβει κατι και να μη το παρεις χαμπαρι καπως. Επισης, το safe μπηκε προφανως για το rpm limit που σημαινει πως ξεπερασεις το οριο στροφων του κινητηρα. Τελος, πριν κανεις οτιδηποτε, βρες καποιον με vag-com να σε logαρει και να δειτε αν σε πρωτη φαση εχεις missfires σε καποιο κυλινδρο καθως και αλλες επιλογες... Απο κει και περα αν ολα αυτα βγουν οκ και το αμαξι καταλαβαινεις πως δεν εχει καποια διαφορα στον δρομο εισαι κομπλε. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sarris Posted February 4, 2009 Report Share Posted February 4, 2009 (edited) Γιατι να δωσει κερατιάτικα χωρις λογο ο ανθρωπος ρε παιδια?Το εχουμε βρει ολοι: ''κατι ακουω, συνεργειο, κατι δε μου αρεσει, συνεργειο...'' Λοιπον... Ειναι ο μοναδικος ανεξελεκτος τροπος να σπασεις το μοτερ. Κατα ενα συντριπτικο ποσοστο αν ειχες παθει κατι θα το καταλαβαινες εκεινη την ωρα καθως καρφωνονται ολα και σε αυτη τη περιπτωση γυρνας να μαζεψεις τα κομματια του μοτερ σου. Σε πολυ μικρο ποσοστο μπορει να εχει συμβει κατι και να μη το παρεις χαμπαρι καπως. Επισης, το safe μπηκε προφανως για το rpm limit που σημαινει πως ξεπερασεις το οριο στροφων του κινητηρα. Τελος, πριν κανεις οτιδηποτε, βρες καποιον με vag-com να σε logαρει και να δειτε αν σε πρωτη φαση εχεις missfires σε καποιο κυλινδρο καθως και αλλες επιλογες... Απο κει και περα αν ολα αυτα βγουν οκ και το αμαξι καταλαβαινεις πως δεν εχει καποια διαφορα στον δρομο εισαι κομπλε. φιλε μου,προφανως δεν διαβασες καλα τι εκανε ο φιλος...εβαλε απο 3 κοφτη 2ερα και δεν προλαβε να απομονωσει καθολου....κατι ακουω,κατι δεν μου αρεσει δεν ταιριαζει στην περιπτωση αυτη Edited February 4, 2009 by kostas gti Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
@pitsirikos@ Posted February 4, 2009 Report Share Posted February 4, 2009 φιλε μου,προφανως δεν διαβασες καλα τι εκανε ο φιλος...εβαλε απο 3 κοφτη 2ερα και δεν προλαβε να απομονωσει καθολου....κατι ακουω,κατι δεν μου αρεσει δεν ταιριαζει στην περιπτωση αυτη Δηλαδη μονο απο μια απλη περιληψη γνωριζουμε εμεις εδω τι εχει συμβει? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cosworth Posted February 4, 2009 Report Share Posted February 4, 2009 Είναι λίγο δύσκολο να την γλυτώσουν οι βαλβίδες από κατέβασμα στις 8000 rpm.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
svouras Posted February 4, 2009 Report Share Posted February 4, 2009 Παιδια ειναι δυνατον μονο με μια φορα να παθει τετοια ζημια το αμαξι (εαν οντως εχει παθει που δεν το ευχομαι με καμμια........). Αν οντως παθαινει μονο με μια φορα, τοτε ( ταπεινη μου γνωμη, αν κανω λαθος ζητω συγνωμη διορθωστε) θα παιρναμε ολοι τα μοτερ στα χερια, ( ειδικα εγω ). Παντως ευχομαι Nick_Gti να μην εχει παθει το τουτου σου τιποτα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JDL9 Posted February 4, 2009 Report Share Posted February 4, 2009 (edited) Επειδή θα ακούσεις διάφορα γιατροσόφια αυτό που πρέπει να κάνεις είναι : 1. Βάζεις VAG-COM για να σβήσεις το μήνυμα Warranty Void που οπωσδήποτε υπάρχει αφού στρόφαρες στον θεό. 2. Η μοναδική βόλτα που κάνεις είναι η διαδρομή πρός ένα εξουσιοδοτημένο Service. Ότι έχεις βλάβη στον κινητήρα είναι κάτι παραπάνω από βέβαιο την έκταση της ζημιάς κανείς δεν μπορεί να την γνωρίζει. +10000 σε Κosta Gti και Black V Gti. Edited February 4, 2009 by JDL9 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
@pitsirikos@ Posted February 4, 2009 Report Share Posted February 4, 2009 (edited) Είναι λίγο δύσκολο να την γλυτώσουν οι βαλβίδες από κατέβασμα στις 8000 rpm.... Mη το λες... Εχω και δικες μου εμπειριες απο αυτοκινητα που εχουν κατεβασμα, και tsi, και gti... Θα περιμενουμε να κανει τις κινησεις που θελει ο φιλος μας και τα λεμε μετα. Edited February 4, 2009 by pitsirikos-1.8T Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JDL9 Posted February 4, 2009 Report Share Posted February 4, 2009 (edited) Παιδια ειναι δυνατον μονο με μια φορα να παθει τετοια ζημια το αμαξι (εαν οντως εχει παθει που δεν το ευχομαι με καμμια........). Αν οντως παθαινει μονο με μια φορα, τοτε ( ταπεινη μου γνωμη, αν κανω λαθος ζητω συγνωμη διορθωστε) θα παιρναμε ολοι τα μοτερ στα χερια, ( ειδικα εγω ). Παντως ευχομαι Nick_Gti να μην εχει παθει το τουτου σου τιποτα. Αν μπορούσες να συνειδητοποίησεις τι χορό έκαναν οι βαλβίδες εκείνη την στιγμή δεν θα το ρωτούσες αυτό. Φυσικά και υπάρχει περίπτωση αν προλάβεις και απομονώσεις να την γλυτώσεις, αν ακούσεις όμως μετά αυτά που ακούει το παλικάρι από το μηχανοστάσιο την πάτησες. Ρε Σβούρα πόσες φορές κατέβασες απο φούλ φορτίο τρίτης σε δευτέρα????????? Edited February 4, 2009 by JDL9 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
svouras Posted February 4, 2009 Report Share Posted February 4, 2009 (edited) Αν μπορούσες να συνειδητοποίησεις τι χορό έκαναν οι βαλβίδες εκείνη την στιγμή δεν θα το ρωτούσες αυτό.Φυσικά και υπάρχει περίπτωση αν προλάβεις και απομονώσεις να την γλυτώσεις, αν ακούσεις όμως μετά αυτά που ακούει το παλικάρι από το μηχανοστάσιο την πάτησες. Για να ειμαι και ειλικρινης οσες φορες την εχω πατησει εχω προλαβει να απομονωσω. Μια φορα μου εχει τυχει να την κανω την μ@.....@ αλλα φαινεται ειχα αγιο μιας και επειτα απο ελεγχο στην αντι/πεια δεν ειχα παθει τιποτα Edited February 4, 2009 by svouras Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
twoface Posted February 4, 2009 Report Share Posted February 4, 2009 Για να ειμαι και ειλικρινης οσες φορες την εχω πατησει εχω προλαβει να απομονωσω. Μια φορα μου εχει τυχει να την κανω την μ@.....@ αλλα φαινεται ειχα αγιο μιας και επειτα απο ελεγχο στην αντι/πεια δεν ειχα παθει τιποτα νομίζω ότι ζυλευεις τα honda. παρε ενα VTEC Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
svouras Posted February 4, 2009 Report Share Posted February 4, 2009 νομίζω ότι ζυλευεις τα honda. παρε ενα VTEC Και σαν ξαναγεννηθω παλι vw θα παρω!!!!!!!!!!!!!!! Συγνωμη για το offtopic Και για να επανερχομαστε στο θεμα, συνηθως με το λαθος κατεβασμα εκεινο που παθαινει πρωτα ζημια δεν ειναι το σασμαν που καταπονειται πολυυυ περισσοτερο? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JDL9 Posted February 4, 2009 Report Share Posted February 4, 2009 Για να ειμαι και ειλικρινης οσες φορες την εχω πατησει εχω προλαβει να απομονωσω. Μια φορα μου εχει τυχει να την κανω την μ@.....@ αλλα φαινεται ειχα αγιο μιας και επειτα απο ελεγχο στην αντι/πεια δεν ειχα παθει τιποτα Φρόντισε το επόμενο σου να έχει DSG :lol: :lol: :lol: :lol: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...