Jump to content
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
Marios 122

Αλλαγή λαδιών πότε?

Recommended Posts

Καλησπέρα σε όλους

Πριν δύο μήνες απέκτησα ένα Scirocco 122ps και είμαι απόλυτα ευχαριστημένος από το αυτοκίνητο.

Επείδή όμως ήμουν πάντοτε άνθρωπος της καλής συντήρησης του αυτοκινήτου θα ήθελα να ρωτήσω:

Στην αντιπροσωπεία μου είπαν τα πρώτα λάδια να τα αλλάξω στα 15.000 χλμ., νουμερο υπερβολικά μεγάλο, κατά τη γνώμη μου, για πρώτη αλλαγή λαδιών.

Εγώ λοιπόν σκέφτομαι να τα αλλάξω στα 7.500 χλμ μαζί με φίλτρο ώστε να έχω το κεφάλι μου ήσυχο.

Η αλλαγή μπορεί να γίνει σε αντιπροσωπεία ή σε κάποιο συνεργείο φίλου*, πάντοτε με λάδια Castrol που συστήνει η VW και με γνήσιο φίλτρο λαδιού.

*Αν γίνει η αλλαγή σε συνεργείο φίλου, τα παλιά λάδια θα τα βγάλω ρουφηχτά ώστε να μην φανεί κάποιο σημάδι από κλειδί στην τάπα του κάρτερ στο σερβις των 15.000 χλμ στην αντιπροσωπεία και μου πουν τα δικά τους...

Το πρόβλημά μου όμως είναι ότι πολλοί μου έχουν πει να μην τα αλλάξω διότι τα λάδια του εργοστασίου είναι τα καλύτερα για στρώσιμο. Οπότε δεν ξέρω τι να κάνω...

Σήμερα, το αυτοκίνητό μου έχει περίπου 3.500 χλμ.

Θα ήθελα να ακούσω τις γνώμες σας, μήπως καταφέρω και πάρω μία απόφαση...

Το μόνο σίγουρο είναι, ότι ότι και να επιλέξω, δε θα προκαλέσω πρόβλημα στον κινητήρα. Είναι καθαρά θέμα ψυχολογικό...

Σας ευχαριστώ προκαταβολικά!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Καλησπέρα σε όλους

Πριν δύο μήνες απέκτησα ένα Scirocco 122ps και είμαι απόλυτα ευχαριστημένος από το αυτοκίνητο.

Επείδή όμως ήμουν πάντοτε άνθρωπος της καλής συντήρησης του αυτοκινήτου θα ήθελα να ρωτήσω:

Στην αντιπροσωπεία μου είπαν τα πρώτα λάδια να τα αλλάξω στα 15.000 χλμ., νουμερο υπερβολικά μεγάλο, κατά τη γνώμη μου, για πρώτη αλλαγή λαδιών.

Εγώ λοιπόν σκέφτομαι να τα αλλάξω στα 7.500 χλμ μαζί με φίλτρο ώστε να έχω το κεφάλι μου ήσυχο.

Η αλλαγή μπορεί να γίνει σε αντιπροσωπεία ή σε κάποιο συνεργείο φίλου*, πάντοτε με λάδια Castrol που συστήνει η VW και με γνήσιο φίλτρο λαδιού.

*Αν γίνει η αλλαγή σε συνεργείο φίλου, τα παλιά λάδια θα τα βγάλω ρουφηχτά ώστε να μην φανεί κάποιο σημάδι από κλειδί στην τάπα του κάρτερ στο σερβις των 15.000 χλμ στην αντιπροσωπεία και μου πουν τα δικά τους...

Το πρόβλημά μου όμως είναι ότι πολλοί μου έχουν πει να μην τα αλλάξω διότι τα λάδια του εργοστασίου είναι τα καλύτερα για στρώσιμο. Οπότε δεν ξέρω τι να κάνω...

Σήμερα, το αυτοκίνητό μου έχει περίπου 3.500 χλμ.

Θα ήθελα να ακούσω τις γνώμες σας, μήπως καταφέρω και πάρω μία απόφαση...

Το μόνο σίγουρο είναι, ότι ότι και να επιλέξω, δε θα προκαλέσω πρόβλημα στον κινητήρα. Είναι καθαρά θέμα ψυχολογικό...

Σας ευχαριστώ προκαταβολικά!

Εγώ δεν θα σου πρότεινα το καινούργιο σου αυτοκίνητο να το πειράξει κάποιος άλλος εκτός Vw γιατι ποτε δεν ξέρεις τι μπορεί να συμβεί.

Επίσης θεωρώ οτι για να λενε στα 15.000 χλμ να γίνει αλλαγή αυτό είναι και το σωστό γιατι δεν νομίζω να μην ήθελε η Vw να σε δεί νωρίτερα στο συνεργείο της και να σου πάρει τα χρηματα σου!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

επειδη το στρωσιμο κ η πρωτες αλλαγες λαδιων ειναι ενα θεμα που ενδιαφερει κ εμενα αρκετα,εψαξα στο διαδυκτιο πληροφοριες σχετικες με το θεμα..για την αλλαγη λαδιων ο περισσοτερες πηγες αναφερονται σε αλλαγη στα 1.500-2000χλμ..δηλαδη ουσιαστικα με την ληξη του στρωσιματος..οπου θα εχουν μαζευτει ρινισματα μεταλλων προερχομενων απο διαφορα μερη του κινητηρα κ τα οποια αν δεν γινει η αλλαγη,θα μεινουν στον ''πατο'' του δοχειου λαδιων..οπως το ιδιο βεβαια σθμβαινει κ με τις βαλβολινες στο μηχανικο κιβωτιο ταχυτητων(οι οποιες συμφωνα με αποψεις μηχανικων,θα επρεπε να αλλαζονται καθε φορα που αλλαζονται τα λαδια,κατι που δεν γνωριζω αν το κανουν σε εμας..)..

οσο για το στρωσιμο,για το οποιο δεν βρηκα ανηρτημενο καποιο συγκεκριμενο θεμα..(μπορει να κανω λαθος ομως..),παλι απο πηγες στο διαδυκτιο,παρατηρησα πως λενε για τα πρωτα 50 χλμ να δινεις αρκετο φορτιο,παντα μεχρι 3500-4000στρ/λεπτο,κ επειτα να συνεχιζεισ την ιδια τακτικη με αρκετο φορτιο(να πατας αρκετα το γκαζι) κ να επιβραδυνεις αμεσως..ουσιαστικα να κανεις επιταχυνσεις κ επιβραδυνσεις οσο συχνοτερα μπορεις..παντα με τον κινητηρα στην κανονικη θερμοκρασια λειτουργιας(οχι κρυο) κ παντα μεχρι το οριο στροφων που ανεφερα προηγουμενως..

καταληγω υπενθυμιζοντας οτι ειναι πληροφοριες που αποκομισα απο το διαδυκτιο κ πως δεν εχω διαβασει το εγχειριδιο χρησης του scirocco.αν κ απο οσα διαβασα στο διαδικτυο,οι ιδιοι λενε οτι ο τροπος στρωσιματος(κ η πρωτη αλλαγη λαδιων) ειναι διαφορετικα απο οσα συνιστα ο κατασκευαστης..

υ.γ.

γνωριζει κανεις αν τα πρωτα λαδια που φερει ο κινητηρας του scirocco ειναι συνθετικα?γνωριζει καποιος το ιξωδες τους?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Τα λαδια του σιροκο ειναι συνθετικα ολα tsi περνουνε 5-40 λαδι μηχανης. Για το ποτε αλλαζουμε τα πρωτα, καλο ειναι να φευγουν νωρις τα πρωτα λαδια. Παντως εχω ακουσει οτι στο εργοστασιο δοκιμαζουν τους κινητηρες, και τους στρωνουν κιολας αλλα δεν ειμαι σιγουρος α δεν το δω με τα ματια μου.

Edited by GAK

Share this post


Link to post
Share on other sites

λοιπον εχω ακουσει κ εγω για την αποψη π λεει να αλλαζονται στις 2000 περιπου τα λαδια.. χμ εννοω..

αλλα να μ πεις.. γτ οι εταιριες να λενε στα 15...????

για την πρωτη περιπτωση ρωτοντας μηχανικο μ ειπε ναι οτι καλο θα ναι.....

ομως ο κατασκευαστης δν ξερει καλυτερα?και δν εχει κινητρο να μη μας τα "παρει" απο τ σερβις??

βεβαια καποιος με διαφορετικη οπτικη γωνια μπορει να πει.. οτι δν θελει να βαζει τοσο τακτικα σερβις γιατι το κοστος συντηρηση θα εκτιναχθει και θα δει να χανει πελατες η εταιρια......

επδ ειναι δυσκολο να βγαλεις ακρη......

εγω θα κανω αλλαγες ανα 7-10 χιλιαδες χιλιομετρα.. να χω τ κεφαλι μ ησυχο......

Share this post


Link to post
Share on other sites

Απλά σκέφτομαι ότι υπάρχει πιθανότητα το εργοστασιακό λάδι να μην είναι 5-40 και να είναι πιο χοντρό. Έτσι, αν μείνει για 15.000 χιλ και ο κινητήρας πάρει τις ανοχές του με αυτό το λάδι, όταν θα βάλω εγω το castrol 5-40 της VW δε θα μείνει σταγόνα...

Αυτά βέβαια που αναφέρω είναι υποθέσεις...

Καινουριο κοσκινάκι μου....ξέρετε πως πάει :D

Edited by Marios 122

Share this post


Link to post
Share on other sites

αυτο που γνωριζω προσωπικα ειναι οτι ο αριθμος των χλμ που αναφερονται στα εγχειριδια ειναι παντα ενας ενδεικτικος αριθμος.δεν σημαινει οτι καποιος που πινει το αιμα του αυτοκινητου του καθημερινα η οποιος ειναι ολη μερα μεσα στην πολη θα πρεπει να αλλαζει σε 15.000-30.000 οπως αναφερουν τα εγχειριδια.τα νουμερα αυτα ειναι ενδεικτικα παντα..

οσο για αυτο που αναφερουν οι φιλοι απο πανω,οπως θα μπορουσε καποιος να σκεφτει οτι λενε 15.000 χλμ για να μη μας τα φανε τα λεφτα στα σερβις,θα μπορουσε καποιος αλλος καλλιστα να σκεφτει οτι το κανουν για να παρουσιασει σε βαθος χρονου το αυτοκινητο προβληματα κ μετα να μας τα φανε σε ανταλλακτικα η με την ''αναγκαστικη'' αγορα ενος νεου μοντελου.αλλα ολα αυτα βεβαια ειναι εικασιες..κ την αληθεια την γνωριζουν μονο οι ιδιοι οι μηχανικοι..

προσωπικα παντως εχω σκοπο να αλλαξω νωρις τα πρωτα λαδια,να βαλω ομως ιδιου ιξωδους κ ποιοτητος(π.χ. αν ειναι συνθετικο 5-40,θα το αλλαξω αμεσως μετα το στρωσιμο κ θα ξαναβαλω συνθετικο 5-40..) μεχρι την πρωτη αλλαγη λαδιων που οριζει το εργοστασιο στα 15.000χλμ..οπου εκει θα βαλω οτι οριζει ο κατασκευαστης..γιατι απο οτι ξερω,τα πρωτα λαδια σε πολλα αυτοκινητα ειναι διαφορετικα απο τα λαδια που σου οριζει ο κατασκευαστης οτι πρεπει να χρησιμοποιεις.ουσιαστικα το αυτοκινητο το παραλαμβανεις απο το εργοστασιο με λαδια τα οποια ειναι καταλληλα για το στρωσιμο..κ μετα στα 15.000χλμ χρησιμοποιεις τα κανονικα λαδια που οριζει ο κατασκευαστης..εννοειται οτι μπορει να κανω λαθος,παντως αυτη ειναι η προσωπικη μου αποψη.. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

ναι,βαλτε 5/40 εσεις και θα ειστε ενταξει :D

το αμαξι παιρνει 5/30,το εχουμε αναφερει και εδω πολλακις αλλα το γραφει και το ρημαδο manual.αλλαγη οπωσδηποτε μολις στρωθει το αμαξι !

Share this post


Link to post
Share on other sites

ζητω συγνωμη αν ηταν γραμμενο το ιξωδες σε προηγουμενες απαντησεις κ δεν το ειχα προσεξει.αν ειναι 5-30,τοτε 5-30.οσο για το ''ρημαδοmanual'' αν ειχα το αυτοκινητο στην κατοχη μου κ δεν ημουν ακομη σε κατασταση αναμονης,ναι θα το ειχα διαβασει.αλλα δυστυχως εγω οπως κ αλλοι που ακομα περιμενουν να παραλαβουν το αυτοκινητο τους,δεν εχω αυτο το ''ρημαδοmanual''.γιαυτο κ μπαινω εδω μεσα κ ρωταω. -_-

υ.γ.

αν υπαρχει το εγχειριδο χρησης σε ηλεκτρονικη μορφη,θα μπορουσε καποιος να μας ενημερωσει που βρισκεται,να το εχουμε κ εμεις που ακομη δεν εχουμε τα scirocco στην κατοχη μας?

Share this post


Link to post
Share on other sites

το manual δεν υπαρχει σε ηλεκτρονικη μορφη και αν υπαρχει τοτε θα το εχει μονο η vw.το ρημαδο manual δεν το εχεις διαβασει εσυ γιατι δεν το εχεις(λογικο),κανενας ομως δεν εχει παρει το αμαξι τουωστε να εχει το manual;69 φορες διαβαστηκε το θεμα αυτο!κανεις δεν το ειδε το λαθος;

Share this post


Link to post
Share on other sites

joop συμφωνω μαζι σου για το εγχειριδιο.σκεψου οτι δεν εχω καν ακομα το αυτοκινητο κ ψαχνω το εγχειριδιο για να μαθω ει δυνατον περισσοτερα για το αυτοκινητο που θα εχω στα χερια μου!!κ βεβαια μπαινω στο φορουμ για να μαθω οτι δεν ξερω.τωρα αν καποιοι εχουν το αυτοκινητο κ το εγχειρηδιο κ δεν το εχουν διαβασει η το εχουν διαβασει αλλα δεν παραθετουν πληροφοριες..δυστυχως δεν μπορουμε να κανουμε κατι..λιγη υπομονη μονο!! -_-

Share this post


Link to post
Share on other sites

Κωνσταντινε το θεμα αυτο διαβαστηκε και απο μελη που ναι μεν μπορει να μην εχουν σιροκο εχουν ομως αλλα αυτοκινητα με τους ιδιους κινητηρες και που ξερουν(δεν ειμαι σιγουρος) τι λαδια περνουν αυτα τα μοτερ.αρα ή δεν ξερουν ,ή δεν ασχολουνται να γραψουν ή δεν εχουν διαβασει ποτε το manual και τις δεκαδες δημοσιευσεις πανω στο θεμα των λιπαντικων.οπως και να εχει παντως το θεμα ειναι ιδιο με τα τοσα που εχουν ανοιχτει κατα καιρους για τα λιπαντικα των tsi.αν διαβασεις στην ενοτητα για τα golf θα βρεις πολλα χρησιμα στοιχεια.τους ιδιους κινητηρες εχουν ... -_-

Share this post


Link to post
Share on other sites

παιδιά καλησπέρα εγώ έκανα αλλαγή στις 2500 χιλιάδες στην αντιπροσωπεία λάδια φίλτρο castrol 5 30 και το αμάξι απλά πετάει καμια σχέση με αυτά που είχε μέσα όταν το πήρα και κάτι άλλο όταν κοίταζα τα προηγούμενα λάδια στη βέργα ήταν πολύ ΝΕΡΟΥΛΑ ενώ αυτά που έχει τώρα είναι ποιο ΠΑΧΙΑ...

τα σχόλια δικά σας... -_-

Share this post


Link to post
Share on other sites

το οτι τα προηγουμενα λαδια ηταν λιγοτερο παχυρευστα απο τα 5-30 συμβαινει επειδη τα πρωτα λαδια που εχει το αυτοκινητο βγαινοντας απο το εργοστασιο,ειναι αυτα τα λαδια που χρησιμοποιουνται για το στρωσιμο.κ εγω οπως κ ο φιλος μαλοσσι,θα αλλαξω τα λαδια αμεσως μολις στρωσω το αυτοκινητο(περιπου2.500-3.000 χλμ),ομως θα ξαναβαλω τα ιδια μεχρι τα 15.000χλμ..εκτος κ αν μου πουν οτι δεν ειναι σωστο η δεν γινεται γενικοτερα.κ οταν με το καλο φτασω στα 15κ χλμ,τα αλλαζω με τα 5-30(η οποια ειναι τα καταλληλα τελοσπαντων..)κ μετα ανα 7.500 χλμ αλλαγη μεχρι τα 30κ χλμ..κ μετα ανα 10κ χλμ..

Share this post


Link to post
Share on other sites

δεν μπορεις να βαλεις τα ιδια φιλε μου γιατι δεν ξερεις τι λαδια εχουν βαλει απο το εργοστασιο.βαλε ενα καλο 30αρι και εισαι ενταξει.(προτεινω mobil 1 esp formula).

Share this post


Link to post
Share on other sites

δεχομαι αυτο που λες,αλλα αν η διαφορα στο ιξωδες μεταξυ των πρωτων λαδιων κ του 5-30 ειναι τετοια οπως την αναφερει ο μαλοσσι,τοτε ειναι μεγαλη διαφορα..οταν με το καλο ερθει το αυτοκινητο κ ερθει κ ο καιρος να κανω την πρωτη αλλαγη θα ρωτησω καποιον αρχιμηχανικο εκει στην αντιπροσωπεια,κ αν μου πει οτι δεν ειναι εφικτο,θα ακολουθησω την συμβουλη σου! -_-

Share this post


Link to post
Share on other sites

παίδες το αμάξι πάντως έχει μεγάλη διαφορα η γνώμη μου είναι να μην βάλεις τα ίδια δεν θα τα βρείς κιόλας και δεν πιστεύω ότι αυτά που είχε μέσα είναι λάδια στρωσίματος γιατί πολύ απλά λένε ότι το μοτέρ είναι ήδη "ρονταρισμενο" βάλε castrol αυτά που λέει ο κατασκευαστής εγώ δεν θα έκανα πειράματα με ένα αμάξι που κάνει 25 χιλιάρικα...θα δεις μεγάλη διαφορα πάντως...έχω ακούσει ότι τα λάδια που βάζουν μέσα είναι ανακυκλωμένα...και στην τελική τόσοι παππούδες έχουν vw και δεν νομίζω να ξέρουν ότι πρέπει να αλλάξουν τα λάδια ποιο νωρίς ούτε ότι πρέπει να περιμένουν τα κάτσουν τα λάδια στην τουρμπίνα και τα σβήνουν άμεσος αλλα παρ όλα αυτά δεν έχω δει να έχουν πάθει κάτι τόσα αμάξια... -_-

Edited by malossiman

Share this post


Link to post
Share on other sites
δεχομαι αυτο που λες,αλλα αν η διαφορα στο ιξωδες μεταξυ των πρωτων λαδιων κ του 5-30 ειναι τετοια οπως την αναφερει ο μαλοσσι,τοτε ειναι μεγαλη διαφορα..οταν με το καλο ερθει το αυτοκινητο κ ερθει κ ο καιρος να κανω την πρωτη αλλαγη θα ρωτησω καποιον αρχιμηχανικο εκει στην αντιπροσωπεια,κ αν μου πει οτι δεν ειναι εφικτο,θα ακολουθησω την συμβουλη σου! :rolleyes:

δεν θα βρεις κανενα μηχανικο που να ξερει τι τυπο λαδιου και τι ιξωδες εχει χρησιμοποιηθει.οποιος υποστηριξει το αντιθετο ειναι λαθος.μονο οι μηχανικοι στο εργοστασιο γνωριζουν.ενδεικτικα μονο μπορω να σου πω και απο αυτα που εχω διαβασει παντα,οτι χρησιμοποιουνται λαδια μη συνθετικα,ορυκτελεικης βασης σχετικα παχυρευστα. το καλυτερο στρωσιμο γινεται με λαδια που δεν περιεχουν προσθετα....

Share this post


Link to post
Share on other sites

συμφωνω για τους παππουδες αλλα να συμπληρωσω μια σημαντικη κατ εμε λεπτομερια..οι παππουδες δεν πινουν το αιμα των αυτοκινητων τους..η εντελει δεν κανουν κ τοσα χλμ οσα κανουν οι νεοτεροι..οι οποιοι μπορει κ να ανεβασουν κ λιγες στροφες παραπανω πριν αλλαξουν ταχυτητα,εν αντιθεση με τους παππουδες οι οποιοι ισως να αλλαζουν ταχυτητα στο ρελαντι!!χεχεχε πλακα κανω!

οσο για τα αρχικα λαδια,ειναι λαδια στρωσιματος..γιαυτο κ το διαφορετικο ιξωδες..οσο για το αν ειναι ανακυκλωμενα,αυτο δεν εχει σχεση με το ποσο παχυρευστα ειναι..το μοτερ ερχεται στρωμενο ναι,αλλα σε παγκο κ οχι μαζι με το κιβωτιο κ τα λοιπα εξαρτηματα,αρα ουσιαστικα χρειαζεται κ παλι στρωσιμο..αν ηταν αλλιως τα πραγματα γιατι περιμενες 2.500 χλμ για να του βαλεις αλλα λαδια?εφοσον θεωρεις οτι ηταν στρωμμενο? :rolleyes: :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

οκ joop!για να το λες,σιγουρα θα ξερεις κατι παραπανω..!απλως θα μου επιτρεψεις οταν ερθει η στιγμη,να ρωτησω κ καποιον αρχιμηχανικο..αν κ οπως το λες,ακουγεται μαλλον σαν να εχεις απολυτο δικιο..αλλα οπως ειπα..διατηρω μια επιφυλαξη..χωρις να θελω να προσβαλω!!απεναντιας σεβομαι την αποψη σου :rolleyes:

Edited by kwnstantinos

Share this post


Link to post
Share on other sites

το αμαξι χρειαζεται να δουλευει καθημερινα εστω και για λιγο σε ταχυτητες 100-120 χιλιομετρα.ετσι αφαιρειται η υγρασια που κατακαθεται στο λιπαντικο απο την καυση του κινητηρα και που καταστρεφει το λιπαντικο οξειδωνοντας το.οποτε λοιπον εχετε ευκαιρια...σανιδωστε το!(αυτο για τους παππουδες που πανε σιγα) tongue.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites
οκ joop!για να το λες,σιγουρα θα ξερεις κατι παραπανω..!απλως θα μου επιτρεψεις οταν ερθει η στιγμη,να ρωτησω κ καποιον αρχιμηχανικο..αν κ οπως το λες,ακουγεται μαλλον σαν να εχεις απολυτο δικιο..αλλα οπως ειπα..διατηρω μια επιφυλαξη..χωρις να θελω να προσβαλω!!απεναντιας σεβομαι την αποψη σου :rolleyes:

Κωνσταντινε δεν τιθεται θεμα δικιου ή αδικου,αυτα που σου λεω στηριζονται μεσα απο αναφορες που εχουν κανει κατα καιρους ΄΄γκουρου΄΄ των λιπαντικων .φυσικα και να ρωτησεις οχι εναν αλλα πολλους μηχανικους ωστε να παρεις και διαφορετικες γνωμες.

Share this post


Link to post
Share on other sites
το αμαξι χρειαζεται να δουλευει καθημερινα εστω και για λιγο σε ταχυτητες 100-120 χιλιομετρα.ετσι αφαιρειται η υγρασια που κατακαθεται στο λιπαντικο απο την καυση του κινητηρα και που καταστρεφει το λιπαντικο οξειδωνοντας το.οποτε λοιπον εχετε ευκαιρια...σανιδωστε το!(αυτο για τους παππουδες που πανε σιγα) tongue.gif

Καλά αυτό που λες με τα 100-120χλμ δεν ισχύει απόλυτα, γιατί 1ον το scirocco με 6η ταχύτητα και 100χλμ δουλεύει 2.000 στροφές και 2ον ότι τα χιλιόμετρα δεν έχουν σχέση με τη λειτουργία του κινητήρα...

Επίσης καλό είναι να μη το σανιδώνουμε...

Τελος πάντων...Ευχαριστώ όλους για το ενδιαφέρον που έδειξαν στο θέμα μου. :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

τι σημασια εχει ποσες στροφες δουλευει με 100-120 χιλιομετρα;εσυ θες να εξατμιστει η υγρασια απο το λιπαντικο .αν θες καντο με 6η και 120 χιλομετρα ή 4η και 120 χιλομετρα ή 1η και 120 χιλιομετρα. η δουλεια θα γινει οποια ταχυτητα και να εχεις στο κιβωτιο με την διαφορα ομως οτι ο κινητηρας θα καταπονειται περισσοτερο.θελουμε διαρκεια οχι δυναμη.το ''σανιδωστε το '' δεν ηταν κυριολεκτικο. :rolleyes:

Edited by joop.

Share this post


Link to post
Share on other sites

joop να σου κανω μια ερωτηση ρε φιλε και οχι μονο εσενα αλλα και οποιος αλλος μπορει να ξερει..

τα λαδια τα mobil esp formula ή οποιο αλλο λαδι θελουμε...ξερουμε καποιο μαγαζι για να τα προμηθευτουμε?

εγω μενω ηλιουπολη

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...