Jump to content
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble

:excl: Day out @ Λαύριο - 16/2/2020

:excl: Νέες κεντρικές ενότητες για το T-Roc & για το Touareg

 

:excl: Ομαδική Παραγγελία Αξεσουάρ VWClub

dimitris918

¶ρχισαν τα όργανα :)

Recommended Posts

Για τους ανησυχους .....που θελουν "λιγο" περισσοτερη ροπη..... :rolleyes:

http://www.upsolute.com/index.php?option=c...;id_model=13506

Νομιζω οτι και η overload εβγαλε προγραμμα

http://www.overload-performance.gr/site/ne...ew-dbase_search

Και εδω: http://www.hexup.co.uk/vehicles/vw.php

Και εδω : http://www.ziptuning.nl/en/customchip/Volk...-pk.html#header

Και εδω : http://en.bsr.se/products/t1612/

Ολοι παιζουν περιπου στα 200 αλογα και 30 κιλα ροπη...μια χαρα......και αυτο ειναι μονο η αρχη !!!

Δυστηχως ολα τα tunings τα εχουν μονο για manual κιβωτια μιας που εχουν αναφερει οτι το 7αρι DSG δεν σηκωνει πολλη περισσοτερη ροπη απο το εργοστασιακο !!!

Edited by Dimitris V.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Για τους ανησυχους .....που θελουν "λιγο" περισσοτερη ροπη..... :lol:

http://www.upsolute.com/index.php?option=c...;id_model=13506

Νομιζω οτι και η overload εβγαλε προγραμμα

http://www.overload-performance.gr/site/ne...ew-dbase_search

Και εδω: http://www.hexup.co.uk/vehicles/vw.php

Και εδω : http://www.ziptuning.nl/en/customchip/Volk...-pk.html#header

Και εδω : http://en.bsr.se/products/t1612/

Ολοι παιζουν περιπου στα 200 αλογα και 30 κιλα ροπη...μια χαρα......και αυτο ειναι μονο η αρχη !!!

Δυστηχως ολα τα tunings τα εχουν μονο για manual κιβωτια μιας που εχουν αναφερει οτι το 7αρι DSG δεν σηκωνει πολλη περισσοτερη ροπη απο το εργοστασιακο !!!

Ετσι ετσι αντε να ξεκιναμε...!!!Ο μονος λογος που δεν πηρα DSG ειναι οτι θελω να βαλω το προγραμμα.Α και σημερα εμαθα απ τον Παπαδοπουλο(εξατμισεις) οτι εφτιαξε το πρωτο scirocco και βγηκε και δυνατο και πολυ ωραιο ηχο...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ετσι ετσι αντε να ξεκιναμε...!!!Ο μονος λογος που δεν πηρα DSG ειναι οτι θελω να βαλω το προγραμμα.Α και σημερα εμαθα απ τον Παπαδοπουλο(εξατμισεις) οτι εφτιαξε το πρωτο scirocco και βγηκε και δυνατο και πολυ ωραιο ηχο...

Παρε κανενα βιντεο η περισσοτερες πληροφοριες :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ολοι παιζουν περιπου στα 200 αλογα και 30 κιλα ροπη...μια χαρα......και αυτο ειναι μονο η αρχη !!!

αντε παλι μας αναψατε φωτιες

θα παμε για overload και μας βλεπω να πεφτει και παντοφλα :lol: :lol: :lol: απ' τη γυναικα

Share this post


Link to post
Share on other sites
αντε παλι μας αναψατε φωτιες

θα παμε για overload και μας βλεπω να πεφτει και παντοφλα :lol: :lol: :lol: απ' τη γυναικα

Ωχ κρυψου...

post-9232-1236175838_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ολοι παιζουν περιπου στα 200 αλογα και 30 κιλα ροπη...μια χαρα......και αυτο ειναι μονο η αρχη !!!

Aυτό με το DSG... το έχουμε ξανα πεί για Tunning πέρνεις μηχανικό σασμάν :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

απλά θέλει λίγο προσοχή...... όλες οι εταιρείες που αναλαμβάνουν να αναβαθμίσουν τον εγκέφαλο... δηλώνουν ότι από 160 στο πάνε 195-200

Η αλήθεια δεν είναι αυτή!!!!

160 (δηλωμένη τιμή)

200 (δυναμομετρημένη)

και το ΜΑΜΑ scirocco στο δυναμόμετρο βγάζει 173-180

Όπως και το Golf GT που έβγαζε ΣΤΑΝΤΑΡ 183 άλογα (Το δικό μου σε MAHA είχε βγάλει 191,8)

Αν υποθέσουμε.... ότι το Scirocco βγάζει 175 άλογα... μιλάμε για μία αύξηση της τάξεως των 25 ίππων ΚΑΙ ΟΧΙ 40 που φαίνεται εξαρχής

π.χ μία εταιρεία που λέει ότι στο κάνει 195 άλογα.... ΑΠΛΑ...δεν αξίζει.... καλό θα είναι να γίνει 205 όπως λέει και η REVO

Share this post


Link to post
Share on other sites

βασικά όπως φτιάχνουν και τα Golf 5 GT 170PS / TSI 140PS το ίδιο και το Scirocco ΤSI 160PS το 122PS είναι χωρής κομπρέσορα μόνο με τουρμπίνα και δεν πέρνει το ίδιο φτιάξιμο όπως το 160 PS του Scirocco Golf 5 GT 170PS / TSI 140PS!

Share this post


Link to post
Share on other sites
βασικά όπως φτιάχνουν και τα Golf 5 GT 170PS / TSI 140PS το ίδιο και το Scirocco ΤSI 160PS το 122PS είναι χωρής κομπρέσορα μόνο με τουρμπίνα και δεν πέρνει το ίδιο φτιάξιμο όπως το 160 PS του Scirocco Golf 5 GT 170PS / TSI 140PS!

Το 122 ειναι μονο με τουρμπο και γινεται μεχρι 155 αλογα.Ενω τα δικα μας μοτερ (160) που δεν ειναι 160 αλλα 176-179 αλογα πανε 200+ οπως και τα 140αρια.

Μου κανει εντυπωση μιας και το ανεφερε ο Solaris, το προγραμμα της REVO που το παει μεν 205 αλογα οπως σχεδον ολα τα προγραμματα αλλα δινει 26 κιλα ροπης ενω ολοι οι αλλοι 29-31 κιλα.

Share this post


Link to post
Share on other sites

το Revo δεν είναι και τόσο "επιθετικό"... όπως είναι κάποια προγράμματα διαφόρων αιτεριών tunning απλά είναι έτσι για να έχει την "μέγιστη" προστασία και καλά σε περίπτωση προβλήματος του μοτέρ απο το πρόγραμμα... βέβεαι όποιος ξεκινάει το tunning ξέρει ότι ρισκάρει :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

¶ντε καλή αρχή! Εγώ έτσι και αλλιώς δεν είχα σκοπό να του κάνω και γι αυτό το παράγγειλα με DSG

Share this post


Link to post
Share on other sites

σωστός ο φίλος archery μαμά καλήτερα και αξιόπιστα ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Συγνωμη ρε αδερφε ετσι για να καταλαβω, πως γινεται να μειωνεται η καταναλωση βενζινης του βελτιωμενου αυτοκινητου; γιατι στη σελιδα της UPsolute ετσι λεει... και κατι αλλο οποιος το εχει TSI160 7DSG και θελει να του βαλει προγραμμα δεν μπορει να κανει τιποτα;δεν ξερω κι'ολας αλλα πιστευω οτι ολο και κατι θα παιζει

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το εργο παει στα 30 κιλα ροπη + ....αυτο μας ενδιαφερει βασικα !!! η κλοτσια που τρως....μιας που το scirocco μας την εχει αναγκη αυτη την ενεση !!!! και το βασικο ειναι οτι την αντεχει σε manual κιβωτιο.....αυτος ηταν και ενας βασικος λογος που το πηρα 6αρι ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Το εργο παει στα 30 κιλα ροπη + ....αυτο μας ενδιαφερει βασικα !!! η κλοτσια που τρως....μιας που το scirocco μας την εχει αναγκη αυτη την ενεση !!!! και το βασικο ειναι οτι την αντεχει σε manual κιβωτιο.....αυτος ηταν και ενας βασικος λογος που το πηρα 6αρι ;)

30+ κιλα ροπη αλλα στις ποσες στροφες ειναι το θεμα γιατι και μαματο εχει 25 κιλα ροπη στις 1800στρ και κατα την ταπεινη μου γνωμη δεν ειναι αναγκη(το προγραμμα), ασε που μου φαινονται μ@λ@κιες αυτα που λενε οτι κανουν τα προγραμματα τους.Εδω λενε οτι πεφτει η καταναλωση πραγμα μαλλον απιθανο.Παντα φιλικα αδερφε

Share this post


Link to post
Share on other sites
Το εργο παει στα 30 κιλα ροπη + ....αυτο μας ενδιαφερει βασικα !!! η κλοτσια που τρως....μιας που το scirocco μας την εχει αναγκη αυτη την ενεση !!!! και το βασικο ειναι οτι την αντεχει σε manual κιβωτιο.....αυτος ηταν και ενας βασικος λογος που το πηρα 6αρι ;)

το μηχανικό κιβώτιο λογικό να σηκώσει πολλή περσώτερη ροπή σε σχεση απο το ηλεκτρονικα ελενχόμενο DSG "Kλειδωμενο" σασμάν :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
30+ κιλα ροπη αλλα στις ποσες στροφες ειναι το θεμα γιατι και μαματο εχει 25 κιλα ροπη στις 1800στρ και κατα την ταπεινη μου γνωμη δεν ειναι αναγκη(το προγραμμα), ασε που μου φαινονται μ@λ@κιες αυτα που λενε οτι κανουν τα προγραμματα τους.Εδω λενε οτι πεφτει η καταναλωση πραγμα μαλλον απιθανο.Παντα φιλικα αδερφε

To Scirocco σε αντίθεση με το GOLF GT βγάζει τα 24 κιλά ροπή από τις 2200 και όχι από τις 1750 που είχε το GOLF. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα το GOLF να γκαζώνει πιο εύκολα ΑΚΟΜΑ και με 4η σε στενάκι της Αθήνας.... Αυτό ήταν πολύ καλό.... και ΑΛΛΑΞΕ ακόμα και στο GOLF ύστερα από μία "ΑΝΑΓΚΑΣΤΙΚΗ" αναβάθμιση εγκεφάλου (R24M).

Ο λόγος ήταν να προστατέψουν τον compressor...

Γενικά έχω παρατηρήσει ότι το Scirocco σε σχέση με το GT θέλει σε χαμηλές στροφές 1 ταχύτητα πιο κάτω... Εκεί που με το GT από τις 1750 γκάζωνα με 4η ....τώρα με το Scirocco ζορίζετε ελάχιστα και θέλει 3η. Δεν δυσανασχετεί πολύ..αλλά το νιώθεις ότι δεν γκαζώνει το ίδιο....

Εκεί στηρίζετε και η καλύτερη κατανάλωση που λένε.. Μετά την αναβάθμιση αλλάζει και η χαρτογράφηση... και κάνει το Scirocco να δουλεύει σαν GT.... και να δίνει την μέγιστη ροπή από τις 1750....

Αυτό σημαίνει ότι το πόδι σου πατάει λιγότερο το γκάζι.... μιας και δεν ζορίζετε το αμάξι...ΑΡΑ και καλύτερη κατανάλωση

Αυτό μπορείς να το δεις και στα GOLF.....

Πάρε να οδηγήσεις το GOLF 1400 90hp και μετά πάρε το GOLF GT 170hp και κάνε μία normal βόλτα στην πόλη

Θα δεις ότι στο τέλος θα έχεις κάψει σχεδόν το ίδιο..... μην σου πω στο 90αρι GOLF παραπάνω

Share this post


Link to post
Share on other sites
To Scirocco σε αντίθεση με το GOLF GT βγάζει τα 24 κιλά ροπή από τις 2200 και όχι από τις 1750 που είχε το GOLF. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα το GOLF να γκαζώνει πιο εύκολα ΑΚΟΜΑ και με 4η σε στενάκι της Αθήνας.... Αυτό ήταν πολύ καλό.... και ΑΛΛΑΞΕ ακόμα και στο GOLF ύστερα από μία "ΑΝΑΓΚΑΣΤΙΚΗ" αναβάθμιση εγκεφάλου (R24M).

Ο λόγος ήταν να προστατέψουν τον compressor...

Γενικά έχω παρατηρήσει ότι το Scirocco σε σχέση με το GT θέλει σε χαμηλές στροφές 1 ταχύτητα πιο κάτω... Εκεί που με το GT από τις 1750 γκάζωνα με 4η ....τώρα με το Scirocco ζορίζετε ελάχιστα και θέλει 3η. Δεν δυσανασχετεί πολύ..αλλά το νιώθεις ότι δεν γκαζώνει το ίδιο....

Εκεί στηρίζετε και η καλύτερη κατανάλωση που λένε.. Μετά την αναβάθμιση αλλάζει και η χαρτογράφηση... και κάνει το Scirocco να δουλεύει σαν GT.... και να δίνει την μέγιστη ροπή από τις 1750....

Αυτό σημαίνει ότι το πόδι σου πατάει λιγότερο το γκάζι.... μιας και δεν ζορίζετε το αμάξι...ΑΡΑ και καλύτερη κατανάλωση

Αυτό μπορείς να το δεις και στα GOLF.....

Πάρε να οδηγήσεις το GOLF 1400 90hp και μετά πάρε το GOLF GT 170hp και κάνε μία normal βόλτα στην πόλη

Θα δεις ότι στο τέλος θα έχεις κάψει σχεδόν το ίδιο..... μην σου πω στο 90αρι GOLF παραπάνω

Συμφωνώ σε όλα φίλε μου solaris αλλά όπως είπες και εσύ σε νορμάλ διαδρομή. Για πες μου όμως ποιος πάει να ανεβάσει το μοτέρ του 50 άλογα και να πηγαίνει νορμάλ??? Αν πάρω από τον εαυτό μου κανείς! tongue.gif:lol: Για να ανεβάσει το πρόγραμμα αυτά τα 40-50 άλογα μάλλον θέλει σανό να τα ταΐσει που στην συγκεκριμένη περίπτωση τα δικά μας καταπίνουν μίγμα που αποτελείται από βενζίνη και αέρα!!!

Edited by archery

Share this post


Link to post
Share on other sites

να γίνω λίγο κακός? δεν σας αναγκάζει κανείς να βάλετε πρόγραμμα :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
να γίνω λίγο κακός? δεν σας αναγκάζει κανείς να βάλετε πρόγραμμα ;)

??? :D ???

Απλά την γνώμη μας λέμε για μερικά σχόλια που είδαμε σε βελτιωτικούς οίκους.. δεν καταλαβαίνω ο λόγος που γίνεσαι "κακός"...

δεν ρίξαμε σε κανέναν ευθύνες... !!!! :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Συμφωνώ! Αλλοίμονο αν καθόμασταν να ρίξουμε σε κάποιον την ευθηνή γιατί έβαλε στο δικό του αυτοκίνητο πρόγραμμα. Απλά κάποιος έγραψε ότι του είπανε ότι το πρόγραμμά τους, ρίχνει και την κατανάλωση? Αν είναι δυνατόν μην τρελαθούμε κιόλας. Για να γίνω και εγώ λίγο ΚΑΚΟΣ!!! Εκτός και αν εσύ! Είσαι ένας από αυτούς που βάζουν προγράμματα και σε συμφέρει να ακούγεται κάτι τέτοιο. ΕΓΩ τα λέω έξω από τα δόντια και δεν έχω τίποτα να κερδίσω, οπότε και τίποτα να κρύψω! Και ο νοών νοήτο!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Γεια σας και απο μενα. Εγω εχω το 2.0 DSG .Βεβαια ακομη καλα καλα ουτε 3000κμ δεν εχω κανει οποτε ειναι νωρις γι αυτα αλλα στο αμεσο μελλον κατι σκεφτομαι να του κανω.Ποια ειναι η γνωμη σας γιατι και εγω εχω DSG κιβωτιο 6αρι μεν παιρνει κατι να γινει,η οχι Στην volkswagen που ρωτησα τον μηχανικο μου ειπε οτι δεν εχω προβλημα και ας μην ειναι μηχανικο το κιβωτιο μου.Εσεις τι λετε....

Share this post


Link to post
Share on other sites
Γεια σας και απο μενα. Εγω εχω το 2.0 DSG .Βεβαια ακομη καλα καλα ουτε 3000κμ δεν εχω κανει οποτε ειναι νωρις γι αυτα αλλα στο αμεσο μελλον κατι σκεφτομαι να του κανω.Ποια ειναι η γνωμη σας γιατι και εγω εχω DSG κιβωτιο 6αρι μεν παιρνει κατι να γινει,η οχι Στην volkswagen που ρωτησα τον μηχανικο μου ειπε οτι δεν εχω προβλημα και ας μην ειναι μηχανικο το κιβωτιο μου.Εσεις τι λετε....

Για το DSG6 δεν υπάρχει πρόβλημα! Αυτό έχω μάθει και εγώ, μόνο για το DSG7, γιατί έχει άλλη διάταξη. Τώρα γιατί στο μεν βάλανε 6αρι και στο δε 7αρι, αυτό είναι αλλουνού παπά ευαγγέλια!

Υ.Γ. Μάλλον για να ρίξουν τους ρίπους και την κατανάλωση!

Edited by archery

Share this post


Link to post
Share on other sites
Για το DSG6 δεν υπάρχει πρόβλημα! Αυτό έχω μάθει και εγώ, μόνο για το DSG7, γιατί έχει άλλη διάταξη. Τώρα γιατί στο μεν βάλανε 6αρι και στο δε 7αρι, αυτό είναι αλλουνού παπά ευαγγέλια!

Υ.Γ. Μάλλον για να ρίξουν τους ρίπους και την κατανάλωση!

Το 7άρι είναι πιο πολιτισμένο... το 6άρι είναι πιο sportive

Share this post


Link to post
Share on other sites
Το 7άρι είναι πιο πολιτισμένο... το 6άρι είναι πιο sportive

Το 7αρι είναι ξηρού συμπλέκτη με μόνο 1.7 Lt λάδι σε σχέση με το 6αρι με τα σχεδόν 4 lt αν θυμάμαι καλά.

Μικρότερο κόστος service στο 7αρι καλύτερη κατανάλωση και ρύποι μικρότερη αντοχή στην ροπή.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...