Quasar Posted June 28, 2005 Author Report Share Posted June 28, 2005 ¶ν πήρε 5 αλογάκια το 1.4 με 100, το 1600 με 110΄θα έπαιρνε 5.5-6. Πάντως, εκτός άν μιλάμε για το πολύ πάνω όριο του ταχύμετρου, τα 5 άλογα μάλλον είναι λίγο αισιόδοξα. Θα ήθελα να δώ ένα δυναμόμετρο, να δώ τέλοσπάντων τί δίνει η σκούπα συγκριτικά με το απλό φίλτρο, όσον αφορά τους υπόλοιπους παράγοντες που έλεγε και ο Φάνης. Επειδή το Bernoulli είναι πολύ απλό φαινόμενο, μπορείς απλά να το προσθέσεις στο νούμερο του δυναμόμετρου για να βρείς το συνολικό κέρδος. Θα ήθελα να το δώ κάποια στιγμή (το τουτού μου όμως δεν παίρνει σκούπα). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mike Posted June 28, 2005 Report Share Posted June 28, 2005 Pas mal, pas mal... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ounkas Posted June 28, 2005 Report Share Posted June 28, 2005 Pas mal, pas mal... ← οντως καθολου ασχημα..μεγαλη υποθεση ενα κιλο ροπιτσα και 4-5 αλογακια Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest super sayian Posted June 28, 2005 Report Share Posted June 28, 2005 αφου ρε παιδια αν δε καννω λαθος στο δυναμομετρο δεν μπορει να μετρησει την επιδοση της σκουπας γιατι δεν υπαρχει κατι για να του δινει αερα στην εισαγωγη ετσι δεν ειναι? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Quasar Posted June 29, 2005 Author Report Share Posted June 29, 2005 @ Fanis: ¶ψογα! Που μας λύνει και πολλές απορίες! @Super Sayan... Ρε σύ... Διαβάζεις τίποτα ή μόνο το τελευταίο πόστ? Λέμε τόση ώρα οτι εκτός απο το effect που περιγράφω στο πρώτο post, η σκούπα προσφέρει και άλλα λόγω πιό ελεύθρτης αναπνοής, χαμηλότερης θερμοκρασίας αέρα, καλύτερων σωληνώσεων κ.λπ. κ.λπ. Λογικά στο δρόμο πρέπει να δίνει άλλο 1-2-3 άλογα, ανάλογα την ταχύτητα, πέρα απο αυτά τα 5... Γενικά μάλλον μια πάρα πάρα πολύ καλή μετατροπή δηλαδή... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ounkas Posted June 29, 2005 Report Share Posted June 29, 2005 @ Fanis: ¶ψογα! Που μας λύνει και πολλές απορίες!@Super Sayan... Ρε σύ... Διαβάζεις τίποτα ή μόνο το τελευταίο πόστ? Λέμε τόση ώρα οτι εκτός απο το effect που περιγράφω στο πρώτο post, η σκούπα προσφέρει και άλλα λόγω πιό ελεύθρτης αναπνοής, χαμηλότερης θερμοκρασίας αέρα, καλύτερων σωληνώσεων κ.λπ. κ.λπ. Λογικά στο δρόμο πρέπει να δίνει άλλο 1-2-3 άλογα, ανάλογα την ταχύτητα, πέρα απο αυτά τα 5... Γενικά μάλλον μια πάρα πάρα πολύ καλή μετατροπή δηλαδή... ← 1-2-3 aloga δηλαδη extra απο αυτα τα 5 που δυναμομετρηθηκαν απο το φαινομενο bernoulli??καπου ομως ειχαμε πει οτι τα δυναμομετρα ειναι και λιγο υπεραισιοδοξα.. μακαρι να παιρνει τοσα παντως..οτι εχει διαφορα σιγουρα εχει..απο 45 με 1η, 95 2η ,135 3η , 175 4η πλεον στον κοφτη με τη σκουπα μου δειχνει 50 με 1η ,90 με 2η(δε ξερω γιατι εκοψε απο τη δευτερα) ,140 με 3η και 180 με 4η. και μου δινει την αισθηση οτι τα πιανει αυτα τα χιλιομετρα πιο γρηγορα,καλυτερη ανταποκριση το γκαζι στο πατημα. και τελικη δε νομιζω να κοψε ειδα 205 σε ανηφορα αρκετα μεγαλη με δυο ατομα και 210 σε ισιαδι..αν και καποιοι αναφεραν κατι για 220 και λοιπα..τετοιες ταχυτητες δε βλεπω εγω απο φσι 1,6. αυτα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Quasar Posted June 30, 2005 Author Report Share Posted June 30, 2005 ¶ν προσέξεις λίγο τους τύπους, θα δείς οτι στα 80 χμ/ώρα του δυναμομέτρου θα έχεις περίπου 0.2% αύξηση, δέν νομίζω οτι είναι άξιο λόγου... ούτε μισό άλογο. Τα αποτελέσματα του Bernoulli είναι αισθητά απο 150 και άνω... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mike Posted June 30, 2005 Report Share Posted June 30, 2005 αν πηρε 5 αλογακια το 1,4 ενα fsi 1,6 ... ← Α, τωρα που το θυμηθηκα...Κι εμενα FSi ειναι...χοχοχοχο Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ounkas Posted June 30, 2005 Report Share Posted June 30, 2005 Α, τωρα που το θυμηθηκα...Κι εμενα FSi ειναι...χοχοχοχο ← θεωρησα δεδομενο οτι ειναι fsi αφου μιλουσαμε για το δικο σου σορρυ για το off-topic Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bear Posted July 2, 2005 Report Share Posted July 2, 2005 Ερώτηση: Η συνολική διαδρομή που κάνει ο αέρας μέχρι να καταλήξει στην πεταλούδα (όχι το είδος της, αλλά το συνολικό μήκος της) παίζει ρόλο σε κάτι? Λογικά, η ταχύτητα του αέρα (που εξαρτάται από την επιφάνεια πχ. των σωληνώσεω) μένει σταθερή. Αλλάζει τίποτε άλλο όμως? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Quasar Posted July 3, 2005 Author Report Share Posted July 3, 2005 Ναί. Η διάμετρος της σωλήνωσης, το μήκος της, η τραχύτητα του εσωτερικού της, στροφές, και τοπικές ανωμαλίες, όλες προκαλούν μια πτώση πίεσης. Σε γενικές γραμμές και για την περίπτωση που συζητάμε, πιθανολογώ οτι το μεγαλύτερο πρόβλημα είναι οι στροφές των σωληνώσεων και οι τοπικές ανωμαλίες/στενώσεις (π.χ. το εσωτερικό του φιλτροκουτιού ή η πεταλούδα του γκαζιού, π.χ.), λιγότερο η διάμετρος, και ακόμα λιγότερο το μήκος. Θέλει πολύ προσεκτική και καταδικασμένη μελέτη όμως για να το βάλεις σε νούμερα, γιατι δέν υπάρχει τρόπος να υπολογίσεις θεωρητικά την πτώση πίεσης στις ανωμαλίες της σωλήνωσης. Κοινώς, όσο πιό στενός, μακρύς και ανώμαλος είναι ο σωλήνας της εισαγωγής τόσο μικρότερη η πίεση (άρα και η μάζα) του αέρα που φτάνει στο μοτέρ. Πιθανολογώ οτι άν κάνεις την όλη υπόθεση σχετικά ομαλή, η πτώση πίεσης πρέπει να είναι μάλλον αμελητέα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bear Posted July 4, 2005 Report Share Posted July 4, 2005 Αυτο υποθέτω και εγώ. Υπάρχει τρόπος να μονώσουμε εσωτερικά το περίβλημα της σκούπας ώστε να μην ζεσταίνεται από την ζέστη του μοτέρ?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Quasar Posted July 4, 2005 Author Report Share Posted July 4, 2005 Φίλε μου δεν νομίζω οτι είναι αρκετά κοντά στο μοτέρ για να ζεσταίνεται... Οι σωληνώσεις, ίσως, αλλά η σκούπα στη μετώπη? Λίγο ακραίο μου φαίνεται... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bear Posted July 5, 2005 Report Share Posted July 5, 2005 Νομίζω ότι το χταπόδι το τυλίγουν με μια ειδική μονωτική ταινία η οποία είναι ψιλοπανάκριβη... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Quasar Posted July 6, 2005 Author Report Share Posted July 6, 2005 ¶σχετο αλλά μια αύξηση της τάξης του 1-2% απο θερμοδυναμικής απόψεως κερδίζουμε αν μονώσουμε το χταπόδι....γενικά λίγο από λίγο απο κει κατι παίρνεις το θέμα είναι ότι δεν αξίζει το χρήμα.. ← Δεν ξέρω ρε Φάνη, εγώ γενικά αυτές τις "μετατροπές" στήσίματος τις βλέπω με πολύ καλό μάτι, είναι πράγματα που για μένα θα έπρεπε να γίνονται στάνταρ, γιατί δεν έχουν κάποιο αντίτιμο, είναι απλά χαμένη απόδοση του κινητήρα τσάμπα το να μήν έχεις π.χ. καλά μονωμένη την εισαγωγή. Δυστυχώς όμως η περίπτωση του χταποδιού ισχύει μόνο για τα τουρμπάτα, στα ατμοσφαιρικά δεν πρόκειται να κάνει τίποτα... Απολύτως τίποτα. Είναι για να μήν χάνεις ενέργεια απο τα καυσαέρια πρίν προλάβει να την ρουφήξει η τουρμπίνα... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GOLF IVt Posted July 6, 2005 Report Share Posted July 6, 2005 Δυστυχώς όμως η περίπτωση του χταποδιού ισχύει μόνο για τα τουρμπάτα, στα ατμοσφαιρικά δεν πρόκειται να κάνει τίποτα... Απολύτως τίποτα. =========== Αυτο θελει καποια συζητηση...... Υπαρχει κερδος και στα ατμοσφαιρικα μικρης ταξεως οπως ειπε και ο Fanis ειτε με χρηση θερμομονωτικης ταινιας ειτε με κεραμικη επιστρωση. Στα τουρμπο σαφως ειναι μεγαλυτερα τα πλεονεκτηματα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bear Posted July 6, 2005 Report Share Posted July 6, 2005 Καμμιά ιδέα για εσωτερική μόνωση της σκούπας?? Να βάλω στόκο?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kostas kostopoulos Posted July 7, 2005 Report Share Posted July 7, 2005 Αμα ειναι να δωσετε τοσες ωρες παιδια και χρημα για 1 αλογο καλυτερα να εχετε 5 - μπουκαλια νιτρομεθανολης στο πορτ παγαζ και τελος..... Αυτες οι τεχνικες που εχει φερει ο εξυπνος ο Λουης ειναι για αποκλειστικα αγωνιστικη χρηση αν τωρα νομιζετε οτι τα αμαξια σας εινια αγωνιστικα τοτε συμφωνω αλλιως σας παιρνουν τα λεφτα.... Οπως λεω μια ζωη αφηστε τα δυναμομετρα και τις παπαριες ριχτε ριχτε ριχτε στο golfaki sas οτι θελετε και παρτε ενα εργοστασιακο και στηστε τα..... μονο τοτε θα καταλαβετε αν κανατε δουλεια η αν ειστε μιση καροτσα μπροστα απο ενα εντελως μαμα αμαξι.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dpan_a3 Posted August 1, 2005 Report Share Posted August 1, 2005 Yπαρχουν φορες που ατομα που καυχιουνται για τις βελτιωσεις στο αμαξι τους τρωνε καροτσες απο ιδια μαμα αυτοκινητα...και εκει ειναι να τρελενεσαι...Μην το γελας , συμβαινει και στις καλυτερες οικογενειες! Γιαυτο πρεπει πρωτα να την εχεις ψαξει την δουλεια , να ξερεις 2-3 πραγματα για το αυτοκινητο σου και αυτο που πας να μεταβαλεις (οτι και αν ειναι αυτο) τι επιπτωσεις και τι οφελει θα εχει. Εγω χαρακτηριστικα εχω να πω οτι σε Clio 1.2 16v (οταν αρχισα να προτοασχολουμε με βελτιωσεις) πανω στον ενθουσιασμο πηγα και αγορασα απο K-tec racing kit φιλτροχοανης με ειδικη αλουμινενια βαση , εσκασα 160 ευρω και το μονο που καταφερα ειναι να ταιζω το μοτερ υπερβολικο αερα και να στεγνωνει ψηλα! Και σαν να μην φτανει αυτο τα τιναξε και ο MAP sensor και το αυτοκινητο ολο βλαβη εβγαζε και εσβηνε! Απο τοτε μονο ελευθερο φιλτρο στον παπα... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DubbeR_ChRoniS Posted August 1, 2005 Report Share Posted August 1, 2005 (edited) ηθελε προγραμμα..... βαλε και στο audi αλλα ΒΑΛΕ ΚΑΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ Edited August 1, 2005 by NforN_xronis Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dpan_a3 Posted August 1, 2005 Report Share Posted August 1, 2005 Το Audi δεν το πειραζω με τιποτα.Δεν πα να σερνεται...Αμα εχω ορεξεις παιρνω το 1.8Τ του father και ξεκ@υλωνω Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
giannispolo Posted August 9, 2005 Report Share Posted August 9, 2005 Quasar να κανω ενα σχολιο πανω στον υπολογισμο σου, χρησιμοποιεισ Bernoulli,ωραια,υπολογιζεις αυξηση πιεσης στην μετωπη για διαφορετικες ταχυτητες 100km/h, 150km/h κλπ. , ωραια,αλλα με ποια σχεση συσχετιζεις την διαφορα πιεησς με τα αλογα λες για παραδειγμα στα 100km/h Δp=0,005 bar αρα 0,5 % αυξηση τησ υπποδυναμης, Πως το λες αυτο? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Quasar Posted August 19, 2005 Author Report Share Posted August 19, 2005 Βενζίνη προσθέτεις όση χρειάζεσαι, με το πρόγραμμα. Το ζήτημα είναι ο αέρας. Το μείγμα που καίγεται έχει σταθερό όγκο (τον κυβισμό του αυτοκινήτου + τον όγκο του θαλάμου καύσεως), άρα αυξάνοντας την πίεση αυξάνεις την μάζα του μείγματος που καίγεται, άρα και την ενέργεια που αποδίδει η καύση. Το μοτέρ προφανώς αποδίδει ισχύ (ενέργεια ανα χρόνο) ανάλογη με την ενέργεια που παράγονται απο τις καύσεις στους κυλίνδρους ανα χρόνο. (Δέν λέω ΕΙΝΑΙ Η ενέργεια της καύσης γιατί χάνεις ενέργεια απο τη θερμοκρασία των καυσαερίων τις τριβές κ.λπ.). ¶ρα η πίεση του αέρα και η ιπποδύναμη είναι ανάλογα μεγέθη, δηλαδή αύξηση του ενός ισοδυναμεί με αύξηση του άλλου κατα το ίδιο ποσοστό. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
giannispolo Posted August 19, 2005 Report Share Posted August 19, 2005 Δεν υπαρχει καποια σχεση που να το λεει αυτο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Quasar Posted August 19, 2005 Author Report Share Posted August 19, 2005 (edited) Συγνώμη με ειρωνεύεσαι τώρα? Μηχανολόγος δεν λές οτι τέλειωσες? Επίτηδες το κάνεις για να με βάζεις να γράφω σαν *μη επιτρεπόμενη λέξη* Αυξάνεις την πίεση του αερίου υπο σταθερό όγκο συνεπώς αυξάνεις την μάζα του (Καταστατική εξίσωση αερίων, φυσική Γ' Γυμνασίου) Αυξάνεις την μάζα των σωμάτων που καίς, άρα αυξάνεις την ενέργεια της καύσεως (θερμοχημεία στην Χημεία Α' Λυκείου) Αυξάνεις την ενέργεια της αντίδρασης συνεπώς αυξάνεις το έργο που σου αποδίδει η μηχανή (ώπα δυσκολέψανε τα πράγματα, θερμοδυναμική στην Φυσική Γ' Λυκείου) Συγχώρεσέ με για τον τόνο μου αλλά άν με είχε ρωτήσει οποιοσδήποτε άλλος θα απαντούσα ήρεμα και χωρίς δεύτερη σκέψη. Δεν επιτρέπεται όμως με την υπογραφή που έχεις να με ρωτάς τέτοια πράγματα! Ξεσκόνισε λιγάκι την Φυσική σου δεν μπορώ να στην ξαναθυμίσω εγώ όλη απο την αρχή!!!!!! Edited August 19, 2005 by Quasar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...